PDA

Volledige versie bekijken : Drankjes



mdbg
22 november 2013, 10:51
In sommige PT wordt door de dames gevraagd of je een Picola, Cocktail of champagne voor ze wilt bestellen.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat er daarvan naar de dame in kwestie gaat en wat het huis voor zichzelf houdt?

Bij mijn eerste bezoekje aan een PT vraag ik dit natuurlijk niet aan de dames, maar weet een van jullie hoe dit zit?

Willi69
22 november 2013, 12:18
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat er daarvan naar de dame in kwestie gaat en wat het huis voor zichzelf houdt?
Das ist von Club zu Club ganz unterschiedlich. :rolleyes:

Am meisten profitiert das Mädel (zu 100% ;)), wenn Du ihm ein schönes Trinkgeld gibst. :tongue:

Jimbo1
22 november 2013, 12:30
Ik denk dat beide partijen (club/dame) er meestal van profiteren. Percentage weet ik niet maar ik gok 50/50.

De dames houden er in ieder geval iets aan over gezien het enthousiasme waarmee sommigen je willen overhalen om een picollo te bestellen. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee om wat te drinken te kopen voor een dame maar ik blijf het zonde van het geld vinden, € 50,- voor zo'n klein flesje prik. Als ik de keuze heb trakteer ik liever op een cocktail, een stuk goedkoper en meer waar voor je geld. Maar afhankelijk van de dame wil ik ook wel eens een Picollo weggeven. Ik kan het overigens enorm waarderen wanneer een dame zegt: "Doe maar een colaatje" o.i.d. wanneer je haar iets te drinken aanbiedt i.p.v. direct voor een Picollo te gaan. Het geld wat ik dan bespaar geef ik dan liever uit aan extra kamertijd of een extra fooi. (want op gaat het toch :frown:)