Volledige versie bekijken : help hansi hansi de club in
hansi hansi
8 november 2013, 16:32
heb voornemens om me in de clubs te gaan begeven graag wil ik tips van jully ontvangen. groetjes hans hansi
Big30
9 november 2013, 01:39
Je had je vraag in de Club-FAQ geplaatst dus klaarblijkelijk had je die al gevonden, dat zou ook mijn eerste tip zijn, lees de club-FAQ door (daar vind je veel tips) en wat club topics met name die clubs die je van plan bent te geen bezoeken dan wel lees wat op het forum bij verschillende clubs en bepaal zo of er een club(s) bij is(zijn) waar je voorkeur naar uitgaat.
Een algemene lijst met tips is wat lastig, handiger is dat je komt met concrete vragen mbt clubs dan wel de Do's and Don't's in de Sauna/FKK-clubs.
uurtje
9 november 2013, 08:06
wellicht kun je je even voorstellen en jouw ervaring (ramen? prive?) delen. Via de agenda zou ik dan gewoon proberen een afspraak met een andere beer te maken....
Pietjepik
9 november 2013, 09:34
gewoon naar PHG rijden voor een prettige eerste kennismaking met een fatsoenlijke club, normaal doen tegen die meisjes en dan groeit je ervaring met clublife vanzelf