Inloggen

Volledige versie bekijken : Angel (Nigeriaanse)

Jansen
9 november 2013, 22:57
Angel : zwarte pieten kleur
Taal : Nederlands Engels
Figuur : Mooi Slank
Kont : echt Afrikaans lekker klein rond en stevig
Lengte : 160 cm
Borsten : cup A/B

Van de zomer had ze al kennis met me gemaakt in de tuin vertelde ze, ik kon het me niet meer herinneren maar dacht aan haar tanden te zien dat ze wel iets bekends had.
Dus zal het afgelopen zomer wel donker zijn geweest dat ik me haar niet direct in het donker goed had opgenomen maar wel tijdens het lachen.
Ze zat vanaf ik in de bar was al meteen aan mijn lichaam ( benen en body werd door haar gemasseerd ) maar ze raakte me net niet aan mijn ballen of aan mijn Pinolato.
Omdat er een ijsbeer met haar was mee geweest en het een toppertje had gevonden zat Ricardo Banana dus maar mee te zeveren die ze wel af en toe pakte in zijn kruis.
Dat ze dat bij mij niet deed kwam vanwege mijn Badr Uitstraling en omdat het een White sensation was in onze badjassen wou ze denk geen klappen krijgen.
De ander favorieten van me bleven loeren en hoopte dat ik dit donker schaduwtje op zij zou zetten maar nee ik wou dit speeltje wel eens chemisch gaan reinigen.
Op de kamer gaf ze me een massage waar ik helemaal geil van werd ze liet de olie over mijn rug heen vloeien en de olie liep in mijn bilnaad naar binnen die ze ook meteen een massage gaf.
Er kwam daarna een pijpbeurt en de olie dreef op haar gezicht maar de handjes en haar olielippen om mijn Pino
bracht mij in een hogere sfeer ( geen Jansen taal toch )
Om het af te ronden zou ik haar in diverse standen langs de plinten hebben genomen, maar ik was bang dat ik weg zou glijden langs de wand en plaffond dus heb ik haar maar op me neer gezet en ze heeft me super klaar gereden.
Daarna nog wat aan sociaal media gedaan en afscheid genomen na ja je leest het goed een vol uur.
Ze heeft me nog 3x gevraagd hoe ik het gevonden had nou ik heb haar gezegd zolang Sinterklaas nog in Nederland is zei me nog wel een keer kan terug verwachten.
Boven kwam ze me weer vragen wat ik er van gevonden had ze had nog steeds een Badr angst denk ik maar ze hoeft niet bang te zijn zwanger kan ze niet worden en doodgeslagen ook niet ( ze had een vol condoom dicht geknoopt voor ? )
Ik kan haar zeker aanprijzen haar service is goed en ze is super aardig.

Het is dan ook geen Blue Angel maar Black Angel
Daarna nog even een favorietje gepakt in de Kino

Louana en Violetta waren niet jaloers en waren vandaag al aan het chatten.

Big30
10 november 2013, 01:32
Mijn hart sloeg drie keer over toen ik de naam Angel zag staan. Ooit had ik in "Living Room" absolute topsessie met haar (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30125-Angel-(Duitse)-met-Cubaanse-roots). Mijn god waar is deze "Black Beauty" gebleven? Ik mis haar, en dat zeg ik maar van weinigen. Helaas bleek dit een Nigeriaanse zwarte pietje te zijn. Toch een nominatie voor Jansen die bijna op zijn snuit ging wegens "Rutsch Gefahr"
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36040-Angel-(Nigeriaanse)&p=341273#post341273

Het is denk ik aan Jansen om te bepalen of de Angel die jij beschrijft, de Angel is waar Jansen vrijdag jl. doch een zeer positieve ervaring mee had. Zou kunnen maar omdat de Angel die ik in Happy zag meer laten we zeggen mooi choco bruin was en bepaald geen kroeshaar had heb ik wat twijfels.
Om eerlijk te zijn val ik niet zo op donkere dames (doe mij maar een blond brutaal Roemeentje :biggrin:) maar deze dame had wel wat. Eigenlijk wel bloedmooi en ze kon je ook behoorlijk opgeilen ;), ik vergeef Jansen dus ook maar zijn zonden ;).

Deze dame sprak redelijk Nederlands/Vlaams maar soit dat zou ze bij geleerd kunnen hebben.

Bluebear
10 november 2013, 08:11
Deze dame sprak redelijk Nederlands/Vlaams maar soit dat zou ze bij geleerd kunnen hebben.

Deze dame woont in Belgie. Dat heeft ze me zelf verteld. Ik had vrijdag in mijn enthousiasme haar ook een kamergang beloofd, maar ik had al mijn kruit al verschoten. Ik voelde me schuldig hierover en heb haar een compensatiebonus gegeven, iets wat ze zeer waardeerde. Ik ga volgende keer een keer Afrikaans van bil. Dat is beloofd.
Jansen is nog bij me langs geweest om te vertellen dat hij goed gekamerd had.
Ik moet nu echt gaan uitkijken dat ik niet de "leftover"-man van Jansen word. :eek: :biggrin:

Jansen
10 november 2013, 09:24
Deze dame woont in Belgie. Dat heeft ze me zelf verteld. Ik had vrijdag in mijn enthousiasme haar ook een kamergang beloofd, maar ik had al mijn kruit al verschoten. Ik voelde me schuldig hierover en heb haar een compensatiebonus gegeven, iets wat ze zeer waardeerde. Ik ga volgende keer een keer Afrikaans van bil. Dat is beloofd.
Jansen is nog bij me langs geweest om te vertellen dat hij goed gekamerd had.
Ik moet nu echt gaan uitkijken dat ik niet de "leftover"-man van Jansen word. :eek: :biggrin:

HaHa Bluebear dat klopt ze woont in Belgie en haar postcode heb ik ook tevens haar huisnummer omdat dat op bijna loopafstand van een van mijn oude vriendinnen is die zei ook kent haha maar jij nog niet dus ik moet oppassen dat je me ook prive niet gaat volgen.
Maar dat je al mijn dames in de club neemt ? je lijkt al op Picasso die doet dat ook maar wil ze het liefst als ik er net ben op geweest Haha.

Ik zal je vast vertellen wie ik in de Vila neem : Franceska lekker Pools en verder in PHG :Louana,Loredana,Bianca,Angel,Ella en Violetta.
Zo dan kan je even voorruit.
P.S. Stella staat nog wel heel hoog op de lijst maar die is nog niet beschikbaar haha.