Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Romy
fletch
16 november 2013, 01:00
Haarkleur: bruin
Lengte dame : 1,6 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : ja
Service: nmc, pmc, zoenen
Voordelen: zeer lekkere meid
Nadelen:
Weer eens bij DS gaan kijken Met Romy gegaan stevig geneukt haar mooie poesje gelikt:smile2: geil was het
lekkere meid met mooie benen en tieten:smiley:
Lekker hus dat DS
laplagne
23 november 2013, 12:17
Ik moet mij volledig aansluiten bij Fletch zijn bovenstaande recensie. Laplagne was voor een zakenbespreking eerder deze maand ook weer eens in de Hofstad en dan is een bezoek aan DS bijna een verplicht nummertje. Het is en blijft een mooi privehuis met werkelijk topdames in de line-up. DS heeft een goede website, die volgens mij goed up-to-date blijft en zelfs een chatgedeelte. Er lopen bij DS diverse toppers zoals Ilse, die menige film van Kim Holland was te bewonderen. Helaas is Ilse alleen zaterdag bij DS aanwezig. Van jong tot oud, van blond tot donker, van slank tot dik, van klein tot groot enz. enz. maar bij DS moet je wel een geschikte dame kunnen vinden. De DS-website en recensie op een andere site kunnen je soms helpen in de voorbereiding. Ik wil mij nog wel eens bij DS laten verrassen. Voordeel is dat je bij DS altijd wel een paar routiniers (Tara, Mandy, Valerie) tegenkomt waarbij je nooit een misser maakt. Op een regenachtige novembermiddag had ik nog tijd over om mij bij DS te laten verrassen. Romy stond - gezien de goede recensies op andere sites - hoog op mijn verlanglijst. Ik had voldoende keus, want Leslie en Brenda leken mij een stoeipartij meer dan waard, maar ik koos toch voor Romy. Ik moet Fletch volledig gelijk geven over Romy: het is een zeer lekkere meid uit de omgeving van Rotterdam. Lekker spontaan en niet op haar mondje gevallen. Ook niet tijdens het pijpen, want deze dame mag dan bijna 23 jaar zijn, maar tijdens het pijpen gedroeg Romy zich als een ervaren routinier. Ik weet niet welke sport Romy beoefend, maar zij heeft een getraind lichaam met een kleine B-cup. Dame zit goed in haar vel en alles voelt lekker zacht aan. Helemaal het zoenen. Ik kwam door de ballotagecommissie bij Romy en heb mogen ervaren dat zij geweldig kan tongzoenen. Samengevat een uitstekend uurtje met Romy. Zeker voor herhaling vatbaar, maar bij DS is de keuze vaak om je vingers bij af te likken.
fletch
14 juni 2015, 07:15
Zag een nieuwe geile foto van Romy : https://www.ds-girls.nl/DsApps/public/images/img1433590518-834.jpg met haar mooie geile tieten op de site van ds bij het zien van die foto kreeg ik maar een gedachte dat ik haar zo snel mogelijk stevig wil neuken eerst haar slipje uit die heerlijke kut likken en haar dan hard nemen met mijn staaf ga zo snel mogelijk weer eens bij haar langs gelukkig hebben ze bij ds stevige bedden want ze zal een stevige beurt van me krijgen met haar geile tieten en zalige kut.
fletch
4 juli 2015, 00:54
Een waar kunstwerk die lekkere tieten.