Volledige versie bekijken : Marina - Gjana (Russische) ex-AcaG
Sphinx
6 november 2013, 20:37
Naam : Marina
Nationaliteit/Taal : Russisch/ Duits
Leeftijd : ca. 38
Haarkleur/-lengte : rossig krulhaar, opgestoken
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank, A
Service: TZ, PZC, NMC, FT.
Voordelen: uitstekende service, neemt overal ruim de tijd voor
Nadelen: Geen
Tijdsduur : ruim 2 uur
Prijs : 210,- (4x40 plus 2xFT (katsjing)
"Yeah, you know they're gonna bring it down now.
They're gonna wreck it down, yeah.
Somethin's come to rock me, and I can't keep my head.
I've get nervous in the New York city streets, when my legacy treads.
I know I'm better off standin' in the shadows, far from humans with guns.
But now it's too late there's no escape, from what they have done.
Come on!
I'm goin' deeper underground, there's too much panic in this town.
I'm goin' deeper underground, there's too much panic in this town.
I'm goin' deeper underground. Well I got to go deeper.
Got to go much deeeeepeeeer yeah ha.
Heh they're gonna wreck it down yeah"
Geknipt uit mn bericht
Even de olie afdouchen en beneden een koffie pakken. En lap, deze racebeer loopt meteen tegen de afsluiter van de avond aan. Beatrice probeert nog wel wat aandacht te trekken op rechts, maar ik heb Marina dan al gespot, nu met wat rossiger haar in een staart. Wat ik begrijp werkt ze nu de weekenden in Panthera, vindt ze gezelliger dan Blue Note. We kletsen wat aan de bar, verhuizen naar een hoekje waar ik nog eens van haar diepgaande blasmusik kan genieten. Ik heb dan al een idee hoe dit af gaat lopen, maar dat is prima. En inderdaad, op kamer continueert Marina haar langzame en diepe blowjobtempo, dat me redelijk naar een kookpunt gepijpt krijgt. Op verzoek gaat ze iets sneller deepthroaten en daarmee is mn lot weer bezegeld :blow2: Deja vu, dit gebeurde namelijk de vorige keer ook.
Net als toen verleng ik gewoon en beginnen we na een k(l)etspauze weer overnieuw. Jamiroquai gaat zich er op de achtergrond ook mee bemoeien met een van zijn typische funkplaatjes (http://www.youtube.com/watch?v=WIUAC03YMlA): "Somebody tell me why does all mankind, only tip of them touch. Heaven help them when they bite off more than they can chew, and now it's too much." De tweede ronde begon eigenlijk net zo als de eerste, maar nu Marina nog veel langer door met haar fanfarekunsten. Af en toe sloeg ik terug met een befpauze waar ze erg enthousiast op reageerde. Deze racebeer kreeg opnieuw uitgebreid de gelegenheid zich moe te neuken, maar na meerdere herhalingen van standjes wilde ze me helaas niet zonder nog een ontploffing weglaten. En in plaats van dan extra stevig er tegenaan te gaan, ging ze me juist in eco-modus en heeeeel langzaam en diep afzuigen. En Marina's vasthoudendheid betaalde zich uit, want ik ging voor de tweede keer in haar mond af en lag even helemaal voor pampus naar het plafond te staren. We bleven nog even knuffelen en tot mn eigen stomme verbazing blijven we ongeveer twee uur verder te zijn! Toch een pannekoek op de late avond dus.
KevinK
6 november 2013, 20:40
10 jaar geleden was ze misschien 38 ja. Ik vond haar er afgelopen vrijdag een beetje verloren bijlopen want ze past niet echt in Haus Panthera.
Boybensdorp
12 januari 2014, 21:18
ca. 10 jaar geleden heb ik al een keer met Marina in sauna Blue Note een uur doorgebracht. Zelf denk ik ook dat ze eerder 48 dan 38 is. Maar haar service heeft zeker niet ingeboet ! Super relaxed, ze doet alles heel rustig, pijpt tergend langzaam met heel veel aandacht voor gevoelige strelingen terwijl ze je handloos pijpt.Ook de knikkers werden gelikt alsof het een heerlijk ijsje was. Ik hield het niet meer uit , en toen is ze op me gaan zitten, maar dan met haar rug naar mijn gezicht, en heeft me heerlijk bereden ! Deze dame heeft een zeer hoog niveau, dat zal wel door de enorme ervaring komen. Heel lief in omgang. Voor de volgend x wacht ik geen 10 jaar meer !:)
Sjeufke
12 januari 2014, 22:13
Ik heb deze dame ook gezien bij de huiskatjes. Ze zat naast Melody en met beiden goed gesprek gehad. Het hoeft geen verdere uitleg dat optisch gezien mijn keuze ging naar Melody (en die heeft een goddelijke service). Maar met de uitleg van Boybensdorp moet ik een beetje denken aan Elvira van PTX. Ook een dame die je zo voorbij loopt in het echte leven, maar een top service geeft. Kortom, ik zal haar niet weigeren als ze op mijn pad komt. Ik ga haar niet gericht opzoeken. Dan zijn er voor mij toch de 3M-huiskatjes (Maria, Melody, Michelle)!
Maar we zullen zien op de Sjengbang van 24 jan :biggrin:
Peppino
23 februari 2014, 20:45
10 jaar geleden was ze misschien 38 ja. Ik vond haar er afgelopen vrijdag een beetje verloren bijlopen want ze past niet echt in Haus Panthera.
Maakt het veel uit hoe oud ze is ? Ze ziet er nog best goed uit ! Ben zaterdag de eerste keer met haar geweest,heb er maar
één woord voor : GEWELDIG !! En als je met haar bezig bent word ze steeds mooier..........
Peppino
29 juni 2014, 15:48
Na die eerste keer in februari nog een aantal keren met haar gekamerd en het blijft super met haar !
Een van die sessies was voor mij echt ultiem , denk dat we beiden geweldig op dreef waren.
Je zou bijna nooit meer met een andere willen.........maar het moet natuurlijk wel een beetje een overtreffende trap blijven !
Ik heb al eens geschreven dat ik met die zogenaamde toppers niet veel heb omdat mijn zin overgaat als ze zoveel geboekt worden.
Tja,Marina hoort denk ik inmiddels tot de STIEKUMME toppers ! Schijnbaar hebben toch heel veel mannen haar "ontdekt".
Als ik afgelopen vrijdag zag hoeveel ze naar de kamer ging,was mijn zin wat afgezakt...........
Eerst met Corina gekamerd en toen nog met Celeen,ook een schatje trouwens,had ik het idee dat het wel genoeg was.
Na twaalf uur kwam Marina bij me zitten en had me na heftig tongzoenen snel "kamerrijp"
Kon helaas uit financieel oogpunt maar een half uurtje worden wat ik voor haar jammer vind,ze verdiend veel meer tijd
om al haar kunsten ten toon te spreiden.............
Fantastisch werd het toch weer en ze is in alle opzichten zeer correct.
Valt wel op dat er niet veel over haar geschreven wordt,misschien heeft ze cliënts die niet schrijven...........
Misschien had ik dat ook wel niet moeten doen........krijgt ze het nog drukker,maar we moeten ook zorgen dat ze er blijft.....
Bubbelbader
30 juni 2014, 15:20
Tja,Marina hoort denk ik inmiddels tot de STIEKUMME toppers ! Schijnbaar hebben toch heel veel mannen haar "ontdekt".
Als ik afgelopen vrijdag zag hoeveel ze naar de kamer ging,was mijn zin wat afgezakt...........
Toen ik binnenkwam was ze net bezig aant onthaal. Ik had haar nog nooit gezien maar herkende haar gelijk. We hadden gelijk oogcontact maar helaas bleef het daarbij. Ook een paar keer in de lockerroom trof ik haar net na een sessie toen ze de centjes aan het innen was. Steeds hadden we contact maar ze was verschrikkelijk druk deze dag en ik kon haar niet te pakken krijgen. Op een gegeven moment ben ik nog naar de theke gelopen en daar naar haar gevraagd. Het antwoord was eerlijk. Ze was behoorlijk populair en had diverse afspraken.
Was voor mij mooi vervelend. Maar wie weet welke dagen ze aanwezig is?
Peppino
30 juni 2014, 23:02
Als ik haar goed begrepen heb is ze er van donderdag tot zondag,beste even bellen als je gaan wilt denk ik.
Pietjepik
2 juli 2014, 20:28
Als ik haar goed begrepen heb is ze er van donderdag tot zondag,beste even bellen als je gaan wilt denk ik.
ze was er alle afgelopen keren dat ik er op dinsdag of woensdag was ook...
Peppino
2 juli 2014, 22:12
Nou.nog makkelijker dan !
Pietjepik
3 juli 2014, 21:24
volgende week ga ik haar nemen en niet op z'n Russisch!
Nietsche
8 juli 2014, 15:50
Vandaag was ze er idd...
En ik kan alleen maar beamen dat de service van hoogstaand niveau was/is .. :-)
Uurtje vliegt voorbij.. Optisch zijn er wellicht meerdere/betere keuzes.. maar ze is erg naturel en een toppertje op de kamer
Peppino
15 juli 2014, 18:59
Afgelopen vrijdag was Marina er niet........tegenvallertje !
Op de site zie ik haar foto's ook niet meer,zal toch niet waar zijn..........
licky luke
15 juli 2014, 23:37
Afgelopen vrijdag was Marina er niet........tegenvallertje !
Op de site zie ik haar foto's ook niet meer,zal toch niet waar zijn..........
Foto's van Marina zijn inderdaad weg maar dat zal om privacy redenen zijn.
Dat hebben Maria en Sabrina ook al eerder gedaan, die zijn er (gelukkig) ook nog... (Maria is trouwens momenteel effe op vakantie)
Dus geen zorgen, Marina is er nog gewoon.
Knaktuut en Wijze Grijze kunnen dat wellicht vrijdag aanstaande nog effe bevestigen?
Sjeufke
15 juli 2014, 23:45
Knaktuut en Wijze Grijze kunnen dat wellicht vrijdag aanstaande nog effe bevestigen?
Zeker.........;-)
Sphinx
25 juli 2014, 22:23
"Here it is, there's no way to make it better.
gets you down, It's pressure (pressure)
I'm serious, troubled genie's on the way
Gotta a little something for you, it's pressure (pressure) it gets ya
No it ain't what you know
But I knew that anyway
I can't let this pressure go
This pressure's here to stay yeah"
geknipt uit mn bericht
Shila kwam even naar buiten met n klant, gaf even een goedemiddag kusje, paar andere dames die ik niet kende kwamen ook even bij de 3 G's buurten, Adora vond uiteindelijk een Arabische klant en toen deze racebeer voor de derde keer Marina langs zag lopen en iets verderop plaats zag nemen wist ik het wel. Zelfs Adora (overtuigd bisexueel) vond haar er mooi uitzien voor haar leeftijd. Deze racebeer heeft het al eens eerder gezegd; ze is als een klassieke sportwagen van Ferrari of Porsche. Er zijn zeker betere modellen te vinden met minder km's op de teller, maar wat maakt het uit als de belevenissen iedere keer zo goed zijn? En aan die onzinnige discussie die iemand gestart is met de vraag om Russische dames maar te mijden sinds de MH17-ramp ga ik geen woorden vuil maken, dat laat ik Mister Spock doen (https://www.youtube.com/watch?v=eFcL71e20lI). We zaten een tijdje te kletsen en landen uiteindelijk binnen, waar ik met Jamiroquai weer een opkomende motorplof van haar voorspel mag gaan zitten afweren. Het zal dat stomme mutsje uit de clip van Space Cowboy (https://www.youtube.com/watch?v=OPkjnRIdQXQ)wel zijn geweest waardoor ik alsnog de kamer heb gehaald. Lang duurde het niet voor ze me alsnog leeggezogen kreeg :blow2:
Aangezien ik toch niet zo'n haast had, verlengde deze racebeer alvast en ging even beneden douchen (boven was de douche afgesloten helaas) en nam gelijk wat te drinken mee, want nog steeds was het een beetje broeierig. Met wat geknuffel wist ze me weer in de juiste stemming te krijgen, en na een van haar typische laaange pijpbeurten klom ze in reverse cowgirl op me. en zo ontspoorde het tweede deel van deze sessie in een white knuckle ride (https://www.youtube.com/watch?v=7yUq1-BRlPE): "There it is. Couldn't change it if I wanted, taste it all the time. Step into the light. Don't know if I can recover, taste it all the time" Nadat ik me in doggy nog flink in het zweet had gewerkt, nam madam vriendelijk doch dringend het commando weer over en kreeg er met veel geduld en vooral het niet loslaten tussen deepthroats door nog een tweede plof uitgepijpt. Sjapo weer. WGSA-rating: Tilt!
Boybensdorp
28 juli 2014, 21:36
Zaterdag jl. weer met Marina gesext > voor mij toch al jaren een toppertje !!! Bij het vroegere Blue Note heeft ze ook al menig uurtje aan mijn genotsknots mogen zuigen, en ook zat. jl. ging dat weer perfect. Half uurtje compleet volgemaakt, (vanwege de warmte "ging het voor mijn lichaam wat minder"), maar door de enorme inzet van Marina met een zeer intens orgasme af mogen sluiten.
hasta la pasta
5 oktober 2014, 16:44
Ik ben eindelijk ook eens met Marina op kamer geraakt. Jongens, jongens wat een genot, deze dame kent echt de kneepjes van het vak. Ik zat buiten wat te chillen en bedacht me dat ik wel eens met haar verder kennis wilde maken. Ondanks en misschien wel dankzij haar leeftijd vind ik haar er heel erotisch en lekker uitzien, zeker in FKK outfit. Na wat intiem gefriemel maakte ze aanstalten om me op de bank te pijpen, die schaamte moet ik nog voorbij, dus de sleutel kon worden opgehaald.
Op de kamer kwamen we al vrij snel in 69 terecht, gevolgd door een paar standjes was ik binnen het half uur klaargekomen. Na een pauze besloot ik met een half uur te verlengen om in de relax mode elkaar nog wat beter te leren kennen, dus na wat knuffelen, praten, seksen en zoenen kwam ik er achter dat mijn inmiddels kleine metgezel me totaal in de steek aan het laten was door de eerdere seks van de dag. Marina stelde misschien daarom ook een massage voor, ook dit beheerst ze uitstekend. Een vervolg date is onvermijdelijk.
Peppino
5 oktober 2014, 20:13
Vrijdagavond ook weer eens HP aangedaan , eigenlijk voor mijn vaste meid in VM Katja daarna Lisa in LL en nu Vicky in HP na een tip van mij om het daar eens te proberen !
Bij binnenkomst hoorde ik dat ze bezet was en al kort daarop kwam ik Marina tegen,voor mij een absolute TOPPER.
Heb haar gezegd dat ik zeker met haar wilde maar pas later op de avond ,ben ik er zeker van dat ik met een super gevoel HP verlaat !
Vicky kwam terug maar werd gelijk door een beer aangesproken om weer naar een kamer te vertrekken..........
In VM waren we alle tijd die ik er was bij elkaar,maar dat ben ik niet meer van plan.
Toen ze weer terug was werd ik hartelijk door haar begroet,terwijl Celine een beetje boos toe keek,ze had net ervoor nog geprobeerd me mee naar de kamer te krijgen
maar ik maakte haar duidelijk dat ze het de voorgaande keer verknald had.
Oh,Du gehst mit diese dicke auf Zimmer liet ze zich nog ontvallen,afgunst ?
Samen met Vicky wat gegeten van het buffet,worst en paar van die hefebolletjes met Preiselberen en vannillesoze,heb toch liever het a la carte eten !
Uur met haar naar de kamer geweest,beetje recht toe recht aan was het weer maar dat weet ik inmiddels,toch vind ik het wel een lekkere meid al is ze wat aan de stevige kant.
Vicky ging er al vanuit dat ik weer alle tijd met haar zou doorbrengen maar ik moest haar toch duidelijk maken dat ik ook nog met Marina wilde...........
Zou toch vreemd zijn om zo'n goeie en ook nog eens aardige meid opeens links te laten liggen !
Blij was ze er zichtbaar niet mee............
Er werd ook nog even een erotisch showtje opgevoerd door Ewa en Marina op een matras midden in de tent,beetje geklieder met slagroom en zo.
Daarna was het tijd voor wat dansen met Shila, Marina en nog een paar anderen.
Om ongeveer half een voor een uur met Marina naar de kamer geweest,tja daar kun je maar één ding over zeggen:SUPER !
Toen we terug kwamen was het ongeveer uitgestorven daar,maar het was de hele avond al rustig.
Kwart over twee de Blitz opgestart en richting Van Goch gekoerst om daar te overnachten met Piet Plezier die zich daar de hele avond uitgeleefd had.
Misschien komende vrijdag weer naar HP !
savesexer
15 november 2014, 15:21
Terug beneden en na geruime tijd ging ik op zoek naar Marina doch zonder resultaat. De aanhouder wint dus ik nam plaats in de ruimte tegenover de douches waar iedereen voorbij moet. Het was een drukte van jewelste van op en neer lopende DVP's en beren maar mijn geduld werd uiteindelijk beloond. Marina gelijk binnen gevraagd. Ze ging op haar knietjes naast mij op de bank zitten, mijn badjas werd opengeknoopd en ze begon me zeer sensueel te strelen afgewisseld met lekkere natte tongzoenen. Ook haar pijpkunsten waren uitstekend. Op de kamer ontpopte deze zachte, vriendelijke, zeer ervaren vrouw zich tot een fantastische GFE sexpartner. Ze zuigt op een zeer speciale rustige manier zonder handinzet en met regelmatige DTkes. Tussenin werd er overvloedig gezoend en werd het tijd om ook haar eens oraal te bevredigen. In de eerste instanties onderging ze dit als deel van de service maar toen ik volhield en hevig begon te beffen, gaf ze zich over. Ik heb haar wel een half uur gebeft tot totale voldoening van ons beiden. Zij nam vervolgens plaats tussen mijn benen en heeft me zeer rustig maar ongelofelijk zalig gezogen, nooit met handinzet, maar ze bracht me stelselmatig dichter en dichter naar mijn derde orgasme van de dag. Het was dan ook een bevrijdend gevoel toen mijn zaad in haar mondje vloeide. Marina is een topvrouw met wie ik zonder problemen nog meermaals de lakens wens te delen.
Klatergoud
30 november 2014, 13:08
Na twee eerdere ervaringen meende ik het wel gehad te hebben en stond nog even aan de bar om me heen te kijken en een watertje te nuttigen. Toen opeens stond Milena naast me en ik vertelde haar op huis aan te gaan. Voor haar aanleiding om mij te proberen in verleiding te brengen en ik moet zeggen; dat is gelukt ook. Deze ervaren vrouw, die er nog steeds super uitziet, begon te friemelen en heel verleidelijk m'n nek en wangen etc te zoenen. En opeens begon er weer bloed te stromen op plaatsen waar ik het niet meer had verwacht.
Dus op kamer besloot er gewoon voor te gaan en door de super bijdrage van Marina had ik een super derde ervaring. Wat is deze vrouw goed in wat ze doet. Bovendien is zij nog een steeds een super verschijning en dat maakt het herhalingsgevaar wel erg groot.
Werkelijk top en toen zeer voldaan vertrokken en in alle rust naar huis gereden.
MiniME
3 juni 2015, 21:51
Jammer voor de liefhebbers, maar Marina is op vakantie tot 15 juli en komt daarna niet meer terug in AG.
woods25
4 juni 2015, 10:39
laut RF arbeitet Marina jetzt in Haus Dupont Wuppertal
Gruß
woods25
satanic surfer
27 oktober 2015, 21:29
Zou sinds vorig w-end werkzaam zijn in PSR... (voorlopig onder voorbehoud)
satanic surfer
3 november 2015, 12:26
inderdaad werkzaam in PSR, pseudo: Shan(n)a...
The Joker
14 februari 2016, 10:44
Gister ook nog gespot in PSR
Devante
23 december 2017, 09:33
Marina noemt zich Gjana in PSR; alles wat in dit topic over Marina/Gjana is geschreven kan ik bevestigen. Het is geen jonge `optick-fick`; een sensuele dame en prettig gezelschap :)
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:
30006
Naam: Gjana
Talen: Russisch / Duits en wat gebrabbel dat Engels moet voorstellen
Leeftijd: rond de 50 schat ik
Roken: Nee, helaas
De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: Brunette... Schouderlengte
Lengte dame: 1m65
Postuur en Kont: Een lichaam waar menig mokkel in de 20 jaloers op kan zijn. Gave huid, slank met rondingen en een ronde kont
Cupmaat: Een royale B-cup (niet meer al te stevig, maar wel mooi en egaal)
Body-Art: puur natuur
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Mooi verzorgd lichaam en goed geconcerveerd gezien haar leeftijd van 45 à 50jaar. Een siberische kop op haar romp, waar je meteen "Ruska" vanaf leest. Ik moest zelfs niet naar haar nationaliteit vragen. Helaas opgespoten lippen en veel botox in haar kop!
De technische fiche:
Diensten & service:
GFE met veel PSE accenten, TZ, Rimmen, Blowjob, eieren likken, FT, olie massage,...etc
Standaardhandelingen:
Tongzoenen: :3ster:
Pijpen: :5ster:
Neuken: :4ster:
Randassortiment:
Massage: :5ster:
Rimjob: :4ster:
Ingesteldheid:
Motivatie en inzet: :5ster:
Zin voor initiatief: :4ster:
Spontaniteit en omgang: :3ster:
Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand: :5ster:
Correctheid + waarmaken beloftes: :5ster:
Netheid & persoonlijke hygiëne: :5ster:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :5ster:
Lieftallig- en schattigheidfactor: :4ster:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :4ster:
Prijs : 200/anderhalf u + 5€ fooi
Score op uiterlijk 5.5/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.8/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%
De verslaggeving:
Voordelen:
Uitmuntende service, ervaring, technisch zeer sterk en weinig terughoudendheid. Lekkere en krachtige massage
Nadelen:
Moeilijk conversatie voeren met haar, vanwege taalbeperking. Opgespoten lippen en botox in haar kop, wat TZ niet ten goede komt
De betaalde tijd:
Ze probeerde al een tijdje mijn aandacht te pakken te krijgen. Maar gezien haar plastic aangezicht en het feit dat ze niet rookte, kreeg ze mijn aandacht niet. Mijn maat dacht de leeftijd me weerhield van met haar mee te gaan. Op gegeven moment zegt ie: "ik wed voor een een cocktail dat je niet met jouw mama de kamer op durft". Zeer oneerbiedig want ik heb al wel vaker vrouwen van boven de 40 gehad. En in de meeste gevallen waren dat goede stoten die je hersendood kunnen neuken. Zonder wat te zeggen wenk ik haar en terwijl ik op de barkruk zit, komt ze tussen mijn 2 benen staan. Zonder wat te zeggen beginnen we te TZ'en. Mijn maat wist niet waar hij moest kijken. Na 10min TZ en terwijl ze aan mijn fluit aan het rukken was, richt ik me terug tot mijn maat en zeg dat ik de liefde met haar ga bedrijven. Eerlijk gezegd was het TZ niet zo heel goed, door die opgeblazen lippen van haar en ik wist toen niet wat me te wachten stond. Desnoods hield ik het na een halfuur voor bekenen. Vlak voor we naar de kamer gaan, zeg ik dat ik eerst nog moet pissen. Dit doe ik vervolgens op de WC en wanneer ik terug kom vraag ik of ik eerst nog een douche mag nemen. Dat hoeft niet, ik weet dat je proper bent, zei ze. Ik zei dat ik pas gepist had, maar daar leek ze geen problemen mee te hebben. We gaan de kamer op en terwijl ik recht sta begint ze me deeptroat af te zuigen. De zoute pissmaak aan mijn flurk deerde haar echt niet. Mij anders wel toen ze terug overeind kwam en me weer volop begon te zoenen. We doken op bed en ze zette het pijpen verder. Nu kwam er ook meer ballenlikken aan te pas. Dat deed ze heel goed en met veel overtuiging. Ik streelde haar lichaam terwijl. Na een poosje installeerde ze zich tussen mijn benen zoals ik vaak doe bij mokkels wanneer ik met beffen aanvang. Nondedju, dit kan alle kanten uit, dacht ik bij mezelf. Maar stiekem weet ik dat er een heuse kermis ging plaatsvinden. En ja hoor... Na lang pijpen en mijn ballen likken, kantelde ze me achterover en begon me te rimmen. Eerst mijn harige reet uitlikken en niet veel later was ze me aan het neuken met haar tong. Dit beviel me ten zeerste. Daarna afgewisseld met pijpen. Heel diep; zo diep dat het leek alsof ik haar strot aan het neuken was. Ik had het niet meer onder controle en kwam klaar in haar slokdarm of luchtpijp of waar mijn pik op dat moment ook zat. Zalig vrouwmens!
Na de FT stelde ze voor om me te masseren. Ik draaide me om en ze ging aan de slag met héél véél olie. Een halfuur armen, schouders, nek, mijn kont, benen en voeten masseren. ik moet zeggen: ze heeft talent en kracht. Dit leek wel de Russische tegenhangster van Lulu in GT. Eerst de nodige viespeukerij en dan een deugddoende massage! Na de massage stond mijn pik opnieuw stijf. Toen ik me omdraaide zag ze dat meteen en begon wederom te pijpen. Dat er opgedroogd zaad aan mijn klepel hing of dat er nog wat uitdroop interesseerde haar niet. Ze likte mijn pik schoon alsof het haar passie was. En ook mijn kloten deelden mee in de pret. Op zeker ogenblik ga ik aan ook te willen neuken. Ze deed een condoom rond mijn flieter en ging cowgirl reverse op me zitten. Gehurkt en dan maar op en neer wippen met die kont van haar. Het duurde geen 10minuten of ik kwam opnieuw klaar. Ze had me zo de vernieling in geneukt dat zelfs het rubber gescheurd was. Gelukkig zat al mijn zaad nog in het reservoir vooraan. Desalniettemin was ik helemaal van de kaart. De resterende 5 minuten babbelden we over ditjes en datjes, maar de conversatie verliep niet erg vlot daar ze de Engelse taal onvoldoende machtig was. Door die dikke lippen van haar leek ze ook wel een spraakgebrek te hebben. Afijn, na anderhalf uur kom ik naar verluidt lijkwit terug van de kamer en mijn maat maar lachen. Toen ik hem over het rimmen vertelde, stonden zijn oren toch ook gespitst. Waren we toen niet zinnes geweest om door te rijden naar de volgende club, dan had hij haar vast en zeker ook nog de kamer op genomen.
30007
Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
satanic surfer
29 april 2018, 16:26
Jarenlang actief voorheen in Blue Note, Panthera etc...Entertaint vooral wat opi´s met brildraagbenodigdheid doch alla, ieder z´n ding
deket
30 april 2018, 14:20
Ging indertijd soms naar PSR maar al lang niet meer en niet alleen omwille van de verre afstand maar ook omdat het een bejaardenhuis werd.
Blijkbaar nu nog steeds.
Een vrouw van 50 betalen? Ga gelijk welk cafe binnen en je neemt ze van die leeftijd voor niets mee ,maar ieder zijn heug.
Terwijl ik de mijne vraag minder te roken zijn er ook klanten die kicken op much smoking
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.
Er zulken ook mannen bestaan die kicken op 70+
Poppalarge
9 juni 2018, 14:44
Op de party, Jeans & High Heels, gisteren deze dame maar eens een uurtje geprobeerd en dat is me niet tegen gevallen.
Het is volledig te beamen wat de heer SFL hierboven heeft beschreven en ze geeft inderdaad een goede massage. Ze is inderdaad een ervaren dame die zich beter in het Duits dan in het Engels kan verwoorden, maar het proberen waard voor de avonturier die naderhand niet teleurgesteld zal zijn.
Zo ontdek je nog eens wat in PSR...
Rino123
8 juli 2018, 11:34
Ik weet niet of we over dezelfde dame praten, maar 2 weken geleden heb ik gekamerd met een oudere mooie en goed verzorgd dame van die leeftijd. Kenmerken: SUPERLANGE TEPELS EN MOOIE NATUREL BORSTEN MAAT D, OOK MOOIE KONT. Wie kan me vertellen wanneer ze aanwezig is in PSR, wil er as dinsdag naartoe rijden. Alvast bedankt voor de reakties!!
Ik weet niet of we over dezelfde dame praten, maar 2 weken geleden heb ik gekamerd met een oudere mooie en goed verzorgd dame van die leeftijd. Kenmerken: SUPERLANGE TEPELS EN MOOIE NATUREL BORSTEN MAAT D, OOK MOOIE KONT. Wie kan me vertellen wanneer ze aanwezig is in PSR, wil er as dinsdag naartoe rijden. Alvast bedankt voor de reakties!!
Als je aanstaande dinsdag om 10.00 uur kijkt op deze site (https://www.parksauna-residenz.de/girls/) kun je zien of ze aanwezig is.
Willem2
8 juli 2018, 11:57
Als je aanstaande dinsdag om 10.00 uur kijkt op deze site (https://www.parksauna-residenz.de/girls/) kun je zien of ze aanwezig is.
De lijst wordt geactualiseerd tussen 13.00 en 14.00. Wil je absolute zekerheid dan moet je bellen met de club.
Rino123
9 juli 2018, 18:35
Heb zojuist gekeken en vandaag is ze aanwezig, dus ik neem morgen de gok wel. Ik verheug me wel op haar, wat een geile milf en ik hou van een vollere vrouw dus dat komt wel goed!!
satanic surfer
4 oktober 2018, 14:00
kan samengevoegd worden met al existerende draadje Gjana/Marina (ex-AcaGold) bij PSR...
Rino123
4 november 2018, 07:21
Ik ga vandaag naar PSR en hoop natuurlijk dat ze er is, want ik vind ze heel aantrekkelijk en ze houdt ook van lekkere sex, daar gaan we voor he. Het belooft een zonnige dag te worden, dus genieten maar!!
Rino123
15 maart 2019, 07:56
Vandaag weer eens naar PSR, het is al een tijd geleden dat ik daar was. jammer dat ze de entreeprijs verhoogd hebben: een renovatie was beter op zijn plaats geweest. Maar ik ben benieuwd hoe het er nu is en of er nog nieuwe dames bij zijn gekomen. Dus genieten maar he, ik vind wellness ook fijn dus bij PSR ben je daar ook aan het goede adres!!
Delacruz75
15 maart 2019, 09:02
Succes