PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Duitse Prostitutie wetgeving

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9

Goedemorgenallemaal
2 juli 2017, 14:20
Punt is al eens eerder opgemerkt maar herhaal ik hier nog maar eens. Kom je in een bericht verwijzingen naar pzc tegen meld dat dan.
Ze zijn niet helemaal gek in het oosten, kijk maar naar de belangstelling voor de Tour. Ik zou ook uitingen die verwijzen naar "vertrouwde Hof Service" of andere bekende plaatsen verwijderd willen zien.

Big30
2 juli 2017, 14:31
Ze zijn niet helemaal gek in het oosten, kijk maar naar de belangstelling voor de Tour. Ik zou ook uitingen die verwijzen naar "vertrouwde Hof Service" of andere bekende plaatsen verwijderd willen zien.

Kom je in berichten dat soort omschrijvingen tegen laat dat dan weten door een IM te sturen of door op de knop kwalijk bericht te drukken.

deket
2 juli 2017, 14:36
Misschien, en dat is al eerder aangehaald de termen pmc en pzc voorgoed te bannen uir de verslagen van de specifieke meiden?
verder lijkt het mij prioriteit nr 1 van het Duitse gerecht en Polizei om pzc te betrappen en sanctioneren.
er is geen terrorisme probleem, laat staan andere vormen van criminaliteit. Zucht

Picasso 1
2 juli 2017, 15:09
Gewoon geen pzc meer doen in Duitsland en als een dame het aanbiedt gewoon nee zeggen. De wereld gaat niet op zijn kop enkel vanwege het pmc.
Het is niet anders en is domweg de consequentie van het type regering waar mensen voor hebben gekozen. Rest niks anders dan nu slikken in plaats van dat de dames dat voor je doen.

Bijkomend voordeel: lekker gratis FT's waarbij je in het condoom klaar komt.

phoenix
2 juli 2017, 15:12
vanaf nu doet iedereen alles netjes met condoom pijpen en neuken en je gebruikt een beflapje als je wilt beffen..., het is echt de omgekeerde wereld, katholiek kerk verieidt een condoom te gebruiken, staat en katholieke kerke zijn tegenstanders geworden

Piet Plezier
2 juli 2017, 15:37
Gewoon geen pzc meer doen in Duitsland en als een dame het aanbiedt gewoon nee zeggen. t.
nou ik ga echt geen nee zeggen als ze het me aanbieden
Met condoom laten pijpe dan voel je er niets van, je voeten was je ook niet met je sokken aan
Ik neuk zoiezo nooit, want daar word ik moe van.
Dus dat word voortaan alleen zuipen In de clubs

Badslippers
2 juli 2017, 15:42
Hoe lang bestaat de wetgeving inzake pmc in Bayern etc al? Meer dan 10 jaar? En hoeveel gevallen van rechtszaken tegen berechte klanten ken uit het nieuws of kun je hier posten? Precies 0.

Zou kunnen kloppen: zie mijn bericht #843: Gegen Freier wurde ein solches Zwangsgeld von der Münchner Polizei noch nie verhängt (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36088-Nieuwe-Duitse-Prostitutie-wetgeving-in-de-maak&p=561100#post561100)

Limburger
2 juli 2017, 15:49
Gewoon geen pzc meer doen in Duitsland en als een dame het aanbiedt gewoon nee zeggen. De wereld gaat niet op zijn kop enkel vanwege het pmc.
Het is niet anders en is domweg de consequentie van het type regering waar mensen voor hebben gekozen. Rest niks anders dan nu slikken in plaats van dat de dames dat voor je doen.

Nou het standaard PZC was anders de enige reden voor mij om in Duitsland naar een saunaclub te gaan want het eten en zuipen interesseert mij totaal niet, zonder PZC ga ik net zo lief in Nederland naar een privehuis of naar de ramen.

Badslippers
2 juli 2017, 15:51
http://www.saskia-farell.com bij deze dames, is pzc gewoon nog standaard op de party! kijk maar op de colour party van gisteren:THE COLOR IS FAKT !

Hmmmm, weet je dat zeker? Website vertelt iets anders:
http://www.saskia-farell.com/ao-nein-danke/
Is trouwens wel een bericht uit 2014.

phoenix
2 juli 2017, 15:53
mijn post is van actuele site badslippers, and 'color is fakt' betekent dat je kunt zien wat de dame wel of niet doet....genau badslippers en dat AO slaat op neuken zonder

Erotiekfan
2 juli 2017, 16:37
Klopt dit onderstaande ?

Bekendmaking

Zoals u zeker al uit de media heeft vernomen gaat in Duitsland per 01 juli 2017 een nieuwe prostitutie wet in.

Welke gevolgen heeft dit voor Partytreff Xanten?

Voorlopig nog niets. Vanaf 01-07-2017 kunnen alle Partytreff en Pauschalclubs in Duitsland gebruik maken van een overgangsregeling. Binnen de overgangsregeling moet een nieuw concept opgemaakt c.q. uitgewerkt worden waardoor uiteindelijk het concept van een Partytreff en van een Pauschalclub (dus geen all-inclusive concept meer) verdwijnt.

De komende maanden zullen wij ons concept dus gaan veranderen en nemen we afscheid als Partytreff! We informeren u tijdig op onze website en andere media over ons nieuwe concept. Wat wij nu al kunnen aangeven is dat er een mooi een vooral exclusief concept op onze gasten wacht.

Tot het nieuwe concept uitgewerkt is en wij dit definitief bekend maken kunt u nog blijven genieten van het Partytreff concept zoals u dat tot heden van ons gewend bent. Het gaat wel definitief stoppen! Dus maakt er nu nog gebruik van zolang de mogelijkheid er nog is.

Met vriendelijke groet, Partytreff Xanten

Piet Plezier
2 juli 2017, 16:42
Nou het standaard PZC was anders de enige reden voor mij om in Duitsland naar een saunaclub te gaan want het eten en zuipen interesseert mij totaal niet, zonder PZC ga ik net zo lief in Nederland naar een privehuis of naar de ramen.

nou voor mij dus ook,en het bier drinken telt voor mij ook mee
want waar kan ik de hele dag drinken in Nederland voor 1 prijs
maar als ik het zo hoor via de app valt het allemaal nogal mee.

rob45
2 juli 2017, 16:48
Rest niks anders dan nu slikken in plaats van dat de dames dat voor je doen.

Bijkomend voordeel: lekker gratis FT's waarbij je in het condoom klaar komt.

Tjonge ..het word dus eigenlijk "beter " .
Gratis FT'S en je mag zelf ook nog slikken.
Hoe zit dat dan met Snowballing ?? ☺
Mag ook niet meer of ...?

Picasso 1
2 juli 2017, 18:04
nou ik ga echt geen nee zeggen als ze het me aanbieden
Met condoom laten pijpe dan voel je er niets van, je voeten was je ook niet met je sokken aan
Ik neuk zoiezo nooit, want daar word ik moe van.
Dus dat word voortaan alleen zuipen In de clubs

Nou kan ik je eerdere opmerkingen dat je nooit met condoom neukt beter plaatsen. Je bedoelde dus dat je nooit neukt. :biggrin:

Piet Plezier
2 juli 2017, 18:41
Nou kan ik je eerdere opmerkingen dat je nooit met condoom neukt beter plaatsen. Je bedoelde dus dat je nooit neukt. :biggrin:

Ja dat bedoel ik
Wat een gedoe toch allemaal om dat rubbertje

Goedemorgenallemaal
2 juli 2017, 20:17
Ga eens die andere grens over, naar Belgie... Daar wordt op de Gangbangs behoorlijk zonder condoom gepijpt.

Limburger
2 juli 2017, 20:42
Nou een gangbang is wel het laatste wat ik zou bezoeken, ik ga over mijn nek bij het idee om met 20 kerels hetzelfde hoertje te moeten neuken en al hun zaad over mij heen te krijgen......

Goedemorgenallemaal
2 juli 2017, 21:06
Ik zou zeggen, probeer het eens, goed voor je algemene ontwikkeling :biggrin:

sofaking
2 juli 2017, 21:22
Je zou ook pastoor/predikant kunnen worden en de gelovigen overuigen dat je Heilige melk hen zegent.

https://businessguideafrica.com/terrible-pastor-makes-women-suck-his-dick-in-church-says-his-sperm-is-holy-healing-milk/

“Often, after worship, Pastor Valdeci asked us to do perform oral acts on him until the Holy Spirit came through seed and delivered funds to the church.”

https://businessguideafrica.com/wp-content/uploads/2016/08/church-member-suck-pastor.png

too slow
2 juli 2017, 21:44
Ik ben erg benieuwd hoe dit werken gaat..... als je pzc wil en je krijgt het... ben je ineens chantabel te maken 5jr de bak in, en eeuwige schande.... :bibber_2: dat risico willen niet veel beren nemen lijkt mij. Er hoeft maar 1 (verborgen)cam te hangen, en je kunt de lul zijn.... En niet te bewijzen? prima, maar hoe ga je thuis uitleggen dat je officieel verdachte bent? :hanged:

Als je thuis iets uit te leggen hebt over je aankoopgedrag dan ben je met pmc ook chantabel. Hoe vaak ben je tot nu toe daarmee gechanteerd?

Pzc zal hooguit een kleine boete opleveren en alleen tot grote bedragen oplopen als je regelmatig bent veroordeeld.

Chantage is een strafbaar feit van een hele andere orde dan pzc dus dat zal een dvp wel laten. Bovendien hebben de dames niets te winnen met een aangifte, het levert hooguit minder klanten op.

Verborgen camera's in besloten ruimten zijn bij onze oosterburen verboden en als je daarmee ook nog eens seksuele handelingen gaat filmen ben je behoorlijk aan de beurt in de rechtszaal.

De enige manier om condoomloze sex te bewijzen is heterdaad. Je moet er bij een razzia dus voor zorgen dat je niet zonder rubber in een lichaamsopening van de dame rond hangt als een agent de kamer binnen komt.

Flipper
2 juli 2017, 22:05
Ik wil wel eens zien hoe jij met je blote lollie in een prutje de afgesloten deur open doet.. daarna is alles discutabel.

Boy69
2 juli 2017, 22:14
Ik wil wel eens zien hoe jij met je blote lollie in een prutje de afgesloten deur open doet.. daarna is alles discutabel.

blijkbaar zegt de nieuwe wetgeving ook dat de meiden de kamer ongehinderd moet kunnen verlaten.
De deur mag dus niet meer worden afgesloten

sofaking
2 juli 2017, 22:17
blijkbaar zegt de nieuwe wetgeving ook dat de meiden de kamer ongehinderd moet kunnen verlaten.

Als ze vanbinnen afgesloten is, zoals pakweg, een toiletcabine, dan kan de meid ongehinderd de kamer verlaten.

Znipper
2 juli 2017, 22:20
Volgens mij stelt de wet dat de deur wel afgesloten mag worden zolang hij maar van binnenuit geopend kan worden.

Boy69
2 juli 2017, 22:20
Als ze vanbinnen afgesloten is, zoals pakweg, een toiletcabine, dan kan de meid ongehinderd de kamer verlaten.

Dacht ik ook, maar blijkbaar is de wetgeving anders.

Is me uitgelegd door een leidinggevende in een club, en ik mag hopen dat die op de hoogte is van de wet.

De deur mag op geen enkele wijze worden afgesloten

zogenaamde panieksloten (die niet van de buitenkant geopend kunnen worden) zou mogelijk een oplossing kunnen zijn, maar dat vergt een behoorlijke investering

Znipper
2 juli 2017, 22:26
Dacht ik ook, maar blijkbaar is de wetgeving anders.

Is me uitgelegd door een leidinggevende in een club, en ik mag hopen dat die op de hoogte is van de wet.

De deur mag op geen enkele wijze worden afgesloten

zogenaamde panieksloten (die niet van de buitenkant geopend kunnen worden) zou mogelijk een oplossing kunnen zijn, maar dat vergt een behoorlijke investering

In Prostitutionsstätten muss mindestens gewährleistet sein, dass: • Arbeitsräume von außen nicht einsehbar sind • Arbeitsräume über ein Notrufsystem verfügen • die Türen der Arbeitsräume jederzeit von innen geöffnet werden können • die Prostitutionsstätte über angemessene Sanitäreinrichtungen verfügt • die Prostitutionsstätte über geeignete Aufenthalts- und Pausenräume für Prostituierte verfügt • die Prostitutionsstätte über individuell verschließbare Aufbewahrungsmöglichkeiten für persönliche Gegenstände der Prostituierten und der Beschäftigten verfügt • getrennte Arbeits- sowie Schlaf- /Wohnräume vorhanden sind*

http://prostschg.erotikum.de/de

Boy69
2 juli 2017, 22:33
"Jederzeit von innen geöffnet" houdt blijkbaar in dat de deur altijd vrij geopend moet kunnen worden. Dat wil blijkbaar niet zeggen dat je er eerst de sleutel omdraait en pas daarna de deur opent.

ik hoop van ganzer harte dat znipper gelijk heeft, maar de betreffende manager heeft me absoluut verzekerd dat deuren niet meer afgesloten mogen worden.

hij is direct bij alle overleggen etc betrokken geweest, reden waarom de betreffende club die maatregelen ook heeft genomen

Ik ben er ook absoluut voorstander van dat deuren worden afgesloten ivm privacy, maar vrees dat dat niet meer mogelijk is.

phoenix
2 juli 2017, 22:35
is in strijd met de europese wetgeving boy

mssucces
2 juli 2017, 22:36
Vandaag in acapulca gold ge weest, maar hier hakt de nieuwe wet geving er wel in.
Het lijkt wel og het bij de dames erin is gelagen dat het met een rubbertje moet.
Verder tamme boel

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Boy69
2 juli 2017, 22:41
is in strijd met de europese wetgeving boy

ben niet tot in detail op de hoogte van de europese wetgeving

maar mij hoef je niet te overtuigen

overtuig aub de clubmanagers, en dan met name die van LR

phoenix
2 juli 2017, 22:49
ach ik denk dat dit een reflex is boy, laten we maar eens zien wat ze gaan doen als het aantal hollanders met bijna 0 afneemt..

The Joker
2 juli 2017, 22:51
Als het met bijna 0 afneemt doen ze niets, als het afneemt tot bijna 0 wordt het andere koek...

ach ik denk dat dit een reflex is boy, laten we maar eens zien wat ze gaan doen als het aantal hollanders met bijna 0 afneemt..

phoenix
2 juli 2017, 22:52
ach ik denk dat dit een reflex is boy, laten we maar eens zien wat ze gaan doen als het aantal hollanders afneemt met 100%.., gelukkig weet ik nog dat er clubs zijn die toch ietsje anders omgaan met de nieuwe wet..., maar ik snap het wel, het gaat hen bij lr en gt vooral om de hoeveelheid klanten die 60 euro neertellen...ik ga echt niit zo een eind meer rijden om te worden gepijpt met condoom...mij zagen er al niet meer, maar nu al helemaal niet meer.

Eddy_V
2 juli 2017, 23:06
mij zagen er al niet meer, maar nu al helemaal niet meer.
Blijft dus 100% hetzelfde

Keesbe
2 juli 2017, 23:14
Als je thuis iets uit te leggen hebt over je aankoopgedrag dan ben je met pmc ook chantabel. Hoe vaak ben je tot nu toe daarmee gechanteerd?

Ehmz.... als je officieel in staat van beschuldiging gesteld wordt, gaat er wel het een en ander aan paperassen richting je huis adres..... Aankoopgedrag kan natuurlijk makkelijk als t cash gaat ;)

deket
2 juli 2017, 23:51
Phea waar staat dat dit in strijd is met de Europese wetgeving?
Nu ik heb de term paniekvoetbal hier gelanceerd omdat men nu al 40p aan het leuteren is over hetzelfde thema, maar doe er nu zelf ook al aan mee, mea culpa. Maar toen ik dat hoorde van die deuren die niet meer op slot mogen heb ik wel eens hard gevloekt.
nu zal wel overwaaien, koelen zonder blazen. In het begin is het ook voor de managers wat af tasten, wat schrik hebben, maar ik kan niet geloven dat der Polizei hiereen prioriteit van gaat maken terwijl er zoveel shit gaande is.
Nv vrouwenhandel en gedwongen prostitutie aanpakken lijkt me net iets belangrijker dan dat fucking plastiekje ivm die wet

enjoyerik
3 juli 2017, 00:28
Speekselcontrole voor drugs
Het wordt makkelijker voor de verkeerspolitie om aan te tonen of automobilisten drugs hebben gebruikt. Door een speekseltest met een wattenstaafje kan de politie nu sporen van cocaïne en marihuana bij automobilisten aantonen. NA ENKELE MINUTEN KRIJGEN AGENTEN UITSLAG.

Dat krijg je er van als je lichaamsopeningen zonder beschermend condoom betreedt :-).

Nu maar hopen dat ze die technieken niet ook gaan toepassen bij de controle op de nieuwe prostitutiewet door via een klaar-terwijl-u-wacht testkit de recente aanwezigheid van jou onbedekte roede in haar mond/vagina/kont aan te tonen :-).

WA
3 juli 2017, 02:52
Veel hangt sinds zaterdag gewoon weg af van je reputatie en bekendheid in een Rld of club. Gekende pannenkoeken zijn daarbij in het voordeel. Gemerkt dat stammies die slechts half uurtjes gaan minder kans maken op de ouderwetse SC service. Logisch eigenlijk, de kosten / baten verhouding is sinds zaterdag veranderd. Verder geconstateerd dat dames ook bij elkaar te raden gaan in hun overweging wat ze eventueel aan kunnen bieden aan service. Is een dame positief over je dan meer kans dat haar collega je net wat meer aanbiedt.
Zelf heb ik me ondanks de mogelijkheden keurig aan de wet gehouden. Leverde toch eenmaal gefronsde wenkbrauwen op "you're joking right.....???" De link over de nieuwe prostitutie wet in het topic daarover kon op applaus rekenen. De meiden die ik hier over sprak hadden nog niet eerder in hun eigen taal over de wet gelezen.

Noapte Buna luitjes ��

toyota
3 juli 2017, 07:49
Ben het helemaal met Nebunule eens, gisteren prima service gehad door 2 verschillende dames in niet nader te noemen Duitse saunaclub.
Zo, en nu ga ik een tijdje pauze houden, even geen saunaclubs meer.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Mooiejoke
3 juli 2017, 08:46
Laten we hier, zonder vrouwen- en clubnamen te noemen, onze ervaringen delen van na 1 juli. Zonder namen te noemen kunnen we wel aangeven of pzc en andere zaken nog gewoon aangeboden worden of niet.

Zelf heb ik nog geen ervaring na 1 juli. Misschien ga ik eind van deze week ergens (☺) een club bezoeken en anders volgende week zeker!

Sjeufke
3 juli 2017, 09:01
Laten we hier, zonder vrouwen- en clubnamen te noemen, onze ervaringen delen van na 1 juli. Zonder namen te noemen kunnen we wel aangeven of pzc en andere zaken nog gewoon aangeboden worden of niet.
Een recensie schrijven over een naamloze dame in een onbekende club.
Mijns inziens gaat dit niet werken. Dan is het forum nutteloos.

Gewoon schrijven over een dame in een club, echter zonder het woord condoom te gebruiken: blasen, pijpen, blowjob.....enz.. Zo moeilijk lijkt mij dat niet. Als iemand graag wil weten of dat met/zonder bescherming is geweest, kan dat via een pm.

peter696969
3 juli 2017, 09:02
Zat er aan te komen:
http://www.herzdame-stuttgart.de/m/service.php
Deze club in Stuttgart maakt reclame met het feit dat dames met een vrouwencondoom neuken, "fast wie ohne Kondom". Een nieuwe trend?

Mooiejoke
3 juli 2017, 09:07
Een recensie schrijven over een naamloze dame in een onbekende club.
Mijns inziens gaat dit niet werken. Dan is het forum nutteloos.

Gewoon schrijven over een dame in een club, echter zonder het woord condoom te gebruiken: blasen, pijpen, blowjob.....enz.. Zo moeilijk lijkt mij dat niet. Als iemand graag wil weten of dat met/zonder bescherming is geweest, kan dat via een pm.

Sorry Sjeufke, ik bedoelde in dit topic. Niet op de rest van het forum.

In di topic weten we nu wel waar iedereen zenuwachtig van wordt :). Ik ben wel benieuwd of beren idd nu andere service krijgen (ik kan het me niet voorstellen, maar ja)...

Goedemorgenallemaal
3 juli 2017, 09:09
Ik ben er ook absoluut voorstander van dat deuren worden afgesloten ivm privacy, maar vrees dat dat niet meer mogelijk is.

Ik dacht eigenlijk dat gesloten deuren altijd met een minimum aam moeite door derden geopend zouden moeten kunnen worden voor de veiligheid van de dame en van uzelf.
Ik bedoel die betonschaar bij SM staat er net om uw leuter af te knippen maar om U in noodgevallen snel te kunnen bevrijden. of als de sleutel kwijt raakt.

Znipper
3 juli 2017, 09:37
"Jederzeit von innen geöffnet" houdt blijkbaar in dat de deur altijd vrij geopend moet kunnen worden. Dat wil blijkbaar niet zeggen dat je er eerst de sleutel omdraait en pas daarna de deur opent.

ik hoop van ganzer harte dat znipper gelijk heeft, maar de betreffende manager heeft me absoluut verzekerd dat deuren niet meer afgesloten mogen worden.

hij is direct bij alle overleggen etc betrokken geweest, reden waarom de betreffende club die maatregelen ook heeft genomen

Mijn beeld is dat de manager ongelijk heeft.

Er staat nergens dat hij "vrij" ... van slot dus ... geopend moet kunnen worden. Hij moet van binnen geopend kunnen worden ... de dame moet immers altijd de mogelijkheid hebben de kamer te kunnen verlaten. Ik vind dat een meer dan logische eis.

Mocht hier het issue zijn dat de sleutel door de beer kan worden afgepakt en hiermee de uitgang worden ontzegd dan kunnen ze toch zo'n "voordeur" cylinder monteren met aan de binnenkant een draaiknop? Die heb je al voor een tientje ofzo ...

Big30
3 juli 2017, 09:43

Zelf heb ik nog geen ervaring na 1 juli. Misschien ga ik eind van deze week ergens (☺) een club bezoeken en anders volgende week zeker!

Nb het is als gezegd niet toegestaan mocht dit ondanks de nieuwe wetgeving toch het geval zijn te schrijven dat pzc heeft plaats gevonden. Ook vragen dan wel suggesties dat in bepaalde clubs dit toch mogelijk plaats vindt zijn niet toegestaan.
Zelfs in algemene zin opmerken wat jouw ervaringen zijn is niet handig want dan gaat men bij Pietje als ie zegt dat het wel meevalt bv opzoeken waar hij recent is geweest.

Pzc is verboden, handhaving zal lastig zijn en ik verwacht ook niet dat dit hoge prio zal hebben. Maar clubs zijn wel nu verplicht dit verbod duidelijk aan te geven.
Verdere discussie is eigenlijk niet opportuun omdat club en dame niet genoemd mogen worden maar ook omdat geen suggesties mbt bepaalde clubs gewekt mogen worden.

Bosco
3 juli 2017, 09:44
Het niet meer op slot mogen van de kamerdeuren heeft te maken met de brandveiligheid voorschriften. Er mogen geen mensen zitten in een afgesloten kamer. Zo is het mij uitgelegd door de manager.

Boy69
3 juli 2017, 10:07
Het niet meer op slot mogen van de kamerdeuren heeft te maken met de brandveiligheid voorschriften. Er mogen geen mensen zitten in een afgesloten kamer. Zo is het mij uitgelegd door de manager.

weer een andere uitleg.

mij is duidelijk aangegeven dat het met de nieuwe wetgeving per 1/7 te maken heeft

Als het ze echt gaat om de voorschriften ivm brandveiligheid gaat, moeten ze wellicht het Rookverbod dat al ruim 2 jaar van toepassing is, eens naleven.

Big30
3 juli 2017, 10:08

In NRW heeft men additioneel bepaald dat er ook een bouw en gebruiksvergunning getoond moet worden. Brandveiligheid is daar volgens mij een onderdeel van.

3. die Türen der einzelnen für sexuelle Dienstleistungen genutzten Räume jederzeit von innen geöffnet werden können,

Bovenstaande staat in de wettekst.

Boy69
3 juli 2017, 10:11
Probleem is makkelijk op te lossen door de sloten te vervangen door zgn panieksloten, die wel van de binnenzijde open kunnen, maar niet van de buitenzijde.

voordeel:
- geen sleutel nodig
- privacy blijft gewaarborgd

nadeel:
- behoorlijke investering

hopelijk wegen voor de club de voordelen op tegen de nadelen.

Die afweging moeten ze echter zelf maken

Znipper
3 juli 2017, 10:38
nadeel:
- behoorlijke investering

hopelijk wegen voor de club de voordelen op tegen de nadelen.

Die afweging moeten ze echter zelf maken

Dat wordt, voor sommige clubs, zeker een behoorlijke investering ... zo draaien alle deuren in LR volgens mij naar binnen open ...

Znipper
3 juli 2017, 10:44

Lijkt mij dat men hier met "afgesloten" doelt op "van buitenaf afgesloten".

Of gaan ze nu, op last van de brandweer, ook de sloten van de toiletten halen?

Bosco
3 juli 2017, 10:56
Lijkt mij dat men hier met "afgesloten" doelt op "van buitenaf afgesloten".

Ik zeg alleen maar hoe het mij is uitgelegd!! Voor de rest is het niet zo boeiend, het draaibordjes systeem wat later word vervangen voor schuifjes werkt uitstekend!! Niemand zal je kamer inkomen als hij op bezet staat. Dus kappuh nah met dat miere geneuk!!!

Boy69
3 juli 2017, 11:27
Niemand zal je kamer inkomen als hij op bezet staat.

Dat valt nog af te wachten......

Dus kappuh nah met dat miere geneuk!!!

Voor jou wellicht mieregeneuk, voor anderen een big-issue

Goedemorgenallemaal
3 juli 2017, 11:38
ik lees hier steeds dat de deuren zonder sleutel slot van binnenuit te openen zijn, ik las ook de angst van beren dat de deuren zomaar van buitenaf te openen zouden (moeten) zijn.
dat kan ook een veiligeheidsvoorschrift zijn he, niet gericht op inbreken tijdens de daad maar stel er is fik in de tent, je gaat van je stokkie, de dame ook. Je wilt toch gered worden denk ik, je wilt in ieder geval dat die dame gered wordt want je bent nu eenmaal een galante beer die graag heeft dat ze nog beschikbaar blijft voor je collega's.
Natuurlijk zijn de collega's van de brandweer in NRW heel goed in staat om een gesloten deur te openen (al zou het kunnen dat ze even extra gereedschap moeten halen) maar het kost wat tijd, het kost wat extra lucht. In een kleine club maakt dat niet veel uit maar als bv in GT alle deuren zo gesloten zijn dat er wat extra moeite nodig is, dan wordt het toch knap lastig om alle deuren binnen een bepaalde tijd gecontroleerd te hebben.

Maar ook voor de dames is het natuurlijk een stuk rustiger sexen als ze weten dat bij een ongelikte beer (want die zijn er ook) de zaakwaarnemer zonder al teveel gedoe naar binnen kan om de dame in kwestie te ontzetten.

Ik weet trouwens uit mijn Nederlandse (en Belgische) avonturen dat er dames (ook hele goede) die juist niet in Duitsland werkzaam zijn omdat er dan PZC verwacht wordt. of ze willen dat niet of ze doen dat liever niet. zelfsniet voor meer geld.jazeker heren, zulke dames zijn er. Die willen niet om de haverklap een kwak spul in de mond waarvan de smaak kan varieren al naar gelang het dieet (ik hoor veel fruit als advies, vanille doet het ook goed). Gaan er dames naar NL clubs? vast. maar er gaan nu ook vast dames het in Duitsland proberen.

Goedemorgenallemaal
3 juli 2017, 11:39
nee maar die zijn met een sleutel van buiten te openen.

Znipper
3 juli 2017, 12:21
Ze zullen toch wel een loper hebben?

Znipper
3 juli 2017, 12:24
Ik zeg alleen maar hoe het mij is uitgelegd!! Voor de rest is het niet zo boeiend, het draaibordjes systeem wat later word vervangen voor schuifjes werkt uitstekend!! Niemand zal je kamer inkomen als hij op bezet staat. Dus kappuh nah met dat miere geneuk!!!

Jij verteld hoe het je is uitgelegd en ik plaats alleen maar een opmerking ... prima toch?

deket
3 juli 2017, 12:41
Wilde niet meer op dat gezeur terugkomen, maar ik lees hier dat de deuren van de kamer niet meer op slot mogen voor de brandveiligheid,? Juist nu? Op 1 juli? En ik ben Messi.
En dan lees ik dat niemand de kamer zal binnenkomen indien hij op bezet staat?
Ventje, het is juist de bedoeling om op heterdaad te betrappen ivm dat fucking plastiekje.

Goedemorgenallemaal
3 juli 2017, 12:57
Ventje, het is juist de bedoeling om op heterdaad te betrappen ivm dat fucking plastiekje.
Dat is wat anders maar de brandveiligheidseis is nog steeds legitiem En niet "juist nu", het had allang geregeld moeten zijn.... En misschien was het dat al... of waren er clubs waar je zo , al dan niet met een loper, zo naar binnen zou kunnen .. gewoon voor uw veiligheid, en die van de dame. Ik verhuur kamers (Horeca natuurlijk, ik wil plezier en werk een beetje gescheiden houden) en die kunnen allemaal op slot en ik kan ze in noodgevallen allemaal open maken. En als je dat niet bevalt dan ga je maar ergens anders naartoe

En als ze me twee keer met rubber betrappen zullen ze vast de moeite niet meer nemen. "Oh GMA op die kamer, saaie vent gaan we niet meer kijken"

VAZKOR
3 juli 2017, 12:58

O ja? Het is me zeker 2, 3x overkomen :redface:

Voorbeelden:

* In Magnum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48816-Sibel-(Turkse)

* En nog beter in Yinyang waar dame vergat de deur te sluiten: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42241-Cila-(Roemeense)&p=437491#post437491

Picasso 1
3 juli 2017, 13:01
Gewoon de deur blokkeren.

Znipper
3 juli 2017, 13:40
Gewoon de deur blokkeren.

Top idee!

Ik neem vrijdag mijn Makita met wat lange zelftappers mee ... knappe jongen die die deur open krijgt! :)

Flipper
3 juli 2017, 13:56
Waar hebben we het over hier. Als je pzc wil ga naar yin of zo. Ben je van het gezeur af. Laat die duitsers toch gaarkoken in hun eigen vet.

Als de dames niets verdienen worden ze vanzelf wel creatief.

Badslippers
3 juli 2017, 14:01
Je kunt hier allerlei logica aanvoeren over het hoe en waarom van deze wet en hoe deze uitgevoerd kan worden maar als bij een dienstdoende controleur het logisch denken ontbreekt kunnen er vreemde toestanden ontstaan waarvan je de dupe kan worden. Immers €50000 boete is geen kattepis.

Vendezz
3 juli 2017, 14:14
Straks mag de wc deur niet meer op slot vanwege de brandveiligheid... als ze zo door slaan....

Flipper
3 juli 2017, 14:41
Heren, er zijn voor zover 'we' hebben kunnen vinden, nog nooit klanten beboet. Dwnz dat het nooit zal gebeuren of dat het in nrw niet zal gebeuren. Maar mn gok is dat de overheid alleen in het belasting geld geintresseerd is. Niet zozeer in onze kamer escapades.

Maar ikzelf hou even min of meer pauze tot de eerste razzias een feit zijn. Een gewaarschuwt man etc etc..

de duisburg spesjalist
3 juli 2017, 16:21
Heren, er zijn voor zover 'we' hebben kunnen vinden, nog nooit klanten beboet. Dwnz dat het nooit zal gebeuren of dat het in nrw niet zal gebeuren. Maar mn gok is dat de overheid alleen in het belasting geld geintresseerd is. Niet zozeer in onze kamer escapades.

Maar ikzelf hou even min of meer pauze tot de eerste razzias een feit zijn. Een gewaarschuwt man etc etc..

dan moet je een pauze houden van langer dan een half jaar dames hebben de tijd tot 31-12 om zich te registreren er is ook een brief naar het hoge gerechtshof over de registratie het is ook nog afwachten hoe dat uit pak

de duisburg spesjalist
3 juli 2017, 16:23
Waar hebben we het over hier. Als je pzc wil ga naar yin of zo. Ben je van het gezeur af. Laat die duitsers toch gaarkoken in hun eigen vet.

Als de dames niets verdienen worden ze vanzelf wel creatief.

als we er allemaal zo overdenken kunnen we in de rei aansluiten bij ying yang en sixsens en dat maak het cluben minder leuk ;) en dan gaan de dames daar vanzelf ook meer voor een pz vragen :rolleyes:

Flipper
3 juli 2017, 16:44
En jij denkt dat we daarom een half jaar geen razzias zullen zien. :) pzc is strafbaar vanaf 1 juli niet 31 dec..wat interesseerd mij de club of belasting regels.

De regionaal wonende meiden die willen werken buiten de duitse registratie en belasting regels uit de regio hebben maar een uitweg. Nederland. Dus ik gok nog steeds dat het dames aanbod gaat stijgen regionaal. Vooral van duitse dames.

Je wil niet over je schouder hoeven moeten kijken. Je moet alleen beter plannen. Wil ik neuken dan duitsland..wil ik pzc of een facial doen dan yy.

=)

pret
3 juli 2017, 16:53
Meerendeel van de dames prefereren nu eenmaal geen pzc, dus verwacht ik dat er eerder dames bij SS en YY weggaan naar Duitsland dan dat er bij komt.

de duisburg spesjalist
3 juli 2017, 16:55
En jij denkt dat we daarom een half jaar geen razzias zullen zien. :) pzc is strafbaar vanaf 1 juli niet 31 dec..wat interesseerd mij de club of belasting regels

er zullen niet meer razzia's zijn als anders zoals je zelf al aangaf is er nog niemand op heterdaad betrapt en beboet op PZ in beieren het lijk hier op ijsberen wel paniek voetbal een stelletje kleine kinderen die ze de fopspeen hebben afgepakt en liggen te huilen dat ze geen pz meer kunnen krijgen in Duitsland de soep wordt altijd heter opgediend dam men hem eet ;)

Flipper
3 juli 2017, 17:12
Ben ik wel met je eens dat het drama compleet is... de engelse zeggen: the proof is in the pudding.in
Ieder land/zelfs per kreis verschilt de aanpak.

Er was een radio show over prostitutie daar werden de dames afgeschildert als arme meisjes die gered moesten worden uit de prostitutie volgens een paar dikbetaalde feministen die nog nooit een lul gezogen hadden.

Maw, ligt eraan wie er lokaal aan het roer staat, als dat een feministe is maak je borsten maar nat.
Dus je kunt het niet over een kam scheren, het is afwachten, plain and simple.

deket
3 juli 2017, 17:13
Ik had een patent moeten nemen op de begrippen,'paniekvoetbal en de soep eet men nooit zo heet dan dat ze opgediend wordt, tis te eeggen, men neemt het nu wel vaak over

Freddy_K
3 juli 2017, 17:19
Meerendeel van de dames prefereren nu eenmaal geen pzc, dus verwacht ik dat er eerder dames bij SS en YY weggaan naar Duitsland dan dat er bij komt.

nou die akelige rubber smaak is echt niet fijn hoor. Daar weet ikzelf natuurlijk niks van maar heb het uit betrouwbare bron zeg maar :P

ik heb er net 1 gevonden die goed heeft opgelet op de middelbare school

+++ Ich spreche Englisch, Deutsch, Italienisch, Spanisch, Türkisch und Französisch Ohne +++

Flipper
3 juli 2017, 17:21
Ik hoop dat als er een razzia komt dat ze de kluisjes controleren. Veel belangrijker dan dat neuken en pijpen zonder.. dat allemaal dat slecht volk terug de bak in gaat. Daar is iedereen bij gebaat!

de duisburg spesjalist
3 juli 2017, 17:26
Ik hoop dat als er een razzia komt dat ze de kluisjes controleren. Veel belangrijker dan dat neuken en pijpen zonder.. dat allemaal dat slecht volk terug de bak in gaan. Daar is iedereen bij gebaat!

en daar sluit ik me bij aan ;)

de duisburg spesjalist
3 juli 2017, 17:27
Ik had een patent moeten nemen op de begrippen,'paniekvoetbal en de soep eet men nooit zo heet dan dat ze opgediend wordt, tis te eeggen, men neemt het nu wel vaak over

het lijk wel dat Anderlecht aan het voetballen is :rolleyes:

Willem2
3 juli 2017, 17:45
.... maak je borsten maar nat....

:rolleyes:
Het is maak je borst maar nat of maak die borsten maar nat :biggrin: ;)

Freddy_K
3 juli 2017, 17:47
ach hou toch op met die onzin, dan heb je weinig begrepen hoe de wereld werkt. De boeven zijn aan de macht, die huren geen kluisjes

Flipper
3 juli 2017, 18:45
Je weet goed over welke mensen ik het heb. Gewoon bam terug de bijlmer in.

Flipper
3 juli 2017, 18:47
:rolleyes:
Het is maak je borst maar nat of maak die borsten maar nat :biggrin: ;)

Het borsten willem.. het borsten.. die had ik express zo laten staan.

Picasso 1
3 juli 2017, 18:49

Straks zitten de Duitse clubs vol met vrouwen en geen mannen en de Nederlandse clubs vol met mannen en geen vrouwen met als eindresultaat dat ze allemaal zowel in Duitsland als in Nederland naar de klote gaan. :biggrin:

phoenix
3 juli 2017, 18:56
pret er zijn genoeg dames die graag weinig aan de belasting willen betalen, als je in duitsland woont en in nederland werkt dan kan dat prima...dus die vlieger gaat waarschijnlijk niet op, er zullen meer vrouwen richting nederland komen, vermoed ik zo

pret
3 juli 2017, 19:00
pret er zijn genoeg dames die graag weinig aan de belasting willen betalen, als je in duitsland woont en in nederland werkt dan kan dat prima...dus die vlieger gaat waarschijnlijk niet op, er zullen meer vrouwen richting nederland komen, vermoed ik zo

Hoop doet een mens leven. :)

Flipper
3 juli 2017, 19:14
Dat denk ik ook voor 43% meer gaat die rubber er graag af in nederland. ;)

MrCoconut
3 juli 2017, 20:06
Lijkt me interessant om te weten welke % van de forumleden de Duitse clubs zal mijden door deze PZC-regelgeving.
Kunnen we een apart draadje voor een enquête maken?

Picasso 1
3 juli 2017, 20:15
Lijkt me interessant om te weten welke % van de forumleden de Duitse clubs zal mijden door deze PZC-regelgeving.

Een enquete is zinloos. Weinigen zullen zich aan hun voornemens houden..

Mistralwind
3 juli 2017, 20:18
Vandaag in acapulca gold ge weest, maar hier hakt de nieuwe wet geving er wel in.
Het lijkt wel og het bij de dames erin is gelagen dat het met een rubbertje moet.
Verder tamme boel

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Daar hoef ik dus ook niet meer naar toe:frown:
En dan te bedenken dat ik ooit naar Duitsland ging,omdat er toen in Nederland bijna alleen pmc gedaan werd....
Omgekeerde wereld nu:eek:

Piet Plezier
3 juli 2017, 20:21

Ik zal stukken minder gaan
En als ik ga ga ik voor te zuipen en te auwehoeren
Ik ga geen paydates doen ,als alles met condoom moet
Daar pas ik voor
Ik was al aan het minderen,maar dan ga ik helemaal niet meer
En dan erbij ik ga voorlopig toch niet want ik heb een leuke dame ontmoet
Ik ga alleen binnenkort nog ff naar een feestje

Goedemorgenallemaal
3 juli 2017, 20:41
En dan erbij ik ga voorlopig toch niet want ik heb een leuke dame ontmoet
Ik ga alleen binnenkort nog ff naar een feestje
Zeg jochie, ge blijft ons toch wel op de hoogte houden van je avonturen...

IJBF zonder PP, dat is als.. als... neuken zonder vrouw

Limburger
3 juli 2017, 20:48
Ik ga in elk geval niet het risico nemen dat ik 60 euro entree betaal bij GT of welke Duitse club dan ook om er daarna pas achter te komen dat ze alleen nog met condoom pijpen, omdat op dit forum of de Duitse forums daar geen informatie over mag worden gegeven, dan ga ik voor de zekerheid wel naar YY of sixens.

Piet Plezier
3 juli 2017, 20:56
Zeg jochie, ge blijft ons toch wel op de hoogte houden van je avonturen...

IJBF zonder PP, dat is als.. als... neuken zonder vrouw

Ik heb er ff helemaal geen zin in
Dat gezeur over die kut condooms
Ik douche toch ook niet met een regenpak aan

Piet Plezier
3 juli 2017, 20:58
Ik ga in elk geval niet het risico nemen dat ik 60 euro entree betaal bij GT of welke Duitse club dan ook om er daarna pas achter te komen dat ze alleen nog met condoom pijpen, omdat op dit forum of de Duitse forums daar geen informatie over mag worden gegeven, dan ga ik voor de zekerheid wel naar YY of sixens. Daar heb je helemaal gelijk in
Dat is de beste optie
Waarom is het er over schrijven in Nederland ook verboden???

Badslippers
3 juli 2017, 20:58
Een enquete is zinloos. Weinigen zullen zich aan hun voornemens houden..

Een waarheid als een koe. De wispelturigheid van de mens kent geen grenzen.
Beschouw een eventuele enquête maar als een momentopname. Eigenlijk net zoiets als een referendum; een momentopname én (vooral) zinloos ! ! !

phoenix
3 juli 2017, 21:03
nou ik heb me voorbereid en weet waar ik mijn leuter kan laten verwennen, yin yang kan altijd nog en nog steeds want daar is het soms ook best leuk

MrCoconut
3 juli 2017, 21:27
Een waarheid als een koe. De wispelturigheid van de mens kent geen grenzen.
Beschouw een eventuele enquête maar als een momentopname. Eigenlijk net zoiets als een referendum; een momentopname én (vooral) zinloos ! ! !
Een enquête als dit is inderdaad een momentopname. Maar vind ik het zeker niet zinloos. We zijn tenslotte hét doelgroep voor deze clubs!
Er zijn vast leden die uiteindelijk de verleiding niet kunnen weerstaan en terugkeren naar de club waar ze goede herinneringen/ervaringen hadden. Of door de enorme toeloop in de Nederlandse clubs PMC in de Duitse clubs maar voor lief nemen.

Gezien de eerste reacties concludeer ik voorzichtig dat het wat rustiger in de Duitse clubs zal worden...en niet alleen door de vakantieperiode [emoji12]

Goedemorgenallemaal
3 juli 2017, 21:30
nou ik heb me voorbereid en weet waar ik mijn leuter kan laten verwennen, yin yang kan altijd nog en nog steeds want daar is het soms ook best leuk
Hebben ze de vloeren in de douches al aangepakt?

Goedemorgenallemaal
3 juli 2017, 21:31
Waarom is het er over schrijven in Nederland ook verboden???
Stel je voor dat ze meelezen vanuit de Zeeuwse strandkuilen...

Big30
3 juli 2017, 21:42
Even een punt van orde. Leden die bewust, de nieuwe regels kennende, toch in club topics gaan melden dat er dames zijn die pzc doen gaan we 1 maal waarschuwen, daarna blijft het niet meer bij waarschuwen.

satanic surfer
3 juli 2017, 21:45
Het is simpelweg platte clubpromo van heren die ietwat belangetjes hebben bij bepaalde fora en/of in konten van reductiekaartenrondstrooiende clubjes wensen te kruipen Big...Ze lijken niet te snappen dat het bestaansrecht van sommige clubjes allang bekend is bij de "standaard"liefhebbertjes...anders kunnen ze die toko(s) evengoed dichtsmijten, het is hun conditio sine qua non bottom line...

Keesbe
3 juli 2017, 21:50
In mijn ogen is het vrij simpel, op de dag dat er er iemand van de club de kamer binnen komt als ik bezig ben.... Sta ik op, trek ik mijn badjas aan, betaal ik de dame en ga ik naar huis, met de mededeling dat ik NOOIT meer terug kom. En dat weet men ook wel. In LR ga ik vaak naar een kamer, en meestal meer dan een uur, de deur is iig vaak maar misschien nooit op slot gedaan, daar heb ik totaal geen moeite mee. Ooit dacht een dame mij ook te paaien door in de bios mijn leuter in haar mond te nemen terwijl ik duidelijk gezegd had dat ik dit niet wilde, ze wilde toch geld zien. De portier werd er bij gehaald en ik moest op kantoor komen. Ik loop daar naar toe en zeg gelijk bij binnenkomst: "ok zo gaan we het doen: ik betaal de dame gewoon € 50,- en ben weg en kom nooit meer terug, of ik betaal niet en ga misschien straks met een andere wel fatsoenlijke dame mee naar een kamer. De beslissing was heel snel genomen, waardoor ik een uur later met een andere dame in de kamer belande.

Hiermee wil ik alleen maar aangeven dat de clubs ook niet achterlijk zijn! Alle maatregelen die ze nemen doen ze om te laten zien dat ze er alles aan doen. Maar natuurlijk willen ze zeker geen klanten kwijt! zeker niet in deze tijd.....

marcelasnl
4 juli 2017, 00:00
http://bilder.bild.de/fotos-skaliert/laufhaus--betreiberin-nadine-maletzki-hat-an-jeder-zimmertuer-kondompflicht-aufkleber-angebracht-200437183-52424456/1,w=993,q=high,c=0.bild.jpg
Laufhaus- Betreiberin Nadine Maletzki hat an jeder Zimmertür „Kondompflicht“-Aufkleber angebracht

http://www.bild.de/regional/frankfurt/prostitutionsgesetz/verwirr-spiel-um-gesetz-52424414.bild.html

peter696969
4 juli 2017, 08:19
Ach, er staan toch ook overal langs de weg snelheidsborden. Rijdt er in Duitsland dan nooit iemand te hard? En ik moet het nog zien of de registratieplicht in Duitsland stand houdt. Ze hebben slechte herinneringen aan registraties. Bovendien: waarom zou een dvp zich wel moeten registreren en een serveerster in een restaurant om maar iets te zeggen, niet? Ze zullen vooral de boekhouding van de clubs gaan controleren. Tot nog toe hanteerde de Duitse belastingdienst een Pauschall tarief voor de buitenlandse dames. Per dag een vast bedrag, ongeacht het aantal klanten. Ik denk dat ze er snel achter komen dat dit makkelijker werkt dan 400.000 individuele prostituees (naar schatting van het ministerie) te gaan controleren.

Flipper
4 juli 2017, 11:04
Helemaal mee eens.. die meiden snappen er geen bal van nu. Hoe moet een roemeense zonder duitskennis en wellicht scholing verwacht worden ebrlasting formulieren bij te houden en in te vullen. Alleen het gezeur al.. stel je voor 400'000 zeurende hoeren met slechte zin die de belasting dienst bellen en proberen te bezeiken.. . :)

Picasso 1
4 juli 2017, 11:19
Helemaal mee eens.. die meiden snappen er geen bal van nu. Hoe moet een roemeense zonder duitskennis en wellicht scholing verwacht worden ebrlasting formulieren bij te houden en in te vullen. Alleen het gezeur al.. stel je voor 400'000 zeurende hoeren met slechte zin die de belasting dienst bellen en proberen te bezeiken.. . :)

Zelfde als in Nederland: jouw probleem en jouw verantwoordelijkheid en jouw risico op boetes. En zo vullen we het met zijn allen, met of zonder hulp, allemaal netjes in.

marcelasnl
4 juli 2017, 11:43
Die roemeense meiden zonder duitskennis kunnen heel goed clubs vinden in the middle of nowhere in duitsland waarvan ik de plaatsnaam nog nooit gehoord had. Daar hebben ze toch hun "vriendje" voor om dit allemaal te regelen

Erotiekfan
4 juli 2017, 12:17
Er wordt nogal wat heisa gemaakt over het pzc wat niet meer mag, ja ook ik vindt het lkkr maar soms is met ook prima, het stelt mijn hoogtepunt uit.
Ik mag graag beffen en ga daarin vrij ver, ik probeer daarin de dvp te plezieren wat vaak ook lukt. Mag dat nog wel?

Flipper
4 juli 2017, 12:20
Zelfde als in Nederland: jouw probleem en jouw verantwoordelijkheid en jouw risico op boetes. En zo vullen we het met zijn allen, met of zonder hulp, allemaal netjes in.

P1 die krijgen geen loonstrookje zoals jij.
Ze worden verwacht als ondernemer te handelen.
Maar er zijn geen boekhouders voor dvps.. gek he.
Maar goed. Ze zoeken het zich maar uit daar. Ze haben selber ihre kaule gegraben ne..
Nou gaan ze dr ook maar in liggen ook.

Flipper
4 juli 2017, 12:22
Die roemeense meiden zonder duitskennis kunnen heel goed clubs vinden in the middle of nowhere in duitsland waarvan ik de plaatsnaam nog nooit gehoord had. Daar hebben ze toch hun "vriendje" voor om dit allemaal te regelen

Sexclub googelen..ja dat is idd een hele uitdaging..

Freddy_K
4 juli 2017, 15:31
Er wordt nogal wat heisa gemaakt over het pzc wat niet meer mag, ja ook ik vindt het lkkr maar soms is met ook prima, het stelt mijn hoogtepunt uit.
Ik mag graag beffen en ga daarin vrij ver, ik probeer daarin de dvp te plezieren wat vaak ook lukt. Mag dat nog wel?

dacht het niet,

alleen als het is bewezen dat je echt veel beter kan beffen dan de gemiddelde ijsbeer, dan zit er een gaatje in de wet en heb je goede kans dat je vrijuit gaat

Erotiekfan
5 juli 2017, 11:23
De laatste vier befsessies kwamen alle vrouwen tot een hoogtepunt, en dat was absoluut geen fake. Kan ik ergens een license to bef aanvragen?

Erotiekfan
5 juli 2017, 11:25
Bij voer clubs die ik regelmatig heb bezocht (allen PT) zie ik nog niet echt een verandering op hun site, wel valt het me op dat pzc niet meer op de setcard staat en mottovrouwen tot het verleden horen

Flipper
5 juli 2017, 11:34
Ik laat deze inkopper voor anderen.. :biggrin:

Flipper
5 juli 2017, 11:54
Ik vond nog wat derderangs info. Op km waar een politie inval ter sprake kwam
Welliswaar in munchen maar daar het de eerste vermelding van een kamercheck is
die ik ooit gezien heb wellicht het vermelden waard.

Ook dat evt. controleurs hun kleren aan moeten houden is wellicht nuttige info.

https://www.kaufmich.com/Antigone/blog/Vortrag_zum_Prostitutionsschutzgesetz_und_seine_Fo lgen_

Lijkt me in een saunaclub wederom niet te controleren.

Freddy_K
5 juli 2017, 14:59
ik wil toch nog eens zien of dat "Wirtschaftswunder", (Duitsland) het kopje nog boven water kan houden nu de sex industrie op zijn gat ligt. Het zal toch wat zijn dat die goede cijfers enkel en alleen stoelen op het feit dat het n34ken zo goed was in Duitsland, de laatste 10 jaar. En tegenwoordig kan je beter naar Nederland en Belgie.

O ja maar je hebt natuurlijk de ECB in Frankfurt, die hebben geloof ik al 5 triljoen erbij geprint sinds 2008 om de bonussen te kunnen betalen van al die hoog geleerde heren bij de banken. Ja die yanks hebben al 15 triljoen bij geprint om dat tuig in de Hamptons te voeden maar dat EU tuig zal er nog wel 10 triljoen bijprinten binnenkort, voordat de hele zooi in elkaar klapt.

TAFKAJ
6 juli 2017, 11:17
26234
You are quite right. They are going down already.

marcelasnl
6 juli 2017, 14:22
Duisburger Puff-Wirtschafterin erklärt: So läuft das wirklich mit den Kondomen
https://www.derwesten.de/staedte/duisburg/warum-das-neue-schutzgesetz-fuer-prostituierte-in-duisburg-auch-ein-echtes-problem-ist-id211126921.html

marcelasnl
7 juli 2017, 02:10
het pzc waar veel ijsberen zo'n probleem van maken is niet het probleem.
Was vanavond in mijn favoriete rosse buurt en 2 nieuwe dames bezocht die er sinds een paar maand werken. Eerst standaard alles mit. Condoompje om, en binnen een minuut de vraag of je ... wil, maar dan 20 euro extra. Kortom, de dames passen zich aan, het wordt een extra betaalde dienst.

Het grootste punt is de registratie van de dames voor 31-12-2017. Ze moeten zich persoonlijk inschrijven en worden dan compleet doorgelicht door de overheid. Tevens moeten ze een vast woonadres hebben in duitsland. Overnachten in de puff mag alleen nog als er aparte woon/slaap-ruimtes zijn die niet als pees-kamer gebruikt worden.

Positief gedacht: Misschien heeft het ook iets goeds. Misschien raken we al die goedkope zigeuner-meiden eindelijk kwijt en komen de mooiere respectabele meiden weer terug. Kost misschien iets meer, maar heb je ook meer

Picasso 1
7 juli 2017, 02:18
Positief gedacht: Misschien heeft het ook iets goeds. Misschien raken we al die goedkope zigeuner-meiden eindelijk kwijt en komen de mooiere respectabele meiden weer terug. Kost misschien iets meer, maar heb je ook meer

Laten we hopen dat dat positieve scenario zoch voordoet als tegenbalans op de ons afgepakte vrijheid.

WA
7 juli 2017, 07:07
Tja, PZC.....

persoonlijk vind ik dat je een probleem tussen de oren hebt als ie het niet doet met een conti d'r om. Maar goed, ieder het zijne. Voor mij is het nooit een deal-breaker geweest. Een dvp die haar vak en klanten serieus neemt krijgt 'm bij mij echt wel omhoog. En zo niet dan pech voor mij.. schijnt vaak toch een voorteken te zijn dat er psychisch dan wel fysiek iets niet helmaal in orde is. Daarnaast ben ik part-time hypochonder, bij het minste of geringste kriebeltje zie ik de groene pus of pijnlijke ballen al op m'n netvlies voorbij komen terwijl er helemaal niets aan de hand is. In zekere zin is de condoomplicht voor mij een zegen. De keus zal er op den duur minder moeilijk door worden.

Die registratieplicht zal afwachten zijn wat daar de uitwerking van is. Van de 4 dames die ik frequenteer geven er drie sowieso aan geen moeite te hebben met registreren, de vierde is nog aan rekenen of haar dvp pensioen wellicht een paar maanden eerder begint. Enfin, begin 2018 zullen we snel meer weten.

Flipper
7 juli 2017, 09:03
Waar ik meer aan denk is dat ik een nette baan heb heb. Tja mocht ooit een slippertje bij de hoeren eruit komen.. tja dan doe je een bill clinton..I did not have sex with that woman.

Maar als er ineens een schele feministische politie agente denkt je te willen naaien, zit je ineens met gerechtelijke stappen en wordt je publiekelijk als verkrachter van een arme uitgebuite roemeense hoer weg gezet. Het hoe en waarom en.dat het om condoom bij een ft gaat dat wil je niet uit hoeven leggen.

Wellicht iets te gechargeerd, maar het zit me niet lekker. Wat die dvps willen is totaal irrelevant zij lopen geen risico en hebben nix te verliezen.

Alleen een idioot gaat nog eens extra betalen daarvoor.. als je mij vraagt.

Goedemorgenallemaal
7 juli 2017, 16:41
Alleen een idioot gaat nog eens extra betalen daarvoor.. als je mij vraagt.

Die zullen er zijn, twijfel daar maar niet aan.

Freddy_K
7 juli 2017, 18:14
het pzc waar veel ijsberen zo'n probleem van maken is niet het probleem.
Was vanavond in mijn favoriete rosse buurt en 2 nieuwe dames bezocht die er sinds een paar maand werken. Eerst standaard alles mit. Condoompje om, en binnen een minuut de vraag of je ... wil, maar dan 20 euro extra. Kortom, de dames passen zich aan, het wordt een extra betaalde dienst.

Het grootste punt is de registratie van de dames voor 31-12-2017. Ze moeten zich persoonlijk inschrijven en worden dan compleet doorgelicht door de overheid. Tevens moeten ze een vast woonadres hebben in duitsland. Overnachten in de puff mag alleen nog als er aparte woon/slaap-ruimtes zijn die niet als pees-kamer gebruikt worden.

in Duisburg was +20€ voor PZC altijd al zo. 30€ standaard, 50€ + PZC, 70€ + PZC + beffen. De echte studs kregen het natuurlijk goedkoper omdat ze echt heel goed kunnen beffen of gewoon een echt heel lekkere lul hebben, maar dit waren de standaard bedragen. Dus ik kan concluderen dat er niet veel is veranderd?

Limburger
7 juli 2017, 18:38
PZC is in Duisburg nooit standaard geweest, dus kan daar ook geen standaard bedrag voor zijn geweest, dat bedrag was bij elke vrouw anders als ze überhaupt al PZC deed, wat lang niet altijd het geval was.

deket
7 juli 2017, 18:43
Nu is hier toch zeer weinig over dit thema geschreven, vooral door Flipper, maar eigenlijk kun je deze wet in een ruimere context zien, namelijk dat er al ettelijke jaren een puiteinse tendens meer en meer aan het escaleren is.
Veronderstel dat de meesten wel akkoord zullen zijn dat men gedwongen prostitutie en mensenhandel gaat aanpakken, maar of het intensief opsporen naar condoomgebruik hier aan gaat helpen durf ik te betwijfelen.
Je ziet dat moralistische gedoe in alle fascetten. Mooie jonge vrouwen die te pikant hun waren aanprijzen worden meer en meer geweerd wegens vrouwonvriendelijk. Vaak komen de klachten van moslims die ivm vrouwvriendelijkheid juis niet te veel van hun toren moeten blazen maar in deze bondgenoten hebben gevonden bij de extreem, mannelijk uitziende feministen.
laatst werd er nog een publiciteitscampagne geweerd wegens te bloot betreffende een deelneemster van Temptationisland. Nu heb ik niets met dit 100% gemanipuleerd kutprogramma, ik keek zelfs niet toen er goede bekenden van mij aan deelnamen, maar het indiceert toch veel.
ook zag je een tijd terug hier op het strand relatief veel topless, nu zie je, echt waar al tal van burkas in de plaats.
het gaat niet lang meer duren voordat een vrouw niet meer in badpak in zee mag springen wegens aanstootgevend. Het moet niet gekker worden.
en om terug te gaan naar de kern van dit topic, terwijl justitie en politie een intensieve heksenjacht voert naar clubs en sex zonder condoom kan de echte criminaliteit meer vrijuit ademen wegens ongemoeid gelaten

Punter
7 juli 2017, 21:23
terwijl justitie en politie een intensieve heksenjacht voert naar clubs en sex zonder condoom kan de echte criminaliteit meer vrijuit ademen wegens ongemoeid gelaten
Precies zo is het Deket. Je slaat de spijker op zijn kop!
Waar hebben we het eigenlijk over zeg? Pijpen zonder wat is of was daar misdadig aan? Welke Duitse idioot heeft eigenlijk deze wet bedacht?
Moet je is kijken in de clubs. De clubs zijn compleet behangen met affiches waarop staat dat ieder seksueel contact zonder condoom een misdaad is. Ondertussen grijpen de asielzoekers in Duitsland gewoon de vrouwen van de straat. Worden onzedelijk betast of zelfs verkracht door dit uitschot en worden daarvoor niet of nauwelijks bestraft. Toen honderden vrouwen vorig jaar tijdens de jaarwisseling in Keulen werden aangerand door asielzoekers was er even ophef over in de media. Men zou de daders straffen. Nou, nooit meer iets over weer gehoord en de daders lopen nog steeds vrij rond, ja profiteren zelfs van staatssteun. En wij komen wel achter de tralies omdat we ons laten pijpen door een prostituee die wij daarvoor ook nog eens zeer goed betalen? Wat onze Duitse vrienden ons afgelopen dinsdag ook zeiden, Duitsland is een kut land met kut regeltjes. Het was dat je er voorheen zo lekker kon neuken en dat de prostitutie groeide en bloeide. Maar nu ook de prostitutie in Duitsland een halt wordt toegeroepen moet je daar eigenlijk helemaal niet meer zijn. Wij denken er ook over om Duitsland te gaan boycotten en gewoon lekker te gaan p6 en in Nederland. Je hebt Sixsens en Yin Yang, 2 prachtige saunaclubs waar men niet zo kinderachtig is als in Duitsland. Ook enkele prachtige rosse straatjes zoals Amsterdam en Eindhoven waar je prachtige chicks aantreft. Wat mij betreft, leve de prostitutie in Nederland en laten ze het in Duitsland lekker bekijken met hun domme regeltjes!

Mistralwind
7 juli 2017, 22:06
Ja Wir schaffen das...:mad: en ondertussen helpt ze het hele land naar de kloten...
Ik kom alleen nog maar voor de boodschappen nu,geen uitstpaje meer daarna:frown:

Alhoewel Aachen -Lemiers Vaals is ook kortbij,een goede combi lijkt me:biggrin:

molaar
7 juli 2017, 22:09
Ondertussen grijpen de asielzoekers in Duitsland gewoon de vrouwen van de straat. Worden onzedelijk betast of zelfs verkracht door dit uitschot en worden daarvoor niet of nauwelijks bestraft. Toen honderden vrouwen vorig jaar tijdens de jaarwisseling in Keulen werden aangerand door asielzoekers was er even ophef over in de media. helemaal niet meer zijn.
Punter , laat je nu eens informeren door een serieuze media en geen Telegraaf of Geen Stijl. Dan zou je ook weten dat het geen echte asielzoekers waren toentertijd in Keulen maar stelletje georganiseerde raddraaiers uit Noord-Afrika.
Je maakt het je weer zo gemakkelijk door alle over een kam te scheren en dat is niet fair.

molaar
7 juli 2017, 23:17
Punter heeft waarschijnlijk de beelden gemist van Allepo en de gif aanvallen op Idlib maar plaats het onder de rubriek "nieuwe Duitse Prostitutie Wet " Zal wel aan mij liggen maar wil je asielzoekers hiervan de schuld geven ?? De logica ontbreekt me !!!

Eddy_V
7 juli 2017, 23:42
Punter heeft waarschijnlijk de beelden gemist van Allepo en de gif aanvallen op Idlib maar plaats het onder de rubriek "nieuwe Duitse Prostitutie Wet " Zal wel aan mij liggen maar wil je asielzoekers hiervan de schuld geven ?? De logica ontbreekt me !!!
D'r zijn hier een paar de weg kwijt. Ze ouwehoeren meer dan dat ze naar de jongedames gaan, daardoor hier ook zoveel gespeculeer, gezeur en ongefundeerde angstzaaierij (vooral bij zichzelf ).

Picasso 1
8 juli 2017, 00:05
Wij denken er ook over om Duitsland te gaan boycotten en gewoon lekker te gaan p6 en in Nederland. Je hebt Sixsens en Yin Yang, 2 prachtige saunaclubs waar men niet zo kinderachtig is als in Duitsland.

Het ligt dus niet aan de clubs maar aan die idiote door de regering van miss 'wir schaffen das' aangenomen wet. Lekker 'liberaal' om sexuele handelingen tussen twee volwassenen te verbieden. Duitse clubs boycotten betekent dat die clubs in de problemen gaan komen, volgens mij precies wat ze bij de regering van miss 'wir schaffen das' willen.
En wat Nederland betreft, ik zou mijn vertrouwen niet in Pinokkio stellen als ik jou was voor wat de toekomst met hem, mogelijk via de EU, gaat brengen.

phoenix
8 juli 2017, 00:12
kwestie van tijd en ook yin yang en sixsense liggen aan de ketting ...of er moet echt een ander politieke wind gaan waaien, ik houd me hart vast als christen unie een ministerspost krijgt die met de prostitutie te maken heeft..

John mc Snek
8 juli 2017, 01:11
In Amsterdam trof ik in 2015 en 16 regelmatig bloedmooie Roemeense en Bulgaarse dames achter de ramen, die in een conversatie na afloop meldden ook in de saunaclubs in Duitsland actief te zijn geweest, maar een vreselijke hekel aan pzc bleken te hebben, en toen maar voor de ramen hebben gekozen.

Over een jaartje is de transitiefase hopelijk voorbij en heeft er een gewenste herallocatie plaatsgevonden en is de line up in Gt beter dan ooit [emoji51][emoji7][emoji51]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

marcelasnl
8 juli 2017, 01:14
Over een jaartje is de transitiefase hopelijk voorbij en heeft er een gewenste herallocatie plaatsgevonden en is de line up in Gt beter dan ooit [emoji51][emoji7][emoji51]
Over een jaartje heeft GT de deuren gesloten, omdat er geen hond meer komt en waar geen geld is is geen dvp. Gewoon weer langs de raampjes in de toekomst.

Vast een beeld hoe het er over een jaar uitziet, geen klanten aan de bar:

https://bordellberichte.de/wp-content/uploads/20160207_154347-760x500.jpg

John mc Snek
8 juli 2017, 01:23
Over een jaartje heeft GT de deuren gesloten, omdat er geen hond meer komt en waar geen geld is is geen dvp. Gewoon weer langs de raampjes in de toekomst.

En toen ging je wekker?[emoji51]

marcelasnl
8 juli 2017, 01:28
En toen ging je wekker?[emoji51]
Ben de afgelopen 2 weken al naar de ramen geweest en topsessies gehad. We maken elkaar gek met die clubs, alleen omdat het zonder kon. Er zitten net zulke goede meiden (of nog beter) in de raambuurten. Vorige week bij 31 graden in de raambuurt van Karlsruhe gewandeld, sauna-temperatuur zonder entree.

Nedlovefkk
8 juli 2017, 09:33
@phea. D66 is het niet eens met nieuwe prostitutiewetgeving die in NL nog op de plank ligt. Zo gek is die Pechtold niet.

Ik stem al een tijdje niet meer op het mildere maar ook christelijke CDA.

phoenix
8 juli 2017, 09:39
laten we daar dan maar op hopen , gezien de ontwikkelingen in utrecht wat betreft het zandpad en de hardebollenstraat heb ik er toch een hard hoofd in nedlovefkk, ook d66 en groen links zitten daar namelijk al eeuwen in de gemeente raad. Bovendien zijn de huidige officieren van justitie en ook enkele rechters begaan met het lot van de meisjes...en dan weet jij denk ik wel wat ik daarmee bedoel te zeggen en die officieren van justitie en rechters stemmen jawel vaak d66.

deket
8 juli 2017, 10:12
Heb geen tijd maar hier moet ik toch nog vlug op reageren.
waar haal jij het Phea, dat de officieren van justitie en rechters op D66 zouden stemmen? Daar is geen enkele indicatie voor.
schreef hier al een tijd terug dat wanneer ik in Nederland zou wonen voor D66 ging kiezen en deze progressieve realistische kijk ivm de nieuwe prostitutieregeling kan dit alleen nog maar bevestigen.
Met Pechtold en niet vergeten, nog steeds Jan Terlauw achter de schermen zou al dat geleuter niet nodig zijn geweest en kan men zich concentreren op de echte problemen. , zie post 1098. Zowel in Duitsland, Nederland als in België slaan de Christelijke en"gewoon'socialistische partijen de bal volledig mis, niet gehinderd door gebrek aan kennis ter zake en een nieuwe preutsheid, (ook ingegeven door een verandering bij hun kiespubliek)

broodpoot
8 juli 2017, 10:19
Tsja, de standaard wordt dus nu 50 Euro voor PMC. Dat maakt voor mij dat die toegevoegde waarde van een SC weg valt. In Nederland kun je pmc achter de ramen ook krijgen.
De enige toegevoegde waarde van een sessie in een SC is dan nog dat je kunt TZ hoewel er maar weinig dames zijn die dit met overgave doen. Merendeel zijn toch dames waarmee de tongen lauwtjes tegen elkaar aan gaan.
Ik ga GT echt niet voorgoed links laten liggen. Een dagje uit met vrouwelijk schoon met een paar uitstekende sessies kunnen wat mij betreft ook prima nog een keer zonder gummi maar het beetje extra van PZC maakt voor mij wel dat ik GT minder ga frequenteren. Speelt ook voor mij mee dat ik in totaal 4 uur in de auto zit. Dus als ik ga moet ik dus het gevoel hebben dat het voor een bijzondere dag is en dat wordt met de mindere extra's toch minder. En ik heb de indruk dat dit voor een aantal collega ijsberen ook geldt. Gt zal heus niet faiiliet gaan hoor maar niemand die mij wijs maakt dat de business as good as usual blijft.

noglangnietuitgewandeld
8 juli 2017, 10:22
Als ze nou eens een nieuwe regel in zouden voeren: Om in Nederland minister te kunnen worden, moet je minstens 5 jaar actief lid zijn van het ijsberenforum.

Picasso 1
8 juli 2017, 10:31
Een dame gaf bij mij aan dat ze een duidelijke afname ziet in het aantal kamergangen tov een week eerder en dat daarom de regels maar worden overtreden. En over yy blijken ze goed geinformeerd te zijn dat ze daar geen gedoe krijgen.
Vraag me alleen nog af of een dame met Duitse nationaliteit die in Nederland pzc doet niet alsnog strafbaar is.

Spiderman1973
8 juli 2017, 10:38
Als je weinig geeft om de bijkomende service van de club (bijv. zwembad/sauna), dan wordt het inderdaad wel een beetje duur. In Van Goch waar ik vaker kom valt de entree nog mee, dus dan kun je met € 80 (exclusief de drankjes m.u.v. frei bier in het weekend) wegkomen voor een half uurtje plezier. De meeste privéhuizen in Nederland rekenen ook € 70 - € 80 voor een half uur. Als je inderdaad eerst een of twee uur in de auto moet zitten, dan kun je het beter laten. Frei bier heb je dan ook niets aan..

Willem2
8 juli 2017, 10:42
Als ze nou eens een nieuwe regel in zouden voeren: Om in Nederland minister te kunnen worden, moet je minstens 5 jaar actief lid zijn van het ijsberenforum.

Stel jij je nu kandidaat ??? Voor de CU zeker ;)

https://www.youtube.com/watch?v=BVPZRQI4zrQ

phoenix
8 juli 2017, 10:43
Deket jij weet dat er in utrecht alleen prive-ontvangst bestaat?(feiten-check), je weet dat D66 daar samen met groen links voor verantwoordelijk is samen met de vvd( een partij die op dit punt helemaal niet te vertrouwen is). Natuurlijk kan ik dat van die officieren en rechters niet feitelijk hard maken, simpelweg omdat ik het niet weet, net zomin als dat jij het weet. Wat rest zijn mijn bevindingen van bordelen en raamprostitutie waarin feitelijke sluitingen plaatsvinden. Daarin is zoals Thiery Baudet dat zo mooi verwoord het gehele KARTEL aanwezig...dus ook d66.

Punter
8 juli 2017, 10:59
Ben de afgelopen 2 weken al naar de ramen geweest en topsessies gehad. We maken elkaar gek met die clubs, alleen omdat het zonder kon. Er zitten net zulke goede meiden (of nog beter) in de raambuurten. Vorige week bij 31 graden in de raambuurt van Karlsruhe gewandeld, sauna-temperatuur zonder entree.

Wij zijn afgelopen week geweest in Essen. Daar stond een snol voor het raam die ik best wel lekker uit zag zien. Haar service was waardeloos. Dit is wat ik ook van andere mannen hoor in de clubs. Dat je bij de ramen niet moet zijn. Dat 90% van wat daar staat zo de vuilnisbak in kan. Nu kom ik niet vaak bij de ramen maar als wij daar een snol boeken is het altijd shit. Dat kunnen wij niet zeggen van de clubs waar de service meestal wel goed tot erg goed is. Maar zoals als het nu gaat laten wij Duitsland links liggen. Als je er geeneens een pijpen zonder meer kan krijgen waarom zouden wij dan nog dat eind gaan rijden? Hier in Nederland vind je prima clubs Yin Yang en Sixsens en ook de ramen zijn er veel beter dan in Duitsland vooral Amsterdam en Eindhoven. Veel leukere snolletjes en betere service. Eigenlijk is Duitsland gewoon een kut land. Vooral die Duitse wijven ze zijn zo preuts als het maar wezen kan. Gisteren met mijn maat geweest op het strand in Zandvoort. Prima dag gehad. Leuk om te zien is dat de gemiddelde Nederlandse binnen 5 minuten na aankomst op het strand al topless zit. Hoppa.....en uit is het topje. En mooie snollen dat daarbij zitten joh! Nou, moet je in Duitsland om komen. Wij waren laatst met onze Duitse maten bij de Halterner Stausee. Dat was toen het zo heet was in juni. Die Duitse snollen daar doen niets uit. Sommige zitten er zelfs met een dik badpak aan in 35 graden hitte. Sommige hebben hun haar zelfs knalrood of pink geverfd en hebben een bos haar voor de kut zitten echt niet meer normaal. Ziet er niet uit en wat een lelijkerds. Hier in Nederland gewoon alleen maar bloedmooie wijven. Nederlanders zijn gewoon veel vrijer en hier heerst een veel vrijere moraal dan in Duitsland.
Duitsland? Wat zoeken we er eigenlijk nog?:biggrin:

phoenix
8 juli 2017, 11:05
hmm Punter dan ben jij nooit in keulen, dortmund of dusseldorf in het uitgangsleven geweest, nooit in luder lounge geweest ? voor een duitse vrouw...? gemiste kans......, waar jij het over hebt zijn de dames die net zoals in nederland niets mer willen alleen hun kinderen...

noglangnietuitgewandeld
8 juli 2017, 11:12

https://www.youtube.com/watch?v=BVPZRQI4zrQ

Juist. Reken maar dat alle IKEA's tegen de vlakte gaan en de saunaclubs als paddenstoelen uit de grond zouden schieten.

Punter
8 juli 2017, 12:09
hmm Punter dan ben jij nooit in keulen, dortmund of dusseldorf in het uitgangsleven geweest, nooit in luder lounge geweest ? voor een duitse vrouw...? gemiste kans......, waar jij het over hebt zijn de dames die net zoals in nederland niets mer willen alleen hun kinderen...

O haha.........Phea, dan weet jij niet waar wij overal hebben gezeten. Op plekken in Duitsland waar jij het bestaan niet eens van weet joh. Ik kan je vertellen dat het uitgaansleven in Amsterdam veel uitbundiger en spannender is als in die Duitse steden. Als je een mooie vrouw aan de haak wil slaan moet je toch echt wel in Amsterdam zijn 's nachts en niet in Keulen of Düsseldorf. Laatst nog in Düsseldorf in die Altstadt geweest 's nachts, maar wat een starre boel daar zeg. Als je die Duitse wijven alleen al aankijkt worden ze al chagrijning. Zien er ook niet uit in die ouderwetse kleding en met hun koppen haar pink of knalrood geverfd. Opvallend is dat de meesten van die Duitse wijven niet eens een fatsoenlijk stel tieten hebben. Misschien hebben ze daarom zo een minderwaardigheidscomplex?
Doe mij Nederland maar!
Trouwens die Luder Lounge, dat is toch ook gewoon maar een soort van saunaclub? Daar krijg je dus ook geen pijpen zonder meer net als in die andere niet! Waarom zou ik dan meer dan 200km daar naartoe moeten rijden? Voor het buffet? Fatsoenlijk eten kan ik hier in Amsterdam ook genoeg voor stukken minder geld. Phea jij schaart een Luder Lounge al onder het normale uitgaansleven. Een saunaclub is compleet wat anders dan een gewoon uitgaansleven maar waarschijnlijk wete de meesten hier niet eens meer waar het verschil ligt omdat ze teveel in de clubs zitten.

Goedemorgenallemaal
8 juli 2017, 12:14
In Amsterdam trof ik in 2015 en 16 regelmatig bloedmooie Roemeense en Bulgaarse dames achter de ramen, die in een conversatie na afloop meldden ook in de saunaclubs in Duitsland actief te zijn geweest, maar een vreselijke hekel aan pzc bleken te hebben, en toen maar voor de ramen hebben gekozen.
Zo hebben we er in Nederland en Belgie meer. Ook in SKW zijn er maar genoeg die vanwege PZC toch maar niet in Duitsland werken, ook al zouden de verdiensten daar hoger liggen.. En er zijn er in het SKW die behoudens PZC meer bieden dan gemiddelde Duitse kwaliteit.

Eddy_V
8 juli 2017, 12:21
Doe mij Nederland maar!
Trouwens die Luder Lounge, dat is toch ook gewoon maar een soort van saunaclub? Daar krijg je dus ook geen pijpen zonder meer net als in die andere niet!

1e het ijsberenforum is ook bedoeld voor ervaringen in saunaclubs (en wandelgebieden voor de liefhebbers) en niet voor ervaringen uit het "normale" uitgaansleven
2e wat weet jij ervan als je er niet komt?!?
dat er niet meer over geschreven mag worden is iets anders dan het het niet meer gebeurt.
veel gezwets hier zonder recente praktijkervaring, maar dan val ik in herhaling (zoals bijna alle bijdragen in dit topic in de afgelopen weken)

Sjeufke
8 juli 2017, 12:35

Minister van Beflappen en Condoomzaken :smoke:

broodpoot
8 juli 2017, 13:02
Een dame gaf bij mij aan dat ze een duidelijke afname ziet in het aantal kamergangen tov een week eerder en dat daarom de regels maar worden overtreden. En over yy blijken ze goed geinformeerd te zijn dat ze daar geen gedoe krijgen.

Ok, ik had eerlijk gezegd de indruk dat mn de clubs tegenwoordig bang zijn voor represailles dus daarom redelijk bovenop de nieuwe wetgeving zitten en als er dames op PZC worden betrapt (en laten we wel zijn, news travels fast bij de dames) vliegen ze er gelijk uit.

Vraag me alleen nog af of een dame met Duitse nationaliteit die in Nederland pzc doet niet alsnog strafbaar is.

Zeker weten van niet. Wetgeving is natuurlijk van kracht voor het land waar die voor geldt. Andersom zouden niet Duitse dames geoon aan de gang kunnen in Duitsland met PZC.

Als je weinig geeft om de bijkomende service van de club (bijv. zwembad/sauna), dan wordt het inderdaad wel een beetje duur. In Van Goch waar ik vaker kom valt de entree nog mee, dus dan kun je met € 80 (exclusief de drankjes m.u.v. frei bier in het weekend) wegkomen voor een half uurtje plezier. De meeste privéhuizen in Nederland rekenen ook € 70 - € 80 voor een half uur. Als je inderdaad eerst een of twee uur in de auto moet zitten, dan kun je het beter laten. Frei bier heb je dan ook niets aan..

Dit dus. Nou zeg ik eerlijk dat ik het een enkele keer nog wel de moeite waard zal vinden. Vandaar ook dat ik er niet helemaal niet meer zal komen maar het zal een keer of 2 per jaar worden denk ik. Zo'n dag eet ik een broodje en 's avonds een bordje, drink ik een paar bakken koffie en voor een Euro aan fris (ik moet immers rijden en ik heb nou eenmaal geen zin om half dronken achter het stuur te zitten) en daar ben ik dan met inkom en benzine (nee, ik heb geen auto van de baas) 120 Euries voor kwijt. Tsja, dan moet het wel een bijzonder verhaal gaan worden wil je dat er nog uit gaan neuken.

Picasso 1
8 juli 2017, 13:12
Ok, ik had eerlijk gezegd de indruk dat mn de clubs tegenwoordig bang zijn voor represailles dus daarom redelijk bovenop de nieuwe wetgeving zitten en als er dames op PZC worden betrapt (en laten we wel zijn, news travels fast bij de dames) vliegen ze er gelijk uit.

Ga er maar vanuit dat zulk een stompzinnige wet regelmatig zal worden overtreden en dat dat binnen besloten circuits zal blijven. Als een idioot een wet bedenkt dat je voortaan maar 50 mag rijden op snelwegen dan is dat ook vragen om problemen zowel in het gedrag van de gebruikers als in de handhaving.

kempie
8 juli 2017, 15:32
Tsja, de standaard wordt dus nu 50 Euro voor PMC. Dat maakt voor mij dat die toegevoegde waarde van een SC weg valt. In Nederland kun je pmc achter de ramen ook krijgen.
De enige toegevoegde waarde van een sessie in een SC is dan nog dat je kunt TZ hoewel er maar weinig dames zijn die dit met overgave doen. Merendeel zijn toch dames waarmee de tongen lauwtjes tegen elkaar aan gaan.
Ik ga GT echt niet voorgoed links laten liggen. Een dagje uit met vrouwelijk schoon met een paar uitstekende sessies kunnen wat mij betreft ook prima nog een keer zonder gummi maar het beetje extra van PZC maakt voor mij wel dat ik GT minder ga frequenteren. Speelt ook voor mij mee dat ik in totaal 4 uur in de auto zit. Dus als ik ga moet ik dus het gevoel hebben dat het voor een bijzondere dag is en dat wordt met de mindere extra's toch minder. En ik heb de indruk dat dit voor een aantal collega ijsberen ook geldt. Gt zal heus niet faiiliet gaan hoor maar niemand die mij wijs maakt dat de business as good as usual blijft.

Ik kom uit amsterdam en moet dus ook zolang in de auto zitten. Vele jaren terug toen ik de clubs niet kende en vaak naar de ramen ging was het bij enkele vaste dames nog wel goed. Ja er zitten op de wallen meer mooie vrouwen dan in de meeste sauna clubs. Echter de service is kut. Vaak sta je na ongeveer 15 minuten weer buiten incl. Omkleden en dat kost dan 50. Bij die vaste dames was dat dan ruim 20 minuten. Ik ben er al jaren niet meer binnengeweest maar kan me niet voorstellen dat het beter is geworden. Klanten genoeg met al die toeristen meer dan vroeg. Dus onderhandelen hoef je niet te proberen voor jou zo weer een ander. Ik ga het dan ook niet eens proberen bij de ramen en bljjf ondanks de veranderingen naar de clubs gaan, ja ook de duitse. Misschien veranderd er wel weinig. In sommige clubs is bekend dat ik een goede klant ben die graag uurtjes blijft. In clubs waar ik zelden kom zal het mogelijk wat minder zijn maar het gaat om het hele plaatje. Zelfs als je pmc krijgt.

Ten eerste heb je dus al snel 15 minuten extra. Als het pmc allemaal niet zo bevalt houden we dat toch kort kan ik toch lekker lang neuken en dan houden we het ook bij een half uur. Scheelt in sommige gevallen weer 50. Ik kan wekelijks gaan en misschien wordt het wel goedkoper.

Ten tweede gaat het om de hele ervaring met een dame. Bij veel dames in de club kan je eerst nog even lekker babbelen of knuffelen op de bank. Ja als je in GT komt vragen ze gelijk de sleutel maar in LR bijvoorbeeld is het nog een veel betere ervaring dan de ruimte. Pre en aftersales noemen ze dat.

Ten derde is het de hele ervaring van zo'n dag in de club. Mijn vrienden hebben voor het grootste gedeelte een relatie en gaan niet vaak meer stappen. Dan moet ik alleen gaan stappen in de stad. Ga vaak gezellig met bekende uit de club samen naar een bepaalde club en heb ook nog vaste clubs waar het altijd wel gezellig is met de stammies. Ja ik kan niet drinken want ik moet terug rijden maar beter dan thuis op de bank. Wie heeft er nou perse alcohol nodig voor een gezellige dag.

Ten vierde zal ik vast nog wel tegen uitzonderingen aanlopen. Vast onder m'n vaste dames of in clubs waar ik veel kom maar ook nog wel eens in clubs waar ik niet vaak kom. Als ik het zo leest valt het de ene beer mee en de andere tegen en wordt er in de ene club heel anders mee omgegaan door dames en leiding dan in de andere club. Ik las zelfs iets positiefs over een club waarvan ik het niet had verwacht. Ik kom daar zo heel af en toe. Dus die club blijft een optie om zo af en toe wat nieuws te proberen want ze hebben meestal een goede line-up.

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest te gaan maar volgende week ga ik het eens proberen en ik denk toch dat ik de duitse clubs ook zal blijven bezoeken misschien ga ik meer naar nederlandse clubs. Zo af en toe zal ik vast nog een positieve verrassing vinden en het wordt mogelijk allemaal wat goedkoper terwijl ik nog wel leuke dagen heb. Ik ben iig niet van plan extra betalen voor wat niet mag. Dan blijf ik wel een half uurtje ipv een uur. Scheelt weer geld. Lijkt me sterks dat ik niet heen weer blijf rijden naar duitsland ook al is het 2 uur heen en 2 uur terug. De wallen ben ik iig niet van plan te bezoeken.

kempie
8 juli 2017, 15:34
Foutje wou bovenstaande post nog iets toevoegen ipv reageren.

kempie
8 juli 2017, 15:39

Een positieve ontwikkeling hopelijk volgen meer dames dat voorbeeld. Zal je zien is snel alles weer bij het oude.

Freddy_K
8 juli 2017, 17:07
PZC is in Duisburg nooit standaard geweest, dus kan daar ook geen standaard bedrag voor zijn geweest, dat bedrag was bij elke vrouw anders als ze überhaupt al PZC deed, wat lang niet altijd het geval was.

mijn punt was dat voor 1 Juli 17, PZC/Beffen mogelijk was voor een aufpreis. Als dat nog steeds zo is dan is er niet veel veranderd.

Technisch gezien was het officieel niet zo en niet iedereen deed het maar als ze het deden waren de gangbare prijzen diegene die ik heb genoemd. Mijn all time Duisburg favorite, Alexia, deed geen PZC, maar beffen mocht wel (ja pZC zal ze zogenaamd wel gedaan hebben bij een paar van die apen met die hele geweldige lul, met hun apekool verhalen). In 20101-2011 betaalde ik haar al 50€ daarvoor (PMC + beffen).

En inmiddels (sinds 2008) hebben die hooggeleerde heren bij de banken het geld al 2 keer zo zwak gemaakt. O nee ze beweren dat er geen inflatie is. Ze verdubbelen de hoeveelheid geld sinds 2008 en dan beweren ze dat er deflatie is in plaats van inflatie. Zal wel weer CNN zijn die die onzin onder het volk moet verspreiden. Maar voor 1 juli/2017 waren dit nog altijd de gangbare prijzen

Erotiekfan
8 juli 2017, 20:19

Ik verwacht dat veel partytreffs bij de prijzen willen uitkomen die ze normaal hanteren, ander prijzen ze zich uit de markt. Ze zullen iets onder het sauna tarief gaan zitten. Ik moet wel zeggen in de saunaclubs waar ik ben geweest, is het service nivo en het nivo dames wel veel beter.

Effe een rekensom

Partytreff La vita wallenhorst mijn keuze 3 stunden 80€ 3 x sex geen tijdslimiet afwerksex
Prijzen nog niet bekend maar ik schat in 30-40 entree 25-40 sex en ws tijdslimiet

Pauschalclub munster mijn keuze 3 stunden €100 ik haal dan 2 x sex vanwege de tijdslimiet
Wordt 30€ entree en 30€ kamergang in mijn geval 90€ per bezoek dus wat goedkoper bij een derde sessie ben ik duurder uit

Love Munster entree 40 en 2 x kamergang 40 per keer maakt 120 totaal

Op zich maakt het voor mijn niet veel uit, als de mood en de zin er is en de dame staat me aan dan ben ik tevreden, misschien een voordeel die komen gaat, in partytreff is het gewoon dat dames wat jagen, nu betaal je de dame dus je kunt nu zelf de keuze maken

Jammer van de pzc en frans totaal maar ik verwacht dat die regel massaal gaat worden overtreden, ik heb soms zulke heerlijke sessies gehad dat de vraag om een condoom te pijpen niet meer gesteld wordt in het spel! Neuken altijd met !!

VAZKOR
8 juli 2017, 20:51
Hier in samya hoorde ik van een dame dat ze die pmc toejuichen al of niet in stilte. Eentje vertelde me dat de dames die 'definitief stoppen' toch wel terug zullen keren. Money money weet je wel. Ook klanten komen zo ook terug. Kan zelfs als truc gebruikt worden om zo meer kamers te vangen voor dat 'definitieve' einde...
Zelf had ze geen probleem met registratie. Tja. De een zegt zu de ander zus.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

satanic surfer
9 juli 2017, 00:24
Gelukkig kramen ze geen regelrechte onzin uit in tegenstelling tot sommige ijsberenrakkertjes die rondstrooien dat er slechts evenveel dames als beschikbare kamers mogen werken pér club... Dat is toch je reinste Blödsinn...tja

Het overgrote gros van de dames zit uitermate verveeld met de wijzigingen, ze hebben geen flauw idee wat de toekomst brengt qua bezoekers, wat ze wél of niet goed of net niet goed doen om nog maar te zwijgen van het vooralsnog ontransparante non-informeren van de lokale overheden betreffende wat- en waar ze sommige zaken moeten regelen om conform de té komen regels actief te zijn...Laat staan wat ze ermee kunnen dat sommige ijsberenrakkertjes voor klinkklare onzin verbreiten halfcontinu..

Flipper
9 juli 2017, 01:13
Nou iig voor kreis viersen. Vv, happy, by night ,gt zal het wel duidelijk zijn.

https://www.kreis-viersen.de/de/dienstleistungen/prostituiertenschutzgesetz/

Staat er duidelijk dat als ze niet geregistreerd zijn voor 1 juli, ze zich meteen dienen te registreren.
Kontakt en email staan erbij voor vragen.

Zal toch wel niet voor niets daar staan. Deze info is hier trouwens al een aantal x gedeeld, dus ook de ijsberen zouden geinformeerd moeten zijn.

De dames spelen gewoon dumm und demlich. En geef ze eens ongelijk, als ze wat willen komen ze het maar halen, brengen zou ik ook niet doen.

Ik heb trouwens ook de meertalige lola app met een grote glimlach bekeken bekeken.

http://www.lola-nrw.de/video2.html?l=de

Nou weet ik wel waarom die dames rooie condooms gebruiken tegenwoordig..

Ik stem tegen het rode condoom!!!

Sjeufke
9 juli 2017, 01:19
Dit hele topic is een farce!
Als ik sommige quotes lees, denk ik.....waar maakt men zich druk om. Neem het 'voldoende kamers in een club' verhaal. Is een probleem van de club. Ik ga naar een club om met de meiden te stoeien en niet om me druk te maken of een club voldoende kamers heeft.......@#$%^&*%$%
Geldt ook voor de meiden die zogenaamd niet weten wat ze met de wijzigingen aan moeten. Zal mij echt een rotzorg zijn.
Alle respect naar de actieve schrijvers in deze topic overigens, die ijverig hun best doen om alle doemscenario's uit de kast te halen. Ieder zijn ding, maar het gaat nergens over.
Ga lekker door.....! Ik ga binnen een paar dagen naar een of andere club om weer wat hoogwaardige vitaminen te lozen.
Have fun! :smoke:

Flipper
9 juli 2017, 01:34
Sjeufke, het is belangrijk als nederlandse ijsbeer geinformeerd te zijn. Wat je ermee doet zal iedereen een spreekwoordelijke rotzorg zijn ;) . Ik gok dat het allemaal mee gaat vallen, maar ik heb liever dat de testcase voor het doemscenario niet flipper heet.. dus ik juich iedereen toe vooral de wet te negeren, des te eerder weten we wat er gebeurt als het toch een dingetje is :)

WA
9 juli 2017, 02:07
Sommigen ijsberen zijn spijkers op laag water aan het zoeken. Uit pure onmacht word er ineens heisa gemaakt om banale zaken die voor 1 juli absoluut geen issue waren. Verder vind ik het wel een vermakelijk topic en denk ik dat dit topic een mooi voorbeeld is wat voor een niet gering aantal ijsberen een heel belangrijk thema is. SC's konden (kunnen???) een hele tijd rekenen op klandizie vanwege de "SC Service". Dit beeld ligt nu aan diggelen en het is maar afwachten hoe de scherven aan elkaar gelijmd worden.

marcelasnl
9 juli 2017, 03:34
Ook per 01-07-2017 moet beffen veilig, deze cartoon toont hoe het werkt:

https://cravagolina.files.wordpress.com/2011/01/funny-cartoons-5081.jpg

VAZKOR
9 juli 2017, 05:03
Er zijn dames die blijkbaar denken dat dat nog mag, dat beffen. Net voor gehad. Ik weet het eigenlijk niet, beflapplicht staat nergens vermeld op die affiches die in Mondial en samya prijken.

Jan Verplancke
9 juli 2017, 08:07
Hier in samya hoorde ik van een dame dat ze die pmc toejuichen al of niet in stilte. Eentje vertelde me dat de dames die 'definitief stoppen' toch wel terug zullen keren. Money money weet je wel. Ook klanten komen zo ook terug. Kan zelfs als truc gebruikt worden om zo meer kamers te vangen voor dat 'definitieve' einde...
Zelf had ze geen probleem met registratie. Tja. De een zegt zu de ander zus.

PZC met alle klanten is voor een deel van de dames wel een no-go. Alleen zitten die dan vaak achter de ramen, escort of privé. Dat van die registratie is ook weer niet heel raar natuurlijk.

Duitse saunaclubs waren al een tijd bezig aan een vrije val. Afwachten hoe dit uit gaat pakken. Het kan een aantal kanten op. Denk wel dat veel clubs zonder PZC geen business case meer hebben. Veel dames ook niet natuurlijk. Lijkt me dat men even aankijkt hoe de handhaving is en daarna weer over gaat tot de orde van de dag.

Partycrasher
9 juli 2017, 08:33
Er zijn dames die blijkbaar denken dat dat nog mag, dat beffen. Net voor gehad. Ik weet het eigenlijk niet, beflapplicht staat nergens vermeld op die affiches die in Mondial en samya prijken.

Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik eis beschermd te worden tijdens het beffen, want dat is echt wel goor. Daar moet de club/de dame voor zorgen.
Als geen van beiden voor die bescherming wil of kan zorgen, dan heft het elkaar op, en kan ik zonder condoom gepijpt worden.

Bij gebrek aan vertrouwen bij de een of bij allebei kan eventueel gevraagd worden om gelijk oversteken...

de duisburg spesjalist
9 juli 2017, 08:49
het Duisburgse is nog steeds de plek om te zijn . privacy ligt er hoog voor zowel dame als klant :biggrin: de kamers kunnen nog steeds worden afgesloten . even de kruk voor de deur en de instantie die controleer moet meer lawaai maken om binnen te komen ;)

pret
9 juli 2017, 08:56
het Duisburgse is nog steeds de plek om te zijn . privacy ligt er hoog voor zowel dame als klant :biggrin: de kamers kunnen nog steeds worden afgesloten . even de kruk voor de deur en de instantie die controleer moet meer lawaai maken om binnen te komen ;)

Ik ben niet de specialist, maar over het algemeen deden de meeste dames In Duisburg voor 1 juli al aan pmc. :biggrin:

de duisburg spesjalist
9 juli 2017, 08:58

ben je nu aan het solliciteren als minister :rolleyes: geintje

pret
9 juli 2017, 08:59
ben je nu aan het solliciteren als minister :rolleyes: geintje

Ja iedereen wil alleen maar prettige ministers hebben toch. :tongue:

de duisburg spesjalist
9 juli 2017, 09:04
Ik ben niet de specialist, maar over het algemeen deden de meeste dames In Duisburg voor 1 juli al aan pmc. :biggrin:

natuurlijk in Duisburg gebeurt alles volgens de regels . :rolleyes:

Partycrasher
9 juli 2017, 10:15
Die controleurs weten net als iedereen dat meisjes achter de ramen een zeer slechte service geven. Die controleurs zijn trots op die meisjes en gaan met een gerust hart naar bed (gewoon thuis). Daarom zouden ze nooit gaan controleren in ramenbuurten.

Ze haten die meisjes die wel een goede service geven, want ze willen dat wij gefrustreerd door het leven (blijven) gaan, en een van die typische gevolgen van een goede service door een DVP is dat allerlei frustraties even worden vergeten. Dat mag dus NIET gebeuren!

Waar zitten die meisjes die een goede service geven? Oh ja, in de saunaclubs.
Dus dáár zouden ze gaan controleren.

Overigens denk ik dat er geen enkele controle zal plaatsvinden op PMC/PZC. Ik wilde De Duisburg Spesjalist gewoon even wijzen op de realiteit ;). :smoke:

phoenix
9 juli 2017, 10:36
weet je wat ik ook weet partycrasher dat controleurs, als ze al zijn aangesteld die twijfel heb ik nog wel, hier rustig meelezen

de duisburg spesjalist
9 juli 2017, 10:55
Die controleurs weten net als iedereen dat meisjes achter de ramen een zeer slechte service geven. Die controleurs zijn trots op die meisjes en gaan met een gerust hart naar bed (gewoon thuis). Daarom zouden ze nooit gaan controleren in ramenbuurten.

Ze haten die meisjes die wel een goede service geven, want ze willen dat wij gefrustreerd door het leven (blijven) gaan, en een van die typische gevolgen van een goede service door een DVP is dat allerlei frustraties even worden vergeten. Dat mag dus NIET gebeuren!

Waar zitten die meisjes die een goede service geven? Oh ja, in de saunaclubs.
Dus dáár zouden ze gaan controleren.

Overigens denk ik dat er geen enkele controle zal plaatsvinden op PMC/PZC. Ik wilde De Duisburg Spesjalist gewoon even wijzen op de realiteit ;). :smoke:

in Duisburg gebeurt alles volgens de nieuwe regels partycrasher :rolleyes:

pret
9 juli 2017, 11:20
in Duisburg gebeurt alles volgens de nieuwe regels partycrasher :rolleyes:

Sterker nog in Duisburg hielden ze zich zelfs aan de regels nog voordat ze waren opgesteld. :biggrin:

Picasso 1
9 juli 2017, 11:27
Sterker nog in Duisburg hielden ze zich zelfs aan de regels nog voordat ze waren opgesteld. :biggrin:

Denk zelfs dat de nieuwe wet daar in een kamertje is opgesteld.

de duisburg spesjalist
9 juli 2017, 15:38
Denk zelfs dat de nieuwe wet daar in een kamertje is opgesteld.

daar ben ik zeker van de nieuwe regels zijn tussen 2008 en 2010 opgesteld in kamer 108 van eros 26 en goed gekeurd door alle exploitanten van de vulkaan het had alleen even tijd nodig om door de Duitse maffia te komen met merkel aan het hoofd is dat geluk :biggrin: alle pz die ik in de rubrieken van de dames heb geschreven zijn verzonnen :rolleyes: het zijn leugens :hammer: om maar meer mensen naar de vulkaan te treken :biggrin: mijn gemeende excuses ook na de controlerende instanties aan die instanties een oproep het is zinloos om op de vulkaan te controleren alles gebeurt er al jaren safe ao en PZ zijn er nooit uitgevoerd beffen alleen met een bef lapje jullie moeten de controle bij sauna club beluga uitvoeren :cool: op de vulkaan komen alleen maar nette mensen :wink2:

awakey
9 juli 2017, 15:51
Hier in samya hoorde ik van een dame dat ze die pmc toejuichen al of niet in stilte.
Bijna alle dames zullen de wet pmc toejuichen maar of ze dit nog zullen toejuichen als ze vaststellen dat hun inkomsten binnen enkele weken/maanden gedaald zijn...

hallodaarbenikweer
9 juli 2017, 15:54
Wass passiert im Zimmer bleibt im Zimmer.

de duisburg spesjalist
9 juli 2017, 15:54
laten we wel wezen wie gaat het nu controleren je zou betrapt moeten worden :rolleyes: en voor ze op de kamer zijn dat is een keuze kies voor de verste kamer in een sauna club eb blokkeer de deur :biggrin:

Flipper
10 juli 2017, 08:37
Waar ik trouwens niemand over hoor, is dat clubeigenaren vanaf 1-1-2018 een vergunning/examen af moeten leggen met als vereiste dat ze geen crimineel verleden mogen hebben. De wet heet prostitutions schutz gesetz he. Dwz ze moeten voor een veilige werkomgeving zorgen. Dus sexuele intimidatie, pooiers, drugsdealers etc.. kan eigenlijk vanaf 1-1-2017
Niet meer ik gok dat dit volk ook snel tot het verleden gaat horen. Als dat.kwartje gaat vallen bij ze. Als ze een aanklacht tegen zich hebben lopen krijgen ze dat papiertje niet.

Willem2
10 juli 2017, 09:41
Waar ik trouwens niemand over hoor, is dat clubeigenaren vanaf 1-1-2018 een vergunning/examen af moeten leggen met als vereiste dat ze geen crimineel verleden mogen hebben. De wet heet prostitutions schutz gesetz he. Dwz ze moeten voor een veilige werkomgeving zorgen. Dus sexuele intimidatie, pooiers, drugsdealers etc.. kan eigenlijk vanaf 1-1-2017
Niet meer ik gok dat dit volk ook snel tot het verleden gaat horen. Als dat.kwartje gaat vallen bij ze. Als ze een aanklacht tegen zich hebben lopen krijgen ze dat papiertje niet.

Het ging jou toch eerst om hele andere zaken ;)
De wet gaat zelfs verder, ook de manager en assistent manager dienen een vergunning/examen afgelegd te hebben. Voor sommige clubs is dat inderdaad lastig ...

Picasso 1
10 juli 2017, 09:45
Het ging jou toch eerst om hele andere zaken ;)
De wet gaat zelfs verder, ook de manager en assistent manager dienen een vergunning/examen afgelegd te hebben. Voor sommige clubs is dat inderdaad lastig ...

Is goed voor de emacipatie, je krijgt er vanaf 1-1-2018 veel vrouwelijke eigenaressen en managers door.

Badslippers
10 juli 2017, 10:19
Is goed voor de emancipatie, je krijgt er vanaf 1-1-2018 veel vrouwelijke eigenaressen en managers door.

Hoezo? Die kunnen ook een strafblad hebben. Ik denk bijvoorbeeld aan een vroegere vrouwelijke manager die bij het Steueramt in het krijt stond en naar de rechtbank moest.

phoenix
10 juli 2017, 11:12
ik geloof dat er een aantal saunaclubs bestaan die en vrouwelijke eigenaar hebben of hadden omdat ze nu of eerder in bak zijn terecht gekomen. De vraag is of deze clubs dat volhouden...in nederland beperkt zich dat niet alleen tot bordelen maar juist in privé-ontvangt, escort etc, waarom ? omdat we in nederland steeds meer met name vrouwen hebben die alles willen sluiten omdat ze denken namens alle andere vrouwen te spreken en omdat ze macht hebben natuurlijk en een aantal mannelijke adjudanten eten prima assisteren...kwalijk maar wel wat zeker realiteit is...

als clubs het niet volhouden gaat de illegaliteit weer terug naar waar ze was,vrouwen in willekeurige donkere straten louches cafe's , taxidiensten en hotels...(zonder gebruik te maken van internet)., dus weer terug bij af...je kunt wel alles juridische willen regelen, controleren en vastleggen daarmee is net gezegd dat daarmee ook betaalde seks zal verdwijnen...

mechelen
10 juli 2017, 11:17

Een stroman is snel gevonden...

Picasso 1
10 juli 2017, 11:23
Hoezo? Die kunnen ook een strafblad hebben. Ik denk bijvoorbeeld aan een vroegere vrouwelijke manager die bij het Steueramt in het krijt stond en naar de rechtbank moest.

Mannelijke eigenaren van bedrijven die tegen problemen aanlopen, schuiven regelmatig hun vrouwen naar voren v.w.b. de formele registraties.

Flipper
10 juli 2017, 11:34
Je zult je neus schoon moeten houden. Eerste hint van mishandeling of uitbuiting en de behorde staat op de stoep.

Johnny Bravo
10 juli 2017, 11:44
Een stroman is snel gevonden...

En waar haalt die stroman het geld vandaan?

VAZKOR
10 juli 2017, 12:11

Het ene is nog net niet weggezet als onzin (aantal dames = aantal kamers, en ja, pèr club) en hier is weer iets anders om over te leuteren :rolleyes::gruebel:

Allez vooruit, zijn er clubs bekend dan, die zo in de problemen kunnen komen? Nee, mss posten we dat best niet, die lui lezen mee.

Tegenwoordig mag echt niks meer in de pestmaatschappij van heden ten dage, zelfs zorgeloos plezier kan nauwelijks nog zonder camera's, regels, aanslagen etc etc. :angryfire: Het stemt me droevig.

Flipper
10 juli 2017, 13:57
Kunnen we beter niet doen nee =).

Mja ik ken een verhuurder die ze bij de behorde met voornaam kennen. Dat zou nog wel eens als een rechte hoekslag aan kunnen komen. Of je nou kamers verhuurt aan dames of een club verhuurt aan een uitbater... wie is het bokje straks..

Johnny Bravo
10 juli 2017, 14:03
Gewoon prostitutie verbieden en prostitutie bezoek verbieden!

Wel zo duidelijk, toch?

Hoeven we ook niet meer te speculeren hierop het forum hoe de toekomst eruit gaan zien met de clubs.

Kunnen we gewoon weer over belangrijke zaken praten zoals in de topic voetbal en tour de la france.:biggrin:

:wink2:

Flipper
10 juli 2017, 14:18
Jb binnekort zitte we allemaal kamerloos aan een cola te zuigen.. en te klagen over turken die wel neuken.
Hahaha..

Lol.

John mc Snek
10 juli 2017, 14:33

"Roken slecht ? Welnee, mijn opa rookt al zijn hele leven en is nu 90 en kerngezond"

Dat is blijkbaar een beetje het plafond hier, op een algemene stelling een anekdote (n=1) of wellicht twee aanhalen om deze te weerleggen.
Het gaat er toch om dat dit in het algemeen opgaat!

Overigens krijg je geen strafblad als je de hoogte van een belastingaanslag betwist en dit in bezwaar en beroep hij de rechtbank uitvecht ...

Tot slot : dolletjes dat het argument van de kleine getallen wel wordt gebruikt bij clubeigenaars terwijl het door dezelfde persoon wordt afgezworen bij asielzoekers [emoji51][emoji51][emoji51]

A: asielzoekers integreren prima en doen hun best
B (adslippers) : welnee, ik ken er een paar die half Hamburg hebben afgebroken "

Badslippers
10 juli 2017, 16:44
ik ken er een paar die half Hamburg hebben afgebroken

Half Hamburg? Bron? Onderbouwing? Ach ja, in overdrachtelijke zin natuurlijk.

de duisburg spesjalist
10 juli 2017, 19:00

er wordt er een waker ik ga geen club noemen maar 1 manager is al weg in een behaalde club . wat mijn ook opval is dat er op de vulkaan veel nieuwe security is in de huizen 17-19 en eros 26 dat zal hier ook best wel is mee te maken kunnen hebben

Firehawk
10 juli 2017, 20:07
Niet zo veel zorgen maken en gewoon lekker neuken, we zien het wel.

toyota
10 juli 2017, 20:56
Ben ik het helemaal mee eens Firehawk.
De meeste ijsberen maken zich nu al veel te druk.
De soep word niet zo heet gegeten als hij word opgediend.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Sjeufke
10 juli 2017, 21:10
Inderdaad, gisteren zeer vroeg er ook al een opmerking over gemaakt.
Sommige verslagen gelezen hebbende valt het in een aantal clubs wel mee. Zo ook via whatsapp positieve berichten ontvangen.

Big30
10 juli 2017, 21:53
Heren. Graag de regels mbt de nieuwe wetgeving respecteren. Geen suggesties mbt bepaalde clubs dan wel richting bepaalde ijsberen.

deket
10 juli 2017, 21:54
Heb zo de indruk dat het betreffende Nederland ook niet meer lang gaat duren hoor.
Nogmaals het kadert in een puriteinse tendens waar volgens mij prioriteiten verkeerd worden bekeken en men beter energie, tijd en personeel kan besteden aan echte criminaliteit.
en wannrer de wet de bedoeling zou hebben om gedwongen prostitutie uit te roeien is dat nobel maar gebruikt men niet de juiste manier.
Anyway, ikzelf heb een hekel aan dat plastiek, maar moet eerlijk bekennen dat de zin vlug over zou zijn wanneer een je een pzc en ft krijgt van een meid met zeer doffe blik, blauwe plekken en een gebit dat heel wat prijs geeft hoe ze leeft.
iemand die daar van opgewonden geraakt mag onmiddellijk naar de psychiatrie.
Maar dat zijn juist de indicatoren ivm gedwongen prostitutie, niet dat fucking plastiekje

Picasso 1
10 juli 2017, 21:56
Hoe zit het eigenlijk met gangbangs a la SF? Vallen die ook onder de prostitutiewetgeving? Het is immers als swinger evenement aangegeven waar inderdaad swingers aanwezig zijn.

phoenix
10 juli 2017, 21:59
ja picasso dat heb ik hier ook al ergens ter sprake gebracht...dat gaat gewoon door als je de websitebekijkt , alleen veel soberder nu ingekleed..., voor swingers zo lees ik op een ander forum bestaan er andere regels...enekel partytreffs zullen naar mijn idee op dat concept verder gaan..

Sjeufke
10 juli 2017, 22:05
Piet, volgens mij heb jij bericht #1176 van B30 niet helemaal begrepen :rolleyes:

Picasso 1
10 juli 2017, 22:05
Behalve swingers zijn er porno actrices. Maar mogelijk mag met de porno actrices PZC alleen als er ook sprake is van opnames. Bij swingers lijkt het me natuurlijk complete onzin, het staat mensen immers vrij om seks te hebben met elkaar hoe ze maar willen.
In Beieren bijvoorbeeld mogen zelfs sexfilms niet zonder condoom, vandaar dat pornomaatschappijen daar uit vertrokken.

@sjeufke, het is maar de vraag of het ook daarvoor geldt. Het zijn geen prostituees.

Sjeufke
10 juli 2017, 22:08
Geen GB club meer?

Picasso 1
10 juli 2017, 22:15
Ze mogen niet commercieel met 'Gangbang' reclame maken waarschijnlijk, maar bij 'Swinger parties' vallen ze volgens mij buiten de regels van deze wet. En je bezoekt als klant een pand die zich uit als swingerclub. Volgens mij kunnen ze je dan met de prostitutiewet niks maken. Je ging immers naar een swingerclub en niet naar een bordeel of commerciele gangbang met prostituees.

pret
10 juli 2017, 22:19
Ze mogen niet niet commercieel met Gangbangs reclame maken, maar bij swinger parties vallen ze volgens mij buiten de regels van deze wet.

Dat verklaart dus waarom Eden en Haus Eriks omgetoverd zijn tot Swingerclubs.

phoenix
10 juli 2017, 22:26
genau pret en dan worden het straks allemaal porno actrices....hihi, krijg je je eigen film mee naar huis....( dat laatste betwijfel ik maar. is wel grappig..)

Picasso 1
10 juli 2017, 22:32

Maar dat werkt niet helemaal, als je dames betaalt voor sex dan sta je niet sterk als er controle is. Echter bij een Swingerparty betaal je alleen maar een entree en zijn de dames ook bezoekers die met hun vriend zijn of porno actrices (kunnen ze aantonen met hun films). Dan sta je als klant bij een controle wel sterk lijkt me.

phoenix
10 juli 2017, 22:34
tuurlijk wel picasso ik kan iemand toch geld geven als in ene swingerclub ga wippen..., gebeurd nu ook in heerwaarden bijvoorbeeld in nederland, ook een swingerclub...

Picasso 1
10 juli 2017, 22:37
tuurlijk wel picasso ik kan iemand toch geld geven als in ene swingerclub ga wippen..., gebeurd nu ook in heerwaarden bijvoorbeeld in nederland, ook een swingerclub...

Dat zijn dus feitelijk prostituees en zouden in Duitsland dus in problemen kunnen komen, en dus ook de aan hun betalende clubklanten als er sprake is van onbeschermde sex.

Big30
10 juli 2017, 22:56
Sorry maar gaan we nu privé dames in Duitsland in gevaar brengen door hier naar hun advertentie te gaan linken?
Denk eerst na voordat je post aub.

Picasso 1
10 juli 2017, 23:04
Sorry maar gaan we nu privé dames in Duitsland in gevaar brengen door hier naar hun advertentie te gaan linken?
Denk eerst na voordat je post aub.

Je bedoelt post 1185? Die link kan inderdaad beter weg omdat daar nog onduidelijkheid over is.

Big30
10 juli 2017, 23:06
Je bedoelt post 1185? Die link kan indedaad beter weg omdat dat nu nog onduidelijk is.
Nee maar die link is ook niet handig.

phoenix
10 juli 2017, 23:14
nu ene linkje van een swingerclub! http://erotiktreff95.de/home/infos-events/, hopelijk mag dit wel, dit was voor 1 juli anders...

Picasso 1
10 juli 2017, 23:17
Geen enkele link is handig, phea, en ook geen enkele clubnaam. Teveel vraagtekens.

phoenix
10 juli 2017, 23:19
maar het zijn toch gewoon clubs in duitsland die adverteren...

Picasso 1
10 juli 2017, 23:21
maar het zijn toch gewoon clubs in duitsland die adverteren...

Jawel, maar wij stellen hier iets ter discussie en daar kunnen zij beter niet aan gelinkt worden.

phoenix
10 juli 2017, 23:23
als ik zo wat rond google, dan is die wet zo lek als ene mandje, en handhaven...we gaan het zien

Picasso 1
10 juli 2017, 23:27
als ik zo wat rond google, dan is die wet zo lek als ene mandje, en handhaven...we gaan het zien

Die wet deugt inderdaad niet en geeft onduidelijkheid en gedoe......maar ze hebben het aangenomen.

phoenix
10 juli 2017, 23:32
he picasso , ik wilde je wat sturen, maar je box is vol

Sjeufke
10 juli 2017, 23:34
Ik heb met twee ex eden girls afgesproken om de swingersclub in Merzenich te bezoeken.......ik ga het meemaken, want ik heb nog nooit zo'n tent van binnen gezien.

Partycrasher
11 juli 2017, 15:52
Ik denk dat vroegere saunaclubs die nu een parenclub zijn geworden, zoals Planet Eden en Haus Erika, geen lang leven beschoren is als parenclub. Stellen die parenclubs bezoeken kennen alle voor hen interessante parenclubs, zullen zo af en toe een uitstapje maken naar een andere parenclub, maar niet in groten getale gaan wisselen van hun huidige favoriete plekken naar een vroegere saunaclub.
Alleenstaande heren zullen er wel heen gaan, maar na 1 keer zullen ze denken: hier kom ik nooit meer. Gewoon omdat het er saai is.

Willem2
11 juli 2017, 16:19
he picasso , ik wilde je wat sturen, maar je box is vol

Heeft zijn buitengrenzen gesloten :rolleyes:

Swingerclub worden is de laatste stuiptrekking van saunaclubs die zich niet aan regels willen houden.

Brad Clitt
11 juli 2017, 16:37
Bij Eden hebben ze nu wel een zwart reclamebord op de akker langs de doorgaande weg staan, voorheen was het rood.
Afgelopen zaterdag er 'toevallig' langsgereden, maar gezien de ligging zal het niet lang duren voordat ze de poorten definitief kunnen sluiten want de locals (gutbürgerlich, katholiek) zie ik nou niet bepaald aan als swingers, of ik lig achter met mijn beeld van de huidige maatschappij.

de duisburg spesjalist
11 juli 2017, 16:47

die wet slaat nergens op ik denk dat hij aangepast gaat worden of in de boeken kast verdwijnt binnen 1 jaar

Punter
11 juli 2017, 17:55
die wet slaat nergens op ik denk dat hij aangepast gaat worden of in de boeken kast verdwijnt binnen 1 jaar

Wetten "verdwijnen" niet zomaar.

de duisburg spesjalist
11 juli 2017, 18:09

dat gaat ook niet zomaar gebeuren maar als swingers clubs wel toegestaan zijn wordt iedere dvp toch swinger dan der bij er lig een brief bij het hoge gerechtshof over de registratie deze wet is zo lek als een mandje de tijd zal het leren :rolleyes:

John mc Snek
11 juli 2017, 18:21

In Bayern en Saarland bestaat (het belangrijkste deel van) deze wet al jaren en kabinetten dus gezien de uitbreiding nu naar heel Duitsland kun je eerder verwachten dat de wet nooit meer verdwijnt dan andersom...

Koot@Zuur
11 juli 2017, 18:48
Moet nu eigenlijk de vrouw van een hoerenloper in Duitsland de tuinman, tennisleraar of poolboy ook MC pijpen.....:k046[1]:

Of geldt dat niet omdat niet de vrouw maar de echtgenoot hem betaald.....:136[1]:

de duisburg spesjalist
11 juli 2017, 20:45
In Bayern en Saarland bestaat (het belangrijkste deel van) deze wet al jaren en kabinetten dus gezien de uitbreiding nu naar heel Duitsland kun je eerder verwachten dat de wet nooit meer verdwijnt dan andersom...

ik denk dat de registratie plicht een wijziging in kom dat dat helemaal geschrapt wordt of anoniem .

WA
11 juli 2017, 22:26
ik denk dat de registratie plicht een wijziging in kom dat dat helemaal geschrapt wordt of anoniem .

Zou het.....? Het is anders bij uitstek een manier om de pay-sex behoorlijk wat wind uit de zeilen te nemen. De "handelswaar" dusdanig aan regels onderwerpen (lees => uit de anonimiteit halen en de belastingafdracht bij hen zelf leggen) zodat de aanwas behoorlijk stagneert en de uitbaters van ramen/clubs etc etc geen business case meer hebben.

DVP die Dld verlaten vanwege deze wet doen dat en / of omdat ze niet ergens geregistreerd willen staan als zodanig dan wel vanwege de afgenomen mogelijkheden om geen belastingen te hoeven betalen over hun inkomsten.

de duisburg spesjalist
13 juli 2017, 17:02
Zou het.....? Het is anders bij uitstek een manier om de pay-sex behoorlijk wat wind uit de zeilen te nemen. De "handelswaar" dusdanig aan regels onderwerpen (lees => uit de anonimiteit halen en de belastingafdracht bij hen zelf leggen) zodat de aanwas behoorlijk stagneert en de uitbaters van ramen/clubs etc etc geen business case meer hebben.

DVP die Dld verlaten vanwege deze wet doen dat en / of omdat ze niet ergens geregistreerd willen staan als zodanig dan wel vanwege de afgenomen mogelijkheden om geen belastingen te hoeven betalen over hun inkomsten.

maar het is moeilijk te handhaven ik ben bang dat er minder belasting gevangen gaat worden want hoe gaan ze dat handhaven . In een saunaclub betaald een dame gemiddeld 50 euro entree daar word ze geloofd als ze zeg ik heb maar 6 kamers gemaakt ze wordt ook geloofd als ze zeg ik heb maar 1 kamer gemaakt van 50 euro hoe willen ze dat nu controleren dat gaat nog een heel moeilijk verhaal worden ;) en in een iets ruimere zin geld dat ook voor de vulkaan bijvoorbeeld een dvp betaal 130 euro per dag en ze zeg ik heb 10 kamertjes gemaakt van 30 euro :rolleyes: even een ander voorbeeldje maar dan in NL het zand pad daar liepen voorheen belasting inspecteurs denk je nu werkelijk dat die iedere euro belasting gebeurt hebben :hammer: een dvp moet een kasboek bij gaan houden maar daar kunnen ze ook creatief mee zijn in hun voordeel :eek: we gaan het mee maken :wink2:

deket
14 juli 2017, 00:39
In België worden ook de Oost-Europese dvps geregistreerd.
zowel bij de ramen, priveontvangst dan bij de clubs.
Geen last van de belastingdienst, neen gewoon om de prostitutie in kaart te zetten.
Laten we hier in dit item eens ophouden met dat gespeculeer zonder kennis van zaken.
Deal?

WA
14 juli 2017, 15:06
er is dan ook niemand die zegt dat er in bijv België niet geregistreerd word. Doe anders even het bericht "qouten" waarin dat volgens jouw gebeurd. Dan kun je het daarna eventueel nog gaan hebben over het al dan niet speculeren zonder kennis van zaken. Deal?

John mc Snek
14 juli 2017, 15:16
er is dan ook niemand die zegt dat er in bijv België niet geregistreerd word. Doe anders even het bericht "qouten" waarin dat volgens jouw gebeurd. Dan kun je het daarna eventueel nog gaan hebben over het al dan niet speculeren zonder kennis van zaken. Deal?

Deket heeft toch een punt als hij als voorbeeld geeft dat het in Belgie ook gebeurt (registratie) en daar ook geen rampscenario plaatsvindt zoals sommigen nu in dit topic over Duitsland schetsen.

Het is daarom niet zo gek om wat bestaande praktijkvoorbeelden aan te halen en daarmee te laten zien dat het allemaal wel meevalt .
Net zoals mensen melden dat de pmc wetgeving niet lang zal bestaan terwijl deze al sinds jaar en dag in Bayern en Saarland bestaat en genoemde argumenten in dit topic dus veelal inderdaad neerkomen op " speculeren zonder kennis van zaken".

WA
14 juli 2017, 15:46
Wat Deket wel doet is de suggestie wekken dat anderen wel rampscenarios voorspellen of voorspelden. Hij moet eens niet zo mister know it all willen spelen in dit verder vrij luchtige topic. Iedereen heeft door dat er met een knipoog word gediscussieerd, behalve ons Vlaamse pay sexy orakel...

Er zijn al lang voorbeelden te over doorheen het hele forum dat het allemaal wel meevalt maar dat word gemakshalve even vergeten of bewust genegeerd.

Das
14 juli 2017, 18:09
:hammer:Die klotewet bespaard me een heleboel eurootjes... geen ft meer.... toch iets positief?:hammer:

pret
14 juli 2017, 18:37
:hammer:Die klotewet bespaard me een heleboel eurootjes... geen ft meer.... toch iets positief?:hammer:

Je mag je FT ook voltooien in het rubbertje.

deket
14 juli 2017, 20:43
Dit een vrij luchtig topic? Voetbalitem etc,, dat zijn over het algemeen vrij luchtige topics.maar dit?
hier leutert men nu al bijna 50p over een wet waarvan de effecten op lange termijn moeten'blijken.
Haalde het voorbeeld van Belgie aan omdat men hier insinueert dat ze de verplichte registratie in Duitsland linken aan de belastingen en dat is niet de bedoeling van deze wet.
alleen vraag ik me af dat men om gedwongen prostitutie te bestrijden , het verpichten.van condoom wel opportuun is en kadert fit volgens mij in een meer puriteinse tendens van de laatste jaren.
en nu ga ik niet meer op dit thema terugkomen, zonde van de tijd.

dirty Hairy
14 juli 2017, 20:59
Je mag je FT ook voltooien in het rubbertje.
Gratis zelfs! Alleen maar voordelen...

lyon
14 juli 2017, 21:22
In elk geval komen er nu minder ziektes met deze nieuwe wet. Want een partytreff is dan verleden tijd. Tenzij het natuurlijk illegaal gebeurd.
De dames die hier nu werkzaam zijn worden er in elk geval beter van omdat juist zij het vaak niet uit vrije wil doen.
Ze zijn niet voor niks vaak ongeïnteresseerd als de baas er niet bijzit. Een enkeling uitgezonderd dan.
Ik denk dat nu veel dvp privé gaan en advertenties plaatsen op div. site`s Alleen de echte pareltjes die zo uit een sprookje zijn gestapt zullen het redden in een saunaclub denk ik.
De rest is moeders mooiste niet, maar je ging als nuchtere Hollander voor de prijs.

Big30
17 juli 2017, 05:54
Het is uiteraard verboden om in een bericht pzc te noemn, laat staan nzc, maar dat laatste was al onze policy.

Punt is al eens eerder opgemerkt maar herhaal ik hier nog maar eens. Kom je in een bericht verwijzingen naar pzc tegen meld dat dan.

Nb het is als gezegd niet toegestaan mocht dit ondanks de nieuwe wetgeving toch het geval zijn te schrijven dat pzc heeft plaats gevonden. Ook vragen dan wel suggesties dat in bepaalde clubs dit toch mogelijk plaats vindt zijn niet toegestaan.
Zelfs in algemene zin opmerken wat jouw ervaringen zijn is niet handig want dan gaat men bij Pietje als ie zegt dat het wel meevalt bv opzoeken waar hij recent is geweest.

Pzc is verboden, handhaving zal lastig zijn en ik verwacht ook niet dat dit hoge prio zal hebben. Maar clubs zijn wel nu verplicht dit verbod duidelijk aan te geven.
Verdere discussie is eigenlijk niet opportuun omdat club en dame niet genoemd mogen worden maar ook omdat geen suggesties mbt bepaalde clubs gewekt mogen worden.
Nog maar eens herhaald ... .

rokkenjager
17 juli 2017, 07:56
Ik begrijp niet zo goed waarom zo moeilijk gedaan wordt en dat er sensuur plaatsvind over het feit dat er niet geschreven mag worden over pzc en nzc. Immers zoals het forum zelf stelt is dit een forum gemaakt door ijsberen voor ijsberen. Ik zie dan ook het probleem niet dat er over geschreven wordt zonder naam van de dame of het etablissement te noemen. Ik denk dat het van belang is voor de ijsberen om te weten wat waar mogelijk is.
Daarnaast wordt er over veel meer zaken geschreven die strafbaar zijn. Waarom mag dit wel? Mijns inzien is het meten met 2 maten. Ofwel geen enkel verboden onderwerp wordt hier besproken ofwel alle onderwerpen moeten besproken kunnen worden.

Sjeufke
17 juli 2017, 08:33
Ik zie dan ook het probleem niet dat er over geschreven wordt zonder naam van de dame of het etablissement te noemen. Ik denk dat het van belang is voor de ijsberen om te weten wat waar mogelijk is.
Beide zinnen conflicteren met elkaar. Door geen namen te noemen kan je nimmer aangeven waar wat mogelijk is.
Het is simpel! Geen enkel forum wil een bron zijn die dames of clubs in de problemen kan brengen. Alle fora hebben deze regel per 1-1-17 ingesteld.
Voorts is het niet zo moeilijk om er achter te komen waar en bij wie wat mogelijk is. Er schrijven hier tig clubstammies. Van elke club zijn er wel een of meerderen te vinden. Met één pm word je op je wenken bediend.