PDA

Volledige versie bekijken : Minka (Bulgaarse)



Eddy_V
1 november 2013, 02:10
Naam: Minka
Haarkleur/-lengte : lichtblond/ lang
Lengte dame : 152 cm (nou ja, in ieder geval klein)
Postuur/Cupmaat : zeer slank, cup B
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits
Lftd: 21
Tatoeages/Piercings : nee(?) /nee
Roomblanke huid met erg lekker kontje.
Service: TZ, PZC, NMZ.
Voordelen: geile vrolijke uitstraling, lekker kontje, actief zeker als zij geactiveerd wordt. Geen NZC.
Nadelen: heb ze nog niet kunnen ontdekken, behalve de verslavende aantrekkingskracht.

Deze 21 jarige kleine opdonder komt meestal rond 14-15uur binnen. Lijkt in eerste instantie wat afstandelijk. De eerste keer dat ik haar ongeveer een maand geleden zag, ben ik met Gina gegaan omdat deze meid naar mijn gevoel wat chagrijnig zat te kijken.
Bleek naderhand beetje haar masker om achter te schuilen.
Toen zij mij de volgende keer zag zitten kwam er meteen een grote glimlach en een hartelijk welkom. Dat zij net terug kwam van een trio met als ik mij niet vergis Brigitta, werkte misschien in mijn voordeel, want erg succesvol bleek dat niet te zijn geweest.. Of dat maakte zij mij wijs om m'n ego te strelen, je weet het nooit met die topactrices 😥..

Inmiddels twee keer mee geweest en er zal vast nog wel een derde keer komen. Zij vertelde dat zij van plan is om in ieder geval tot januari te blijven in Goch.

bad pritt
18 november 2013, 09:10
Ik zit de hele lekkere Minka ( ex oude Vulkan haus )te bekijken, heb al eens met haar gepraat op eerdere bezoeken maar er is nooit die klik geweest en als ik haar probeerde te kussen dan kreeg ik een grootmoeder kus. Op de zimmer bebe, daar kuste ze niet als meine grossmutter, ja waar heb ik dat vaker gehoord bebe. Nu ging ik haar ophalen aan de bar, praatje aangeknoopt en het klikte wel goed, ik kreeg lachende oogjes tegenover me, ze is wat koel en gereserveerd maar dat ijs was snel gebroken deze keer, op haar bankje kreeg ik van haar veel aandacht en lekkere tongzoenen.
Ik was al snel in haar ban, echt een heel mooi meisje waar ook alle details van 30 cm afstand bekeken, heel erg mooi zijn. En toen de standaard conversatie op was, na een minuut of 20, vroeg ik haar de sleutel te gaan halen.

Hoe zag ze eruit?
-21 jaar,lang blond haar.
-lolita mini.
-alles mini.
-prachtig gezicht
-rood gelakte teentjes en nageltjes.
-Voor mij een super sexy ding in haar bloemetjes bikini.

Wij de kamer op en ik drukte bij het dichtgaan van de deur mijn stopwatch in. Degene die dit maar pauper gedrag vind mag dat vinden ik heb daar geen moeite mee. Ze moest even weg, zich wassen denk ik. Na een paar minuten kwam ze terug. Zo pakken er veel 5 minuten extra in van fkk Van Goch. Van de inschrijving bij de balie tot aan het begin van de aktie op de kamer daar zit al vaak minimaal 5 minuten tussen. Niet erg maar de meiden in fkk van Goch letten heel erg rigide op de minuutjes meestal in de hoop om 20 minuten op te waarderen naar 30, scheelt toch weer 15 euro, of 30 naar 45 minuten op te stocken, scheelt toch weer 25 euro enzovoorts. Al te vaak meegemaakt hier dus deze man drukt een stopwatch in in deze harde crises infested times, waarin hij de sessies op het 20 minuten tarief wilde houden.

De kamergang met Minka was goed voor mij.
Geen bullshit en weinig voorspel, haar bovenop laten zitten en lekker aan mijn tepels zuigen ik voelde hem als snel keihard worden en tegen haar schaamstreek aankloppen. 1 minuut pijpen en ik trok haar naar boven, was bebe, wat vind je leuk vroeg ze me, neuken zei ik, dat is mijn hobby, dus in deze quicky haar snel bovenop mijn dop gezet. Heerlijk strak ding deze Minka, kan ook niet anders. met zo en lijfje. Snel omgedraaid in Missio en haar flink hard en zacht afwissellend genomen, met veel tongzoenen en die waren zeer goed. Het werk snel in mijn favoriete positie doggie afgemaakt, ik kon nu ook zonder dat ze het zag even op mijn stopwatch kijken, 17 minuten oke gas erop. heerlijk klaargekomen en snel tegen haar gezegd kom we gaan. En natuurlijk wilde ze 50 euro hebben, ik zeg nee schat we waren van kamer dicht tot kamer open 23 minuten bezig en je bent nog gaan douchen ook. Oke doe maar 35 zei ze lachend. Of ze nog een keer met deze sparfuchs neuker gaat ik weet het niet, Minka zit er toch erg voor het geld denk ik. Sympathie wel een beetje aanwezig maar hield niet over, maar oh wat een lijfje en wat een oogjes. Herhalingsgevaar hangt van haar af, als ze aardig tegen me doet 200% als optick fuck plus een beetje gfs.

bad pritt
24 november 2013, 17:05
Beste BP, maar goed dat ik niet meteen op de beschrijving van jouw eerste ervaring in ben gegaan mbt Minka...
End at the end heb ik toch altijd gelijk :-))

Just kidding!! (Alf... Wie kent hem nog..?)

Jouw beschrijving treft haar idd heel goed...vooral dat actief als ze uitgedaagd wordt..je moet bij haar in de smaak vallen ergens, daarvoor moest ik het ijs breken en daar had ik 1 kamergang voor nodig...anders is er dat iets te profie gevoel denk ik..ze trekt niet altijd dat deurtje open..maar in haar tuin der lusten schuilt een zeer leuke vrouw, zeer spontaan, warm, humorvol, lacherig, onbevangen, teaserig, uitdagend, zoveel leuke karakter eigenschappen om van te genieten en mee te spelen. Daarnaast is ze met kop en schouders de mooiste dame in van Goch.
Als ze je haar andere kanten ziet is het een positieve ervaring je kunt je warmen aan haar leuke persoonlijkheid en positieve jeugdige energie en elan. Het is een katje met karakter maar ik heb extreem van haar genoten, van haar prachtige looks, van haar geweldige glimlach, van haar onbevangenheid, van haar jeugdigheid, van de sex ,van de humor van de korte aftersales en de sfeer na de sex. PZC was nu zeer goed, teasend,ondeugend uitdagend met veel oogkontakt, alles behalve spugen haalde ze van stal. neuken was ook super, zij bovenop vond ik niet zo een succes maar missio was geweldig, heerlijk tongzoenen en soms likte ze speels met haar tong door mijn mond en keek me dan teaserig aan..helemaal geweldig. Het was zeer close en ik was al snel de weg kwijt, totaal verdwaald in haar charmes en aantrekkingskracht.

Wat ik extreem leuk vond was dat ze het leuk vond als ze zag dat ik ergens van genoot, dan kwam die blik van ik weet wel wat ik doe, hier heb je een cadeautje.

Na afloop weer die geweldige glimlach en die humor, het kan zo een schattig spinnend katje zijn. Nu bleef dat zelfs goed tot aan de theke want daar stal ik nog een paar kussen van haar...give me a kiss, you want teasde ze me..why not.

Herhalingsgevaar: dit wordt mijn eerste keuze, lang geleden dat ik zo een leuke geile date had in van Goch en als bonus ( lang niet vanzelf sprekend in van Goch) met zo een stunner, ik hoop dat deze sympathieke Malko ( mager vrouwtje) blijft, en ze me nog vaak kan uitschelden voor Cisco en dat van Goch deze stunner en topper kan houden.

(Om Eddies beschrijving aan te vullen.. ze heeft geen tats op haar roomblanke huid...gelukkig)