Volledige versie bekijken : uiterlijke verzorging wanneer je naar een saunaclub gaat
vakantieganger24
19 november 2013, 14:41
Ik val meteen maar met de deur in huis. Ik loop met een enorme pluk haar tussen mijn kont. Alleen al wanneer ik er aan denk begint het al te jeuken. Scheren vind ik niet zo'n goed idee omdat het dan nog harder terug komt. Weet iemand een goed adresje waar ze mij hiermee vakkundig kunnen helpen. Ik ben namelijk stikjaloers wanneer ik van mannen in clubs hoor dat ze gerimd zijn en mij gebeurt dat nou nooit eens.
bad pritt
19 november 2013, 14:45
Als je bij mij in de tuin komt liggen wil ik er wel een keer met de grasmaaier overheen rijden.
Is dat wat ?
vakantieganger24
19 november 2013, 14:50
Als je bij in de tuin komt liggen wil ik er wel een keer met de grasmaaier overheen rijden.
Is dat wat ?
Kan ik jou ook een NO THANKS geven. Ik zit hier op de bank met een ontiegelijk probleem gek
Pietjepik
19 november 2013, 14:57
ik hoor wel eens dat ze bij Turkse kapsalons een aansteker gebruiken om dergelijk problemen op te lossen?
bad pritt
19 november 2013, 14:58
Kan ik jou ook een NO THANKS geven. Ik zit hier op de bank met een ontiegelijk probleem gek
Ik neem het toch al serieus !!!
Je begrijpt hoop ik ook wel dat ik je kontharen niet een voor een kan weg epileren.
Pietjepik
19 november 2013, 15:01
je kunt naar een ontharingssalon gaan, dan moet je een keer of twintig terugkomen, een prachtig jong meisje staat dan met kotsneigingen een half uur naar je anus te staren en er met een laser mee te knoeien. Je kunt haar dan gelijk mee uit vragen, eens kijken of ze daar dan nog zin in heeft!
Pietjepik
19 november 2013, 15:01
je kunt naar een ontharingssalon gaan, dan moet je een keer of twintig terugkomen, een prachtig jong meisje staat dan met kotsneigingen een half uur naar je anus te staren en er met een laser mee te knoeien. Je kunt haar dan gelijk mee uit vragen, eens kijken of ze daar dan nog zin in heeft!
oh ja, na iedere behandeling ziet je anus er dan uit als die van bokito
Pietjepik
19 november 2013, 15:07
ik heb weleens een meisje geneukt met meer haar tussen haar billen dan op haar hoofd.... :angst: en die heb ik gewoon gerimd hoor! kein problem :liebe2:
Dalton
19 november 2013, 15:16
He vakantie ganger wat jij op je kont hebt zo'n pluk haren heb ik op mijn tong en de dames zijn er heel blij mee,alleen jammer dat er geen korreltjes stront tussen zitten want dan had ik tenminste iets gehad om op te kauwen.
Bluebear
19 november 2013, 18:01
Ik val meteen maar met de deur in huis. Ik loop met een enorme pluk haar tussen mijn kont. Alleen al wanneer ik er aan denk begint het al te jeuken. Scheren vind ik niet zo'n goed idee omdat het dan nog harder terug komt. Weet iemand een goed adresje waar ze mij hiermee vakkundig kunnen helpen. Ik ben namelijk stikjaloers wanneer ik van mannen in clubs hoor dat ze gerimd zijn en mij gebeurt dat nou nooit eens.
Gewoon een aansteker bij je kont houden als je een scheet laat. Een kleine burn-out en het probleem is verdwenen. (Oh ja, houdt een emmer water bij de hand.) :tongue: :biggrin:
5657
5658
krukar
19 november 2013, 19:55
Kontharen scheren, dat klinkt wel erg gay, maar goed een poging:
Koop een "veet for men" pompje, is een blauw flesje met een pompje erop. Je pompt de creme op je handen daarna smeer je het op je anus. Laat het zo'n 3 minuten zitten. En dan onder de douche met je handen je billen open trekken alsof je keihard in je kontje genomen wilt worden en vervolgens wordt je ingesmeerde vieze harige hol afgespoeld door de douche. Nu heb je hebt gladde baby billetjes en ben je helemaal klaar voor wat brutal gay anal sex.
http://www.veetformen.co.uk/home/index.html
anali
19 november 2013, 20:14
Misschien kan ik die creme s gebruiken ipv shaven (natuurlijk niet voor de regio waar de zon nooit schijnt, daar moete ze afblijven, dat is exit only)...
nummer 43
19 november 2013, 20:58
feed
The Joker
19 november 2013, 21:46
•Veet™ can be used on the arms, chest, legs, back, shoulders and around your briefs but not the face, scalp, genital or perianal areas.
En laat dat nu net de plekken zijn waar je eenvoudig en pijnloos van je haren af wilt komen...
vakantieganger24
19 november 2013, 21:55
•Veet™ can be used on the arms, chest, legs, back, shoulders and around your briefs but not the face, scalp, genital or perianal areas.
En laat dat nu net de plekken zijn waar je eenvoudig en pijnloos van je haren af wilt komen...
Ik zal weleens aan een hoertje vragen om het voorzichtig aan te brengen rond mijn schijter want een klodder van dit bijtende goedje wil ik liever niet in contact met mijn sterretje.
Pietjepik
19 november 2013, 21:57
Kontharen scheren, dat klinkt wel erg gay, maar goed een poging:
Koop een "veet for men" pompje, is een blauw flesje met een pompje erop. Je pompt de creme op je handen daarna smeer je het op je anus. Laat het zo'n 3 minuten zitten. En dan onder de douche met je handen je billen open trekken alsof je keihard in je kontje genomen wilt worden en vervolgens wordt je ingesmeerde vieze harige hol afgespoeld door de douche. Nu heb je hebt gladde baby billetjes en ben je helemaal klaar voor wat brutal gay anal sex.
gore visualisering! kut ik kots me net helemaal onder....
Big30
19 november 2013, 21:59
Zou bijna een enquête waard zijn, d.i. de vraag wie scheert zijn okselharen en/of zijn haren in de geslachtszone?
Zullen we al wel gehad hebben ;).
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6566-Scheren-%28bij%29knippen-harsen-of-lekker-laten-groeien&highlight=scheren
Volgens mij scoren Ijsberen daar hoger dan het landelijk gemiddelde!
de duisburg spesjalist
19 november 2013, 22:04
aleen de veet voor men kan ik nergens meer krijgen is bij de etos en het kruitvat uit het arsoment eimand een iede welke winkel het nog heeft
sofaking
19 november 2013, 22:05
Nu dat ik ook een smartphone heb, ben ik een iphone/android/windows8 app aan het schrijven die de anus onthaart. Gewoon de smartphone een minuutje in de bilspleet steken en klaar is kees. Met een miljoen suckers en een prijs van 5 € kan ik voor de rest van mijn leven probleemloos naar de meisjes.
Ben trouwens ook bezig met een app om de pH van de poes te meten. 2 €.
En daarna, het magnum opus, een app die alle SOA's detecteert, gewoon door de foon 30 seconden tussen de billen te klemmen, en die daarna een soa-vrij rapport toont. Dat mag wel ietsje duurder zijn. 8 €.
Miljonair worden is misschien toch niet zo moeilijk.
Nibor76
19 november 2013, 22:10
aleen de veet voor men kan ik nergens meer krijgen is bij de etos en het kruitvat uit het arsoment eimand een iede welke winkel het nog heeft
Ik vind dit wel een leuke verspreking "arsoment"
Anders neem je veet for women sensitive voor de gevoelige plekjes.
de duisburg spesjalist
19 november 2013, 22:14
ik hoor wel eens dat ze bij Turkse kapsalons een aansteker gebruiken om dergelijk problemen op te lossen? ja heb ik ook gehoord:biggrin: ma dan geen scheet laten he want dan springen de ruiten er uit ;) en staat er zo 100 man aan agenten wand dan denk men dat het een aanslag is op de Turkse kaper