Volledige versie bekijken : Heb je wel eens een dvp uitgenodigd in je stad of een stad?
chefkok
30 oktober 2013, 17:18
Beste mede beren,
Ik zit met een klein dilemma.
Ik heb aan een dvp gevraagd of ze eens een met mij de stad in wou. Het antwoord was ja.
Nu lijkt het mij geen enkel probleem ik ben niet getrouwd en heb geen relatie. Maar mijn beste vriend zegt dat dit wel het domste idee ooit is wat ik ooit heb gehad. Hij zegt daar krijgen last mee.
Nu weet ik hetniet meer. Iemand ervaring mee of die mij goede raad kan geven.
Ricardo Banana
30 oktober 2013, 17:24
Nooit aan beginnen en meer naar jouw vrienden luisteren.
bad pritt
30 oktober 2013, 17:25
Beste mede beren,
Ik heb aan een dvp gevraagd of ze eens een met mij de stad in wou. Het antwoord was ja.
Nu lijkt het mij geen enkel probleem ik ben niet getrouwd en heb geen relatie. Maar mijn beste vriend zegt dat dit wel het domste idee ooit is wat ik ooit heb gehad. Hij zegt daar krijgen last mee.
Niet doen.
Geen dvpees en prive mixen, heb er redelijk veel ervaringen mee het begint leuk en eindigt vrijwel altijd in mineur en vaak met geld vragen of andere ellende...ze liegen alles bij elkaar..ze zijn vrijwel allemaal veel verder heen dan jij denkt, met vaak raar gedrag, pooiers op de achtergrond al zal ze bezweren dat het niet zo is en geld problemen, ook zijn er velen labiel qua persoonlijkheid, alhoewel je denkt dat het leuke frisse vrouwen zijn.
Gewoon met een normale vrouw de stad ingaan en die dvpees lekker opzoeken in de puff.
Prive geld en tijd steken in een dvpee is zonde en er komt onder de streep niks terug.
Het begint ook vaak onschuldig en uiteindelijk trekt zij of de pooier erachter de teugels aan, of er komt een super zielig verhaal en als jij haar dan leuk bent gaan vinden heb je emotionele problemen of het kan het je veel geld gaan kosten.
Echt heb die fout al te vaak gemaakt, volg in deze niet je gevoel maar je verstand en aangezien je geen of weing ervaring hebt geloof de ervaren clubgangers maar die hier reageren. Die hebben allemaal leergeld betaald.
Wat zei ik niet doen, ik bedoelde NOOIT doen.
rmjhexe
30 oktober 2013, 17:30
Een dvp kan je uit de club halen maar de club niet uit de dvp. NIET DOEN !!!
SFL
30 oktober 2013, 18:03
De AO fickers raden het hier blijkbaar meteen af, maar ik zie er voor jou geen probleem in.
Ten eerste spreek je niet over een relatie, maar enkel een tot niets verplichtende afspraak om iets leuks te doen.
Het wijf is even uit de club en kan dat apprecieren... En jij kan je lekker voelen met een knap mokkel aan je arm.
Dus what the fuck is the problem????
Dat 90% van de DVP's niet te vertrouwen is of een dubbele agenda hebben, dat is wel een realiteit.
Dus ik zou zeggen: ga naar een stad, zelfs al is het jouw stad... Maar neem ze niet mee naar huis! Wanneer ze je adres hebben, zouden ze opeens voor de deur kunnen staan wanneer ze aan de grond zitten, zwanger zijn of geen onderkomen vinden. Die hoeren kunnen echte stalksters zijn.
Ten tweede: wanneer het wel een relatie zou kunnen worden (en dat weet je op voorhand als je een beetje mensenkennis hebt) dan kan je er van op aan dat het in 95% van de gevallen op niks zal uitdraaien.
Net zoals BP heb ik er ervaringen mee. Uiteindelijk was het wel kicken en heb ik ook goeie momenten gehad.
Met de meerderheid liep het dus fout af: eentje wou zwanger raken van mij en trachtte me op alle manieren te bedonderen om geld los te krijgen, een paar andere droegen een hoop emotionele bagage met zich mee zoals drugs en pooiers... En met slechts eentje heb ik een lange relatie gehad, maar ook dat is bij tijden moeilijk geweest. In mijn geval stapte ze uit de prostitutie, maar de meeste dames zullen dat niet meteen doen en dan is het aan jou om daar mee overweg te kunnen.
Afijn, wat ik wil zeggen is dat de kansen voor jou klein zijn en dat die wijven wel op meerdere paardjes gokken. Eigenlijk zou ik jou het moeten afraden, maar ik doe dat niet. Ga er voor, ervaar het, onderga het, leer bij, geniet ervan en maak je daarna weer los. Leer ervan! Er is niks heerlijker dan verliefd te zijn en dan maakt het niet uit of het een "gewone" meid is of een DVP. Gewone meiden deugen over het algemeen trouwens ook niet. Kort geleden vroeg men mij in een saunaclub of ik in de zelfde valkuilen als weleer zou trappen... Waarschijnlijk wel, heb ik daar op geantwoord, simpelweg omdat ik er naast de ellende en tegenslag ook van genoten heb.
Maar zover ben uiteraard nog niet, dus nodig haar eerst maar uit in je stad en doe iets leuks.
Dit is waarschijnlijk ook hetgene wat je wil horen en niet het afraden zoals mijn twee vrienden hierboven doen. Want wees nu eerlijk: wat men hier ook zegt, diep vanbinnen in je verliefde kop heb je die knoop toch al lang doorgehakt. Zorg gewoon dat het je geen geld kost... Indien ze wel geld wil, dan zie je haar beter alleen in de club!
bad pritt
30 oktober 2013, 18:09
De AO fickers raden het hier blijkbaar meteen af, maar ik zie er voor jou geen probleem in.
Ten eerste spreek je niet over een relatie, maar enkel een tot niets verplichtende afspraak om iets leuks te doen.
Het wijf is even uit de club en kan dat apprecieren... En jij kan je lekker voelen met een knap mokkel aan je arm.
Dus what the fuck is the problem????
Dat 90% van de DVP's niet te vertrouwen is of een dubbele agenda hebben, dat is wel een realiteit.
Dus ik zou zeggen: ga naar een stad, zelfs al is het jouw stad... Maar neem ze niet mee naar huis! Wanneer ze je adres hebben, zouden ze opeens voor de deur kunnen staan wanneer ze aan de grond zitten, zwanger zijn of geen onderkomen vinden. Die hoeren kunnen echte stalksters zijn.
Ten tweede: wanneer het wel een relatie zou kunnen worden (en dat weet je op voorhand als je een beetje mensenkennis hebt) dan kan je er van op aan dat het in 95% van de gevallen op niks zal uitdraaien.
Net zoals BP heb ik er ervaringen mee. Uiteindelijk was het wel kicken en heb ik ook goeie momenten gehad.
Met de meerderheid liep het dus fout af: eentje wou zwanger raken van mij en trachtte me op alle manieren te bedonderen om geld los te krijgen, een paar andere droegen een hoop emotionele bagage met zich mee zoals drugs en pooiers... En met slechts eentje heb ik een lange relatie gehad, maar ook dat is bij tijden moeilijk geweest. In mijn geval stapte ze uit de prostitutie, maar de meeste dames zullen dat niet meteen doen en dan is het aan jou om daar mee overweg te kunnen.
Afijn, wat ik wil zeggen is dat de kansen voor jou klein zijn en dat die wijven wel op meerdere paardjes gokken. Eigenlijk zou ik jou het moeten afraden, maar ik doe dat niet. Ga er voor, ervaar het, onderga het, leer bij, geniet ervan en maak je daarna weer los. Leer ervan! Er is niks heerlijker dan verliefd te zijn en dan maakt het niet uit of het een "gewone" meid is of een DVP. Gewone meiden deugen over het algemeen trouwens ook niet. Kort geleden vroeg men mij in een saunaclub of ik in de zelfde valkuilen als weleer zou trappen... Waarschijnlijk wel, heb ik daar op geantwoord, simpelweg omdat ik er naast de ellende en tegenslag ook van genoten heb.
Maar zover ben uiteraard nog niet, dus nodig haar eerst maar uit in je stad en doe iets leuks.
Dit is waarschijnlijk ook hetgene wat je wil horen en niet het afraden zoals mijn twee vrienden hierboven doen. Want wees nu eerlijk: wat men hier ook zegt, diep vanbinnen in je verliefde kop heb je die knoop toch al lang doorgehakt. Zorg gewoon dat het je geen geld kost... Indien ze wel geld wil, dan zie je haar beter alleen in de club!
Niet zo doorslaan je bent bent er niet bij dus wie hier AO neukt weten maar 3 personen en voor de atheisten maar 2.
Is hier ook niet van belang om met dit soort kwalificaties te gaan gooien.
Denk dat je mischien ook op dit vlak ook niet veel hebt meegemaakt ?
Als je haar leuk gaat vinden ga je voor de bijl.
Dat spelletje is gevaarlijker dan het lijkt.
Heb je geld zat dan valt dat risico weg, wat blijft is emotionele schade.
Piet Plezier
30 oktober 2013, 18:10
Een dvp kan je uit de club halen maar de club niet uit de dvp. NIET DOEN !!!
Dat is dus niet waar.dan leg mij maar is uit waarom je de club niet uit een dvp kunt halen. Volgens mij heb jij nog nooit een dvp in de kiet gehad of mee op stap geweest. Nou ik dus al verschillende en die op geld uit zijn breng je terug naar de club.
Piet Plezier
30 oktober 2013, 18:17
Met de ene wat minder als met de andere.maar nu heb ik er 1 die geeft me elke dag €200. En emotionele schade dat ken ik niet.
SFL
30 oktober 2013, 18:17
Niet zo doorslaan zandhapper je bent alleen zelf een grote ao neuker. Ik ben geen AO neuker
Denk dat je ook op dit vlak niet veel hebt meegemaakt. Ik denk persoonlijk zelf veel meer dan jij, al is dat niets om trots op te zijn
Als je haar leuk gaat vinden ga je voor de bijl. Tuurlijk ga je voor de bijl, maar je moet je er ook kunnen van losmaken als het uit de hand loopt
Dat spelletje is gevaarlijker dan het lijkt. Ik dacht dat jij wel geil werd van riskante spelletjes
Heb je geld zat dan valt dat risico weg, wat blijft is emotionele schade. Zoveel te rijker dat je bent, des harder doet het pijn wanneer ze aan je geld zitten... Niet van toepassing op mij, want ik heb geen geld, ben niet rijk en nooit is het een DVP gelukt om aan dat klein beetje geld te zitten. Emotionele schade ebt ook wel weg met de tijd... Zoniet, dan heb je mentale problemen en zit de oorzaak veel dieper
vakantieganger24
30 oktober 2013, 18:18
Beste mede beren,
Chefkok of je dat wel of niet moet doen hangt af van hoe sterk je in je schoenen staat. Als je net zo weinig ervaring met gewone vrouwen hebt als de AO neukers die hierboven dit al meteen afraden, dan ben ik bang dat je niet door zult hebben dat die meid een spelletje speelt waarbij jij de prooi bent en zij de jager op je centen.
Piet Plezier
30 oktober 2013, 18:19
Ik dacht dat vakantieganger op vakantie was.
bad pritt
30 oktober 2013, 18:25
Chefkok of je dat wel of niet moet doen hangt af van hoe sterk je in je schoenen staat. Als je net zo weinig ervaring met gewone vrouwen hebt als de AO neukers die hierboven dit al meteen afraden, dan ben ik bang dat je niet door zult hebben dat die meid een spelletje speelt waarbij jij de prooi bent en zij de jager op je centen.
hahaha wat ben je toch een luisje in de pels..ga toch op vakantie maar kan je waarschijnlijk niet betalen....de dvpee is niet makkelijk te doorgronden zelf denk ik dat je er geen enkele ervaring mee hebt als super klein budget neukertje...geef dan ook geen advies.
Dat je een gewone vrouw gelijk stelt aan een dvpee daarmee val je al keihard door de mand...je hebt zelf niks meegemaakt.
vakantieganger24
30 oktober 2013, 19:00
hahaha wat ben je toch een luisje in de pels..ga toch op vakantie maar kan je waarschijnlijk niet betalen....de dvpee is niet makkelijk te doorgronden zelf denk ik dat je er geen enkele ervaring mee hebt als super klein budget neukertje...geef dan ook geen advies.
Dat je een gewone vrouw gelijk stelt aan een dvpee daarmee val je al keihard door de mand...je hebt zelf niks meegemaakt.
Chefkok: Waar het om gaat. Je hebt kerels erbij op dit forum die buiten de clubs gewoon nooit eens een normaal wijf hebben. Je moet er toch niet aan denken he, altijd maar aangewezen op hoeren. Voor zulke flapdrollen is het uit zelfbescherming gewoon beter om nooit buiten een club af te spreken met een hoer. Want anders worden ze verlieft en gaan ze geld uitlenen aan die wijven enzo. Maar als je niet in die categorie valt kan het natuurlijk geen kwaad om wat te dollen met zo'n wijf buiten de club.
KevinK
30 oktober 2013, 19:05
Ik heb het idee dat sommige meiden dit doen bij kerels met wie ze het redelijk kunnen vinden om eens te kijken welk vlees ze in de kuip hebben. M.a.w. hoe woon je, wat voor auto rij je etc. Ze willen weten wat er bij je te halen is. En zoals hierboven al genoemd, ze hebben allemaal een vriendje of een zwanger zusje of zieke ouders die dringend grote sommen geld nodig hebben.
Pietjepik
30 oktober 2013, 19:13
vooral doen, die pooiers hebben al genoeg aan je kenteken om je thuisadres te achterhalen. komt narigheid van.
ik wordt al de hele dag bedolven onder de berichten van een meisje wat ik gisteren heerlijk neukte, ze wil buiten de club afspreken. verleidelijk, maar zo leip ben ik toch nog niet.
Pietjepik
30 oktober 2013, 19:14
Ik heb het idee dat sommige meiden dit doen bij kerels met wie ze het redelijk kunnen vinden om eens te kijken welk vlees ze in de kuip hebben. M.a.w. hoe woon je, wat voor auto rij je etc. Ze willen weten wat er bij je te halen is. En zoals hierboven al genoemd, ze hebben allemaal een vriendje of een zwanger zusje of zieke ouders die dringend grote sommen geld nodig hebben.
de pooiers moedigen het aan, en het zijn juist die gasten die willen weten hoe je woont en hoeveel poen er bij je te halen is.
bad pritt
30 oktober 2013, 19:19
Chefkok: Waar het om gaat. Je hebt kerels erbij op dit forum die buiten de clubs gewoon nooit eens een normaal wijf hebben. Je moet er toch niet aan denken he, altijd maar aangewezen op hoeren. Voor zulke flapdrollen is het uit zelfbescherming gewoon beter om nooit buiten een club af te spreken met een hoer. Want anders worden ze verlieft en gaan ze geld uitlenen aan die wijven enzo. Maar als je niet in die categorie valt kan het natuurlijk geen kwaad om wat te dollen met zo'n wijf buiten de club.
Iedere man kan op iedere vrouw verliefd worden behalve de vakantie man, die staat overal boven en dolt alleen maar.
Onder de streep kun je beter met een normale vrouw wat leuks gaan doen heb je veel meer van, een dvpee speelt ook in haar prive met je of de mannen achter haar.
Ik heb ook erg veel gespeeld en alleen bij een dvpee koste het wat geld maar die neukte ik in die club 2 maanden lang gratis, maar ik ga het niet meer over doen, voor mij is het niks en ik zie de meerwaarde niet, in de club leuke meiden daarbuiten heel anders en met veel problemen, maar die de vakantieman meenam die waren natuurlijk heel anders. :)
Wat Kevink zegt klopt ook , zat voorbeelden van inbraken tot aan moord toe door verknopen van prive en dvpee wereld, misdrijven door de mannen achter de dvpees gepleegd.
Maar luister vooral naar de expert de vakantieman die weet het allemaal hij kan net 1 x per maand een clubje als h7 betalen en komt hier dan de grote man uithangen.
bad pritt
30 oktober 2013, 19:20
de pooiers moedigen het aan, en het zijn juist die gasten die willen weten hoe je woont en hoeveel poen er bij je te halen is.
Klopt helemaal.
Zat voorbeelden van en niet alleen van horen zeggen.
bad pritt
30 oktober 2013, 19:21
Ik dacht dat vakantieganger op vakantie was.
Hij is niet erg bemiddeld en zoekt nog een dvpee die de reis voor hem betaald.
de duisburg spesjalist
30 oktober 2013, 19:34
Ik zeg doen er is namelijk niks mis mee om met een dvp de stad in te gaan het zijn ook mensen ma nu heb ik wel een vraag aan je chefkok die je eerlijk moet beantwoorde ben je verlieft op die dame dan wordt het een ander verhaal ;)
zelf ben ik in het verleden welles met een dvp wat gaan eten een baki drinken zwemen samen na de lingerie zaak :tongue: ezv ik heb er nooit problemen mee gehad het is wel belangrijk dat jij zeker weet dat die dvp geen pooier of een jaloerse vriend heeft
vakantieganger24
30 oktober 2013, 19:43
Hij is niet erg bemiddeld en zoekt nog een dvpee die de reis voor hem betaald.
BP : Mijn handen jeuken om hierop te reageren .. maar ik spaar je.
bad pritt
30 oktober 2013, 19:49
BP : Mijn handen jeuken om hierop te reageren .. maar ik spaar je.
Je mag alles zeggen.
Clinic
30 oktober 2013, 19:54
Gewoon doen als je er een goed gevoel hij hebt.
Er zijn legio tegenstanders hier die waarschijnlijk in het verleden mot
Hebben gehad, poen zijn kwijtgeraakt of anderszins keihard op hun bek
Zijn gegaan met dvp's.
Gelukkig zijn er ook legio voorbeelden van beren en relaties met dvp's en beren
En dvp's die buiten de club gewoon een goede en leuke tijd hebben.
Je komt er snel genoeg achter hoe de vork in de steel zit en wat ze precies wil.
Ik wens je veel plezier en als je meer wilt weten IM je me maar!
vakantieganger24
30 oktober 2013, 20:02
Ik ga mijzelf als aas gebruiken in een club. Ik wil weleens het target van zo'n foute meid worden. Ik ga een mooi verhaal bedenken over een gigantische erfenis. Misschien wil zo'n pooier wel wat investeren in zijn slachtoffer. Ik ben wel toe aan een gratis vakantie.
Theodor Adorno
30 oktober 2013, 20:06
Nooit aan beginnen. Zoek een normaal iemand uit om wat leuks mee te gaan doen, geen dvp die zijn alleen uit op je €. Ga uit vd regel en niet vd uitzonderingen.
Liever hier de nuchtere waarheid verkondigen dan zoete broodjes gaan bakken.
bad pritt
30 oktober 2013, 20:07
Zijn gegaan met dvp's.
Je komt er snel genoeg achter hoe de vork in de steel zit en wat ze precies wil.
Ik ken veel beren en veel verhalen maar veel succes stories ken ik niet..of wat bedoel je waarom moet dat allemaal per im ?
bad pritt
30 oktober 2013, 20:09
Zijn gegaan met dvp's.
dat is net niet waar....en een van de grootste valkuilen.
ze komt uit een totaal andere cultuur je kent haar niet en wat ze tegennje zegt is hel vaak bij elkaar gelogen, de mannen die vele ervaring hebben met de dames buiten de clubs prive melden zich nu niet te woord maar die denken er allemaal hetzelfde over ...raar he.
Zoals jij dacht ik ook maar zo denk ik niet meer teveel meegemaakt en geen geld verloren of hard op mn bek gegaan.
Dalton
30 oktober 2013, 20:09
Beste mede beren,
Gewoon doen als jij je maar lekker voelt.
Wat ze hier allemaal tikken is gewoon onzin,want de dvp wilt alleen maar geld verdienen aan jou.
Het beste is ze voor 3 of 4 dagen bij je thuis te laten dan kan je jezelf heerlijk uitleven om na het neuken heerlijk met haar de stad in te gaan om wat te eten of te drinken en eventueel wat voor haar te kopen.
DVP'S zijn mensen netzo als iedereen en hebben ook gevoel,wanneer je goed bent voor zo'n dame is ze ook goed voor jou ondanks haar pooier of wat dan ook.
Dit doe ik al enkele jaren en ze komt graag naar me toe.
Je moet je alleen niet aan een dame hechten maar er een paar op na houden want waar ze wel gelijk in hebben wordt nooit verliefd op een dvp al klikt het nog zo goed.
Degene die je dit afraden zijn allemaal eens verliefd geweest op een dvp wat heel natuurlijk is want sommige die pijpen en neuken zo lekker en alles wat erbij komt,vooral wanneer ze dat nog nooit hebben meegemaakt in het normale leven en dan word je verliefd of gek van verlangen naar het volgende sex gebeuren.
De dvp's vinden het ook prachtig om eens een weekend niet in een club te hoeven werken en lekker uitgaan met alles erop en eraan,ik kan je alleen maar zeggen doe je best want het is thuis veel leuker met een dvp dan in een club,niet verliefd worden is de enige raad die ik je kan geven en veel plezier met de dvp.
Bosco
30 oktober 2013, 20:11
Gewoon doen chefkok!!!
Durf te leven, het is toch een leuk avontuurtje? Er is niks mis met haar een dagje uit nemen. Als jullie het leuk vonden komt er ook een 2de en 3de keer. De volgende stap is dat je samen een hotelletje neemt. Dat na 2 keer ervaren te hebben, neem je haar mee naar huis. Als dat nog steeds bevalt, komt ze vaker en langer bij je thuis. Na een tijdje gaat je opvallen dat ze helemaal niks lijkt op hoe ze in de club is. Ze begint te zeuren en te zeiken, en jij begint je steeds sneller en vaker te irriteren aan háár. Ineens zet je een punt achter de relatie en háár beste vriendinnen vinden je een "grote klootzak."
Dvp's zijn soms net vrouwen!!!
de duisburg spesjalist
30 oktober 2013, 20:16
Gewoon doen chefkok!!!
Durf te leven, het is toch een leuk avontuurtje? Er is niks mis met haar een dagje uit nemen. Als jullie het leuk vonden komt er ook een 2de en 3de keer. De volgende stap is dat je samen een hotelletje neemt. Dat na 2 keer ervaren te hebben, neem je haar mee naar huis. Als dat nog steeds bevalt, komt ze vaker en langer bij je thuis. Na een tijdje gaat je opvallen dat ze helemaal niks lijkt op hoe ze in de club is. Ze begint te zeuren en te zeiken, en jij begint je steeds sneller en vaker te irriteren aan háár. Ineens zet je een punt achter de relatie en háár beste vriendinnen vinden je een "grote klootzak."
Dvp's zijn soms net vrouwen!!! sterker nog Bosco ze kunnen net zo bezitterig zijn als gewone vrouwen :hammer:
bad pritt
30 oktober 2013, 20:16
Wat ze hier allemaal tikken is gewoon onzin,want de dvp wilt alleen maar geld verdienen aan jou.
Het beste is ze voor 3 of 4 dagen bij je thuis te laten dan kan je jezelf heerlijk uitleven om na het neuken heerlijk met haar de stad in te gaan om wat te eten of te drinken en eventueel wat voor haar te kopen.
DVP'S zijn mensen netzo als iedereen en hebben ook gevoel,wanneer je goed bent voor zo'n dame is ze ook goed voor jou ondanks haar pooier of wat dan ook.
Je moet je alleen niet aan een dame hechten maar er een paar op na houden want waar ze wel gelijk in hebben wordt nooit verliefd op een dvp al klikt het nog zo goed.
Degene die je dit afraden zijn allemaal eens verliefd geweest op een dvp wat heel natuurlijk is want sommige die pijpen en neuken zo lekker en alles wat erbij komt,vooral wanneer ze dat nog nooit hebben meegemaakt in het normale leven en dan word je verliefd of gek van verlangen naar het volgende sex gebeuren.
De dvp's vinden het ook prachtig om eens een weekend niet in een club te hoeven werken en lekker uitgaan met alles erop en eraan,ik kan je alleen maar zeggen doe je best want het is thuis veel leuker met een dvp dan in een club,niet verliefd worden is de enige raad die ik je kan geven en veel plezier met de dvp.
jij betaalt er goed voor, gezien je vergevorderde leeftijd niet vreemd natuurlijk maar wel heel anders dan een gratis afspraakje maken met een dvpee en dus een totaal ander onderwerp, jij hebt gewoon prostitutie thuis en maakt jezelf dan wijs dat ze om je mooie blauwe ogen bij je komt.
Pistol Pete
30 oktober 2013, 20:23
In mijn wandelcarrierre heb ik totaal 5 dvpees thuis over de vloer gehad. Drie roemeense waarvan er 1 vijf weken hier heeft gebivakkeerd, en 1 braziliaanse die totaal 8 weken heeft gebivakkeerd. Daarnaast heb ik 18 jaar samengewoont met 3 vrouwen (helaas niet tegelijk :tongue:) dus weet ik wel waar ik over spreek.
Al deze thuisafspraken gingen redelijk goed maar meestal was geld een main issue voor de dvp. Met 1 dvp ben ik veel in hotels geweest, In 2010-2011 sliep ik dan regelmatig in ISA of Etap Krefeld met haar. Rond 24 uur haalde ik haar op bij de club (VV of LR), voor haar begon dan het leven pas. Veel nachtelijke telefoongesprekken tot 04 in de ochtend af en toe ontaardend in stress en huilbuien. Je wordt meegezogen met haar problemen. Maar de af en toe goede en onbetaalde sex vergoelijkte veel. Het laatste jaar hou ik de dvp''s meer op afstand. De opmerkingen van BP kloppen, je bent beter af door een dvp in de club te neuken. Wel de lusten en niet de lasten. Er zullen best uitzonderingen zijn.
Afgelopen week trof ik er weer eentje. Ja ik was weg van haar zonder verliefdheid. Heb haar 2 achtereenvolgende dagen bezocht, telkens lanfgere tijd samen in de club. Telefoon uitgewisseld want het was me duidelijk dat ze een clubhopper was. De derde dag bleek ze al vertrokken en de vierde dag dat ik haar kende kreeg ik een smsje dat ze in Heilbron zat en geld nodig had om terug te keren naar NRW. Ze wou daar niet blijven maar had wel al een kamer gehuurd die ze een maand moest betalen. Of ik effe 500 euro wou sturen via western union. Nee dus, en dat betekent w.s. einde contact. Jammer want het waren twee dagen met buitencategorie sex. Voor de zoveelste keer ervaren dat je langer geniet als je op afstand blijft.
iedereen moet vooral zijn eigen ervaring op doen maar voor mij is het duidelijk: niet doen. Hoewel ik zeker weet dat ik mijn eigen advies in de toekomst vast wel een of meerdere keren zal negeren.
Onlangs heb ik nog een 'gewone' vrouw enkele maanden 3 a 4 nachten per week over de vloer gehad. Uiteraard tussendoor regelmatig geclubd. Dat is uiteraard een wereld van verschil met dvp''s. Alleen kan deze veelpleger niet maandenlang sexueel geïnteresseerd blijven in 1 dame. Na een maand of 4 dan ook weer uit elkaar gegaan. Dat is het lot, als je jaarlijks meer dan 100 vrouwen neukt is het vrijwel ondoenbaar nog weer terug te keren naar een monogamere staat.
bad pritt
30 oktober 2013, 20:27
In mijn wandelcarrierre heb ik totaal 5 dvpees thuis over de vloer gehad. Drie roemeense waarvan er 1 vijf weken hier heeft gebivakkeerd, en 1 braziliaanse die totaal 8 weken heeft gebivakkeerd. Daarnaast heb ik 18 jaar samengewoont met 3 vrouwen (helaas niet tegelijk :tongue:) dus weet ik wel waar ik over spreek.
Al deze thuisafspraken gingen redelijk goed maar meestal was geld een main issue voor de dvp. Met 1 dvp ben ik veel in hotels geweest, In 2010-2011 sliep ik dan regelmatig in ISA of Etap Krefeld met haar. Rond 24 uur haalde ik haar op bij de club (VV of LR), voor haar begon dan het leven pas. Veel nachtelijke telefoongesprekken tot 04 in de ochtend af en toe ontaardend in stress en huilbuien. Je wordt meegezogen met haar problemen. Maar de af en toe goede en onbetaalde sex vergoelijkte veel. Het laatste jaar hou ik de dvp''s meer op afstand. De opmerkingen van BP kloppen, je bent beter af door een dvp in de club te neuken. Wel de lusten en niet de lasten. Er zullen best uitzonderingen zijn.
Afgelopen week trof ik er weer eentje. Ja ik was weg van haar zonder verliefdheid. Heb haar 2 achtereenvolgende dagen bezocht, telkens lanfgere tijd samen in de club. Telefoon uitgewisseld want het was me duidelijk dat ze een clubhopper was. De derde dag bleek ze al vertrokken en de vierde dag dat ik haar kende kreeg ik een smsje dat ze in Heilbron zat en geld nodig had om terug te keren naar NRW. Ze wou daar niet blijven maar had wel al een kamer gehuurd die ze een maand moest betalen. Of ik effe 500 euro wou sturen via western union. Nee dus, en dat betekent w.s. einde contact. Jammer want het waren twee dagen met buitencategorie sex. Voor de zoveelste keer ervaren dat je langer geniet als je op afstand blijft.
iedereen moet vooral zijn eigen ervaring op doen maar voor mij is het duidelijk: niet doen. Hoewel ik zeker weet dat ik mijn eigen advies in de toekomst vast wel een of meerdere keren zal negeren.
Onlangs heb ik nog een 'gewone' vrouw enkele maanden 3 a 4 nachten per week over de vloer gehad. Uiteraard tussendoor regelmatig geclubd. Dat is uiteraard een wereld van verschil met dvp''s. Alleen kan deze veelpleger niet maandenlang sexueel geïnteresseerd blijven in 1 dame. Na een maand of 4 dan ook weer uit elkaar gegaan. Dat is het lot, als je jaarlijks meer dan 100 vrouwen neukt is het vrijwel ondoenbaar nog weer terug te keren naar een monogamere staat.
Helemaal me eens en eerlijk geschreven PP..vooral dit kan ik volledig onderschrijven en geeft eigenlijk de marsroute al aan:
Voor de zoveelste keer ervaren dat je langer geniet als je op afstand blijft.
En wat Dalton schrijft is ook waar alleen moet je het zoals vaker bij hem 180 graden omdraaien:..het is in een club veel leuker met een dvpee dan thuis, ze is er leuker en veel makkelijker en je ziet de shaduw kanten niet en bevalt ze even niet dan wissel je haar voor een andere, de keuze is reuze.
duivenmelker
30 oktober 2013, 20:34
Beste mede beren,
Als het klikt met deze DVP en je hebt vertrouwen in haar , waarom dit avontuur niet uitproberen , wel met uw verstand er bij blijven en er volop van genieten .
Heb nu reeds 3,5 jaar een clubrelatie met een ex DVP , ze heeft ondertussen een vaste job en komt alleen nog naar een club wanneer we met elkaar afspreken en dan hebben we een fantastische tijd samen , het is voor mij een luxe situatie en ik geniet er volop van .
bad pritt
30 oktober 2013, 20:37
Als het klikt met deze DVP en je hebt vertrouwen in haar , waarom dit avontuur niet uitproberen , wel met uw verstand er bij blijven en er volop van genieten .
Heb nu reeds 3,5 jaar een clubrelatie met een ex DVP , ze heeft ondertussen een vaste job en komt alleen nog naar een club wanneer we met elkaar afspreken en dan hebben we een fantastische tijd samen , het is voor mij een luxe situatie en ik geniet er volop van .
Dat is een zelf gecreerde droom wereld die je wel erg veel geld kost of niet .....?
En het gaat hier over PRIVE afspreken niet in een club dus.
Pistol Pete
30 oktober 2013, 20:49
Dat is een zelf gecreerde droom wereld die je wel erg veel geld kost of niet .....?
Ik heb ook wel eens sexafspraken gehad bij een ex-clubdame (GT). Wekelijks kwam ik 2 of soms 3 keer bij haar thuis, was altijd heel gezellig. Afspraakjes duurden meestal 2,5 a 3 uur en begonnen op de bank met een wijntje en eindigden op haar slaapkamer en later onder de douche. Maar dit is inderdaad wat anders dan de discussie hier, na de tijd samen wisselden 3 van die 50 eurobriefjes van eigenaar. En dat is toch een essentieel verschil.
Zij had twee thuisklanten, de andere bleek een leidinggevende te zijn van een club in NRW...ze maakte altijd zorgvuldig gescheiden afspraken op verschillende dagen om te vermijden dat we elkaar zagen. Een keertje mislukte dat doordat ik een dag eerder per ongeluk ten tonele verscheen...mijn mond viel open van verbazing toen ik haar andere klant op een afstandje herkende. Maar zo onderhield zij zich deels in haar bestaan met een flink extra zakcentje. Dit is, denk ik, een vergelijkbare situatie als bij duivenmelker. Na enkele maanden verhuisde zij naar Hamburg, gelukkig te ver om door te gaan met onze sexafspraakjes.
Jack42
30 oktober 2013, 20:49
Hé BP er zijn ook mannen die het wel lukt om een vriendschap op te bouwen, ze zijn niet allemaal zo dom als jij bent om met de foute vrouwen op pad te gaan waar jij wat aan denkt te kunnen verdienen. Denk daar maar eens over na.
Wat een droom voor jou lijkt kan waarheid voor een ander zijn.
chefkok met beiden voeten op de grond blijven en vriendschap en liefde goed kunnen scheiden. Ook de dame wat langer kennen is een vereiste natuurlijk.
Ook niet uit zijn op een gratis wip dit gewoon in de club blijven doen en de dame met respekt behandelen en je kan een prachtige middag/avond/dag hebben.
En dat het je geld kost zal best meevallen want de dame heeft ook haar zelfrespekt en wil graag ook eens wat betalen bij zo'n dagje uit.
krukar
30 oktober 2013, 21:01
Hier ook 3 ervaringen met DVP's buiten de club
Een was gewoon een vrouw met mutual benefits (ik gratis seks, en ik gaf haar af en toe wat kleingeld toe of wat kleren e.d.), dat was prima, ze is inmiddels DVP-af en woont weer in haar thuisland, waar ik overigens welkom ben mocht ik er ooit heen gaan.
Tweede leek eerst net zo leuk als de eerste, maar bleek later een grote gier die ook met het standaard zielig verhaal aan kwam na een tijdje (niet ingetrapt gelukkig).
Derde is een lopend project...... valt nog te zien wat er uit komt :)
Dat is natuurlijk buiten de berg met vrouwen op m'n facebook accounts / whatsapp / whatever, daar proberen er ook een paar vrouwen meer te halen maar dat zijn gevallen die ik niet genoeg vertrouw om ze toe te laten in mijn privéleven, voorbij de facebook-barrier zeg maar.
Ken buiten dat twee succes-stories (beiden getrouwd met een ex-DVP) en even zoveel failures (twee kerels die veel geld hebben verloren ermee).
Vanuit mijn persoonlijke ervaring/standpunt, zeg ik gewoon doen! Maar houdt er wel je volle verstand bij, a.k.a. prik door de standaard verhaaltjes en poll subtiel wat zij echt van jou wil. Pooiers die achter je aankomen en weet ik veel wat voor onzin hoef je niet zo bang voor te zijn, dat is de fantasie van mannen die fictie niet van werkelijkheid kunnen scheiden :)
joepie
30 oktober 2013, 21:39
Gewoon doen kan heel leuk zijn voor een tijdje maar uiteindelijk zal het spaak lopen door andere mentaliteit of jaloezie.
Dalton
30 oktober 2013, 21:56
jij betaalt er goed voor, gezien je vergevorderde leeftijd niet vreemd natuurlijk maar wel heel anders dan een gratis afspraakje maken met een dvpee en dus een totaal ander onderwerp, jij hebt gewoon prostitutie thuis en maakt jezelf dan wijs dat ze om je mooie blauwe ogen bij je komt.
Wanneer ik dit lees lijkt het net of jij mijn boekhouder bent die alles voor mij betaald.
Gissen is heel slecht voor jou en ik heb nog steeds geluk dat de dames echt gek op mijn leuter zijn en dat lichaam wat heel perfekt is met die mooie bos haar en die prachtige ogen.
Het is voor mij moeilijk te geloven dat een dvp bij jou aan de arm gaat lopen en zich dan ook nog eens voor helemaal noppes laat gebruiken maar droom lekker verder met die gedachte dat het je niks kost.
Daarom ga je natuurlijk altijd naar de clubs waar geen entree betaald wordt en je lekker AO tekeer kan gaan.
Zal zeker het resultaat zijn van de vele afspraakjes die je buiten de clubs hebt en niks kosten hahahaha.
KevinK
30 oktober 2013, 22:14
Bij komen ze altijd maar 1 keer want ze zien dat er niks te halen valt.
vakantieganger24
30 oktober 2013, 22:24
Bij mij komen ze al niet eens 1 keer langs. want bij mij is ook niets te halen, dat schijn ik uit te stralen
Pietjepik
30 oktober 2013, 22:25
grappig want nog geen tien minuten geleden wordt ik door een 19 jarige schoonheid met prachtige D-cups en mooie ontwapenende bruine ogen, superfiguur en zo geil als boter, gevraagd om haar prive te treffen.
Verdomd verleidelijk want zoals gezegd, de seks is waanzinning met deze meid en ze kletst er ook leuk op los. ik ben 37, kan reeel genoeg denken dat ze niet echt interesse in mij heeft. Maar misschien wil het meisje gewoon wat aandacht en zich in een vreemd land ver van huis samen met een kerel die de weg kent eens orienteren en een dagje weg van het hoeren en sloeren. Snap ik ook.
Misschien ga ik er in mee, maar dan zeer overdacht. Nooit thuis afspreken, geen adres bekend geven etc.
Ik zat te denken aan die meid in Krefeld op te halen, naar een hotel te rijden en daar twee uur geile seks te hebben, dan naar een sauna resort en samen genieten, daar een aangenaam diner nuttigen en dan terug naar het hotel voor een avondje lekkere hete seks. Laat in de nacht retour naar Krefeld brengen.
Zal er vrijdag eens met BP over van gedachten wisselen.
Pietjepik
30 oktober 2013, 22:29
natuurlijk, luchtig over spreken is vanzelfsprekend, maar die mensen zijn ook erg bedreven in lange termijn afpersing en intimidatie. je kunt behoorlijk fucked zijn als je in die ellende terecht komt. het enige wat dan nog helpt zijn rigoreuze maatregelen, in het uiterste geval kogel door je eigen kop of door die van hun, maar helaas beschikt niet iedereen over dat soort middelen. linke toestand, gevaarlijk schermerwereldje Kevin!
Gek dat plezier met die dames ook snel tot horror taferelen kan leiden.
Piet Plezier
30 oktober 2013, 22:32
Ik heb een maand of 6 samen gewoond met een dvp en een hele mooie tijd mee gehad maar dat grapje heeft me ook 10 rooie gekost. Heb ik er spijt van nee helemaal niet. Ik ben het avontuur aangegaan en ga dan achteraf niet zeuren dat ik spijt heb. Zou ik het weer doen ja waarom niet. Ik heb tenslotte een mooie tijd met haar gehad. Maar over het algemeen gezien zijn ze bijna allemaal op geld uit. Ik heb er ook 1 bij me gehad nou die heeft nog nooit een euro gevraagd dus die zijn er ook. Ej die heeft toch ook een maand of 5 bij mij gewoond.
Pietjepik
30 oktober 2013, 22:34
Bij mij komen ze al niet eens 1 keer langs. want bij mij is ook niets te halen, dat schijn ik uit te stralen
vandaar je P.M. ;)
Pietjepik
30 oktober 2013, 22:36
Ik heb een maand of 6 samen gewoond met een dvp en een hele mooie tijd mee gehad maar dat grapje heeft me ook 10 rooie gekost. Heb ik er spijt van nee helemaal niet. Ik ben het avontuur aangegaan en ga dan achteraf niet zeuren dat ik spijt heb. Zou ik het weer doen ja waarom niet. Ik heb tenslotte een mooie tijd met haar gehad. Maar over het algemeen gezien zijn ze bijna allemaal op geld uit. Ik heb er ook 1 bij me gehad nou die heeft nog nooit een euro gevraagd dus die zijn er ook. Ej die heeft toch ook een maand of 5 bij mij gewoond.
die 10k zijn er bij mij ook doorgegaan in 6 maanden, maar dan gewoon in de club..... ik wantrouw die dellen nu eenmaal....
Piet Plezier
30 oktober 2013, 22:48
die 10k zijn er bij mij ook doorgegaan in 6 maanden, maar dan gewoon in de club..... ik wantrouw die dellen nu eenmaal....
Pietje dat is heel verstandig van jou. Het is niet anders.
Pietjepik
30 oktober 2013, 23:14
grappig want nog geen tien minuten geleden wordt ik door een 19 jarige schoonheid met prachtige D-cups en mooie ontwapenende bruine ogen, superfiguur en zo geil als boter, gevraagd om haar prive te treffen.
Verdomd verleidelijk want zoals gezegd, de seks is waanzinning met deze meid en ze kletst er ook leuk op los. ik ben 37, kan reeel genoeg denken dat ze niet echt interesse in mij heeft. Maar misschien wil het meisje gewoon wat aandacht en zich in een vreemd land ver van huis samen met een kerel die de weg kent eens orienteren en een dagje weg van het hoeren en sloeren. Snap ik ook.
Misschien ga ik er in mee, maar dan zeer overdacht. Nooit thuis afspreken, geen adres bekend geven etc.
Ik zat te denken aan die meid in Krefeld op te halen, naar een hotel te rijden en daar twee uur geile seks te hebben, dan naar een sauna resort en samen genieten, daar een aangenaam diner nuttigen en dan terug naar het hotel voor een avondje lekkere hete seks. Laat in de nacht retour naar Krefeld brengen.
ze belt me net, flink aan de wiet en raaskalt over hoe geil ze wel niet is en dat ze me nu lang en hard wil neuken :freu: jammer dat er 110km tussen zit want ik heb ook wel zin na deze telefoonsex!!!!! :liebe2:
SFL
30 oktober 2013, 23:15
Wat volgt er weer een lange discussie op één simpele vraag van Chefkokske...
Ik wed ervoor dat hij haar ondertussen al gaan halen is en haar door zijn stad of gemeente by night aan het gidsen is.
Rehab
30 oktober 2013, 23:16
Chefkok of je dat wel of niet moet doen hangt af van hoe sterk je in je schoenen staat.
Naast deze waarheid is ook van belang wat je zelf verwacht van deze date en waar je naar op zoek bent. Lol prima. Verliefdheid en/of gevoelens gevaarlijk en ten zeerste af te raden. Zij gewaarschuwd!!
vakantieganger24
30 oktober 2013, 23:20
ze belt me net, flink aan de wiet en raaskalt over hoe geil ze wel niet is en dat ze me nu lang en hard wil neuken :freu: jammer dat er 110km tussen zit want ik heb ook wel zin na deze telefoonsex!!!!! :liebe2:
Een uurtje rijden .. ik zou het wel weten!
Picasso 1
30 oktober 2013, 23:45
Wat volgt er weer een lange discussie op één simpele vraag van Chefkokske...
Misschien een idee om een aantal discussies samen te voegen tot één topic: "Welke zijn de 10 beste landen waar je een dvp kan neuken zonder condoom nadat je haar hebt uitgenodigd in een stad."
SFL
30 oktober 2013, 23:57
Misschien een idee om een aantal discussies samen te voegen tot één topic: "Welke zijn de 10 beste landen waar je een dvp kan neuken zonder condoom nadat je haar hebt uitgenodigd in een stad."
Op 1: Spanje, na een citytrip Madrid met die Bulgaarse sprinkhaan van in LR... en dan maar roeren in andere ijsberen hun crème catalan....
Neen, fuck it... In Spanje hebben ze nog een zekere trots... Dus voor de liefhebbers even uit de losse pols:
1) Oekraiene
2) Zuid-Afrika
3) Brazilië
4) Zimbabwe
5) Rusland
6) Duitsland (naar verluidt)
Badslippers
31 oktober 2013, 00:01
[ . . . ] mijn beste vriend zegt dat dit wel het domste idee ooit is wat ik ooit heb gehad. Hij zegt daar krijgen last mee.
Nu weet ik het niet meer. Iemand ervaring mee of die mij goede raad kan geven.
Ha ha ha, goede raad vragen aan een stelletje verknipte geesten die hier hun vunzige verhaaltjes vertellen? Dat is net zoiets als een Duitser die hier in Venlo naar de weg vraagt. Die wordt nog steeds heel vriendelijk de verkeerde kant op gestuurd.
Eén van die verknipte geesten zal je dan toch van wat raad voorzien. Trek gewoon je eigen plan. Je weet toch zelf wel wanneer het goed of fout gaat lopen? Zit je over een jaar financieel aan de grond dan was het niet zo'n beste keuze. Heb je wat gezellige uitjes gehad en hebben jullie je daarbij goed en ontspannen geamuseerd zonder noemenswaardige financiële en emotionele shit dan is het toch prima. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk.
Dan nu iets uit de eigen koker. Ik heb dat trouwens al vaker opgeschreven. In het begin van mijn wandelcarrière was ik jaloers op die ijsberen met een "Blackberry" vol met telefoonnummers van mokkels uit de club. Ik had niks. Geen enkel telefoonnummer. Na zo'n anderhalf jaar was het dan eindelijk zover. Zo trots als een pauw legde ik het eerste telefoonnummer van een hoertje vast in mijn mobieltje. Toen ging het snel. Het leek wel of die geldwolven bloed roken want binnen "no-time" moest ik een "SD-Card" aanschaffen om alles bij te houden. Nou, een heel klein "SD-Kaartje" was het. Nu hoorde ik er echt bij. Ik was een echte ijsbeer geworden. Op een avond werd ik echter betrapt door de almachtige Big30 in "GT". Dat ging zo:
Op het einde van de avond wordt ik door Big30 betrapt terwijl ik buiten in een donker hoekje een telefoonnummer uitwissel met een dame. "Hier zijn geen winterbanden om te controleren", probeer ik nog maar de grote moderator speld je niet zo maar iets op de mouw. "Wat heb ik je nou geleerd Badslippers, geen telefoonnummers uitwisselen met dames, dat leidt tot niks. Vroeger, deed ik dat ook en kijk wat er van me terecht is gekomen. Moderator van een forum met een stelletje halve zolen die in een badjas rond wandelen. Vooruit mobieltje inleveren, naar binnen, en laat ik je niet opnieuw betrappen!". Ja, beste ijsberen, het is goed dat er iemand over ons waakt. Ook deze avond.
Goed, het ding bleef maar rinkelen en de dames bleven maar vragen wanneer ik naar de club zou komen. Ik zat lekker in de slappe was dus wat kon het mij schelen. Immers "Money makes the world go round". Ook kreeg ik de eerste verzoeken om te gaan stappen en eentje vroeg zelfs om vakantie te vieren. Dat was die dekselse Victoria in "GT". Maar ik voelde al aan mijn piswater dat dat geen goede keuze zou zijn hoewel ze wel lekkere siliconentieten had, goed muilde en een kutje zo zacht als bijenwas. Alles afgehouden, ook die stapverzoeken. Van al dat gebel werd ik op den duur ook schijtziek en op een dag heb ik alle nummers gewist. Zo, dat bracht rust in de tent.
En toen? Toen kwam Sofietje om de hoek kijken. Een heel jaar hadden wij veel plezier in de club gehad en plots vroeg ze op een avond of ik met haar in "Düsseldorf" wat wilde gaan drinken. Och, waarom niet. Wij kenden elkaar best redelijk. Dus ik haar de volgende dag opgehaald. In het begin was ik zo stuntelig dat zij er zelfs de slappe lach van kreeg want ik wist niet of ik het kon maken om hand in hand over de "Königsallee" te wandelen. Stel je voor, zo'n ouwe lul met zo'n mooi grietje aan zijn arm. Zij was heel wat slagvaardiger, sloeg haar arm om mijn middel en nestelde zich lekker tegen me aan.
Alweer zo trots als een pauw flaneerde ik daar over de straat waar alleen miljonairs welkom zijn. Wij dronken wat, rookten onze sigaretten, aten een hapje, winkelden, en amuseerden ons prima. Netjes bracht ik haar zo tegen de avond terug. Vanzelfsprekend ging ik ook naar binnen en daar was de rolverdeling weer zoals gewoonlijk. Zij de prostituée en ik de klant. Die uitstapjes herhaalden we slechts zeer sporadisch. Betalen deden we samen. Als ik te snel mijn beurs trok, keek ze me met die "Als-Roemeense-Blikken-Konden-Doden-Blik" aan. Dat was haar eer te na want zij wilde ook betalen.
Van verschillende kanten kreeg ik van ijsberen te horen: "Neuk je haar nu gratis?". Volmondig was het antwoord altijd "Nee". Ik weet het niet maar dat kwam niet bij me op. Of beter gezegd, ik dacht er wel aan maar het voelde niet goed dus deed ik het niet. In de club betaalde ik altijd. Mijn vriend SFL was laaiend: "Jij vuile hypocriet, je behandelt haar elke keer weer als een hoer als je aan de locker staat af te rekenen terwijl jullie elkaar graag mogen.". Ik zag dat heel anders. In de club was het "Business as usual" en buiten de club waren (zijn) wij goeie stapmaatjes.
Heb ik dan nooit iets gedaan waarover hier altijd gewaarschuwd wordt? Ja zeker wel, ik ben ook een mens van vlees en heel veel bloed dat zich vaak een weg naar de zwellichamen baant. Ik ken haar nu drie jaar en heb haar vet gesponsord tot een substantieel bedrag aan toe. Af en toe een wat royaler presentje. Nu hoor ik veel ijsberen grinniken: "Ha ha, wat een sukkel, die BS". Die weten echter niet (maar nu wel) dat ze ook wat terug gaf. Met verjaardag, Kerst of zomaar in de stad. Wij hebben nog steeds veel plezier met elkaar. Zijn niet in gekke of desastreuze toestanden verzeild geraakt en weten de grenzen te bewaken. Dat laatste klinkt wat klinisch maar het is nu eenmaal zo. Ik ben blij dat ik naast de ellende in de clubs Sofietje heb getroffen die het tegenovergestelde is van hoe hier vaak dames worden afgeschilderd. En naast haar ken ik nog wel een paar dames die niet beantwoorden aan het stereotiep van de onbetrouwbare en leugenachtige geldwolf. Dames waar ik best een beschuitje mee zou willen eten.
Dus Chefkok geniet van de tijd die je hebt, vaar op je eigen kompas en behandel de dame zoals je dat zelf ook zou willen. Een cliché, maar ja die zijn vaak waar daarom zijn het immers clichés
Bluebear
31 oktober 2013, 00:18
Hoezo? Dat is te lang rijden voor jou. Jij ging niet. Ik ook niet. :biggrin:
bad pritt
31 oktober 2013, 01:37
Hé BP er zijn ook mannen die het wel lukt om een vriendschap op te bouwen, ze zijn niet allemaal zo dom als jij bent om met de foute vrouwen op pad te gaan waar jij wat aan denkt te kunnen verdienen. Denk daar maar eens over na.
Wat een droom voor jou lijkt kan waarheid voor een ander zijn.
Daar is Jack weer met zijn leugentjes.
Ik ben blij voor je dat jij blijvende vriendschappen denkt te hebben met hoertjes, gefeliciteerd knul en dat jij daar slim genoeg voor bent:) Het komt bij mij nogal zielig over, maar dat terzijde.
Zielig genoeg dat je met een hoertje moet aanpappen in een club om een leuke tijd met een vrouw buiten eenclub te hebben.
maar mijn zegen heb je...maak jezelf maar mooi iets wijs.
Dat ik er geld aan dacht te verdienen zuig je uit je duim, oftwel is en blatante leugen, dat doe je wel vaker zomaar liegen hier op dit forum. Dat heb ik niet nodig ik heb genoeg geld en dat hoeft een hoertje dus echt niet met dit kutwerk voor mij te verdienen.
Mischien een droom van jou die je op mij transponeert ?
Iedereen hier praat op basis van een ervaring, en dan netjes geld blijven afrekenen in de club, ik praat over een relatie/ vriendschap daar speelt geen geld. Heb dat meer dan 10 x meegemaaakt in een paar jaar. Nooit naar gezocht maar wil het nu niet meer.
PP heeft het goed verwoord, je geniet langer en beter in een club en met minder kopzorgen, financiele risico's en emotionele risico's.
Ja je kunt iemand heel aardig gaan vinden gek he, mischien niet voor die emotioneel verknipten die zich hier vaker te woord melden met hun mantra's, maar een normale persoon kan gek worden op zo een vrouw en dan gaan haar problemen jouw hoofd ook pijn doen en mischien ga je er financieel wel in met geld. Hoe voel je je als je ervan overtuigd bent dat het babietje ziek is en ze geen geld voor de operatie heeft ? Allemaal praktijkvoorbeelden...zo kan je heel erg lang doorgaan.Problemen ? heben ze alemaal chefkok anders doe je dit werk niet, ook zo een regel met uiteraard uitzonderingen maar reken er niet op dat die van jou net weer de uitzondering is.
Ijsberenvel .....iedereen weegt een voorval anders maar jij bent veel meer dan 10 rooien kwijt geraakt.
Had je dat wijf alleen in de club geneukt dan was het veel goedkoper geweest en had je dan zoveel minder plezier van haar gehad. Nu is ze weg en wat was je investering in tijd en geld meer dan entertainment ? Emotioneel heb je ook een prijs betaald.
Ze heeft je gewoon kapot laten vallen terwijl jij alles goed probeerde te regelen voor haar. Over die laatste zeg ik maar niks.
Die vraagt idd geen geld wel veel aandacht en gaat ook nergens heen denk ik.
Verder BS heeft ergens gelijk met de opmerking dat de enige ervaring eigen ervaringen zijn , maar de doe maar adviezen worden wel een beetje lichtzinnig afgegeven door manen met 1 of 2 ervaringetjes in die richting, heb je echt iets gehad met een slet uit een club dan weet je wel beter en er zijn ook flinke risico's. Chefkok komt niet erg ervaren over. Sommige zaken geloof je gewoon niet en staan zover van een normaal omgangspatroon af dat je er niet op rekent. Ik zal mischien mijn ervaringen eens schrijven alhoewel de Daltons en Jacks dan wel weer klaar zullen staan als ayatollahs die menen een ketter te kunnen betrappen.
Dat pooiers een fictie zijn zoals Krukar ferm beweert betekent dat hij fact en fiction zelf verwisselt.
Veel jonge dvpees uit Bulgarije en Roemenie hebben een viend, pooier of pooier netwerk. En denk je echt dat die een meisje laten wegkapen door een bleekscheet uit Nederland of Belgie, dat meisje waar jij mischien wel emotioneel in geinvesteerd hebt wordt gewoon weg getransporteerd, als er bij jou niks te halen valt of als jij haar teveel buiten de machtssfeer en invloed van die pooiers tracht te brengen en ze laat jou gewoon vallen als een baksteen. Ze zijn niet te helpen deze losgeslagen emotioneel onstabiele vrouwen, die in de macht zijn vaak van pooiers. Waarom zou je daar een vriendschap mee aan willen gaan ? of meer , laat staan een dagje op stap..doe dat gewoon met een niet dvpee.
Verder zeg ik er niks meer over, behalve Chefkok veel s6 ermee.
Ps ik heb zelf ook een kleine succes story, ik heb al 1,5 jaar een vriendschap -zonder geld dus- met een italiaanse dvpee die af en toe naar Duitsland komt. Ondanks dat zeg ik prive contact niet doen. Redenen zijn duidelijk verwoord in deze thread. De uitzonderingen bevestigen de regel, ik was toen niet slimmer en bleef er gewoon slapen en van het een kwam het ander, maar je kunt beter van de regel uitgaan en jezelf waarschijnlijk veel ellende besparen.
chefkok
31 oktober 2013, 01:48
verliefdheid voor deze dame nee nooit het is een onbegonnen liefde. dat weet ik.
ik heb wel niet de indruk dat ze geld van me wil aftroggelen. kan nog komen.
ik denk dat ik haar gewoon laat komen en we zien wel.
Het kan misschien mijn lompste zet zijn in mijn leven maar ik ga het er toch op wagen.
bad pritt
31 oktober 2013, 02:01
Wanneer ik dit lees lijkt het net of jij mijn boekhouder bent die alles voor mij betaald.
Gissen is heel slecht voor jou en ik heb nog steeds geluk dat de dames echt gek op mijn leuter zijn en dat lichaam wat heel perfekt is met die mooie bos haar en die prachtige ogen.
Het is voor mij moeilijk te geloven dat een dvp bij jou aan de arm gaat lopen en zich dan ook nog eens voor helemaal noppes laat gebruiken maar droom lekker verder met die gedachte dat het je niks kost.
Daarom ga je natuurlijk altijd naar de clubs waar geen entree betaald wordt en je lekker AO tekeer kan gaan.
Zal zeker het resultaat zijn van de vele afspraakjes die je buiten de clubs hebt en niks kosten hahahaha.
Raaskal maar verder, goed lezen kun je niet, ik spreek nooit meer buiten clubs af en heb alle telefoon nummers en contacten gewist op 2 na. AO clubs daar weet jij niks vanaf, maar ik zal je demente hoofd een zetje geven, je betaalt 30 euro entree in de meeste AO clubs.
bad pritt
31 oktober 2013, 02:04
verliefdheid voor deze dame nee nooit het is een onbegonnen liefde. dat weet ik.
ik heb wel niet de indruk dat ze geld van me wil aftroggelen. kan nog komen.
ik denk dat ik haar gewoon laat komen en we zien wel.
Het kan misschien mijn lompste zet zijn in mijn leven maar ik ga het er toch op wagen.
Hangt ervan af wat je wil en of je er gek op gaat worden en dat kan sneller dan je denkt, bij mij wel in ieder geval en dat heeft niks te maken met domheid maar met een warme persoonlijkheid. Verliefd op een dvpee dan ben je fucked meestal, maar als risico nemer zeg ik doen...:)
bad pritt
31 oktober 2013, 08:45
Er zijn vrijdag wel meer zeer ervaren club bezoekers aanwezig in Arabella, ook een duitser, met een jarenlange relatie met een dvpee ) het enige wat ik erover weet is wat hij tegen me zei in Alina: lass die finger davon es war sehr teuer.
Dus kun je meteen goed advies krijgen.
Eerste insteek, je hebt flink lopen gooien met geld in PHG, iedere dvpee van PHG weet dit nu en daarmee ben jij eeninteresate target en kun je veel gratis krijgen buiten de club.
Veel vrouwen zulen je proberen te strikken...die nu komen zijn allemaal HOOFD GIEREN...geen kruimel musjes.
Ben je hard genoeg om alleen te spelen en komt ze niet in je hoofd terecht dan kun je het best doen, kan ook goedkoper uitvallen dan een club. Dat mag niet je insteek zijn natuurlijk dat is niet netjes.:) Maar dan moet je het doen met de instelling, als er wat is moet je haar meteen kunnen laten vallen, dat kunnen maar heel weinig mannen denk ik. Of je houdt haar de hele tijd aan het lijntje.
Voordelen soms is de opbouw van de sex als je die wilt gewoon en stuk leuker dan in een club en net echt,eerst wat eten, shoppen, film en dan de koffer in. En kosten maar ga maar eens met een vrouw op stap, en dan een hotel in dat is meestal duurder dan in een club. Anders kan het niet sex deel je ook trekken maar dat kun je net zo goed in real life doen maar he ik maak geen keuzes.
Je bent niet zo een verlepte oude bejaarde als ....die hier ook schrijft en ziet er goed uit, via internet kun je irl makkelijk aan je prive afspraakjes met niet dvpees komen en dat is nog veel goedkoper ook...en leuker....want daar zit veel meer spanning achter...je weet niet waar het eindigt..de kans dat ze zijn wat makkelijker te doorgronden etc..Maar ik weet bijna zeker dat ik je niks nieuws vertel.
Omdat dit soort vrouwtjes die nu contact met je zoeken allemaal gieren zijn met vrijwel allemaal een pooier of bende erachter kun je beter zoals je al aangaf heel voorzichtig zijn met je prive, dus gene 06 nummer waarop je te googelen bent incluisef adres, geen kenteken dat ze kan zien, geen priove info, haar niet naar je huis brenegn, etc....je privacy beschermen...er zijn al wat huisjes leeggehaald van "players from the hood" door echte gangsters.
Laat het uitbundige, open en romantische gedrag maar rustig over aan de slimmerikken hier zoals Jack42, die slim genoeg is om echte vriendschap te zoeken met een dvpee en denkt het te hebben ook nog.
vakantieganger24
31 oktober 2013, 09:13
Ik heb zelf als ondernemer vaak genoeg leuk zitten doen in restaurants tegen mensen waar ik compleet van walg. Bij een hoer zal de motivatie voor een afspraak buiten in de regel niet anders zijn. Ik heb het gevoel dat veel mannen zichzelf graag voor de gek houden en zo'n afspraakje zien als grote ego trip of nog erger de start van iets moois.
bad pritt
31 oktober 2013, 09:23
Ik heb zelf als ondernemer vaak genoeg leuk zitten doen in restaurants tegen mensen waar ik compleet van walg. Bij een hoer zal de motivatie voor een afspraak buiten in de regel niet anders zijn. Ik heb het gevoel dat veel mannen zichzelf graag voor de gek houden en zo'n afspraakje zien als grote ego trip of nog erger de start van iets moois.
Herkenbaar maar ook als een mooie jonge vrouw prive met je wilt afspreken dat is drugs vakantie ganger en wat dacht je van het avontuur...iets doen wat je nog niet kent...ik hb alleen afgesproken met vrouwen die ik als persoon dacht leuk te vinden en heb wel veel ontdekt..je kent ze totaal niet..ze hebben vrijwel allemaal een heel raar leven en heel onstabiel..ze hebben vaak echte reele problemen..als daar kinderen achter zitten in armoede is het vaak (heel) triest..ze zijn niet uit de club te trekken..je kunt ze niet helpen...vind je de persoon leuk kost het geld voor hun prive problemen...ben je alleen een player en eigenlijk totaal niet in haar geintresseerd dan ben je een klootzak vind ik. De intentie bij mij was ook veel te naief en zachtaardig,ik wilde gewoon kennis maken met leuke vrouw, die ik kende uit clubs, ik heb wat dan op je afkomt zwaar onderschat.
Spijt is voor watjes ik heb ook veel geleerd ook over mezelf, de nodige avonturen en rare zaken meegemaakt, maar ik pas, er zijn geen voordelen, alleen nadelen. Ook als je denkt het is alleen maar een goedbedoelde vriendschap, niet aan beginnen,je hebt er helemaal niks aan, je probeert de club illusie ook nog te verleggen naar real life, wat heb je daaraan ? Het is eigenlijk zielig, je hebt hulp nodig. Maar dat moet iedereen voor zichzelf wegen, ik ga niet met een vrouw hand in hand lopen terwijl ik weet dat ik haar in een club moet betalen en delen met een heel legioen en mezelf dan wijs maken dat het een vriendin is, dat vind ik te onecht maar iedereen weegt dat anders.
Als ik zo een club vriendinnetje prive had, baalde ik er na een tijdje ook sterk van, begon ik haar echt leuk te vinden als persoon,dan werd het ook pijnlijk: al haar problemen, dat kutwerk dat ze doet, hoe kan ik haar vooruit helpen, allemaal zaken die bij me opkwamen, al dat liegen eromheen door haar, het idee dat ze wel voor een pooier werkt wat erdoorheen sijpelt, en die je in real life ook voor een vriend of vriendin overhebt als je een normale persoon bent met gevoel en empathie in je donder.
Verder in de club ben je gebonden terwijl je in een club met zoveel lekkere wijven om je heen het het leukste hebt als je inde rondte kunt neuken, no strings attached, je alles behalve je gebonden wilt voelen. Om in een club man en vrouw te gaan spelen, er is niks stommers en onechters. Ja heb het ook gedaan en verval weleens in oude fouten maar het zelfcorrigerend vermogen is heel sterk geworden en ik speel ermee zoals zij ermee speelt en kap het dan af.
Daarom is dit topic ook niet van belang voor de chefkok die niet meer rationeel kan denken, hij heeft immers geen ervaring en denkt in zijn naiviteit het zal allemaal wel loslopen en dat kan ook best wel, maar hij weet niet hoe diep de rivier kan zijn waar hij zichzelf ingooit.
Ik zie ze wel als mensen trouwens, ik heb empathie met mensen die sympathiek zijn voor me en inlevingsvermogen, ik leg makkelijk kontakt met mensen die ik mag, ik ben vrij open ( dit is geen kontakt advertentie trouwens), die me kent weet het, wat anderen denken interesseert me niet, maar dat aanwenden verder dan je bent sympathiek en succes verder is bij een dvpee gevaarlijk, pijnlijk en duur vaak en leidt tot helemaal niets behalve een illusie buiten de club maar waarom waarom..zou je dat doen.
Pietjepik
31 oktober 2013, 09:40
De grote misvatting is dat je slechts lijfelijk met de DVP van doen hebt, feitelijk heb je met niet meer dan een instrument van de pooier te maken, het meisje doet alles met dat in haar achterhoofd en vaak ook in opdracht van en zeker niet zonder consent van de pooier. Deze dames hebben geen eigen wilsbeschikking zolang ze onder beheer staan, op zogenaamde vrije dagen wordt ook nog van ze verwacht dat ze in ieder geval zoveel mogelijk aan werving doen bij potentiele melkkoeien.
Pietjepik
31 oktober 2013, 09:43
Ik heb ook wel eens sexafspraken gehad bij een ex-clubdame (GT). Wekelijks kwam ik 2 of soms 3 keer bij haar thuis, was altijd heel gezellig. Afspraakjes duurden meestal 2,5 a 3 uur en begonnen op de bank met een wijntje en eindigden op haar slaapkamer en later onder de douche. Maar dit is inderdaad wat anders dan de discussie hier, na de tijd samen wisselden 3 van die 50 eurobriefjes van eigenaar. En dat is toch een essentieel verschil.
Zij had twee thuisklanten, de andere bleek een leidinggevende te zijn van een club in NRW...ze maakte altijd zorgvuldig gescheiden afspraken op verschillende dagen om te vermijden dat we elkaar zagen. Een keertje mislukte dat doordat ik een dag eerder per ongeluk ten tonele verscheen...mijn mond viel open van verbazing toen ik haar andere klant op een afstandje herkende. Maar zo onderhield zij zich deels in haar bestaan met een flink extra zakcentje. Dit is, denk ik, een vergelijkbare situatie als bij duivenmelker. Na enkele maanden verhuisde zij naar Hamburg, gelukkig te ver om door te gaan met onze sexafspraakjes.
hoeren......
Pietjepik
31 oktober 2013, 09:44
ja maar ik zat bezopen bij de open haard... die 110km had ik niet gered, waarschijnlijk was ik de straat niet heelhuids uitgekomen...
Pietjepik
31 oktober 2013, 11:03
Pooiers die achter je aankomen en weet ik veel wat voor onzin hoef je niet zo bang voor te zijn, dat is de fantasie van mannen die fictie niet van werkelijkheid kunnen scheiden :)
dat dacht die nederlander ook die ze een maand of 8 geleden op stonden te wachten met z'n drieen en hem vervolgens een gat in de kop schoten omdat hij op het punt stond met een van hun dames te trouwen...
vakantieganger24
31 oktober 2013, 11:13
dat dacht die nederlander ook die ze een maand of 8 geleden op stonden te wachten met z'n drieen en hem vervolgens een gat in de kop schoten omdat hij op het punt stond met een van hun dames te trouwen...
Overal mee kan je domme pech hebben..
bad pritt
31 oktober 2013, 11:16
Onrealistisch geneuzel van Krukar, die graag doet of hij alles weet...Dieter Kahlen google dat maar eens..via dvpee thuis en afspreken en helpen en en enen en en..samengevat dvpee en prive mixen..dat eindigde met hem dood in zijn eigen huis. Afgeslacht door 2 roemenen.
Niet slim om je privacy prijs te geven aan een dvpee..komt vaak bijde achterban terecht.
Deze club wereld is veel rotter dan menigeen denkt.
Ken verhaal waar ik op zweer, dat club eigenaar voorstelde aan dvpee om wat ghb in een drankje te doen bij een prive bezoek en het huis van een bemiddelde duitser leeg te halen. Hoe wisten ze dat hij bemiddeld was, hij bnetaalde veel geld voor prive bezoekjes van dat hoertje bij hem thuis aande club eigenaar/pooier.Blijf maar lekker naief, de clubs, de managers, de pooiers het is allemaal een pot nat en allemaal penose of heel dicht ertegenaan.
Zijn wel meer voorbeelden van dat de kerels achter de dvpee toeslaan bij goedbedoelende prive rommelaars met "hun"" meisjes. Huis leeg halen gebeurd regelmatig.
Dalton
31 oktober 2013, 11:20
De grote misvatting is dat je slechts lijfelijk met de DVP van doen hebt, feitelijk heb je met niet meer dan een instrument van de pooier te maken, het meisje doet alles met dat in haar achterhoofd en vaak ook in opdracht van en zeker niet zonder consent van de pooier. Deze dames hebben geen eigen wilsbeschikking zolang ze onder beheer staan, op zogenaamde vrije dagen wordt ook nog van ze verwacht dat ze in ieder geval zoveel mogelijk aan werving doen bij potentiele melkkoeien.
Dat lijfelijke kontakt met een dvp is ook de bedoeling en je als een beest uitleven met haar is gewoon geweldig en of je haar daarvoor of ernaar mee uitneemt om haar ook eens iets van het normale leven van een nederlander te laten zien en mee genieten is gewoon een toegift.
De meeste dvp's die uit bul. of roem. komen die beginnen al op hun 12de jaar met dat vak en als ze 18 zijn krijgen ze promotie dan mogen of moeten ze naar de saunaclubs waar wij ze dan verder kunnen verwennen terwijl er ook nog diverse dvp's zijn met een vals id. kaartje waarop staat dat ze 18 jaar zijn maar in werkelijkheid 14 of 15.
Wat weten deze kinderen nu al van het leven als alleen maar pijpen en neuken,klopt helemaal noppes weten ze van het leven en dan nog de zigeuner-dvp's die worden door hun ouders al op jonge leeftijd op pad gestuurd om te roven zo gauw ze kunnen lopen om met hun 13de of 12de al uitgehuwelijkt te worden en dan komt het 1ste kindje al na 9 maanden een kind die een kindje krijgt.
Dat zijn de omstandigheden in hun thuisland waar geen normaal werk voor ze is en iedere mooie beleving die ze in een ander land meemaken is mooi meegenomen voor ze en die momenten koesteren ze,zo leren ze de andere kant van het leven kennen en sommige weten zichzelf dan op een goede manier eruit te werken en beginnen dan een leven zonder die vieze hoerenlopers terwille te zijn.
Behandeld de dvp's met eerbied en respekt en je hebt een goede tijd met ze.
Dat er ook nog ijsberen zijn die denken dat de dvp verliefd op hun is,ja dat zijn de sukkels onder ons lees hier goed dan haal je ze er zo tussen uit en hoef ik hun naam niet te vermelden,het zijn allemaal de ijsberen met hun buiten-clubse ervaringen,een dvp is nu eenmaal opgeleid voor zoveel mogelijk geld binnen te halen en daarvoor gebruiken ze ieder middel wat voor handen komt.
bad pritt
31 oktober 2013, 11:29
Dalton weet dat je niet veel van dvpee wisselt, het lijkt wel of je een relatie zoekt in een puff,of liefde, een ding wil ik je meegeven of in herinnering brengen:
Ze heten niet allemaal Simona of Sherry die dvpees.
krukar
31 oktober 2013, 11:30
Onrealistisch geneuzel van Krukar, die graag doet of hij alles weet.
Je post is zeer ironisch, dat is wel een samenvattend antwoord denk ik ;)
bad pritt
31 oktober 2013, 11:34
Je post is zeer ironisch, dat is wel een samenvattend antwoord denk ik ;)
Zoals altijd bij jou geen argumenten, wel een hoop proberen te insinueren en weinig wol.
krukar
31 oktober 2013, 11:35
Zoals altijd bij jou geen argumenten, wel een hoop proberen te insinueren en weinig wol.
Heb toch geen argumenten nodig als jij jezelf omschrijft ;)
Dan hoef ik alleen te quoten en ironisch eronder te zetten, bespaart mij de moeite.
bad pritt
31 oktober 2013, 11:38
Heb toch geen argumenten nodig als jij jezelf omschrijft ;)
Dan hoef ik alleen te quoten en ironisch eronder te zetten, bespaart mij de moeite.
Talking loud saying nothing.
Pooiers zijn er wel vaak op de achtergrond en kunnen veel schade aanrichten.
Niet als je paar keer uitgaat met zo een dvpeetje, maar wel als er wat te halen valt bij je of je te dichtbij komt en hun investment in gevaar komt.
Pietjepik
31 oktober 2013, 11:40
Overal mee kan je domme pech hebben..
vakantieman daar vat jij met 1 krachtige zin de essentie van het hoerenlopen samen!!!!!!! :moon:
krukar
31 oktober 2013, 11:40
Komt meer omdat je geen argumenten hebt en maar wat in de ruimte blaat.
Pooiers zijn wel op de achtergrond en kunnen veel schade aanrichten.
Niet als je paar keer uitgaat met zo een dvpeetje, maar wel als er wat te halen valt bij je of je te dichtbij komt en hun investment in gevaar komt.
Bekijk je eigen post die ik eerder gequote heb en ga dan nadenken over waarom ik er ironisch onder zet. Bekijk dan je post die ik nu quote en zie of het kwartje valt. Als dat niet zo is ben je helaas niet meer te redden.
bad pritt
31 oktober 2013, 11:43
Bekijk je eigen post die ik eerder gequote heb en ga dan nadenken over waarom ik er ironisch onder zet. Bekijk dan je post die ik nu quote en zie of het kwartje valt. Als dat niet zo is ben je helaas niet meer te redden.
Probeer je nu aan te tonen dat je IQ hoger is dan 120 ?
Kun je gewoon on topic blijven ?
bad pritt
31 oktober 2013, 11:44
vakantieman daar vat jij met 1 krachtige zin de essentie van het hoerenlopen samen!!!!!!! :moon:
hahaha maar soms maak je jezelf wijs dat je geluk hebt.
Pietjepik
31 oktober 2013, 11:49
ik ga morgen met verschillende dames de discussie aan of ze het moreel verantwoord achten dat de door adam en eva uitgevonden vrijetijdsbesteding nu ter gelde wordt gemaakt. daarmee hoop ik te bereiken dat ze gratis met me naar bed gaan en daarmee bevestigen dat er geen enkele druk of prestatiedwang door pooiers op de achtergrond speelt. Dan is het bewijs geleverd! lieve onschuldige meisjes die met volledig vrije wilsbeschikking kunnen doen en laten wat ze willen.
Morgen einde middag weet ik wie er gelijk heeft!
Mocht het meisje echter geen geld verlangen en staat de kamertijd toch ergens op papier, dan zien we haar zaterdag terug met een aantal grote blauwe plekken op haar lichaam. Is ze weer ergens vanaf gevallen of in het donker tegenaan gelopen.
Gebeurt nog al eens een keer, zijn toch lompe onhandige meisjes die DVP's..........
Pietjepik
31 oktober 2013, 11:52
hahaha maar soms maak je jezelf wijs dat je geluk hebt.
ik heb 1 keer in PHG gratis geneukt! :freu: dat was mazzel. het was Sylvia, ex Lyvia H7. ze is nu toch definitief weg uit het vak dus ik kan dat hier best vermelden! :wink2:
bad pritt
31 oktober 2013, 11:56
ik heb 1 keer in PHG gratis geneukt! :freu: dat was mazzel. het was Sylvia, ex Lyvia H7. ze is nu toch definitief weg uit het vak dus ik kan dat hier best vermelden! :wink2:
Bedoelde meer het geluksgevoel dat je af en toe aan een dvp of club bezoek kunt ontlenen.
Eddy_V
31 oktober 2013, 11:57
Mocht het meisje echter geen geld verlangen en staat de kamertijd toch ergens op papier, dan zien we haar zaterdag terug met een aantal grote blauwe plekken op haar lichaam. Is ze weer ergens vanaf gevallen of in het donker tegenaan gelopen.
Gebeurt nog al eens een keer, zijn toch lompe onhandige meisjes die DVP's..........
Wat dacht jij dan met die hoge hakken.. Levensgevaarlijk!! 😵
Pietjepik
31 oktober 2013, 12:05
Bedoelde meer het geluksgevoel dat je af en toe aan een dvp of club bezoek kunt ontlenen.
mee eens, sommige bezorgen je de illusie met een grote rode strik erom. En daarom ga ik ook naar clubs, zoekende naar dat soort fijne ervaringen!!!
bad pritt
31 oktober 2013, 12:22
mee eens, sommige bezorgen je de illusie met een grote rode strik erom. En daarom ga ik ook naar clubs, zoekende naar dat soort fijne ervaringen!!!
That's life....strange as it may seem...some people get there kicks stomping on a dream...
Ik ga daar ook voor maar ook steeds meer voor de party in een gekkenhuis omgeving.
Pietjepik
31 oktober 2013, 12:29
dat ervaar ik in het normale dagelijkse leven al, die gekkenhuis omgeving. ben ik liever in gezelschap van hoeren dan de verschrikkelijke meute zotten en dwazen die je terloops overal tegen het lijf loopt, ze je op de lip staan bij alles wat je doet. verdomme, je kunt er vaak niet omheen. De meisjes bezoeken dat heb ik zelf in de hand, ik kan daar in ieder geval kiezen met wie ik me confronteer.
Lang leve de DVP's!
rmjhexe
31 oktober 2013, 14:10
Ik geloof je, met jou nog 2 waar ik het van weet
Pietjepik
31 oktober 2013, 14:29
Ik geloof je, met jou nog 2 waar ik het van weet
ik, jij en .... waarschijnlijk! lekker gek wijf, maar goed dat ze weg is want was een verslavend meisje
bad pritt
31 oktober 2013, 14:38
Ik heb Lyvia ook nog nooit iets betaald.:biggrin:
bad pritt
31 oktober 2013, 14:40
Voor wie een real life verhaaltje wil lezen van een spontane prive date met een bulgaars club meisje...ik heb een korte anecdote opgetekend onder:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35898-Pritt-Stop&p=339356#post339356
rmjhexe
31 oktober 2013, 15:16
Ik heb Lyvia ook nog nooit iets betaald.:biggrin:
Was ook niks voor jou, moest altijd zegels meenemen��
StrikerXMF
1 november 2013, 09:10
Ik ben er ook aan begonnen. Maar daarbij wel de nodige verhalen gelezen op het forum, waarvoor mijn dank aan de beren die hun ervaringen hebben gedeeld! Dit soort verhalen hebben mij in ieder geval heel veel geholpen. Ik prik nu door al het bullshit heen die dvp's mijn kant op gooien.
Mijn verhaal:
In VV. Leuke meid waar ik elke keer mee kamer als ik in Vertigo ben. Ze weet in welke stad ik woon en ze gaf op een geven moment aan dat ze in de buurt was. Het is vrijdag en weekend staat voor de deur. Ik nodig haar uit en we spreken in de stad af. Etentje hier, drankje daar. Voor ik het wist was de avond al om en het nachtleven ging van start. Kortom. Zeer leuke tijd gehad, maar wel afstand gehouden van haar. Mijn huis kent ze niet en zal ze ook niet leren kennen. Ondertussen al 4x afgesproken als ze in de buurt is. Ook ik ben vrijgezel sinds een klein jaartje. Nu ff genieten.
Gebruik je verstand en heb een leuke tijd. Leven kan heel simpel zijn, als je maar nuchter blijft. Je moet in principe je inleven in hun en weten hoe ze denken en handelen.
Goedemorgenallemaal
1 november 2013, 14:23
Ik heb nee ingevuld... Ik heb nog nooit prive afgesproken met een dvp.
Het kostte me wel moeite de goede ja dan wel nee in te vullen, het gezwamachter de komma vond ik niet relevant voor de vraagstelling, of gewoon misleidend.
Ik bedoel
Ja; het is geweldig met een dvp op stap te gaan
had wat mij betreft ook uitgebreid kunnen/ moeten worden met de volgende mogelijkheden:
-ja en het was een ramp
-ja en het was wel aardig maar voortaan toch liever in de club
-ja en nu zijn we getrouwd, hebben zes kinderen eigenljk kan ze helemaal niet koken. en ze weegt opeens drie keer zoveel.
etc.
Of "Nee"
-komt er volgende week pas van
-ik ken geen dvp's , alleen maar vriendinnen
-nee zoveel; geld heb ik niet
etc. etc.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik zal niet zeggen dat ik het niet ga doen want soms doet een vent rare dingen maar het ligt niet in mijn planning. Ik zou trouwens niet wteen wat "mijn"favo dames zouden zeggen. Ik heb wel een vaag vermoeden dat onder mijn favoriete dames het professionalisme zo hoog is dat in ieder geval de meesten "nee" zullen antwoorden.
En zo heb ik het graag.
In VV. Leuke meid waar ik elke keer mee kamer als ik in Vertigo ben. Ze weet in welke stad ik woon en ze gaf op een geven moment aan dat ze in de buurt was. Het is vrijdag en weekend staat voor de deur. Ik nodig haar uit en we spreken in de stad af. Etentje hier, drankje daar. Voor ik het wist was de avond al om en het nachtleven ging van start. Kortom. Zeer leuke tijd gehad, maar wel afstand gehouden van haar. Mijn huis kent ze niet en zal ze ook niet leren kennen. Ondertussen al 4x afgesproken als ze in de buurt is. Ook ik ben vrijgezel sinds een klein jaartje. Nu ff genieten.
Hmm ja op zo'n manier kan het wel, Ik ben bij het stappen ook wel eens tegen een bekende dvp aangelopen. De ene keer was een blik genoeg om elkaar met wederzijds goedvinden te negeren (later tijdens een werkbezoek het voorval besproken), maar ook wel eens heel voorzichtig een gesprekje begonnen en dat werd een leuke avond. Verder geen vervolg, het was gewoon een leuke avond uit. Later op de kamer zei ze blij te zijn dat ze ook "gewoon" kon gaan stappen met mannen en dat er ook mannen zijn die snappen dat "stappen"en "werken"verschillende dingen waren. Nee we zouden elkaar niet zo vaak meer op deze manier kunnen treffen want ehh, met stappen verdien je geen geld.
Badslippers
1 november 2013, 18:39
Tja, wat moet die arme Chefkok nou doen? Afgelopen nacht had ik weinig omhanden en las dit "Topic" nog eens door. Ik dacht: "Kom, laat ik eens wat quotes op een rijtje zetten, zo bewijs ik Chefkok een dienst en mezelf misschien ook wel!" Af en toe wat scheef knip- en plakwerk maar hé, het gaat om de essentie. Ook wel handig dat alle vetes en persoonlijke verwensingen eruit zijn geknipt. (Maakt het trouwens wel minder smeuïg!)
Nooit aan beginnen en meer naar jouw vrienden luisteren.
Niet doen.
Geen dvpees en prive mixen, [ . . . ] het begint leuk en eindigt vrijwel altijd in mineur en vaak met geld vragen of andere ellende.
Gewoon met een normale vrouw de stad ingaan en die dvpees lekker opzoeken in de puff.
Volg in deze niet je gevoel maar je verstand.
ik zie er voor jou geen probleem in.
Dus ik zou zeggen: ga naar een stad, zelfs al is het jouw stad... Maar neem ze niet mee naar huis! Wanneer ze je adres hebben, zouden ze opeens voor de deur kunnen staan wanneer ze aan de grond zitten, zwanger zijn of geen onderkomen vinden.
Zorg gewoon dat het je geen geld kost... Indien ze wel geld wil, dan zie je haar beter alleen in de club!
Chefkok of je dat wel of niet moet doen hangt af van hoe sterk je in je schoenen staat.
vooral doen, die pooiers hebben al genoeg aan je kenteken om je thuisadres te achterhalen. komt narigheid van.
Onder de streep kun je beter met een normale vrouw wat leuks gaan doen heb je veel meer van, een dvpee speelt ook in haar prive met je of de mannen achter haar.
Ik zeg doen er is namelijk niks mis mee om met een dvp de stad in te gaan het zijn ook mensen.
Het is wel belangrijk dat jij zeker weet dat die dvp geen pooier of een jaloerse vriend heeft
Er zijn legio tegenstanders hier die waarschijnlijk in het verleden mot hebben gehad
Gelukkig zijn er ook [ . . . ] dvp's die buiten de club gewoon een goede en leuke tijd hebben.
Nooit aan beginnen. Zoek een normaal iemand uit om wat leuks mee te gaan doen, geen dvp die zijn alleen uit op je €. Ga uit vd regel en niet vd uitzonderingen.
De dvp wilt alleen maar geld verdienen aan jou.
DVP'S zijn mensen net zo als iedereen en hebben ook gevoel, wanneer je goed bent voor zo'n dame is ze ook goed voor jou ondanks haar pooier of wat dan ook.
Waar ze wel gelijk in hebben wordt nooit verliefd op een dvp al klikt het nog zo goed.
Gewoon doen chefkok!!!
Durf te leven, het is toch een leuk avontuurtje? Er is niks mis met haar een dagje uit nemen. Als jullie het leuk vonden komt er ook een 2de en 3de keer.
Na een tijdje gaat je opvallen dat ze helemaal niks lijkt op hoe ze in de club is. Ze begint te zeuren en te zeiken, en jij begint je steeds sneller en vaker te irriteren aan háár. Ineens zet je een punt achter de relatie
Al deze thuisafspraken gingen redelijk goed maar meestal was geld een main issue voor de dvp.
Veel nachtelijke telefoongesprekken tot 04 in de ochtend af en toe ontaardend in stress en huilbuien. Je wordt meegezogen met haar problemen.
Het laatste jaar hou ik de dvp''s meer op afstand. De opmerkingen van BP kloppen, je bent beter af door een dvp in de club te neuken. Wel de lusten en niet de lasten.
Voor de zoveelste keer ervaren dat je langer geniet als je op afstand blijft.
het is in een club veel leuker met een dvpee dan thuis, ze is er leuker en veel makkelijker en je ziet de shaduw kanten niet en bevalt ze even niet dan wissel je haar voor een andere, de keuze is reuze.
chefkok met beiden voeten op de grond blijven en vriendschap en liefde goed kunnen scheiden. Ook de dame wat langer kennen is een vereiste natuurlijk.
Ook niet uit zijn op een gratis wip dit gewoon in de club blijven doen en de dame met respekt behandelen en je kan een prachtige middag/avond/dag hebben.
En dat het je geld kost zal best meevallen want de dame heeft ook haar zelfrespekt en wil graag ook eens wat betalen bij zo'n dagje uit.
Vanuit mijn persoonlijke ervaring/standpunt, zeg ik gewoon doen! Maar houdt er wel je volle verstand bij, a.k.a. prik door de standaard verhaaltjes en poll subtiel wat zij echt van jou wil.
Gewoon doen kan heel leuk zijn voor een tijdje maar uiteindelijk zal het spaak lopen door andere mentaliteit of jaloezie.
Nooit thuis afspreken, geen adres bekend geven etc.
Ik heb een maand of 6 samen gewoond met een dvp en een hele mooie tijd mee gehad maar dat grapje heeft me ook 10 rooie gekost.
Naast deze waarheid is ook van belang wat je zelf verwacht van deze date en waar je naar op zoek bent. Lol prima. Verliefdheid en/of gevoelens gevaarlijk en ten zeerste af te raden.
kun je beter zoals je al aangaf heel voorzichtig zijn met je prive, dus gene 06 nummer waarop je te googelen bent incluisef adres, geen kenteken dat ze kan zien, geen priove info, haar niet naar je huis brenegn, etc....je privacy beschermen
ze hebben vaak echte reele problemen..als daar kinderen achter zitten in armoede is het vaak (heel) triest
er zijn geen voordelen, alleen nadelen. Ook als je denkt het is alleen maar een goedbedoelde vriendschap, niet aan beginnen,je hebt er helemaal niks aan, je probeert de club illusie ook nog te verleggen naar real life, wat heb je daaraan?
Behandeld de dvp's met eerbied en respekt en je hebt een goede tijd met ze.
Dat er ook nog ijsberen zijn die denken dat de dvp verliefd op hun is,ja dat zijn de sukkels onder ons [ . . . ] een dvp is nu eenmaal opgeleid voor zoveel mogelijk geld binnen te halen en daarvoor gebruiken ze ieder middel wat voor handen komt.
Ik ben er ook aan begonnen. Maar daarbij wel de nodige verhalen gelezen op het forum, waarvoor mijn dank aan de beren die hun ervaringen hebben gedeeld! Dit soort verhalen hebben mij in ieder geval heel veel geholpen.
Kortom. Zeer leuke tijd gehad, maar wel afstand gehouden van haar. Mijn huis kent ze niet en zal ze ook niet leren kennen.
Gebruik je verstand en heb een leuke tijd. Leven kan heel simpel zijn, als je maar nuchter blijft.
joepie
1 november 2013, 19:01
Ik zeg doen , ik woon in een kartonnen doos nix te halen auto is gestolen dus maakt niet uit en kenteken natrekken komen ze bij de echte eigenaar uit .Gewoon gezellg gaan shoppen en lekker meenemen . Gewoon alles voor haar betalen met gestolen pinpas.
groetjes joepie
Pietjepik
1 november 2013, 23:06
ik ga het volgende week ook doen met een 19 jarige met top tieten
Big30
2 november 2013, 02:48
Ik zeg doen , ik woon in een kartonnen doos nix te halen auto is gestolen dus maakt niet uit en kenteken natrekken komen ze bij de echte eigenaar uit .Gewoon gezellg gaan shoppen en lekker meenemen . Gewoon alles voor haar betalen met gestolen pinpas.
groetjes joepie
Zo issut joepie en nie anders. Geef je adres nog even door ivm al die vrijkaarten die we nog naar je moeten opsturen. Heb je kenteken wel even nagetrokken, beetje vreemd want die auto staat op mijn naam das mennuh "Maserati Ghibli GT". Maar ehm veel plezier ermee hoor.
joepie
2 november 2013, 14:04
Stuur vrijkaarten maar via IM big30. Die maserati van jouw loopt super.
Picasso 1
2 november 2013, 14:20
Tja, wat moet die arme Chefkok nou doen?
Laat ik ook maar eens een duit in het zakje doen. Wat je ook kiest, het heeft voordelen en nadelen. Dus....
- stel je behoeftes vast
- bepaal welke behoeftes wel/niet vervuld worden door haar wel/niet in je stad uit te nodigen
- beoordeel of er alternatieven zijn die tegemoet komen aan de behoeftes die aanleiding geven tot haar wel/niet in je stad uit te nodigen
- som alle voordelen op van haar in je stad uitnodigen
- som alle nadelen op van haar in je stad uitnodigen
- geef een persoonlijke weging aan elke van de opgesomde voordelen en nadelen op
- som alle voordelen op van haar niet in je stad uitnodigen
- som alle nadelen op van haar niet in je stad uitnodigen
- geef een persoonlijke weging aan elke van de opgesomde voordelen en nadelen op
- stel een profiel van jezelf op (ben je risico mijdend of ga je graag opwindende onvoorspelbare avonturen aan)
- houdt dat profiel tegen de met de persoonlijke weging gecorrigeerde voordelen en nadelen van wel of niet uitnodigen aan
- herhaal stap 4 tot en met 11 voor de in stap 3 beoordeelde alternatieven
- laat uit het wel/niet uitnodigen en de alternatieven datgene prevaleren wat jou persoonlijk het best uitkomt
- gooi in alle bovenstaande stappen een sausje overheen waarin je je hart laat spreken
- gooi er nog eens een sausje overheen waarin je je verstand laat spreken
- maak een afweging in mate van toediening sausjes hart en verstand
- maak een soortgelijke afweging in mate van prevalering hart en verstand bij het wel of niet in je keuze mee laten wegen van andermans adviezen
Kortom.....doe lekker wat je wil. :biggrin:
Hobbele
2 november 2013, 22:49
Die Chefkok moet gewoon naar z'n hart luisteren en op z'n gevoel afgaan. Dat kan een ander niet voor hem doen.
Ik heb de ervaring dat m'n eigen voorgevoel me nooit in de steek laat. Juist daardoor heb ik al heel wat teleurstellingen vermeden en leuke bijzondere levenservaringen opgedaan.
Ondanks de waarschuwingen die ik kreeg mbt. een dvp afkomstig uit Duitsland zou ik de vriendschap die ik momenteel met haar heb voor geen goud meer willen missen. Zij blijkt een oprecht, eerlijk persoon te zijn met een hartje van goud in tegenstelling tot wat anderen over haar zeiden!:wink2:
Goedemorgenallemaal
3 november 2013, 10:34
Zij blijkt een oprecht, eerlijk persoon te zijn met een hartje van goud in tegenstelling tot wat anderen over haar zeiden!:wink2:
Ik ben van nature een optimist en geloof in het goede van de mens, ik ga er DUS van uit dat de meeste dames in het vak eigenljk oprechte eerlijke personen met een hart van goud zijn. Aan de andere kant ken ik mezelf en ik wil zo'n schat niet teleurstellen met mijn werkelijke "ik": In werkelijkheid ben ik niet zo geweldig als die dames me altijd vertellen.
Hobbele
3 november 2013, 11:20
ik ga er DUS van uit dat de meeste dames in het vak eigenljk oprechte eerlijke personen met een hart van goud zijn.
Zou ik niet doen als ik jou was.
Niet iedere dvp heeft altijd het beste met haar (potentiele) klanten voor.
Je moet er een beetje een neusje voor hebben en je gevoel laten spreken.
Dan kom je een heel eind.
popey01
3 november 2013, 11:47
Ik doe niet anders,maar neem maar van mij aan dat er geen een te vertrouwen is.
Het gaat maar om een ding maar dat weten we allemaal nu toch wel.
skinny-lover
3 november 2013, 15:33
Ik doe niet anders,maar neem maar van mij aan dat er geen een te vertrouwen is.
Het gaat maar om een ding maar dat weten we allemaal nu toch wel.
Generaliseren, generaliseren en had ik al gezegd dat dat generaliseren is? :rolleyes:
En wandelaars dan? Zelfde laken en pak? Weet je wat de gemiddelde DVP over de gemiddelde wandelaar denkt?
Is dat waar? Allemaal beroerd neukende, armlastige, onverzorgde perverse mannekes, die nog geen kokosnoot kunnen versieren en daarom maar zielig naar de hoeren gaan?
Scheer niet iedereen over één kam, daar kwamen al heel nare dingen uit voort!
Ja! Heel vaak zal het zo zijn, soms, misschien vaker dan jou lief is ook niet!
Ik heb door de jaren heen een hoop leuke, mooie en leerzame prive-contacten gehad en heb een aantal van die contacten nog steeds. ZONDER dat ze me geld kosten, zonder dat mijn huis leeg-geroofd werd, zonder allerlei nare minzame bijbedoelingen!
Een waarschuwing is zeker voor de naïeve wandelaar absoluut op zijn plaats om nare ervaringen te voorkomen, maar generaliseren is hier uit den boze. Net zoals iedere wandelaar uniek is, is iedere DVP dat ook!
Het lijken soms net mensjes!
de duisburg spesjalist
3 november 2013, 16:02
Die Chefkok moet gewoon naar z'n hart luisteren en op z'n gevoel afgaan. Dat kan een ander niet voor hem doen.
Ik heb de ervaring dat m'n eigen voorgevoel me nooit in de steek laat. Juist daardoor heb ik al heel wat teleurstellingen vermeden en leuke bijzondere levenservaringen opgedaan.
Ondanks de waarschuwingen die ik kreeg mbt. een dvp afkomstig uit Duitsland zou ik de vriendschap die ik momenteel met haar heb voor geen goud meer willen missen. Zij blijkt een oprecht, eerlijk persoon te zijn met een hartje van goud in tegenstelling tot wat anderen over haar zeiden!:wink2: bedoel je die dame die door jou opdringerigheid de benen heeft genomen uit eros 26 hobbele die nu met vakantie is ;) en mijn het laat weten wanneer en waar ze gaat werken :eek:
Hobbele
3 november 2013, 18:10
bedoel je die dame die door jou opdringerigheid de benen heeft genomen uit eros 26 hobbele die nu met vakantie is en mijn het laat weten wanneer en waar ze gaat werken
Gedraag je nu niet weer zo achterlijk Spesjalist en probeer een ander niet steeds uit de tent te lokken.
Ze is trouwens op vakantie in Bad Hintergarten...haha:baeh:
Maar inderdaad. Zoals Skinny het aangeeft is het verkeerd om mensen te gaan generaliseren.
Iedereen is anders, iedere dvp ook. Gebruik bij het aangaan van prive kontakt met een dvp een mengsel van gevoel en verstand en kijk de kat even uit de boom voordat je de relatie gaat verdiepen. Dan kom je er al snel achter wat haar ware bedoelingen zijn. Net zoals bij een "gewone" vrouw. Want in feite zijn dvp's ook gewone vrouwen. Want is het beroep van dvp per definitie slechter dan een ander beroep? Ik dacht het niet!
400.000 dvp's werken er momenteel in Duitsland. Dat zouden dus 400.000 slechte vrouwen moeten zijn?
1,2 miljoen mannen in Duitsland die dagelijks een dvp bezoeken. Dat zouden dus 1,2 miljoen
Allemaal beroerd neukende, armlastige, onverzorgde perverse mannekes zijn, die nog geen kokosnoot kunnen versieren en daarom maar zielig naar de hoeren gaan?
Ik dacht het niet, toch?
satanic surfer
3 november 2013, 19:25
Uiteindelijk lijkt het me redelijk simpel:
we zijn allemaal patiënten in hogere of mindere mate. Degenen die op zoek zijn naar een "lief" in clubs zijn het verst heen uiteraard, doch alla, moeten ze zelf weten. Degenen die op zoek zijn naar "leenliefde" zijn half zo gek, doch dat lijkt me nog plausibel. Maar het lijkt me nogal wiedes dat iemand die aangeeft te twijfelen of het wel een goed idee is om buiten een club af te spreken al het antwoord zou moeten kennen op z'n eigen vraag: a splendid idea als je dr al aan twijfelt alvorens het zover is, daar kan enkel een perfect van clubben losstaande "amicale" relatsie van komen, tsjonge toch. Vrees dat Chefkok de ingrediënten van de al pruttelende mislukking van die idolate illusie kan inschatten, doch als culinaire nitwit kan ik daarover niet pertinent uitsluitsel geven, doch kan wel aanstippen dat weinig substantieels is ontstaan uit premature twijfel...
Ook het gros der dames zijn patiënten uiteraard, veelal onder druk aan hun weinig te benijden (bij-)beroep begonnen, wie weet onder het juk uitgekropen, veul shite zien passeren/tot zich genomen, een waslijst aan perversiteiten over zich heen gekregen, en dan uiteraard staan springen om met betalende participanten hieraan (veelal big spenders veronderstel ik, of naïevelingen) te wensen te ontsnappen, better think again...
Nou ben ikzelve niet bepaald date-fähig als bebaarde nitwit en voorts Facebookloos, op 4/5 dames na telefoonloos (en dat enkel bij notoire wandertittes die sporadisch ns ergens opduiken, heb geen zin in al die lulverhalen over bullshit hier en shite daar) en gammele niet-eigen wagen zo anoniem mogelijk onderweg, doch ook mezelve wordt somtijds al ns zulk een gekkigheid voorgesteld. Naja, een gek leert uit z'n fouten zeggen ze wel ns, doch ik vrees het niet, je merkt dat degenen die ooit die foute stap hebben gezet vacant zijn voor herhalingen hiervan, en degenen die het halsstarrig weigerden zullen dat hopelijk ook blijven doen. De vraag is simpel: hoe groot is het surrealisme dat zich van je heeft meester gemaakt, en hoe leuk vind je dat dan ook werkelijk... Minimalisme lijkt me eerder aangewezen in dit topic ongeacht traum- und horrorshows die worden verhaald, doch weet dat de meeste dromen bedrog zijn, en laat dat de corebusiness van Pay-sex zijn...
Sucksess ermee...
Peace out!
skinny-lover
3 november 2013, 19:26
Dat zouden dus 1,2 miljoen
"Allemaal beroerd neukende, armlastige, onverzorgde perverse mannekes zijn, die nog geen kokosnoot kunnen versieren en daarom maar zielig naar de hoeren gaan?"
Ik dacht het niet, toch?
Nou :rolleyes:
:biggrin: :freu: :biggrin: :freu: :biggrin: :freu: :biggrin: :freu: :biggrin: :freu: :biggrin: :freu: :biggrin: :freu: :biggrin: :freu: :biggrin: :freu:
http://www.youtube.com/watch?v=Rmx3_6aRanQ
bad pritt
3 november 2013, 19:42
Ondanks de waarschuwingen die ik kreeg mbt. een dvp afkomstig uit Duitsland zou ik de vriendschap die ik momenteel met haar heb voor geen goud meer willen missen. Zij blijkt een oprecht, eerlijk persoon te zijn met een hartje van goud in tegenstelling tot wat anderen over haar zeiden!:wink2:
Gelukkig maar en weer een zeldzaam mooi sprookjesverhaal met happy ending.
Hoe goed ken jij zo eimand nu om zoiets op dit forum te zetten, dit lijkt toch meer op kinderlijk fanclub gedrag of niet ?
Hobbele
3 november 2013, 20:10
Gelukkig maar en weer een zeldzaam mooi sprookjesverhaal met happy ending.
Hoe goed ken jij zo eimand nu om zoiets op dit forum te zetten, dit lijkt toch meer op kinderlijk fanclub gedrag of niet ?
Kennelijk beter als jij haar kent...haha! Hoe goed ken jij mij dan om mij te beschuldigen van kinderlijk fanclub gedrag?
Wat weet jij nu over mij en over haar?
Of ben je mij soms gevolgd en heb je voor haar deur staan postten. Speel je voor private detective of zo?
Doe niet zo kinderachtig joh!! Ik heb toch ook geen kommentaar op jouw verhaaltjes over dame D uit Krefeld, toch?
Laat iedereen in z'n waarde en voel je niet direct aangesproken.:wink2:
masseurke
4 november 2013, 12:01
Net zoals iedere wandelaar uniek is, is iedere DVP dat ook!
Het lijken soms net mensjes!
Een hele mooie, had zo van Don El Pintor Analista kunnen zijn...
aamu
4 november 2013, 21:40
Of van ene meneer Luyendijk (goed boek overigens, maar dat terzijde) ;)
Mijn vader heeft mij vroeger geleerd, of althans hij vertelde mij altijd, dat mannen niet per se naar prostituees gingen voor de sex. Ze gingen voor het feit dat ze na de sex geen verplichtingen hadden. Niet hoeven te bellen om te vragen hoe het is. Niet op visite hoeven komen. Geen verjaardagen af te gaan. Geen awkward momenten met schoonouders. Gewoon simpel wel de lusten, maar niet de lasten. Daar zit dan een prijskaartje aan, wat soms wat meer is dan een paar baco's in de lokale kroeg om iemand mee naar huis te krijgen. We mogen daarover in Duitsland niet klagen! Want voor de prijs van een nummertje met een bloedmooie jonge Roemeense haal je hier in de kroeg amper 3 rondjes. Dezelfde Roemeense zou je in de kroeg hier niet eens zien staan, al stond je wapperen met de sleutels van je BMW.
Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt. Vergeet niet dat je dan voor een deel niet afneemt waar je wel voor betaalt. Namelijk dat je geen verplichtingen hebt. Het zou schijnheilig van mij zijn om te ontkennen dat het niet bij mij ook af en toe een beetje ontspoort. Altijd komt dan het moment dat ik terug denk aan deze wijze woorden die me uit mijn jeugd zijn bijgebleven.
rob333
4 november 2013, 21:57
Beetje suggestieve vraagstelling trouwens deze enquête.
Ik zou willen antwoorden: "Nee, maar het lijkt me geweldig...".
Ik heb trouwens wel eens een dvp thuisgebracht, met een tussenstop bij Mc Donalds. Ritje van ruim 20 km, maar erg gezellig en natuurlijk zonder sex!
aamu
4 november 2013, 22:00
Poll is niet helemaal goed doordacht idd. Ik zou willen antwoorden "Ja, maar over het algemeen zie ik in de clubs genoeg dvp's". Dus hem maar op "Nee" gezet en beroep me op de uitzonderingsregel :)
bad pritt
5 november 2013, 02:19
Poll is slecht opgezet.....mijn antwoord;....Ja, het was soms geweldig maar ik zie de meerwaarde niet meer.
Fritzzz
11 november 2013, 15:03
Ben al een paar keer op stap geweest de de afgelopen jaren...., enige advies wat ik kan geven is " hou je kop erbij" vrijwel alle dames zijn systematische leugenaars en zijn vrijwel altijd zeer labiel. Ik heb eea helaas al een paar keer aan den lijve ondervonden, zelfs gezamenlijke tripjes ed, en uiteindelijk blijft het een groot spel, zolang dat van beide kanten is meer dan prima, er zit echter een boel ellende ed onder die wij toch niet wegpoetsen. De illusie dat ze het bij ons voor altijd beter hebben is jereinste bullshit...
Het devies is gewoon binnen de clubs houden met no strings en personals attachéd...
nummer 43
11 november 2013, 16:18
Bij mij ging het o ver............Dat e ineens werd ontvoerd door haar "vriend" en kon ik ze terug kopen voor 10k! Haar vriendinnen uit happy deden natuurlijk bemiddelen. Ze maken een namaak profiel aan op facebook waarop je haar kan bereiken. Koppie erbij dussssssssss
Pietjepik
11 november 2013, 18:19
een vriend van me heeft een negerin uit Nigeria "gekocht" naar aanleiding van dit soort verzinsels, eerst werd haar nichtje ontvoerd en dat koste 20.000 gulden, heeft hij betaald, later heeft hij er in 3 maanden tijd 200.000 in guldens tegenaan gegooid, wat daar precies het zielige achterliggende verhaal van is geweest weet ik niet in detail, mogelijk moest hij haar kopen van die bende negers, of die 200K bestond ook uit meerdere deelbetalingen naar aanleiding van zogenaamde dringende noodgevallen.
Dalton
11 november 2013, 18:31
Wat maakt dat beetje geld nu uit voor al de liefde die je krijgt van je schatje NR43?
Dus de ring met die grote diamant die je haar gegeven hebt voor het aankomend huwelijk ben je ook kwijt.
Jij wilde toch zo graag trouwen met haar stommeling,mooie dames kosten altijd veel geld.
Ik heb je 20 keer gewaarschuwd kijk uit,zelfs 2 ruggen voor een weekend was veel te duur,300honderd was genoeg geweest want ze kreeg er ook nog een lekkere kluif van jou bij.
Alhoewel het voor jou niks uitmaakt want je seizoen is grandioos geweest en dat beetje geld daar lig je ook niet wakker van.
rob45
11 november 2013, 19:54
een vriend van me heeft een negerin uit Nigeria "gekocht" naar aanleiding van dit soort verzinsels, eerst werd haar nichtje ontvoerd en dat koste 20.000 gulden, heeft hij betaald, later heeft hij er in 3 maanden tijd 200.000 in guldens tegenaan gegooid, wat daar precies het zielige achterliggende verhaal van is geweest weet ik niet in detail, mogelijk moest hij haar kopen van die bende negers, of die 200K bestond ook uit meerdere deelbetalingen naar aanleiding van zogenaamde dringende noodgevallen.
Hier zit 'm gelijk ook de kneep......
Je moet ze niet kopen maar HUREN !
Een stuk voordeliger,en hou ook je portefeuile en de klok in de gaten. Dan blijft het een eerlijke deal. :rolleyes:
aamu
11 november 2013, 21:39
...later heeft hij er in 3 maanden tijd 200.000 in guldens tegenaan gegooid ...
Laten we dit even naar IJsbeer-uren om te rekenen. Gewoon omdat het kan....
- Fl. 200.000 = 90.576 EUR.
- Dat is 30.252 EUR per maand voor 3 maanden.
- Stel je gaat elke dag van het kwartaal (91 dagen) naar een grensclub voor 60 EUR entree. Je betaalt 35 EUR voor het hotel op de hoek dan blijft er nog 900 EUR per dag over.
- Je zou elke dag met 18 dames een half uur op kamer kunnen.
- Dat zou in 3 maanden kunnen oplopen tot 1638 dames, mocht je genoeg verschillende dames vinden.
- Je zou ook met een enkele 100 EUR dame 9 uur per dag, 91 dagen lang op kamer kunnen blijven. Blijft er ook nog wat tijd over om een saunaatje te pakken en te ontbijten, lunchen en avondeten.
Dat is een hoop geld!!
WA
11 november 2013, 22:55
Pfff, verzanden van een simpele vraag die eigenlijk alleen complexe antwoorden kent naar berichten die ruiken naar mensenhandel.
Om de simpele vraag complex te beantwoorden: Ja, wel eens met dames op stap geweest buiten de Rld setting. Verschillende keren als puur spontane actie,en tot nu toe 2x een date die van te voren afgesproken was. Slechts éénmaal waren alle kosten voor mij, etentje, beetje door de stad slenteren een kermis en de brandstof om daar te geraken. De andere keren was het 50/50. Geen enkele keer werd er betaald wat er normaal gesproken in het bordeel afgerekend werd. Dus "dates" gebaseerd op gelijkwaardigheid voor mijn gevoel.
De allereerste keer dat ik zo met een dame "de deur uitging" had ik slechts één doel voor ogen. Kijken of er "meer" was dan alleen maar betaald neuken. Dat was er niet. Iets wat ik achteraf gezien makkelijk had kunnen weten. Toch was het leuker en leerzamer dan alle betaalde sexdates die ik daarvoor met haar had. Leuker omdat ik haar helemaal alleen had voor een dagdeel. Geen stress of ze de huur en de beoogde opbrengst die dag zou gaan halen. Geen rinkelende klanten telefoon. Geen tijdsdruk. Leerzamer omdat al gauw bleek dat we maar weinig gemeenschappelijke interesses hadden. Gelukkig waren de gekozen activiteiten wel zaken die ons beide interesseerden. Na die allereerste date is mijn bezoek frequentie aan de bewuste dame wel geleidelijk aan veranderd. Van twee of meer keer per week naar maximaal 1x per week en dan ook nog korter dan voorheen. Voor ons beider gevoel veranderde het naar een veel gezondere klant/DVP verhouding. Ik heb serieus geluk gehad met deze dame overigens. Er waren momenten dat ik zonder aarzelen mijn volledige spaar rekening over gemaakt zou hebben. Zo kwetsbaar heb ik me enkele keren opgesteld. Na de eerste date met haar is dat trouwens geen enkele keer meer voor gekomen. Gek genoeg heb ik haar in die periode daarna wel nog een keer een paar 100 euro geleend. Ze vroeg het, ik dacht er geen seconde over na, en enkele uren later voldeed ik een openstaande rekening voor haar. Het geld had ik in no-time weer terug. Paar honderd cash, en een gedeelte in natura, in niet betaalde sexdates in het bordeel waar ze werkte.
De andere dates waren o.a. ook met de eerder beschreven dame. De andere dates deed ik puur om er eens uit te zijn. Voor zowel de dames die ik mee op stap nam als mezelf. Voor mezelf om toch wat leuks te doen tussen de werkdagen / weken door, een keer niet jagen naar dames die bieden naar waar ik naar op zoek ben. Voor de dames in kwestie omdat ze in het bordeel woonden, omdat ze er echt eens uit moesten, omdat ze op meerdere manieren uitstraalden in een sleur te zitten. Er zijn trouwens ook een paar dames geweest die resoluut nee zeiden als ik een dagje buiten het Rld gebeuren voorstelde maar dat terzijde. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zo met een aantal dames de hort op ben geweest. Ondernomen activiteiten waaren o.a. zwemmen bij zomerse hitte, bioscoop in Duisburg, vuurwerk kijken in Köln ( Kölner Lichter (http://www.koelner-lichter.de/) aanrader BTW) uit eten bij Maredo´s of Vapiano. Maar ook samen naar andere Rld´s, kijken hoe het daar was en soms ex/collega´s (van haar) bezoeken. Het gaf me een heel andere kijk op zaken, maar bevestigde ook vooroordelen.
En die vooroordelen zijn grotendeels waar. Als je een dvp mee wil nemen, samen de hort op, bedenk je dan goed waarom je haar mee uitvraagt. Vraag jezelf af waarom en ben eerlijk tegen jezelf. Als je stiekum ergens in je achterhoofd meer wil dan alleen paid sex, ben je verkeerd bezig. Dit word naadloos aangevoeld. Ik ken diverse verhalen van dames die er totaal geen probleem mee hebben om de klant volledig financieel uit te kleden. Wederzijdse gevoelens veinzen, af en toe een uitstapje, zogenaamd toelaten in haar persoonlijke leven. Want geloof me (en alle andere ervaringsdeskundigen), het is ontzettend moeilijk om na een paar dates NEE te zeggen tegen haar als ze om een som geld vraagt. Er worden spelletjes gespeeld die dermate geraffineerd zijn dat je het zelf nooit van te voren had kunnen bedenken. Zelfs als je niet stiekem een beetje verliefd bent kan het moeilijk zijn om verzoek tot extra ondersteuning in welke vorm dan ook af te wijzen.
Toch zeg ik niet dat je niet met een DVP op stap moet gaan. Zolang maar helder is wat je van elkaar verwacht en er geen stiekeme verliefdheid speelt zie ik geen redenen om het niet te doen.
T&A Addict
8 december 2013, 19:30
meerdere malen gedaan, maar ze zijn er nooit op in gegaan. Dat ging om dames die ik al langer kende en zomaar een paar uur op de kamer zat te kletsen tussen de seks door, en belde of smste. Drie dames nodigden mij op hun beurt uit in hun vaderland. Aangezien dat een uur of 12 vliegen is, ben ik daar op mijn beurt nooit op in gegaan.
Ik had wel eens willen ervaren hoe het zou zijn, een keer niet op de kamer maar andere dingen doen. Ik ben er wel zeker van dat ik me niet zou laten beetnemen, ook al omdat ik de dames inmiddels behoorlijk goed kende compleet met al hun familieverhalen, maar geld kost zoiets je natuurlijk altijd