PDA

Volledige versie bekijken : Desley, Vulkanstrasse 26, kamer 202

Hobbele
19 november 2013, 19:38
De laatste tijd heb ik behoorlijk wat verschillende saunaclubjes bezocht. Je hebt daar vaak de meest gekke, erotische en spannende belevenissen en het servicepeil ligt daar over het algemeen toch wat hoger dan in een gemiddeld Red Light district. Dat is nu éénmaal zo. Er bestaan niet voor niets termen als Laufhausservice en Clubservice. Maar goed, daar betaal je dan ook wel het nodige geld voor.

Dat er echter ook op de Vulkan genoeg meiden zijn waarmee je het ook meer dan goed naar je zin kunt hebben en die het saunaclubpeil behoorlijk dicht weten te benaderen wist ik natuurlijk al uit het verleden. Afwisseling van spijs doet eten en dus gisteren maar weer ééns de auto gestart om af te dalen naar het Zuiden alwaar ik uitkwam bij Eros26 aan de beroemde Vulkan-Lustmeile te Duisburg.

Na een kleine rondgang te hebben gemaakt door de loods werd mijn aandacht gegrepen door een leuke glimlachende brunette gekleed in een prachtig zwart jurkje in kamer 202. Het bleek Desley te zijn die ik een paar weken terug al ééns vluchtig had gespot in kamer 215. Desley is van Nederlandse afkomst en vooral een erg gezellige, goed gebekte kwebbeltante aan het raam. Het zal wel met haar afkomst uit dat zuiderlijke landsdeel te maken hebben maar, als je met haar een gesprek begint, nou, dan ben je nog niet zo 1 2 3 weer bij haar weg. Dat is mijn ervaring. Ze neemt behoorlijk wat tijd voor de eerste kennismaking en ze bleef erg vriendelijk toen ik aangaf even verder te willen lopen. Dat is natuurlijk al een goed teken en eigenlijk wist ik toen al genoeg. Met deze leuke vlotte meid wilde ik deze avond nader kennis gaan maken. Dus even later maar weer snel terug richting kamer 202 waar helaas Desley niet meer aanwezig was omdat ze na later bleek een hapje was gaan eten samen met haar collega.

Dus nog maar even een goed half uurtje rondgelopen. Even later kwam ze daar dan aangelopen net toen ik weer in de middelgang van de loods liep. Ze zag mij ook en begon mij al vriendelijk toe te lachen. Ik liep naar haar kamer en weer begon ze een uitgebreid gesprek met mij. Desley is allerminst het type dat je de kamer in probeert te pushen. Ik gaf daarom zelf maar aan wat ze ervan zou vinden om op de kamer onze kennismaking verder uit te diepen. Dat vond ze een uitstekend idee.

Eénmaal op de kamer rookte ze eerst rustig haar sigaretje op. Ik kwam lekker gezellig bij haar op bed liggen en ons gesprek werd op een prettige en ontspannen manier uitgebreid voortgezet. Ik dacht al bij mezelf, zou er nog wat gaan gebeuren vanavond of blijft het bij een goed gesprek? Want als je eenmaal met haar begint te praten volgt er een onophoudende waterval aan woorden. Nou, nee dus. Ook aan sex had ze wel zin. Eénmaal uit de kleren wist Desley me behoorlijk op te geilen. Haar mooie naturelle uiterlijk en vrouwelijke lichaam werken daar voor mij positief aan mee. Ik houd wel van een meisje als Desley. Geen strak, uitgehongerd en gelikt fotomodel en lagen make-up die je er met een plamuurmes kunt afsteken maar gewoon een girl-next-door uitstraling, alhoewel mijn eigen girl-next-door er ook uitziet als een barbiepop maar dat terzijde. Desley heeft gewoon haar vrouwelijke rondingen op de juiste plaats. Een vrouw die niet al bij de eerste aanraking uit elkaar dreigt te vallen, daar houd ik wel van.

Uitvoerige details schrijven over intieme handelingen die tussen ons plaatsvonden, daar begin ik niet meer aan en dat gaat ook niemand wat aan. Maar neem maar van me aan dat Desley ook in bed wel van wanten weet. Ik vond haar service bovengemiddeld goed en genoot met volle teugen van een heerlijk sexspel met als gevolg dat ik dan ook tot een heerlijk hoogtepunt kwam.
Opvallend goed vond ik bovendien haar hygiene en ook ziet haar kamer er netjes opgeruimd en schoon uit.

Echt, zo'n praatgrage tante als haar ben ik in een Red Light nog niet vaak tegengekomen. Als ze zo doorgaat vrees ik dat ze haar stembanden wel een keer versleten heeft want na het sexuele gedeelte van onze kamergang belandden we weer op bed en hadden we weer een zeer leuk en interessant gesprek. Wat vond ik nu het leukste aan onze date? Het gesprek of de sex? Ik denk beide. Maar vooral de gezelligheid en Desleys warme karakter. Desley bezoeken is gewoon als thuiskomen. Wat is het toch leuk om een keer weer zo'n leuke Nederlandse dame te treffen in Duisburg.
Van mijn part mag morgen die hele loods daar vol zitten met zulke Nederlandse dames. Daar was zij het ook roerend mee ééns trouwens! Dan ben ik er in ieder geval niet meer weg te slaan, dat is wel zeker!

Ik hoop in ieder geval dat ze nog lang in Eros26 zal blijven werken. Zulk soort dames hebben we nodig op de Vulkan!
Een tweede bezoekje zal er zeker een keer van komen.

de duisburg spesjalist
19 november 2013, 20:44
De laatste tijd heb ik behoorlijk wat verschillende saunaclubjes bezocht. Je hebt daar vaak de meest gekke, erotische en spannende belevenissen en het servicepeil ligt daar over het algemeen toch wat hoger dan in een gemiddeld Red Light district. Dat is nu éénmaal zo. Er bestaan niet voor niets termen als Laufhausservice en Clubservice. Maar goed, daar betaal je dan ook wel het nodige geld voor.
niet te lang wachten hobbele anders is ze weer zo verdwenen ;) desly is een leuke lieve dvp die inderdaad graag een praatje met je maak vroeger hebben er meer nl dames gewerkt in eros 26 bella bijvoorbeeld en nog wat andere vriendinnen van haar en er waren meer duitse dvps ma zoals over al steken de Roemenen met stip de kop op

Hobbele
19 november 2013, 21:15
niet te lang wachten hobbele anders is ze weer zo verdwenen ;) desly is een leuke lieve dvp die inderdaad graag een praatje met je maak vroeger hebben er meer nl dames gewerkt in eros 26 bella bijvoorbeeld en nog wat andere vriendinnen van haar en er waren meer duitse dvps ma zoals over al steken de Roemenen met stip de kop op

Laten we het niet hopen dat ze snel weer vertrekt. Van mij part mogen er meer Nederlandse en Duitse vrouwen komen alhoewel sommige Roemenen ook wel erg leuk zijn hoor. Wat ik het leukste vind aan Desley is wel dat ze gewoon zichzelf is.

de duisburg spesjalist
19 november 2013, 21:23
Laten we het niet hopen dat ze snel weer vertrekt. Van mij part mogen er meer Nederlandse en Duitse vrouwen komen alhoewel sommige Roemenen ook wel erg leuk zijn hoor. Wat ik het leukste vind aan Desley is wel dat ze gewoon zichzelf is. klop een dvp met een goed hard net als bella een goed hard heb en zeker niet verlegen nora was een leuk duits persoontje heerlijke sex mee gehad zowel voor 30 als 50 en dan de duitse stella dat was ook een sexy beest

carob
20 november 2013, 07:22
Mijn eerste bezoek aan Duisburg was in april 2010. Na zo'n beetje alles gezien te hebben besloten om als eerste vrouw Stella te bezoeken. Sindsdien ben ik hooked aan Duisburg. Dat kon zelfs een teleurstellend bezoek aan mijn tweede dame niet verhinderen. Jammer genoeg heeft ze een andere werkplek gevonden en is ze vertrokken. Ik vind het te ver gaan om 600km naar Sindelfingen te rijden om haar weer te zien.

Ik kan me nog herinneren dat ik in mijn begintijd op hookers vaak negatieve ervaringen las van Duiste vrouwen die werkzaam waren in Nederland. Zelf heb ik in NL nooit een Duitse bezocht, maar in Duisburg heb ik louter positieve ervaringen opgedaan met de daar werkzame natives. Stella, Nikki, Susan, Aaliyah, Vicky, Loredana en recentelijk nog Nora. Helaas zijn de meeste al lang vertrokken..

bad pritt
21 november 2013, 09:11
Gisteren even mee staan buurten,een leuke, spontane en een zeer naturelle jonge vrouw.
Denk dat ze nog niet lang in dit vak zit She's fresh...exciting...she so inviting to me.
Zou haar verder omschrijven als een gezellige kletskous met knappe girl next door looks.
Als jonge Nederlandse uniek in dit RLD. Zal het wel goed doen denk ik.

Service wise: wil absoluut geen pzc en kussen.

Hobbele
29 november 2013, 14:35
Helaas niet meer werkzaam in Duisburg.

de duisburg spesjalist
30 november 2013, 09:35
deze dvp duikt wel weer op en om ze gelijk in de oude doos te stoppen is een beetje voorbarig dvp werk een aantal weken en is dan zo weer een aantal weken weg

Hobbele
23 december 2013, 10:57
Dame kan definitief het archief in.
Ze keert niet meer terug op de Vulkan.

de duisburg spesjalist
24 december 2013, 13:46
deze dvp duik wel weer op hobbele maak je geen zorgen mijn advies is dan ook om haar te laten staan :rolleyes:

Hobbele
25 december 2013, 10:19
Desley zal niet meer terugkeren maar voor de rest zal de Vulkan in 2014 nog vele verrassingen voor ons in petto hebben!!
Let maar ééns op!:freu:

Big30
26 december 2013, 00:25
Aantal berichten verplaatst naar:
Duisburg: Stammtisch vragen en ander geleuter! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28430-Duisburg-Stammtisch-vragen-en-ander-geleuter)!

Mocht de dame voor een langere tijd niet meer aan de Vulkan opduiken gaan we haar wel verplaatsen. De ervaring leert dat dames zeker in de huidige tijden, niet zo honkvast zijn dus even afwachten of en waar ze weer opduikt.

de duisburg spesjalist
26 december 2013, 09:29
lijk mijn een goed plan keren meestal wel weer in een jaar terug op een plek waar ze goed hebben verdiend dat is mijn ervaring ik loop zo nu en dan ook de lijst van de dames door en als ik zie dat er een jaar niks over geschreven is meld ik dat

bad pritt
26 december 2013, 09:42
lijk mijn een goed plan keren meestal wel weer in een jaar terug op een plek waar ze goed hebben verdiend dat is mijn ervaring ik loop zo nu en dan ook de lijst van de dames door en als ik zie dat er een jaar niks over geschreven is meld ik dat

Op de vulkaan -ben er 2 dagen geleden nog geweest- zitten zoveel vrouwen, jullie beschrijvingen zijn een druppel op een gloeiende plaat, en doen er niet toe. Leuke vrouwen vind je daar overal, gewoon rondlopen, goed voor de lijn en een dolletje en praatje maken overal en dan springt er vanzelf wel eentje tussenuit.

wipneus
15 februari 2014, 13:19
Deze Desley ontving eind vorig jaar ook privé in Eindhoven onder dezelfde naam.
Op Hookers staan daar ook nog recensies van haar.

Ze wist mij destijds in Duisburg te vertellen dat ze weer aan privé ontvangst wil gaan doen in Nederland.
Ik heb haar advertentie tot nu toe nog nergens zien opduiken.

Leuke anekdote die ze nog wist te vertellen was dat bijna de gehele selectie van voetbalteam ook bij haar op de kamer was.

Hobbele
15 februari 2014, 18:15
Deze Desley ontving eind vorig jaar ook privé in Eindhoven onder dezelfde naam.
Op Hookers staan daar ook nog recensies van haar.

Ze wist mij destijds in Duisburg te vertellen dat ze weer aan privé ontvangst wil gaan doen in Nederland.
Ik heb haar advertentie tot nu toe nog nergens zien opduiken.

Leuke anekdote die ze nog wist te vertellen was dat bijna de gehele selectie van voetbalteam ook bij haar op de kamer was.

Heb zojuist even Hookers zitten door te spitten inclusief het archief op zoek naar een recensie over haar onder privé-ontvangst Eindhoven maar niets aangetroffen.

de duisburg spesjalist
16 februari 2014, 12:49
deze dvp heeft inderdaad ook privé gedaan heeft geadverteerd op kinky is daarna gaan werken in duisburg eros 26 of ze nog werk als dvp ik denk opheden niet . kom wel weer een keer terug

de duisburg spesjalist
1 november 2014, 12:04
kan de oude doos in mods