PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Roemeense)

Sjeufke
9 november 2013, 00:46
Afgelopen dinsdag was ik voor de eerste keer in Heaven7. Mijn derde kamerbezoek was met Christina.
Na 2 kamergangen kwam Christina al vrij snel bij mij zitten. Ik gaf aan dat ik net terug was van uursessie. Na een praatje belandden we op haar verzoek in de Kino.....filmpje kijken. Dat duurde maar enkele minuten, want haar hand zat overal waar het liever niet hebt als je bij de Koning op bezoek bent. Kortom, al vrij snel werd de sleutel gehaald en naar de kamer. Christina geeft je een heerlijk GFE feeling. Tongzoenen is geen probleem en doet ze met overgave. Je voelt je echt met je vriendin. Alles op zijn tijd en alle gevoelige plekjes krijgen aandacht. Het pijpen in zonder condoom, de zaadopslag wordt niet vergeten en in de tweede helft van de pijpsessie wordt 'der kleine' deepthroat aangepakt. Omdat ik net 2 kamergangen achter de rug had, was er meer tijd nodig om deze sessie tot een goed einde te brengen. Begonnen in cowboy, maar er was eigen inspanning voor nodig....missio en doggy....om uiteindelijk het rubber te vullen
Een heerlijk uurtje voor €60....geen geld!

Naam : Christina

Nationaliteit/Taal : Roemeens, beetje duits, communicatie was moeilijk

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/-lengte : Blond/halflang

Lengte dame : ca 165cm

Postuur/Cupmaat : slang, a cup

Tatoeages/Piercings : Ja/ja

Service: PZC, NMC 69, beffen, GFE, deapthroat, tongzoenen

Voordelen: Deze dame heeft een compleet pakket en een echte GFE

Nadelen: taalbarriere en ze doet wat moeilijk als je aan haar haar komt.

Tijdsduur : zolang als je wilt.

Prijs : 30 euro per half uur

Pietjepik
6 december 2013, 15:49
25 jaar? ik heb haar woensdag eens goed bekeken, denk dat je daar een jaartje of 5 naast zit... eerder 30 gepasseerd....

Sjeufke
6 december 2013, 18:09
Ik geef door wat ze me bijtend in mijn oor fluisterde :cool:

Pietjepik
6 december 2013, 19:13
geloof nooit wat een hoer je in je oor fluistert! :hammer:

Breezahlover
27 maart 2014, 17:30
Vandaag heb ik een half uurtje met Christina geboekt. Ik was het eigenlijk niet van plan, maar al in de kino liggende kwam ze naast me liggen. Al met al een leuke GFE sessie met TZ, PZC, en doggy NMC. Slank, zoals knaktuut haar beschrijft, vond ik haar echter niet. Wellicht heeft ze sinds november 2013 aardig doorgegeten. Ik zou haar dan ook een normaal+ postuur aanschrijven. Dat neemt niet weg dat het gewoon een leuke meid is.

Mr Bluenose
25 april 2014, 11:59
Eerste zitting van mijn bezoek met de gratis kaart van deze site is met Cristina, die is zoals eerder beschreven in dit thread. Ze geeft een zeer enthousiaste bediening en haar pre-en post sales zijn zeer goed. Dit was de tweede sessie die ik met haar heb gehad en ik zou herhalen, maar er zijn een paar anderen die ik zou willen eerst proberen.

First session of my visit with the free card from this site was with Cristina, who is as previously described in this thread. She gives a very enthusiastic service and her pre and post sales are very good. This was the second session that I have had with her and I would repeat but there are a few others that I would wish to try first.

BefBeer
1 juli 2014, 17:17
Ook met Christa gekamerd.
Een echte prof maar in goede zin.
Ze levert PSE-achtge service, zet zich in en levert een komische noot.
Verstaat ook sspassss.
Geen GFE maar zeer goede en gezellige tijd mee gehad.

BefBeer