PDA

Volledige versie bekijken : Kinky.nl een rampenplan.

Befgraag
7 november 2013, 17:18
Hebben jullie de laatste week nog op Kinky gezeten? wat een gebruikersonvriendelijke site is het geworden. Nou kijken wij, Duitslandgangers, er toch weinig of nooit op, maar het is wel waardeloos als je eens een keertje iets in NL wil opzoeken. Wat een ...site!!!
Vooral niet leuk maken voor je bezoekers.

krukar
7 november 2013, 18:33
Nu ben ik al een jaar of 5 niet op die site geweest maar in mijn herinnering ziet het er precies hetzelfde uit als toen :confused:

Die wijven zijn overigens compleet losgeslagen :eek: 150 euro per uur voor PMC met een Trol, daarvoor neuk je in DLD een wijf van de voorkant van de FHM voor 1,5-2 uur, met PZC.

Befgraag
9 november 2013, 10:51
Als ik Kinky open, zie ik een kaart van NL met punten waar de meiden zitten. Klik ik daarop, dan krijg ik de adv. te zien en met volgende, kan ik naar de volgende adv. gaan. Zal dan wel aan mijn app. liggen.

Befgraag
9 november 2013, 10:55
Nu ben ik al een jaar of 5 niet op die site geweest maar in mijn herinnering ziet het er precies hetzelfde uit als toen :confused:

Die wijven zijn overigens compleet losgeslagen :eek: 150 euro per uur voor PMC met een Trol, daarvoor neuk je in DLD een wijf van de voorkant van de FHM voor 1,5-2 uur, met PZC.

In R'dam, valt het bij de Oost Europese meisjes nog wel mee, is veel mogelijk, maar bij NL vrouwen is het kassa en wegwezen. Gelukkig woon ik in het grensgebied. Ik rij liever een uur Duitsland in, dan 10 min. naar Arnhem, waar je prijzen moet betalen, alsof je een gouden kut met diamanten klit neukt.

xam1153
9 november 2013, 15:13
Wie kent er betere sites om aan adresjes of afspraakjes te komen.
Kinky vind ik id ook niets en op sexjobs bn ik inmiddels ook uitgekeken.
Niet veel nieuwe gezichte en veel mensen reageren helemaal niet.
Ben vooral op zoek naar GB'ss en trio's (MMV, VVM)

Teiresas
12 november 2013, 09:55
Als ik Kinky open, zie ik een kaart van NL met punten waar de meiden zitten. Klik ik daarop, dan krijg ik de adv. te zien en met volgende, kan ik naar de volgende adv. gaan. Zal dan wel aan mijn app. liggen.

Hebben jullie de laatste week nog op Kinky gezeten? wat een gebruikersonvriendelijke site is het geworden. Nou kijken wij, Duitslandgangers, er toch weinig of nooit op, maar het is wel waardeloos als je eens een keertje iets in NL wil opzoeken. Wat een ...site!!!
Vooral niet leuk maken voor je bezoekers.

Dat moet dan een app zijn of zo, want de normale website is al tijden lang hetzelfde. Op zich best een goede site welk m.i. prima aan de opzet voldoet. Veel aanbod, veel selectiemogelijkheden.

Wat inderdaad wel op valt voor 'ons duitslandgangers', zijn de soms werkelijk absurde prijzen, zeker icm de looks en de service.
Andere opvallende trend is de sterke toename dit jaar van de mogelijkheden tot NZC.