PDA

Volledige versie bekijken : Denise (Duitse)

Forza...germania
22 oktober 2006, 17:58
Haarkleur/-lengte : Blond, lang :D :D
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank, B-Cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings :Navel- en tongpiercing
Service: Goede allround service, geen FT
Voordelen: Goede service en niet gehaast, neemt de tijd ervoor
Nadelen: Ze mag wat vriendelijker kijken
Tijdsduur :30 min.
Prijs : € 50

Vorige week tijdens het bezoek aan Oase nog een dame gehad die zeer de moeite waard was en derhalve niet onbeschreven mag blijven. Het gaat om Denise een blonde dame van 21 jaar uit het voormalig Oost-Duitsland, met een lekkere body.

Toen ik nog 'pauze' had kwam ze al even kennismaken. Ze werkte nog maar pas in Oase en had het blijkbaar goed naar haar zin. Later op de avond zo net na het eten kwam ze weer op me af en begon met haar zachte handen zo hier en daar wat te strelen:p 'OK, jij hebt gewonnen !' en dus maar meteen de kamer opgezocht.

Lekker zoenen, hier en daar wat strelen en daarna een stevige pijpbeurt. De tongpiercing in combinatie met een mentol-smaakje in haar mond maakten het geheel tot iets bijzonders.
Neuken was ook zeer de moeite waard in diverse posities, waarbij ze lekker stevig meedeed. Al met al een meer dan gemiddelde ervaring bij deze blonde Duitse. Ze moet wel wat vriendelijker kijken zodat ze nog net een betere uitstraling krijgt, maar de service was in ieder geval dik in orde.

Herhalingsgevaar is zeker 100%.:teuflisch

Big30
22 oktober 2006, 22:55
Ik vind je wel erg streng hoor! Blond, lang, jong, goed z/p/n en een aardige babbel.

Me dunkt als dat niet "reicht" ;), moet ze ook nog eens vriendelijk gaan kijken :D :thefinger :p !

Jammer dat ze geen FT doet :hah:en dat ik dit "pauze nummer" (nog) niet heb gespot!

Gr. B.

Forza...germania
22 oktober 2006, 22:58
Ik vind je wel erg streng hoor! Blond, lang, jong, goed z/p/n en een aardige babbel.

Me dunkt als dat niet "reicht" ;), moet ze ook nog eens vriendelijk gaan kijken :D :thefinger :p !

Jammer dat ze geen FT doet :hah:en dat ik dit "pauze nummer" (nog) niet heb gespot!

Gr. B.

Tsja, door deze dame zou het Samya-bezoekje van 28-10 wel eens gevaar kunnen lopen als Kaya nog 'Derzeit im Urlaub' blijft....:eek: :eek: ....:rubbel: :rubbel:

Big30
22 oktober 2006, 23:09
Tsja, door deze dame zou het Samya-bezoekje van 28-10 wel eens gevaar kunnen lopen als Kaya nog 'Derzeit im Urlaub' blijft....:eek: :eek: ....:rubbel: :rubbel:

Ik ken nog wel 5 Oase dames waar ik hetzelfde van kan zeggen :eek: :thefinger :teuflisch ! Je bedoelt toch niet dat ;) :lostit: :freu: !

(Nu maar de IM mode ;) en een excuus aan de mod for being off-topic!)

jason h
23 oktober 2006, 18:10
Ben afgelopen dinsdag voor het eerst in FKK geweest en begonnen in Oase (moes toch in Frankfurt zijn, dus business en aangename combineren kan geen kwaad toch :D ).
Ook kennis gemaakt met deze blonde Duitse. Was net in een 'pauze' maar ze bleef er gezellig bij om te kletsen en mij steeds meer op te warmen ;)
Op de kamer was ze zeker goed bezig. Ze vond het heerlijk om eerst lekker te strelen en elkaar zo op te warmen, maar ze had snel door dat er meer te halen was. Na een goede pijpbeurt heerlijk met haar diverse standjes uitgeprobeerd. Ze deed zeker goed mee.
Zoals gezegd geen ervaren FKK ganger, maar zij is zeker een reden voor herhaling. Kan mij nu al voorstellen dat het verslavend werkt. :teuflisch

Forza...germania
23 oktober 2006, 20:17
Ben afgelopen dinsdag voor het eerst in FKK geweest en begonnen in Oase (moes toch in Frankfurt zijn, dus business en aangename combineren kan geen kwaad toch :D ).
Ook kennis gemaakt met deze blonde Duitse.

Oeps.....laat deze blonde Duitse toch alleen in het week-end in Oase aanwezig zijn i.v.m. .........(info via IM):eek: :eek:.

Maar de Optick van deze Duitse is toch minimaal een 7.......een O7-gevalletje om toch maar in vaktermen te blijven:thefinger

Groet,

Forza, die ook O7-gevalltjes kent waarbij de optick toch wezelijk minder is...:moon: :moon:

Big30
29 oktober 2006, 18:53
Terwijl Forza een lang gekoesterde wens genaamd Inga in vervulling zag gaan, zat ik helemaal alleen en o zo zielig op zo'n Oase bankje wat voor me uit te staren :thefinger.

Toen kwam er als een geschenk uit de hemel puur toevallig een optisch zeer fraaie blonde dame op het bankje naast me zitten, ze had ook nog een lumineus idee, of ik naast haar wou komen zitten. Hoe verzin je het he!

Dame en naam (Jacky!!) waren voor mij onbekend. Na wat verkennende plichtplegingen een kamer opgezocht.

Oraal vond ik deze dame iets minder, het n-werk was wel OK, beter dan het p-werk.

Kwa optick zeker een 8, een O7 gevalletje bleek ze dus niet te zijn:D ;) :p?

Nadat ik Forza weer trof en hem in de verte Jacky aan wees en zei dat ze 21j oud was uit Erfurt kwam, 3 weken in de Oase werkte, zei die "hmm heeft er toch alle schijn van dat het dezelfde dame was die zich 2 weken geleden Denise noemde", was ook zo!

Voor mij geen herhaling gevalletje ben ik bang. Wel een aardige dame, nog een beetje onzeker overkomend als het gaat om het contacten leggen met de ijsbeertjes. Er schijnt ook een kennisje van haar daar te werken ene Tony, nog niet gezien in de Oase, waar ze ook een trio mee doet. Ach herhaling dus wellicht toch niet uit te sluiten :teuflisch!

De vraag die ik nog had namelijk "wie was Denise?" was dus meteen opgelost. What 's in a name!

Inderdaad ze doet geen Ft wel AV zo vertelde ze ;) :p .

Gr. B.

Forza...germania
14 november 2006, 00:45
Herhalingsgevaar is zeker 100%.:teuflisch

Deze dame werkt nog maar kort in het FKK-wereldje, maar had zich zo'n 4 weken geleden al prominent geposteerd op Forza's lijstje met mogelijke herhalingsgevalletjes:p .

Dus afgelopen zaterdag was het weer zover. Dame kwam eerst begin op de avond wat kletsen (nog een groot woord, maar ze begint het te leren), maar toen ze later op de avond haar tongpiercing kwam laten zien ten teken dat ze daarmee nog een aantal leuke kunstjes kon opvoeren was de gang naar de kamer al snel gemaakt met deze 21-jarige blonde Duitse.

Enfin, eerst even lekker zoenen met wat strelen tussendoor. Daarna een huzarenstukje orale verwennerij waarbij de tongpiercing uitstekend haar werk deed. Alles heel relaxed en met losse handjes. Tot mijn verbazing deed Denise inmiddels ook aan FT, ze hebben haar wel snel het e.e.a. bijgebracht daar in Oase. Combinatie van pijpen met het strelen, aanraken etc was nog niet van het niveau dat de FT er ook al meteen kwam; komt nog door onervarenheid en lijkt een kwestie van tijd alvorens dat ook onder de knie is.:thefinger
Maar Denise geeft zo snel de moed niet op een gaat aan één stuk door.

Dan maar een condoompje erom en in diverse posities geneukt; blijft naar mijn mening echt een ervaring apart. De dame is erg wild vooral in amazone, even van positie gewisseld en in missionaris verder gegaan. Dat was echt indrukwekkend lekker, waarbij ze erg heftig meedoet dit jonge Duitse talentje die het naar de fillistijnen neuken van argeloze Oase-bezoekers inmiddels tot ware sport heeft gemaakt. Het is net alsof je een duelletje aangaat met een Ferrari Testarossa maar zelf qua vermogen hopeloos veel PK's tekort komt om lekker mee te kunnen doen:hah: vervolgens duurde het niet te lang of het rubbertje werd volgeschoten. 'Warum geht's jetzt aber so schnell ?' ....wow

Denise: ruw diamantje moet nog hier en daar wat bijgestuurd worden, leert echter snel en is dan klaar om de bovenste regionen van de Oase TA-lijsten in te nemen.

Na afloop zelfs nog aan after-sales gedaan al had ik meer de indruk dat dat was om te kijken of er nog een 2e ronde inzat. Ik heb haar nog wat tips gegeven over 'persoonlijke presentatie in een FKK'

Herhalingsgevaar is nu opgelopen tot ver boven de 100%, maar alleen met goedvinden van zieke blonde prinsesjes:baeh:

Big30
16 november 2006, 00:06
Denise heeft by the way ook een zeer alleraardigst "vriendinnetje" genaamd Tony, 19j oud , ook zeer blond en met dezelfde Oost-Duitse roots als Denise ;)!

Denise onderneemt haar Oase-"strooptochten" samen met Tony, zal me bij een volgend Oase bezoekje toch maar eens als loslopend wild gedragen :p, ben wel benieuwd naar deze Tony :D :thefinger :teuflisch! Tot meer dan wat verkennende bewegingen is het nog niet gekomen met Tony ;)!

Denise leert inderdaad zeer snel bij! Nog wat final grinding nodig aan dit ruwe diamantje, klopt :p!

Gr., B. :wink:

Big30
3 december 2006, 17:00
Voor mij geen herhaling gevalletje ben ik bang. Wel een aardige dame, nog een beetje onzeker overkomend als het gaat om het contacten leggen met de ijsbeertjes.

Gr. B.

Denise zag er zaterdag bijzonder mooi uit, spotte natuurlijk als een nu al bijna professionele Oase dame haar potentiele slachtoffers onmiddelijk toen deze aan het eten waren ;).

Eerst maar even wat bijpraten, toen vertrok ze naar de bar, toen ik daar passerde viel ze mee weer om de hals, toen ik even later op een bankje ging zitten kwam ze natuurlijk naast me zitten, was 20m uitdagend bezig kon nog weerstand bieden immers er stond al een afspraak iets later met een andere dame, niet veel later zijn we toch maar de kamer opgegaan :D!

Daar zwijg ik maar beter over. Oraal hoogbegaafd en het n-werk was bijzonder heftig, in 3 standjes waar Denise aangaf welk standjes er dienden te volgen :thefinger.

Waar ik mij later begin of einde van de avond ook samen met Forza bevond, hup daar vleide Denise zich weer tussen ons in, ging weer uitdagen, liet zich wat masseren, ging je weer onzedelijk betasten, errug leuk :thefinger!

Was dus bijzonder aangenaam verpozen met deze dame, zowel op de kamer maar ook het veelvuldig verpozen buiten de kamer ;).

Mooi, jong, blond, wild, heftig en uitdagend zijn trefwoorden die op haar van toepassing zijn. Bied(t?) daar maar eens weerstand aan :teuflisch!

Zou ik me deze Oase dag al niet een iets te gulle gever hebben betoond voor het Oase hulp fonds voor al die dames die het financieel toch o zo moeilijk hebben, dan ja dan ... .
Nog een extra storting en waarschijnlijk zouden mannen in witte pakken me hebben meegenomen om mijn geestelijke vermogens eens aan een nader onderzoek te onderwerpen, zo ver heb ik het maar niet laten komen :D :thefinger :teuflisch! Enige zelfreflectie is echter wel gewenst (je kunt het ook wat botter uitdrukken ...)

Toen we even na 12u ter besluit een kopje koffie dronken kwam ze natuurlijk weer uitgebreid afscheid nemen (en toch maar even de agenda's alignen :p)!

Groet,
big30

pepto
13 oktober 2007, 07:27
I read with interest this thread on Denise, who also told me she goes sometimes by Jaquie. A very sweet and passionate girl, takes her time to chat outside or in the main room. Great kisser, nice pijp, and she likes very much beffen. This time I found her myself forza:wink: She has my highest recomendation:freu:

doog pepto

Hooker friend
20 januari 2008, 20:12
Grappig om te lezen op dit forum dat deze dame al wat langer actief is. Ze vertelde mij sinds kort in dit wereldje mee te draaien en alleen te komen werken als ze "Lust hat". Leuke truc overigens.
Ik had vrijdagavond een strategische positie ingenomen aan de bar om zo de voorbij paraderende dames goed te spotten. Ik genoot met volle teugen van de vele voorbij komende wiebelende tietjes en kontjes van de dames (de dresscode bij Oase is naakt, enkele dames dragen een minuscuul slipje). Ineens werd ik aangesproken door een blonde dame Denise geheten. Ze keek niet erg blij. Ik probeerde deze Duitse af te wimpelen, maar ze hield voet bij stuk. Ze omschreef zichzelf als eine liebe Katze. Na een klein half uurtje praten was ik om...why not. Op de kamer begon het wat aarzelend. Voorzichtig zoenen en friemelen...Een potje knuffelsex, dacht ik nog. Naarmate de tijd verstreek werd het pittiger. Ze genoot van een partijtje beffen, duwde zelfs een van mijn vingertjes in haar natte holletje. Tijdens het neuken veranderde deze liebe Katze in een wilde Tigerin. Ze deed stevig mee en ik kreeg niet de indruk dat ze het vervelend vond. Een verrassende metamorfose in zo'n korte tijd van een lieve meid die op de juiste momenten flink gas kan geven.

Hooker friend