PDA

Volledige versie bekijken : Amalia (Roemeense) ex-LR



kempie
24 november 2013, 21:56
Haarkleur/-lengte : Zwart, Lang!
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Mooi slank, a-cupje
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : Tong piercing, knopje boven haar neus. Chinese tekens op haar zijde en nog enkele tatoes.
Service: PZC, NMC, TZ en volgens mij ook wel FT
Voordelen: Mooie meid, Goede service
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: -

Deze dame was net een weekje in LR. Ze trok me erg aan met haar pracht lijf en mooie gezichtje maar ik had eigenlijk andere plannen en ze vertelde dat het haar eerste club was dus ik dacht nee misschien nog maar niet gelijk vandaag. Later stapte deze dame echter met 2 vriendinnen het bubbelbad in dus ik dacht een mooie kans om haar even beter te bekijken en misschien wel te leren kennen dus ik kroop er snel bij. Een van deze nieuwe dames was helemaal gek en er werd flink gedold en gelachen. Na enige tijd zocht ik toch wel het contact met haar op en kroop tegen haar aan en we keuvelde wat. Het bubbelbad was wel erg heet dit keer en deze dame ging dan ook op de rand zitten iets wat in mijn situatie niet zo'n goed idee was. Ik kon zo wel erg goed haar mooie lichaam zien en haar erg mooie poesje. Uiteindelijk vroeg ze me of ze de sleutel mocht halen en het was tijd om mijn plannen te wijzigen want natuurlijk kon ik niets anders dan ja zeggen.


Ik had natuurlijk al van Boy69 gehoord dat deze dame ook goed was op de kamer. Naar TZ had ik niet gevraagd dus ik probeerde of ze hierin ook wou meegaan maar nee. Wel fijne kleine kusjes maar meer niet. PZC begon eigenlijk niet zo goed, ik dacht dan ook wat lult die boy69 nu, dit komt redelijk onervaren over maar al snel begon ze behoorlijk goed te pijpen met nog iets teveel gebruik van haar handje maar toen ik vroeg dat te minderen ging ze uitstekend door zonder gebruik van handjes. Eigenlijk wist ik nu wel dat ik dit wel wat langer wou blijven maar ik had het gevoel dat ik niet gelijk om een erg lange blowjob moest vragen dus toch deze keer nog bij een sessie van een half uurtje gelaten. Het leek mij toch zeer sterk dat deze dame niet eerder in een club werkte (waarom dames dan vertellen van wel begrijp ik niet want de onervarenheid wil ijsberen wel eens afschrikken). De sex was ook uitstekend. Een uitstekende tijd op de kamer met deze dame gehad.

Ik wou m'n plannen nog meer omgooien en later nog een keer een uurtje met haar naar de kamer gaan. Later was deze rustige jonge dame helemaal veranderd in een zeer actieve dame die flink aan het dansen was. Zo ging ze ook nog even paal dansen en op de bar dansen. Ik sprak haar aan en kreeg het idee dat ze iets gedronken had maar ze zei van niet. Vroeg haar om opnieuw met mij naar de kamer te gaan en we raakten wederom in gesprek. Uiteindelijk vertelde me ze dat ze inderdaad al in een andere club heeft gewerkt en later ook dat ze al flink wat ophad. Ze had geen zin meer en een goede reden om niet meer naar de kamer te gaan en daarvoor verontschuldigde ze zich en ze zei dat ze het de volgende keer helemaal goed zou maken en me een super service zou geven omdat te onderstrepen gaf ze me nog een paar super heerlijk tongzoenen en bedankte me voor het begrip.

Helaas kan het goed zijn dat ik nog even op herhaling moet wachten want de kans is groot dat ze ergens deze week weer terug naar huis gaat maar het herhalingsgevaar is 1000%. Deze dame zou wel eens heel snel heel hoog op mijn favorieten lijsten kunnen komen te staan.

cassenoisette
9 november 2014, 16:26
==> Oceans, to be confirmed

Pistol Pete
9 november 2014, 17:43
Yep. Confirmed. Zaterdag in Oceans gespot en meer :)