PDA

Volledige versie bekijken : Anka (Roemeense)

mynasch
3 november 2013, 10:48
Naam : Anka (Ro)

http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/273.php
http://www.saunaclub-babylon.com/b/273/01.jpg

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits en engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Wit-geblondeerd, halflang dunhaar
Lengte dame : 1.70 m.
Postuur/Cupmaat : rubens bouw, 85-E
Tatoeages/Piercings : een paar kleintjes.
Service: TZ, PZC, NMC, Beffen, vingeren, FT, anaal
Voordelen: grote meid, excellente service, heel erg lief, aparte lichte groene ogen, goedlachs, vriendelijk.
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : onduidelijk

Kamer? Tuurlijk… En wat voor een sessie guys… super kusser, Anka vond het heerlijk om met olie gemasseerd te worden, alle plekjes, en dat het sterke uitwerking op haar erogene zones… wat een orgasme viel me te den deel van haar.. overweldigend, en daarna was er helemaal geen houwen meer aan, ik werd verpletterd door har inzet. Zoenen, mijn hele hand werd zowat in haar vagina gezogen, een 69 die ik maar nauwelijks overleefde (ze smaakte super), en een geile behandeling van de kleine mynasch…. Ongelooflijk. Na de sessie met Katja was ikzelf het meest verbaasd dat de kleine mynasch nog leefde, dat ie volledig funktioneel was, en dat Anka er nog wat uitkreeg. Super…. Zelden zo’n lichamelijk uitputtende en meeslepende dame meegemaakt. Gaf zich 200pct.

Bubbelbader
4 november 2013, 13:34
Naam : Anka (Ro)

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits en engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Wit-geblondeerd, halflang dunhaar
Lengte dame : 1.70 m.
Postuur/Cupmaat : rubens bouw, 85-E
Tatoeages/Piercings : een paar kleintjes. Anaalaanwijzer
Service: TZ, PZC, NMC, Beffen, vingeren, FT, anaal
Voordelen: grote meid, excellente service, heel erg lief, aparte lichte groene ogen, goedlachs, vriendelijk.
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : geheim maar viel lager uit dan verwacht

Mensen die niet van gorigheid houden, die een zwakke maag hebben of anderszins een moralistische inslag hebben moeten niet verder lezen.

Een van de dames die ik op papier als potentieel had was Anka, een dikkere madam met grote tieten. Na wat gekeuvel nog maar wat bestelt bij haar en al keuvelend bij de ingang van de bar met haar wat socializen. Haar tieten waren natuurlijk heel dicht bij en haar omhelzing werd al snel tongen. Na goed wat muilkluifwerk zakt ze door de knietjes en begint in de bar mijn piel goed hard te zuigen. Overigens had ik best wel last van geiligheid met de nodige voorpretvocht produktie maar hier had ze geen enkel probleem mee. Goed ik met een strakke Harrie achter haar aan om naar een kamertje te gaan. Ik had haar gekozen omdat zij in was voor wat vieze sperma spelletjes.

Op de kamer aangekomen zijn we begonnen met weer eerst een tijdje goed tongen waarbij veel slijm kwam kijken. Onze beide gezichten waren op een gegeven moment echt nat. Af en toe gunde ze me een extra kwak slijm en kwijl door in mijn mond te spugen. Voorzichtig eerst aftasten hoever ze kon gaan maar niet op de man af vragen. Kijk dat zijn de betere dvp's die dingen aanvoelen. Vervolgens daalde ze af naar beneden om daar eerst eens goed op mijn geschoren ballen te spugen en deze vervolgens mij geil aankijkend af te lebberen. Pikmans werd onder gespuugd en vervolgens afgelebberd waarbij ze je ook blijft aankijken. Weer ging haar tong naar beneden tot de anus aan toe om vervolgens de hele handel weer onder te spugen. Ik moest dit geile tafereeltje stoppen anders ging ik te vroeg af. Dus de befpauze ingelast. Mijn hemel wat een vocht komt daar uit het gevolg was dat het het tegenovergestelde effect had van wat ik beoogde.

Madam monteerde het rubbertje en heb even haar in doggy positie genomen. Echter de tattoo boven die kont was lelijk en ik begon me er aan te ergeren. Rubbertje er maar weer af en verder laten zuigen. Weer ging het spel van spugen oplikken etc verder. Er was geen houden meer aan en zonder enige vorm van overleg of toestemming vragen ging ik hard af in haar mond. Blijkbaar was het redelijk wat, ik had 5 dagen gespaard. Langzaam liet ze de sperma terug vloeien over mijn pik en ballen om het daarna weer op te likken. Nadat ik schoon gelikt was kwam ze met volle mond richting mijn mond, onze lippen raakten elkaar, deze openden zich en we gingen lekker tongen.

Een unieke ervaring die ik eens mee wilde maken en hier mijn kans gezien heb en het gerealiseerd heb.

Optisch een te dikke vrouw maar wel met een topservice. Als ik haar ooit weer tref ga ik zeker op herhaling. Ook de aftersales was top.

licky luke
4 november 2013, 14:30
Nog een foto d'r bij en je hebt een spitting image... :biggrin:

BefBeer
23 december 2013, 20:22
Gisteren ook eens deze Anka onder vuur genomen.:angryfire:
(dit vuur moet niet boos worden opgevat!):eek:
Flinke meid (zie beschreven stats hieronder) die er goed tegen kan en er wel pap van lust.
Over en weer hebben we beiden alles in stelling gebracht wat zoal in de literatuur over dit onderwerp te lezen valt.
Tientallen kleuren uit de het hele spectrum :betrunken:zijn voorbijgekomen in de ruime tijd die op de kamer verbleven.
Als jij je voor haar inzet is er helemaal geen houden meer aan!:bibber_2:
Anka is geen moeite te veel om je geheel te bevredigen en haar inzet is tomeloos!:lostit:
Na al die strapatsen uitzonderlijk eens besloten om te finishen met een FT-Anka. :)
Zelfs dan laat Anka je nog niet snel met rust!:bibber_2:
Anka is een echt lekker sex-mens en ik hoop dat ze ook nog de hobby van de tandenborstel :rolleyes:leert waarderen.
After-sales zijn zeer goed en je zou zomaar kunnen denken dat ze weer opnieuw begint! :wink:
Dan is herhaling eigenlijk verzekerd!

BefBeer

Deepreamer
24 december 2013, 04:05
Anka = Vanessa (Ex-Neby/Acapulco/Planet Eden usw.)

facial
24 december 2013, 10:46
Ik ben vorige week ook in Babylon geweest en met Anka naar de kamer geweest is echt een topper daar, niet de knapste en zeker niet het mooiste figuur daar maar wel de beste ervaring ooit in Babylon. Anka is echt een toffe dame waar veel mee mogenlijk is, Ze heeft echt seks met je alsof je een dame hebt waar je net een paar weken een relatie mee hebt en als je 2 uur kamert heb je ook 2 uur seks met haar. En dan niet van die gemaakte seks maar puur alsof ze er ook zelf van geniet. Je herkent haar binnen meteen aan haar tatoo boven haar kont met als ik het goed herinner de letters C en M en haar stevig postuur. Op de kamer me eerst laten pijpen totdat ik haar mond helemeel vol had gespoten en dan gaat ze gewoon nog een paar minuten door met pijpen met haar mond vol zaad wat ze lekker af en toe over je leuter laat lopen en dan weer opzuigt. Meestal duurt het bij mij een half uurtje na de seks voordat ik weer kan, maar zij was zo bezig met mij dat ik na 5 minuten al weer kon en haar heerlijk lang vol gas heb liggen neuken, vooral op zijn hondjes met je handen om haar dikke tieten is erg lekker. en natuurlijk weer haar bekkie gevuld toen ik kwam. Ze wilde nog een keer en na een kwartier lukte het haar nog ook om mijn lul weer op volle sterkte te krijgen om haar weer heerlijk te naaien. Deze dame verdient het echt om gekozen te worden met grote voorsprong tov de andere dames. Voor mij voorlopig alleen nog maar Anka!!!

mynasch
30 januari 2014, 20:23
heeft Anka naast Katja en Iman Babylon verlaten???
(staat niet meer op de anwesenheitsliste of als een van de dames.

licky luke
30 januari 2014, 21:05
heeft Anka naast Katja en Iman Babylon verlaten???
(staat niet meer op de anwesenheitsliste of als een van de dames.

Dat betekent meestal inderdaad dat ze definitief weg is....

Hoewel sommige dames na wat omzwervingen ook wel weer eens terugkeren, dat is natuurlijk nooit een zekerheid...

BefBeer
31 januari 2014, 11:21
Anka staat gewoon op de aanwezigheidslijst.

BefBeer

why not me
31 januari 2014, 15:24
Anka staat gewoon op de aanwezigheidslijst.

BefBeer

Nee.

why not me
31 januari 2014, 15:26
:) sorry 2 keer

why not me
31 januari 2014, 15:27
6389 Niet Anka

BefBeer
31 januari 2014, 16:04
Toen ik mijn vorige bericht poste stond ze nog WEL op.
Had het nml. net nagekeken.

BefBeer

vrije jongen
31 januari 2014, 18:19
Schijnt de afgelopen week een paar keer in Neby geweest te zijn als Vanessa. Bij de 'damenwanderung' op FC wordt ze op de voet gevolgd ;).

trophy
31 januari 2014, 18:23
Ik ben nu in Babylon , heb de dames een beetje gepolst.
Anka en erika schijnen beide weg te zijn.
Waarom weet ik nog niet.
Ook lori schijnt niet meer terug te komen.
In het begin van de week waren er enkele nieuwe dames, maar ook zij schijnen alweer weg te zijn.

vrije jongen
31 januari 2014, 18:39
Erika was eerder deze week in Lulo... lijkt sowieso een veelvoorkomende connectie te zijn tussen Dortmund en Babylon (Bianca, andere Anka, Amalia).

MiniME
15 februari 2014, 19:02
andere Anka (geen eigen draadje?) => HP

mynasch
31 mei 2014, 14:07
heren beren

er staat een nieuwe anka op de Babylon aanwezigheids lijst. Is dit dezelfde als deze (toen blonde) wat gezettere roemeense dame??
zo ja... moet ik onmiddellijk naar babylon ....

:):)

facial
2 juni 2014, 08:27
Is een andere, 52 kg en cup B en veel minder service dan de oude Anka.