PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Duitse Prostitutie wetgeving

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9

schoolmeester
4 december 2017, 05:57
Jan Verplancke, beter lezen SCHOOLMEESTER moet zijn: beter lezen VRIJE JONGEN.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
4 december 2017, 10:51
Niet onmiddellijk relevant, maar de standaardprijzen bij de ramenbuurten zijn 30euro.
Dat zeker betreffende Aken en Brussel. En neen ik ben geen klant daar maar weet het wel uit eerste bron.
Verder wil ik opmerken dat een entreeprijs van 50euro al een zekere selectie zou teweegbrengen.
Natuurlijk niet, indien je merkt wat een gespuis en marginalen er soms rondlopen (dixit de meiden) vele klanten zuipen en vreten zich vol, en als ze al kameren is dat voor een schamele 50 euro.

Hm... volgens mij was die 30 euro vanaf prijs bij een selectie dames in Brussel. 1e keer dat ik het met een donkere dvp heb gedaan was volgens mij daar voor minder dan 50 euro. Misschien idd 30, maar precieze bedrag ben ik vergeten.
Echter als je bij sommige jongere slanke Roemeense dames wilde, dan was het wel 50 euro. En als ik me niet vergis voor 15 min.

En betreft je 2e punt, d'r zijn er ook die flessen sterke drank bestellen en een paar meiden de kamers op nemen voor een 'private party'. Die zouden sommigen ook onder gespuis verstaan :rolleyes:

mentholbear
4 december 2017, 11:08
15 of 20 minuten, men roept maar wat achter de ramen. Voor het instaptarief mag je 9 van de 10 keer snel je zak leegkloppen en wegwezen. Idee is 'n beetje een "vluggertje", niet met de kookwekker erbij precies 15 of 20 minuten volmaken. Al zijn er in België wel raambuurten waar er wordt geroepen als je over de tijd heen bent.

Overigens is mijn ervaring wel dat als je vaker komt of wat langer blijft, de service wel beter is bij een aantal dames achter de ramen. Heb er eigenlijk toch al behoorlijke service gehad. Terwijl het in de club soms ook kut met peren was. Garantie dat het in de club goed is heb je niet en garantie dat het achter de ramen niks is zeer zeker niet. Integendeel.

Klopt, maar ik ben niet zo een vlugge. Daardoor maakte het voor mij wel uit of een uurtje nu 150 of 200 euro was. Toegegeven, dat birinnen gedoe kost ook allemaal wat. Maar ik kan soms best een krent wezen :tongue:

Betreft dat vaker en langer komen geval, heb je ook in clubs. Want in clubs heb je bij nog best een grote groep dames voor 30 minuten helaas vaak afwerk sex. zodra je portie afgeleverd Is, willen die gelijk de kamer af. Geen geknuffel, massage, etc. Nee, ze begint gelijk met alles op te ruimen. Inclusief het laken waar je nog op ligt ;)
Terwijl als je gelijk een uur neemt of er niet vooraf een tijd aan geeft, het ineens relaxter en uitgebreider kan zijn. Vooral dat laatste. Want bij een uur heb ik ook wel eens meegemaakt dat een dame er 10 a 15 vanaf wilde smokkelen.
Bij het niet vooraf opgeven van een tijdsduur, Is het weer opletten dat sommigen er niet wat bij willen smokkelen. Dan Is 65 minuten ineens anderhalf uur. Heb dat wel eens meegemaakt toen ik ergens nieuw in een club Was.

WA
4 december 2017, 14:38
Jan Verplancke, beter lezen SCHOOLMEESTER moet zijn: beter lezen VRIJE JONGEN.

Groet, schoolmeester. Niet zo gepikeerd zijn schoolmeester. Er zijn meer mensen die dat beroep uitoefenen, alleen gebruiken ze het niet allemaal als forum naam.

Jan Verplancke
4 december 2017, 15:15
Als we de reacties hier zien, dan is de conclusie dat het beroep schoolmeester voor sommigen toch iets te stressvol is.

vrije jongen
4 december 2017, 16:31
Als we de reacties hier zien, dan is de conclusie dat het beroep schoolmeester voor sommigen toch iets te stressvol is.

Soms zijn de leerlingen inderdaad niet meer te helpen... dan sturen we die meestal naar Limburg waar het niet zo opvalt.

schoolmeester
4 december 2017, 16:42
Voor alle duidelijkheid: mijn beroep is niet schoolmeester maar chauffeur.
Ik vind het wel een leuke nickname.

Groet, schoolmeester.

Flipper
4 december 2017, 19:10
Smouse

om publiekelijk je vraag te beantwoorden.

Het is even zoeken:

Via:
https://www.kreis-viersen.de/de/dienstleistungen/prostituiertenschutzgesetz-gesundheitsberatung/
Kom je hier:
https://www.kreis-viersen.de/C12575A80043F9A5/files/prostituiertenschutzgesetz_prostschg.pdf/$file/prostituiertenschutzgesetz_prostschg.pdf?OpenEleme nt
En via hier kom je hier:
http://prostitution2017.de/schutzgesetz/2016/09/15/steuerpflicht-fuer-prostituierte/
En via daar kom je dan weer hier:
http://prostitution2017.de/schutzgesetz/2016/11/02/nachgefragt-die-besteuerung-von-sexworkern-in-deutschland/

En daar zegt een rechter min of meer dat ze niet beter kunnen dan dagelijks 25 euro vangen, want de belastignen
die ze begroten kunnen ze met geen mogelijkheid innen omdat de dvps een nomadisch bestaan leiden, vaak zonder vast verblijf.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Dit had ik dus ook al in Samya vernomen..

Flipper
4 december 2017, 19:12
Samenvattend, ik denk dat de uittocht van dit jaar, wellicht omgezet wordt in een intocht in 2018.
Vooral als ook nog blijkt dat men de gegevens niet met andere landen deelt (maar dat weet ik dan weer niet)

:)

WA
4 december 2017, 19:18
Ik ga denk ik toch maar die cursus oost europesche talen volgen :cool:

de duisburg spesjalist
4 december 2017, 19:34
Smouse

om publiekelijk je vraag te beantwoorden.

Het is even zoeken:

Via:
https://www.kreis-viersen.de/de/dienstleistungen/prostituiertenschutzgesetz-gesundheitsberatung/
Kom je hier:
https://www.kreis-viersen.de/C12575A80043F9A5/files/prostituiertenschutzgesetz_prostschg.pdf/$file/prostituiertenschutzgesetz_prostschg.pdf?OpenEleme nt
En via hier kom je hier:
http://prostitution2017.de/schutzgesetz/2016/09/15/steuerpflicht-fuer-prostituierte/
En via daar kom je dan weer hier:
http://prostitution2017.de/schutzgesetz/2016/11/02/nachgefragt-die-besteuerung-von-sexworkern-in-deutschland/

En daar zegt een rechter min of meer dat ze niet beter kunnen dan dagelijks 25 euro vangen, want de belastignen
die ze begroten kunnen ze met geen mogelijkheid innen omdat de dvps een nomadisch bestaan leiden, vaak zonder vast verblijf.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Dit had ik dus ook al in Samya vernomen..

ik kan niks anders zeggen dit is een stukje nuttige info :freu:

Hooker lover1
6 december 2017, 10:31
Idd een stukje nuttige info!

Hoe meer men zich inleest,hoe meer men beseft dat heel de heisa voor niets geweest is.
Een storm in een glas water dus.
Nogal wat zaken zie ik zelfs als een verbetering,hoewel niet elke beer vrede zal nemen met pmc bv.
Dat men enige regelgeving daadwerkelijk gaat omzetten in realiteit,is op lange termijn vermoedelijk meer een zegen.
Een wettelijk kader waarin men kan en mag werken als prostituee,houd de sector uit het ondergrondse.

Ook de inning van belastingen zal in realiteit wel uitdraaien op een werkbaar compromis.
Zoals ook geweten bij de beleidsmakers,circuleren de dvp nu eenmaal letterlijk en figuurlijk doorheen Europa.
Van de vermoede grote uittocht komt volgens mij dus helemaal niets.
Sterker nog,eenmaal de paranoïa verdwenen is vanwege de nieuwe regelgeving,zie ik eerder alweer een nieuwe intocht.

Flipper
6 december 2017, 13:30
Dat vrouwen gecontroleerd worden door artsen, en geinfomeerd worden over gedwongen prostitutie. Zie ik als positief, dat is beter voor iedereen.. Als ze dan ook nog eens niet 24/7 werken en wellicht buiten de club wonen dan is dat ook beter voor hun mentale gezondheid lijkt me zo.. Ik zie het ook wel als positief nu.

mentholbear
7 december 2017, 09:02
Dat vrouwen gecontroleerd worden door artsen, en geinfomeerd worden over gedwongen prostitutie. Zie ik als positief, dat is beter voor iedereen.. Als ze dan ook nog eens niet 24/7 werken en wellicht buiten de club wonen dan is dat ook beter voor hun mentale gezondheid lijkt me zo.. Ik zie het ook wel als positief nu.

Hoewel buiten de club slapen duurder kan zijn, hoeft niet perse zoals Yin Yang, zal het inderdaad beter voor hun mentale gesteldheid zijn.
Ik verbleef lange tijd in een club en Had er weinig last van. Maar dat was als gast zijnde. Ik merkte echter wel dat sommige dames er gestresst van werden.

Firehawk
7 december 2017, 11:05
Ik merkte echter wel dat sommige dames er gestresst van werden.

Van jou? :P

Jan Verplancke
7 december 2017, 13:13
Hoewel buiten de club slapen duurder kan zijn, hoeft niet perse zoals Yin Yang, zal het inderdaad beter voor hun mentale gesteldheid zijn.
Ik verbleef lange tijd in een club en Had er weinig last van. Maar dat was als gast zijnde. Ik merkte echter wel dat sommige dames er gestresst van werden.

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik dagelijks in een club zou moeten verblijven gedurende meerdere uren, ik dat snel beu zou zijn. Als gast.

In Heaven 7 of zo ben je dat op 'n zondag al na een paar uur.

mentholbear
7 december 2017, 14:14
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik dagelijks in een club zou moeten verblijven gedurende meerdere uren, ik dat snel beu zou zijn. Als gast.

In Heaven 7 of zo ben je dat op 'n zondag al na een paar uur.

Dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik ben juist iemand die de rust opzoekt en voel me in Heaven 7 juist op m'n gemak. In Happy Garden en Villa Vertigo zoek ik wanneer de disco begint, de rustigere plekjes op. Hoewel dat in Vertigo ook niet zo makkelijk meer gaat, aangezien ze ook in de lounge bar veels te luide en drukke muziek draaien imho. In een club als Mondial weet ik niet waar ik me moet verstoppen en ben er dan ook snel vandoor.
Maar tja, een ander Is er wel weer van gecharmeerd. Zoveel mensen, zoveel wensen...

mentholbear
7 december 2017, 14:15
Van jou? :P

Ook :tongue:

Naast dat sommige dames de hele week in de club verblijven. Meestal nemen ze wel een dagje vrij om naar Krefeld ofzo te gaan.

Vergeet trouwens niet dat sommige dames een paar weken of maanden die hard er tegen aan gaan, om vervolgens een paar weken of zelfs maanden met vakantie te gaan.

kempie
7 december 2017, 14:31
Ook :tongue:

Naast dat sommige dames de hele week in de club verblijven. Meestal nemen ze wel een dagje vrij om naar Krefeld ofzo te gaan.

Vergeet trouwens niet dat sommige dames een paar weken of maanden die hard er tegen aan gaan, om vervolgens een paar weken of maanden met vakantie te gaan.

Het zal ook sterk van de club afgangen als je in GT of LR of sixsens blijft slapen is het moeilijker langere tijd je rust te vinden. Je hoort de DJ nog, klanten alweer vroeg enz. In sharks echter is het gedeelte voor de dames geschoeden deze kamers liggen in de club achteraf maar worden alleen als slaap plaats gebruikt. Ken een dame die daat maar 9 uur per dag werkt en in de clhb verblijft. De rest in alle rust op de kamer doorbrengt of even naar buiten gaat dat is ook geen probleem zelfs tussen 5 en 11 als de club gesloten is kunnen ze eruit en in.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mentholbear
7 december 2017, 15:02
Het zal ook sterk van de club afgangen als je in GT of LR of sixsens blijft slapen is het moeilijker langere tijd je rust te vinden. Je hoort de DJ nog, klanten alweer vroeg enz. In sharks echter is het gedeelte voor de dames geschoeden deze kamers liggen in de club achteraf maar worden alleen als slaap plaats gebruikt. Ken een dame die daat maar 9 uur per dag werkt en in de clhb verblijft. De rest in alle rust op de kamer doorbrengt of even naar buiten gaat dat is ook geen probleem zelfs tussen 5 en 11 als de club gesloten is kunnen ze eruit en in.

Hey, ik wist niet dat je ook in Gt, LR en SS kunt blijven slapen. Ik telkens in de avond terug rijden naar Happy voor het slapen :rolleyes:
Beter dat van Sharks. Net als in Heaven 7 hebben ze ook een apart gebouw ernaast voor dames om te overnachten.

In Happy en Villa heb je wel eens het probleem dat je de Dj niet hoort, maar de buren met hun private parties met portable mega luidsprekers :wand:

Das
7 december 2017, 16:21
Hey, ik wist niet dat je ook in Gt, LR kunt blijven slapen.
Mag je ook niet...
trouwens de dames die willen kunnen in het hotel van de club slapen, hebben we toch meer rust?
Maar dat is dan weer duurder en voor sommige dames is dat verschil toch weer te groot...

kempie
7 december 2017, 17:57
Mag je ook niet...
trouwens de dames die willen kunnen in het hotel van de club slapen, hebben we toch meer rust?
Maar dat is dan weer duurder en voor sommige dames is dat verschil toch weer te groot...

En het hotel zit nog wel eens vol.

mentholbear
7 december 2017, 23:49
Mag je ook niet...

Argh, zat ff niet op te Letten. Werd natuurlijk de dames bedoeld.
Ik snap ook niet hoe ze het doen. Sommige dames in Happy Garden gaan rond middernacht naar bed. Met kamer boven de bar. Waar de DJ overuren maakt. Ik heb ze wel es gevraagd hoe het ze lukt. Maar blijkbaar kunnen ze toch in slaap komen. Maar zal vast niet de allerbeste nachtrust zijn.

En inderdaad hebben sommige clubs elders accommodatie voor de dames. Maar dat Is vaak ook met meerderen op een kamer, met alle herrie die daarbij komt kijken. En bovendien zit transport er niet altijd bij inbegrepen of beschikbaar. Dat betekent dan extra kosten.
Bovendien heeft slapen in de club ook z'n voordelen voor sommige dames. In Happy geregeld gezien dat dames ontbijtje gaan halen en als ze zien dat er geen kip... Of in dit geval haam te bekennen Is, dan duiken ze lekker hun kamertje weer in.
Net zo goed als dat in Villa Vertigo sommige dames bepaalde kamers graag hebben. Als ze zien dat de parkeerplaats leeg Is of de lounge ruimte alleen maar vrouwen zitten, dan gaan ze nog even door pitten.

Elk voordeel heb z'n nadeel zei iemand eens...

WA
27 december 2017, 20:01
Zo, nog enkele dagen en dan gaat de nieuwe prostiwet in full effect. Over wat dit mogelijk voor de DVP betekend is al uitgebreid gefilosofeerd.

Het kwam mij van de week ter ore dat er bij een recente controle niet alleen gekeken is of de dames voldeden of gaan voldoen aan de nieuwe eisen maar schijnt ook het pand grondig onder de loep genomen te zijn. Ook het management zou bevraagd zijn over diverse zaken in en rondom de club op een manier die niet zou misstaan tijdens een audit voor een ISO certificering. Daar zijn naderhand direct acties op ondernomen door de club. Ineens hangen er overal bordjes voor vluchtroutes en zie je hier en daar ineens een brandblusser staan. Verder zou het achter de schermen ineens behoorlijk rommelen omdat er tekortkomingen waren die niet voor 1 januari opgelost kunnen worden.

Wat ik eigenlijk zeggen wil, wat betekend de nieuwe prostiwet voor de clubs? DVP's buiten beschouwing gelaten. Worden er bijvoorbeeld andere of aanvullende eisen / voorwaarden gesteld om een bordeel te mogen uitbaten? Iemand die zich in deze materie verdiept heeft?

Flipper
27 december 2017, 20:22
De clubs hebben tot 1 januarie gehad om zich voor te bereiden. Voor de meiden geld het veelal het dusseldorfer verfahren+regelmatige controles bij de regionale daarvoor bestemde dienst, maar wat nou voor de club. Mogen de meiden binnen slapen, moet de club voldoen aan van allerhande regels.. Veel clubeigenaren wachten de storm af kijken wat er mis is de 1e controle en zullen daarna pas maatregelen nemen. Onder het motto if it ain't broken dont try to fix it.

Ik denk dat ze hun vernieuwings budgetten opgespaard hebben en afwachten.

Wat er in de wet staat mbt tot clubs is hier ook besproken, mja het is duitsland who tha fuck knows wat ze er ook daadwerkelijk van gaan overnemen.
Die hele wet begint nu al meer een richtlijn te worden omdat hij voor de helft praktisch niet uitvoerbaar is.

Maar als ze echt de lettertjes gaan volgen, dan kan dit voor een aantal clubs serieuze gevolgen hebben.

Als de uitbater al geen crimineel verleden mag hebben, dan ga ik ervan uit dat als ze drugs vinden dat dat b.v. ook een reden tot sluiting kan zijn.
Mja gaan ze dr wat mee doen is de vraag.. Ik denk dat er gewoon een testcase gemaakt wordt dat ze dat voor de rechter gooien en dan gaan kijken
hoe die dobbelstenen gaan vallen , net als dat ze nu ook gedaan hebben voor de dames.

WA
27 december 2017, 20:25
Ik denk dat ze hun vernieuwings budgetten opgespaard hebben en afwachten. Die gedachte heb ik ook al ruim een jaar.

Hooker lover1
27 december 2017, 20:28
Ik geloof niet dat er plots andere voorwaarden gesteld worden om een bordeel te mogen openhouden.
De criteria en wetgeving daaromtrent,is al jaar en dag dezelfde.
Wat de nieuwe wetgeving betreft,is het best wel denkbaar dat bestaande criteria en wetgeving korter opgevolgd gaan worden.
Best mogelijk dat clubs hier op zullen anticiperen,om zeker met de bestaande regelgeving al niet in conflict te komen.
Nu er plots een frisse wind doorheen het wereldje waait vanwege de nieuwe wetgeving,is het best voorspelbaar dat veiligheids en hygiene criteria ernstiger en frequenter doorgevoerd zullen worden.

Flipper
27 december 2017, 20:39
Ik gok dat de uitbaters idd een examen moeten gaan doen, al is het maar om ze in kennis te stellen van hun rechten en hun plichten.
Ik gok dat de noodknop op de kamer idd ingevoerd gaat worden, (veel clubs hebben die al).
Ik gok tevens dat de dames gewoon in de club kunnen blijven slapen. Misschien niet in de bedden waar ze ook in werken wegens hygiene.
Ik gok dat de brand en veiligheidsvoorschriften nog eens goed doorgenomen worden.

Daarmee laten ze zien toch iets met de wet gedaan te hebben, maar ik denk dat het dat ook zal zijn.

Voor wat betreft kamer controles, wellicht dat daar nog iets staat te gebeuren, maar goed dat weten we snel genoeg.
Mja dat is gewoon even afwachten he, ik denk niet dat de 1e controle lang op zich zal laten wachten.
(ook hier gok ik nix, aangezien het zou zijn of je je lul in een internationaal wespennest stopt)

Klein voorbeeld:
Ga jij maar eens aan china uitleggen dat er 150 chinezen in daar de bak ziten en niet terugkomen omdat ze hun boete niet kunnen betalen

The Joker
27 december 2017, 21:41
Als ze dan toch de brandveiligheid gaan naleven, zouden ze ook gelijk wat mogen doen aan het rookgedrag in sommige clubs...

brombeerzuid
27 december 2017, 21:54
Als ze dan toch de brandveiligheid gaan naleven, zouden ze ook gelijk wat mogen doen aan het rookgedrag in sommige clubs...

De niet rokers krijgen aparte hokjes.:biggrin:

Alle gekheid op een stokje, je ziet bij meerdere clubs, dat ze aparte rook ruimte's hebben, maar dan ook meer naar buiten toe.(uitbouw veranda).
Ik schaamde me al vaak , rook nl pijp en dat walmt pas echt:smoke:, dus stond vaak buiten.

lekkersfan
27 december 2017, 22:35
In GT is 1 kamer een soort rust ruimte geworden en op de toiletten in de gang staat (volgens mij nog niet zo lang) dat ze voor dames of heren c.q. voor personeel zijn :). Heb de indruk dat ze daar ook wel goed voor de dames en voor het personeel zijn.

mentholbear
27 december 2017, 23:10
Ik gok dat de noodknop op de kamer idd ingevoerd gaat worden, (veel clubs hebben die al).

Dat zou best es kunnen. Afgelopen week had een meid het over een alarm knop in Happy, voordat ik em zag. Terwijl ze die ervoor niet hadden. Vermoed door de regels.

Goedemorgenallemaal
29 december 2017, 11:02
Hou op over noodknoppen, ik was een op een kamer en vond het wat donker.

mentholbear
29 december 2017, 13:09
Hou op over noodknoppen, ik was een op een kamer en vond het wat donker.

Meestal staat er wel alarm bij of Is het een hele grote rooie knop. Bij happy staat er duidelijk alarm op en is niet pal naast een licht schakelaar gepositioneerd ofzo.

stimpy3
29 december 2017, 15:00
zo'n noodknop is beter dan niks, maar het blijft natuurlijk wel behelpen. Als een dame met een doorgesnoven agressieve gast te maken krijgt is het secondenwerk; dan kun je zo'n knop wel indrukken maar dat werkt ook alleen maar als een lap op een stier. Voor de security binnen staat ben je al snel een paar minuten verder.

Aan de andere kant, ik heb nog nooit een opstootje/vechtpartij/gedoe tussen een klant en een dvp gezien in een saunaclub. Meestal komt het niet veel verder dan dat een klant zich bij de theke beklaagt over dingen die wel in rekening zijn gebracht maar die nooit gedaan zijn. Of, in babylon, een eddy die straalbezopen is en schlagers gaat draaien. Maar dat kan natuurlijk liggen aan het soort saunaclubs die ik bezoek.

Flipper
29 december 2017, 15:31
Nee hoor is wel eens gebeurt dat een klant een dvp verrot geslagen heeft op de kamer. Gebeurt niet vaak ik weet maar van 1x.

Limburger
29 december 2017, 16:28
Het risico dat een dame in elkaar wordt geslagen lijkt mij niet erg groot in de meeste saunaclubs, omdat men daar in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij de ramen, niet zomaar er van door kan gaan, men moet immers eerst terug naar de kleedkamer en zich om kleden en vervolgens nog langs de portiers bij de ingang die natuurlijk op slot zit om te voorkomen dat de dader op de vlucht kan slaan. Die wetenschap maakt de drempel om tot geweld over te gaan een stuk hoger als in een laufhaus waar men zo aangekleed de straat op rent en in de anonimiteit verdwijnt.

Flipper
29 december 2017, 17:00
Wat ik wel mooi vind aan deze wet, is dat nu de wet realiteit wordt, je op b.v. kaufmich reacties kunt lezen van dames die ermee stoppen. Dames die zeggen dat ze een geweldige tijd gehad hebben, en met een zwàar hart stoppen met deze mooie bezigheid.

Misschien moeten de feministes die voor deze wet zorgden dat eens lezen, en zich realizeren dat ze voor sommige dames de zelfstandigheid van hun bestaan wegnemen. Misschien moeten ze zich eens realizeren dat het niet allemaal kommer en kwel is.

pret
29 december 2017, 17:02
Wat ik wel mooi vind aan deze wet, is dat nu de wet realiteit wordt, je op b.v. kaufmich reacties kunt lezen van dames die ermee stoppen. Dames die zeggen dat ze een geweldige tijd gehad hebben, en met een zwàar hart stoppen met deze mooie bezigheid.

Misschien moeten de feministes die voor deze wet zorgden dat eens lezen, en zich realizeren dat ze voor sommige dames de zelfstandigheid van hun bestaan wegnemen. Misschien moeten ze zich eens realizeren dat het niet allemaal kommer en kwel is.

Ach als de centen eenmaal op zijn gaan ze zich wel registreren. Kwestie van geduld hebben.

Flipper
29 december 2017, 17:11
Dr zijn ook hoeren die een normale baan hebben pret,...lol

pret
29 december 2017, 17:17
Dr zijn ook hoeren die een normale baan hebben pret,...lol

Wat is er abnormaal aan om een hoer te zijn dan? :biggrin:

Flipper
29 december 2017, 17:19
Wat is er abnormaal aan om een hoer te zijn dan? :biggrin:

Helemaal niets. :biggrin:

Limburger
29 december 2017, 17:19
Net alsof die rot feministes het erg vinden als er een paar vrijwillig werkende hoertjes stopt met werken, de oorlog tegen prostitutie is niet bedoeld om slachtoffers van mensen handel te redden maar om mannen te pesten door alle prostitutie uiteindelijk te verbieden.

Flipper
29 december 2017, 17:21
Net alsof die rot feministes het erg vinden als er een paar vrijwillig werkende hoertjes stopt met werken, de oorlog tegen prostitutie is niet bedoeld om slachtoffers van mensen handel te redden maar om mannen te pesten door alle prostitutie uiteindelijk te verbieden.

Straks gaan ze nog drugs verbieden... lol... werkt ook net zo goed.

pret
29 december 2017, 17:21
Helemaal niets. :biggrin:

Kijk als de hoeren dat zich nou eens realiseren, zouden ze zich nog sneller registrerend desondanks hun leven naast hun hoererij. :biggrin:

mentholbear
29 december 2017, 21:37

Denk niet dat ze er een traan om zullen laten.
Waarschijnlijk vinden ze het fijn dat ook de vrijwillige dames ermee stoppen, want ze vinden vast dat die het vrouwbeeld omlaag halen.

Flipper
29 december 2017, 21:50
Nou de niet vrijwillige dames stoppen niet hoor.. Problemen verplaatsen is niet hetzelfde als problemen oplossen. Het enige dat doen is het iemand anders zn probleem maken. Als ze niet in duitsland werken gaan ze naar het buitenland. Van een veilige club naar vaak gevaarlijke escort.

mentholbear
29 december 2017, 23:45
Nou de niet vrijwillige dames stoppen niet hoor.. Problemen verplaatsen is niet hetzelfde als problemen oplossen. Het enige dat doen is het iemand anders zn probleem maken. Als ze niet in duitsland werken gaan ze naar het buitenland. Van een veilige club naar vaak gevaarlijke escort.

Dat ben ik het met je eens. En mede daarom ga ik ook naar bv een club. Enerzijds natuurlijk om het relaxte van de voorzieningen, maar ook dus dat ik in basis er van uit ga dat de club er zorg voor draagt dat de dames die er werken ook kloppen. En dat ik niet bijvoorbeeld met een minderjarige te maken krijg.

de duisburg spesjalist
30 december 2017, 08:53
Het risico dat een dame in elkaar wordt geslagen lijkt mij niet erg groot in de meeste saunaclubs, omdat men daar in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij de ramen, niet zomaar er van door kan gaan, men moet immers eerst terug naar de kleedkamer en zich om kleden en vervolgens nog langs de portiers bij de ingang die natuurlijk op slot zit om te voorkomen dat de dader op de vlucht kan slaan. Die wetenschap maakt de drempel om tot geweld over te gaan een stuk hoger als in een laufhaus waar men zo aangekleed de straat op rent en in de anonimiteit verdwijnt.

probeer het maar is in eros 26 duisburg :biggrin:

Goedemorgenallemaal
30 december 2017, 09:53
Meestal staat er wel alarm bij of Is het een hele grote rooie knop. Bij happy staat er duidelijk alarm op en is niet pal naast een licht schakelaar gepositioneerd ofzo.

SKW :-(

stimpy3
30 december 2017, 13:10
Dat ben ik het met je eens. En mede daarom ga ik ook naar bv een club. Enerzijds natuurlijk om het relaxte van de voorzieningen, maar ook dus dat ik in basis er van uit ga dat de club er zorg voor draagt dat de dames die er werken ook kloppen. En dat ik niet bijvoorbeeld met een minderjarige te maken krijg.

Clubs hebben nog wel meer voordelen. De ervaringen die ik in clubs heb gehad zijn gemiddeld genomen beter dan in privehuizen/priveontvangst. Daarnaast 'weet je wat je krijgt'; geen gedoe met foto's die nergens op lijken, moeten afspreken en dan ontdekken dat mevrouw geen thuis meer geeft als je in d'r straat bent,
geen verdachte call-logs in je telefoon. Ook kun je voor en na het kameren nog eens een hapje eten (zit er ook niet in bij privehuizen), en kun je op je gemak alle dames bekijken.

(ik vraag me eerlijk gezegd af waarom nederlandse privehuizen niet naar het duitse model overstappen. 30 euro entree vragen, zet een gourmetstel in de kamer met een afzuigkap erboven en laat een van de dames van tijd tot tijd wat vlees klaarmaken. Frisdrank gratis, bier evt. tegen betaling, en een half-uurstarief van 50 euro. Klanten blijven langer zitten en maken meerdere kamers ipv een.)

mentholbear
30 december 2017, 14:44
SKW :-(

Oh ja, daar heb je dat wel es...

mentholbear
30 december 2017, 14:47
Clubs hebben nog wel meer voordelen. De ervaringen die ik in clubs heb gehad zijn gemiddeld genomen beter dan in privehuizen/priveontvangst. Daarnaast 'weet je wat je krijgt'; geen gedoe met foto's die nergens op lijken, moeten afspreken en dan ontdekken dat mevrouw geen thuis meer geeft als je in d'r straat bent,
geen verdachte call-logs in je telefoon. Ook kun je voor en na het kameren nog eens een hapje eten (zit er ook niet in bij privehuizen), en kun je op je gemak alle dames bekijken.

(ik vraag me eerlijk gezegd af waarom nederlandse privehuizen niet naar het duitse model overstappen. 30 euro entree vragen, zet een gourmetstel in de kamer met een afzuigkap erboven en laat een van de dames van tijd tot tijd wat vlees klaarmaken. Frisdrank gratis, bier evt. tegen betaling, en een half-uurstarief van 50 euro. Klanten blijven langer zitten en maken meerdere kamers ipv een.)

Zou dat geen verkeerde verandering vinden. Maar zal kwa vergunning misschien meer gedoe zijn? Of de club heeft misschien juist geen zin in gasten die blijven hangen, dronken worden enzo?

In Dordrecht bij Villa Weizigt hebben ze die combi van Privé huis en saunaclub in 1. Je kunt een kamertje boeken met een dame voor 1 uur. Of een sauna u entree betalen voor de hele dag met korting op kamerhuur. Wou alleen dat ze dat laatste zouden laten varen...

stimpy3
30 december 2017, 15:10
Wbt vergunningen: ik snap dat je dan een tapvergunning moet hebben, maar aan de andere kant, die krijgen buurthuizen ook. Dronken gasten is ook iets wat je grotendeels zelf in de hand hebt. Je hoeft nog geeneens een sauna te installeren, want als ik het aantal beren zie wat daadwerkelijk in de sauna zit dan valt dat ontzettend mee. Enige wat wel aan te raden is zijn de badjassen en omkleedruimtes, omdat dat wel een hele andere sfeer geeft.

marcelasnl
30 december 2017, 19:31
Hoerenprostest in de Stahlstrasse - Essen tegen de registratie - aufschrei-im-essener-rotlichtviertel-gegen-hurenausweis:
https://www.waz.de/staedte/essen/aufschrei-im-essener-rotlichtviertel-gegen-hurenausweis-id212961833.html

WA
30 december 2017, 19:42
Zal niet veel uithalen verwacht ik zo. Ook in Dld is regelgeving omtrent prostitutie niet meer dan politiek wisselgeld.

Goedemorgenallemaal
30 december 2017, 20:56
Wbt vergunningen: ik snap dat je dan een tapvergunning moet hebben, maar aan de andere kant, die krijgen buurthuizen ook.
Tot ergernis van de Horeca.

mentholbear
30 december 2017, 21:59
Wbt vergunningen: ik snap dat je dan een tapvergunning moet hebben, maar aan de andere kant, die krijgen buurthuizen ook. Dronken gasten is ook iets wat je grotendeels zelf in de hand hebt. Je hoeft nog geeneens een sauna te installeren, want als ik het aantal beren zie wat daadwerkelijk in de sauna zit dan valt dat ontzettend mee. Enige wat wel aan te raden is zijn de badjassen en omkleedruimtes, omdat dat wel een hele andere sfeer geeft.

In Duitsland schijnt een sauna wel een vereiste te zijn voor een dergelijke etablissement met relax kamers...

lekkersfan
31 december 2017, 08:40
Doe mij maar een sauna club zeg ik nog even voortbordurend op deze of topics items... was de afgelopen dagen twee maal in twee NL privéhuizen, maar het kan me sinds ik de sauna clubs ken niet meer bekoren, voor je uitgekleed bent op de kamer en gewassen en op bed ligt en ben je al een tijdje verder heb je pech dan moet de dvp nog naar de wc en als het is afgelopen moet de kamer opgeruimd, jij weer aangekleed, de dvp make-up hersteld en aankleden kortom netto seks tijd 20 minuten max. Daar betaal je dan 75 euro voor, alles met condoom, tongzoenen ligt vrijwel altijd al moeilijk en 33 minuten nadat je binnen kwam sta je weer buiten. En dan vergeet ik nog het voorstellen waarbij je in een flits uit een (meestal beperkt) aantal dames in een flits een keuze moet maken.
Casa-Cherda heeft nieuwe eigenaren die hun best doen met ruimere openingstijden en meer variatie in de dames, evenals Weimar in Dordrecht, met inderdaad een verschrikkelijk mooie eigenaresse, als ik die eens mocht....

marcelasnl
1 januari 2018, 13:12
Ein Freier in Braunschweig soll ohne das Wissen der Prostituierten während des Geschlechtsverkehrs sein Kondom abgestreift haben. Prostituierte zeigt Freier wegen Kondompflicht-Verstoß an - diese Strafe erwartet den Mann jetzt.

https://www.derwesten.de/panorama/prostituierte-zeigt-freier-wegen-kondompflicht-verstoss-an-id212539637.html

Flipper
1 januari 2018, 13:55
Ein Freier in Braunschweig soll ohne das Wissen der Prostituierten während des Geschlechtsverkehrs sein Kondom abgestreift haben. Prostituierte zeigt Freier wegen Kondompflicht-Verstoß an - diese Strafe erwartet den Mann jetzt.

https://www.derwesten.de/panorama/prostituierte-zeigt-freier-wegen-kondompflicht-verstoss-an-id212539637.html

Das problem mit die kondompflicht ist. DNA material kan man auch nachdem einbringen (aus dem kondom hohlen). Hier in holland wurde der junge mann ohne zeugen warscheinlich einfach laufen..
Weil der rest alles "he says she says" ware.. Das problem ist fuhr das eine verurteilung gilt, was kan man beweisen, nicht was ist tatsachlich passiert..

Eddy_V
1 januari 2018, 14:32
Das problem mit die kondompflicht ist. DNA material kan man auch nachdem einbringen (aus dem kondom hohlen). Hier in holland wurde der junge mann ohne zeugen warscheinlich einfach laufen..
Weil der rest alles "he says she says" ware.. Das problem ist fuhr das eine verurteilung gilt, was kan man beweisen, nicht was ist tatsachlich passiert..
Toch niet zo lichtzinnig over oordelen: indien een dvp hierover aangifte zou doen, zou de man in ieder geval voor verkrachting vervolgd worden. En dat zal in Duitsland niet anders zijn, geheel los van de nieuwe wetgeving die haar beter beschermt.

Een dame in Nederland die dit eens met een Turkse bezoeker meegemaakt heeft (en daarna ook met een soa zat opgescheept) wilde ook aangifte doen maar door bemiddeling van de club heeft dat toen niet plaatsgevonden. Hij heeft wat extras mogen betalen...
PS als het verhaal van de dame gelogen is, dan lieg ik in commissie.

Flipper
1 januari 2018, 16:29
Als hij zegt ik heb dat niet gedaan ze liegt. De zaak komt zonder bewijs niet eens voor, het om weet dat ze zonder getuige geen zaak hebben zeker niet als hij op de kamera staat terwijl hij betaald b.v. een beetje advocaat maakt daar gehakt van. 5 minuten later heeft ze een laster zaak en mag ze voor alle kosten opdraaien.

Wat ik zei, het gaat erom wat je kunt bewijzen. De rest is jammer maar wel een risico van het vak.
Geen bewijs=geen zaak dat kan iedere advocaat je vertellen.

Ik weet ook dat dit idd met een bepaalde bevolkings groep in het verleden wel eens gebeurt is.
Mja hoeveel dvps neuken door met een soa, daar kun je ook van zeggen dat is poging tot doodslag.
Ik ken er wel een paar die gedaan hebben..

Ii weet dat er vrouwen werken met candida die hebben een verhoogd risico dat ze hiv hebben.
Toch werken als dvp willens en wetens.

Moeilijke materie.. beter gewoon met condoom neuken mannen.. laten we het daar bij houden.
Vanaf 1 jan mogen we blij zijn dat wat er dan nog werkt in dld iig schoon is.

WA
1 januari 2018, 16:44
Interessante berichten vandaag. Dank daar voor.

En inderdaad, de condoomplicht werkt twee kanten uit. Het aantal DVP dat gewoon door werkte met een SOA onder de leden kan ik door de jaren heen niet meer op de vingers van twee handen tellen. Met name in raambuurten waar dvp een eigen kamertje hebben zie je door slordigheid nog wel eens een antibiotica kuurtje op een kastje staan.

Flipper
1 januari 2018, 16:51
Interessante berichten vandaag. Dank daar voor.

En inderdaad, de condoomplicht werkt twee kanten uit. Het aantal DVP dat gewoon door werkte met een SOA onder de leden kan ik door de jaren heen niet meer op de vingers van twee handen tellen. Met name in raambuurten waar dvp een eigen kamertje hebben zie je door slordigheid nog wel eens een antibiotica kuurtje op een kastje staan.

Ik heb 2 kuren in de kast liggen.. gewoon besteld bij doktoronline laatste keer dat ik een soa had was ik gewoon een heel braaf ijsbeertje geweest, helaas met een hele stoute dvp gekamert.. die er na 1 jan mee ophoudt in duitsland btw. Laatste keer gewoon wat extra besteld. Was mn eerste soa in 20 jaar btw.

Flipper
1 januari 2018, 16:58
Ik heb 2 kuren in de kast liggen.. gewoon besteld bij doktoronline laatste keer dat ik een soa had was ik gewoon een heel braaf ijsbeertje geweest, helaas met een hele stoute dvp gekamert.. die er na 1 jan mee ophoudt in duitsland btw. Laatste keer gewoon wat extra besteld. Was mn eerste soa in 20 jaar btw.

Beetje kansberekening verteld jou al snel dat het condoom ervoor is om jou te beschermen tegen de dvp meer dan de dvp beschermen tegen jou.

WA
1 januari 2018, 18:08
Inderdaad, meer om me zelf te beschermen dan de DVP waar ik mee kamer.

In duisburg hadden DVP drie a vier jaar geleden de mogelijkheid om zichzelf anoniem op SOA's te laten checken. Daar zou uitgekomen zijn dat 20% van de dames één of meerdere SOA's onder de leden had. Van die 20% heeft een derde zich naderhand niet meer gemeld voor behandeling...... Tevens begreep ik in die periode dat voor een niet gering aantal dvp die al een aantal jaar dat beroep uitoefende het de eerste keer was dat ze zich lieten controleren op soa's.

Flipper
1 januari 2018, 20:08
Inderdaad, meer om me zelf te beschermen dan de DVP waar ik mee kamer.

In duisburg hadden DVP drie a vier jaar geleden de mogelijkheid om zichzelf anoniem op SOA's te laten checken. Daar zou uitgekomen zijn dat 20% van de dames één of meerdere SOA's onder de leden had. Van die 20% heeft een derde zich naderhand niet meer gemeld voor behandeling...... Tevens begreep ik in die periode dat voor een niet gering aantal dvp die al een aantal jaar dat beroep uitoefende het de eerste keer was dat ze zich lieten controleren op soa's.

Ik was laatst in samya, daar komt de gynaecoloog in house moesten ze allemaal op komen draven (werken of vrij) voor de maandelijkse (meen ik) controle.
Ik was er iig erg van onder de indruk. Daar kunnen veel clubs nog iets leren.

Eddy_V
1 januari 2018, 21:16
Ik was laatst in samya, daar komt de gynaecoloog in house moesten ze allemaal op komen draven (werken of vrij) voor de maandelijkse (meen ik) controle.
Ik was er iig erg van onder de indruk. Daar kunnen veel clubs nog iets leren.
Inderdaad!
Is bij FKK Van Goch overigens ook iedere maand en de mannelijke bezoekers kunnen ook gebruik maken van de tests.
(Waarvan het resultaat na enige tijd anoniem en in gesloten envelop wordt overhandigd).
Je kunt veel over dit clubje zeggen, maar op dit punt is het goed geregeld.

Flipper
1 januari 2018, 21:53
Inderdaad!
Is bij FKK Van Goch overigens ook iedere maand en de mannelijke bezoekers kunnen ook gebruik maken van de tests.
(Waarvan het resultaat na enige tijd anoniem en in gesloten envelop wordt overhandigd).
Je kunt veel over dit clubje zeggen, maar op dit punt is het goed geregeld.

Ik vind het er niet geweldig samya dan, maaaaaar op sommige gebieden hebben ze echt hun shit goed geregeld. Wat vind ie belangrijk een jacuzzi, bami blokken, of dat de dvp toestanden correct geregeld worden. Ik zeg dan happy wife, happy life :biggrin:

Eddy_V
1 januari 2018, 22:36
Ik vind het er niet geweldig samya dan, maaaaaar op sommige gebieden hebben ze echt hun shit goed geregeld. Wat vind ie belangrijk een jacuzzi, bami blokken, of dat de dvp toestanden correct geregeld worden. Ik zeg dan happy wife, happy life :biggrin:

Zoissut. En ik had het niet eens over Samya, kende nagaan.

Flipper
2 januari 2018, 00:17
Klein handigheidje voor onze ijsberinnen..

Heb je vragen, stel ze op het prostituiertenschutzgesetz forum.

https://www.prostituiertenschutzgesetz.info/forum/viewforum.php?f=21

Wist ook niet dat dat er was. Aan de weinige vragen te oordelen, weten de meesten dat niet.

Had ook nog gelezen ergens dat de boete voor niet registreren en toch werken, begint bij 1000 euro.

Er gaat tevens een gerucht rond dat je met de hurenpass niet meer naar de USA en Canada kunt.
Daar heb ik officieel niets over kunnen vinden. Maar je wordt wel bij het finanzamt geregistreerd als DVP, dwz in "theorie" kunnen andere landen deze gegevens gewoon opvragen.

Maar om het met de woorden van de behorde af te sluiten,
"Soviel zur Theorie… wir hoffen, das eure persönlichen Daten sicher sind."

Hoop doet leven zeg ik dan lol... Wat weer een aanfluiting.

lekkersfan
2 januari 2018, 02:32
Nou die wetgeving is dus niet meer in de maak maar effectief, en op het eerste gezicht lijken de gevolgen mee te vallen. In Golden Time waren op nieuwjaarsdag 27 dame aanwezig, die hebben dus hun papieren op orde kunnen krijgen want GT is zo heb ik vernomen streng. Van dvp 's daar hoorde ik dat verscheidene dames te laat waren voor een "termin" om de papieren in orde te maken in 2017, dus die komen wat later alsnog. Verder waren er nog een hoop dames op verlof, met name veel Roemeense dames zitten nog wegens kerstvakantie in het thuisland, naar verwachting komt het gros daarvan gewoon terug als het geld op is.
Van een prijsverhoging heb ik niets gemerkt. Dus zowel van de 1 juli maatregelen als van de wijzigingen per 1-1 2018 weinig nadelige gevolgen gemerkt. Dus ik zou zeggen van alle paniekerige berichten over leegloop, prijsopdrijvingen en allerhande andere geruchten niet teveel aantrekken.................

schoolmeester
2 januari 2018, 04:48
Wat betreft die soa-tests: zowel bij PSR als bij AKA GOLD Ratingen komt er maandelijks een arts om de dames te onderzoeken.

Groet, schoolmeester.

Hooker lover1
2 januari 2018, 07:41
Nou die wetgeving is dus niet meer in de maak maar effectief, en op het eerste gezicht lijken de gevolgen mee te vallen. In Golden Time waren op nieuwjaarsdag 27 dame aanwezig, die hebben dus hun papieren op orde kunnen krijgen want GT is zo heb ik vernomen streng. Van dvp 's daar hoorde ik dat verscheidene dames te laat waren voor een "termin" om de papieren in orde te maken in 2017, dus die komen wat later alsnog. Verder waren er nog een hoop dames op verlof, met name veel Roemeense dames zitten nog wegens kerstvakantie in het thuisland, naar verwachting komt het gros daarvan gewoon terug als het geld op is.
Van een prijsverhoging heb ik niets gemerkt. Dus zowel van de 1 juli maatregelen als van de wijzigingen per 1-1 2018 weinig nadelige gevolgen gemerkt. Dus ik zou zeggen van alle paniekerige berichten over leegloop, prijsopdrijvingen en allerhande andere geruchten niet teveel aantrekken.................

Zoals voorspeld zijn er nauwelijks gevolgen!
Van de enkele dames die officieel de handdoek in de ring gooide,vanwege die registratie....
Zie ik de meerderheid naar verloop van tijd trouwens weer weerkeren.
Eenmaal ze doorheen de centen zitten en via via vernemen dat dat registreren toch allemaal niet zo nadelig is,duiken ze gewoon weer op.

Er is weinig tot geen ruimte voor prijsverhogingen,dat weten de clubs best ook!
De concurrentie is enorm,en wie aan de prijzen begint te rommelen zet zichzelf zo uit de markt.
Dames zelf beseffen dat allemaal veel minder,gezien de meeste dvp niet echt nog voeling hebben met de realiteit als het over geld gaat.
Toch zal die realiteit hun dwingen geen gekke prijspolitiek te gaan voeren.
Op enkele individuele beren na,moet de meerderheid van de beren wel op de uitgaven letten.
Hogere prijzen,zou uiteindelijk een veel lagere beren opkomst kunnen betekenen,met lagere omzetten als gevolg!

Dat dames medisch opgevolgd worden is niet meer dan normaal,dat zou overal de norm moeten zijn trouwens.

WA
2 januari 2018, 08:33
Het lijkt mij verstandig om eerst eens even af te wachten wat de eerste controles op gaan leveren alvorens conclusies te trekken.

Wat betreft DVP => Geld realiteit zou je ze nog best wel eens kunnen onderschatten Hooker Lover. DVP die niet permanent in de club verblijven weten donders goed wat voor kosten ze hebben. Maar goed, dat is eigenlijk een andere discussie.

Bluebear
2 januari 2018, 09:00
Naar aanleiding van de registratie, zei een DVP het volgende erover tegen mij. Ze was op tijd met de aanvraag van de registratie, maar heeft de volledige bescheiden nog niet binnen i.v.m. drukte op het registratiekantoor. Ze heeft nu een tijdelijk document gekregen dat ze kan laten zien bij een politiecontrole. Met dit document mag ze gewoon werken en is alles ok.
Ze verwachtte zelf pas de officiële documenten binnen te hebben rond april 2018. Voor wat het waard is.

Pandabeer82
2 januari 2018, 10:00
In PSR liet een dame me al een pasje zien in december, dus het lijkt ook al vantevoren geregeld te kunnen worden. Zij gaf aan dat PSR zeer veel waarde aan hecht om juist en volledig aan regel en wetgeving te voldoen en in dit geval dus ook het snelste meisje van de klas te zijn.

Bluebear
2 januari 2018, 10:12
Naar aanleiding van de registratie, zei een DVP het volgende erover tegen mij. Ze was op tijd met de aanvraag van de registratie, maar heeft de volledige bescheiden nog niet binnen i.v.m. drukte op het registratiekantoor. Ze heeft nu een tijdelijk document gekregen dat ze kan laten zien bij een politiecontrole. Met dit document mag ze gewoon werken en is alles ok.
Ze verwachtte zelf pas de officiële documenten binnen te hebben rond april 2018. Voor wat het waard is.

Oh ja, en de DVP vertelde mij nog wat. Op het registratieformulier wordt het beroep aangegeven. Voor veel DVP's een no-go omdat de familie er dan achter kan komen evt. wat zij deedt in het huidige of verleden. Ook dat was geregeld zei ze tegen mij, want ze staat gewoon te boek als een "Duitse" ZZP-er.
Dus haar familie kan ze alles wijs maken over haar verdiensten en de daarvoor uitgevoerde werkzaamheden. Alles geregeld door haar belastingmannetje.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt. ;)

29078

Hooker lover1
2 januari 2018, 10:21
Het lijkt mij verstandig om eerst eens even af te wachten wat de eerste controles op gaan leveren alvorens conclusies te trekken.

Wat betreft DVP => Geld realiteit zou je ze nog best wel eens kunnen onderschatten Hooker Lover. DVP die niet permanent in de club verblijven weten donders goed wat voor kosten ze hebben. Maar goed, dat is eigenlijk een andere discussie.

Dat is inderdaad een andere discussie,dat zou zelfs een hot topic kunnen zijn!
En je haalt inderdaad een terecht punt aan,want de kosten zijn niet gering.
Toch is ook dat net een onderdeel van het ontbreken van voeling met enige financiële realiteit.
Heel wat kosten die dames maandelijks moeten ophoesten,zijn zaken die geheel niet noodzakelijk of zelfs te catalogeren vallen als onzin.Ik ben zelf erg close geweest met enkele dvp,en die lieten zich allen doorheen het landschap vervoeren met peperdure taxi's.
Die gingen dagelijks uit eten,want van enig gestructureerd huishouden is daar geen sprake.
Studio's huren aan belachelijk hoge prijzen,binnenin het wereldje uit gemakzucht en alweer het ontbreken van enige structuur.
Om dan nog maar te zwijgen van uitgaven aan kledij,electro,luxe...etc.
Kortom,heel wat dames hebben geen benul meer van het feit,dat de doorsnee beer geen 100 euro per dag netto zal overhouden na een dag werken.

Tijd is de beste adviseur,de toekomst zal zelf met de waarheid omtrent het gehele thema voor de dag komen:)

WA
2 januari 2018, 10:33
Dat klinkt eerder als gemakzucht en "keeping up appearances" dan geen voeling hebben financiële realiteit. Heel veel van die kosten kunnen ze direct laten vallen als het geld er niet is. Mooi dat je heel close geweest bent met een aantal DVP, dat zijn er wel meer hier. En die weten allemaal dat er zeer geraffineerde spelletjes gespeeld kunnen worden. Ik ken ook wel een paar DVP die met gemak €10000 per maand uitgeven. En die ontbreekt het helemaal niet aan wetenschap dat het over de balk vliegt. Ze zitten in een vicieuze cirkel, realiseren zich maar al te goed wat er gaande is en compenseren dat met meer van het zelfde. Deels uit onmacht, deels om geen gezichtsverlies te lijden naar de buiten wereld.

Flipper
2 januari 2018, 10:36
Oh ja, en de DVP vertelde mij nog wat. Op het registratieformulier wordt het beroep aangegeven. Voor veel DVP's een no-go omdat de familie er dan achter kan komen evt. wat zij deedt in het huidige of verleden. Ook dat was geregeld zei ze tegen mij, want ze staat gewoon te boek als een "Duitse" ZZP-er.
Dus haar familie kan ze alles wijs maken over haar verdiensten en de daarvoor uitgevoerde werkzaamheden. Alles geregeld door haar belastingmannetje.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt. ;)

29078

Wat zei ik nou net, de belastingdienst wordt ervan in kennis gesteld dat je as DVP geregistreerd staat.
Dus iedere dienst waar de belastingdienst gegevens mee uitwisselt, enfin vul de rest zelf maar in, ben je slim genoeg voor.

Das
2 januari 2018, 10:53
Denken we nu echt dat wanneer je geregistreerd staat je anoniem blijft?
Kijk zo ziet het boekje en het pasje eruit.
Staat duidelijk op dat het over de prostitutiewet gaat!!
Maak je toch achteraf niemand wijs dat je maar masseuse bent?

29079
29080

Flipper
2 januari 2018, 10:55
Dat DVP's belachelijke prijzen voor woningen betalen komt omdat ze zelf geen woning kunnen huren zonder loonstrookje en bankafschrift net als in nederland. Dus dan kom je bij de huisjesmelkers terecht en daar betaal je vrij veel, net als in nederland. Meestal delen ze een slaapruimte met 2 of meer meiden dan vallen die kosten best mee.

Maar verblijfskosten schelen van club tot club. Ik heb ook wel eens zelfs vrij recent nog een dvp gehad die aan het schelden was dat ze bestolen was van 3000 euro.. Helaas weet ik dat ze niet kan rekenen :) Dus die mysterieuze dief was ze gewoon zelf. Veelal hebben clubs afspraken met taxi bedrijven , of eigen vervoer.
Maar er zijn idd allemaal manieren om de dvps meer geld binnenshuis te laten besteden.

Dr zijn clubs die hun shit goed geregeld hebben (zoals reeds eerder aangegeven) en de anderen.

Hooker lover1
2 januari 2018, 10:57
Dat klinkt eerder als gemakzucht en "keeping up appearances" dan geen voeling hebben financiële realiteit. Heel veel van die kosten kunnen ze direct laten vallen als het geld er niet is. Mooi dat je heel close geweest bent met een aantal DVP, dat zijn er wel meer hier. En die weten allemaal dat er zeer geraffineerde spelletjes gespeeld kunnen worden. Ik ken ook wel een paar DVP die met gemak €10000 per maand uitgeven. En die ontbreekt het helemaal niet aan wetenschap dat het over de balk vliegt. Ze zitten in een vicieuze cirkel, realiseren zich maar al te goed wat er gaande is en compenseren dat met meer van het zelfde. Deels uit onmacht, deels om geen gezichtsverlies te lijden naar de buiten wereld.

Ik denk dat je hier zonet onbewust even vermelde waarom het voor de doorsnee dvp zo moeilijk is,uit het wereldje te stappen:)
Of je het nu gemakzucht,nonchalance of als mogelijk gezichtsverlies wil beschouwen,het blijft allemaal eng verweven met een gebrek aan realiteit! Dames die wel met hun voetjes in de realiteit blijven staan,slagen er moeiteloos in om een even gestructureerd leven te leven als jij en ik.Deze dames bouwen met gemak een financiële reserve op,die hun levenslang van financiële onafhankelijk voorziet.
Helaas zijn deze dames in de minderheid,maar ze bestaan wel.
De meerderheid doet de gekste dingen,wetende dat het fout is,maar het toch doorzet bij gebrek aan structuur en voeling met de waarde van geld.Net om deze reden,zijn deze dames ook dikwijls niet meer in staat uit het wereldje te stappen.
Ze zitten inderdaad in een vicieuze cirkel:)

Flipper
2 januari 2018, 10:59

Mensen die zich in het digitale tijdperk illusies maken over privacy :)
So Funny... :biggrin:

WA
2 januari 2018, 11:55
Nou, ergens niet uit kunnen komen is in mijn ogen geen gebrek aan realiteitszin. Als dat het enige is waar we van mening over verschillen dan laten we het hier maar bij.

ericramses
2 januari 2018, 13:25
Ik sprak met een roemeens dametje dat volledig in orde was (had pasje ook al) en ze deed haar beklag dat ze voortaan ook belastingen moet betalen op hetgeen ze dagelijks verdiende. Blijkbaar moet de club dagelijks doorgeven wie er werkt die dag. Netto houdt het meisje er niet veel van over : net iets meer dan nodig om haar maandelijkse kosten te betalen. Ze weet niet hoe ze verder moet met deze lage verdiensten. Weet niet of dit klopt...

mentholbear
2 januari 2018, 13:43
Nou, ergens niet uit kunnen komen is in mijn ogen geen gebrek aan realiteitszin.

Als je met realiteitszin puur een kosten baten plaatje, dan misschien niet. Maar als je bedoelt hun beeld op de realiteit, dan speelt dat imho wel degelijk een rol.
Natuurlijk is dat niet het enige en spelen andere factoren ook een rol. Een voorbeeld van de eerder genoemde gezichtverlies/zelfbeeld/eigenwaarde vernam ik onlangs nog. Een DVP die ruzie maakte met een vriendin omdat er zo nodig dure luxe artikelen gekocht moet worden zoals merkschoenen van een paar honderd euro. Die vond dat nodig om zichzelf te 'belonen' (goed te voelen). En natuurlijk mag je je zelf ook wel eens trakteren op iets lekkers (zei de hoerenloper die regelmatig in een club zit :rolleyes:), maar de week erop deed ze het weer. En als je geen stabiele continue flow van inkomen hebt, en wel samen vaste kosten deelt, dan kan dat wringen.
Jij en ik zouden denken, als het geld er niet is dan koop je die dure schoenen toch niet? Maar zij kijkt er heel anders tegenaan. Die schoenen (of wat ze ook mag kopen) zijn in haar ogen een noodzakelijke iets voor zichzelf. Of ze dat nou goedpraat of het een welverdiende beloning is of een noodzakelijke accesoire voor haar werk, zo ziet zij haar realiteit. En om dat te veranderen/lost te laten is voor velen een flinke drempel.

Dus ergens uitkomen is zo makkelijk nog niet altijd.

Brad Clitt
2 januari 2018, 13:56
Toen ik van de zomer van een zekere dvp vernam wat ze kwijt is aan alleen de huur en bijkomende woonkosten, riep ik: 'Ben je nog bij troost...'.
Mede met mijn hulp is ze sinds enige tijd een stuk minder kwijt, scheelt zo'n 60%. Wat betreft haar andere kosten/uitgaven heb ik ook wat kritische kanttekeningen gemaakt.

Maar goed, van de situatie waarin veel dames verkeren wordt ook héél vaak misbruik gemaakt en moeten ze buitensporig veel betalen voor allerhande zaken.

Goedemorgenallemaal
2 januari 2018, 14:04

Alsof ze thuis moeten vertellen wat ze doen. Waarom zou je thuis willen vertellen dat je masseuse bent? Alsof ze thuis naar het boekje vragen?

Teiresas
2 januari 2018, 14:31
Ik sprak met een roemeens dametje dat volledig in orde was (had pasje ook al) en ze deed haar beklag dat ze voortaan ook belastingen moet betalen op hetgeen ze dagelijks verdiende. Blijkbaar moet de club dagelijks doorgeven wie er werkt die dag. Netto houdt het meisje er niet veel van over : net iets meer dan nodig om haar maandelijkse kosten te betalen. Ze weet niet hoe ze verder moet met deze lage verdiensten. Weet niet of dit klopt...

Eigenlijk moesten ze dat al, maar was wat lastig controleerbaar.
Voor zover ik begrepen heb blijft de oude regeling van kracht (25 euro per gewerkte dag), alleen is het nu wél controleerbaar hoeveel dagen ze werkt (mits in een club).
Dat het meisje in kwestie er netto niet veel aan over denkt te houden, is dus quatsch. Zieligdoenerij in combi met een vreemd realiteitsbeeld... Wellicht kan ze eens beter haar kosten analyseren.

Teiresas
2 januari 2018, 14:45
Zoals voorspeld zijn er nauwelijks gevolgen!

Om na welgeteld één dag te concluderen dat er nauwelijks gevolgen zijn van de nieuwe wetgeving is wel hééééél kort door de bocht.
En dat uitsluitend op basis van de constatering dat er in GT op nieuwjaarsdag maar liefst 27 dames aanwezig zijn, die alle 27 een Hurenpass lijken te hebben bemachtigd.
Alsof dat een verwacht groot obstakel was...

Laten we nou eerst maar eens een paar weken wachten. Misschien wel paar maanden... Pas dan kunnen we met enige onderbouwing inschatten wat de gevolgen zijn.

Befke
2 januari 2018, 14:59
Mij viel op dat in Nyloncafe de aanwezigheidslijst voor de eerste week 2018 gehalveerd is vergeleken met de eerste week van 2017.

Kan toeval wezen.

de duisburg spesjalist
2 januari 2018, 15:25
Voor zover ik begrepen heb blijft de oude regeling van kracht (25 euro per gewerkte dag), alleen is het nu wél controleerbaar hoeveel dagen ze werkt (mits in een club).
Dat het meisje in kwestie er netto niet veel aan over denkt te houden, is dus quatsch. Zieligdoenerij in combi met een vreemd realiteitsbeeld... Wellicht kan ze eens beter haar kosten analyseren.

wat ik niet begrijp waarom laten de clubs de dames niet meer intree betalen gewoon 25 euro meer om zo aan de belasting overdag van de dvp te voldoen . is voor alle instanties makkelijker:rolleyes:

Pandabeer82
2 januari 2018, 15:39
wat ik niet begrijp waarom laten de clubs de dames niet meer intree betalen gewoon 25 euro meer om zo aan de belasting overdag van de dvp te voldoen . is voor alle instanties makkelijker:rolleyes:

Indien de club de belasting zou innen krijg je een soort van werkgever en werknemer relatie en dit is niet wenselijk, uitbesteden aan een derde zou in zo'n geval wel een mogelijkheid zijn, maar weer praktisch lastig....

de duisburg spesjalist
2 januari 2018, 15:43
Indien de club de belasting zou innen krijg je een soort van werkgever en werknemer relatie en dit is niet wenselijk, uitbesteden aan een derde zou in zo'n geval wel een mogelijkheid zijn, maar weer praktisch lastig....

en waarom is dat nog wel steeds van toepassing oa in laufhuizen

Teiresas
2 januari 2018, 15:46

Wellicht omdat in het verleden gebleken is dat niet elke clubeigenaar die geïnde 25 euro daadwerkelijk aan de belastingdienst afdraagt?

Ik weet niet hoe dat nu is, maar in het verleden was het bij een aantal clubs inderdaad mogelijk voor de dames om daar de belastingafdracht te regelen. Maar verplicht was het niet.

Bluebear
2 januari 2018, 16:06

Inderdaad, de betreffende DVP vertelde mij dat ze moeilijk kan opgeven hoeveel wipjes ze opgeeft, dus ze kan simuleren dat ze slechte en goede dagen heeft. Niet bij een vast tarief belastinggeld natuurlijk.
Ik zei: "Dus je kan een gedeelte zwart werken en wit". Zij beaamde dit.

Pandabeer82
2 januari 2018, 16:14
en waarom is dat nog wel steeds van toepassing oa in laufhuizen

Een en ander is wellicht in individuele gevallen met de belastingdienst af te spreken, ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat mijn specifieke kennis op dit vlak NL betreft en ik het dus voor DU niet met 100% zekerheid kan zeggen maar wel kan voorstellen.

Big30
2 januari 2018, 16:34
In principe heb je gelijk dat waar het Saunaclub model gebaseerd is op zelfstandigheid vd dames er dus geen sprake mag zijn van een werkgever werknemer relatie. Echter het zogeheten Düsseldorfer Verfahren is juist een model dat zich goed verhoudt met het SC model en de zelfstandigheid vd dames. Dit is de manier waarop in veel clubs tot nu toe belasting vd dames werd afgedragen. Dit model geldt nog steeds ook onder de nieuwe wetgeving.
Het model is strikt genomen niet verplicht maar wel de eenvoudigste manier om de belasting voor de dames goed te regelen. Veel recente controles vd Finanzamt betroffen ook een check of de clubs de lijsten in orde hadden en of er betaald werd.
Ik weet niet zeker of dames in een club waar volgens dat model wordt gewerkt ook de mogelijkheid hebben zelf de belasting afdracht te regelen, maar er zal door een dame belasting betaald moeten worden. Dat was zo en dat is zo.
Met de nieuwe registratie wordt het de belastingdienst wel gemakkelijker gemaakt toe te zien of belasting is afgedragen.

Im Rahmen einer freiwilligen Teilnahme am Düsseldorfer Verfahren kann der Bordellbetreiber von den selbständigen Prostituierten eine Pauschale einbehalten und an die Finanzverwaltung abführen, meist monats- oder quartalsweise zusammengefasst. Die Höhe dieser Pauschale variiert je nach Bundesland bzw. Stadt und liegt in einem Rahmen zwischen 7,50 und 30 Euro pro Anwesenheitstag jeder Prostituierten, welche sich dazu im Bordell in monatliche Sammellisten eintragen. Die Teilnahme am Düsseldorfer Verfahren wird mit der Steuerfahndung vereinbart und soll zu einer Verschonung vor regelmäßigen Kontrollen der Finanzbehörden führen.
https://de.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsseldorfer_Verfahren

Overigens de registratie vindt in Duitsland op Kreis/Kreisfreie Stadt nivo plaats, dat kan nog al wat verschillen in uitwerking en interpretatie vd nieuwe wet. Ik weet dat het in bv Düsseldorf zo geregeld is terwijl het in Kreis Viersen (veel club net over de grens vallen daaronder) wat langer kan duren. Dit geldt met name voor de gezondheidsverklaring, dat kan vaak nog even op zich laten wachten en dan krijg je een voorlopige verklaring, van een aantal dames weet ik dat ze dan pas in Augustus worden terug verwacht.
Hoe het zit met verhuizing vd dames naar een andere stad is nog niet helemaal duidelijk, dat moet de tijd leren.

Flipper
2 januari 2018, 17:36
Idd het ligt eraan in welke kommune de club zit. Maar een rechter heeft al geoordeeld dat het dusseldorfer verfahren gehanteerd zal worden.

Veel clubs zullen wel slecht geinformeerd zijn.. het inkomen van een dvp is geschat op 100.000 per jaar daarop werd de belasting geschat , dus ze kunnen liegen wat ze willen maakt niet uit. Doordat het vrijwel onmogelijk te innen is, heeft men geoordeeld dat men de regels in het dusseldorfer verfahren hanteerd.

Flipper
2 januari 2018, 17:43

Sommige clubs betalen dit al uit de entree die de dames betalen b.v. bij samya halen ze de verhoging uit het club eigen deel. Dit om het aantrekkelijker te maken voor dames om daar te werken.

Er hoort tevens een contract met de dvp te zijn waarin de werkrelatie beschreven wordt , maar daar heb ik nog nergens wat over gehoord.

kempie
2 januari 2018, 18:06
Idd het ligt eraan in welke kommune de club zit. Maar een rechter heeft al geoordeeld dat het dusseldorfer verfahren gehanteerd zal worden.

Veel clubs zullen wel slecht geinformeerd zijn.. het inkomen van een dvp is geschat op 100.000 per jaar daarop werd de belasting geschat , dus ze kunnen liegen wat ze willen maakt niet uit. Doordat het vrijwel onmogelijk te innen is, heeft men geoordeeld dat men de regels in het dusseldorfer verfahren hanteerd.

Ik weet niet wat de regela onder het dusseldorfer verfahren zijn maar dan lijkt me 25 euro per dag niet genoeg als daar het inkomen op 100k per jaar wordt geschat. Als een vrouw heel veel dagen werkt laten we zeggen 300 dan betaald ze 7500 belasting over 100K inkomen. Dat zouden wij allemaal wel willen.

Maar laat ik vooropstelle ik vindt 25 euro per dag een prima regeling. Het is een mentaal zwaar beroep waar wel een flinke beloning tegen over mag staan. Als je dan het inkomen gaat afromen met een normaal belasting tarief dan zouden er veel dames niet meer deze kant op komen en dat willen wij toch ook niet. Bovendien is het inderdaad wel erg moeilijk bij te houden wat een dvp precies verdiend. Ze zouden de clubs moeten verplichten elke dame in de entree 25 belasting te laten te betalen die de club afdraagd. Denkt dat dit de drempel voor dames lager maakt. Geen gezeik meer bij de controles. Controles op dames dat de
Club op de aanwezigheidslijst hebben staan gaan de clubs echt niet frauderen door er enkele minder op te zetten 10 x 25 euro is voor die clubs peanuts. Daar zetten ze hun verguningen niet voor op het spel.

Jack42
2 januari 2018, 18:46
het inkomen van een dvp is geschat op 100.000 per jaar .

Ja als je in sprookjes gelooft wel of ze bedoelen Roemeense Lei.
100.000 is minimaal 400 euro per dag bij een 5 daagse werkweek en dan ook nog eens 12 maanden lang. Geloof je het zelf?

stimpy3
2 januari 2018, 19:03
100.000 is minimaal 400 euro per dag bij een 5 daagse werkweek en dan ook nog eens 12 maanden lang. Geloof je het zelf?

Da's 8 kamers. Ik denk dat er wel dames zijn die dat halen in clubs als acapulco; als ze een beetje doorwerken hebben ze dat in 3 uur gedaan ;-). Met een beetje geluk doen ze nog wel meer ook, maar dan alleen op topdagen. Maar in andere clubs denk ik dat dames al blij zijn als ze meer dan 3 kamers op een dag hebben.

Flipper
2 januari 2018, 19:11

Ik geloof nix dat zegt de duitse staat. Stond zo in de rechtzaak er werd een schatting gedaan ze moesten er een getal aan toewijzen. Maakt toch geen flikker uit, ze hebben het bestempeld als niet te innen bedrag

Das
2 januari 2018, 19:12

Da's 8 kamers. Ik denk dat er wel dames zijn die dat halen in clubs als acapulco; als ze een beetje doorwerken hebben ze dat in 3 uur gedaan ;-). Met een beetje geluk doen ze nog wel meer ook, maar dan alleen op topdagen. Maar in andere clubs denk ik dat dames al blij zijn als ze meer dan 3 kamers op een dag hebben.

Hier gaan we weer met de verdiensten van dames en beren.

Het is makkelijk:
de beren denken dat de dames 10000€ per maand verdienen!
de dames denken dat de beren 10000€ per maand verdienen!

ZO SIMPEL IS HET!!!

Flipper
2 januari 2018, 19:12
Ik hoor btw dat de uittocht in volle gang is.. fyi... ik hoor getallen van 0 dames.. maar sommige zullen nog wel geen pas hebben en pas een tijdelijke na donderdag hebben.

de duisburg spesjalist
2 januari 2018, 19:41
Ik hoor btw dat de uittocht in volle gang is.. fyi... ik hoor getallen van 0 dames.. maar sommige zullen nog wel geen pas hebben en pas een tijdelijke na donderdag hebben.

me teling gisteren op de vulkaan eros 26 nog maar 15 dames vulkaanhuis idem dito we roepen misschien te vroeg de wedstrijd is nog bezig maar ik hoop niet dat we gaan zingen schade deutschland alles ist vorbei
:rolleyes:

Pandabeer82
2 januari 2018, 19:42

Over welke club heb je het dan?

Flipper
2 januari 2018, 19:49
Over welke club heb je het dan?

Clubs..niet club.. in gt thread lees je al gt..happy is 0, en vv zal ook wel 0 zijn atm.

de duisburg spesjalist
2 januari 2018, 19:54
Clubs..niet club.. in gt thread lees je al gt..happy is 0, en vv zal ook wel 0 zijn atm.

happy is vandaag gesloten en vv tm 4-01 dus daar heb je gelijk in net las ik LR 3 dames . zal het storm gaan lopen in ying yang en sixsens :rolleyes: laten we Hoopen dat het net als ieder jaar is zo aan het begin van het jaar

Flipper
2 januari 2018, 19:56
happy is vandaag gesloten en vv tm 4-01 dus daar heb je gelijk in net las ik LR 3 dames . zal het storm gaan lopen in ying yang en sixsens :rolleyes: laten we Hoopen dat het net als ieder jaar is zo aan het begin van het jaar

Heb je net een pm gestuurd.

Hooker lover1
2 januari 2018, 20:38
Nou, ergens niet uit kunnen komen is in mijn ogen geen gebrek aan realiteitszin. Als dat het enige is waar we van mening over verschillen dan laten we het hier maar bij.

Ergens niet uit kunnen komen is inderdaad geen gebrek aan realiteitszin.
Ergens niet willen uitkomen en de werkelijkheid negeren,is dat wel!
Vergeet nooit dat niets is wat het lijkt in dit wereldje,prostitutie is nu eenmaal een wereld vol illusie.
We zijn het verder grosso modo trouwens veelal eens,onze meningen lopen niet ver uit elkaar:)

Verder maakte ik geen sluitende conclusie op basis van de eerste werkdag van het jaar.
Mijn uitspraak was gebaseerd op de talrijke negatieve en veelal onheilspellende berichten van de laatste weken.
In tegenstelling tot wat voorspeld werd,is er geen sprake van een algehele leegloop/uittocht!
De toekomst zal verder uitwijzen hoe het wereldje zich verder zal ontwikkelen,zonder dvp zullen we echter nooit zijn.

mentholbear
2 januari 2018, 21:12
Alsof ze thuis moeten vertellen wat ze doen. Waarom zou je thuis willen vertellen dat je masseuse bent? Alsof ze thuis naar het boekje vragen?

Nou ja 'thuis', ik weet niet of er daar instanties zijn die wat controleren bij bepaalde aanvragen. En misschien dat dit nu nog niet Is, maar misschien over 10 jaar wel. En niet iedereen wilt geboekt zijn als (ex) dvp.

Flipper
2 januari 2018, 22:05
Nou ja 'thuis', ik weet niet of er daar instanties zijn die wat controleren bij bepaalde aanvragen. En misschien dat dit nu nog niet Is, maar misschien over 10 jaar wel. En niet iedereen wilt geboekt zijn als (ex) dvp.

Dat gebeurt ook niet. Je aanmelding wordt gewist 3 maandan nadat je verzuimt je hurenpass te verlengen.
Althans dat is wat ze nu zegggen.

satanic surfer
2 januari 2018, 22:23
Goh, na maandenlang gepalaver over sla me dood welke exodus er zou gaan plaatsvinden nou weer war Blödsinn..Datenschütz is een recht..."thuis" weten overigens de meeste inheemse mensen wél dat ze niet met een dikke Audi/BMW komen aanrijden aangezien ze een rijkelijk hoteljobje uitvoerden of restaurantserveuse zijn in Dtsl..Wat een blabla allemaal...Bottom line gaat er überhaupt niet zo veel veranderen behoudens wat transfers vanuit het Keulense/Elsdorfse richting Vaals en vanuit het Brüggense/Oedtse richtung Roermond tot ze snappen dat het in de Hollandse clubs ook niet elke dag feest is...Zwitserland voor weinigen weggelegd, en ook maar 90 dagen overigens, dus medio april wieder een boel da...Grützi aan de volhoudende paniekblödsinnposse

Flipper
2 januari 2018, 22:43
Nou dank weer voor je input. Wordt nooit oud ook..heb at least zoveel fatsoen om normaal te reageren.
Ik gok dat niet iedereen yy of ss leuk vind..

Flipper
2 januari 2018, 23:09
Wellicht is uittocht een groot woord van mijn kant. Als er geen flikker gebeurt en het allemaal super blijft dan zijn we toch allemaal super blij. Ik zal er geen traan om laten als het allemaal bij het oude blijft.

Het enige wat we doen, is we updaten mensen omtrend de huidige stand van zaken. Nix speculatiefs aan lijkt me.

Daar is dit forum voor bedoeld.

We kunnen niet allemaal opgeklopte senioren praat schrijven week in week uit toch.
Dr is wat te melden nu dus laat ons dan ook de situatie een beetje volgen hier.

WA
2 januari 2018, 23:17
Mee eens. Ik zal zaterdag eens in LR polshoogte gaan nemen hoe de stand van zaken is.

stimpy3
3 januari 2018, 00:36
Ik kan me ook niet helemaal aan de induk onttrekken dat er een paar beren paniekberichten schrijven over lege clubs om de boel op stang te jagen...

(en sowieso: dinsdag 2 januari, wie verwacht er dan een topbezetting. zelfs op een normale dinsdag kan het dan rustig zijn in de clubs, laat staan als iedere beer met een paar vrije dagen richting saunaclub gaat..)

Flipper
3 januari 2018, 01:00
Ik kan me ook niet helemaal aan de induk onttrekken dat er een paar beren paniekberichten schrijven over lege clubs om de boel op stang te jagen...

Welk doel zou dat dienen?????

Sorry dat ik het zo zeg maar dit is de single grootste ontwikkeling in pay6 land in 20 jaar. Dr is letterlijk sinds het begin van dit forum en ik was daarbij may i remind you... geen belangrijkere verandering geweest omtrend saunaclub land.

Dr zijn mensen die vinden de club reports leuk, mooi, hoor je me hier niet over zeiken. Maar er zijn ook mensen die dit interessant vinden.

Mij interesseren de feiten die heb ik geprobeerd weer te geven. Wat mensen ervan vinden tja, ik wou ook dat ik wat anders te zeggen had als ik eerlijk ben.

Mensen die me kennen weten dat ik ook liever mn pik in een lekker roemeentje steek, dan ze weg te zitten jagen.

Dat we volgende week gewoon verder neuken is n feit, maar het is wel zo handig te weten waar, toch??

Flipper
3 januari 2018, 01:20

(en sowieso: dinsdag 2 januari, wie verwacht er dan een topbezetting. zelfs op een normale dinsdag kan het dan rustig zijn in de clubs, laat staan als iedere beer met een paar vrije dagen richting saunaclub gaat..)

De tijd zal het ons leren.. gelukkig hoeven we niet te lang te wachten op het antwoord. Hooguit een paar dagen.

de duisburg spesjalist
3 januari 2018, 08:27
Mee eens. Ik zal zaterdag eens in LR polshoogte gaan nemen hoe de stand van zaken is.

ga jij aanstaande zaterdag maar ik ga 13-1 een iets betere datum om een betere conclusie te treken

stimpy3
3 januari 2018, 16:10
De tijd zal het ons leren.. gelukkig hoeven we niet te lang te wachten op het antwoord. Hooguit een paar dagen.

Kijk, dat bedoel ik nou. De algemene ijsberenwijsheid is dat het laagseizoen van de week voor kerst tot half januari duurt; misschien dat je er nu nog een of twee weken bij moet tellen omdat sommige dames nu pas hun papieren in orde maken. Maar nee, dit weekeinde weten we al of alle verhalen over lege clubs kloppen. Da's dus onzin. De dames die doorwerken -en dat zijn er heel weinig- hebben sowieso hun papieren op orde, het gaat er juist om hoeveel dames er midden/eind januari weer terug zijn. En daar kun je nu nog helemaal niets over zeggen.

(sterker nog, het zou best nog wel eens kunnen dat de echte effecten pas zichtbaar worden bij de eerste serieuze controles, en dan spreek je al snel over februari/maart.)

Flipper
3 januari 2018, 17:03
Wat wil je dat ik zeg, ga zelf een zinvolle bijdrage leveren.. Ik zit bij club management na te vragen en documentatie te lezen over rechtzaken om hier iets zinnigs te kunnen zeggen. Ik hou de info voortaan voor mezelf...

Denk je nou dat je iets verteld dat we niet al jaren weten.. Dat is toch allemaal welbekend..ik doe dit al 20 jaar denk je dat ik niet weet dat er dames op vakantie zijn.. Als ik bezorgde clubleiding spreek die mij zeggen dat er niemand terugkomt en ik dat meld hier oei oei dan valt iedere ijsbeer eroverheen alsof je hier gratis bier uitdeelt..

Succes ermee

mentholbear
3 januari 2018, 18:03
Kijk, dat bedoel ik nou. De algemene ijsberenwijsheid is dat het laagseizoen van de week voor kerst tot half januari duurt; misschien dat je er nu nog een of twee weken bij moet tellen omdat sommige dames nu pas hun papieren in orde maken. Maar nee, dit weekeinde weten we al of alle verhalen over lege clubs kloppen. Da's dus onzin. De dames die doorwerken -en dat zijn er heel weinig- hebben sowieso hun papieren op orde, het gaat er juist om hoeveel dames er midden/eind januari weer terug zijn. En daar kun je nu nog helemaal niets over zeggen.

(sterker nog, het zou best nog wel eens kunnen dat de echte effecten pas zichtbaar worden bij de eerste serieuze controles, en dan spreek je al snel over februari/maart.)

Beetje speculeren en er over ouwehoeren mag toch? Flipper heeft ook geen glazen bol ofzo en vertelt wat ie vernomen heeft. Ik vind dat wel interessant. Of het allemaal uitkomt is een 2e.

En echte effecten waren al zichtbaar. Dames die de club moesten verlaten vanwege de risico's die ook de clubs waarschijnlijk lopen bij controle.

WA
3 januari 2018, 23:08
@ stimpy3

wat jij zegt is al meerdere keren door anderen ook al geschreven. Tot wel bijna een jaar terug al. Als er iemand pretentieloos opschrijft wat ie weet, verneemt en zelf opzoekt over de nieuwe prostiwet is het flipper wel.

stimpy3
3 januari 2018, 23:21
Wat wil je dat ik zeg, ga zelf een zinvolle bijdrage leveren..

Wat relativering van de paniekverhalen lijkt me anders een prima zinvolle bijdrage. Feit is wel dat d'r zeker twee saunaclubs zijn (babylon en magnum) die afgelopen jaar, terwijl al lang en breed bekend was dat de nieuwe wet d'r aan zat te komen, nog flink hebben uitgebreid/verbouwd. Het lijkt me dat je dat niet doet als je weet dat saunaclubs een doodlopend einde zijn. Tenzij dat een moelijke manier is om zwart geld wit te wassen, maar sheesh, dan zijn d'r echt wel betere manieren.

Flipper
4 januari 2018, 00:38
Beste stimpy3 er komt er wel een beetje meer info dan alleen dat van mij...

De link naar de uitleg van de wet in normale mensen taal op kaufmich komt van mij.
De link naar de hulpgroup voor dvps voor uitleg en informatie..komt van mij.
De link naar de psg site in viersen komt van mij.
Dat de rechters het dusseldorfer verfahren als belasting regel hanteren komt van mij.

Niet dat het wat boeit wie de info inbrengt. Ik heb het uit persoonlijke nieuwsgierigheid opgezocht,
Niet voor het forum, dus daar hoef ik geen credits voor. Ik wil alleen aanduiden dat ik eea aan zinvols gepost heb. ;)

Dat wat je nu uitlicht, komt idd ook mede van mij.. lets hope dat ik het daar grandioos fout heb.
Enige relativering van wat komen gaat, berust op complete speculatie. Dat er veel dvps vertrokken zijn is een feit.. dat er veel duitse hobby dvps gestopt zijn is tevens een feit.

Geschat is dat er 200.000 dvps actief waren in dld in 2017.. als er 100.000 wegvallen blijven er denk ik nog genoeg over.. maar dan mag je toch wel spreken van een flinke aderlating in de prostitutie branche.

Mja als relativering jou bijdrage is , nou bedankt..

stimpy3
4 januari 2018, 12:26
@flipper: je maakt wel een hoop kabaal, maar je gaat niet in op de vraag die ik stel: als de dvp's echt en massa wegblijven, dan heeft het toch geen zin om geld te gooien in een zwart gat? Dan zou Villa Marisol toch gewoon een onverkoopbaar object zijn, wat jaren leeg zou zou staan, ipv dat de nieuwe eigenaar er nog tonnen tegenaangooit om het anders in te richten? Zonder dames geen saunaclub; dat moet zo'n eigenaar ook weten. En jij zou dat met je 'uitstekende contacten met saunaclubmanagers' ook prima moeten kunnen vertellen waarom ze dat dan toch doen, niet?

Maar goed, we zien het wel later in de maand...wind je tot die tijd niet teveel op :biggrin:

phoenix
4 januari 2018, 12:49
Stimpy ik houd mijn hart vast met die nieuwe Saunaclubs in Hamminkeln...ik zou toch nog een week of drie wachten met je uitspraken over die ondernemers het zo goed weten...dan had de eigenaar het bij Lekker ding het toch ook wel geweten of??? Salome loopt leeg, ik weet niet hoe leeg, maar het is maar hoe tje het bekijkt, Lekker Ding te Emmerich(zelfde eigenaar) is al een jaar leeg met maximaal 5-10 dames gemiddeld. Ik durf de uitspraak wel aan: er gaan het komende half jaar een aantal clubs in Nord Rhein Westfalen verdwijnen....

Flipper
4 januari 2018, 12:59
Stimpy , dit is wat mij betreft het enige interessante topic op heel dit forum.

Uitstekende contacten met club managers.. hahaha maak er maar wat van ja.. cosa nostra of wa..
#thuglife jonguh!!

Mn hobby is koken en toevallig is dat ook het hobby van een van de club eigenaars dus we wisselen wel eens recepten uit ja.
Die mensen hebben ook gewoon facebook hoor. Ik weet niet hoe oud je bent of wat je voorstelling is van mensen die een club hebben.

De meeste ijsberen hier zijn oudere mannen, vaak muurbloempjes, wat schuchtere mensen die normaal niet echt op zouden vallen... En toch als je hier leest
denk je dat je met de crew van jack sparrow te maken hebt.. :biggrin: :biggrin: Daarom lees ik die club berichten ook niet, het is net of je het geheime
dagboek van hendrik groen leest. Niet meer als verhaaltjes voor omroep max.

Anyway. Ik ga straks naar happy even koffie leuten..

Flipper
4 januari 2018, 13:01
Stimpy ik houd mijn hart vast met die nieuwe Saunaclubs in Hamminkeln...ik zou toch nog een week of drie wachten met je uitspraken over die ondernemers het zo goed weten...dan had de eigenaar het bij Lekker ding het toch ook wel geweten of??? Salome loopt leeg, ik weet niet hoe leeg, maar het is maar hoe tje het bekijkt, Lekker Ding te Emmerich(zelfde eigenaar) is al een jaar leeg met maximaal 5-10 dames gemiddeld. Ik durf de uitspraak wel aan: er gaan het komende half jaar een aantal clubs in Nord Rhein Westfalen verdwijnen....

Gelukkig want er zijn er veel te veel, als de helft verdwijnt is dat niet erg.

de duisburg spesjalist
4 januari 2018, 13:16
@flipper: je maakt wel een hoop kabaal, maar je gaat niet in op de vraag die ik stel: als de dvp's echt en massa wegblijven, dan heeft het toch geen zin om geld te gooien in een zwart gat? Dan zou Villa Marisol toch gewoon een onverkoopbaar object zijn, wat jaren leeg zou zou staan, ipv dat de nieuwe eigenaar er nog tonnen tegenaangooit om het anders in te richten? Zonder dames geen saunaclub; dat moet zo'n eigenaar ook weten. En jij zou dat met je 'uitstekende contacten met saunaclubmanagers' ook prima moeten kunnen vertellen waarom ze dat dan toch doen, niet?

Maar goed, we zien het wel later in de maand...wind je tot die tijd niet teveel op :biggrin:

er zullen een aantal saunaclubs in een gay club veranderen W2 is er al een nieuw forum voor aan het maken in samenwerking met de gaypared hij heeft al een aantal personen gevraagd om hem te helpen oa ricadobanana als er iemand verstand van benaanen heeft is hij het wel . the joker en rmjheksen

stimpy3
4 januari 2018, 13:33

Oh, het zou me niets verbazen als d'r wat clubs in NRW verdwijnen; ook begin 2017 zat de klad er al in bij sommige clubs. Als ik op fkk-map-kaartjes (https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1waV0PkNY-GKXpKhwvI8f6WB7N8Q&hl=en_US&ll=51.3619863610685%2C9.734350328124947&z=6) kijk, dan lijken de meeste clubs in NRW te zitten. Niet onlogisch, omdat dat een dicht bevlokt gebied is, en je ook klanten uit NL/BE/FR kunt aantrekken. En handhaving/beleid van NRW zal ook wel meespelen, want rheinland-pfalz en saarland lijken veel minder druk fkk-bevolkt te zijn.

Flipper
4 januari 2018, 13:37
Wat me zorgrn baard is dat het veel moeilijker zou moeten zijn voor meiden om van club te wisselen..ik ben bang dat het aanbod wellicht wat oubollig wordt omdat er altijd dezelfde meiden in de club zijn. Ik denk dat het vooral veel clubhoppen wordt in 2018 om verschillend aanbod te vinden.

de duisburg spesjalist
4 januari 2018, 13:50
Wat me zorgrn baard is dat het veel moeilijker zou moeten zijn voor meiden om van club te wisselen..ik ben bang dat het aanbod wellicht wat oubollig wordt omdat er altijd dezelfde meiden in de club zijn. Ik denk dat het vooral veel clubhoppen wordt in 2018 om verschillend aanbod te vinden.

dames kunnen met de pas in 3 deel staten van Duitsland werken dat wordt nogal een gereis :biggrin:

Flipper
4 januari 2018, 13:53
dames kunnen met de pas in 3 deel staten van Duitsland werken dat wordt nogal een gereis :biggrin:

Ik dacht dat je vast zat binnen de kommune waar je geregistreerd was.. goeie info. Als ze binnen nrw kunnen werken hebben ze al keus zat.(en wij ook)

Willem2
4 januari 2018, 14:09
@Flipper
Clubs hebben dames wijsgemaakt dat ze met die pas niet zo snel van club zouden kunnen veranderen. Dat is een leugen. De nieuwe wet is opgesteld om dames meer te kunnen beschermen en clubs meer te kunnen controleren.
Dat clubs/dames in het kreis Viersen zo laat zijn met het aanmelden heeft deels te maken met eigen laksheid en het niet op orde hebben van het dienstdoende ambt. Daarna hangt het af hoe er gecontroleerd gaat worden ...

Flipper
4 januari 2018, 14:18
@Flipper
Clubs hebben dames wijsgemaakt dat ze met die pas niet zo snel van club zouden kunnen veranderen. Dat is een leugen. De nieuwe wet is opgesteld om dames meer te kunnen beschermen en clubs meer te kunnen controleren.
Dat clubs/dames in het kreis Viersen zo laat zijn met het aanmelden heeft deels te maken met eigen laksheid en het niet op orde hebben van het dienstdoende ambt. Daarna hangt het af hoe er gecontroleerd gaat worden ...

Ben ik met je eens zeker qua laksheid, ze zijn pas in december begonnen met meiden vragen wat ze gingen doen blijven of gaan..laatste info die ik had was dat er "maar" 45 zouden blijven. Niet alle vrouwen zijn altijd aanwezig dus als je 40 vrouwen constant wil hebben heb je er 60-80 nodig. Dus 45 dan zijn er dus 20-30 dagelijks aanwezig.

de duisburg spesjalist
4 januari 2018, 14:36
Ik dacht dat je vast zat binnen de kommune waar je geregistreerd was.. goeie info. Als ze binnen nrw kunnen werken hebben ze al keus zat.(en wij ook)

zelfs nog verder als NRW denk daar bij aan stuttgart

de duisburg spesjalist
4 januari 2018, 14:39
@Flipper

laksheid geld overgens niet alleen voor de clubs maar ook voor de laufhauzen in NRW . erospark singelfinger heeft op een dag de toko een uur later geopend om de dames van de nodige informatie te voldoen . ze gooien in NRW inderdaad hun eigen ruiten in ;)

Big30
4 januari 2018, 14:42

@Flipper
De wet is (redelijk) helder:

(1) Wer eine Tätigkeit als Prostituierte oder als Prostituierter ausüben will, hat dies vor Aufnahme der Tätigkeit persönlich bei der Behörde, in deren Zuständigkeitsbereich die Tätigkeit vorwiegend ausgeübt werden soll, anzumelden.

(2) Soweit ein Land nach § 5 Absatz 3 Satz 1 eine abweichende Regelung zur räumlichen Gültigkeit der Anmeldebescheinigung getroffen hat, ist die Tätigkeit in diesem Land auch bei der dort zuständigen Behörde anzumelden.

Anmeldung hat auf jeden Fall dort zu erfolgen, wo die Tätigkeit vorwiegend ausgeübt werden soll. Das bedeutet, Ihr müsst JEDEN ORT, wo ihr arbeitet oder plant zu arbeiten, bei der Behörde melden.
https://www.prostituiertenschutzgesetz.info/anmeldepflicht-fuer-prostituierte/

De eerste Anmeldung moet dus in ieder geval plaats vinden in de plaats/kreis waar de dame werkzaam is. Die Anmeldung kan plaats vinden bij het Ordnungsamt maar dat kan per stad/kreis verschillen, het kan ook bij andere dienst zijn die daarvoor verantwoordelijk is. Dat bepaalt de wet niet, dat is aan de uitvoerende instantie om te bepalen.
De vraag is nu wat er gebeurt als een dame in een andere stad/kreis of zelfs Bundesland gaat werken. Dat is zo begreep ik nog niet helemaal helder als je dat vraagt aan de hiervoor verantwoordelijke dienst. Lijkt niet waarschijnlijk dat je na verhuizing de hele papier kraam opnieuw moet doorlopen maar dat dan een melding dat je ergens anders werkt volstaat.

Met name in de Kreis Viersen waar veel grote clubs onder vallen loopt de registratie erg moeizaam, te weinig capaciteit al helemaal niet voor de gezondheid "Beratung", regels die niet helder zijn, dit tot frustratie vd dames en clubs. In Düsseldorf loopt het allemaal vrij gladjes.

Flipper
4 januari 2018, 15:24
De wet is (redelijk) helder:

De eerste Anmeldung moet dus in ieder geval plaats vinden in de plaats/kreis waar de dame werkzaam is. Die Anmeldung kan plaats vinden bij het Ordnungsamt maar dat kan per stad/kreis verschillen, het kan ook bij andere dienst zijn die daarvoor verantwoordelijk is. Dat bepaalt de wet niet, dat is aan de uitvoerende instantie om te bepalen.
De vraag is nu wat er gebeurt als een dame in een andere stad/kreis of zelfs Bundesland gaat werken. Dat is zo begreep ik nog niet helemaal helder als je dat vraagt aan de hiervoor verantwoordelijke dienst. Lijkt niet waarschijnlijk dat je na verhuizing de hele papier kraam opnieuw moet doorlopen maar dat dan een melding dat je ergens anders werkt volstaat.

Met name in de Kreis Viersen waar veel grote clubs onder vallen loopt de registratie erg moeizaam, te weinig capaciteit al helemaal niet voor de gezondheid "Beratung", regels die niet helder zijn, dit tot frustratie vd dames en clubs. In Düsseldorf loopt het allemaal vrij gladjes.

De reden dat dit moeizaam gaat beste big30 is omdat de duitse regering 5 miljoen ter beschikking gesteld heeft voor de gezondheids checks, maar de werkelijke kosten rond de 24 miljoen (per jaar) lijken te zijn. Weet niet meer waar ik dat gelezen heb. Grotere steden zullen meer budget hebben dan b.v. viersen wat meer een kleine gemeente is met relatief veel dvps.

De financiering van de wet is nu al een groot probleem omdat de verwachte inkomsten uitblijven en er een grote kostenpost tegenover staat. Er lopen discussies om de kosten voor clubs te verhogen om eea te bekostigen. Volgens mij heeft viersen ook recentelijk de club belasting verhoogt.

De wet is nog "fluid" wat er instaat en wat er daadwerkelijk uitgevoerd kan worden zijn 2 dingen.
Daten austausch met clubs en belastingen zijn geschrapt wegens onuitvoerbaarheid, en hoge kosten.
Condoom controlles hebben we ook nog niets van gezien..omdat ze weten dat deze rechtzaken bijna niet te voeren noch te winnen zijn.

We zullen zien, tijd zal het leren.. ;)

schoolmeester
4 januari 2018, 16:41
PHEA, de eigenaar van SALOME te Herne heeft momenteel niets meer met LEKKER DING te maken.
Hij heeft LEKKER DING destijds voor 1 of 2 jaar gehuurd.
Met vriendlijke groet: SCHOOLMEESTER.

phoenix
4 januari 2018, 17:16
prima,ik wens ze alle succes toe, laat dat duidelijk zijn...

mentholbear
4 januari 2018, 18:44

Inderdaad. Ik weet nietof de dames meerdere club passen kunnen hebben (naast hun hoeven pas)? Ik bedoel d'r waren dames die doordeweeks in de ene club zaten en in het weekend naar de andere. En wanneer het rustig Is in een club, konden ze makkelijk een paar dagen of een weekje een andere club uitproberen. Misschien onder het mom van even vakantie.
Maar als ze maar 1 clubkas mogen hebben, dan valt het de club leiding misschien wel op. Wordt niet overal gewaardeerd zeg maar.

Jan Verplancke
4 januari 2018, 22:12

Als het zo zou zijn, dan zorgt het er misschien ook wel voor dat sommige dames eens aan hun service gaan werken om zo iets van een klantenkring op te bouwen i.p.v. er een zooitje van te maken en om de haverklap te verkassen naar weer een andere club.

WA
4 januari 2018, 23:00
ik ben benieuwd hoe lang sommigen het nog vol gaat houden dat het allemaal wel meevalt met die nieuwe wet.

kempie
4 januari 2018, 23:35
ik ben benieuwd hoe lang sommigen het nog vol gaat houden dat het allemaal wel meevalt met die nieuwe wet.

Daar ben ik na laatste berichten ook wel benieuwd naar. De impact lijkt snel te komen en groot kijkende naar wat er gister gaande was bij LR. Dit is balen zeg.

Big30
5 januari 2018, 13:51
Inderdaad. Ik weet nietof de dames meerdere club passen kunnen hebben (naast hun hoeven pas)? Ik bedoel d'r waren dames die doordeweeks in de ene club zaten en in het weekend naar de andere. En wanneer het rustig Is in een club, konden ze makkelijk een paar dagen of een weekje een andere club uitproberen. Misschien onder het mom van even vakantie.
Maar als ze maar 1 clubkas mogen hebben, dan valt het de club leiding misschien wel op. Wordt niet overal gewaardeerd zeg maar.
Voor de duidelijkheid, dames krijgen geen clubpas. De dames moet zich aanmelden in de Kreis/Stad waar ze overwegend werken aanmelden.
Heb je eenmaal de pas moet je wel melden waar je werkt of wilt gaan werken, voor een eerste aanmelding zal de dame aangeven waar ze momenteel werkt. Hoe een dame doorgeeft dat ze ergens anders gaat werken is nog niet helemaal duidelijk, daar hoor ik verschillende verhalen over, van een email sturen tot misschien zelf weer even langs komen.

Die Anmeldung hat auf jeden Fall dort zu erfolgen, wo die Tätigkeit vorwiegend ausgeübt werden soll. Das bedeutet, Ihr müsst JEDEN ORT, wo ihr arbeitet oder plant zu arbeiten, bei der Behörde melden.

Die Prostituierte erhält über die Anmeldung eine Bescheinigung. Diese muss sie immer mit sich führen und einem Vermieter, Betreiber oder Escort-Agentur vorlegen.

Laten we ons tot de feiten beperken en niet onnodig speculeren en feiten brengen die niet kloppen. Dat de line-up is een aantal clubs gevolgen zal ondervinden van de nieuwe wetgeving mag je niet uitsluiten, maar definitieve conclusies trekken in de eerste week van januari lijkt me wat voorbarig.
Het wordt er de dames maar zeker ook de clubs die aan veel eisen moeten voldoen bepaald niet makkelijker opgemaakt, dat is een feit.

stimpy3
5 januari 2018, 17:45

Living Room schijnt vandaag gewoon open te zijn (zie verdere discussie in het LR-draadje). En je zou het zelfs kunnen uitleggen als 'de polizei moet toch controleren, dus dan doen ze het maar in het laagseizoen, als niemand er last van heeft'. Nou ja, buiten dan een stel forumbezoekers die lopen te ouwewijven.

Goedemorgenallemaal
5 januari 2018, 17:47
Ik heb inderdaad nog geen "laatste berichten " gelezen waar ook maar iets uit is op te maken. Belangrijkste reden is dat 1 januari net in de toch al luwe periode valt. Het ware beter al de wet op 1 juli of zo zo ingaan. Ehh wacht even..
Vergelijkingen met "de eerste week vorig jaar" gaan niet echt op omdat de ene week in een jaar gewoon niet met een andere week te vergelijken is.

Enige wat ik wel met enige "niet roddelzekerheid" heb vernomen is dat er eigenlijk geen "overgangsperiode" was voorzien tussen 1 juli en 1 januari maar omdat de wet er zo snel doorgedrukt is is deze periode ingelast vooral om zichzelf hopelijk klaar te stomen, wat dus op grote schaal niet gelukt lijkt te zijn. De "overangsperode"was dus niet voor de dames of de clubeigenaren bedoeld.

Zou me niks verbazen, maar nu ga ik speculeren, dat we eerdaags te horen krijgen dat de overgangsperiode is verlengd, althans voor bepaalde Kreisen

The Joker
5 januari 2018, 23:17
Ja ook Kreis Viersen zelf schijnt nog niet helemaal alles op orde te hebben.
1 van de managers in VV vertelde ook dat ze pas over een paar maanden terecht zouden kunnen om voor dames de papieren in orde te maken, maar dat ze een soort voorlopige goedkeuring hadden gekregen...
Zal nog wel een week of 2 doorbijten worden overal voor de dames aantallen weer richting aanvaardbaar gaan, hoewel ik de eerste 3 maanden niet verwacht dat het ergens boven de 2/3e van normale aantallen komt.

stimpy3
5 januari 2018, 23:40
NRW is groter dan 'Kreis Viersen'. IIRC las ik in een ander topic dat PSR (Rheinisch-Bergischen Kreis) alles in december al voorelkaar had.

Flipper
5 januari 2018, 23:45
In samya hebben ze al sinds een maand hun pasjes eerste pasjes werden al in november verstrekt. Fyi.

mentholbear
6 januari 2018, 00:43
In samya hebben ze al sinds een maand hun pasjes eerste pasjes werden al in november verstrekt. Fyi.

Maar zou de club leiding niet achter de kont van de dames hebben gezeten (uhm... In dit context toch maar even zeggen: figuurlijk), dat ze moeten opschieten?

Heb veel dames in andere clubs gezien die best laks of afwachtend waren.

Pandabeer82
6 januari 2018, 00:58
NRW is groter dan 'Kreis Viersen'. IIRC las ik in een ander topic dat PSR (Rheinisch-Bergischen Kreis) alles in december al voorelkaar had.

Waar Stimpy3 waarschijnlijk naar verwijst is dat ik op 1 december al de pasjes heb gezien in PSR en dat de leiding daar aangaf dat ze deze nieuwe wetgeving hoog op de prioriteitenlijst hadden staan. Het is in ieder geval goed dat PSR en dus ook Samya er werk van hebben gemaakt en er goed uit lijken te springen. De nummers op de AWL van PSR lijken niet echt omlaag te zijn gegaan, ondanks deze zwakke weken en de nieuw wetgeving en dat is in ieder geval goed nieuws!

Flipper
6 januari 2018, 14:26
Maar zou de club leiding niet achter de kont van de dames hebben gezeten (uhm... In dit context toch maar even zeggen: figuurlijk), dat ze moeten opschieten?

Heb veel dames in andere clubs gezien die best laks of afwachtend waren.

Nee ze hebben een contract met de dames opgesteld waarin ze alles voor de dvps regelen mbt de nieuwe wetgeving, dus ze zijn in november al begonnen met groepjes dames klaar te stomen in samya.

marcelasnl
7 januari 2018, 11:08
Gesetz treibt Prostituierte auf die Straße
Das Prostituiertenschutzgesetz treibt Frauen vom Bordell auf die Straße. Sie möchten nicht, dass sie wegen des Schriftverkehrs mit Behörden bloßgestellt werden und haben Berührungsängste. Ein Dorstener Angestellter eines Bordells sagt das.
https://www.ruhrnachrichten.de/Staedte/Dorsten/Gesetz-treibt-Prostituierte-auf-die-Strasse-1242848.html

pret
7 januari 2018, 12:42
Volgens mij was in deze topic een keer gepost dat er een rechtszaak was aan gespannen tegen de wet ivm schending van privacy. Kon de post helaas niet kunnen terugvinden. Weet iemand iets over de huidige toestand van deze rechtszaak?

Pandabeer82
7 januari 2018, 12:51
Pret refereer je aan deze?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36088-Nieuwe-Duitse-Prostitutie-wetgeving-in-de-maak&p=584102#post584102

Afloop weet ik ook niet.

stimpy3
7 januari 2018, 12:58
@marcelasnl: ik las ergens dat het 'zweedse' model er juist op gebaseerd is om prostitutie zo afschrikwekkend mogelijk te maken. Dus keiharde repressie en de omstandigheden voor dvp's (en klanten) zo beroerd mogelijk maken, in de hoop dat zowel dvp's als klanten het maar opgeven. Want de schijnheilige moraal moet en zal zegevieren, koste wat het kost! Zuiverheid boven alles!

Flipper
7 januari 2018, 13:51
Prostituierten mit behrurungs angste.... geeenaaaauuuu.... einen der guten sachen in das gesetz ist das die damen regelmasig eine gesundheits controlle haben. Das dahmen die strasse aufgehen ist total unnotich, das ist eine wahl.. wenn die krank sind sollen die ja uberhaupt nicht mahl arbeiten.

Willem2
7 januari 2018, 14:13
@Flipper
Spreek eens nederlands ;)
De zogenaamde gezondheidscontrolle is niks anders dan een voorlichting.....

Hooker lover1
7 januari 2018, 14:17
Op vraag van een clubeigenaar na een gesprek met hem,enkele feiten om een hoop foutieve insinuaties te weerleggen!
Er is dus een nieuwe wetgeving die niet gesmaakt wordt door vooral de dames zelf.
Prostitutie is namelijk maatschappelijk niet aanvaard,en dat weten en ondervinden dvp ook in hun reguliere leven.
De meeste dames leven dan ook een dubbelleven,en houden hun prostitutie activiteiten strikt gescheiden van hun familiaal prive leven.
Verder gaan de autoriteiten er veelal vanuit,dat vrouwen gedwongen in de prostitutie zitten en eigenlijk als slachtoffer beschouwd moeten worden.Gezien de overgrote meerderheid in werkelijkheid,uit eigen beweging in het wereldje gestapt is...
Hoef ik er geen tekening bij te maken,dat dvp veelal de pest hebben aan de inmenging van officiële instanties.

Die officiële instantie voerde dus de omstreden hoerenpas in,dvp zijn op zijn minst gezegt niet gelukkig met dit initiatief.
De motivatie van de wetgever blijkt het tegengaan van gedwongen prostitutie te zijn,dvp moeten zich namelijk zelf in regel stellen met hun aanmelding om zo een pas te bekomen.Een bijkomend voordeel voor de wetgever,is dat het controleren van dames tijdens hun werkzaamheden erg makkelijk en snel kan doorgevoerd worden.Een dame die een hoerenpas kan voorleggen,is namelijk in orde met alle verplichte criteria.Dames zelf zien dit alles helemaal anders,ze beschouwen de pas als een aanslag op hun privacy en een manier voor de wetgever hun zwaarder te gaan belasten.Verder gaan er best wilde speculaties de ronde,over het feit dat dvp gelimiteerd zullen zijn in hun vrijheid van werken vanwege de hoerenpas.

De feiten....
-Dvp zullen niet gelimiteerd zijn in hun vrijheid,ze kunnen met dezelfde pas in meerdere clubs werken.
-Dvp kunnen zelfs beginnen werken zonder een pas in een club,van zodra ze als nieuweling aan de slag gaan moeten ze wel binnen een bepaalde termijn het nodige doen zich in regel te stellen.Is dus voorzien in de wetgeving,om clubs toch enigzins flexibel tegemoet te komen.
-Dvp blijven zoals al vele jaren,gewoon getaxeerd onder het zogenaamde Düsseldorf verfahren(25 euro per gewerkte dag)
Als ik slechts 25 euro per gewerkte dag belasting zou moeten afdragen,was ik nu rijk genoeg om niet meer te moeten werken:biggrin:
Insinuaties dat dames er plots niet meer aan uit kunnen vanwege nieuwe en hogere taxaties,zijn gebaseerd op onwaarheden!
-Dvp blijven dezelfde anonimiteit behouden zoals voorheen,zelfs met hun hoerenpas!!!
Voorheen was hun identiteit en hun domicilie ook reeds gekend bij het finanzambt!
Dat ze nu met een hoerenpas en of een beroepskaart werken,om aan te tonen dat ze aan alle criteria voldoen....,maakt dus geen enkel verschil voor hun privacy!
Privacy wetgeving,wordt trouwens zeer strikt gehandhaaft in elk beschaafd land....en al zeker als het over het oudste beroep ter wereld gaat.
Insinuaties dat ze in bepaalde landen niet meer zouden kunnen reizen,en of dat er na hun carrière als dvp op hun cv hoer zou staan.....zijn ronduit belachelijk en alweer gebaseerd op onwaarheden!
Een hoerenpas is een beroepskaart,en geen identiteitskaart of paspoort dat je moet laten zien bij grensovergangen,sollicitaties....etc.
Het is dus niets meer of minder,dan een kaartje dat aantoond dat je voldoet aan de gestelde voorwaarden.

Verder zijn er hier de laatste weken wilde tot zeer wilde speculaties geweest over een zogenaamde leegloop!
Deze speculaties werden recent nog opgedreven vanwege de kerst en nieuwjaars periode,waarbij heel wat dvp huiswaarts keerde.
Dvp zijn ook gewoon mensen,en mensen vieren nu eenmaal de feestelijkheden in familiale kring.
Dit is dus geheel normaal,en is elk jaar een logische realiteit.....die alweer volledig los staat van speculaties over een zogenaamde leegloop!

Bevestigd door de clubeigenaar,is er van een leegloop geen sprake!!!
Integendeel,de telefoons en mails van dames die wensen te werken als dvp....stromen wekelijks binnen.
Een club als Babylon,blijkt zelfs geheel geen contacten te onderhouden met derden,om aan dvp te geraken.
Ook voor mij een aangename verrassing,want de dames blijken in realiteit gewoon uit eigen beweging op te duiken.
De betere clubs zijn bij de dames bekend,het zijn veeleer de erg kleine clubjes waar maar wat aangemodderd wordt.

Eddy,de clubeigenaar van Babylon bleek trouwens enkele van mijn meningen te delen.
Het zit er binnen enkele jaren aan te komen,dat de toestroom van Rumbul dvp sterk zal afnemen.
Eddy had best wel heimwee naar de tijd van de tjechische,Hongaarse,en vooral de Poolse meiden.
Die tijden zijn voorbij,en ook het Rumbul clubje zal binnen enkele jaren afgelost worden...
Verwacht wordt dat Ukraine hier de voortrekker zal worden,iets wat ons allen zal begeesteren omwille van de gekende hitsigheid van ukrainse dames:biggrin:,aldus Eddy die overduidelijk weet waarover hij praat als clubeigenaar.

Kortom,het einde van de prostitutie in Duitsland is niet in zicht!
Er zijn zelfs leuke tot zeer leuke vooruitzichten naar de toekomst toe.
Er blijft de komende jaren een overaanbod van dvp!
Iedereen is hier natuurlijk vrij in zijn levenshouding...
Ik echter blijf lachen en neuken zoals het altijd al was,de nieuwe wetgeving zal daar geen verandering in brengen!

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 14:22
gezondheidscontrole in niet overal alleen een voorlichting . dat verschil ook per deelstaat daar bedoel ik bijvoorbeeld NRW mee in stuttgart is een gezondheidscontrole verplicht ik ben er alleen niet zeker van of erospark singelvinger die verplichting heeft ingesteld of de deelstaat waar stuttgart onder valt :confused:

WA
7 januari 2018, 14:37
Nogmaals: de tijd zal het leren

en het woord van de clubeigenaar.... beetje het zelfde als de waarheid zoeken in de pay-sex. De clubeigenaar is er bij gebaat dat zijn cliënteel denkt dat er hordes dames deze kant op komen. ongeveer hetzelfde als club advertenties. Dagelijks meer als zoveel meiden. Iedereen weet dat je de beloofde aantallen met een factor van 0,7 moet vermenigvuldigen en dan nog zit je aan de hoge kant. Ik las ook ergens in dit topic dat een aantal clubeigenaren dvp maar wat op de mouw gespeld hebben als het gaat wat die hoerenpas nu eigenlijk inhoudt.

Veel is al gezegd en geschreven Hookerlover. Verder wel een goeie samenvatting, nuttiger dan het hele topic door struinen.

Flipper
7 januari 2018, 15:00
@Flipper
Spreek eens nederlands ;)
De zogenaamde gezondheidscontrolle is niks anders dan een voorlichting.....

Zou kunnen maar als dat zo is waar zijn die vervolg afspraken dan voor??
Voor zover ik weet van een van de dames heeft ze een 2e afspraak staan
Voor een controle over 4 maanden. Viersen zal gewoon niet de resources
hebben dit allemaal op tijd voor mekaar te boxen.

Plus de vrouwen die wat onder de leden hebben zijn hem 100% uit dld getaaid nu..
Die dachten allemaal dat ze meteen getest werden... lol...

Teiresas
7 januari 2018, 15:40
Viersen zal gewoon niet de resources hebben dit allemaal op tijd voor mekaar te boxen.

Dat klopt. Dames die zich deze week of de afgelopen weken in Viersen aanmelden voor registratie, kunnen pas over vele maanden terecht voor de gezondheidscontrole.
Sowieso is de Hurenpass die ze momenteel krijgen een tijdelijke, totdat ze terechtkunnen bij het Ordnungsamt. Ook dat duurt nog maanden (waarschijnlijk wegens gebrek aan resources).

benijsbeer
7 januari 2018, 16:02
Wat is het toch irritant dat de moraal ridders steeds weer winnen. Deze wetgeving wordt er volgens mij steeds weer doorgedrukt doordat niemand er openlijk voor uitkomt dat hij of zij het toch wel leuk of spannend vind om zo nu en dan eens iets uit te proberen.

Doordat er openlijk gestemd wordt, en iedereen dus ziet wie er wat heeft gestemd, ben je bij dit soort zaken steeds maar weer verplicht om "moreel netjes" te zijn, anders verlies je "een grote" groep kiezers. Bull shit volgens mij want zo'n beetje iedereen heeft het woord fuck, kut etc. zeer regelmatig in de mond.

Je ziet hetzelfde bij FB, Whatsapp, Hipchat en andere social media gebeuren. Zodra er ook maar een tepeltje te zien is krijg je al op je vingers getikt en wordt je geblokkeerd als je niet uitkijkt.

Die moralisten moeten we proberen op de een of andere wijze de mond te snoeren. Oops dat kan natuurlijk ook niet zomaar want we zitten (bijna) allemaal in hetzelfde schuitje nietwaar? De buitenwacht mag niet mee krijgen wat we in de clubs allemaal doen (mijzelf incluis overigens).

Hoe kunnen we deze vicieuze cirkel doorbreken?

Flipper
7 januari 2018, 16:08
Door mensen niet wijzer te maken dan ze zijn. De wet is fakt, de impact niet zoals gehoopt door de lobbyisten i imagine.. laten we ze vooral in de waan laten dat het een succes is..

pret
7 januari 2018, 16:37
Pret refereer je aan deze?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36088-Nieuwe-Duitse-Prostitutie-wetgeving-in-de-maak&p=584102#post584102

Afloop weet ik ook niet.

Volgens mij was er eerder een post met een link waarin een verwijzing werd deaan naar het proces maar ja maakt niet uit. Als een uitspraak gunstig uitpakt dan horen we het van zelf wel.

Big30
7 januari 2018, 17:15
Voor de duidelijkheid het gaat om een Gesundheidsberatung.

Nach einer Pflicht-Gesundheitsberatung (beim Gesundheitsamt oder aber einer anderen beauftragten Stelle), die aber keine körperliche Untersuchung beinhaltet, soll ein intensives amtliches Beratungs- und Informationsgespräch erfolgen, bei dem die Lebens- und Arbeitsumstände der Antragsstellerin erkundet werden sollen, wo man auf diverse Hilfsangebote verweist, soziale Sicherungssysteme vorstellt, steuerliche Pflichten beleuchtet und nach Hinweisen auf Zwangsprostitution und Ausbeutung suchen wird, um möglichen Verdachtsfällen anschließend nachgehen zu können.

http://prostitution2017.de/schutzgesetz/2017/01/03/das-neue-prostitutionsgesetz-2017-die-wichtigsten-basics/

Er wordt dus geen lichamelijk onderzoek gedaan, het is meer een voorlichting en advies consult. Probleem is inderdaad dat hiervoor in de Kreis Viersen te weinig capaciteit beschikbaar is, vreemd want dit gesprek is onderdeel vd registratie.

Hardone
7 januari 2018, 17:57
Integendeel,de telefoons en mails van dames die wensen te werken als dvp....stromen wekelijks binnen.
Een club als Babylon,blijkt zelfs geheel geen contacten te onderhouden met derden,om aan dvp te geraken.
Ook voor mij een aangename verrassing,want de dames blijken in realiteit gewoon uit eigen beweging op te duiken.

Ondertussen zijn we al wel op pagina 68 van deze oneindige discussie beland zonder dat we ook maar iets wijzer zijn geworden met ons allen.
Ik lees op dit forum dat de damesbezetting in de clubs nog steeds zeer matig is. Ik persoonlijk kijk de kat dan nog maar even uit de boom en wacht tot midden februari voordat ik er weer op uit trek richting club of laufhaus. 60 euro uitgeven om pas binnen te ontdekken dat er geen fatsoenlijke dame aanwezig is daar heb ik geen zin in en is stompzinnige geldverkwisting.
We zullen zien wat de toekomst ons brengt al zijn de voortekenen niet best voor wat Duitsland betreft. Misschien moeten we het in de toekomst maar dichter bij huis zoeken in ons eigen landje aangezien ik hoorde dat veel dames die voorheen in Duitsland werkten in 2018 hun geluk gaan beproeven in Nederland en België.
Een keertje Sixsens, Yin Yang of een rondje Amsterdamse Walletjes dan maar? Antwerpen schijnt momenteel ook hot te zijn.voor

phoenix
7 januari 2018, 18:03
Hardone...ben je op ze afgestapt? het is makkelijk om zodra je een type ziet die jou niet aanstaat te stempelen als het slechtste wat de dame maar kan treffen, dit is een hele harde wereld, waarin die vrouwen....lang niet altijd hulpeloos slachtoffertje zijn, dat zie ik alleen al in de manier waarop ze jou op de kamer behandelen....In landen als roemenie, bulgarije, oekraiene, polen hongarije zit het vol met tussenpersonen die meeverdienen...en dat wordt hier in nederland bestempeld als mensenhandel....de vraag blijft of dat altijd zo is...zelfs al vallen factoren binnen de definitie...tussenpersonen zijn essentieel en die kennen wij onder de naam netwerken...

Big30
7 januari 2018, 18:13
NB we gaan hier discussie voeren over de nieuwe wet niet over wat we van een bepaalde club of eigenaar vinden.

Hardone
7 januari 2018, 18:24
de vraag blijf of altijd zo is...

Ja, dat is zo Phea. Come on zeg, laat je gezonde verstand is werken. Op je profiel zie ik dat je inmiddels 11 jaar meeloopt. Jij zou toch beter moeten weten. Tussenpersonen met goede bedoelingen rijden niet in een nieuwe zwarte Mercedes CLS met zwarte aso velgen en slikken geen anabolen waardoor ze er uit zien als een losgeslagen freefighter.

dat zie ik alleen al in de manier waarop ze jou op de kamer behandelen....

Vergeet niet dat de dames enorm goede actrices zijn en menig beer is daar op de kamer in de waan van het moment nogal vatbaar voor. Een dame zal nooit bij een beer toegeven dat zij gedwongen werkt. Daarmee zou zij zichzelf en haar familie enorm in de nesten werken menig beer kennende.
Zonder er hier een discussie van te maken "gedwongen of niet", ik zie wel is dingen waar ik grote vraagtekens bij plaats en trek daar zo mijn conclusies uit zonder er mijn neus in te steken. De dames zijn allemaal volwassen, als het goed is, en iedereen moet zijn of haar problemen maar zelf oplossen. Dat moet ik ook.

Flipper
7 januari 2018, 18:26
Voor de duidelijkheid het gaat om een Gesundheidsberatung.

http://prostitution2017.de/schutzgesetz/2017/01/03/das-neue-prostitutionsgesetz-2017-die-wichtigsten-basics/

Er wordt dus geen lichamelijk onderzoek gedaan, het is meer een voorlichting en advies consult. Probleem is inderdaad dat hiervoor in de Kreis Viersen te weinig capaciteit beschikbaar is, vreemd want dit gesprek is onderdeel vd registratie.

Grappig , die grieten denken allemaal dat ze onderzocht gaan worden :)
Maar ik denk dat dat ook de intentie was initieel maar dat ze het door de hoge kosten
Niet kunnen doen. Waarom zou je anders dit meedere keren per jaar willen doen.

Hardone
7 januari 2018, 18:36
Grappig , die grieten denken allemaal dat ze onderzocht gaan worden :)
Maar ik denk dat dat ook de intentie was initieel maar dat ze het door de hoge kosten
Niet kunnen doen. Waarom zou je anders dit meedere keren per jaar willen doen.

Ik denk dat het nooit de intentie was van de instanties dames lichamelijk te onderzoeken. Die hoge kosten hadden ze van tevoren wel kunnen inschatten. Zo dom zijn ze echt niet in Duitsland.
Die Duitsers wisten van te voren echt wel dat die nieuwe wet een enorm schrik effect te weeg zou brengen bij de dames en hun zogenaamde "tussenpersonen"
Dat was precies de bedoeling. Dames wegjagen en de hele payseks business in Duitsland lekker dood laten bloeden.
Helaas lukt dat aardig als ik recente clubverslagen door lees:heul:

phoenix
7 januari 2018, 18:44
die landen wordt niet gedacht in autonome personen hardone dat is wat ik bedoel te zeggen...., wij in het westen van europa vaak opgevoed en we voeden elkaar op met het concept van dat je helemaal alles zelfstandig moet doen en dat je daar ook verantwoordelijkheid voor draagt en daar krijg je dan geld vor, salaris noemen we dat...dat zogenaamde communisme dat meer dan 70 jaar lang gedomineerd heeft in dit soort landen ging het niet om het individu..., sinds de jaren negentig is dat niet plots verandert...het gaat altijd voor meerdere mensen wat zij daar inde club omzetten aan geld...en als klap opde vuurpijl wij hebben al heel lang het onnozele idee dat wij weten wat goed is voor deze mensen...en daar protesteert rusland en het oostblok aardig tegen...en wij laten ons door media manipuleren en roepen voortdurend dat zij zich alten manipuleren...familie, clan wake up het is nog steeds de spil van roemenie, de balkan, bulgarije, hongarije...in welke business dan ook en dat betekent helemaal niet automatische dat dat mensenhandel is...het kan best zijn dat de man die zulke mercedes of bmw heeft geld krijgt voor de dame, zodat haar familie geld krijgt, zij beschermd wordt.. en dat haar vriend een dergelijke mooie auto heeft...en jij en ik denken dan ja maar dat heeft zij toch ALLEEN VERDIEND, in onze kantiaans autonomiedenken klopt dat ja...alleen in ons denken...
dat vrouwen op grote schaal spreken over @metoo gaat ook over het opeisen van nog meer autonomie van vrouwen waarvoor elke man die ook maar het idee geeft dat hij op het verkeerde tijdstop sekssignalen geeft een viezerik, geweldenaar etc is...de vraag is of we zo autonoom zijn..ik heb Femen gezien in oekraiene en rusland...niets gehoord over @metoo? waarom niet????
en over actrices.....dacht je dat ik de toneelstukjes voor zoete koek slik????

Flipper
7 januari 2018, 18:50
Ik denk dat het nooit de intentie was van de instanties dames lichamelijk te onderzoeken. Die hoge kosten hadden ze van tevoren wel kunnen inschatten. Zo dom zijn ze echt niet in Duitsland.
Die Duitsers wisten van te voren echt wel dat die nieuwe wet een enorm schrik effect te weeg zou brengen bij de dames en hun zogenaamde "tussenpersonen"
Dat was precies de bedoeling. Dames wegjagen en de hele payseks business in Duitsland lekker dood laten bloeden.
Helaas lukt dat aardig als ik recente clubverslagen door lees:heul:

Ik ga niet meer in discussie met ijsberen, lees je eerst maar eens in in de materie. Zit je wel hoog die pooiers he. Dr zijn meer zelfstandige hoeren dan ooit, wie nou bemidellaar, vriendje, loverboy, pooier zijn who cares je hebt daar toch geen zicht op. Of ze moeten een pooier tattoo hebben maar die zie je niet meer zo vaak tenminste ik.

Hardone
7 januari 2018, 18:57
Wat jij wil Phea......
Vind je het erg dat ik niet in dit soort sprookjes geloof? Ook ik verzon vroeger dit soort verhalen om me eigen hoerenloper gedrag goed te keuren. Maar wees gewoon lekker eerlijk tegen jezelf.
Ja, ik neuk die dames te pletter voor een X bedrag. En ja, die zogenaamde "achterban en tussenpersonen" verdienen daar lekker aan mee.
Maar wat kan ik eraan doen? Ze moeten het zelf maar uitzoeken. Zoals gezegd, die dames zijn volwassen personen en ze moeten hun eigen problemen maar lekker oplossen. Dat moeten wij ook. Als wij in de rats zitten helpen ze ons net zo goed niet.

Hardone
7 januari 2018, 18:59
Ik ga niet meer in discussie met ijsberen, lees je eerst maar eens in in de materie.

Kan me eigen niet herinneren dat ik jou heb gevraagd om met mij in discussie te gaan:wink2:

brombeerzuid
7 januari 2018, 19:02
Als je hier iets plaats ga je met iedereen in discussie , dus wel wat respect:smoke:

Hooker lover1
7 januari 2018, 19:10
Ondertussen zijn we al wel op pagina 68 van deze oneindige discussie beland zonder dat we ook maar iets wijzer zijn geworden met ons allen.
Ik lees op dit forum dat de damesbezetting in de clubs nog steeds zeer matig is.
Een keertje Sixsens, Yin Yang of een rondje Amsterdamse Walletjes dan maar? Antwerpen schijnt momenteel ook hot te zijn.voor

Dat was eigenlijk de essentie van wat ik duidelijk trachtte te maken,we zitten aan pagina 68 terwijl de feiten voor zich spreken!
Toch gaan we met zekerheid nog enkele pagina's vullen met lucht,er zijn nu eenmaal beren die alles negatief interpreteren.
De vraag is dan eerder,waarom de realiteit verdraaien in het negatieve....

Voor zover ik op de hoogte ben,en dat ben ik verdacht goed binnen deze hobby:biggrin:,is Amsterdam met zijn walletjes echt niet meer de place to be!
Sixsens is mijn stamclub,en hoewel de club goed loopt hoor je ook daar veelal dezelfde negativiteit.
Dames die klagen over dalende verdiensten,beren die klagen over matige service.
Antwerpen hot,ja Antwerpen is een aangename wandelbuurt voor mezelf.
Toch hoor je in Antwerpen veelal negativiteit van dames die klagen over te weinig werk,lage verdiensten...etc.
In sixsens zitten er een paar die voorheen de vitrine deden in Antwerpen,moet je maar is vragen hoe hot ze het daar vonden.

Matige damesbezetting in clubs,dan stel ik me de vraag waarom ik zoveel fun kan hebben in de clubs.
Steeds opnieuw beleef ik wilde uitstapjes,die meer dan vermakelijk zijn!

Ik denk dat het gekende verhaaltje van het halve glas hier van toepassing is.
Een half glas kan je als half vol,en of als half leeg beschouwen.
Het leven is zoveel leuker,het als half vol te zien en wat positiever in het leven te staan.
Ik amuseer me in de vitrines en de clubs,en nee...de voortekenen in Duitsland zijn niet slecht!

Flipper
7 januari 2018, 19:13
Kan me eigen niet herinneren dat ik jou heb gevraagd om met mij in discussie te gaan:wink2:

U.

@hl1, ik vond het tot 4 Januarie 23.00 uur zeer negatief..Daarna kwam de 2e shift werken in happy en toen werd me duidelijk dat het wel eens mee kon vallen. Dus ik verander mn stem naar gematigd optimistisch. =)

phoenix
7 januari 2018, 19:21
hardone je leest mijn stuk niet, dus je neemt me niet serieus...ik stop nu met mijn info en argumenten uit te wisselen, zonde van me tijd

Hardone
7 januari 2018, 19:24
Het leven is zoveel leuker,het als half vol te zien en wat positiever in het leven te staan.
Ik amuseer me in de vitrines en de clubs,en nee...de voortekenen in Duitsland zijn niet slecht!

Ik noem dat je eigen voor de gek houden.
Ik draai al wat langer mee en weet hoe het pakweg 18 jaar geleden was in Duitsland.
Die Oekraïnse dames waarover Eddy sprak waren er juist in die periode. Die gaan nu echt niet meer terug komen want die hebben inmiddels Duitsland al langen tijd verlaten toen ze erachter kwamen dat er ergens anders veel beter te verdienen viel. De mooie Poolse, Tsjechische en inmiddels ook Hongaarse idem.
Praat in de club maar eens met andere oud gediende beren over de beginperiode van de saunaclubs als PHG. Ook zij zullen je vertellen dat op dit moment het glas niet half vol maar half leeg is. Zeker nu het gros van de Roemeense dames Duitsland ook gaan verlaten onder druk van die nieuwe klotenwet.
Ik maak me er niet druk om. Die dames moeten toch echt ergens naar toe en als ze naar Nederland en België komen ben ik de laatste die daarover klaag.

Hardone
7 januari 2018, 19:28
hardone je leest mijn stuk niet, dus je neemt me niet serieus...ik stop nu met mijn info en argumenten uit te wisselen, zonde van me tijd

Phea, jij leest mijn stuk niet. Jij probeert mijn jouw mening op te leggen.
Jij en ik hebben een andere mening. So what, even goede vrienden toch. No need to be offended;).

Hooker lover1
7 januari 2018, 19:33
U.

@hl1, ik vond het tot 4 Januarie 23.00 uur zeer negatief..Daarna kwam de 2e shift werken in happy en toen werd me duidelijk dat het wel eens mee kon vallen. Dus ik verander mn stem naar gematigd optimistisch. =)

Wie vandaag mijn verslagje over mijn uitstapje in Babylon gelezen heeft,begreep best dat de dag erg sloom begon.
Veel te sloom zelfs,maar toch ging ik vrolijk naar huis na 5 slopende kamergangen:biggrin:
Je moet er ook een beetje voor open staan wat lol te beleven,en niet gelijk de handdoek in de ring gooien.
Weldra is het back to reality,de vakantie periode is voorbij,het geld is op....
Dames zullen weer in grote getallen neerstrijken,en hun werkzaamheden hervatten.
Leuk trouwens dat optimisme dan toch de bovenhand haalde,zelf ben ik optimist tot in de kist:biggrin:

stimpy3
7 januari 2018, 19:34
@hookerlover: Dit topic gaat nog wel richting de 100 ;-)

@hardone: het is al weer een tijdje geleden dat ik de nederlandse prive-dvp's afging via k*nky en andere sites, maar god, wat was dat een ellende. Dames selecteren van foto's, bellen, driekwart niet aanwezig , moeilijk afspraken kunnen maken,
ergens naartoe rijden, ontdekken dat mevrouw niet open wil doen of een andere klant heeft ingepland, ontdekken dat mevrouw totaal niet lijkt op de foto's, geld neerplokken voor een uur en en dan ontdekken dat mevrouw de buit in 5 minuten binnenneukt en je tien minuten later weer buiten staat.. Het ging natuurlijk ook wel eens wel goed, maar de 'successrate' bij dvp's in nederland was voor mij toch altijd laag. Ook omdat het 'uitkleden-neuken-aankleden-weg' was, en je in saunaclubs toch gewoon lekker jezelf een hele middag/avond kunt onderdompelen in de sfeer.

Maar wat hookerlover zegt: alles went. In het begin was ik nog onder de indruk van acapulco velbert. Later ontdek je andere clubs, met betere sex. Totdat ook dat went, en je na een 'servicebeurt' in babylon ook niet meer onder de indruk bent. Pas als je weer eens een kutervaring :biggrin: in nederland meemaakt begrijp je weer hoe hoog je standaarden zijn komen te liggen. En ik durf te wedden dat zelfs in maart we nog wel beren horen klagen dat 'de lineup ontzettend matig was op een dinsdagmiddag, en dat dat door de nieuwe wetgeving komt en het komt nooit meer goed met die clubs. :roll3:'

Overigens, wat oekrainsen betreft: ik kan niet wachten :lostit:. Ooit op kinky een drie-viertal afspraakjes gehad met een 'unforgettable' dame, die naast dat ze een voortreffelijk lichaam had ook een echte nymfomane was. Iedere keer een uur hard werken :cool:

Eddy_V
7 januari 2018, 19:35
Ik draai al wat langer mee en weet hoe het pakweg 18 jaar geleden was in Duitsland.
Die Oekraïnse dames waarover Eddy sprak waren er juist in die periode. Die gaan nu echt niet meer terug komen want die hebben inmiddels Duitsland al langen tijd verlaten toen ze erachter kwamen dat er ergens anders veel beter te verdienen viel. De mooie Poolse, Tsjechische en inmiddels ook Hongaarse idem.
Praat in de club maar eens met andere oud gediende beren over de beginperiode van de saunaclubs als PHG. Ook zij zullen je vertellen dat op dit moment het glas niet half vol maar half leeg is. Zeker nu het gros van de Roemeense dames Duitsland ook gaan verlaten onder druk van die nieuwe klotenwet.
Ik maak me er niet druk om. Die dames moeten toch echt ergens naar toe en als ze naar Nederland en België komen ben ik de laatste die daarover klaag.
Optimisten leven langer en gelukkiger.

Ben blij dat ik net als Hooker lover1 de glazen halfvol uitgedronken heb eyn telkens weer blijken ze halfvol, zo niet voller :biggrin:

ps dank voor Hooker lover1 zijn heldere bijdrage die de mist heeft doen wegtrekken die zoveel dames (maar ook heren) door hun taal-misverstanden en vooringenomenheden telkens weer opwerpen.

stimpy3
7 januari 2018, 19:40

Praat in de club maar eens met andere oud gediende beren over de beginperiode van de saunaclubs

'vroeger was alles beter'. En die dames van 18 jaar geleden zie je inderdaad niet meer terug, omdat ze nu te verlopen zijn voor een carriere in de clubwereld. Die hebben al lang een breed een iwan gecharterd (of Ion, Andrei..) om ze te verzorgen..

Hardone
7 januari 2018, 19:45
'vroeger was alles beter'. En die dames van 18 jaar geleden zie je inderdaad niet meer terug, omdat ze nu te verlopen zijn voor een carriere in de clubwereld. Die hebben al lang een breed een iwan gecharterd (of Ion, Andrei..) om ze te verzorgen..

Raar dan dat we nu geen nieuwe aanwas meer zien uit de Oekraïne, en ook niet uit Polen of Tsjechië. Of zouden Iwan, Ion of Andrei onvruchtbaar zijn?:confused::biggrin:

stimpy3
7 januari 2018, 19:54
Raar dan dat we nu geen nieuwe aanwas meer zien uit de Oekraïne, en ook niet uit Polen of Tsjechië. Of zouden Iwan, Ion of Andrei onvruchtbaar zijn?:confused::biggrin:

Als je die dames 18 jaar geleden voor het laatst in clubs hebt gesignaleerd, dan zouden hun kinderen over een paar jaar volwassen moeten zijn voor de volgende generatie dvp's ;-)

Hooker lover1
7 januari 2018, 20:05
Ik leef in de luxe,dat ik mezelf niet voor de gek hoef te houden.

Er is nog nooit een ukrainse invasie geweest,ze zijn er wel maar slechts in zeer geringe aantallen.
Die vloedgolf uit Ukraine,kan er ook pas komen....als het voor ukrainse dames eenvoudiger wordt hier te kunnen werken.
Dat is het nu niet,de weinige ukrainse die je tegenkomt hebben een westers identiteitsbewijs...
Veelal schijnhuwelijken,mogen we niet te luid zeggen.

De vloedgolf aan die mooie Poolse,Hongaarse en Tsjechische meiden.....die meiden van toen zijn nu volwassen vrouwen met tiener dochters.De welstand in midden Europa is drastisch toegenomen,en een vloedgolf aan dvp zul je daar niet meer vinden!
In Praag of budapest moet men de bordelen zelfs vullen met import dvp!

Vanuit Ukraine zijn er inderdaad nogal wat schoonheden richting Moskou getrokken,voor het grote geld!
De prijzen die daar betaalt worden voor een wip,zijn een veelvoud van wat wij gewoon zijn te betalen.
In Moskou stikt het van de miljonairs/miljardairs,en binnen die happy few valt dik geld te pakken.
De leukste koppen zul je daar dikwijls treffen.
Hetzelfde voor de Russische meiden zelf trouwens...
Buiten Moskou is het gore ellende in Rusland,die beperkte groep nieuwe rijken....houden ook slechts een beperkte groep aan dvp in beweging! Ook werk je als dvp nooit voor jezelf in een land als Rusland,ik ken mijn wereld:)

Voor de grote massa blijft Duitsland een belangrijke werkgever voor dvp!
De infrastructuur is er,de klanten zijn er,het verloopt binnen een wettelijk kader.

Er is helemaal geen sprake van een klotenwet,en Roemeense dames gaan echt niet terug naar Roemenië.
Vitrines en clubs zitten trouwens al vol in belgie en Nederland,zoals reeds geschreven....er heerst een overaanbod aan dvp!
In mijn gekende stamclub in Nl,kan men de eerstkomende maanden geen nieuwe dames huisvesten....omdat de maximale capaciteit bereikt is! Het spreekt voor zich dat het glas dus niet halfleeg is,ook in Duitsland niet trouwens.
Roemenië is een gruwelijk groot land,de honger naar het snellle geld is dermate hoog....dat we ons de komende jaren aan nog heel wat Roemeense schoonheden mogen verwachten.

Er zijn wereldwijd nog zovele landen waar massa's dames,graag als dvp aan de slag zouden gaan.
Waar zouden we ons druk over maken,alle bordelen zijn goed gevuld!
Tijdens de week heb je veelal meer dvp,dan beren...
Tevens zijn er de afgelopen jaren zoveel clubs in nrw bijgekomen,dat het cliënteel erg versnipperd is.

phoenix
7 januari 2018, 20:09
kijk maar eens waarheen vrouwen uit oekraiene massaal
naar toe vliegen? een heel warm oord, ook roemeense dames gaan er graag naar toe

Hooker lover1
7 januari 2018, 20:46
naar toe vliegen? een heel warm oord, ook roemeense dames gaan er graag naar toe

En als het er te warm wordt,vliegen ze zo weer terug:)
Dvp duiken nu eenmaal overal op,vanwege het goedkope vliegen meer dan ooit zelfs!
Verder is het eigen aan het beroep,dat het wisselen van locatie door vele dames als fresh meat taktiek gebruikt wordt.
Een nieuwe dame in een club,wordt in het begin door heel wat beren geboekt...
Dames circuleren nu eenmaal rond,op zoek naar cash!
En dat is geheel iets anders,dan al die onzinnige doemscenario's.

phoenix
7 januari 2018, 20:57
nooit van dubai , verenigde emiraten gehoord beste hooked?

Hooker lover1
7 januari 2018, 21:12
nooit van dubai , verenigde emiraten gehoord beste hooked?

Toch wel,weet je...ik heb er zelfs persoonlijk goed gekend die die stap zette.
Het grote geld was aanvankelijk natuurlijk de grote trigger,het luxe leven ginds een extra stimulans.
Maar alles kent zijn waarheid,en ook de job in Dubai had een gruwelijke keerzijde.
Ginds is condoom gebruik helemaal not done,en typerend aan erg rijke mensen is nu eenmaal het idee dat alles voor geld te krijgen is.
Respect voor de vrouw,is er ver te zoeken....Vele liepen soa's en hiv op,het condoom weglaten in deze job is nu eenmaal Russische roulette.Dat alles bij elkaar,geeft toch een heel ander beeld van dat geweldige Dubai.

Ik was ooit vaste klant bij een pracht van een dvp,die meegedraaid had in dat luxe Dubai circus.
Uiteindelijk heeft ze de laatste jaren van haar carrière,de vitrine gedaan in het skw!
Haar woorden,en ik zal ze nooit vergeten....
Ik laat me liever neuken door een gewone arbeider voor 50 euro,die geniet van mijn lichaam en respect voor me heeft....
Dan voor 500 euro door een beest,dat niet eens een condoom wil gebruiken.
Voor zover een stukje realiteit,niets is wat het lijkt in dit wereldje!

Hardone
7 januari 2018, 21:30
@hardone: het is al weer een tijdje geleden dat ik de nederlandse prive-dvp's afging via k*nky en andere sites, maar god, wat was dat een ellende. Dames selecteren van foto's, bellen, driekwart niet aanwezig , moeilijk afspraken kunnen maken,
ergens naartoe rijden, ontdekken dat mevrouw niet open wil doen of een andere klant heeft ingepland, ontdekken dat mevrouw totaal niet lijkt op de foto's, geld neerplokken voor een uur en en dan ontdekken dat mevrouw de buit in 5 minuten binnenneukt en je tien minuten later weer buiten staat.. Het ging natuurlijk ook wel eens wel goed, maar de 'successrate' bij dvp's in nederland was voor mij toch altijd laag. Ook omdat het 'uitkleden-neuken-aankleden-weg' was, en je in saunaclubs toch gewoon lekker jezelf een hele middag/avond kunt onderdompelen in de sfeer.

Stimpy3, Nederlandse dvp's werken niet alleen via Kinky. Kinky.nl met saunaclubs vergelijken is als appels en peren met elkaar vergelijken.
Als je weleens hebt gedated via Duitse Kaufmich.com dan weet je dat de ellende daar minimaal net zo groot is als op het Nederlandse Kinky. Ik had er gelijk de ervaringen die jij had via Kinky.
Stimpy3, ga eens naar Sixsens of Yin Yang. Dan zie je dat deze Nederlandse clubs minimaal net zo goed zijn als de Duitse saunaclubs. De Nederlandse ramen en dan vooral die in Den Haag doen helemaal niets onder voor die in NRW. Misschien niet zo groot van omvang maar de kwaliteit van de dames en de service staat op een vergelijkbaar nivo.

VAZKOR
7 januari 2018, 22:16
...
Eddy de clubeigenaar van Babylon bleek trouwens enkele van mijn meningen te delen.
Het zit er binnen enkele jaren aan te komen,dat de toestroom van Rumbul dvp sterk zal afnemen.
Eddy had best wel heimwee naar de tijd van de tjechische,Hongaarse,en vooral de Poolse meiden.
Die tijden zijn voorbij,en ook het Rumbul clubje zal binnen enkele jaren afgelost worden...
Verwacht wordt dat Ukraine hier de voortrekker zal worden,iets wat ons allen zal begeesteren omwille van de gekende hitsigheid van ukrainse dames:biggrin:,aldus Eddy die overduidelijk weet waarover hij praat als clubeigenaar.
...

Nu interesseert het me wel, op welke basis deze claim wordt gebaseerd:

Welke kunnen de redenen zijn dat het aantal Rumbul dames zou gaan dalen? Vast niet de verbeterde economische omstandigheden want die zijn er voorlopig nog niet. En Ukraine is al langer een economische catastrofe, waarom zouden deze dames plots naar Duitsland willen trekken? En wat met de Russische en andere kaukasische dames?

stimpy3
7 januari 2018, 22:33
Oekraine is voor 90 dagen visumvrij vanaf 11 juni vorig jaar (https://ind.nl/nieuws/Paginas/Oekra%C3%AFne-visumvrij.aspx). Ze mogen dan elk half jaar 90 dagen in de EU verblijven, maar hier niet werken. Geen idee of clubs daar ook onder vallen, vermoed van niet. Anyway, dan zou de ukrainse exodus nu dus wel zo'n beetje op gang moeten komen.

Aan de andere kant, ik kan me ook wel voorstellen dat d'r binnenkort weer een nieuw verdrag komt waarmee ukrainers ook in de EU mogen werken; tenslotte moet de duitse arbeidsmarkt wel onder druk worden gehouden met goedkope arbeidskrachten van elders.

benijsbeer
7 januari 2018, 23:00
naar toe vliegen? een heel warm oord, ook roemeense dames gaan er graag naar toeIk was laatst in Beiruth en heb daar ook de nodige Russische schonen in de clubs gezien.

De theedoeken betalen (helaas) grof geld voor mooie blonde meiden. En ik moet toegeven er liepen echt mooie mokkels rond. Helaas niet voor kleingeld maar voor 'slechts' 1000$ per nacht of 250$ per wip. Ze liepen mij echter straal voorbij wetende dat Arabieren eerder bereid zijn grof geld te betalen.

Vluchtelingen zag ik in die edel clubs niet maar er zullen vast wel clubs zijn met dergelijke meiden. Daar werd ik echter niet naar meegenomen door mijn gastheer.

Ik heb wel een aardige roodharige weten te strikken. Die kwam uit wit Rusland.

Ik ben echter meer geïnteresseerd in een maatje kleiner zonder silliconen tieten. Aziatinnen vind ik persoonlijk veeeel leuker en daarom ben ik dan ook ca. 4-6x per jaar in pattaya.

Ook mijn wit Russische meid was, ondanks die $1000, een afknapper. Ik werd helaas weer eens bevestigd in mijn vooroordeel. Ik durfde het niet aan te doen wat ik in Thailand doe: haar eruit gooien. Daarvoor kende ik het hotel personeel niet goed genoeg en ik wilde mijn gastheer niet voor het hoofd stoten.

Voor dat geld PMC.. shit. Maar goed. Ze had een lekkere kont en dat ligt 's-nachts ook wel lekker.

Ik ben gewoon een dag langer bij dat bedrijf gebleven en zo werd ik financieel meer dan genoeg gecompenseerd ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Hooker lover1
7 januari 2018, 23:09

Welke kunnen de redenen zijn dat het aantal Rumbul dames zou gaan dalen? Vast niet de verbeterde economische omstandigheden want die zijn er voorlopig nog niet. En Ukraine is al langer een economische catastrofe, waarom zouden deze dames plots naar Duitsland willen trekken? En wat met de Russische en andere kaukasische dames?

Zeer boeiend thema!
Zoals wel bekend heb ik wat met bulgarije,het was ooit mijn tweede thuis.
Dat leuke land heeft de afgelopen 15 jaar Europa overspoeld,met dvp!
Bulgarije was echter al een land met relatief weinig inwoners,dat inwoner aantal daalde verder dramatisch....vanwege de massale emigratie.Heel wat van die emigranten waren dvp,die uiteindelijk wel ergens aan een westerse man bleven hangen en nooit terugkeerde naar bulgarije.Ook zijn heel wat dvp kinderloos gebleven,en of hadden ze er slechts eentje om financiële redenen veelal.
Kortom,een massa dvp hoef je niet meer te verwachten uit bulgarije!
Het land is leeg,vooral in kleinere steden valt het enorm op dat er nauwelijks nog jonge mensen zijn.

Roemenië is geheel wat anders weer,economisch ook een zootje geweest...
Maar Roemenië is zich zeer langzaam aan het opwerken,iets wat bulgarije niet echt zeggen kan.
Bulgarije is spotgoedkoop om leven,Roemenie is dat niet....consumptie goederen kosten in Roemenie evenveel als hier!
De drang naar luxe en welstand is erg groot,Roemenen zijn fiere mensen die er best de pest aan hebben dat hun land voor armoede staat.In Roemenië is er nog bevolking genoeg,hoewel er ook al vele weggetrokken zijn.De eerstkomende jaren zullen we met zekerheid nog een massa Roemeense meiden zien langskomen.
Toch zal ook dat ooit opdrogen,zie wat er voorheen gebeurde met Polen,Hongarije,Tsjechië....Roemenie zal idem eindigen!

Ukraine dan,het was economisch al geen hoogvlieger,en sinds de verzuurde relaties met Rusland is het er gewoon economisch een ramp!
Met zekerheid gaat Rusland Ukraine verder verarmen,Ukraine wil op termijn niets liever dan opgenomen worden in de eu!
Europa bracht dat in het verleden genoeg ter sprake,doch gezien de zware financiële dobber die bulgarije en Roemenië veroorzaakten....is Europa wat voorzichtiger geworden omdat men best beseft dat Ukraine actueel eigenlijk failliet is.
De vrouwelijke bevolking is doorgaans mooi tot zeer mooi,en zeer liberaal ten opzichte van sexualiteit....
Een ideale mix dus,van gore armoede en mooie meiden die graag sexen en daar best wel hun kost mee willen verdienen.
De sector weet dat dus ook,blokkade blijft vooralsnog dat ukrainers wel visumvrij mogen reizen naar Europa,maar niet mogen werken!
De dag dat dat verandert,en vroeg of laat zal dat als onze economieën goedkope arbeidskrachten nodig hebben....
Zal er een complete vloedgolf aan dvp uit de Ukraine op ons toestromen.

stimpy3
8 januari 2018, 00:06
niet zo gek dat ze graag in de EU wilen: Ze hebben niet zulke denderende ervaringen met rusland. Niet alleen de laatste 5 jaar met russische groene mannetjes die met legeruitrusting 'op vakantie' gaan (includief BUKs). Google maar eens op 'holodomor'.

pret
8 januari 2018, 06:21
Toch wel,weet je...ik heb er zelfs persoonlijk goed gekend die die stap zette.
Het grote geld was aanvankelijk natuurlijk de grote trigger,het luxe leven ginds een extra stimulans.
Maar alles kent zijn waarheid,en ook de job in Dubai had een gruwelijke keerzijde.
Ginds is condoom gebruik helemaal not done,en typerend aan erg rijke mensen is nu eenmaal het idee dat alles voor geld te krijgen is.
Respect voor de vrouw,is er ver te zoeken....Vele liepen soa's en hiv op,het condoom weglaten in deze job is nu eenmaal Russische roulette.Dat alles bij elkaar,geeft toch een heel ander beeld van dat geweldige Dubai.

Ik was ooit vaste klant bij een pracht van een dvp,die meegedraaid had in dat luxe Dubai circus.
Uiteindelijk heeft ze de laatste jaren van haar carrière,de vitrine gedaan in het skw!
Haar woorden,en ik zal ze nooit vergeten....
Ik laat me liever neuken door een gewone arbeider voor 50 euro,die geniet van mijn lichaam en respect voor me heeft....
Dan voor 500 euro door een beest,dat niet eens een condoom wil gebruiken.
Voor zover een stukje realiteit,niets is wat het lijkt in dit wereldje!

Grappig ik heb onlangs van een dvp die werkzaam is in PHG juist het tegenovergestelde vernomen wat door Hookerlover is beschreven.

pret
8 januari 2018, 06:38

De eigelijke vraag is in welke toestand Eddy die mededeling aan Hookerlover gedaan heeft. Was hij op dat moment nuchter of bezopen? :biggrin:

Hopelijk heeft hij gelijk maar op de korte termijn zie ik het niet gebeuren.

stimpy3
8 januari 2018, 07:31
Grappig ik heb onlangs van een dvp die werkzaam is in PHG juist het tegenovergestelde vernomen wat door Hookerlover is beschreven.

Ook in duitsland heb je natuurlijk lompe doorgesnoven paupers die AO willen.

Flipper
8 januari 2018, 08:25
Mensen die ao willen heb je al genoeg op dit forum lol.. Om die ijsberen nou doorgesnoven paupers te noemen..
Jullie snappen dat jullie gigantisch OT gaan hier.

Tja ao dr zijn genoeg vrouwen die het doen.. Je hebt lelijke dvps die kamer na kamer doen.. Goh, hoe kan het he.. Dr zijn er ook die het voor 500 zonder doen.. Lol.. Hoef je niet voor naar dubai.. Dit thema is zo oud als het weer heren.

Kunnen we weer on topic gaan... Thx.

Hooker lover1
8 januari 2018, 09:26

De rode draad doorheen een massa levensverhalen en getuigenissen van dvp,lopen anders verdacht gelijkend.
Als ik mezelf even als een kruis databank beschouw,en alle informatie die ik van dvp verkreeg even samenvat.....
Dan kan je genereel wel de sluitende conclusie maken,dat het vooral de rijkere heren zijn die afwijkende eisen stellen.
AO is te gek voor woorden,maar toch wordt het gepraktiseerd!

Ik heb zelf mogen beleven destijds in Bulgaarse bordelen,dat steenrijke Turken geen condoom wenste te gebruiken.
Vonden ze een aanslag tegen hun mannelijkheid blijkbaar,en dames hadden geen keuze...
Het was dat,of geen werk en dus geen geld!
Je wil niet weten hoeveel leuke dvp het ondergingen tegen hun zin,om toch maar te cashen!
Ik wist het wel,en dat was best confronterend.

Anderzijds Pret,zijn er steeds uitzonderingen natuurlijk!
Niet elke welgestelde burger is levensmoe of idioot....gelukkig maar.
Dat ao bestaat,is eigenlijk nooit grappig!
Je moet maar eens samen met een dame die ao praktiseerde,wachten op de uitslag van haar bloedproef.
Echt gelachen werd daar niet,en ook dat zijn ervaringen die ik nooit zal vergeten.

Hooker lover1
8 januari 2018, 09:45
De eigelijke vraag is in welke toestand Eddy die mededeling aan Hookerlover gedaan heeft. Was hij op dat moment nuchter of bezopen? :biggrin:

Hopelijk heeft hij gelijk maar op de korte termijn zie ik het niet gebeuren.

Eddy was geheel nuchter en erg aanwezig in het gesprek,van dronkenschap was deze keer geen sprake:biggrin:
Dat hij wel een biertje tapte,nadat hij van mij hoorde wat voor onzin er allemaal rondgaat over de nieuwe wetgeving....
Moeten we hem maar vergeven:biggrin:
Dat Ukraine in de startblokken staat,om toenadering tot de eu te verkrijgen,is niets nieuw!
Dat de eu dat op korte termijn zal gaan doen,is vrijwel uitgesloten.
Ukraine is aan het verarmen,de crisis is er diepe wonden aan het slaan!
Mensen willen hun land verlaten,vluchten voor de uitzichtloze armoede die de economische situatie met zich meebrengt.
Dat alles is nu eenmaal de ideale voedingsbodem,voor een nieuwe generatie dvp!

Bekijk het verleden,de crisis in Albania,de crisis in bulgarije,de crisis in Roemenië...
Wil je een kijk op het prostitutie landschap,kijk dan eerst even naar de economische realiteit van het land waarover we spreken!
Steeds opnieuw,staan economische crisissen aan de basis van een nieuwe golf dvp die het wereldje binnenstormen.

Op korte termijn zie ik het ook niet gebeuren,de eu zit met een massa goedkope arbeidskrachten uit Roemenië/bulgarije.
Ooit houd dat op natuurlijk,en dan zie ik wel gebeuren dat Ukraine zal opduiken....
En ik ga daar niets op tegen hebben,want ukrainse dames zijn gewoon hot!

Flipper
8 januari 2018, 10:12
De rode draad doorheen een massa levensverhalen en getuigenissen van dvp,lopen anders verdacht gelijkend.
Als ik mezelf even als een kruis databank beschouw,en alle informatie die ik van dvp verkreeg even samenvat.....
Dan kan je genereel wel de sluitende conclusie maken,dat het vooral de rijkere heren zijn die afwijkende eisen stellen.
AO is te gek voor woorden,maar toch wordt het gepraktiseerd!

Ik heb zelf mogen beleven destijds in Bulgaarse bordelen,dat steenrijke Turken geen condoom wenste te gebruiken.
Vonden ze een aanslag tegen hun mannelijkheid blijkbaar,en dames hadden geen keuze...
Het was dat,of geen werk en dus geen geld!
Je wil niet weten hoeveel leuke dvp het ondergingen tegen hun zin,om toch maar te cashen!
Ik wist het wel,en dat was best confronterend.

Anderzijds Pret,zijn er steeds uitzonderingen natuurlijk!
Niet elke welgestelde burger is levensmoe of idioot....gelukkig maar.
Dat ao bestaat,is eigenlijk nooit grappig!
Je moet maar eens samen met een dame die ao praktiseerde,wachten op de uitslag van haar bloedproef.
Echt gelachen werd daar niet,en ook dat zijn ervaringen die ik nooit zal vergeten.

Ik had turken uit mn bericht gehaald omdat ook niet turken dit doen.
Maar ook hier hoor je van de dvps vnl turken.. Ook vnl. Turken die het condoom
Snel weer afdoen.. Etc etc.

Hooker lover1
8 januari 2018, 10:47
Ik had turken uit mn bericht gehaald omdat ook niet turken dit doen.
Maar ook hier hoor je van de dvps vnl turken.. Ook turken die het condoom
Snel weer afdoen.. Etc etc.

Ik haalde het vb van de Turken even aan,omdat dit een feit is gebaseerd op eigen waarnemingen.
Verder zet ik dus geen aanval in tegen de Turken,want ik heb niets tegen eender welke bevolkingsgroep dan ook.
Het afrollen van het condoom,is ook een gekend fenomeen ja.....helaas.
Binnen elke nationaliteit zal je wel beren vinden,die niet correct en respectloos tegenover dvp staan!
Waar je ook geboren wordt,laten we de dvp respecteren en waarderen:)

Flipper
8 januari 2018, 10:55
Ik haalde het vb van de Turken even aan,omdat dit een feit is gebaseerd op eigen waarnemingen.
Verder zet ik dus geen aanval in tegen de Turken,want ik heb niets tegen eender welke bevolkingsgroep dan ook.
Het afrollen van het condoom,is ook een gekend fenomeen ja.....helaas.
Binnen elke nationaliteit zal je wel beren vinden,die niet correct en respectloos tegenover dvp staan!
Waar je ook geboren wordt,laten we de dvp respecteren en waarderen:)

Dat wou ik er dus ook mee zeggen, ook niet turken doen dit.

VAZKOR
8 januari 2018, 11:54
Ik denk dat het een goed idee was van hooker lover1 om dit te posten (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36088-Nieuwe-Duitse-Prostitutie-wetgeving-in-de-maak&p=592621#post592621).

We hebben nu de visie van 1 clubeigenaar, Eddy van de club Babylon.
Ik weet niet wie er nog goed staan met de clubeigenaars van diverse andere clubs bvb H7, GT/LR, Samya/Mondial of VV/Magnum.
Hoe zien zij dat? Strookt hun mening met die van Eddy? Of zien ze het anders? Zou wel benieuwd zijn.

satanic surfer
8 januari 2018, 12:46
Tja, welke visie??? Die valt met elvendutzend korrels zout te nemen wat Babylon betreft uiteraard...Het hardste moest ´k lachen met de mededeling dat er wekelijks stromen mails en telefoontjes van dames "zouden" binnenvallen in Elsdorf...De AWL die armoedig gestoffeerd is continu laat weinig tot geen ruimte tot interpretatie...Louter oudgedienden (vandaag zowaar een tiental, hoera) die blij zat zijn dat het zo leeg is qua dames, het is toch een beetje de 2é tot 3é garnituur dataangaand doch alla :rolleyes:...On topic! Die toestroom uit Oekraine is weinig waarschijnlijk, laat staan al op gangkomend...Hetgeen men al een tijd merkt is dat er -tig dames die werkzaam waren in Engeland nou in Dtsld opduiken, Brexit heeft méér impact dan de hier besproken Prostitutiewet :smoke:..Al dat geblaat voorts over Dubai en Moskou en ga zo maar door, ben er geweest en geclubbd voor zoverre dat daar legaal is, het komt in de verste verte nog niet in de buurt van wat HookerLover1 met stellige parmachtigheid poneert :hammer:...Als men kijkt wat ie met de 3é garnituur in Elsdorf uitspookt en de tevredenheidsquotes daarvan weet men eigenlijk genoeg, nog redelijk groen achter de oren ondanks z´n impressionante oplijstingen aan ervaringen everywhere. Effe in de kantlijn dat ;). Babylon laat bijna elke dame toe (cfr de weinig gestoffeerde AWL), meer zelfs: met de regelmaat duiken er dametjes op die amper enige Duits/Engels of andere taalkennis hebben in Babylon, uiteraard zijn die zelf ingevlogen uit 1 of ander Roemeens dorpje richting de befaamde internationale Elsdorf Airport :biggrin:..Dat kan men toch niet ernstig nemen allemaal...Promotalk is het, niet meer of minder maar wel eentje die dusdanig belachelijk is dat men dat niet een halve seconde ernstig kan nemen met alle respect..Deze week overigens tijdens het clubben met eigen ogen vastgesteld dat er aan een niet nader te refereren club 2 uitermate mooie/jonge dames zich aanboden aan de entree, tijdens het "solliciatiegesprekje" bleek dat beide dames amper Duits en/of Engels beheersten, de dames werden vriendelijk verzocht tijdelijk elders hun geluk te beproeven..Of ze al dan niet "geregistreerd" waren heb ´k niet meegekregen...Zo ziet dat eruit elders, not near Elsdorf Airport waar monkeys met tieten binnen worden gelaten...By the way, overigens waren lang niet alle dames die keurig hun 25E voor het Düsseldorfer Verfahren betaalden voorheen gekend bij de belastingdienst/overheden aangezien er een aantal clubs die 25E niet doorstorten in het verleden (enkele clubs dienden daarvoor te sluiten), en bovendien zijn er een aantal clubs die niet elke dag dames hun Quittung (betalingsbewijs toe te voegen voor hun belastingen) overhandigden, sommige clubs deden dat zelfs überhaupt niet, zie Elsdorfer Verfahren enzo. Een onschatbaar aantal dames die dus al jarenlang géén belastingen betaalden buiten die 25E (waar ze hoogstwaarschijnlijk niet eens van af wisten) worden vanaf 1/1 nou dus wél bekend voor de Duitse belastingdienst, vandaar de "heisa" bij sommige dames die daar géén fan van zijn, van het belastingen betalen dus...Zo ziet dat er in de realiteit uit! Voor de rest had Eddy dus hoegenaamd niks te melden dat enigszins nieuw of accuraat was dat nog niet gemeld was voorheen, welintegendeel zelfs een aantal onwaarheden!!..Nothing new! Het lijkt me dan ook uitermate verstandig om clubeigenaars keurig te laten adverteren doch wenig opportuun om hen via goedgelovigen te laten mist spuien of nog erger, complete Blödsinn erzahlen...

Goedemorgenallemaal
8 januari 2018, 17:53
en ook niet uit Polen of Tsjechië. Of zouden Iwan, Ion of Andrei onvruchtbaar zijn?:confused::biggrin:
Uit het hart van het asperge en aardbeien gebied kan ik dat wel verklaren, de toeloop is al wat minder omdat de situatie in ieder geval in Polen en Tjechië zodanig verbeterd is dat het voor steeds minder mensen de moeite loont hierheen te gaan, of het nou als DVP of in de aardbeien is (of als klusser), veel "ja ik kan daar wel meer vangen maar niet zoveel om hier alles achter te laten". zelfs mensen die carriere technisch denken dat werken in Nederland stilstand is.. Verder is er , althans wat ik van de Polen merk,noga wat onderlinge tegenwerking, de Polen van de eerste generatie doen erg hun bet de nieuwkomers zwarte te maken. Toen ik begon me het bezoeken van DVP's waren er trouwens ook nog geen Poolsen en Tsjechsen, het waren gewoon Nederlandse en Belgische Dames. Waarom zien we die niet meer zoveel? Weggedrukt door? Nee joh, kwaliteit verloochent zich niet als de NL en BE dame echt zouden willen kunnen ze overal aan de bak. Nee, de beheft om het werk te gaan doen is afgenomen en dat zie je nu ook in Polen en Tsjechie. Slowakije zit nog wat in het slop maar zoveel dames daar vandaan ben ik niet tegen gekomen. Hongarije timmert ook aan de weg omhoog (nog voordat Orban bezig was trouwens) en hoe vaak zien we die nog?

Wat er naar Dubai en zo gaat, dat zijn veelal dames die rechtstreeks daar naartoe gaan, die hebben in Waschau of Moskou of Kiev in de duurdere Hotels zoveel dollars gekregen (want daar is het echt niet goedkoper) dat ze nog voor geen goud naar onze clubs zoden willen gaan. En die gaan ook erg hun best doen de concurrentie in Dubai weg te werken.

Hooker lover1
8 januari 2018, 20:32
Tja, welke visie??? Die valt met elvendutzend korrels zout te nemen wat Babylon betreft uiteraard...Het hardste moest ´k lachen met de mededeling dat er wekelijks stromen mails en telefoontjes van dames "zouden" binnenvallen in Elsdorf...De AWL die armoedig gestoffeerd is continu laat weinig tot geen ruimte tot interpretatie...Louter oudgedienden (vandaag zowaar een tiental, hoera) die blij zat zijn dat het zo leeg is qua dames, het is toch een beetje de 2é tot 3é garnituur dataangaand doch alla :rolleyes:...On topic! Die toestroom uit Oekraine is weinig waarschijnlijk, laat staan al op gangkomend...Hetgeen men al een tijd merkt is dat er -tig dames die werkzaam waren in Engeland nou in Dtsld opduiken, Brexit heeft méér impact dan de hier besproken Prostitutiewet :smoke:..Al dat geblaat voorts over Dubai en Moskou en ga zo maar door, ben er geweest en geclubbd voor zoverre dat daar legaal is, het komt in de verste verte nog niet in de buurt van wat HookerLover1 met stellige parmachtigheid poneert :hammer:...Als men kijkt wat ie met de 3é garnituur in Elsdorf uitspookt en de tevredenheidsquotes daarvan weet men eigenlijk genoeg, nog redelijk groen achter de oren ondanks z´n impressionante oplijstingen aan ervaringen everywhere. Effe in de kantlijn dat ;). Babylon laat bijna elke dame toe (cfr de weinig gestoffeerde AWL), meer zelfs: met de regelmaat duiken er dametjes op die amper enige Duits/Engels of andere taalkennis hebben in Babylon, uiteraard zijn die zelf ingevlogen uit 1 of ander Roemeens dorpje richting de befaamde internationale Elsdorf Airport :biggrin:..Dat kan men toch niet ernstig nemen allemaal...Promotalk is het, niet meer of minder maar wel eentje die dusdanig belachelijk is dat men dat niet een halve seconde ernstig kan nemen met alle respect..Deze week overigens tijdens het clubben met eigen ogen vastgesteld dat er aan een niet nader te refereren club 2 uitermate mooie/jonge dames zich aanboden aan de entree, tijdens het "solliciatiegesprekje" bleek dat beide dames amper Duits en/of Engels beheersten, de dames werden vriendelijk verzocht tijdelijk elders hun geluk te beproeven..Of ze al dan niet "geregistreerd" waren heb ´k niet meegekregen...Zo ziet dat eruit elders, not near Elsdorf Airport waar monkeys met tieten binnen worden gelaten...By the way, overigens waren lang niet alle dames die keurig hun 25E voor het Düsseldorfer Verfahren betaalden voorheen gekend bij de belastingdienst/overheden aangezien er een aantal clubs die 25E niet doorstorten in het verleden (enkele clubs dienden daarvoor te sluiten), en bovendien zijn er een aantal clubs die niet elke dag dames hun Quittung (betalingsbewijs toe te voegen voor hun belastingen) overhandigden, sommige clubs deden dat zelfs überhaupt niet, zie Elsdorfer Verfahren enzo. Een onschatbaar aantal dames die dus al jarenlang géén belastingen betaalden buiten die 25E (waar ze hoogstwaarschijnlijk niet eens van af wisten) worden vanaf 1/1 nou dus wél bekend voor de Duitse belastingdienst, vandaar de "heisa" bij sommige dames die daar géén fan van zijn, van het belastingen betalen dus...Zo ziet dat er in de realiteit uit! Voor de rest had Eddy dus hoegenaamd niks te melden dat enigszins nieuw of accuraat was dat nog niet gemeld was voorheen, welintegendeel zelfs een aantal onwaarheden!!..Nothing new! Het lijkt me dan ook uitermate verstandig om clubeigenaars keurig te laten adverteren doch wenig opportuun om hen via goedgelovigen te laten mist spuien of nog erger, complete Blödsinn erzahlen...

Zoveel tekst zonder inhoud,de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
Je hebt nu erg veel mensen aan het lachen gekregen,insinueren dat ik wat groen achter de oren ben klinkt best humoristisch:biggrin:
Ik lach graag,dus wat humor tussendoor mag best wat mij betreft!

Ook heb jij net als iedereen recht op een eigen mening,ik heb dat nog nooit als een probleem ervaren wanneer derden andere meningen hebben.Alleen jammer dat je zo druk om je heen begint zaken neer te pennen,die niet relevant zijn.
Verder ben je nooit verplicht wat te lezen en of te volgen,wat je zelf als blodsinn bestempeld!

Dat je verder Babylon niet hoog inschat,is alweer jou goed recht waar ik best mee leven kan.
Dat je echter de dames van mijn keuze komt bestempelen als 3e rangs garnituur,is dom en tevens arrogant!
Jij als individu kan nooit of nooit een zinnige uitspraak doen,over welk type dvp ik prefereer om mee te kameren.
Elke beer heeft nu eenmaal zijn persoonlijke voorkeuren qua uiterlijk,karakter,uitstraling....etc!
In Babylon lopen weldegelijk wat service kanonnen rond,je moet ze zelf wel weten te vinden natuurlijk.
Dat jij blijkbaar niet de fun beleefd die ik wel beleef,zegt vermoedelijk meer over jezelf dan over de dames line up.

De meerderheid van de dvp die nieuw in het vak terechtkomen,zijn geen vreemde taal machtig!
Ze leren echter snel tot zeer snel,want zowel Roemenen als Bulgaren zijn verdorie snel in staat een vreemde taal te beheersen.
Stel je eens voor dat jij je land moet verlaten om elders,waar je geen mens verstaat aan de slag te gaan om je kost te verdienen.
Ik kan alleen respect hebben voor de meiden die dit voor elkaar krijgen,jij niet blijkbaar en dat is jammer.

Wat die belastingen betreft,daar heb je wel een punt dat daar met zekerheid in het verleden gerommeld geweest is.
Je maakt er echter een karikatuur van,er zal best wel wat ontdoken geweest zijn,maar niet in die mate dat er helemaal nooit iets betaald werd.Die clubjes worden best wel in het oog gehouden,en de opgelegde criteria niet naleven kan best voor narigheid zorgen!
Het zal niemand verbazen dat ik best wat meiden ken,die werkzaam zijn in diverse clubjes.....
De meerderheid van die dames maakt trouwens helemaal niet zo een heisa hoor,het is eerder onzekerheid en onwetendheid.

Als ik tussen de regels lees,zou ik in jou plaats eens meer naar een clubje gaan en wat genieten van wat leuks in het leven:biggrin:

Teiresas
9 januari 2018, 16:10
Dat klopt. Dames die zich deze week of de afgelopen weken in Viersen aanmelden voor registratie, kunnen pas over vele maanden terecht voor de gezondheidscontrole.
Sowieso is de Hurenpass die ze momenteel krijgen een tijdelijke, totdat ze terechtkunnen bij het Ordnungsamt. Ook dat duurt nog maanden (waarschijnlijk wegens gebrek aan resources).

Wij beren klagen wel eens over wachttijden in de club...
De wachttijden voor de registratie in Kreis Viersen voor het verkrijgen van een Hurenpass belopen momenteel een half jaar!

Wie vandaag zijn tijdelijke pas gaat aanvragen en ophalen (krijgt men meteen mee in 5 minuten), heeft pas over 6 maanden Termine voor de Gesundheitsberatung en het definitieve 'intakegesprek'. Tot die tijd mogen de dames hun gang gaan op de tijdelijke pas.
Gezien het feit dat er op die tijdelijke pas nog niet eens een alias staat (en uiteraard ook geen echte naam), kan men zich afvragen of deze enigerlei waarde heeft tav (aanwezigheids)controlemogelijkheden door Steueramt usw.
In ieder geval lijken de autoriteiten in Viersen er nog bij lange na niet klaar voor....

Hooker lover1
9 januari 2018, 20:19
Klopt helemaal teiresas,ik verkreeg gelijkaardige meldingen afgelopen dagen in Babylon.

Best merkwaardig eigenlijk,want Duitsland heeft toch een reputatie van grundlich und punktlich te zijn.
Hoewel ik best achter het idee sta om de sector beter te reguleren,blijkt de uitvoering hiervan vooralsnog een mislukking.
Hoewel de meeste dames het anders zien,hebben ze op termijn weldegelijk belang bij een correcte omzetting van de gestelde criteria.
De criteria die de wetgever naar voren geschoven heeft,kunnen in realiteit blijkelijk niet omgezet worden binnen een aanvaardbare termijn.En dat is meer dan bedenkelijk,dermate bedenkelijk zelfs dat het beoogde doel weleens een verloren zaak zou kunnen worden.

Men had de invoering van de nieuwe wetgeving beter geïntroduceerd op een moment dat men er ook klaar voor was,deze in realiteit te implementeren en te handhaven.Ook is het niet eens zeker,of men de nodige budgetten heeft voorzien,om alles in realiteit om te zetten.
Capaciteits probleem blijkt ook zwaar onderschat,want het aantal dames werkzaam als dvp in Duitsland,is gekend niet gering!

Alles bij elkaar blijkt de heisa over de nieuwe wetgeving dus een storm in een glas water geweest te zijn,de effectieve omzetting van de wetgeving zal zelfs niet haalbaar zijn voor de eerstkomende maanden.
Toch werd door enkele negativisten het einde van de prostitutie aangekondigd,gelukkig ben ik optimist en geloofde ik hier nooit in:)
Wel heb ik een gezonde belangstelling voor alles wat met prostitutie te maken heeft.
Indien er ernstige medeberen bij de clubleiding van hun favoriete clubje,ook eens in de mogelijkheid zouden verkeren om een gesprekje aan te gaan over het heden en de toekomst binnen de sector....
Altijd leuk het hier even te posten dan,als meerwaarde voor het forum!

deket
10 januari 2018, 00:59
Duitsland rukt net zoals de rest van de wereld naar een puriteinse tendens, helaas.
Cynisch is wel dat de legalisering destijds door de Groenen, dus linksen werd ingevoerd en dat de bezielster van de zo fel gesproken nieuwe wet een linkse feministische minister is van de socialisten. Zij gruwelt van de vrouw als lustobject, alsook in de reklame, pitpoezen op F1 en Darts, hostessen op het autosalon etc,,, nochtans worden in al die facetten de dames niet gedwongen.
In prostitutie helaas wel en daar zijn we allen tegen.
Maar met het op termijn sluiten van de clubs, en zonder aan doemdenken te doen ziet het er wel zo op lange termijn naar uit, gaan de meiden meer en meer in het donkere, illegale circuit werken en zo raakt men van de regen in de drop en bereikt men een omgekeerd effect.
Zo zie ik de toekomst. Dat er een toeloop van meiden uit Oekraïne aankomt zal wel waar zijn en dat gaat de kwaliteit verhogen.
Beste Satanic, je weet dat ikeelf alles behalve groen achter mijn oren ben en wel veel gewend maar toch hen ik nog nooit ontevreden Babylon verlaten integendeel.
Waar komt die plotselinge aversie toch vandaan? Iedereen weet dat den Eddy een drankprobleem heeft (zoals ondergetekende niet zonder sex kan) maar ik vind hem een toffe sympathieke gozer.
Wel waar is dat ik ook ooit in Babylon meiden aantrof die niets Duits, Frans of Engels jennen. Hun line up was idd steeds een werkpunt. Maar dit is ondertussen verbeterd.
Wel zijn daar enkele servicekanonnen verdwenen

noglangnietuitgewandeld
10 januari 2018, 05:03
Ach, de rancune zal een rol spelen ongetwijfeld. Als je in eender welke club dan ook, de dames probeert te motiveren om te verkassen naar een andere toko, (die je zelf ooit verguisde, imho terecht, maar dit terzijde), dan neemt men je dat niet in dank af. Dat de eigenaar je dan op een gegeven moment, zat of nuchter, verzoekt zijn zaak te verlaten, is te verwachten. In onderhavig geval met restitutie van het entreegeld, wat gekwalificeerd mag worden onder de noemer 'netjes van hem'. Dat je vervolgens voor de invulling van je seksuele prikkels bent aangewezen op de alom bekende matige dienstverlening van de Clubdienstleisterinnen in de grensstreek tussen de Bondsrepubliek en het Koninkrijk der Nederlanden, mag worden gekwalificeerd als een Pyrrhus overwinning. Dat je vervolgens probeert middels schot- en schimpschriften de club waar je ooit een stamgast was onderuit probeert te kegelen, en waar je door je gemanipuleer zelf bent buiten gekegeld, roept ongetwijfeld de nodige vragen op. Heeft dit nog iets te maken met de prosti wet? Nee, maar misschien had ik gewoon zin om ook eens wat onzin uit te kramen.

Hooker lover1
10 januari 2018, 15:03
Ach, de rancune zal een rol spelen ongetwijfeld.
Laat aan duidelijkheid weinig aan de verbeelding over,bedankt voor de toelichting noglangnietuitgewandeld!

Hooker lover1
10 januari 2018, 15:37
Duitsland rukt net zoals de rest van de wereld naar een puriteinse tendens, helaas.
Maar met het op termijn sluiten van de clubs, en zonder aan doemdenken te doen ziet het er wel zo op lange termijn naar uit, gaan de meiden meer en meer in het donkere, illegale circuit werken en zo raakt men van de regen in de drop en bereikt men een omgekeerd effect.

Zelfs de meest puriteinse,feministische of hypocrietste beleidsmaker(ster),kan de werkelijkheid niet negeren!!!
Met zekerheid heb je een punt deket,dat er wel een puriteinse beweging bestaat die dit voor heeft.
Echter,ook in belgie is het ooit vijf voor twaalf geweest...
Even als vb terug een stukje in de tijd,werd het gekende Antwerpse Schipperskwartier schoongeveegd.
De toenmalige vrouwelijke burgemeester,wou af van al wat met prostitutie te maken had.
Er lekte echter ook vertrouwelijke informatie,over megalomane vastgoed projecten op de plaats waar al jaar en dag de dvp hun diensten aanboden.Men wou dus niet alleen de prostitutie weg,de machtige vastgoed lobby had grootse plannen om heel dat oude stadsgedeelte een nieuwe bestemming te geven.

Dit alles ging echter niet door!
Zowat overal in de stad begonnen er vreemde dingen te gebeuren.
Dvp doken zowat overal op om hun diensten aan te bieden,mensen kregen schrik hun dochters nog de straat op te sturen.
De overlast werd in geen tijd hot news,en tot ieders verbazing organiseerde men in Antwerpen zelfs een mars met spandoeken.....voor het behoud van een leefbare hoerenbuurt!

Resultaat was een open debat,waaruit een totaal nieuwe start voor het Antwerpse skw ontstond.
Duidelijke criteria naar infrastructuur,veiligheid en hygiene werden opgelegd!
De buurt floreerde,en er wordt zelfs nog steeds fors geïnvesteerd om verder uit te bouwen.

Persoonlijk denk ik dus niet dat het ooit tot effectieve sluiting zal komen van de duitse clubs.
Ook in Duitsland weet men best,dat het niet zonder kan!!
Duitsland heeft echter actueel het imago,van grootste bordeel van Europa te zijn.
Van dat imago,wil Duitsland al enige tijd af.
De vernieuwde wetgeving werd in het leven geroepen,als wapen tegen wantoestanden.
De omzetting echter van hun eigen voorstellen en wetswijzigingen,blijken nu plots niet uitvoerbaar binnen redelijke termijnen.
De wetgever zelf blijft nu in gebreke,een duidelijk signaal dat die zogenaamde nieuwe prostitutie wetgeving,niet erg prioritair op de politieke agenda staat(stond).

deket
10 januari 2018, 18:21
De specifieke situatie in Antwerpen was ook dat er regelmatig schietpartijen en messteekvechtpartijen plaatsvonden en de vergunning voor Villa Tinto al goegekeurd werd. Anderzijds vond ik het veel grotere schipperskwartier inbegrip de Sint Paulusplaats en zakstraat (jawel)meer ouderwetse charme bezat.
De opvolger van die vrouwelijke socialistische burgemeester nu technisch directeur bij voetbalclub Genk, ook een socialist liet de tippelbuurt opkuisen. Hilarisch, de politie kreeg de opdracht hier prioriteit van te maken terwijl in dezelfde buurt straatovervallen en autoinbraak legio waren.
De rosse buurten van Oostende en Luik zijn grotendeels verdwenen en die van Brussel gehalveerd en allemaal onder impuls van een socialistische burgemeester.
De rosse buurt op de weg van Sint Truiden loopt nog maar kent een gigantisch omzetverlies nu Kanariepiet op pensioen is betreffende dvps.

deket
10 januari 2018, 18:39
Niet ommiddellijk betrekking tot dit topic maar ik ken een mooie escortemeid die depressief en mentaal uitgeput uit Dubai kwam weliswaar vol cash terug, maar weegt dat op? Dus dat eerder aangehaalde gegeven klopt wel

Hooker lover1
10 januari 2018, 19:15
De specifieke situatie in Antwerpen was ook dat er regelmatig schietpartijen en messteekvechtpartijen plaatsvonden

De charme uit de gloriedagen komt nooit meer weer,die missen we allen nog steeds:hammer:
Die afrekeningen en schietpartijen,waren er tijdens de Albanese gekte echt wel teveel aan.
Geen zinnig mens heeft ooit begrepen,waarom het eroscenter dat nieuw gebouwd werd plots niet meer gebruikt mocht worden,terwijl er wel een vergunning voor villa tinto gegeven werd.
Punt was,heel die Albanese overlast heeft men destijds (mis)gebruikt,om geheel de prostitutie in Antwerpen te verbannen.
Dat is echter niet gelukt,want dat de modale burger in Antwerpen plots de straat opkwam voor het behoud van het kwartier,was niet voorspeld natuurlijk.

Hoewel er ook in Duitsland niet veel mannen in het openbaar zullen toegeven dat ze gebruik maken van dvp:biggrin:
Hebben al die clubjes,laufhausen,eroscenters,puffs en ja zelfs woonwagens met dvp erin langs de bundesbahnen.....,allemaal hun publiek!
Prostitutie is in Duitsland niet weg te denken,en dat ontkent zelfs de conservatieve frau Merkel niet.
Deze dame heb ik ooit op de Duitse televisie trouwens een oproep horen doen,gericht aan mannen die tegen betaling sex hebben met een dvp.De boodschap was,we gaan jullie je pleziertjes niet ontnemen...
Maar maak aub melding,als je een vermoeden hebt van gedwongen prostitutie.

Denkelijk zal dit de rode draad doorheen het toekomstige Duitse prostitutie beleid blijven.
Geen verbod,maar wel duidelijkere regulatie,betere opvolging....en vooral de strijd tegen gedwongen prostitutie opvoeren.
Op gebied van infrastructuur en hygiene,zitten zowat alle Duitse clubs toch op goed tot zeer goed niveau.

lekkersfan
10 januari 2018, 19:15
Hoorde laatst van een dame dat het er daar erg vernederend aan toe gaat, ALLES zonder en ze maakte mee dat iemand op de vloer spuugde en verwacht werd dat ze het begerig oplikte...

Hooker lover1
15 januari 2018, 10:24
Nu we stilaan het nieuwe jaar 2018 echt inzetten,we zijn namelijk al half januari....:biggrin:
Is het fantastisch te vernemen dat dit topic plots aan een stille dood gestorven is!
Geen massale uittocht van dvp dus,zoals onterecht voorspeld werd door enkele beren,die en ik wik mijn woorden.....de realiteit best foutief ingeschat hadden.
Geen sluitende clubs dus,wegens een gebrek aan dames.
Awl lijsten worden met de dag terug langer,de gekende animo gaat gewoon verder!
Zelf had ik al de nodige fun dit jaar,en stelde enkel vast dat de nieuwe wetgeving bij de dames zelf,al geen gespreksthema meer is.
Zelfs de grootste negatievelingen,zullen ook dit jaar wel aan hun trekken komen....mist betaling uiteraard,hahaha:biggrin:
Voor de optimisten onder ons,het gaat een geweldig jaar worden:freu:

Sphinx
15 januari 2018, 10:56
De toenmalige vrouwelijke burgemeester,wou af van al wat met prostitutie te maken had.
Er lekte echter ook vertrouwelijke informatie,over megalomane vastgoed projecten op de plaats waar al jaar en dag de dvp hun diensten aanboden.Men wou dus niet alleen de prostitutie weg,de machtige vastgoed lobby had grootse plannen om heel dat oude stadsgedeelte een nieuwe bestemming te geven.

Precies zoals ook in A'dam men met de Wallen en in Utrecht met het Zandpad probeert. Onder het tapijt vegen die handel. Gelukkig dat het in België anders liep

Ook in Duitsland weet men best,dat het niet zonder kan!!
Duitsland heeft echter actueel het imago,van grootste bordeel van Europa te zijn.
Van dat imago,wil Duitsland al enige tijd af.
De vernieuwde wetgeving werd in het leven geroepen,als wapen tegen wantoestanden.
De omzetting echter van hun eigen voorstellen en wetswijzigingen,blijken nu plots niet uitvoerbaar binnen redelijke termijnen.
De wetgever zelf blijft nu in gebreke,een duidelijk signaal dat die zogenaamde nieuwe prostitutie wetgeving,niet erg prioritair op de politieke agenda staat(stond).

Het helpt natuurlijk dat de formatie in Duitsland zo problematisch loopt, daardoor kunnen ze nog niet gaan handhaven... Hoe het "probleem" erop staat na dat er een kabinet is geïnstalleerd, dat moet je natuurlijk nog maar afwachten. Enjoy it while it lasts

Haradamannetje
15 januari 2018, 22:00
Als ik de verhalen van Duisburg lees zou ik niet al te hard juichen !

marcelasnl
8 februari 2018, 17:41
Großangriff auf illegale Bordelle in Dresden
Dresden macht ersten Sex-Club dicht!
http://www.bild.de/regional/dresden/prostituierte/dresden-macht-ersten-sex-club-dicht-54741738.bild.html

Hooker lover1
8 februari 2018, 23:37
Zulke artikels worden nu eenmaal graag door de media geplaatst.
Wie enkel naar de titel kijkt,zou zowaar nog gaan geloven dat de nieuwe prostitutie wetgeving hard aan het toeslaan is.
Wie het volledige artikel leest,kan niet anders dan concluderen dat men met recht deze huizen(voorlopig)sluit voor prostitutie doeleinden.
De genoemde locaties voldoen en voldeden in het verleden niet aan de wettelijke criteria.
Best opmerkelijk,dat men zo lang liet begaan.

Hardone
21 februari 2018, 19:47
Vindt het nu wel een behoorlijk zielig zooitje worden in Duitsland.
Heb afgelopen dagen wat nieuw Duits "video materiaal" bekeken op Xhamster. Oa wat mydirtyhobby en Scout69 vids. Wat mij opvalt is dat in iedere recente video nu wordt gepijpt met condoom.
Zie bv. deze als voorbeeld: https://xhamster.com/videos/echte-deutsche-hure-fickt-mit-alten-freier-in-koeln-rum-9037345
of deze: https://nl.xhamster.com/videos/geiler-3er-in-den-fickferien-9062203
Ziet er echt niet uit:confused::heul:. Sterker nog, als ze dit zien in de USA lachen ze hun eigen daar helemaal het lazerus:biggrin:. De Duitse overheid slaagt er dus ook in om de gehele Duitse porno scene de nek om te draaien want die video's zijn gewoon niet meer te pruimen op die manier en dit betekent het einde voor de Duitse porn scene. Buiten Duitsland, ja ook in ons land, mag je gewoon nog steeds alles filmen en alle handelingen zonder condoom doen. Dat ziet er veel geiler en erotischer uit en verkoopt 1000 x beter.
Als je er goed over na denk eigenlijk toch te gek dat een Duitse overheid de macht bezit om te beslissen dat 2 mensen die vrijwillig seks met elkaar hebben alles met condoom moeten doen. Wij klagen in Nederland wel is over de bemoeienis van de overheid in ons dagelijks leven maar dit is niets vergeleken met de Duitse overheid die het gewone klootjesvolk verbiedt bepaalde seksuele handelingen uit te voeren.
Als je er goed over nadenk is het gewoon absurd. Zo slecht hebben we het dus eigenlijk nog niet in Nederland.
Gelukkig zijn de meiskes in de clubs vaak niet zo streng;)

Flipper
22 februari 2018, 01:00
ik was net in dit forum terug aan het lezen..
nou zijn we 2 maanden verder..
Hoe positief is de stemming nu?

Haradamannetje
22 februari 2018, 08:14
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel veel van merk, wat Hardone hierboven beschrijft is wel een beetje zielig inderdaad maar ik kijk geen Duitse porno dus ik heb er geen last van.
In de saunaclubs is het prima vertoeven en loopt genoeg leuks rond. Ik ben dit jaar nog niet in Duisburg of andere laufhaus / straten in Duitsland geweest dus hoe de situatie daar is kan ik je niks over zeggen.

Eddy_V
22 februari 2018, 09:40
nou zijn we 2 maanden verder..
Hoe positief is de stemming nu?
Dank voor de belangstelling!
Ben in een uitstekende stemming. En hoe is het met u?

Hardone
22 februari 2018, 11:11
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel veel van merk, wat Hardone hierboven beschrijft is wel een beetje zielig inderdaad maar ik kijk geen Duitse porno dus ik heb er geen last van.
In de saunaclubs is het prima vertoeven en loopt genoeg leuks rond. Ik ben dit jaar nog niet in Duisburg of andere laufhaus / straten in Duitsland geweest dus hoe de situatie daar is kan ik je niks over zeggen.

Inderdaad, saunaclubs zijn goed gevuld. Was vorige week op een vrijdag in Golden Time en de line up was super. Veel mooie dames liepen er rond en het was er druk met beren. De stemming was zeer goed.
In Duisburg op de Vulkan ben ik maandag avond/nacht geweest en hoewel het natuurlijk een maandag betrof was de bezetting nog steeds zwaar onder de maat, om eerlijk te zijn gewoon waardeloos.
Dit was pak em beet 3 jaar geleden wel anders, ook op een maandag en ook rond deze tijd van het jaar.
We kunnen dus nu wel voorzichtig concluderen dat de straten in Duitsland naar de mallemoeren zijn.

Haradamannetje
22 februari 2018, 12:47
Ik zal binnenkort eens langs Duisburg rijden, ik ben nooit zo'n fan van straten / laufhaus puur omdat ik het de moeite niet waard vind om 1.5 uur te rijden voor een wipje van hooguit 30 minuten ! Dan ga ik toch liever naar een saunaclub.

The Joker
22 februari 2018, 14:06
In GT draait de boel redelijk door, toch merk ik ook daar dat de M/V verhouding verslechterd is.
Clubs als VV en PHG kunnen beter dicht gaan vrees ik, die missen de helft van de dames (en dan de goede helft).

Mooiejoke
22 februari 2018, 14:37
Ik merk geen verschil in de clubs waar ik kom. Ik kan me nog goed vermaken. In AcaGold zijn eerder meer als minder dames.

Das
22 februari 2018, 16:59
(en dan de goede helft).

Dit vind ik ook het grootste probleem.
Zowel in PHG, GT, YY zijn het vooral de (voor mij) betere dvp's die er nu niet meer zijn....

Eddy_V
22 februari 2018, 19:22
Clubs als VV en PHG kunnen beter dicht gaan vrees ik, die missen de helft van de dames (en dan de goede helft).
Bij VV maakt 50% niet heel veel uit : 50% van weinig blijft weinig en dat is al jaren zo en heeft niets met nieuwe wetgeving te maken.
Prachtclub die al jaren slecht gemanaged wordt, zowel met huidige als vorige eigenaar.

En bij PHG ook al 2-3 jaar minder door andere oorzaken dan nieuwe wetgeving.

Belangrijkste oorzaak van achteruitgang bij beide clubs: zwembad is niet verwarmd :biggrin:

Eddy_V
22 februari 2018, 19:24
De kracht zit hem in de herhaling zeggen ze wel eens, maar de forumproblemen maken het nu wel erg bont!

Firehawk
22 februari 2018, 19:41
De kracht zit hem in de herhaling zeggen ze wel eens, maar de forumproblemen maken het nu wel erg bont!

Je hebt je punt gemaakt. 3x is scheepsrecht. :biggrin:

BefBeer
22 februari 2018, 20:12
Geen saunaclubs bezocht de laatste tijd.
Wel in overige gelegenheden gemerkt dat er vaker PMC en zeer vaak NMC gebeurd dan vroeger.

BefBeer