PDA

Volledige versie bekijken : Vraag van Flipper

Flipper
11 november 2013, 08:10
Nou de grote verklap truck dan maar.. Hoe drinkt een vrouw van 55KG 5 flessen champagne per avond..
Kent iemand de waarheid? Dan weet je pas hoe zielig de mannen zijn die dit doen.

Pietjepik
11 november 2013, 12:59
die oostblok grieten zuipen met gemak een fles jack daniels leeg en je merkt niets aan zo'n mokkel. en ja natuurlijk helpt het als je dat zuipen combineert met andere middelen om de effecten wederzijds op te heffen, maar ooit heeft die combi bijzondere uitwerking. zoals wijven die in een whiskyglas zeiken waar je bij staat.... :eek: :mad_6: :ranting2: was gelukkig niet mijn glas. maar aan de andere kant, het was zo'n lekkere meid, een beetje pis meer of minder had me ook niet uitgemaakt....

Bluebear
11 november 2013, 19:02
Nou de grote verklap truck dan maar.. Hoe drinkt een vrouw van 55KG 5 flessen champagne per avond..
Kent iemand de waarheid? Dan weet je pas hoe zielig de mannen zijn die dit doen.

@Flipper, de volgende keer zetten we een paar van die mokkels tussen ons in en dan zuipen ze iedere druppel op. Eens kijken hoe dat werkt? Alhoewel ik wel een paar drankorgeltjes ken. :cool: :biggrin:

Flipper
11 november 2013, 23:13
bluebear,.. ze gaan naar boven en kotsen alles uit... :biggrin: wist je niet he... tenminste dat deed asha altijd..

Pietjepik
12 november 2013, 21:59
Wat een zwijntje die Asha....

als ze die kots dan filteren en zuiveren dan is de drank wed ik recyclebaar. idee? als je maar zat genoeg bent dan maakt het toch allemaal niet meer uit.