PDA

Volledige versie bekijken : Eros26, k213, Jessy



WA
1 november 2013, 23:24
Haarkleur/-lengte : brunette, tot net over de schouders
Lengte dame : 160-165
Postuur/Cupmaat : slank, grote puur natuur borsten maten heb ik geen verstand van
Nationaliteit/Taal : meerdere nationaliteiten en talen. Spreekt goed duits, ook italiaans
Leeftijd : geen idee, schat zo 23 a 24 jaar
Tatoeages/Piercings : beide
Service: pmc nmc
Voordelen: zeer direct qua karakter
Nadelen: staan in de recensie
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: -

Jessy, voor mij was ze de verrassing van het jaar 2012. Ook zij was toendertijd verrast. Na een zoveelste praatje van een paar minuten nam ze aan dat ik weer door zou lopen (net zoals al die keren daarvoor). Deze keer niet, ze stond er zo relaxed bij die avond, kon niet misgaan voor mijn gevoel.

Jessy is zo'n meid waar ik al maanden lang langs gelopen ben. Zo nu en dan een praatje mee maak, maar altijd een "k'weet niet" gevoel bij had. De wisselende beoordelingen in andere fora maakten het er niet gemakkelijker op, en ook de meningen van collega wandelaars waar ik wel eens een rondje mee loop zijn verdeeld als het over deze dame gaat.

Laat ik eens beginnen met het feit dat ik haar altijd bovengemiddeld aantrekkelijk vond (en vind). Een slanke dame met de juiste rondingen. Ik hoorde de afgelopen twee jaar van verschillende mensen dat Jessy de mooiste borsten zou hebben van Duisburg. Persoonlijk ben ik geen borsten man, maar wil wel kwijt dat ze er zeer zeker mogen zijn. De indruk die gewekt word als ze bedekt zijn met kleding blijft moeiteloos overeind als de bustehouder uit gaat. Heel wat anders dan de hangertjes van sommige andere dames.

Eenmaal ontdaan van alle kleding lekker naast haar plaats genomen op bed. We waren zo leuk aan de praat dat er nog zeker een 10 tal minuten verstreken voordat we overgingen naar enige vorm van sexueel handelen. Al terug lezend in eerdere recensies verbaasd me dat achter af gezien een beetje. Maar op het moment zelf, gezellig dicht tegen elkaar aan voelde het als of we elkaar al jaren kennen. Op geen enkele wijze werd ik belemmerd tijdens mijn verkenningstocht over haar heerlijk lichaam. Zonder afspraken gemaakt te hebben over de te verrichten handelingen ontpopte deze sessie zich voor mij persoonlijk tot één van betere probe fahrtjes van de afgelopen maanden. Breed uitweiden over de diverse standjes, pijptechniek en ander handelingen zitten er niet in als ik zo enthousiast ben over een dame. Dat houd ik lekker voor me zelf.

Ik ken Jessy als een zeer hartelijke meid. Hart op de goede plek maar ook op de tong. En daar handelt ze ook naar. Ik noem het een voordeel dat ze zeer direct is qua karakter, maar ik kan me heel goed inbeelden dat een aantal beren daar moeite mee zullen hebben en het als nadeel beschouwen. Voor mij is ze echter verslavend. Ik loop regelmatig een stukje om of mijd plekken waar je haar zou kunnen treffen. Gewoon omdat ik weet dat ik weer voor de bijl zal gaan…

Groet,

VR

WA
30 november 2013, 16:52
Jessy is naar eigen zeggen zondag avond voorlopig voor het laatst. Ze gaat er een tijd tussen uit. Wanneer ze terug komt is onbekend.

de duisburg spesjalist
27 januari 2014, 10:28
even deze dvp verhuizen binnen de vulkaan jessy is nu werkzaam in het nieuwe vulkaanhuis kamer 706 :rolleyes: dus aanpassen mods

Hobbele
28 januari 2014, 11:07
Jessy is alweer verhuist. Ze is sinds gisteren weer werkzaam in Eros. Ze heeft haar intrek genomen in kamer 401 en heeft tegelijkertijd haar vriendin Daniela uit het Vulkanhaus meegenomen. Zij werkt nu onder een nieuwe naam, die ik even vergeten ben,:eek: in kamer 108 van Eros.

de duisburg spesjalist
28 januari 2014, 11:13
kamer 108 vermijd ik al jaren om daar een voet over de drempel te zetten . nu de dame die voorheen in het nieuwe vulkaanhuis werkte op kamer 609 daar actief is weet ik niet wat er gebeurt ik vin haar zeer aantrekkelijk

de duisburg spesjalist
2 februari 2014, 14:56
mods zoals hobbele al gezegt heeft jessy is verhuist na eros 26 kamer 401 kan dat aangepast worden ;)

poefboy
10 februari 2014, 02:34
Jessy doet ook aan ANAL MC (80 euro). Ik heb dat in het verleden 1 keer uitgevoerd bij haar. Als je haar met respect behandelt, zal je ook wel een goede service krijgen. Ze werkt al jaren in het Erospark, zeker al 5 jaar. Het is een zeer ervaren DVP.

bkseven
18 april 2014, 07:20
Jessy is terug.
Ze is kamer in de VIP 601
Ze is echt geweldig en anaal met zijn top.

de duisburg spesjalist
26 april 2014, 10:04
mods jessy is verhuist na kamer nr 219 eros 26 graag aanpassen

bkseven
1 mei 2014, 02:04
Jessy heeft weer verhuisd, is ze nu in de VIP-kamer 404


Sent from my iPhone using Tapatalk

de duisburg spesjalist
1 mei 2014, 16:41
mods jessy is verhuist na kamer nr 219 eros 26 graag aanpassen dus ook even aanpassen modjes de vulkaan is zo slecht nog niet hè anders verhuizen ze niet na een dure kamer

Big30
1 mei 2014, 21:27
Waar zit deze dame nu, k219 of k404?

bkseven
1 mei 2014, 22:02
VIP-kamer 404

bkseven
4 mei 2014, 03:09
Ik wilde bezoeken vandaag Jessy, maar ze was te druk of haar kamer was leeg. ze was telefonisch niet bereikbaar, omdat het nummer dat ik had is niet meer 😫😫
Vervolgens ging ik naar Cindy huis17-19 kamer 001,
wowww 😜💋🌹👍 dat is ook super. een verslag over het komt

de duisburg spesjalist
4 mei 2014, 13:05
Ik wilde bezoeken vandaag Jessy, maar ze was te druk of haar kamer was leeg. ze was telefonisch niet bereikbaar, omdat het nummer dat ik had is niet meer ����
Vervolgens ging ik naar Cindy huis17-19 kamer 001,
wowww �������� dat is ook super. een verslag over het komt volgen de keer even na de boven bar lopen bkseven daar is ze meestal wel te vinden als er licht op haar kamer brand en daar was ze gisteren ook ;)

Dark&Naughty
5 mei 2014, 13:15
Jessy is de moeite waard
als je een klik hebt dan gaat ze heel ver
en je kunt ook heel ver met haar gaan
ze neemt de tijd geen haast werk

de duisburg spesjalist
5 mei 2014, 19:09
ik heb geen vertrouwen in jessy is een leuke dame om een praatje mee te maken ma praatjes vullen geen gaatjes ;)

de duisburg spesjalist
5 oktober 2014, 14:59
kamer numer aanpassen kamer nr is 219 dank u

Big30
23 oktober 2014, 17:42
Zit nu op kamer nummer 401.

de duisburg spesjalist
1 november 2014, 11:56
verhuist van kamer kamer nr is nu 405 aanpassen mods

mushroom
21 december 2014, 15:35
Ook deze dame is inmiddels weer terug en te vinden in kamer 218 in Eros26.
Ga deze mooie dame binnenkort weer met een bezoekje vereren.

de duisburg spesjalist
4 januari 2015, 15:10
kamer nr 218 graag aanpassen

bkseven
4 januari 2015, 19:07
?????

de duisburg spesjalist
9 augustus 2015, 10:46
Voor de genen die denken dat jessy de vulkaan verlaten heeft hebben het mis . jessy is alleen van huis veranderd vulkaanhuis 17-19 en het kamer nr is 113 mods graag aanpassen ;)

de duisburg spesjalist
12 november 2015, 17:22
weer werkzaan in eros 26 kamer nr 213 mods aanpassen :biggrin:

de duisburg spesjalist
23 november 2016, 18:01
jessy is al weer een maand aanwezig in duisburg en bivakkeert in het nieuwe vulkaanhuis 17-19 kamer nr 501 een vriendelijk verzoek aan big30 is om haar te verhuizen het zware werk heb ik al gedaan dus je krijg het er niet van in de rug big30 :biggrin: