Volledige versie bekijken : Schippersstraat 15/3, Maria
Sub
24 oktober 2006, 21:28
Haarkleur/-lengte : Zwart, halflang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank, B-cup echt
Nationaliteit/Taal : Moldavië, engels/nederlands
Leeftijd :
Tatoeages/Piercings : Nee / ?
Service:
Voordelen: GFE
Nadelen: Geen
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:
Ik ben afgelopen nacht bij deze speciale verschijning binnengestapt. Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste.
In gebroken nederlands aangevuld met wat engels en duits welkom geheten. Dit gepaard gaande met wat kussen op het gezicht en vol op de mond, dit alles terwijl ze je zeer indringend in de ogen kijkt alsof ze echt verliefd zou zijn.
Het is een gezellige tetteraar.
Na het uitkleden deed zij de kleine Sub wassen, tijdens het wassen was ze mijn tepels al aan het bewerken met haar mond, dus met de hygiëne zit het ook wel goed.
Ze houdt ook wel van een grapje tussendoor. Zo zei ze toen we op bed lagen: Zo en nu aan het werk. Dit deed ze dan ook terstond met volle overgave. Ze begon weer met mijn tepels, die ze trouwens de hele tijd niet met rust heeft kunnen laten. Hierna zakte ze af naar mijn kruis, waar ze mijn ballen stevig en helemaal in haar mond zoog, daarna begon ze te pijpen. Het was dat ik zag dat ze het condoom in haar mond nam en zo om deed, anders zou ik zweren dat ik zonder gepijpt werd. Dit was erg goed maar ook weer heel erg kort.
Het voordeel hiervan is echter dat ik het daarna veel langer vol kon houden en dat ik haar in vier standjes heb kunnen nemen.
We zijn in Amazone begonnen, en na verloop van tijd is ze omgedraaid en in reverse Amazone verder gegaan. Deze wisseling gebeurde echter onder het neuken en dus zonder het onderlinge contact te verliezen. Hierna overgaan in missionaris, waarbij ze weer mijn tepels en mond kuste. Als laatste ben ik overeind gekomen en op mijn knieën gaan zitten en heb ik haar omhoog getrokken, dit ook weer zonder tussentijds te stoppen. Hierna legde ze haar benen in mijn nek en pakte ze met haar handen het hoofdeind van het bed vast om goed mee te kunnen stoten. Ze heeft geen glijmiddel nodig en is van nature behoorlijk vochtig.
Na afloop weer wassen en na het aankleden, weer een paar afscheidskussen en een snoepje en naar buiten.
Dit is een verslag van mijn eerste bezoek aan deze schoonheid. Er zijn er later nog enkele gevolgd, en omdat er hier nog niets over Maria geschreven stond zal ik die ook meteen toevoegen zometeen.
Grz Sub
Sub
24 oktober 2006, 21:37
Ben gisteravond nog eens bij Maria binnen geweest. Het was weer fantastisch zoals de vorige keer. IK ben nu wat langer gebleven, maar het programma is uitgebreid maar ongeveer hetzelfde als de eerste keer. Voor details verwijs ik jullie naar mijn eerste bericht.
Ze maakt na afloop wel de tijd vol met wat knuffelen en kletsen.
Wat extra betalen is geen echte aanwinst, zal de volgende keer waarschijnlijk terug het basistarief zijn. Ze is voor het basistarief al aardig wild en geil bezig, zodat het niet nodig is om extra te betalen tenzij je perse wil beffen, want dan moet er wel wat extra geld boven tafel komen.
Grz Sub
Sub
24 oktober 2006, 21:40
Ik ben vorige week ook nog eens bij ons Maria binnengestapt. Ze was blij mij nog eens binnen te zien en niet alleen voorbij te zien wandelen.
Hoewel ze aan de deur wat minder uitbundig is dan vroeger komt ze op de kamer wel terug helemaal los.
Na de gebruikelijke wasbeurt van beiden die zij zelf voor haar rekening nam, begon ze uitgebreid met mij te spelen. Zo vergat ze mijn tepels en ook mijn ballen niet, en deze kregen het zwaar te verduren.
Na gestart te zijn met het nodige hand- en mondwerk overgegaan op Amazone. Hierna omgeschakeld naar Reverse-Amazone, dit echter zonder op te staan of het contact te verbreken op mijn as blijven zitten en zo omgedraaid. Zo nog een tijdje doorgegaan en uiteindelijk weer met het nodige mond- en handwerk afgemaakt en op die manier heerlijk tot een hoogtepunt gebracht door deze schat.
Maria gaat me dus zeker nog veel vaker terug zien, en deze keer zal er hoogstwaarschijnlijk niet zo veel tijd tussen zitten.
Dit was tot nu mijn laatste bezoek aan deze wilde furie, maar niet voor lang, er zal rap weer een vervolg op komen
Grz Sub
Sub
3 december 2006, 01:37
Gisteravond Maria eens bezocht op haar nieuwe stekkie. Ze zit hier beter naar haar zin dan op haar vorige plaats, omdat ze daar met jaloerse buurvrouwen te maken had, die er niet tegen konden dat bij Maria de zaken beter gingen dan bij hun zelf. Ze zouden dus beter een voorbeeld nemen aan Maria, en om te beginnen al eens wat levendiger voor het raam gaan zitten en niet als een zoutzak zoals nu. Naast een uitbundige deerne zoals Maria staat dat wel in erg schril contrast. Op haar nieuwe plek kan ze met beide buurvrouwen praten maar ze kan ook aan beide zijden een deur sluiten, en dan is ze volledig alleen als ze er behoefte aan heeft. Ze heeft een erg mooie kamer, die nu nog wel erg kaal is, ze moet er nog wat persoonlijke touches in aanbrengen. Hij is nu nog zoals de eigenaar hem opgeleverd heeft, een erg nette kamer van hoog niveau, maar er hangt nog niets aan de muur.
Maria is een erg creatieve tante. Als simpel voorbeeldje, alle Dames leggen de handdoek gewoon op bed, en zo blijft hij de hele dag liggen. Hij wordt hooguit een terug rechtgetrokken als het er wat erg wild aan toe is gegaan, maar daar blijft het bij. Niet bij Maria die heeft haar handdoek altijd in een haast perfecte cirkel op bed liggen, en legt hem bij binnenkomst mooi uit en na afloop weer terug in een cirkel.
Ik werd weer hartelijk ontvangen zoals gebruikelijk bij de beauty. Boven op de kamer werd ik nog eens extra uitbundig verwelkomt.
Maria kon tijdens het uitkleden en wassen niet van mijn lijf afblijven, en gaf steeds zachte aaitjes en kneepjes.
Eenmaal op bed kwam ze boven me hangen en begon met haar tepels mijn lijf en de kleine Sub strelen. Na verloop van tijd bracht ze het condoom weer aan met haar mond, en begon ze aan het pijpwerk. Na een tijdje gingen we over op het "grote" werk en begon Maria in Amazone op mij te rijden. Na zo een tijd bezig geweest te zijn en Maria moe ging worden zijn we van positie veranderd en zijn we in missionaris verder gegaan, en klemde zij zich aan mij vast door haar voeten op mijn kont te zetten en mij zo extra diep naar binnen te duwen, en later ging ze op mijn kont trappelen van genot. Uiteindelijk ging ik rechtop zitten op mijn knieen en trok ik Maria met haar kont op mijn bovenbenen en heb haar zo nog een tijdje goed diep gepenetreed, zodat ze op mijn duim moest bijten om niet te gaan gillen. Zo zijjn we samen heerlijk klaargekomen.
Grz Sub
P.S. Deze beauty zit tegenwoordig in de Schippersstraat 15/2
Sub
14 januari 2007, 13:06
Deze prachtige meid is een raampje opgeschoven en bivakeert tegenwoordig in Schippersstraat 15/3.
Grz Sub
Gisteravond Maria nog eens bezocht.
Natuurlijk hebben we gesproken over het feit dat mijn laatste bezoek wel erg lang geleden was en wat daar de oorzaak van was. Boven op de kamer was het weer als van ouds, beter zelfs nog. Ze ging extra wild en geil te keer.
Bij het weggaan vroeg ze om haar de volgende keer niet weer zo lang te laten wachten. Ik heb haar gezegd dat ik dat niet kon beloven, maar dat ik zeker en vast bij zo een lieve schat terug zou komen. Misschien moet ik de volgende keer wel nog langer wachten, als ze dan nog geiler wordt.
Grz Sub
Sub
21 augustus 2007, 18:32
Afgelopen Woensdag ben ik nog eens bij Maria binnen gesukkeld. Ik kon haar immer vriendelijke en uitdagende glimlach en heupwiegen niet langer weerstaan.
Maria begon zoals gebruikelijk met mijn kleine jongen te wassen. Toen we eenmaal op bed lagen, begon ze met haar tong over mijn tepels te gaan en er af en toe ook zachtjes in te bijten. Tijdens deze plagerijen ging ze ook met haar borsten langs mijn paal, zodat hij ook direkt reageerde. Bij het beginnen met pijpen bracht ze weer op een erg gerafineerde manier het condoom aan met haar mond. Hierna begon ze uitgebreid en uitvoerig te pijpen. Na verloop van tijd op Amazone overgestapt, waarna ze ook nog eens ronddraaide en in reverse amazone verderging, dit alles zonder dat de kleine Sub uit haar poesje gleed. Uiteindelijk in Missionaris afgemaakt. Nadat ik klaargekomen was, weer gewassen, en nog even gezellig een glaasje wijn gedronken, terwijl we nog wat over de vakantie e.d. na gebabbeld hebben. Bij het naar buitengaan kreeg ik ook nog een paar snoepjes en wat kussen toegestopt.
Grz Sub
P.S. Maria is deze week met vakantie, en zou volgende week weer present zijn.
Sub
31 januari 2008, 19:16
Na afloop van onze gezamelijke wandeling, en afscheid genomen te hebben van, eerst Willem2, daarna RPlover en Wico, en als laatste van Binky007, die volgens mij ook nog zoekende was, ben ik plotsklaps afgeslagen en Schippersstraat 15/3 binnen gestapt, en deze deur werd ruim opengehouden zodat ik probleemloos binnen kon.:teuflisch
Eenmaal binnen en op de kamer, vroeg Maria quasi kwaad, verdrietig waarom het een half jaar geleden was dat ik haar bezocht had. Ik heb het even nagezocht, en het is ook daadwerkelijk bijna op de week nauwkeurig een half jaar geleden. Wat hebben die Dames toch een erg sterk geheugen.
Alles ging binnen weer gemeerd, en ze was in een erg geile en gekke bui, of deed ze gewoon extra goed haar best in de hoop dat ze nu niet weer een half jaar zou moeten wachten?;)
Na de gebruikelijke plichtplegingen, werd eerst kleine Sub door Maria gewassen aan de lavabo. Hierna op bed plaatsgenomen en begon ze wat plagerig aan mijn tepels te likken en er zachtjes in te bijten, en een voorzichtige russische massage, waarna ze het condoom met haar mond aanbracht en begon te pijpen. Hierna kwam ze in Amazone op me zitten. Na verloop van tijd draaide ze een kwartslag zonder dat ik uit haar poes schoof, en zat ze in een halve spagaat op me, haar ene been lag languit op mijn borst met haar voet naast mijn hoofd, en haar andere been lag dubbelgevouwen tussen mijn benen. In deze houding zat ze met haar gezicht naar de spiegel en keken we beiden in de spiegel hoe we diep in en elkaar schoven. Toen draaide ze nog een kwartslag verder en zat ze in Reverse Amazone op me en keek ik tegen die mooie strakke kont aan. Uiteindelijk als laatste in missionaris afgemaakt en het zakje gevuld. Na even liggen nagenieten, beiden ons gewassen en uiteindelijk met een prettig gevoel, en de gebruikelijke snoepjes en kussen buiten gestapt. Bij het buiten gaan vroeg ze nog of ze nu weer een half jaar zou moeten wachten, ik heb haar maar verteld dat ik geen beloftes ging doen.:D
Grz Sub
Anvers
3 maart 2009, 03:26
Bulgaarse Maria de laatste tijd niet meer gezien, dus best naar het archief !