Sjeufke
9 november 2013, 00:46
Afgelopen dinsdag was ik voor de eerste keer in Heaven7. Mijn derde kamerbezoek was met Christina.
Na 2 kamergangen kwam Christina al vrij snel bij mij zitten. Ik gaf aan dat ik net terug was van uursessie. Na een praatje belandden we op haar verzoek in de Kino.....filmpje kijken. Dat duurde maar enkele minuten, want haar hand zat overal waar het liever niet hebt als je bij de Koning op bezoek bent. Kortom, al vrij snel werd de sleutel gehaald en naar de kamer. Christina geeft je een heerlijk GFE feeling. Tongzoenen is geen probleem en doet ze met overgave. Je voelt je echt met je vriendin. Alles op zijn tijd en alle gevoelige plekjes krijgen aandacht. Het pijpen in zonder condoom, de zaadopslag wordt niet vergeten en in de tweede helft van de pijpsessie wordt 'der kleine' deepthroat aangepakt. Omdat ik net 2 kamergangen achter de rug had, was er meer tijd nodig om deze sessie tot een goed einde te brengen. Begonnen in cowboy, maar er was eigen inspanning voor nodig....missio en doggy....om uiteindelijk het rubber te vullen
Een heerlijk uurtje voor €60....geen geld!
Naam : Christina
Nationaliteit/Taal : Roemeens, beetje duits, communicatie was moeilijk
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : ca 165cm
Postuur/Cupmaat : slang, a cup
Tatoeages/Piercings : Ja/ja
Service: PZC, NMC 69, beffen, GFE, deapthroat, tongzoenen
Voordelen: Deze dame heeft een compleet pakket en een echte GFE
Nadelen: taalbarriere en ze doet wat moeilijk als je aan haar haar komt.
Tijdsduur : zolang als je wilt.
Prijs : 30 euro per half uur
Na 2 kamergangen kwam Christina al vrij snel bij mij zitten. Ik gaf aan dat ik net terug was van uursessie. Na een praatje belandden we op haar verzoek in de Kino.....filmpje kijken. Dat duurde maar enkele minuten, want haar hand zat overal waar het liever niet hebt als je bij de Koning op bezoek bent. Kortom, al vrij snel werd de sleutel gehaald en naar de kamer. Christina geeft je een heerlijk GFE feeling. Tongzoenen is geen probleem en doet ze met overgave. Je voelt je echt met je vriendin. Alles op zijn tijd en alle gevoelige plekjes krijgen aandacht. Het pijpen in zonder condoom, de zaadopslag wordt niet vergeten en in de tweede helft van de pijpsessie wordt 'der kleine' deepthroat aangepakt. Omdat ik net 2 kamergangen achter de rug had, was er meer tijd nodig om deze sessie tot een goed einde te brengen. Begonnen in cowboy, maar er was eigen inspanning voor nodig....missio en doggy....om uiteindelijk het rubber te vullen
Een heerlijk uurtje voor €60....geen geld!
Naam : Christina
Nationaliteit/Taal : Roemeens, beetje duits, communicatie was moeilijk
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : ca 165cm
Postuur/Cupmaat : slang, a cup
Tatoeages/Piercings : Ja/ja
Service: PZC, NMC 69, beffen, GFE, deapthroat, tongzoenen
Voordelen: Deze dame heeft een compleet pakket en een echte GFE
Nadelen: taalbarriere en ze doet wat moeilijk als je aan haar haar komt.
Tijdsduur : zolang als je wilt.
Prijs : 30 euro per half uur