Volledige versie bekijken : Ik stel me even voor: KanariePiet
KanariePiet
30 november 2013, 13:38
Wie ben ik?
KanariePiet is 33 jaar jong. Ik ben geboren in Belgisch Zuid-Limburg, heb tussen mijn 18de en mijn 28ste levensjaar in Brussel gewoond en ben 5 jaar geleden terug naar Limburg verhuisd. Ik miste mijn heimat te hard:frown:.
Mijn nickname verwijst naar mijn 2 favoriete hobby's.
Kanarie: Ik ben al dik 25 jaar een fanatiek STVV-supporter. Kanaries for ever!
Piet: Spreekt voor zich. Sex, sex en nog eens sex. Met dank aan mijn Piet die altijd zin heeft!
Overige hobby's: sporten (fietsen en lopen), reizen, muziekfestivals afschuimen, lekker eten en (veel) pintjes drinken.
KanariePiet heeft zijn eerste stappen in de prostitutie gezet op 18-jarige leeftijd, in Brustem aan de beruchte Chaussée d'Amour. Ik was al jaren gefascineerd door al die mooie vrouwen die achter de ramen zaten en toen ik dan eindelijk officieel volwassen was geworden (ik moet eerlijk toegeven dat ik nog altijd op die volwassenheid aan het wachten ben:redface:), heeft het dan ook niet lang geduurd eer ik mijn eerste DVP bezocht. Veel herinner ik mij er niet meer van. Alleen dat ik super zenuwachtig was en daardoor niet zo goed presteerde.
Tussen mijn 18de en mijn 30ste levensjaar heb ik vaste relaties, one nights stands en DVP-bezoekjes afgewisseld of met elkaar gecombineerd . Wat de DVP-bezoekjes betreft, beperkte ik me al die jaren voornamelijk tot raamprostitutie: Brustem, SKW, Gent, Seraing, Aken en vooral Brussel. Als prille twintiger kon je me héél vaak in de Aarschotstraat vinden. Mooie momenten beleefd. Veel DVP's geneukt:lostit:
Dik 3 jaar geleden heeft een vriend mij dan geïntroduceerd in de wereld van de saunaclubs. Ying Yang was de allereerste. Ik had de smaak onmiddellijk te pakken . Op korte tijd zou ik ook Golden Time, PT Dorsten, PT Xanten en Villa Vertigo ontdekken. Ik had een hele nieuwe wereld ontdekt, zei de raamprostitutie vaarwel (op een heel uitzonderlijk bezoekje aan de Aarschotstraat na) en maakte zelfs al wilde plannen om naar Duistland te verhuizen om dichter bij al die neukparadijzen te wonen:biggrin::redface:.
En toen sloeg het noodlot toe: Toen ik 26 was, heb ik een zwaar arbeidsongeval gehad, waarbij mijn rug beschadigd is geraakt. Ik voelde me in de daaropvolgende jaren echter onsterfelijk en negeerde alle mogelijke pijnsignalen. Gevolg: uiteindelijk moest ik geopereerd worden aan een dubbele discushernia. 3 maanden revalidatie en bijna een half jaar zonder DVP-bezoekjes waren het jammerlijke gevolg:frown::wand:.
Maar geen probleem: (hard) lesje geleerd. Ik ben terug beginnen sporten, ben 10 kg vermagerd, ben rug- en buikspier versterkende oefeningen beginnen doen en heb mijn rugproblemen onder controle gekregen. Mijn eerste bezoek aan een saunaclub na mijn operatie was... MAGISCH:biggrin:. 5 keer gekamerd. 5 stomende sessies en 5 keer klaargekomen. Ik was terug:cool:!!
Daarna ging het snel: afhankelijk van de periode van het jaar bezocht ik van 1 keer per week tot 1 keer per maand een club. Soms nog vaker. Nooit minder vaak. Zijn ondertussen de revue al gepasseerd:
Show Park (Tsjechië, Praag)
Ying Yang (Roermond, Nederland)
Sixsens (Vaals, Nederland)
Golden Time (Bruggen, Duitsland)
PT Xanten (Xanten, Duitsland)
FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
Freude 39 (Bochum, Duitsland)
Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
Paradise (Stuttgart, Duitsland)
Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
Heaven 7 (Willich, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)
Next up: PSR!:biggrin::cool:
Wat zoek ik in clubs bij vrouwen: PSE. Ik ben altijd van het standpunt geweest: zoveel mogelijk mooie vrouwen op een zo kort mogelijk tijd te neuken. Lange pre- en aftersales mogen, maar zijn absoluut niet noodzakelijk voor mij. Zoenen en knuffelen mag, maar ik heb ook al vele stomende kamersessies gehad, waarbij er niet 1 kusje gegeven werd. Dat is allemaal geen probleem voor mij: zolang we maar veel kunnen variëren qua standjes en zolang ik mag beuken zo hard ik maar wil :biggrin:.
Tegenwoordig kan ik ook wel eens genieten van een GFE-sessie, voornamelijk in Haus Panthera, maar uiteindelijk zal mijn voorkeur toch altijd blijven uitgaan naar PSE.
Wat zoek ik naast PSE-ervaringen in clubs: lekker eten, een frisse pint op tijd en stond, goede welness, maar vooral: een toffe sfeer en leuke collega rakkers, waar het fijn mee praten is!
Voilà. Hopelijk kunnen jullie je na bovenstaande uiteenzetting al een beter beeld vormen van de persoon achter de nickname!
:cool:
uurtje
30 november 2013, 16:10
Hey......welkom hier! Leuk dat je je ff voorstelt!!!!! Schroom niet om, indien mogelijk, nog wat ervaringen van jouw bezoekjes te delen.
Jansen
30 november 2013, 16:20
Ja ijsbeer je hoort nu ook bij de beren van het ronde bed,veel neuken en daarna nog even er over schrijven zorg wel dat je bureaublad droog blijft. !!
KanariePiet
30 november 2013, 17:42
Hey Jansen en uurtje. Bedankt voor de verwelkoming! In december plan ik nog bezoekjes aan oa GT, HP, PSR en ACA. Van elk van de bezoekjes en van de individuele kamergangen zullen uiteraard berichten volgen!:cool:
Jansen
30 november 2013, 17:52
Hey Jansen en uurtje. Bedankt voor de verwelkoming! In december plan ik nog bezoekjes aan oa GT, HP, PSR en ACA. Van elk van de bezoekjes en van de individuele kamergangen zullen uiteraard berichten volgen!:cool:
Ja Man neuk er maar goed op los dat is goed voor de bloedsomloop.
uurtje
30 november 2013, 18:43
Doe jezelf even een plezier. Ik weet niet hoe ervaren je bent maar "de wereld" kent zo zijn eigenaardigheden. Praat en spiegel met ervaren beren mo te voorkomen dat je voor de bijl gaat. Veel dames bespelen je net zo, zoals je ze zelf probeert te bespelen. Helaas is het soms zo dat zij het spel beter kennen....:)
Big30
30 november 2013, 18:48
:welcome2:
http://i16.tinypic.com/43ms38i.jpg
vrije jongen
30 november 2013, 18:57
Ik denk dat Kanariepiet wel weet waar ie mee bezig is, vooral ook even op meetingpoint aangeven als je naar HP gaat... dan weten de Paula fans dat ze thuis kunnen plijven;).
KanariePiet
30 november 2013, 19:58
Doe jezelf even een plezier. Ik weet niet hoe ervaren je bent maar "de wereld" kent zo zijn eigenaardigheden. Praat en spiegel met ervaren beren mo te voorkomen dat je voor de bijl gaat. Veel dames bespelen je net zo, zoals je ze zelf probeert te bespelen. Helaas is het soms zo dat zij het spel beter kennen....:)
Hallo uurtje.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik ondertussen een redelijk ervaren ijsbeer ben geworden. Om je een idee te geven: het voorbije jaar heb ik zo'n 75 keer een saunaclub bezocht, goed voor dik 175 kamergangen met meer dan 100 verschillende vrouwen. Normaal gezien laat ik me ook nooit vangen aan de mooie praatjes van de meiden, maar het kan uiteraard altijd eens mislopen he. Zo was dat niet zo lang geleden bijna eens het geval (voor 1 keer liet ik het zover komen dat ik gevoelens begon te krijgen voor een DVP), maar uiteindelijk heb ik die situatie onder controle gekregen door gewoon met andere DVP's te neuken (oa in de club waar zij werkt).
Hoe dan ook: dat was een goede les, maar ik besef dat er nog altijd veel te leren valt, dus ik zal, indien nodig, het nooit nalaten om raad te vragen aan nog ervarener ijsberen!
KanariePiet
30 november 2013, 20:04
Ik denk dat Kanariepiet wel weet waar ie mee bezig is, vooral ook even op meetingpoint aangeven als je naar HP gaat... dan weten de Paula fans dat ze thuis kunnen plijven;).
:wink: Paula (dat is btw dus de enige DVP waar ik ooit gevoelens voor heb gehad) is ondertussen gelukkig volledig verleden tijd voor mij. Tegenwoordig maak ik in HP vooral plezier met Corina, maar ik zorg er bovenal voor dat ik daar niet meer aan 1 vrouw blijf plakken! Er loopt immers nog veel te veel moois rond in deze wereld waar ik nog niet van gesnoept heb!:biggrin:
En ik zal vanaf nu regelmatig op meeting point aangeven waar ik zal verblijven. Eerstvolgende clubbezoek: HP volgende week dinsdag!:cool:
Bluebear
30 november 2013, 20:15
Van harte welkom "KanariePiet" en veel plezier op het forum. Veel schrijf en leesplezier gewenst van "Bluebear". :a070[1]:
geert5
30 november 2013, 21:51
welkom join the club.
KanariePiet
1 december 2013, 12:14
Hallo uurtje.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik ondertussen een redelijk ervaren ijsbeer ben geworden. Om je een idee te geven: het voorbije jaar heb ik zo'n 75 keer een saunaclub bezocht, goed voor dik 175 kamergangen met meer dan 100 verschillende vrouwen. Normaal gezien laat ik me ook nooit vangen aan de mooie praatjes van de meiden, maar het kan uiteraard altijd eens mislopen he. Zo was dat niet zo lang geleden bijna eens het geval (voor 1 keer liet ik het zover komen dat ik gevoelens begon te krijgen voor een DVP), maar uiteindelijk heb ik die situatie onder controle gekregen door gewoon met andere DVP's te neuken (oa in de club waar zij werkt).
Hoe dan ook: dat was een goede les, maar ik besef dat er nog altijd veel te leren valt, dus ik zal, indien nodig, het nooit nalaten om raad te vragen aan nog ervarener ijsberen!
Mijn excuses btw: 1 jaar moest anderhalf jaar zijn. Ik neuk veel in saunaclubs, maar 75 bezoeken op 1 jaar lukt me voorlopig nog niet. Is misschien een interessante uitdaging voor 1 van de komende jaren;):cool:
Jansen
1 december 2013, 20:23
Kanariepiet kom ook eens naar PHG om daar de mooiste vrouwen ook eens te nemen. haha tot woensdag
KanariePiet
2 december 2013, 09:32
;
Kanariepiet kom ook eens naar PHG om daar de mooiste vrouwen ook eens te nemen. haha tot woensdag
PHG staat net als PSR en Babylon hoog op mijn to do lijst! Dat zijn 3 clubs die ik binnenkort absoluut eens wil verkennen.
Overmorgen gaat me jammer genoeg wel niet lukken. Af en toe moet er ook nog eens gewerkt worden en woensdag is het nog eens zover!:frown:;)
En deze week wordt het sowieso al weer druk: Morgen naar SS of HP en vrijdag naar GT én HP:biggrin:.
KanariePiet
11 januari 2014, 15:23
Ik had vanmiddag een beetje vrije tijd, dus ik dacht, ik ga eens een overzicht opstellen van mijn neukjaar 2013. Tot mijn verbazing heb ik nog meer clubs bezocht en nog vaker gekamerd dan ik al vermoedde. Dus bij deze:
Ik heb in 2013 65 clubbezoeken gepleegd, de clubs in volgorde van vaakst bezocht:
Haus Panthera, Ratingen: 28 bezoekjes
Golden Time, Brüggen: 14 bezoekjes
Sixsens, Vaals: 12 bezoekjes
Acapulco, Velbert: 4 bezoekjes
Heaven 7, Willich: 2 bezoekjes
Dolce Vita: 1 bezoek
Golden Dreams, Schüttorf: 1 bezoek
Van Goch, Goch: 1 bezoek
Park Sauna Residenz, Lohmar: 1 bezoek
Babylon, Elsdorf: 1 bezoek
MIJN TOP 5 QUA CLUBS IN 2013:
Op de vijfde plaats: DOLCE VITA
Ik heb DV in 2013 voor de eerste keer bezocht. Het bezoek was een absolute voltreffer:freu:.
De club is niet groot, maar beschikt over alles wat ik in een club zoek: een gezellige barruimte, een sauna, mooie vrouwen, goede kamergangen, simpel, maar lekker eten, bier inbegrepen in de inkomprijs…
DV ligt jammer genoeg iets te ver voor mij (2u rijden) en, voornamelijk omwille van de kleinschaligheid van de club, zal ik het er na een uur of 6 meestal wel gezien hebben, maar… ze zullen mij er in 2014 ongetwijfeld nog meermaals terug zien (het eerste bezoek aan DV in 2014 heeft ondertussen btw ook al plaatsgevonden:cool:).
Op de vierde plaats: GOLDEN TIME
Golden Time is de club die ik na Haus Panthera in 2013 het vaakst bezocht heb (14 keer). Het merendeel van die bezoekjes heeft wel plaatsgevonden in de eerste helft van 2013. Tot dan was Golden Time mijn favoriete club, maar halverwege 2013 is GT zijn koppositie kwijtgeraakt en uiteindelijk is de club in de 2de helft van 2013 zelfs weggezakt naar de vierde plaats.
Ik zal nog vaak terugkeren naar GT omwille van de uitstekende line-up, het lekkere eten en de vele collega ijsberen die ik er ken, maar het zal nooit meer mijn favoriete club worden. Dat omwille van 1 simpele reden: het gemiddeld serviceniveau van de dames in GT ligt lager dan het gemiddeld serviceniveau van de dames in oa Sixsens en Haus Panthera.
Op de derde plaats: SIXSENS
Sixsens heb ik in 2013 leren kennen en ik ben er verleden jaar blijkbaar 12 keer gepasseerd. Sixsens heeft vlotjes een plaats in mijn top 3 van 2013 veroverd en ik denk dat de club nog lange tijd tot het kransje van mijn favoriete clubs zal behoren.
Sixsens is een mooie, moderne club met uitstekende welnessfaciliteiten. De line-up is niet zo goed als in Golden Time, maar ik heb er tot nu toe bij elk bezoek toch voldoende interessante vrouwen gevonden. Op 1 na zijn al mijn kamergangen in Sixsens tot nu toe een succes geweest, gaande van goed tot uitstekend. Het is de voor mij dichtstbijzijnde club (1u rijden). Het personeel is er altijd supervriendelijk.
Enige nadelen aan de club: het eten is altijd heel simpel, en op weekdagen, vooral in de namiddag kan het er (té) rustig zijn en kan er een slaapverwekkende sfeer hangen.
Hoe dan ook: mijn eerste bezoek aan Sixsens in 2014 heb ik ondertussen ook al weer achter de rug en er zullen er ongetwijfeld nog vele volgen!
Op de tweede plaats: PARK SAUNA RESIDENZ
Na 1 bezoek aan PSR is deze club vanuit het niets op de 2de plaats voor 2013 beland.
Op de lange rijtijd (2u) na, kan ik werkelijk niks slecht over de club vertellen: de welnessfaciliteiten waren uitstekend, het eten was héél lekker en je kan zo vaak eten bestellen als je maar wenst. Het was niet druk in de club en toch hing er voortdurend een aangename sfeer. Mijn 2 kamergangen waren heel bevredigend, het was makkelijk om contact te leggen met andere ijsberen, het personeel was vriendelijk…
PSR ziet mij in 2014 ongetwijfeld terug!
Met stip op de eerste plaats: HAUS PANTHERA
Ik heb HP sinds mei 2013 blijkbaar 28 keer bezocht, oftewel ongeveer eens om de 10 dagen. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
HP is een unieke club: het personeel, de eigenaar incluis, is altijd uitzonderlijk vriendelijk en sympathiek. Het à la carte eten is altijd heel lekker. Het serviceniveau van de meiden ligt heel hoog. Ik heb er nog nooit een tegenvallende kamergang gehad. Ook buiten de kamer kan je je er uitstekend amuseren met de meiden.
In HP is de klant echt koning!.
Ondanks de vooral op weekdagen soms tegenvallende sfeer (te kalm, te weinig mannen) en de verhoogde inkomprijs, zullen ze me in 2014 ongetwijfeld nog vaak zien in HP!
Tot mijn grote spijt heb ik mijn favoriete club of all times: FKK Sharks door omstandigheden in 2013 niet kunnen bezoeken. Dat zal me in 2014 niet meer voorvallen!
DVP’s in 2013:
Ik heb in 2013 net geen 200 keer gekamerd.
Ik heb in 2013 met 87 verschillende vrouwen geneukt:
- Met 24 vrouwen waar ik vóór 2013 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
- Met 63 vrouwen waar ik in 2013 voor de eerste keer mee op een kamer belandde.
Ik ga eindigen met een top 5 van mijn favoriete vrouwen, maar in 2013 heb ik uiteraard ook een paar teleurstellende kamergangen gehad. 3 daarvan schieten er in negatieve zin bovenuit:
1 sessie in Sixsens met Kali, een Bulgaarse meid die nog maar net de overstap had gemaakt van de raamprostitutie naar het clubleven en zich het serviceniveau van een saunaclub nog eigen moest maken: geen zoenen, PMC, geen passie, niks:mad:. Ik ben als bij wonder toch klaargekomen, maar de kamergang was 1 dikke teleurstelling.
Ondertussen zou Kali haar service gevoelig verbeterd zijn, maar ik waag me er toch niet meer aan.
1 sessie in Golden Dreams met Bulgaarse Elif. Presales waren uitstekend, dus ik met Elif op kamer. Tongzoenen was ronduit zwak. Pijpen was goed (al positioneerde ze zich wel zo, dat ik haar niet kon ‘betasten’), maar te kort. Piet was maar 90% paraat en toch stond ze er op om al te neuken. Ik voelde snel aan dat discussiëren geen zin ging hebben, dus ben haar zoals gevraagd maar beginnen neuken. Dat neuken was gemiddeld tot zwak. Als bij wonder klaargekomen, maar een herhaling zit er uiteraard niet meer in.
1 sessie in Golden Time met Duitse Adela. Adela is een heel mooie meid en presalede heel leuk in de bar. Op de kamer begon alles ook goed: Adela tongzoende zalig: lekker hevig en met veel gevoel. Ondertussen mocht ik haar overal betasten. Piet stond klaar en Adela wou me gaan pijpen. Plots zegt ze: ik ga je pijpen met condoom:confused:. Ik zag dat niet zo zitten, maar ik wou de zo goed begonnen kamergang niet verpesten door een discussie, dus ik liet haar maar doen. Het pijpen was vervolgens veel te zacht en inspiratieloos en dat, in combinatie met het condoom, zorgde er voor dat mijn erectie terug verslapte:frown:. Adela vroeg mij wat er scheelde en ik antwoordde dat ik moeilijk opgewonden raak van PMC. Plots zegt ze doodleuk dat ze meestal wel pijpt zonder condoom, maar dat mijn eikel er aan de onderkant vreemd uitziet en dat ze schrik heeft dat ik de 1 of andere ziekte heb:confused:. Ik zei haar dat ik een perfect normale penis heb, dat ik kerngezond ben en dat heel veel voorgaande vrouwen nog nooit een negatieve opmerking hebben gemaakt over Piet.
Enfin: ze viel niet te verwurmen en bleef er bij ze ze 'bang' was van kleine Piet. Gevolg: alle lust weg, kamergang afgebroken en gefrustreerd de kamer verlaten:mad:.
En om af te sluiten: Mijn top 5 van favoriete vrouwen voor 2013:
Op de vijfde plaats: Litouwse Anna (Sixsens)
Anna is Litouwse en 25 jaar jong. Ze heeft halflang, blond haar. Ze heeft een mooi en lief gezicht met heel ondeugende ogen. Ze heeft een lekker kontje en en mooie B-cup.
De eerste keer dat ik met Anna gekamerd heb, kwam er na een dag waarop ik naar 2 andere clubs was geweest en 4 keer was klaargekomen. Ik was dan ook vooral naar Sixsens getrokken om uit te rusten en ging er vanuit dat ik niet veel meer ging presteren. Dat was echter buiten Anna gerekend. Door omstandigheden toch met Anna op een kamer beland en zij heeft mij 1 van de beste pijpbeurten gegeven die ik ooit gehad heb:freu: (en ik heb er al veel gehad)! Onwaarschijnlijk hoe ze mijn Piet toen heeft gesoigneerd. Hij heeft dan ook nog uitstekend gepresteerd die kamergang. Het neuken was niet zo fenomenaal als het pijpen, maar valt toch ook enkel als uitstekend te omschrijven.
Normaal gezien is mijn principe dat ik altijd met de DVP neuk als ik op de kamer ga, maar voor Anna ga ik ooit eens een uitzondering maken. Zij mag me gerust eens een uurtje uitsluitend oraal verwennen:biggrin:!
Op de vierde plaats: Roemeense Corina (Haus Panthera)
Corina is een 25 jaar jonge, Roemeense DVP. Ze heeft lang zwart haar, is een kleine meid van 1,62m, heeft een lekker kontje en een volle, natuurlijke B-Cup, die jammer genoeg wel onderhevig is aan de zwaartekracht (zoals we aan mijn kanten zeggen: je kan er een paar potloden onder kwijt;)). Geen piercings. Wel een kleine tattoo op haar enkel.
2 maanden geleden ben ik een eerste keer met Corina op een kamer beland en sindsdien zijn er al meer dan 20 kamergangen gevolgd. De eerste kamergangen begonnen aarzelend (goed, maar niet uitstekend), maar beetje bij beetje groeiden we naar elkaar toe. Ondertussen kan ik niet anders dan spreken van uitstekende seks. Een ideale mix van GFE en PSE. Zeker de moeite van het vermelden waard: het is zeer uitzonderlijk dat een DVP mij met een cowgirl kan klaarrijden, maar Corina is daar recent zelfs 2 keer op 1 dag in geslaagd.
Alleen al daarom verdient ze een plaatsje in mijn top 5!:cool:
Op de derde plaats: Bulgaarse Evelina (Haus Panthera)
Evelina is een 23-jarige Bulgaarse schone, met lang lichtbruin haar. Ze heeft een mooi, voor mij typisch Bulgaars gezicht met stralende, bruine ogen. Evelina is een kleine 1,65m groot, heeft een mooi gebruind lichaam, een lekkere B-cup met mooie, kleine steektepeltjes en een zalig kontje. Ze heeft meerdere tatoeages (oa 1 op haar zij en een nieuwe aan de binnenkant van 1 van haar vingers. Die laatste moet pijn gedaan hebben ).
Ik heb in 2013 meermaals met Evelina gekamerd, allemaal uitstekende kamergangen, maar geen enkele kon tippen aan mijn eerste ervaring met haar. Ik heb tijdens die eerste kamergang al direct 2,5u met Evelina gekamerd en de kamergang overtrof al mijn toch al hoge verwachtingen:eek:.
Evelina begon op de kamer met een leuke striptease, legde zich sensueel neer op bed en maande me aan snel bij haar te komen liggen. Wat volgde was een GFE/PSE festijn, waarbij alles wat een ijsbeer zich kan wensen de revue passeerde: heel lekker en veel tongzoenen, beffen (wat werd ze nat zeg), 69, zalige pijpbeurten, meermaals neuken (en geneukt worden) in alle mogelijke standjes... en uiteindelijk 2 keer zalig klaargekomen:biggrin:.
Tussen het neuken door hebben we ons ook super geamuseerd op de kamer. Evelina is een hele leuke, zotte doos. Een supergriet. Halverwege onze kamergang heeft ze me ook nog verrast door 2 glaasjes Baileys te gaan halen.
Het gerucht doet de ronde dat Evelina in 2014 niet meer zou terugkeren naar HP. Dat zou voor HP, mijzelf en vele andere ijsberen een groot verlies zijn:frown:!
Op de tweede plaats: Roemeense Vanessa (Sixsens)
Vanessa is 25 jaar jong en heeft halflang, sluik, bruin haar. Ze is 1,61m groot. Het is een beetje een lolita type. Ze heeft een mooi gebruind lichaam. Heel lekker kontje. Mooie, natuurlijke A-cup. Tattoo van een roos op haar pols. Geen piercings.
In de maand juli heb ik een 6-tal keer met Vanessa gekamerd, allen uitstekende kamergangen.
Mijn beste kamergang met haar, op 28/07, is ineens ook de laatste geworden. We zijn toen 4,5u samen op een kamer geweest en we hebben enorm van elkaar genoten. Ik ben 3 keer klaargekomen en het leek er ook op dat Vanessa tijdens de sessie meerdere orgasmes heeft gehad. De sessie was een perfecte mix van GFE en PSE en dat met een meid die 110% mijn type is. Telkens ik aan die kamergang terugdenk, verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht (nu dus ook:biggrin::wink:).
Enkele dagen na die laatste kamergang vertrok Vanessa voor 2 maanden met vakantie en ik heb haar sindsdien niet meer teruggezien. Ik heb haar gsm-nummer, maar ik heb nooit meer contact met haar gezocht. Ik koester liever de herinnering van een kamergang die waarschijnlijk toch niet meer te evenaren valt!
Mijn onbetwiste nummer 1: Albanese Lorena (Acapulco)
Lorena is een Albanese meid van ondertussen toch al 29 lentes. Het is een klein onderdeurtje, ze komt amper boven de 1,50m uit. Lorena heeft een heel mooi gezicht, met wondermooie ogen. Ze heeft lang bruin haar. Haar kont is gewoon perfect en haar silli C-cup is een plezier om naar te kijken en om mee te spelen. Lorena is fysiek volledig mijn type en ik vind haar 1 van de mooiste vrouwen waar ik ooit mee geneukt heb.
Lorena is wel een specialleke in deze lijst. Ik ken Lorena immers al 7 jaar. Ik heb haar 7 jaar geleden een eerste keer geneukt in Brussel. We hadden van bij die eerste kamergang een klik en die klik is nooit meer verdwenen. Lorena zou vele jaren in Brussel werken, al verdween ze wel regelmatig voor enkele weken, en ik heb haar in al die jaren waarschijnlijk tegen de 100 keer geneukt.
Eind 2012 leek ze plots definitief te zijn verdwenen. Het gsm-nummer dat ik van haar had, werkte ook niet meer en ik had in mijn hoofd, hart en piemel eigenlijk al afscheid van haar genomen. Tot… ik haar eind 2013 plots tegenkwam in Acapulco. Ze had de raamprostitutie blijkbaar ingeruild voor het clubleven.
Ik ben die dag uiteraard 2 keer met Lorena op een kamer beland en tja: het was fenomaal:eek::biggrin:! Deze meid kent mij perfect en weet als geen ander hoe mij te verwennen. Keer op keer kom ik zalig bij haar klaar en denk ik dat een volgende kamergang niet beter kan zijn. En toch is elke nieuwe kamergang evengoed of beter dan alle voorgaande. Dat in combinatie met haar heel mooie uiterlijk, zorgt ervoor dat zij met stip op 1 staat in dit lijstje!:cool:
Dringend tijd dat ik nog eens naar ACA trek en Lorena de trofee voor Miss KanariePiet 2013 overhandig! :biggrin: :cool:
Eddy_V
11 januari 2014, 23:44
Verdraaid.. Nu zie ik dat ik tot nu toe steeds Kanariepiet heb geschreven ipv KanariePiet... Na jouw uitleg in dit voorstel topic is dat toch een wezenlijk verschil 😉.
deket
13 januari 2014, 08:47
wat lees ik toevallig hierboven,een STVV-man,ze bestaan nog! haha,vroeger op Anderlecht zongen we ; STVéVé kan niet meer mee,
profetisch gezang blijkt want het terug stijgen naaar eerste zal ook niet voor dit seizoen zijn,en dat onmiddellijk opgaan is ook niet zo evident,kijk maar naar den Antwerp met hun ruime achterban.
van de hel van staaien schiet niet meer veel over,ondanks de kapitaalinjenktie van een miljonair, die in de politiek mislukte.
heb de indruk dat de ziel er met de aanleg van het nieuwe kunstgras wat weg is. wel veel nieuw infrastruktuur,duur,maar geen goede spelers meer.
het hotel kwam nog in het nieuws nadat een bekende escort een pornoshow met haar vriend aan het raam aan het tonen was,zodat niemand nog naar het voetbal keek,nou ja voetbal? nu begrijp ik waarom je zo vaak naar clubs trekt,;om troost te zoeken.
ja en de bekende hoerenstraat naar Brustem is eerder berucht geworden,bovendien zit de klad er goed in,ook zij voelen de crisis blijkbaar
KanariePiet
13 januari 2014, 16:28
Ze bestaan nog ja, de STVV-fans. Zelfs in deze beroerde tijden, waarin de club zijn ziel is kwijtgeraakt (dankjewel mijnheer Duchâtelet:mad:) moedigen nog steeds minimum 5000 supporters de ploeg aan tijdens thuiswedstrijden. Gisteren waren we ook weer met een paar 100 man aanwezig in Brussels om een zoveelste wanprestatie van onze ploeg te mogen aanschouwen:mad: (bye bye titel in 2de klasse:frown:, we kunnen nu enkel nog hopen op de eindronde).
Onze infrastructuur is top in België en zelfs in Europa, maar de ploeg volgt inderdaad niet (meer). Ik vrees dat we nog vele jaren in 2de zullen blijven hangen.
Persoonlijk vind ik dat (net als in het geval van Antwerp) een groot verlies voor de Belgische eerste klasse. STVV is een 'traditionsverein' en staat elk seizoen garant voor spektakel (op of naast het kunstgrasveld:wink:): voetbal, volk en vuur!
Een Anderlecht-supporter moet btw niet te hoog van de toren blazen tegen een STVV-supporter:teuflisch:. Hoe vaak zijn jullie niet met knikkende kniëen naar Stayen afgezakt en hoe vaak hebben we jullie niet met lege handen naar huis gestuurd!:cool::wink: Of zoals wij altijd zongen: Anderlecht, open je ogen voor STVV ze weer sluit!
Ach. Voor mij is het simpel: 1ste klasse of 1ste provinciale: I love Sintruin till I die!:cool:
KanariePiet
15 januari 2014, 07:43
Update van het overzichtje van de locaties (wandelen + ijsberen) waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb :
'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken
'Ijsberen':
Living Room (Kaarst, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
Babylon (Elsdorf, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Planet Eden (Merzenich, Duitsland)
Next up: Magnum, PHG en Samya
hansdordt
15 januari 2014, 10:28
Nog niet in Duisburg gewandeld? Of in Den Haag of Amsterdam?
licky luke
15 januari 2014, 10:32
Next up: Magnum, PHG en Samya
Tsss.... en toch komende vrijdag niet met mij mee naar Samya ('s avonds, overdag mag je in HP gaan ... ehhh... nou ja, zoek dat maar zelf uit..)
KanariePiet
15 januari 2014, 11:15
Nog niet in Duisburg gewandeld? Of in Den Haag of Amsterdam?
Nope. Duisburg en Den Haag staan wel al geruime tijd op mijn to do list. Dat komt er nog wel eens van.
Amsterdam zegt me om de 1 of andere reden niet veel. Wie weet, als ik er in het kader van mijn werk eens een weekendje moet verblijven...
KanariePiet
15 januari 2014, 11:19
Tsss.... en toch komende vrijdag niet met mij mee naar Samya ('s avonds, overdag mag je in HP gaan ... ehhh... nou ja, zoek dat maar zelf uit..)
Ik heb er serieus over nagedacht, maar ik moet vrijdag mijn vrijkaart voor GT gebruiken. Als ik dat dan niet doe, riskeer is ze niet meer te kunnen gebruiken. En dat zou zonde zijn. Ik heb ook even gedacht aan de combinatie GT-Samya, maar dat is me enerzijds net iets te ver rijden en anderzijds zou het zonde zijn Samya een eerste keer te bezoeken op een moment dat ik al mijn zaad al verschoten heb in een andere club.
We trekken ooit nog wel eens samen naar Samya! Dan mag jij dan mijn gids zijn;)
KanariePiet
11 oktober 2014, 14:14
Update van het overzichtje van de locaties (wandelen + ijsberen) waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb :
'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken
'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
Ella's Place (Sint-Truiden)
'Ijsberen':
ACA (Velbert, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Samya (Keulen, Duitsland)
Mondial (Keulen, Duitsland)
Staan dit jaar nog op de planning: eerste bezoeken aan Rayna, Magnum, Luder Lounge, Finca Erotica en Oceans.
Oudebelg
11 oktober 2014, 14:26
Hey KP,het lijkt erop dat ge weer goed in de drive zit.
Ik zie u wel eens ergens in saunaland,grt ouder
KanariePiet
11 oktober 2014, 16:42
Hey KP,het lijkt erop dat ge weer goed in de drive zit.
Ik zie u wel eens ergens in saunaland,grt ouder
Ik ga weer volledig los ja:biggrin:. Ik heb dit jaar dan ook nog wat schade in te halen. Ik heb mijn quotum 'nieuwe DVP's neuken' voor 2014 immers nog lang niet gehaald;):cool:
En inderdaad: tot binnenkort ergens in het 1 of andere clubje!
Breezahlover
28 oktober 2014, 23:57
Hahaha! Al gekeken op kanariepiet.com? Geniaal! :biggrin:
KanariePiet
30 oktober 2014, 09:53
Hahaha! Al gekeken op kanariepiet.com? Geniaal! :biggrin:
:biggrin: Is goed gevonden ja:cool:.
Het domein 'www.kanariepiet.be' is nog niet in gebruik. Misschien moet ik dat maar eens gebruiken om mijn saunaclub memoires op te publiceren;):cool:
Bluebear
15 november 2014, 10:17
9137
licky luke
15 november 2014, 12:20
Ik ga weer volledig los ja:biggrin:. Ik heb dit jaar dan ook nog wat schade in te halen. Ik heb mijn quotum 'nieuwe DVP's neuken' voor 2014 immers nog lang niet gehaald;):cool:
En inderdaad: tot binnenkort ergens in het 1 of andere clubje!
Pas maar op dat je niet het verkeerde "lijstje" naar de goede Sint stuurt...
Dan mag jij speelgoed kopen en neukt hij de rest van jouw quotum bij elkaar... ;) :biggrin:
KanariePiet
15 november 2014, 16:00
9137
Inderdaad: 'The story of my life':heul: ;):hammer:
KanariePiet
9 december 2014, 07:48
Met het einde van het jaar in zicht en gezien mijn verwachting dat ik dit jaar geen nieuwe clubs meer zal bezoeken, bij deze nog eens een update van het overzichtje van de locaties (wandelen + ijsberen) waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb:
'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken
'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
'Ijsberen':
ACA (Velbert, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Luder Lounge (Dortmund)
Magnum (Erkrath)
Rayna (Moers)
PHG (Tönisvorst)
Staan volgend jaar op de planning: eerste bezoeken aan Finca Erotica, Villa Venus, Sakura en Oceans.
KanariePiet
31 december 2014, 13:19
Mijn neukjaar 2014 zit er sinds gisteren op, dus het is tijd voor een overzicht:
Ik heb in 2014 82 saunaclubbezoeken gepleegd. Hieronder een overzicht van de saunaclubs die ik in 2014 bezocht heb, met per club de vermelding van het aantal bezoeken. Al deze saunaclubs komen in 2015 opnieuw in aanmerking voor een bezoek:
Ying Yang (Roermond, Nederland) => 7 bezoeken
Sixsens (Vaals, Nederland) => 7 bezoeken
Golden Time (Bruggen, Duitsland) => 4 bezoeken
Living Room (Kaarst, Duitsland) => 4 bezoeken
Haus Panthera (Ratingen, Duitsland) => 27 bezoeken
ACA (Velbert, Duitsland) => 2 bezoeken
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland) => 2 bezoeken
Babylon (Elsdorf, Duitsland) => 2 bezoeken
PSR (Lohmar, Duitsland) => 1 bezoek
Planet Eden (Merzenich, Duitsland) => 3 bezoeken
Samya (Keulen, Duitsland) => 17 bezoeken
Mondial, (Keulen, Duitsland) => 1 bezoek
Luder Lounge (Dortmund, Duitsland) => 1 bezoek
Magnum (Erkrath, Duitsland) => 2 bezoeken
Rayna (Moers, Duitsland) => 1 bezoek
PHG (Tönisvorst, Duitsland) => 1 bezoek
MIJN TOP 5 QUA CLUBS IN 2013:
Op de vijfde plaats: GOLDEN TIME
Golden Time is de 2de saunaclub die ik ooit bezocht heb en de saunaclub die ik in mijn ‘ijsbeer carrière’ het vaakst bezocht heb. 2 jaar lang kon je me er minimaal eens om de 2 weken vinden, vaak zelfs frequenter.
Andere clubs hebben GT de voorbije 2 jaar uit mijn top 3 verdrongen en bezoeken aan de neukfabriek zijn vaker en vaker een wisselend succes, maar toch handhaaft deze club zich ook dit jaar zonder al te veel moeite in mijn top 5.
De line-up blijft hun sterke troef, maar daarnaast scoren hygiëne, eten, drinken en vriendelijkheid van het personeel ook nog steeds heel hoog.
Ook in 2015 zal ik GT een handvol keren ‘verblijden’ met mijn aanwezigheid. En traditioneel zal ik neukjaar 2015 ongetwijfeld ook weer in GT afsluiten.
Op de vierde plaats: YIN YANG
Yin Yang. De eerste saunaclub die ik ooit bezocht heb en de club die ik tijdens mijn eerste clubjaren, naast GT ook heb vaakst bezocht heb:cool:.
In se heeft deze club de potentie mijn absolute nummer 1 te zijn (dichtbij, lekker eten, uitstekende welness, goede line-up…) en toch staat YY pas op de 4de plaats. Waarom? Ik heb er in de loop der jaren teveel wisselende dagen en teveel tegenvallende kamergangen gekend. Dat heeft een negatieve indruk nagelaten en het zal nog vele uitstekende bezoeken duren eer dat negatieve spoor volledig uitgewist is.
Hoe dan ook: YY ziet me zeker terug in 2015 en het zou me niet verbazen, moest de club in 2015 terug mijn top 3 binnendringen!:cool:
Op de derde plaats: MAGNUM
Ik heb Magnum in heel mijn saunaclub carrière nog maar 1 keer bezocht, maar de club heeft toen zo’n overweldigende indruk op me gemaakt, dat ze probleemloos een plaats in mijn top 3 heeft veroverd. Deze club is werkelijk perfect voor mij: groot, maar met toch voldoende knusse en gezellige plaatsjes, lekker eten, uitgebreide drankenkaart, een mooie line-up, . Enige nadeel: het is een kleine 200km rijden voor mij:frown:.
Magnum zal mij in 2015 regelmatig terugzien!
Op de tweede plaats: LIVING ROOM
Living Room ken ik ondertussen al 3 of 4 jaar. Dit is gewoon een topclubje. Niet groot, maar toch net groot genoeg. Supervriendelijk personeel. Voldoende welness faciliteiten. Lekker eten. Een goede line-up. En vooral: ik heb er nog nooit 1 tegenvallende kamergang gehad:cool:!!
Dit jaar heb ik LR slechts 4 keer bezocht, maar ik vermoed dat die frequentie in 2015, ondanks de verhoging van de prijs voor een uur kameren, gevoelen omhoog zal gaan.
Met stip op de eerste plaats: SAMYA.
Dit jaar heb ik Samya (her)ontdekt en tja, dit is de club die mij de voorbije maanden veruit het beste lag. Zeker op vrijdagavonden hangt er in de club een party-sfeer, waar ik enorm van kan genieten. Daarnaast zijn de line-up, het eten, de hygiëne, de sfeer en de vriendelijkheid van het personeel troeven die Samya op enkele maanden tijd gekatapulteerd hebben naar nummer 1.
Ik plan Samya de komende maanden iets minder frequent te bezoeken dan de voorbije maanden, maar ik vermoed dat deze club desondanks nog lang mijn nummer 1 zal blijven:cool:.
De club die ik in 2014 het vaakst bezocht heb: HP, komt niet voor in mijn top 5 van favoriete clubs van 2014. Dit heeft uiteenlopende redenen: het vertrek van mijn favorietjes (Evelina, Corina, Christina en Nadia...). De mindere sfeer die maandenlang in de club hing. Maar bovenal: ik voel me tegenwoordig gewoon beter thuis in clubs met een grotere, mooiere line-up en een drukkere sfeer à la YY, LR en Samya:cool:.
Tot mijn grote spijt heb ik mijn favoriete club all times: FKK Sharks in 2014, voor het tweede opeenvolgende jaar niet kunnen bezoeken:frown:. Dat zal me in 2015 niet meer voorvallen!
In 2014 heb ik verder ook nog de All-in te Diegem, Ella’s Place te Sint-Truiden en de Bar Love Story te Brustem (2 keer) bezocht.
DVP’s in 2013:
Ik heb in 2014 217:eek: keer gekamerd.
Ik heb in 2014 met 77 verschillende vrouwen geneukt:
- Met 21 vrouwen waar ik vóór 2014 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
- Met 56 vrouwen waar ik in 2014 voor de eerste keer mee op een kamer belandde
Ik ga eindigen met een top 5 van mijn favoriete vrouwen, maar in 2013 heb ik uiteraard ook een paar teleurstellende kamergangen gehad. 3 daarvan schieten er in negatieve zin bovenuit:
Een sessie in Samya met Melly:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38228-Melly-(Roemeense)&p=398889#post398889
Een sessie in SS met Roemeense Anna-Maria:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34045-Anne-Maria-(Roemeense)&p=383683#post383683
Een sessie in Sixsens met Roemeense Janina (al was het hier niet de sessie, maar de financiële afhandeling die teleurstellend was):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34900-Janina-(Roemeense)&p=363633#post363633
En om af te sluiten: Mijn top 5 van favoriete vrouwen voor 2014:
Op de vijfde plaats: Roemeense Patty (LR):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37976-Patty-(Roemeense)-ex-Mondial-Penelope&p=396759#post396759
Op de vierde plaats: Roemeense Manuella (PHG):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39899-Manuella-(Roemeense)&p=403130#post403130
Op de derde plaats: Bulgaarse Bria (Samya):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37690-Bria-(Bulgaarse)-ex-Kim-Sixsens&p=400902#post400902
Op de tweede plaats: Roemeense Delinde (Samya):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39718-Delide-(Roemeense)&p=400907#post400907
Mijn onbetwiste nummer 1: Bulgaarse Hannah (Samya, ex-Nadia HP)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37558-Hannah-(Bulgaarse)-ex-Nadia-HP&p=403550#post403550
En toch nog een speciale vermelding voor mijn all time favorite en nummer 1 van 2013: Aïda/Lorena (Aarschotstraat/ACA). Zij is jammer genoeg volledig uit mijn top 5 verdwenen. In 2014 heeft zij op haar 29ste levensjaar immers voor het moederschap gekozen en heeft zij haar string (definitief?) aan de haak gehangen:frown:. Ik heb me bijna 10 jaar lang ontelbare keren uitstekend met haar geamuseerd en ik ga haar missen, maar ik gun haar uiteraard het allerbeste met haar nieuwe, ‘normale’ leven:cool:!
Eddy_V
31 december 2014, 14:42
Mijn neukjaar 2014 zit er sinds gisteren op, dus het is tijd voor een overzicht:
Ik heb in 2014 217:eek: keer gekamerd.
Ik heb in 2014 met 77 verschillende vrouwen geneukt:
- Met 21 vrouwen waar ik vóór 2014 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
- Met 56 vrouwen waar ik in 2014 voor de eerste keer mee op een kamer belandde
[/I]
Het komt natuurlijk door jouw nazomer reces, waarin je het rustig aan deed zodat je in 2014 de 250 kamers niet gehaald hebt.
Maar niet getreurd, 2015 biedt weer volop kansen om het goed te maken :freu:
KanariePiet
31 december 2014, 15:00
Het komt natuurlijk door jouw nazomer reces, waarin je het rustig aan deed zodat je in 2014 de 250 kamers niet gehaald hebt.
Maar niet getreurd, 2015 biedt weer volop kansen om het goed te maken �� :freu:
Ik weet het:mad:. Maar zoals je zegt: een nieuw jaar, nieuwe kansen! Ik begin er al aan op 2/01/2015 en ik hoop uiteraard onmiddellijk knallend van start te gaan!:biggrin::cool:
Piet Plezier
31 december 2014, 15:01
Maar niet getreurd, 2015 biedt weer volop kansen om het goed te maken �� :freu:
250 kamergangen had ik al op 6 augustus.:biggrin:
Vendezz
31 december 2014, 15:58
Ik mis alleen de neukminuten. En wie de KP pannekoekberin 2014 is...
KanariePiet
31 december 2014, 17:11
Ik mis alleen de neukminuten. En wie de KP pannekoekberin 2014 is...
De neukminuten zal ik in 2015 eens proberen bijhouden;). En rara, wie zou er toch pannekoekberin 2014 geworden zijn??:confused:;):cool:
KanariePiet
15 maart 2015, 10:17
Bon. Tijd voor een klein moment van reflectie.
Ondanks het voornemen het dit jaar qua clubben rustiger aan te doen, zit ik in 2015 al weer aan 24 clubbezoeken op ocharme 10 weken tijd:eek:. Het vele clubben, een moeilijke thuissituatie (mevrouw KanariePiet heeft een hele donkere periode achter de rug:frown:), een emotioneel belastende (en nu hopelijk eindelijk afgesloten) flikkerlichtrelatie met mijn Bulgaarse furie uit Samya en lange, zware werkweken hebben er voor gezorgd dat mijn bobijn momenteel fysiek en mentaal volledig af is. Ik voel dat ik de voorbije weken zware roofbouw heb gepleegd op mijn lichaam:redface:.
Op is op en teveel is teveel, dus het is nu echt wel tijd om even op de rem te gaan staan.
Deze maand staan er nog bezoekjes aan Oceans (20/03) en DV/Magnum (27/03) op de agenda en daarna gaat de rem er stevig op. Van 27/03 tem 17/04 ga ik een clubpauze nemen en daarna ga ik het clubben voor onbepaalde tijd proberen beperken (let op, ik schrijf héél duidelijk proberen;)) tot 1 clubbezoek per 2 weken.
Als het mij lukt dit voornemen waar te maken, ga ik mezelf eind augustus belonen met een 3 of 4-daagse roadtrip:biggrin:. Concreet staat het volgende al vast (kwestie van iets te hebben om naar uit te kijken:cool:): vrijdag 28/08 naar Finca Erotica, zaterdag 29/08 naar FKK Sharks, zondag 30/08 naar The Palace of FKK Mainhattan en 31/08 naar huis of naar...?
Het worden 'interessante' maanden;):cool:!
deket
17 maart 2015, 08:23
Verstandige beslissing STVV man, maar dzn ook kalmer doen, en niet deze keer alleen in woorden.
i know, de pot verwijt de ketel, heb zelf ook vaak overdreven, en al die fysieke ongemakken, dat laat ik in het midden of dat door het veelvuldig clubbezoek zou komen, wat ik ook weet dat ook dit een vorm van escapisme is, en dat het ook geen sleur mag worden. Elke dag lobster zal je ook beu worden.
bij vele jongeren vraag ik me af, of ze nog wel andere hobby's hebben met de frequentie dat ze clubs bezoeken, maar ieder moet dat voor zichzelf uitmaken.ja jouw hobby ken ik, zelf je ploeg volgen tot in Virton. en ivm je persoonlijke keuze volg je verstand en ook je hart.dat laatste komt meliger over dan bedoeld but you know what i mean.
KanariePiet
17 maart 2015, 09:44
Geen woorden, maar daden!:eek: Hmm, is dat niet de lijfspreuk van die salonvoetballers uit Noord-Limburg: Racing Kebap:confused::tongue: Niks voor mij dus;):cool:
Maar even serieus: ik heb inderdaad al vaker het voornemen gemaakt het rustiger aan te doen en ik heb dat voornemen zelden langdurig kunnen waarmaken, maar zoals gezegd: de bobijn is momenteel volledig af, het vat is leeg, de goesting is weg. Ik heb er dan ook goede hoop op dat ik het nu eindelijk eens langere tijd rustiger aan zal doen. Time will tell!:cool:
Sjeufke
17 maart 2015, 10:13
Geen woorden, maar daden!:eek: Hmm, is dat niet de lijfspreuk van die salonvoetballers uit Noord-Limburg: Racing Kebap:confused::tongue: Niks voor mij dus;):cool:
Maar even serieus: ik heb inderdaad al vaker het voornemen gemaakt het rustiger aan te doen en ik heb dat voornemen zelden langdurig kunnen waarmaken, maar zoals gezegd: de bobijn is momenteel volledig af, het vat is leeg, de goesting is weg. Ik heb er dan ook goede hoop op dat ik het nu eindelijk eens langere tijd rustiger aan zal doen. Time will tell!:cool:
Ik laat me verrassen ...............:14[1]:
de duisburg spesjalist
17 maart 2015, 10:42
Bon. Tijd voor een klein moment van reflectie.
Ondanks het voornemen het dit jaar qua clubben rustiger aan te doen, zit ik in 2015 al weer aan 24 clubbezoeken op ocharme 10 weken tijd:eek:. Het vele clubben, een moeilijke thuissituatie (mevrouw KanariePiet heeft een hele donkere periode achter de rug:frown:), een emotioneel belastende (en nu hopelijk eindelijk afgesloten) flikkerlichtrelatie met mijn Bulgaarse furie uit Samya en lange, zware werkweken hebben er voor gezorgd dat mijn bobijn momenteel fysiek en mentaal volledig af is. Ik voel dat ik de voorbije weken zware roofbouw heb gepleegd op mijn lichaam:redface:.
Op is op en teveel is teveel, dus het is nu echt wel tijd om even op de rem te gaan staan.
Deze maand staan er nog bezoekjes aan Oceans (20/03) en DV/Magnum (27/03) op de agenda en daarna gaat de rem er stevig op. Van 27/03 tem 17/04 ga ik een clubpauze nemen en daarna ga ik het clubben voor onbepaalde tijd proberen beperken (let op, ik schrijf héél duidelijk proberen;)) tot 1 clubbezoek per 2 weken.
Als het mij lukt dit voornemen waar te maken, ga ik mezelf eind augustus belonen met een 3 of 4-daagse roadtrip:biggrin:. Concreet staat het volgende al vast (kwestie van iets te hebben om naar uit te kijken:cool:): vrijdag 28/08 naar Finca Erotica, zaterdag 29/08 naar FKK Sharks, zondag 30/08 naar The Palace of FKK Mainhattan en 31/08 naar huis of naar...?
Het worden 'interessante' maanden;):cool:!
ik heb hier ma 1 antwoord op maak je woorden waar en bezoek niet alleen clubs ik bezoek ook niet alleen de vulkaan en dat hou de sleur er uit
KanariePiet
17 maart 2015, 12:32
ik heb hier ma 1 antwoord op maak je woorden waar en bezoek niet alleen clubs ik bezoek ook niet alleen de vulkaan en dat hou de sleur er uit
Dat is het plan! Ik ga in eerste instantie vooral iets vaker mijn bedje bezoeken;) en in tweede instantie ga ik mijn vertier iets vaker buiten de saunaclubs zoeken. En dan bedoel ik niet in raambuurten of laufhausen, maar in voetbalstadions, cafés en musea (jaja, ik bezoek musea!!:eek::tongue:;)).
Sjeufke
17 maart 2015, 12:45
Dat is het plan! Ik ga in eerste instantie vooral iets vaker mijn bedje bezoeken;) en in tweede instantie ga ik mijn vertier iets vaker buiten de saunaclubs zoeken. En dan bedoel ik niet in raambuurten of laufhausen, maar in voetbalstadions, cafés en musea (jaja, ik bezoek musea!!:eek::tongue:;)).
KP zal deze kunst wel bedoelen..........:rolleyes:
10992
10993
noglangnietuitgewandeld
17 maart 2015, 13:48
Daar twijfelt ongetwijfeld niemand aan. Ik stel me zo voor dat je hier begint: http://www.sexmuseumamsterdam.nl/index2.html
Goede keus, met de wallen op een steenworp afstand.
VAZKOR
17 maart 2015, 17:57
In Tongeren is er een mooi museum over Vikingen en Galliërs.
Ik ben er geweest de dag nadat ik Pauschalclub Bochum heb bezocht.
KanariePiet
17 maart 2015, 18:44
In Tongeren is er een mooi museum over Vikingen en Galliërs.
Ik ben er geweest de dag nadat ik Pauschalclub Bochum heb bezocht.
En dat ligt niet ver van bij mij thuis en richting Duitsland!:) Zou ik dus perfect kunnen bezoeken, op weg naar een saunaclub! Ach nee, wacht, het was net de bedoeling minder naar saunaclubs te gaan:wand:;)
rmjhexe
17 maart 2015, 18:55
Voor saunaclub bezoek telt meer is minder/ minder is meer . Verstandig besluit van een verstandige man
licky luke
17 maart 2015, 21:30
Als goede vriend zeg ik maar zo (vrij vertaald uit het Engels): stierepoep... (of is het stierenpoep?)
Maar een goed voornemen is het halve werk in de porceleinkast waar het kalf net verdronken is toen het schaap over de dam was...
Wentelt Eefje
17 maart 2015, 21:37
Met zulke goede vrienden heb je geen vijanden nodig :hammer: :hammer: :hammer:
Eddy_V
17 maart 2015, 23:22
Als goede vriend zeg ik maar zo (vrij vertaald uit het Engels): stierepoep... (of is het stierenpoep?)
Maar een goed voornemen is het halve werk in de porceleinkast waar het kalf net verdronken is toen het schaap over de dam was...
Twee dagen later zit er nog steeds te weinig bloed in Licky Luke zijn alcohol!
Valt nog steeds geen land mee te bezeilen
Er gaan overigens geruchten dat bij Ladbrokes de weddenschappen geopend zijn op de voornemens van KanariePiet.
De winstkansen voor degenen die vertrouwen hebben in onze vriendelijke vriend worden nog angstvallig geheim gehouden, maar schijnen de 1.01 te benaderen...maar weet..het zijn slechts geruchten!
Laten we er dus maar niet op gokken en KanariePiet gewoon supporten in zijn voornemen.
Is natuurlijk ook eigen belang onder het motto: Als hij het kan....dan kan ik het ooit!
(dit laatste heeft vanzelfsprekend uitsluitend betrekking op de goede voornemens)
KanariePiet
18 maart 2015, 10:35
Van je vrienden moet je het inderdaad hebben...:eek::frown::mad:
Ach, ik weet het, ik heb de perceptie tegen;), maar wacht maar: jullie zullen wel zien!!!:teuflisch::cool:.
PS: in Vlaanderen spreken we niet over stierenpoep, maar over stierenstront:cool:.
10996
Ik wens je in ieder geval erg veel sterkte en doe solidair met je mee tot ergens in Mei (hoop ik) :)
licky luke
18 maart 2015, 13:43
Van je vrienden moet je het inderdaad hebben...:eek::frown::mad:
Ach, ik weet het, ik heb de perceptie tegen;), maar wacht maar: jullie zullen wel zien!!!:teuflisch::cool:.
PS: in Vlaanderen spreken we niet over stierenpoep, maar over stierenstront:cool:.
10996
En in os Limburg hebben we toch eigenlijk liever de traditionele koeienvlaai...
Recepten vind je o.a. op www.smulweb.nl... echt waar!
10997
Picasso 1
18 maart 2015, 20:25
Ik kap er ook mee. :biggrin:
sofaking
18 maart 2015, 21:05
Na een maand of acht van celibaat ga ik binnenkort nog eens een uitstapje wagen.
En zo blijft alles in evenwicht.
KanariePiet
18 maart 2015, 21:33
Na een maand of acht van celibaat ga ik binnenkort nog eens een uitstapje wagen.
En zo blijft alles in evenwicht.
Dankjewel voor de zelfopoffering;). Nee serieus: alvast veel plezier gewenst bij je 'terugkeer'!!:cool:
KanariePiet
2 april 2015, 12:11
Het is zover. Bijna niemand gelooft er in:tongue:, maar vanaf deze week ga ik mijn clubben gevoelig beperken. Vanaf nu zaterdag plan ik nog slechts 2 keer per maand een club te bezoeken. Afwijkingen zijn altijd mogelijk;), maar ik wil dit jaar nog max 20 keer een club bezoeken:cool:.
Ga ik bepaalde clubs mijden? Nee
Ga ik bepaalde DVP's mijden? Nee (allez kom, eentje;))
Ga ik bepaalde rakkers mijden? Zeker niet!
Ga ik me de komende maanden nog amuseren? Ja:biggrin:!!!
Nog 20 clubbezoeken in 2015, nog een 40-tal verschillende nieuwe meiden. Het zal allemaal wat minder zijn dan de voorbije jaren, maar het lijkt me dat ik toch nog genoeg heb om naar uit te kijken:cool:!
Zij die willen wedden op mijn eventueel falen:tongue: : start van project 'KP, new and improved style': 4/04/2015. Einde: ten vroegste 31/12/2015:cool:.
P11111
2 april 2015, 12:24
2 aprilgrap
Een 2 aprilgrap (ook wel aprilvis II genoemd) is een traditie waarbij Belgische mensen elkaar op 2 april voor de gek proberen te houden. In sommige Vlaamse streken spreekt men over verzenderke(n)sdag, de dag waarop je iedereen tracht ergens heen te zenden om ze beet te nemen.
Welgekommn by de West-Vlamsche Wikipedia!
Bron: Wikipedia.be
Willem2
2 april 2015, 12:30
Ik kap er ook mee. :biggrin:
Heel verstandig want je moet nog recensies schrijven over de afgelopen jaren :)
@ KanariePiet dat zou niet geheel onverstandig zijn om wat te minderen
Wentelt Eefje
2 april 2015, 13:42
Ik wens je de discipline en toewijding Kanariepiet! Zo moeilijk kan het niet zijn... toch?
Eddy_V
2 april 2015, 13:44
2 aprilgrap
Een 2 aprilgrap (ook wel aprilvis II genoemd) is een traditie waarbij Belgische mensen elkaar op 2 april voor de gek proberen te houden. In sommige Vlaamse streken spreekt men over verzenderke(n)sdag, de dag waarop je iedereen tracht ergens heen te zenden om ze beet te nemen.
[/SIZE]
Iemand heeft mij naar Sixsens gelokt...hopelijk geen Bulgaarse 2 april grap!
En KanariePiet: Zet hem op!
Naast de planning kunnen er altijd nog spontane ideeën bij jou opkomen
Iemand heeft mij naar Sixsens gelokt...hopelijk geen Bulgaarse 2 april grap!
Dat jij als Bulgarije kenner daar intrapt op 2 april, Eddy. Ik ga niet voor niets op 3 april :wink:
Mijn voornemen om maximaal 2 keer per maand een club te bezoeken in 2015 is de eerste 3 maanden ook goed gegaan, KanariePiet. Succes ermee...
KanariePiet
2 april 2015, 15:40
Ik wens je de discipline en toewijding Kanariepiet! Zo moeilijk kan het niet zijn... toch?
Tuurlijk niet. De moeilijkste stap: het voornemen maken, is al gezet;):tongue:. De rest is 'a piece of cake':biggrin::cool:
Piet Plezier
2 april 2015, 16:08
2 keer per maand dat is echt saai.
Ricardo Banana
2 april 2015, 16:13
Het is zover. Bijna niemand gelooft er in:tongue:, maar vanaf deze week ga ik mijn clubben gevoelig beperken. Vanaf nu zaterdag plan ik nog slechts 2 keer per maand een club te bezoeken. Afwijkingen zijn altijd mogelijk;), maar ik wil dit jaar nog max 20 keer een club bezoeken:cool:.
Ga ik bepaalde clubs mijden? Nee Goed bezig
Ga ik bepaalde DVP's mijden? Nee (allez kom, eentje;)) Ze zag er vorige week vrijdag om op te vreten. Ik was er zelfs bijna opgedoken.
Ga ik bepaalde rakkers mijden? Zeker niet! Misschien wel verstandig anders wordt die weddenschap sowieso niets
Ga ik me de komende maanden nog amuseren? Ja:biggrin:!!! Twee maal in de maand zal wel kloppen.
Nog 20 clubbezoeken in 2015, nog een 40-tal verschillende nieuwe meiden. Het zal allemaal wat minder zijn dan de voorbije jaren, maar het lijkt me dat ik toch nog genoeg heb om naar uit te kijken:cool:! Ik gok erop dat die 20 clubbezoeken voor 1 juli zijn gepleegd. De 40 tal meiden heeft ie al verorberd voor 1 juni.
Zij die willen wedden op mijn eventueel falen:tongue: : start van project 'KP, new and improved style': 4/04/2015. Einde: ten vroegste 31/12/2015:cool:.
2 keer per maand dat is echt saai.
Zit niets anders op als de geldkelder leeg is, maar een geluk voor jou want anders zat ik iedere dag met mijn zat gezicht in Van Goch tegen je te zeveren...
Piet Plezier
2 april 2015, 17:13
Zit niets anders op als de geldkelder leeg is, maar een geluk voor jou want anders zat ik iedere dag met mijn zat gezicht in Van Goch tegen je te zeveren...
das waar als het geld op is, is het klaar.
Altijd gezellig een beetje gezever.
KanariePiet
2 april 2015, 18:14
@ Ricardo Banana:
Ga ik bepaalde DVP's mijden? Nee (allez kom, eentje;)) Ze zag er vorige week vrijdag uit om op te vreten. Ik was er zelfs bijna opgedoken.
Tja. Dat weet ik maar al te goed. Anders had ik er nooit om en bij de 200:eek: keer mee gekamerd hé;):cool:
KanariePiet
8 april 2015, 13:00
Naar aanleiding van een discussie in het topic ‘club voorkeuren' en aangezien ik een zeldzaam dood moment had op het werk:eek:, dacht ik van: ik ga eens in mijn pen kruipen:cool:.
Schrijf ik kritisch of ben ik een zogenaamde ‘feel good’ schrijver? Wat anderen daarvan denken kan me eigenlijk geen fluit schelen. Desalniettemin: persoonlijk vind ik dat ik kritisch schrijf, maar… mijn algemene verwachtingen zijn anders (zijn we btw niet allen anders, en is dat niet net wat het ‘mens zijn’ zo mooi maakt?:tongue:) en liggen ongetwijfeld lager dan de verwachtingen die sommige collega ijsberen koesteren.
Wat de clubs betreft, hanteer ik het principe: het is maar wat je er zelf van maakt:cool:. Daarom ook dat ik zelden alleen naar een club zal gaan.
Wat is voor mij belangrijk aan een club: ik wil voor een prijs van 50€, max 60€ aanvaardbaar kunnen eten en onbeperkt kunnen drinken (minimaal frisdranken en tapbier). Er moet voor deze prijs een minimum aan welness aanwezig zijn (sauna en/of jacuzzi), het personeel moet vriendelijk en behulpzaam zijn (dit vind ik persoonlijk héél belangrijk), er moeten voldoende kamerwaardige meiden aanwezig zijn en de sfeer moet goed zitten (ik kies een club meestal op basis van de gemoedstoestand waarin ik me bevind en ik zorg meestal zelf voor leuk gezelschap, dan kom je al heel ver).
Faalt een club op 1 van de bovenstaande criteria (geen sfeer, slecht eten, onvriendelijk personeel…), zal ik dat steeds in mijn recensies vermelden. Maar… zoals gezegd verwacht ik gemiddeld waarschijnlijk minder voor mijn 50 à 60€ inkom dan sommige anderen, waardoor een club door mij mogelijk af en toe positiever zal beoordeeld worden dan door anderen:cool:.
Damesrecensies. Ook hier schrijf ik kritisch waar ik dat nodig acht, maar ook hier is dat steeds aangepast aan mijn persoonlijk verwachtingspatroon. En dat verwachtingspatroon ligt, net als wat de clubs betreft, ongetwijfeld lager dan bij x andere ijsberen. Laat me even toelichten waarom:
Ik ben al op mijn 18de begonnen met hoerenlopen, maar van mijn 21ste tem mijn 25ste levensjaar en van mijn 26ste tem mijn 30ste levensjaar heb ik het geluk gehad 2 keer in een relatie te zitten waarin op het vlak van seks weinig tot geen taboes waren en waarin de leus was: de vaker de beter:biggrin:!
Ik ben ervan overtuigd dat ik dergelijke seks niet kan/zal vinden in de P6 wereld, alleen al maar omwille van de emoties die ik voor de betrokken meiden gevoeld heb (met eentje ben ik btw nog steeds getrouwd, maar haar libido heeft jaren geleden jammer genoeg het hazenpad gekozen:frown:), dus ik ga er gewoonweg ook niet naar op zoek.
Wat mijn kamergangen betreft, hanteer ik daarom 3 simpele criteria. En als een meid op 2 van die 3 criteria goed scoort, zal ik waarschijnlijk tevreden zijn én zal ik de algemene kamergang logischerwijze minimaal als goed beoordelen.
Criteria 1: Tongzoenen
Criteria 2: Pijpen
Criteria 3: Neuken
Simpel voorbeeld: een meid (tong)zoent niet, maar geeft me een zalige pijpbeurt en laat mij tijdens het neuken lekker mijn ding doen => deze kamergang zal ik minimaal als goed beoordelen.
Vingeren, beffen, pussy-sliden, droogneuken… Allemaal leuke extra’s, maar voor mij absoluut geen must. Ik wil gewoon een zo mooi mogelijke meid treffen die Piet met een zalige pijpbeurt wakker krijgt en die er geen probleem van maakt als ik haar minutenlang hard wil neuken/beuken.
Voor sommigen zal bovenstaande niet meer zijn dan een basispakket en zij zullen ongetwijfeld ontgoocheld zijn na een dergelijke kamergang, maar ik kan daar enorm van genieten. En waarom zou ik een kritische recensie schrijven als ik van de kamergang genoten heb:confused:?
Tref ik zelf nooit meiden die mij een in de ogen van onze ‘kritische’ medemens uitstekende service hebben geboden (maw een veel uitgebreidere service dan dat volgens sommigen ‘basispakket’)? Tuurlijk wel. Ik heb er zo al tientallen getroffen, met op absolute nummer 1 mijn Bulgaarse ex-furie uit Samya. Die meiden beschrijf ik dan uiteraard ook als uitstekend of meer.
Maar het is toch niet omdat die meiden mij een uitstekende service hebben gegeven, dat ik op zoek moet gaan naar vergelijkbare ervaringen (ik beslis nog altijd zelf naar welk type ervaring ik op zoek ga) of dat ik andere ervaringen, die wat mij betreft goed of heel goed zijn, maar in collega ijsberen hun ogen vermoedelijk veel minder, minder positief ga beoordelen.
Zoent een meid niet? Ik zal dat schrijven. Pijpt een meid niet goed? Ik zal dat schrijven. Moet het neuken mij allemaal te braafjes? Ik zal dat schrijven. Maar betekent dat dat ik de kamergang als slecht zal beoordelen? Niet noodzakelijk. Indien ik de kamer met een tevreden gevoel heb verlaten, zal ik de kamergang als goed beoordelen en beschrijven, zelfs al weet ik dat andere ijsberen op hun honger zullen blijven zitten als zij met de betrokken meid gaan kameren.
Mijn doel is altijd geweest een objectieve weergave van mijn belevenissen neer te pennen, zodat ik mijn avonturen later nog eens kan herbeleven, niet om deze of gene meid bij dit of dat type ijsberen aan te prijzen of af te breken. En dat zal altijd mijn doel blijven:cool:.
Voilà. Ik hoop dat het voor de geïnteresseerden bij deze duidelijk is, hoe ik mijn recensies schrijf en welk type info er uit kan gehaald worden. Ik zeg btw sowieso altijd: baseer je niet op mijn of anderen hun recensies, maar zoek zelf je weg in het wereldje. Zelf heb ik ook zelden tot nooit voor een club of voor een dame gekozen omwille van recensies.
Integendeel zelfs. Want als ik in het verleden ben voortgegaan op positieve commentaren van ervaren schrijvers of zelfs kameraden, waarvan ik geloof/weet dat zij een eerlijke weergave van hun ervaring hebben meegedeeld, is mijn ervaring met de betrokken meid quasi altijd toch (veel) minder geweest (Maria HP, Carmen en Asha SS…). Waarom? Omdat elke kamergang, elke verwachting, elke beleving anders is. En gelukkig maar, want anders zouden we een stom stelletje robotten zijn en zou het leven maar saai zijn:cool:.
Enfin. Ik wou dit gewoon even kwijt. Jullie doen er mee wat jullie willen, maar ik ga mijn huidige schrijfstijl sowieso niet aanpassen. Ieder vogeltje, en al zeker deze KanariePiet, zingt immers zoals hij gebekt is! Tsjilp tsjilp:biggrin::cool:.
wervelwind
8 april 2015, 13:36
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Blijf schrijven zoals je doet KP.
Ik las onlangs een recensie van een andere beer die met een van mijn favorieten gekamerd heeft. De beste man vond het maar gewoontjes, wat mij deed denken "wat wil die beer dan nog meer?" Deze dame geeft mij een geweldige ervaring op basis van wat ik graag doe op de kamer.
Daarom vind ik het dan minder leuk om te lezen dat de betreffende beer laatdunkend spreekt over wat anderen op de kamer verwachten. Leven en laten leven mannen....
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
licky luke
8 april 2015, 13:52
Mijn doel is altijd geweest een objectieve weergave van mijn belevenissen neer te pennen, zodat ik mijn avonturen later nog eens kan herbeleven, niet om deze of gene meid bij dit of dat type ijsberen aan te prijzen of af te breken. En dat zal altijd mijn doel blijven:cool:.
Precies mijn idee.... Kanariepiet!
Eigenlijk is dit forum (en andere forums) voor mij niet meer dan een dagboek, zij het dan dat ik mijn recensies niet begin met "Lief dagboek" en iedereen er ook in mag lezen. That's it, niets meer.
Baseer je inderdaad nooit op andermans recensies van club en/of dame, maar doe je eigen ervaring op (en schrijf daar gerust over)!
En om de stijl van wervelwind te eindigen (want ik heb toevallig eens geen dood moment op mijn werk): Neuken en laten neuken, mannen...
Gaat heen en vermenigvuldig U (met condoom)...
Jimbo1
8 april 2015, 13:53
+1
KanariePiet
13 april 2015, 09:14
Mja. Zoals gevreesd en verwacht, blijkt het niet evident te zijn zomaar van de ene dag op de andere gevoelig te minderen met (sauna)clubben:frown: (de 'I told you soooo's knallen nu door de gangen:eek::tongue:).
Het was waarschijnlijk ook niet het allerbeste idee een dergelijk voornemen te maken op een moment dat het op het werk héél kalm is en dat mevrouw KanariePiet veel weg is van huis… Kleine Piet, die zijn lust de voorbije weken (deels) heeft teruggevonden, maakt het mij daarenboven ook niet bepaald gemakkelijk:mad::hammer:.
Enfin. Ik trek vandaag dan maar naar Sixsens om mijn zonden nog eens te overdenken;) en onderneem midden mei, wanneer de omstandigheden mij gunstiger gestemd zijn, wel een nieuwe poging om het rustiger (2 keer per maand clubben) aan te doen. Het voornemen opgeven doe ik (nog) niet:cool:.
Wordt vervolgd;).
Vendezz
13 april 2015, 09:37
Ik denk dat het mede komt dat STVV weer es flink gewonnen heeft. Dit heeft altijd een impact op je goesting he
KanariePiet
13 april 2015, 10:17
Ik denk dat het mede komt dat STVV weer es flink gewonnen heeft. Dit heeft altijd een impact op je goesting he
Als je dat maar weet!!;):biggrin::freu:
KanariePiet
11 mei 2015, 16:14
Deze maand staan er nog bezoekjes aan Oceans (20/03) en DV/Magnum (27/03) op de agenda en daarna gaat de rem er stevig op. Van 27/03 tem 17/04 ga ik een clubpauze nemen en daarna ga ik het clubben voor onbepaalde tijd proberen beperken (let op, ik schrijf héél duidelijk proberen) tot 1 clubbezoek per 2 weken.
Als het mij lukt dit voornemen waar te maken, ga ik mezelf eind augustus belonen met een 3 of 4-daagse roadtrip. Concreet staat het volgende al vast (kwestie van iets te hebben om naar uit te kijken): vrijdag 28/08 naar Finca Erotica, zaterdag 29/08 naar FKK Sharks, zondag 30/08 naar The Palace of FKK Mainhattan en 31/08 naar huis of naar...?
Het is mij niet gelukt mijn voornemen waar te maken, dus ik schrap mijn roadtrip in augustus. Juist is juist;):cool:.
KanariePiet
11 mei 2015, 16:16
De eerste 4 maanden van 2015 zijn al weer gepasseerd, dus ik vond het tijd voor een tussentijds overzichtje.
Hoewel ik het dit jaar rustiger aan wou doen, ben ik dit jaar al: eens gaan neuken aan de Aarschotstraat, eens gaan neuken op de Vulkaan en heb ik al 32 :eek: clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:
Sixsens: 11 bezoeken
Samya: 6 bezoeken
PSR: 2 bezoeken
HP/AG: 2 bezoeken
DV: 2 bezoeken
Babylon: 2 bezoeken
Magnum: 2 bezoeken
GT: 2 bezoeken
Oceans: 1 bezoek
PHG: 1 bezoek
Mondial: 1 bezoek
Mijn voorlopige top 5:
1. Samya
2. Sixsens
3. Magnum
4. GT
5. PHG
Dit jaar staan er (wat in 2015 nog niet bezochte clubs betreft) nog bezoeken gepland aan onder andere Living Room, Yin Yang, Finca Erotica en Planet Eden.
In 32 clubbezoeken heb ik 81 kamers gemaakt, met 7 vrouwen waar ik eerder al mee geneukt had en met 34 ‘nieuwe vrouwen’.
Qua nationaliteit zijn mijn ‘nieuwe vrouwen’ als volgt verdeeld:
- 22 Roemeense (Roemenië duidelijk nog steeds boven!)
- 7 Bulgaarse
- 2 Russische
- 1 Moldavische
- 1 Hongaarse
- 1 Duitse
Mijn 5 laatste ‘nieuwe vrouwen’ waren allen niet-Roemeens, anders was hun suprematie in dit overzicht nog veel uitgesprokener geweest.
Mijn voorlopige top 5:
1. Hannah (Bulgaarse, Samya)
2. Meggi (Bulgaarse, Sixsens)
3. Julia (Bulgaarse, Sixsens)
4. Luciana (Roemeense, ACA Gold)
5. Victoria (Bulgaarse, Sixsens)
Er staan maar liefst 4 Bulgaarse meiden in mijn top 5:eek:. Misschien moet ik mijn voorliefde voor Roemeense grietjes toch eens overdenken!? ;):cool:
Echt dramatische ervaringen/meiden, hier het vermelden waard, heb ik dit jaar nog niet gehad.
Mijn overall conclusie na 4 maanden in 2015: ik heb al weer véél teveel geneukt en geclubd in 2015. Ik ga dit tempo waarschijnlijk nog aanhouden tem 11/06. Van 12/06 tem 9/07 zal ik door privéomstandigheden niet kunnen clubben :frown: en na mijn ‘herstart’ op 10/07 hoop ik mijn gemiddelde frequentie van clubben en neuken eindelijk omlaag te krijgen. Aartsmoeilijke opgave, I know :tongue:;), maar ooit moet het toch eens gaan lukken hé!? :cool:
Wentelt Eefje
11 mei 2015, 16:46
Het is mij niet gelukt mijn voornemen waar te maken, dus ik schrap mijn roadtrip in augustus. Juist is juist;):cool:.
Volgens mij is er zelden een groter understatement op ijsberenforum.com geplaatst... ...
Die roadtrip in augustus vervalt vermoedelijk ook slechts ten gunste van een weektrip in augustus waarbij slechts om de dag geclubt mag gaan worden... ... :hammer:
1 voorgenomen clubbezoek per 2 weken of
2 spontane clubbezoeken per week..
Als je er de lol maar inhoud!
Mooi overzichtje, waar gaat de vakantie naar toe vanaf 12/06, Roemenië of toch een voorkeur voor Bulgarije? :gruebel: :smile:
KanariePiet
12 mei 2015, 02:12
Jammer genoeg heeft mevrouw KanariePiet bepaald dat de reis naar Mallorca zal gaan:eek::confused:;). Gelukkig vallen daar (aan 80€/30 minuten...) ook wel leuke avontuurtjes met mooie Roemeentjes of Bulgaartjes te beleven!;):cool:
licky luke
12 mei 2015, 11:23
Jammer genoeg heeft mevrouw KanariePiet bepaald dat de reis naar Mallorca zal gaan:eek::confused:;). Gelukkig vallen daar (aan 80€/30 minuten...) ook wel leuke avontuurtjes met mooie Roemeentjes of Bulgaartjes te beleven!;):cool:
Onverbeterlijk .... ;) :biggrin:
... die mevrouw KanariePiet bedoel ik dus...
licky luke
12 mei 2015, 11:24
1 voorgenomen clubbezoek per 2 weken of
2 spontane clubbezoeken per week..
Als je er de lol maar inhoud!
Zie je wel, ik had het verkeerd gelezen...
Ik dacht 1x per 2 weken NIET clubben... vond het de laatste tijd al slapjes... ;) :biggrin:
Vendezz
12 mei 2015, 12:26
Dagje ouder aan t worden LL dat t lezen moeizamer wordt?
licky luke
12 mei 2015, 12:54
Dagje ouder aan t worden LL dat t lezen moeizamer wordt?
Sterker nog, ik moet aan een brilletje van Ohhlord...
Ziet er natuurlijk wel interessant uit (maar daar trap jij toch niet in)...
of kuttactlenzen... ;)
KanariePiet
2 juli 2015, 10:02
Het jaar is halverwege. Tijd voor nog eens een tussentijds overzichtje:
Ik ben dit jaar al: eens gaan neuken aan de Aarschotstraat, op de Vulkaan, aan de Chaussée d'Amour in Brustem en ik heb al 48:eek: clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:
Sixsens: 20 bezoeken
Samya: 9 bezoeken
HP/AG: 3 bezoeken
Babylon: 2 bezoeken
Magnum: 2 bezoeken
Oceans: 2 bezoeken
YY: 1 bezoek
PE: 1 bezoek
Mijn voorlopige top 5 qua clubs in 2015:
1. Samya
2. Sixsens
3. Magnum
4. GT
5. PHG
Dit jaar staan er (wat in 2015 nog niet bezochte clubs betreft) nog bezoeken gepland aan onder andere Living Room, Finca Erotica, Penelope en ACA.
In 48 clubbezoeken heb ik 123 kamers gemaakt, met 9 vrouwen waar ik eerder al mee geneukt had en met 43 ‘nieuwe vrouwen’.
- 30 Roemeense
- 7 Bulgaarse
- 2 Russische
- 1 Moldavische
- 1 Hongaarse
- 1 Duitse
- 1 Turkse
Roemenië blijft overduidelijk nog steeds mijn favoriete 'bestemming'!:biggrin:;)
Mijn voorlopige top 5 qua meiden in 2015:
2. Julia (Bulgaarse, Sixsens)
3. Meggi (Bulgaarse, Sixsens)
4. Bria (Bulgaarse, Sixsens)
5. Victoria (Bulgaarse, Sixsens)
Ondanks het overvloedig neuken met Roemeense meiden, staan er enkel Bulgaartjes in mijn top 5:eek:. Stof om over na te denken!?:confused:;)
Mijn overall conclusie na 6 maanden in 2015: het is weer leuk geweest:biggrin:. Ik heb mijn voornemen om te minderen met clubben uiteraard niet kunnen waarmaken. Hopelijk lukt dat me in de 2de helft van 2015 beter. En zo niet: so be it:cool:. Ik zal er geen traan om laten;):).
Ricardo Banana
2 juli 2015, 10:14
Volgens mij heb ik een weddenschap gewonnen kanariepiet. Komt er ook nog een beloning?
KanariePiet
2 juli 2015, 10:19
Volgens mij heb ik een weddenschap gewonnen kanariepiet. Komt er ook nog een beloning?
Te bespreken de volgende keer dat we elkaar in een club treffen. Zal binnenkort wel eens ergens voorvallen zekers;):cool:.
Ricardo Banana
2 juli 2015, 10:30
Te bespreken de volgende keer dat we elkaar in een club treffen. Zal binnenkort wel eens ergens voorvallen zekers;):cool:.
Morgen zijn we later in de middag in Sixsens
KanariePiet
2 juli 2015, 10:56
Morgen zijn we later in de middag in Sixsens
Jammer maar helaas: deze week bezoek ik eens geen club. Je weet wel: het kalmer aan doe en zo:tongue:;). Zal dus voor 1 van de komende weken zijn!:cool:
KanariePiet
15 juli 2015, 08:20
Tijd voor nog eens een kleine update van de door mij bezochte P6 locaties:
'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken
De Vulkaan (Duisburg)
'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
'Ijsberen':
Haus Panthera/ ACA Gold (Ratingen, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Luder Lounge (Dortmund)
Magnum (Erkrath)
Rayna (Moers)
PHG (Tönisvorst)
Oceans (Düsseldorf)
FKK Villa Venus (Duisburg)
Staan dit jaar nog op de planning: eerste bezoeken aan Finca Erotica en Penelope.
Jan Verplancke
15 juli 2015, 11:15
Brustem is meer stapvoets rijden (en zien dat je niet op je voorganger knalt) dan wandelen. :)
KanariePiet
15 juli 2015, 11:24
Brustem is meer stapvoets rijden (en zien dat je niet op je voorganger knalt) dan wandelen. :)
Klopt!:) Hoewel: ik heb destijds, wanneer ik in pakweg het centrum van Sint-Truiden al een Duveltje teveel gedronken had, ook daadwerkelijk gewandeld (of gefietst) op de Luikersteenweg hoor;):cool:
Jan Verplancke
15 juli 2015, 11:34
Klopt!:) Hoewel: ik heb destijds, wanneer ik in pakweg het centrum van Sint-Truiden al een Duveltje teveel gedronken had, ook daadwerkelijk gewandeld (of gefietst) op de Luikersteenweg hoor;):cool:
Verstandig (als je hebt gedronken). Afhankelijk van je thuissituatie is het een hele vervelende plek voor de schadeformulieren. :) Op de fiets lijkt me ideaal eigenlijk. Kun je het wat beter zien dan op de auto en je hebt wat meer vrijheid om rustig rond te kijken. Brustem - Oreye - Brustem is ook een mooi tochtje op de fiets als het mooi weer is en je niet al te veel Duveltjes hebt gedronken. :betrunken: Onderweg ergens stoppen voor wat extra beweging, pintje drinken, pakske fritten halen. Heerlijk toch...
mechelen
23 augustus 2015, 23:45
Ja proficiat Kanarie...:huch::heul::boxen::ranting2::applaus:
KanariePiet
24 augustus 2015, 12:21
Ja proficiat Kanarie...:huch::heul::boxen::ranting2::applaus:
DANKJEWELMERCI :biggrin::biggrin::biggrin:
Eindelijk was het zover: Na 27 jaar wachten en 17 mislukte pogingen. Maar nu... IS STAYEN TERUG VAN ONS:biggrin:. En hopelijk was dit de eerste van vele thuisoverwinningen tegen de Smurfen uit Genk!! :biggrin:;)
KanariePiet
31 augustus 2015, 15:34
Morgen is 2/3 van het jaar al weer voorbij, tijd voor een voorlaatste overzicht:
Ik ben dit jaar al: eens gaan neuken aan de Aarschotstraat, 2 keer op het SKW, 2 keer op de Vulkaan, 1 keer aan de Chaussée d'Amour in Brustem en ik heb al 66:eek: clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:
Sixsens: 24 bezoeken
Samya: 12 bezoeken
HP/AG: 4 bezoeken
Babylon: 3 bezoeken
Magnum: 3 bezoeken
Villa Venus: 3 bezoeken
Freude39: 2 bezoeken
Oceans: 2 bezoeken
YY: 1 bezoek
PE: 1 bezoek
Penelope: 1 bezoek
ACA: 1 bezoek
H7: 1 bezoek
Mijn voorlopige top 5 qua clubs in 2015:
1. Samya
2. Sixsens
3. Freude39
4. Magnum
5. Villa Venus
Dit jaar staan er (wat in 2015 nog niet bezochte clubs betreft) nog bezoeken gepland aan onder andere Living Room en Finca Erotica.
In 66 clubbezoeken heb ik 172 kamers gemaakt, met 9 vrouwen waar ik eerder al mee geneukt had en met 71 ‘nieuwe vrouwen’.
- 52 Roemeense
- 11 Bulgaarse
- 2 Russische
- 1 Moldavische
- 1 Hongaarse
- 1 Duitse
- 1 Turkse
- 1 Montengrijnse
- 1 Griekse
Roemenië blijft overduidelijk nog steeds mijn favoriete 'bestemming'! :biggrin:;)
Mijn voorlopige top 5 qua meiden in 2015:
2. Julia (Bulgaarse, Sixsens)
3. Yasmin (Bulgaarse, Freude39)
4. Meggi (Bulgaarse, Sixsens)
5. Emma (Roemeense, Magnum)
Mijn overall conclusie na 8 maanden in 2015: het lijkt mij duidelijk dat ik nog enkele doelen te halen heb: 80 clubbezoeken en 100 nieuwe meiden moet dit jaar wel lukken:cool:. Op naar nog 4 leuke maanden!:biggrin:
Toulouse-Lautrec
31 augustus 2015, 17:00
Ik mis in je een overzicht nog de hoeveelheid kilometers die je hebt gereden.
KanariePiet
31 augustus 2015, 17:20
Ik mis in je een overzicht nog de hoeveelheid kilometers die je hebt gereden.
Op de meiden? Of op de autobanen? Wat zou je het liefst weten?;):tongue:
Toulouse-Lautrec
31 augustus 2015, 17:22
Op de meiden? Of op de autobanen?
Domme vraag, op de autowegen natuurlijk.
Toulouse-Lautrec
31 augustus 2015, 17:47
Wat ik trouwens ook mis, is het gemiddelde gewicht van de meisjes.
KanariePiet
31 augustus 2015, 17:51
Wat ik trouwens ook mis, is het gemiddelde gewicht van de meisjes.
Dat zal niet zo hoog zijn. Ik vermoed dat dat ergens tussen de 50 en de 55kg ligt. Ik val nu eenmaal op Roemeense lolita's :biggrin::cool:
Toulouse-Lautrec
31 augustus 2015, 17:56
Dat zal niet zo hoog zijn. Ik vermoed dat dat ergens tussen de 50 en de 55kg ligt.
Een overzicht met vermoedens hebben we niets aan. Je dient dit wel te onderbouwen.
KanariePiet
31 augustus 2015, 18:00
Een overzicht met vermoedens hebben we niets aan. Je dient dit wel te onderbouwen.
No prob, vanaf nu zal ik de meiden hun gewichten ook vragen en bijhouden:tongue::cool:.
de duisburg spesjalist
31 augustus 2015, 18:05
No prob, vanaf nu zal ik de meiden hun gewichten ook vragen en bijhouden:tongue::cool:.
als je nu ook even de km en de brandstof koste na de club bij gaat houden :biggrin: en ja ik weet wat ik kwijt ben aan brandstof het hele jaar door na de vulkaan 1500 euro ;)
potentebeer
31 augustus 2015, 18:22
Domme vraag, op de autowegen natuurlijk.
Schat rond de 10K kilometer tot nu toe.
Willem2
31 augustus 2015, 18:31
Mijn overall conclusie is dat je veel te veel gaat en indien je gaat het beste kennelijk met een bulgaarse kan gaan :rolleyes: (zie je eigen lijstje)
MiniME
31 augustus 2015, 19:02
Morgen is 2/3 van het jaar al weer voorbij, tijd voor een voorlaatste overzicht:
Mijn overall conclusie na 8 maanden in 2015: het lijkt mij duidelijk dat ik nog enkele doelen te halen heb: 80 clubbezoeken en 100 nieuwe meiden moet dit jaar wel lukken:cool:. Op naar nog 4 leuke maanden!:biggrin:
Dacht dat ik van de lijstjes was, maar KP kan er ook wat van! :)
We moeten de spreadsheets eens koppelen, dan zouden daar nog aardige aanvullende conclusies uit getrokken kunnen worden (behalve nationaliteit en club, ook leeftijd, lengte, gewicht, cupmaat, zodiac, etc) :cool:
De smaak van KP kennende zal dat gemiddelde gewicht wel eens een stuk lager kunnen zijn dan 55 :biggrin:
Toulouse-Lautrec
31 augustus 2015, 19:17
Dacht dat ik van de lijstjes was, maar KP kan er ook wat van!
Zo is dat!
Lijstjes...!! Er moeten veel meer lijstjes komen.!!
KanariePiet
31 augustus 2015, 19:33
We moeten de spreadsheets eens koppelen, dan zouden daar nog aardige aanvullende conclusies uit getrokken kunnen worden (behalve nationaliteit en club, ook leeftijd, lengte, gewicht, cupmaat, zodiac, etc) :cool:
Doen we:biggrin:! Waar spreken we af? En er misschien best ineens een meerdaagse van maken, gezien het aantal meiden dat moet vergeleken worden!?:tongue:;)
Toulouse-Lautrec
31 augustus 2015, 19:36
En vergeet vooral niet om punten te geven.!!
KanariePiet
31 augustus 2015, 19:38
De smaak van KP kennende zal dat gemiddelde gewicht wel eens een stuk lager kunnen zijn dan 55 :biggrin:
Klopt! Hoewel... De occasionele uitzonderingen die de regel bevestigen (je weet wel, af en toe je comfort zone verlaten en zo;)), zoals Yasmin in Freude39, kunnen dat gemiddelde wel gevoelig omhoog trekken:eek::cool:.
Toulouse-Lautrec
31 augustus 2015, 19:45
Klopt! Hoewel... De occasionele uitzonderingen die de regel bevestigen (je weet wel, af en toe je comfort zone verlaten en zo;)), zoals Yasmin in Freude39, kunnen dat gemiddelde wel gevoelig omhoog trekken:eek::cool:.
Juist. Daarom is een gedetailleerd overzicht zéér belangrijk.
VAZKOR
31 augustus 2015, 20:35
Na zekere tijd zien we nog verschillende grafieken gespreid over jaren verschijnen. Taartdiagrammen per nationaliteit geneukt, lijngrafieken en dies meer.
12501
Nedlovefkk
31 augustus 2015, 20:59
Wil je echt profi gaan dan is aanschaf van slimme software noodzakelijk. Welke CRM / ERP systemen mogen zich inschrijven voor deze order?? ;)
MiniME
1 september 2015, 07:48
Wil je echt profi gaan dan is aanschaf van slimme software noodzakelijk. Welke CRM / ERP systemen mogen zich inschrijven voor deze order?? ;)
Pipedrive (https://www.pipedrive.com/en/welcomeback) is erg handig hiervoor, kun je alle leads en prospects goed managen en heeft natuurlijk ook de naam mee :biggrin:
olifant
23 november 2015, 15:25
zo kanarie piet jij zit lekker goed veel neuken zie ik
Eddy_V
23 november 2015, 18:34
Inderdaad, je zou bijna jaloers op hem worden als hij nu niet zo serieus aan werk zou zijn!
KanariePiet
2 januari 2016, 16:32
Neukjaar 2015 zit er op, dus het is tijd voor een overzicht:
Ik heb in 2015 107 saunaclubbezoeken gepleegd. Hieronder een overzicht van de saunaclubs die ik in 2015 bezocht heb, met per club de vermelding van het aantal bezoeken.
Sixsens (Vaals, Nederland) => 39 bezoeken
Samya (Keulen, Duitsland) => 16 bezoeken
Freude39 (Bochum, Duitsland) => 8 bezoeken
Babylon (Elsdorf, Duitsland) => 5 bezoeken
PSR (Lohmar, Duitsland) => 5 bezoeken
Haus Panthera/AG (Ratinge, Duitsland) => 5 bezoeken
Magnum (Erkrath, Duitsland) => 4 bezoeken
Villa Venus (Duisburg, Duitsland) => 4 bezoeken
Planet Eden (Merzenich, Duitsland) => 2 bezoeken
Golden Time (Bruggen, Duitsland) => 2 bezoeken
La Luna (Duisburg, Duitsland) => 2 bezoeken
Mondial (Keulen, Duitsland) => 2 bezoeken
FKK Oceans (Düsseldorf, Duitsland) => 2 bezoeken
PHG (Tönisvorst, Duitsland) = 2 bezoeken
Yin Yang (Roermond, Nederland) => 2 bezoeken
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland) => 2 bezoeken
Heaven7 (Willich, Duitsland) => 1 bezoek
Penelope (Moers, Duitsland) => 1 bezoek
Villa Marissol (Hamminkeln, Duitsland) => 1 bezoek
Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland) => 1 bezoek
Living Room (Kaarst, Duitsland) => 1 bezoek
MIJN TOP 3 QUA CLUBS IN 2015:
Mijn 3 favoriete clubs van 2015 zijn niet onlogisch ook de 3 clubs die ik dit jaar het meest bezocht heb:
Op 3 Freude (8 bezoeken). Ik was er voor dit jaar ongeveer 2 jaar niet geweest en heb de club eigenlijk een beetje per ongeluk herontdekt.
De minpunten van Freude39:
-de club is enigszins gedateerd. Douches, welness (geen jacuzzi of zwembad) en lockers kunnen een upgrade gebruiken
-het eten is heel basic. Het voldoet, maar daar is ook alles mee gezegd
-onduidelijke prijzenstructuur. Elke week (dag???) verandert er wel iets
De pluspunten van Freude39:
-de line-up is vanaf 's morgens vroeg al op niveau. 17 à 20 meiden, waarvan het merendeel fuckable, is om 11u 's ochtends geen uitzondering
-er hangt een gemoedelijke sfeer in de club. Saai zullen sommigen zeggen, maar persoonlijk heb ik me nog maar zelden verveeld. Zeker indien je met kameraden naar Freude39 trekt, kan je je er goed bezig houden
-de service van de meiden ligt gemiddeld hoog tot heel hoog. Bijna alle meiden maken (dankzij de timer en strakke clubleiding) ook braafjes de 30 minuten vol
Op 2: Samya (16 bezoeken). Deze club heeft dit jaar lange tijd op 1 gestaan, maar het ‘verlies’ van mijn favorietje aldaar en enkele minder geslaagde bezoeken (kamergangen) in het najaar hebben Samya naar plaats 2 doen tuimelen.
De minpunten van Samya:
-vanaf opening tot pakweg 19u zijn er weinig meiden in de club aanwezig en is de sfeer heel doods
-er lopen nogal wat meiden met een gemiddelde tot slechte service rond in Samya
-geen jacuzzi of zwembad
De pluspunten van Samya:
-vanaf 19u loopt de club meestal vol en 's avonds hangt er een unieke feestsfeer in de club
-naar mijn smaak heeft de club de beste line-up van alle clubs die ik bezoek
-als je ze vindt, kan je uitstekende service krijgen van bloedmooie meiden
-in Samya kan je voor een lage inkomprijs (50€) veel en lekker eten en drinken
-een uurtje kameren kost slechts 75€
Mijn onbetwiste nummer 1 in 2015 is Sixsens. Ik heb de club dit jaar maar liefst 39 keer bezoek. Dat zegt eigenlijk alles.
De minpunten van Sixsens:
-de line-up is in vergelijking met Samya minder
-de sfeer is onregelmatig top, gemiddeld of doods. Je kan er niet echt een lijn op trekken.
-een half uurtje kameren kost 50€, een uurtje kameren kost 100€. Voor een pannekoeker kan dat snel oplopen...
De pluspunten van Sixsens:
-happy hour tarief is 40€ en daarvoor krijg je heel veel in ruil
-de welness faciliteiten in Sixsens zijn top
-je kan er veel en lekker eten en drinken
-overall kan je je altijd amuseren in Sixsens, ook op de doodsere momenten. Er zijn bijna altijd Vlaamse of Nederlandse ijsberen aanspreekbaar
-als de sfeer top is, is hij ook echt top
-de service van de meiden ligt gemiddeld iets lager dan in Freude39, maar hoger dan in Samya. Mijn percentage tegenvallende kamergangen ligt in Sixsens heel laag
DVP’s in 2015:
Ik heb in 2015 296:eek: keer gekamerd. Net geen 300 dus…
Ik heb in 2015 met 131 verschillende vrouwen geneukt:
- Met 11 vrouwen waar ik vóór 2015 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
- Met 120 vrouwen waar ik in 2015 voor de eerste keer mee op een kamer belandde
Hebben net niet mijn top 5 gehaald, maar verdienen zeker een eervolle vermelding (in willekeurige volgorde):
Veronika (Sixsens, Bul)
Emma (Magnum, Roe)
Alica (Villa Vertigo, Roe)
Patty (Lining Room, Roe)
Linet (Sixsens, Hong)
Mijn 5 favoriete dames van 2015… Hoewel ik het voorbije jaar met om en bij de 90 Roemeense meiden geneukt heb, staat er geen enkel Roemtje in mijn top 5. Mijn 5 favorieten van 2015 komen allen uit dat andere land dat in grote getalen mooie meiden exporteert voor de P6 in Duitsland en Nederland: Bulgarije .
Mijn nummer 5 van 2015 is Bonny (Samya/Bul), https://www.ijsberenforum.com/forum/s...ny-(Bulgaarse)
Bonny is een Bulgaarse zigeunerin waar ik nog maar 1 keer mee gekamerd heb, maar wat voor een kamergang was me dat . Ik had er de betrokken dag al 3 andere kamergangen op zitten en dacht dat er niet meer veel fut in ondergetekende en zijn kleine genotsstaaf zou zitten, maar dat was buiten Bonny gerekend.
Lang en diep tongzoenen, zalig pijpen en wippen, wippen, wippen in alle mogelijke houdingen en snelheden. Waar ik dacht dat ik rustig 30 minuten met haar op kamer zou spelen, heb ik uiteindelijk 3 volle uren met haar gerollebold.
Mijn nummer 4 van 2015 is Megi (Sixsens/Bul). https://www.ijsberenforum.com/forum/s...gi-(Bulgaarse)
Megi was in het voorjaar van 2015 1 van de mooiste meiden die er in Sixsens rondliepen: leuk koppie, killerbody en enkele hele mooie tattoos. Ze had eerder enkel in de raamprostitutie gewerkt, waardoor ik lang getwijfeld heb aan een kamergang met haar, maar eens het er dan toch eens van kwam, was het hek van de dam.
Naast een bloedmooie meid is Megi ook een meid die een heel goede service biedt: tongzoenen, pussysliden, zalig pijpen, lekker wippen. Het was er allemaal. Ik heb dit jaar een vijftiental kamers met Megi gemaakt en moest ik in Sixsens geen nog groter favorietje gehad hebben, zouden dat er nog veel meer geweest zijn.
Megi is al enkele maanden uit Duitsland verdwenen, maar zou in januari terugkeren naar Sixsens. Mij zal ze dan zeker terugzien!
Mijn nummer 3 van 2015 is Jasmin (Freude39/Bul). https://www.ijsberenforum.com/forum/s...in-(Bulgaarse)
Ik heb het voorbije jaar een keer of 15 met haar gekamerd. Jasmin is een beetje een atypisch KP-meisje: ze heeft weliswaar een heel leuk kopje met stralende en heeft grote, bruine bambi ogen, maar ze weegt me eigenlijk zo’n 15 kg te zwaar. Maar… wat een natuurgeile meid is me dit . Waarschijnlijk de natuurgeilste dit ik dit jaar ben tegengekomen.
Presalen met Jasmin is 30 minuten lang op een bankje verkracht worden door haar tong die op zoek trekt naar je amandelen. En op kamer gaat het feest gewoon verder: dit beest bespringt je en laat je niet los eer ze je zaadjes uit kleine Piet heeft gewipt, getrokken of gezogen.
Jasmin is de enige meid waarmee ik in 2015 in het ‘openbaar’ geneukt heb. Ze had me in een zetel zooooo geil gekregen, dat er echt geen tijd meer was voor de lange weg richting kamer en dat we dus maar ter plaatse geneukt hebben.
Jasmin werkt momenteel nog steeds in Freude39. Ik ga haar in 2016 on getwijfeld nog wel eens opzoeken.
Mijn nummer 2 van 2015 is Hanna (Samya/Bul), mijn nummer 1 van 2014. https://www.ijsberenforum.com/forum/s...e)-ex-Nadia-HP
Hanna ken ik ondertussen al zo’n kleine 2 jaar en ik heb vanaf minuut 1 dat ik haar heb leren kennen een enorme klik met haar gehad.
Tussen het voorjaar van 2014 en augustus 2015 ben ik dik 100 keer met haar op kamer beland en ze heeft mij zelden tot nooit ontgoocheld.
Hanna heeft een leuk lichaam, een heel mooi gezicht met stralende ogen en vooral: ze is net als Jasmin héél natuurgeil. Wippen met haar was als wippen met je lief in de eerste maanden van een relatie: zalig dus !
Hanna werkt nog steeds in Samya, waar ze momenteel het geld met tonnen binnen rijft.
Mijn onbetwiste nummer 1 van 2015, mijn miss Ijsbeer 2015, is Julia (Sixsens/Bul). https://www.ijsberenforum.com/forum/s...a)-(Bulgaarse)
Net als met Hanna had ik bij Julia vanaf minuut 1 een enorme klik. Onze eerste kamergang samen heeft maar liefst 3 uur geduurd. Ze is, samen met Bonny, de enige meid die me tijdens een eerste kamer zo ver heeft kunnen krijgen.
Julia is het perfecte KP-meisje: klein, slank, leuke borstjes, een lekker kontje, een leuk kopje en ogen waar ik keer op keer in verzink. De seks met haar was perfect: zo intiem, zo close… zo kom je het zelden tegen. Julia is qua seks niet alleen mijn nummer 1 van 2015, ze komt ook in aanmerking voor mijn nummer 1 in de P6 ooit .
Ik heb dit jaar om en bij de 40 keer gekamerd met dit pocket Bulgaartje en het was telkens weer een genot.
Ondertussen is Julia verkast naar een privaathuis in Frankfurt en is het onzeker of ze nog terugkeert naar Sixsens. Indien ze terugkeert, zal ze aan mij in ieder geval opnieuw haar grootste fan/klant hebben !
2015 zit er op. 2015 was een Grand Cru. Maar 2015 is voorbij. Op naar 2016, een jaar dat ongetwijfeld ook weer bol zal staan van leuke avonturen, zowel in de saunaclubs als daar buiten. Ik kan niet wachten!!:biggrin:
deket
2 januari 2016, 16:56
De nieuwe Jan Creemer
T&A Addict
2 januari 2016, 17:04
Een medaille voor KP is op zijn plaats.
Als ik je beschrijving over Freude lees KP lijkt het erg op het oude Freude, toen mijn favoriet club. Sinds de sluiting en heropening ben ik er niet meer geweest, dus de moeite waar daar weer eens langs te gaan?
pret
2 januari 2016, 17:37
Jeetje KP. Je zou uitgeroepen moeten worden tot Mr. Ijsbeer 2015. Ik denk niet dat iemand jou heeft overtroffen met het aantal clubbezoeken en kamergangen. :biggrin:
sofaking
2 januari 2016, 17:38
Nooit aan gedacht om een plaatsje in het Guiness Book of Records te veroveren KP ? Volgens mij haal je dat gemakkelijk met de prestaties van het vorig jaar.
KanariePiet
2 januari 2016, 17:43
Jeetje KP. Je zou uitgeroepen moeten worden tot Mr. Ijsbeer 2015. Ik denk niet dat iemand jou heeft overtroffen met het aantal clubbezoeken en kamergangen. :biggrin:
Je zou verschieten. Ik kan met gemak 5 ijsberen van dit forum opnoemen die dit jaar meer clubbezoeken en/of kamergangen gepleegd hebben. En het is hen uiteraard van harte gegund:biggrin::cool:.
pcenter
2 januari 2016, 17:59
METEN IS WETEN
Big30
2 januari 2016, 18:18
Als ik je beschrijving over Freude lees KP lijkt het erg op het oude Freude, toen mijn favoriet club. Sinds de sluiting en heropening ben ik er niet meer geweest, dus de moeite waar daar weer eens langs te gaan?
Deze vraag ook in Freude topic geplaatst, past daar beter lijkt me!
rob45
2 januari 2016, 18:50
Neukjaar 2015 zit er op, dus het is tijd voor een overzicht:
Ik heb in 2015 107 saunaclubbezoeken gepleegd.
DVP’s in 2015:
2015 zit er op. 2015 was een Grand Cru. Maar 2015 is voorbij. Op naar 2016, een jaar dat ongetwijfeld ook weer bol zal staan van leuke avonturen, zowel in de saunaclubs als daar buiten. Ik kan niet wachten!!:biggrin:
Je zou verschieten. Ik kan met gemak 5 ijsberen van dit forum opnoemen die dit jaar meer clubbezoeken en/of kamergangen gepleegd hebben. En het is hen uiteraard van harte gegund:biggrin::cool:.
Toch zijn deze cijfers indrukwekkend en natuurlijk zijn er enkele forumberen die meer clubbezoeken en/of kamergangen hebben gepleegd. (Ik weet ook welke)☺
Maar er is meer nodig om Mister Ijsbeer te worden.
Kanariepiet schrijft ook zeer regelmatig over zijn bezoeken en voor zover ik kan beoordelen met een hoog info / realiteitsgehalte en met veel beleving en dus supernuttig voor ons forum.Ik heb daar respect voor want zo veel clubbezoeken en er ook nog veel over schrijven dat moet je maar op kunnen brengen.Ook het feit dat hij in een club met een minimale bezetting er toch nog 4 kamergangen weet uit te persen (paar dagen geleden) vind ik vernoemenswaardig en maakt hem de ultieme clubber.
Ook is Kanariepiet een persoon die iemand anders ook iets gunt en altijd ergens weer iets positiefs ziet.
Zo ik heb genoeg veren in zijn kont gestoken en ik ben hierbij zo vrij om hem tot MISTER IJSBEER 2015 uit te roepen.
Gefeliciteerd Kanariepiet ! !
Nedlovefkk
2 januari 2016, 21:26
Sluit me er bij aan. Maar wat is een verkiezing zonder trofee? Ik doel niet op vrijkaarten, etc., maar een grote bokaal!! Voor mijn part een wisselbeker.. Wel zijn alias laten ingraveren natuurlijk. Dit lijkt me wel de goede grootte toch?
13724
VAZKOR
2 januari 2016, 21:42
Welverdiend Gefeleciteerd! :freu:
13730
swazontneuf
3 januari 2016, 08:46
Met alle respect, maar ehh..... wat doe je zoal in je vrije tijd? Heb je ook nog hobbies :confused:
Verhoudingsgewijs valt mij het aantal kamergangen wel van je tegen. Gemiddeld nog géén drie per bezoek.
Die 120 vrouwen waarmee je in 2015 voor de eerste keer mee bent gaan kameren kijken al met angst en beven uit naar je wandelactiviteiten in 2016. Immers, uit je cijfers moet ik concluderen dat je niet echt het voorbeeld van een 'trouwe klant' bent.
De allerbeste wensen voor 2016 KanariePiet en dat meen ik van ganser harte! Maar van ganser harte adviseer ik je ook om een specialist in het behandelen van seksverslavingen te gaan bezoeken.
Als niemand in je directe omgeving je een spiegel voorhoudt, laat mij het dan maar EN met de beste bedoelingen doen!
Badslippers
3 januari 2016, 12:39
met eentje ben ik btw nog steeds getrouwd
Ik heb in 2013 65 clubbezoeken gepleegd
Ik heb in 2013 net geen 200 keer gekamerd.
Ik heb in 2014 82 saunaclubbezoeken gepleegd
Ik heb in 2014 met 77 verschillende vrouwen geneukt
Ik heb in 2015 296 keer gekamerd.
Wat is dan nog de waarde van het getrouwd zijn of het in stand houden van een huwelijk?
"Just curious"
molaar
3 januari 2016, 13:10
Wat is dan nog de waarde van het getrouwd zijn of het in stand houden van een huwelijk?
"Just curious"
Uitspraak van Herman Finkers op oudjaaravond “Trouwen is niks mis mee , sommige mannen hebben begeleid wonen nodig “
KanariePiet
3 januari 2016, 14:31
Met alle respect, maar ehh..... wat doe je zoal in je vrije tijd? Heb je ook nog hobbies :confused:
Een groot deel van mijn vrije tijd gaat uiteraard op aan het clubben, maar ik heb daarbuiten wel degelijk nog andere hobbies. Ik spreek bijvoorbeeld nog regelmatig af met oude studiegenoten en ik mis geen enkele match van STVV. Ik heb 2 gelukjes: ik kan een deel van mijn professionele activiteiten in een saunaclub uitvoeren en ik heb heel weinig slaap nodig:cool:.
Verhoudingsgewijs valt mij het aantal kamergangen wel van je tegen. Gemiddeld nog géén drie per bezoek.
Soms bezocht ik 2 clubs op 1 dag. En op sommige dagen maakte ik kamergangen van 2, 3 of 4 uur. Dat trekt zo een gemiddelde wel wat omlaag;).
Die 120 vrouwen waarmee je in 2015 voor de eerste keer mee bent gaan kameren kijken al met angst en beven uit naar je wandelactiviteiten in 2016. Immers, uit je cijfers moet ik concluderen dat je niet echt het voorbeeld van een 'trouwe klant' bent.
Klopt. Maar... die 'happy few' waar ik wel naar terugkeer, weten dat zij aan mij wel een hele trouwe en goede klant hebben! Hadden al die andere meiden maar beter hun best moeten doen hé...:tongue:
De allerbeste wensen voor 2016 KanariePiet en dat meen ik van ganser harte! Maar van ganser harte adviseer ik je ook om een specialist in het behandelen van seksverslavingen te gaan bezoeken.
Als niemand in je directe omgeving je een spiegel voorhoudt, laat mij het dan maar EN met de beste bedoelingen doen!
Bedankt voor de goede raad, maar nee dank je. Ik begin het jaar altijd met een bepaald clubbudget waar ik niet over wil gaan. Dit jaar ben ik op +100€ geëindigd. Perfect resultaat maw. Zolang ik mijn budget onder controle hou, zie ik geen enkele reden om te minderen met kameren/clubben. Raak ik wat dat betreft het noorden kwijt, yup, dan wordt het tijd om hulp te zoeken. Maar zo ver is het dus nog niet!:cool:
KanariePiet
3 januari 2016, 14:42
"Just curious"
Ah...:biggrin::rolleyes::cool:.
Ik ben in 2015 gescheiden..., hetgeen btw ook de hoofdreden is van mijn vele clubben het voorbije jaar.
Ik had mezelf voorgenomen het er het voorbije jaar extra van te nemen en zo is ook geschied. Ik heb er ook geen enkele spijt van. Ik heb van elk moment, van elke minuut in een club genoten. 2016 zal het anders moeten, dat besef ik ook, maar dat is geen enkel probleem. En dat schitterende neukjaar 2015: dat heb ik ondertussen toch maar mooi gehad, en dat zal niemand me ooit nog kunnen afpakken!:cool:
deket
3 januari 2016, 15:04
Heb je al herhaaldelijk gezegd dat het een obsessief verslaving werd, maar op den duur ga je denken, daar is deket weer met zijn gezeur.
bovendien is mijn filosofie, ieder doet wat hij, zij wil behalve iendien men een andere zou hinderen
Badslippers
3 januari 2016, 16:00
Ik ben in 2015 gescheiden
Ah, Ok.
Ik weet dat veel ijsberen een (vaste) partner hebben en daadwerkelijk van hun partner houden. Redenen die vaak door deze ijsberen gegeven worden om aan prostitutiebezoek te doen is dat hun partner een fysieke handicap heeft of anderszins beperkt is op het seksuele vlak. Kan van alles zijn. Ik kan me dan voorstellen dat je toch aan je (seksuele) trekken wil komen. Natuurlijk zou het ideaal zijn als dat in harmonie zou gaan. Ik heb daar verder ook geen waardeoordeel over. Het lijkt me een gecompliceerde situatie en ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik in die situatie zou doen.
pret
4 januari 2016, 09:37
Een groot deel van mijn vrije tijd gaat uiteraard op aan het clubben, maar ik heb daarbuiten wel degelijk nog andere hobbies. Ik spreek bijvoorbeeld nog regelmatig af met oude studiegenoten en ik mis geen enkele match van STVV. Ik heb 2 gelukjes: ik kan een deel van mijn professionele activiteiten in een saunaclub uitvoeren en ik heb heel weinig slaap nodig:cool:.
Wat doe je voor werk dat je kan uitvoeren in saunaclubs? :)
Willem2
4 januari 2016, 09:52
Hij is condoomtester ;)
pret
4 januari 2016, 10:00
Hij is condoomtester ;)
:biggrin::biggrin::biggrin:
KanariePiet
4 januari 2016, 10:27
Details kan ik hier (uiteraard) niet vrijgeven. Laat me het er op houden dat ik een job heb met heel uiteenlopende verantwoordelijkheden en taken. En voor een aanzienlijk deel van die taken volstaat het dat ik telefonisch bereikbaar ben en/of mijn laptop bij de hand heb. Beiden zijn mogelijk in het merendeel van de saunaclubs die ik bezoek:cool:.
Ricardo Banana
4 januari 2016, 11:14
Ik zie dat je altijd van alles in de hand hebt, maar nog nooit een telefoon of laptop gezien. Haha
KanariePiet
4 januari 2016, 11:19
Ik zie dat je altijd van alles in de hand hebt, maar nog nooit een telefoon of laptop gezien. Haha
Jij hebt dat nog nooit gezien omdat ik mijn gsm of laptop uiteraard nooit aan de toog gebruik:tongue::hammer:;).
amigo70
4 januari 2016, 20:39
Toch zijn deze cijfers indrukwekkend en natuurlijk zijn er enkele forumberen die meer clubbezoeken en/of kamergangen hebben gepleegd. (Ik weet ook welke)☺
Ja, deze cijfers zijn impressive en kosten toch al gauw zo'n 40 a 50 duizend EURO per jaar als je alles optelt. Een boven modaal bedrag alleen om te neuken. Zie ook weleens beren na al die jaren die volgens mij altijd in een club zijn en wat me dan opvalt is dat ze in een klein goedkoop autootje naar de club komen. Je zou verwachten dat ze met een dikke Mercedes of nog duurder arriveren als je jezelf dit soort bedragen kunt veroorloven. Of zit ik er helemaal naast? Hoop van niet.
mechelen
4 januari 2016, 20:46
Ja, deze cijfers zijn impressive en kosten toch al gauw zo'n 40 a 50 duizend EURO per jaar als je alles optelt. Een boven modaal bedrag alleen om te neuken. Zie ook weleens beren na al die jaren die volgens mij altijd in een club zijn en wat me dan opvalt is dat ze in een klein goedkoop autootje naar de club komen. Je zou verwachten dat ze met een dikke Mercedes of nog duurder arriveren als je jezelf dit soort bedragen kunt veroorloven. Of zit ik er helemaal naast? Hoop van niet.
Kwestie van je prioriteiten te stellen...
Je weet toch dat de maat van je wagen omgekeerd evenredig is met die van je pik. :teuflisch:
aamu
4 januari 2016, 21:06
Ja, deze cijfers zijn impressive en kosten toch al gauw zo'n 40 a 50 duizend EURO per jaar als je alles optelt.
Dat zou tussen de 135 en 169 EUR per kamer zijn. Lijkt me dat de Freude en Venus bezoekjes het gemiddelde toch wel naar beneden getrokken hebben en dus iets te hoog geschat. Dat het een behoorlijk bedrag is (gelijk aan een modaal loon) zal wel kloppen ;)
Grunny
4 januari 2016, 21:50
Hij betaald graag in natura [emoji41] [emoji482] [emoji482] [emoji6] [emoji106]
Eddy_V
5 januari 2016, 00:45
Hij betaald graag in natura
Sterker nog, menig pocket Bulgaartje/Hongaartje is bereid om HEM te betalen, ze vallen als bakvissen voor zo'n jonge god!
Nadeel hiervan is dat zij dan aan het eind van de week te weinig verdiend hebben en na verloop van tijd van club moeten veranderen.
Maar dan hebben zij buiten de waard gerekend.
Want al verandert het pocket Bulgaartje/Hongaartje haar naam en verblijfplaats nog zo snel... KanariePiet achterhaald haar wel !
Wentelt Eefje
5 januari 2016, 07:57
Kanariepiet[/b] schrijft ook zeer regelmatig over zijn bezoeken en voor zover ik kan beoordelen met een hoog info / realiteitsgehalte en met veel beleving en dus supernuttig voor ons forum.Ik heb daar respect voor want zo veel clubbezoeken en er ook nog veel over schrijven dat moet je maar op kunnen brengen.Ook het feit dat hij in een club met een minimale bezetting er toch nog 4 kamergangen weet uit te persen (paar dagen geleden) vind ik vernoemenswaardig en maakt hem de ultieme clubber.
Onder dankzegging voor de hoeveelheid tijd die KanariePiet niet alleen in het bezoeken van clubs maar ook in het verslag doen daarover steekt toch een paar kanttekeningen...
Als je niet in de eerste plaats naar clubs gaat voor zeveren met andere ijsberen onder het genot van pintjes en het zo hard mogelijk in doggy neuken van een jonge donkerharige met een heel mooi gezicht en schitterende poep, maar ook geïnteresseerd bent in de pijpkunsten van dames en zelf goed kunt koken dus je niet alle middelmatige clubvoer laat smaken, is het informatieve gehalte van zijn bijdragen toch aanmerkelijk lager...
Desalniettemin RESPECT, ik doe het je niet na KanariePiet (vooropgesteld dat ik dt al zou willen).
KanariePiet
7 januari 2016, 17:06
Is zoals Mechelen al zei een kwestie van prioritieten stellen:
-Ik heb een mooi huis dat ik maandelijks afbetaal
-Ik heb een leuke bedrijfswagen met tankkaart
-Ik betaal mijn maandelijkse rekeningen
-Ik ga 1 per jaar op reis
-Ik geef maandelijks een bedrag uit aan 'normale' dingen voor mijzelf en mijn kindjes
-Ik spaar elke maand een vast sommetje
-Wat daarna nog overblijft is voor mijn hobby's. 85% van dat geld gaat naar DVP bezoekjes.
Bluebear
7 januari 2016, 17:42
Het wil geen kont zeggen over de ijsbeer in wat voor auto hij naar de club komt. Ik ken ijsberen die bewust in een low-profile automobiel naar de club komen. Ik ken ijsberen die speciaal voor deze hobby een camouflageautomobiel hebben om uiteenlopende redenen. Ik ken ijsberen die hun kentekenplaat van de auto schroeven bij een bezoek aan de club.
Ik ken ijsberen die met de fiets naar de club komen. Ik ken ijsberen die een taxi nemen of zich door hun persoonlijke chauffeur laten ophalen in een "gewone"automobiel.
En ik ken ijsberen die zich laten chauffeuren en zich dan af laten zetten where ever in die Niederlande. Over anoniem winkelen gesproken. Over deze laatste opmerking wordt geeneen specifieke ijsbeer bedoeld ofwel beschuldigt van misbruik der goedheid van ondergetekende. De "Bluebearmobiel" blijft zich beschikbaar stellen voor hand en spandiensten voor hopeloze ijsberen die de weg naar huis kwijt zijn en dan aan de klauw van deze goedaardige reus van Antartica weer met een degelijk alibi bij het vrouwtje worden bezorgd. :rolleyes: :biggrin:
13760
KanariePiet
7 januari 2016, 18:05
Onder dankzegging voor de hoeveelheid tijd die KanariePiet niet alleen in het bezoeken van clubs maar ook in het verslag doen daarover steekt toch een paar kanttekeningen...
Als je niet in de eerste plaats naar clubs gaat voor zeveren met andere ijsberen onder het genot van pintjes en het zo hard mogelijk in doggy neuken van een jonge donkerharige met een heel mooi gezicht en schitterende poep, maar ook geïnteresseerd bent in de pijpkunsten van dames en zelf goed kunt koken dus je niet alle middelmatige clubvoer laat smaken, is het informatieve gehalte van zijn bijdragen toch aanmerkelijk lager...
Desalniettemin RESPECT, ik doe het je niet na KanariePiet (vooropgesteld dat ik dt al zou willen).
Goh.
Om te beginnen: ik schrijf over het algemeen niet om anderen te informeren. Ik schrijf voornamelijk om mijn eigen avonturen nadien nog eens te kunnen nalezen en herbeleven. Halen andere ijsberen nuttige info uit mijn recensies, is dat uiteraard leuk meegenomen!
Indien ik een club voor de eerste keer bezoek, probeer ik wel steeds zo informatief mogelijk te schrijven, maar indien ik voor de xste keer in een club kom, wordt het steeds moeilijker om dat te herhalen.
Eigenlijk slaat Wentelt Eefje de nagel op de kop: ik club vooral om te kunnen zeveren met een paar kameraden en om een paar kamergangen met mooie meiden te kunnen maken. Qua eten, infrastructuur en dienstverlening ben ik niet de moeilijkste. Ik ben redelijk snel tevreden. Voor wat betreft dienstverlening bijvoorbeeld: beffen, vingeren, pijpen en tongzoenen zijn allen geen absolute must voor mij om toch een goede kamer te kunnen beleven. Wat niet weg neemt dat ik af en toe heus wel kamer met toppertjes die veel meer/betere diensten leveren. En dat beschrijf ik dan ook zo. Ik denk niet dat de meiden uit mijn top 5 van 2015 veel ijsberen zouden ontgoochelen qua dienstverlening.
Iedereen is welkom om mijn recensies te lezen. Uiteraard zullen zij die op dezelfde manier als mijzelf clubben, het meeste nuttige info uit mijn recensies kunnen halen. Halen anderen er ook plezier of info uit: des te beter. Zo niet: so be it:cool:.
Gondolas9
7 januari 2016, 19:19
een kwestie van prioritieten
Hoeveel freudiaanser kan het nog...
KanariePiet
7 januari 2016, 20:51
Hoeveel freudiaanser kan het nog...
Echt he. WTF:eek: :hammer:
KanariePiet
3 april 2016, 13:29
Er is al weer een kwart van 2016 voorbij. Tijd voor een tussenstand:
Ik heb 25 clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:
8 bezoeken aan Sixsens
8 bezoeken aan Freude
4 bezoeken aan Samya
1 bezoek aan Dolce Vita, Villa Venus, LR, Babylon en AG
In 25 clubbezoeken heb ik (slechts) 41 keer gekamerd, met 17 verschillende meiden. Enkele kamergangen van een half uur. Het merendeel van de kamergangen 1 uur, 2 uur of langer.
De 17 verschillende meiden:
Veronika (12 kamergangen, veeeeeeeeel uurtjes geneukt)
Yasmin (10 kamergangen, om en bij de 20 uur fun)
Hanna (4 kamergangen, goed voor 12u neukplezier)
Julia (2 kamergangen, 3 uur geneuk)
Erica, Roxanna, Amy, Jennifer, Sarah, Simona, Banni, Valeria, Suzanna, Indina, Fara, Ruby, Sonia (1 kamergang)
Qua nationaliteit zijn mijn 17 meiden als volgt verdeeld:
8 Roemeentjes
7 Bulgaartjes
1 Russische
1 Indische
Voorlopige top 5 van 2016 (allemaal Bulgaartjes!):
5. Simona (SS)
3. Hanna (Samya) en Veronika (SS)
2. Juliana (SS)
1. Yasmin (Freude) :biggrin::liebe2:
Conclusies: Qua clubbezoeken zit ik momenteel, net als in 2015 op koers om de 100 te halen. Qua aantal meiden en aantal kamergangen is het dit jaar allemaal veel minder. Om maar iets te zeggen: amper 10 nieuwe meiden tot dusver.
Qua aantal uren op kamer is het weer een topjaar. De huidige tendens is: minder nieuwe meiden proberen, vaak op herhaling gaan met mijn Bulgaarse schatjes en gemiddeld (veel) langer per kamergang op kamer blijven.
Wat de rest van 2016 zal brengen:confused:? Geen flauw idee. Kan zomaar weer een heel andere manier van clubben worden. Maakt ook niet uit. Zolang ik me maar blijf amuseren:biggrin:;)
Eddy_V
3 april 2016, 13:44
En daarbij: er is nog maar een kwart van 2016 voorbij.
Daarom heten 3 maanden een kwartaal http://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/dance001.gif
KanariePiet
3 april 2016, 13:55
En daarbij: er is nog maar een kwart van 2016 voorbij.
Daarom heten 3 maanden een kwartaal http://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/dance001.gif
Inderdaad:eek:. Waar zat ik toch weer met mijn gedachten!?;):hammer:
Nedlovefkk
3 april 2016, 13:56
De man vd statistieken! ;) Zo op het 1e oog klinkt het allemaal honkvaster KP. Of blijven clubs buiten SS/Freude/Samya interessant voor je?
KanariePiet
3 april 2016, 15:47
De man vd statistieken! ;) Zo op het 1e oog klinkt het allemaal honkvaster KP. Of blijven clubs buiten SS/Freude/Samya interessant voor je?
Dit jaar ben ik inderdaad veel honkvaster. Al waren Freude, Samya en Sixsens ook in 2015 uiteraard al mijn favoriete bestemmingen.
Staan desalniettemin deze lente/zomer op de to do lijst: PHG, Sharks, Finca Erotica, GT, YY en Villa Vertigo. So much to do, so little time:heul:;)
KanariePiet
31 december 2016, 13:42
Nu neukjaar 2016 er op zit, kan ik vergelijken met 2015:
In 2016 heb ik 57 saunaclubbezoeken gepleegd. Iets meer dan de helft van verleden jaar dus.
De top 3 saunaclubs qua aantal bezoeken in 2015:
Sixsens (Vaals, Nederland) => 39 bezoeken
Samya (Keulen, Duitsland) => 16 bezoeken
De top 3 saunaclubs qua aantal bezoeken in 2016:
Sixsens (Vaals, Nederland) => 18 bezoeken
Samya (Keulen, Duitsland) => 7 bezoeken
DVP’s in 2015:
Ik heb in 2015 296 keer gekamerd. Net geen 300 dus…
Ik heb in 2016 104 keer gekamerd. Ongeveer 1/3 t.o.v. verleden jaar dus.
Ik heb in 2016 met 65 verschillende vrouwen geneukt:
- Met 8 vrouwen waar ik vóór 2016 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
- Met 57 vrouwen waar ik in 2016 voor de eerste keer mee op een kamer belandde
Ongeveer de helft van verleden jaar dus.
Mijn 5 favoriete dames van 2015
Mijn nummer 5 van 2015 was Bonny (Samya/Bul),
Mijn nummer 4 van 2015 was Megi (Sixsens/Bul).
Mijn nummer 3 van 2015 was Jasmin (Freude39/Bul).
Mijn nummer 2 van 2015 was Hanna (Samya/Bul), mijn nummer 1 van 2014.
Mijn onbetwiste nummer 1 van 2015, mijn miss Ijsbeer 2015, was Julia (Sixsens/Bul).
Mijn 5 favoriete dames van 2016
5. Cat (Magnum, Thai)
4. Hanna (Samya, Bul)
3. Stacey (Sixsens, Bul)
2. Jasmin (Freude, Bul)
1. Julia (Sixsens, Bul) => deze kleine pocket is voor het tweede opeenvolgende jaar mijn favoriete dame. Ik durf zelfs meer zeggen: dit is mijn nummertje 1 aller tijden:eek:
In 2016 was het qua aantallen allemaal beduidend minder dan in 2015. En maar goed ook. Ik heb bewust voor meer kwaliteit en minder kwantiteit gekozen. Het is ook de bedoeling deze lijn in 2017 verder door te trekken. Hoe dan ook: op naar een nieuw knallend neukjaar!!!:biggrin::cool:
KanariePiet
10 januari 2017, 07:04
Ik wou, in navolging van Sjeufke zijn mooie carrière verhaal, voor mezelf eens een statistisch carrière overzicht maken. Ik ben daar echter mee gestopt. Waarom?
-ik ben pas in 2012 op forums beginnen schrijven en beschik daardoor over weinig tot geen concrete statistieken over mijn P6 carrière tussen 1997 en 2012 (en deze carrière was, hoewel nog niet zo uitbundig als na 2012, ook al gevuld met vele prostitutiebezoekjes in de raambuurten)
-de statistieken vanaf 2012 liggen zo schrikwekkend hoog:eek: dat ik geen duidelijk overzicht meer wil van mijn volledige P6 carrière;).
Om toch een tipje van de sluier te lichten (heel voorzichtige schattingen btw, de reëel totalen liggen ongetwijfeld nog een stuk hoger:
-ik heb honderden raambezoekjes gepleegd
-ik zit aan meer dan 400(!) saunaclubbezoeken
-ik heb tussen de 500 en de 750 DVP's geneukt (waarschijnlijk neigt dit getal zelfs naar de 1000...)
-ik heb véééééél geld geïnvesteerd in ontwikkelingshulp in Roemenië en Bulgarije;).
Heb ik spijt van mijn P6 carrière tot nu toe? Zeker niet! Het belangrijkste: ik heb nooit 1 eurocent opgedaan die ik niet kon missen!
Ga ik deze lijn verder trekken? Dat ook weer niet. Ik ben verleden jaar de richting 'meer kwaliteit, minder kwantiteit' ingeslagen, en ik ben van plan die ingeslagen weg verder te 'bewandelen'. Het beloven hoe dan ook nog héél interessante P6 jaren te worden:cool:.
KanariePiet
14 november 2017, 07:44
POST 2000. HET EINDE.
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Voor KanariePiet is de tijd van gaan gekomen:cool:.
Ik ga hier geen grote afscheidsbrief typen, ik heb er zelfs aan getwijfeld of ik überhaupt iets ging melden (want je hebt altijd individuen die de onweerstaanbare drang hebben onnozel te reageren op een ijsberen afscheid...:rolleyes:), maar ik heb uiteindelijk besloten dat “typetje KP” na vele leuke jaren op de forums toch beter verdiende dan te verdwijnen in alle stilte.
Mijn afscheid dus… Mijn passie voor P6 was de voorbije jaren en maanden al sterk afgenomen en recente en minder recente wijzigingen in mijn professioneel en privéleven, hebben mij nu doen besluiten mijn witte ijsberenjas aan de haak te hangen. Een periode van monogamie biedt zich aan.
Ga ik nooit meer op een hoertje kruipen? Goh, ik hoop van niet, maar mannenvlees… zwak… jonge meiden... lekker… En meer van dat moois;). Wat zeker is: schrijver KanariePiet zal er niet meer over berichten. Na 2000 posts op Ijsberenforum is het goed geweest en draag ik mijn typetje definitief ten grave.
Ik wens jullie allen de komende jaren nog veel P6 neukplezier, en wie weet treffen we elkaar in de toekomst nog wel eens in een clubje. Ik hoop van niet, maar ja… zelfkennis is het begin van alle wijsheid hé:rolleyes:;).
Bij deze legt KanariePiet definitief zijn schrijverspen neer. 2000 posts, veel herinneringen. Het is mooi geweest!
Ave atque vale:cool:.
Wentelt Eefje
14 november 2017, 08:25
Absens carens
pret
14 november 2017, 14:10
Ik wens je al het beste toe KP. Het was mij ern genoegen om je geleerd te hebben.
Ook wat betreft deze beslissing zul je ongetwijfeld en hopelijk een Kp-tje maken. :biggrin: Petje af, je bent in tegenstelling tot andere beren wel consistent in je besluit om dit ook door te voeren op collega forums.
fg22
14 november 2017, 14:24
Het beste ..
Tot Ooit
Want Ge Wit 't Noit !
Collega Eindhovenaar
firstme
14 november 2017, 23:38
Kanariepiet ik heb je escapades altijd met heel veel plezier gelezen, ik wens jou heel veel succes, een nog betere toekomst en sterkte met "Afkicken",
Bedankt voor veel leesplezier, het ga je goed!
Firstme.
Eddy_V
15 november 2017, 01:27
Om met exact het 2000e bericht op IJBF je afscheid van de P6 aan te kondigen... respect!
En dat je voorlopig geen KP’tje gaat maken (wie heeft toch die afkorting ooit bedacht??), daar ben ik wel van overtuigd.
Hart voor de zaak en hard voor jezelf, dus met de nieuwe richting in je leven ga je beslist veel plezier beleven, dat had ik de laatste keren dat we elkaar troffen al in de gaten.
KP de ruwe bolster, blanke pit, die ik al een jaar ofzo in Sixsens en YY was tegengekomen maar nooit mee in gesprek was geraakt totdat... je dan van elkaar hoort dat je ook schrijft en er een zeer aimabele persoon achter de veelschrijver met zijn expliciete recensies blijkt te steken.
De “vergissing” aan de bar in Sixsens met Veronika zal ik niet licht vergeten, oei oei. Eigenlijk de enige keer dat ik mij bezwaard diende te voelen (deed ik niet :tongue: ) , want al hebben wij dezelfde voorkeur voor pocket bulgaartjes (ook al zo’n mooie door KP bedachte term), feitelijk hebben wij nooit in elkaars vijver zitten hengelen. Okay, op die ene met die mooie (lens gekleurde) ogen na, denk ik zo.
Het gaat je goed maat en wie weet treffen we elkaar eens ergens voor een goede lunch!
Jan Verplancke
15 november 2017, 11:23
Precies het 2.000e bericht, het lijkt haast wel gepland. :)
Ook al ken ik KP verder niet, ik wil hem hierbij het beste wensen!
Jan Verplancke
15 november 2017, 16:40
Wat ook de reden moge zijn van het feit dat hij zijn badjas (of zijn schrijverspen) aan de wilgen hangt... Fluit het vogeltje voortaan in het kooitje of was het zangzaad op.
Het beste in ieder geval, veel plezier, veel geluk en veel wijsheid !
Willem2
15 november 2017, 22:02
Beste KanariePiet,
Bedankt voor alle bijdragen.
Ik hoop voor je dat je het ook gaat volhouden.
:wink2:
schoolmeester
16 november 2017, 16:12
Kanariepiet, ook al ken ik je niet.
Ik vind dat je er mocht wezen.
Ik heb je bijdragen altijd graag gelezen.
Groeten van de (rijmende) schoolmeester.
salitos
16 november 2017, 17:12
Beste Kanarie Piet, het ga je goed. Bedankt voor vele en leuke verhalen. Het ga je goed/beter en misschien zien we elkaar nog eens.
KanariePiet
17 juli 2020, 13:05
POST 2000. HET EINDE.
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Voor KanariePiet is de tijd van gaan gekomen:cool:.
Ik ga hier geen grote afscheidsbrief typen, ik heb er zelfs aan getwijfeld of ik überhaupt iets ging melden (want je hebt altijd individuen die de onweerstaanbare drang hebben onnozel te reageren op een ijsberen afscheid...:rolleyes:), maar ik heb uiteindelijk besloten dat “typetje KP” na vele leuke jaren op de forums toch beter verdiende dan te verdwijnen in alle stilte.
Mijn afscheid dus… Mijn passie voor P6 was de voorbije jaren en maanden al sterk afgenomen en recente en minder recente wijzigingen in mijn professioneel en privéleven, hebben mij nu doen besluiten mijn witte ijsberenjas aan de haak te hangen. Een periode van monogamie biedt zich aan.
Ga ik nooit meer op een hoertje kruipen? Goh, ik hoop van niet, maar mannenvlees… zwak… jonge meiden... lekker… En meer van dat moois;). Wat zeker is: schrijver KanariePiet zal er niet meer over berichten. Na 2000 posts op Ijsberenforum is het goed geweest en draag ik mijn typetje definitief ten grave.
Ik wens jullie allen de komende jaren nog veel P6 neukplezier, en wie weet treffen we elkaar in de toekomst nog wel eens in een clubje. Ik hoop van niet, maar ja… zelfkennis is het begin van alle wijsheid hé:rolleyes:;).
Bij deze legt KanariePiet definitief zijn schrijverspen neer. 2000 posts, veel herinneringen. Het is mooi geweest!
Ave atque vale:cool:.
DE COMEBACK
Wel. Na een kleine 3 jaar ben ik er dan toch weer. Privé en professioneel is er in die 3 jaar heel veel veranderd in mijn leven, veelal ten goede, maar ondanks een lange periode van monogamie, heb ik de hoerenloper in me nooit helemaal het zwijgen kunnen opleggen. P6 avontuurtjes zijn schaars geweest de voorbije maanden en jaren, maar ze zijn er wel geweest. En ze zullen er ook blijven.
Wat mogen jullie van mij verwachten? Niet veel. Ik ga ook in de toekomst niet veel aan P6 doen, dus veel forumberichten zullen er niet uit mijn pen vloeien. Maar ... als ik iets interessants te melden heb, zal ik dat wel terug doen.
Volgende week woensdag staat een bezoek aan Sixsens ingepland. Julia, mijn favoriete Bulgaarse pocket, ga ik er mogelijk al aantreffen, heb ik elders op het forum gelezen. Benieuwd of ik ook bekende mannelijke gezichten ga tegenkomen!
DE COMEBACK
Wel. Na een kleine 3 jaar ben ik er dan toch weer.
Welkom terug.
Mr Pink
17 juli 2020, 15:06
DE COMEBACK
Wel. Na een kleine 3 jaar ben ik er dan toch weer. Privé en professioneel is er in die 3 jaar heel veel veranderd in mijn leven, veelal ten goede, maar ondanks een lange periode van monogamie, heb ik de hoerenloper in me nooit helemaal het zwijgen kunnen opleggen. P6 avontuurtjes zijn schaars geweest de voorbije maanden en jaren, maar ze zijn er wel geweest. En ze zullen er ook blijven.
Wat mogen jullie van mij verwachten? Niet veel. Ik ga ook in de toekomst niet veel aan P6 doen, dus veel forumberichten zullen er niet uit mijn pen vloeien. Maar ... als ik iets interessants te melden heb, zal ik dat wel terug doen.
Volgende week woensdag staat een bezoek aan Sixsens ingepland. Julia, mijn favoriete Bulgaarse pocket, ga ik er mogelijk al aantreffen, heb ik elders op het forum gelezen. Benieuwd of ik ook bekende mannelijke gezichten ga tegenkomen!
Welcome Back
Eddy_V
18 juli 2020, 23:05
Hay ge(i)le zangvogel, welcome back!
Inmiddels ben ik een paar jaartjes ouder en lelijker geworden, weliswaar nog niet zo lelijk als deket en JonnyFontane, maar de kans is kleiner geworden dat een dvp per abuis eerst met mij op kamer gaat terwijl jij je voor haar aan het prepareren bent ;)
We zullen elkaar wel weer eens treffen en bij leven en welzijn organiseren we in 2021 weer eens een Miss Wet T-shirt verkiezing?!
mechelen
19 juli 2020, 00:40
Eens hoerenloper, altijd hoerenloper. :smile2:
Sjeufke
19 juli 2020, 00:42
Eens hoerenloper, altijd hoerenloper. :smile2:
Dat geldt voor iedereen hier. Ik sluit me graag in dat rijtje aan ;)
Patjax
19 juli 2020, 21:35
Welcome back KP. Kunnen we gelijk weer een oude ijsberenspreuk uit de kast halen. ;)
Btw Julia zag er vandaag uit om door een ringetje te halen.
mechelen
7 november 2020, 22:10
En weer op hun doos... :tongue:
KanariePiet
13 november 2020, 04:46
En weer op hun doos... :tongue:
Weer weer weer. Moet ik je even herinneren aan onze 4 op 6 van afgelopen seizoen!?:cool:;)
Dat gezegd zijnde: warm krijg ik het al langere tijd niet meer van mijn ploegje hoor. Er is nog maar weinig over van de fanatieke, passionele volksclub van destijds...
KanariePiet
4 januari 2022, 10:07
Een speciaal jaar.
2021 was, mede door Corona, net als 2020 een speciaal jaar voor me, zeker ook op het vlak van P6. Tot eind juli heb ik geen enkel avontuurtje beleefd, om vervolgens in minder dan 5 maanden de schade toch nog behoorlijk goed in te halen:biggrin:.
Geen GT, geen LR, geen PE en geen zin in verdere verplaatsingen, dus zo kwam het onverwacht dat ik in 2021 geen enkele Duitse saunaclub bezocht heb:eek:. En dat voor het eerst in meer dan een decennium.
YY steekt ondertussen nog steeds achter slot en grendel, dus bleef er voor mij maar 1 optie over: het zeer nabijgelegen Sixsens in Vaals. Je bent er voor of je bent er tegen. Wat ook van zei: ik ben er in 2021 twintig keer geweest, en heb het er telkens heel goed gehad.
De sfeer was wisselvallig, gaande van supergezellig tot simpelweg saai, maar dat is ook maar wat je er zelf van maakt. De welness is nog steeds top, en het eten heeft me nooit ontgoocheld. De line-up was oké zonder meer, zeker als je rekening houdt met de corona omstandigheden. Ik had in ieder geval steeds voldoende keuze.
Ik ben in Vaals regelmatig op herhaling geweest met Stacey en Maria, niet de mooiste meiden, maar vuurwerk op de kamer gegarandeerd, en heb er 9 nieuwe meiden ontdekt. Enkele flops zoals Spaanse Claudia en Roemeense Andra, maar ook enkele hele mooie en goede meiden zoals Ariana, Jessy en Margarita, aan wie ik veel liters zweet en al evenveel euro’s gedoneerd heb.
Ik ben altijd van de variatie geweest, dus altijd enkel diezelfde club, dat alleen deed het hem na een tijdje natuurlijk ook niet meer.
Op zoek naar alternatieven, ben ik 2 keer in de Aarschotstraat beland. 1 keer op herhaling bij een oude Bulgaarse bekende en 1 keer bij Anna, een mooie Albanese, die zeker niet ontgoochelde. Voor topservice moet je er niet zijn, maar voor een vluggertje ter afwisseling van een clubbezoek kan ik nog steeds terecht in de A-straat.
Voor het eerst sinds lang, heb ik me ook nog eens aan privé-ontvangst gewaagd. Ik ben begonnen met 4 Chineesjes, 2 in het Brusselse en 2 in Limburg, en ben helemaal op het einde van het jaar ook nog bij Roemeense Elisa (Brussel) en bij Letse Margot (Le Mirage, Diepenbeek) beland.
Geen enkele van de Chineesjes leek op de geadverteerde foto’s, en de service van de 2 ‘Brusselaars’ was ook maar matig, maar dat werd later ruimschoots goedgemaakt door de ‘Limburgse’ meiden. 2 zeer mooie dames, die een topservice leverden: tongzoenen, het witblauw uit mijn ogen zuigen, lekker gevarieerd neuken. Top top top. In het Limburgse ga ik me in 2022 zeker af en toe nog eens aan een Aziaatje wagen:cool:.
Roemeense Elisa dan, was eerder van het afstandelijke type, geen herhalingsgevaar daar. Letse Margot echter, was een ander paar mouwen. Een kleine, bloedmooie meid, die relatief nieuw is in het vak. De eerste ervaring met haar was heel puur en simpelweg top. Ik ben nog 2 keer met haar op herhaling geweest. Het serviceniveau ging die beide kamers echter zienderogen achteruit:frown:, waardoor een nieuw bezoek er in 2022 jammer genoeg niet meer zal inzitten.
Om af te sluiten nog even de naakte cijfers, van een (half) jaar dat zeker geen Grand Cru was, maar waarin ik toch de nodige fun heb beleefd:
20 Saunaclubbezoeken. 1 club: Sixsens
51 kamergangen aldaar.
2 bezoeken aan de Aarschotstraat, met 2 verschillende meiden.
1 bezoek aan de Chaussée d’Amour.
8 keer privé ontvangst. 6 verschillende meiden.
Goed voor in totaal 20 verschillende meiden, waarvan 3 waar ik eerder al mee was geweest, en 17 nieuwe.
Als vanouds heb ik vooral met Roemeentjes gekamerd: 8 stuks, op de voet gevolgd door Bulgaartjes (4) en Chineesjes (4). Het rijtje wordt gecompleteerd door een Letse, een Spaanse, een Albanese en een Duitse.
Mijn persoonlijke dames top 3 van 2021, alle drie meiden uit Sixsens:
Maria (Bul)
Ariana (Roe)
Jessy (Roe)
Dat was 2021. Op naar 2022, een jaar dat ik zo dadelijk ga inzetten met een privaat bezoekje aan een mooie, blonde Russin:biggrin::fuck:. Hopelijk het eerste geslaagde avontuurtje van velen dit jaar!
wervelwind
4 januari 2022, 10:53
Mooi stukkie.
Waar zitten die Limburgse Chinezen?
KanariePiet
4 januari 2022, 11:47
Ik heb beide Chinese dames gevonden via ‘Redlights’.
Eentje zit/zat in Heusden-Zolder, in de H28, een rendez-vous hotel.
De andere werkt op de Genkersteenweg 151 te Hasselt.
wervelwind
4 januari 2022, 12:52
Ik heb beide Chinese dames gevonden via ‘Redlights’.
Eentje zit/zat in Heusden-Zolder, in de H28, een rendez-vous hotel.
De andere werkt op de Genkersteenweg 151 te Hasselt.
Dankjewel!
KanariePiet
27 januari 2023, 14:09
Neukjaar 2022 ligt al weer even achter ons. Tijd dus om een kort jaaroverzichtje te posten, vooraleer mijn herinneringen beginnen te vervagen...
In 2022 heb ik veel gebruik gemaakt van privé ontvangst, en daarnaast heb ik om en bij de 25 keer een saunaclub bezocht. De gelukkige clubs waren:
- oude bekenden Sixsens, Babylon en Samya
- en newbies Venus, Artemis en Finca Erotica
Ik heb 56 verschillende meiden geneukt.
52 nieuwe meiden en 4 meiden waar ik eerder al eens mee gekamerd had.
De 56 meiden waren qua nationaliteit als volgt opgedeeld:
- 34 Roemeentjes
- 8 Chineesjes
- 6 Bulgaartjes
- 4 Hongaartjes
- 1 Russische
- 1 Turkse
- 1 Slovaakse
- 1 Congoleses
Mijn top 3 meiden van 2022:
3: Ariana (Roemeense, Sixsens)
2. Betty (Roemeense, Finca Erotica)
1. Sofia (Roemeense, privé Genk)
Aangezien ik in 2022 3 'nieuwe' saunaclubs bezocht heb, heb ik mijn bezochte locaties ook maar eens aangevuld:
'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Oostende
Antoniusstrasse (Aken, Duitsland)
De Vulkaan (Duisburg, Duitsland)
Pasha (Keulen, Duitsland)
'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
Soraya's Palace (Steenokkerzeel)
'Ijsberen':
Freude 39/ FKK Bochum (Bochum, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Luder Lounge (Dortmund, Duitslan)
Magnum (Erkrath, Duitsland)
Rayna (Moers, Duitsland)
PHG (Tönisvorst, Duitsland)
Oceans (Düsseldorf, Duitsland)
FKK Villa Venus (Duisburg, Duitsland)
FKK Penelope (Essen, Duitsland)
La Luna (Moers, Duitsland)
Villa Marissol (Hamminkeln, Duitsland)
Beluga (Dormagen, Duitsland)
Finca Erotica (Dierdorf, Duitsland)
FKK Artemis (Berlijn, Duitsland)
FKK Saunaclub Venus (Hamminkeln, Duitsland)
2022 was een leuk jaar:biggrin::fuck:. In 2023 staat de P6 teller echter nog op nul:eek:. Het is een kwestie van tijd voor ik de eerste meid van 2023 aan kleine KP zal rijgen, maar de 56 meiden van 2022 zal ik dit jaar niet halen. Te druk met andere zaken de komende maanden:frown:.
Ach, op naar meer kwaliteit, in plaats van kwantiteit dan maar!:cool:
mechelen
27 januari 2023, 22:51
Nog nooit op de Wallen geweest??? :rolleyes:
Das
27 januari 2023, 23:30
en nog niet in GOLDEN GATE :mad:
Eddy_V
27 januari 2023, 23:52
en nog niet in GOLDEN GATE :mad:
Een KanariePiet wil niet in een gouden kooi zitten :biggrin:
KanariePiet
29 januari 2023, 07:55
@ Mechelen: ik ben jaren geleden uiteraard al eens op de Wallen beland, maar ik heb er nooit geneukt, net als op andere locaties zoals Le Coin en de 5th Avenue (beiden Brussel), Le Mirage (Diepenbeek), een handvol clubs in Praag en zo verder en zo voort, toffe locaties qua sfeer, maar ontoereikend qua meiden en/of prijs kwaliteit verhouding. Bovenstaande lijst beperkt zich tot die locaties waar ik effectief geneukt én geknald heb:fuck:.
Waarom heb ik destijds op de Wallen niet geneukt? Ik heb er 2 uur lang de toerist uitgehangen, rekenend op mijn ervaring met raambuurten om in dat toeristische hol een prijs-kwalitatief aanvaardbare meid te vinden.
Omdat ik die maar niet vond, ben ik uiteindelijk gewoon binnengestapt bij 1 van de mooiste meiden die er stonden, en die een al bij al acceptabele prijs vooropstelde. Eens ik binnen was, kwam de aap, zoals gevreesd, echter uit de mouw, en moest ik voor werkelijk alles nog bijbetalen. Ik denk dat het me 350€ à 400€ ging gekost hebben voor 30 minuten met aanvaardbare service. Ik ben het aldus na max 5 minuten terug afgetrapt, en heb 50€ betaald voor het ‘toffe’ gesprek.
Ik heb daarna nog een tijdje rondgewandeld op de Wallen, maar was zo gedesillusioneerd, dat ik de overige meiden geen kans meer gunde, en mijn frustraties ben gaan verzuipen. Wat dat betreft, is het ten andere nog een leuke avond/nacht geworden:biggrin:;).
Dit is alweer enkele jaren geleden, en ik ben sindsdien simpelweg niet meer in de buurt van Amsterdam geraakt. Als ik er nog eens passeer, ga ik de Walletjes zeker nog eens verblijden met een bezoekje:cool:.
@ Das: Golden Gate stond/staat inderdaad niet hoog op mijn prioriteitenlijst, maar ik ga er uiteraard sowieso wel eens belanden. Het toeval wil, dat het mogelijk morgen al zover is. Ik heb onverwacht de hele namiddag vrij, en wil mijn fysiek en mentaal door het werk uitgeputte lichaam ergens rustig in een zetel kunnen neerplanten, onder het genot van een hapje en een drankje, zonder giga verwachtingen over line-up en kamergangen. GG lijkt mij daarvoor een geschikte keuze:biggrin:.
Scrotum
29 januari 2023, 11:16
Of wordt het toch nog een KP tje?:)
KanariePiet
5 mei 2024, 12:19
Neukjaar 2023 ligt al weer een hele tijd achter ons... Onder het mom ‘beter laat dan nooit’ tijd voor een kort jaaroverzichtje, kwestie van uiteindelijk niet alle herinneringen te zien vervagen:cool:.
In 2023 heb ik wegens tijdsgebrek weer veel gebruik gemaakt van privé ontvangst, maar daarnaast heb ik toch ook om en bij de 20 keer een saunaclub bezocht. De gelukkige clubs waren:
- oude bekenden Sixsens, Babylon en Artemis.
- geen nieuwe ontdekkingen in 2023. Ik ben wel langs geweest in de nieuwe LR en GG, maar beide clubs vielen me op verschillende vlakken, vooral qua meiden, serieus tegen, dus ik heb hen 2 keer ongepopt verlaten.
Ik heb 51 verschillende meiden geneukt.
45 nieuwe meiden en 6 meiden waar ik eerder al eens mee gekamerd had.
De 56 meiden waren qua nationaliteit als volgt opgedeeld:
- 32 Roemeentjes
- 7 Bulgaartjes
- 4 Chineesjes
- 2 Moldaafjes
- 1 Singaporese
- 1 Taiwanese
- 1 Thaise
- 1 Hongaartje
- 1 Albaantje
- 1 Portugese
- 1 Russische
- 1 Spaanse
- 1 Duitse
- 1 Poolse
- 1 Tsjechische
Mijn top 3 meiden van 2023:
1. Maria (Bulgaarse, Sixsens)
2. Carla (Roemeense, Sixens)
3. Andraa (Roemeense, privé Leopoldsburg)
Mijn lijst met bezochte locaties is in 2023 dus ongewijzigd gebleven:
'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Oostende
Antoniusstrasse (Aken, Duitsland)
De Vulkaan (Duisburg, Duitsland)
Pasha (Keulen, Duitsland)
'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
Soraya's Palace (Steenokkerzeel)
'Ijsberen':
Freude 39/ FKK Bochum (Bochum, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Luder Lounge (Dortmund, Duitslan)
Magnum (Erkrath, Duitsland)
Rayna (Moers, Duitsland)
PHG (Tönisvorst, Duitsland)
Oceans (Düsseldorf, Duitsland)
FKK Villa Venus (Duisburg, Duitsland)
FKK Penelope (Essen, Duitsland)
La Luna (Moers, Duitsland)
Villa Marissol (Hamminkeln, Duitsland)
Beluga (Dormagen, Duitsland)
Finca Erotica (Dierdorf, Duitsland)
FKK Artemis (Berlijn, Duitsland)
FKK Saunaclub Venus (Hamminkeln, Duitsland)
2023 was weer een leuk jaar. En 2024 verloopt tot op heden min of meer op dezelfde manier. Al hoop ik wel de komende maanden terug eens vaker naar een saunaclubje te kunnen gaan. Ik heb, omwille van maandenlang aanhoudende werkellende:frown:, nood aan frequentere chilldagen. Zeker als YY effectief heropent, ga ik daar actief werk van maken:cool:.
KP... is in ieder geval nog lang niet uitgeneukt:fuck::biggrin:!
vanKees
5 mei 2024, 16:31
Hallo KP,
warst doch ziemlich aktiv in 2023.
Aber unter Eisbären hast Du "viele Leichen" zitiert.
Jy was redelik aktief in 2023.
Maar onder ysbere het jy "baie lyke" aangehaal.
Speciaal voor jou in het Nederlands:
Je bent behoorlijk actief geweest in 2023.
Maar onder ijsberen noemde u 'veel lijken'.
vanKees
Willem2
5 mei 2024, 17:11
@vanKees
de lijst is van alle clubs die hij ooit bezocht heeft, dat is inderdaad niet helemaal duidelijk.
vanKees
5 mei 2024, 17:43
@vanKees
de lijst is van alle clubs die hij ooit bezocht heeft, dat is inderdaad niet helemaal duidelijk.
Die Erklärung verstehe ich!
vanKees
KanariePiet
29 december 2024, 13:53
Neukjaar 2024 zit er sinds enkele dagen op, dus… tijd voor mijn jaaroverzichtje:cool:.
2024 was eigenlijk een verderzetting van 2023. Ik heb veel minder P6 tijd dan weleer, dus naast een kleine 20 clubbezoeken heb ik vooral weer genoten van enkele tientallen grieten die ik overal te lande via Redlights heb opgespoord. Ik heb in elke Vlaamse provincie minimaal 1 meid geneukt, en ben beland in zowel sjieke appartementen, louche rendez-vous hotels, als in huisjes die me aan een vervallen versie van het boshuisje in Zoersel deden denken (liefhebbers van Consciense weten ongetwijfeld waar ik het over heb:)).
Mijn ervaringen in de privé varieerden in 2024 weer van dramatisch slecht (beetje aftrekken, 20 seconden pijpen en hop neuken maar:mad:), tot fabelachtig goed (een service vergelijkbaar met hetgeen mijn favo Bulgaartjes me destijds in Sixsens voorschotelden:biggrin:). Overall heb ik een bevredigend gevoel overgehouden aan mijn privé bezoekjes in 2024.
Ook volgend jaar ga ik hier ongetwijfeld weer gebruik van maken:cool:.
Qua clubs heb ik dit jaar weer voornamelijk in Sixsens rondgehangen, maar ben ik daarnaast ook langs geweest in Babylon, Samya, het vernieuwde Yin Yang, Artemis én … Sharks, dat ik in het najaar herontdekt heb, en waar ik, met 2 héél geslaagde bezoeken in december, mijn neukjaar met véél voldoening afgesloten heb:biggrin:. Je betaalt er wat meer, en je moet tussen de gehaaide meiden door zwemmen, maar ik heb er dit jaar absolute topdagen beleefd:wink2:. Tijdens mijn 2de bezoek heb ik er 5 kamergangen gemaakt en kleine KP had daarna nog steeds lust naar meer:eek:. Jaren geleden dat me dat nog eens overkomen was!
Mijn favoriete club in 2024 was zonder twijfel Sharks. Sixsens eindigt op een mooie 2de plaats. Geen enkele andere club heeft me voldoende plezier geschonken om een podiumplaats te verdienen;).
Ik heb in 2024 75 verschillende meiden geneukt.
60 nieuwe meiden en 15 meiden waar ik eerder al eens mee gekamerd had.
De 75 meiden waren qua nationaliteit als volgt opgedeeld:
- 43 Roemeentjes
- 10 Oekraïense
- 6 Bulgaartjes
- 3 Chineesjes
- 2 Hongaartjes
- 1 Belgische (eerste P6 landgenote in meer dan 15 jaar!)
- 1 Servische
- 1 Nederlandse
- 1 Italiaanse
- 1 Turkse
- 1 Sloveense
- 1 Braziliaanse
- 1 Marokkaanse
- 1 Russische
- 1 Duitse
- 1 Hongaartje
Mijn top 3 meiden van 2024:
1. Ionela (Roemeense, privé Leuven/Hasselt)
Een op en top KP-meisje dat een totaalpakket aan PSE en GFE aflevert.
2. Alexandra (Bulgaarse, Sixens)
Halfzusje van Margarita. Een iets vollere meid, en qua taal helaas te beperkt, maar op kamer is het altijd vuurwerk met haar.
3. Andraa (Roemeense, privé Leopoldsburg/Hasselt)
Ook een iets vollere meid, alles mooi in proportie. Ze heeft een waar engelengezicht, tongzoent als de beste en is 1 van de weinige meiden die langer dan pakweg 5 minuten aan mijn genotsknots mag zabberen.
Deze 3 meiden zien mij in 2025 zeker terug, op voorwaarde natuurlijk dat ze niet onverwacht met de noorderzon verdwijnen, zoals zovelen het hen al voorgedaan hebben.
2024 was weer een leuk P6 jaar. Ik kijk er met veel plezier en voldoening op terug:biggrin:.
In 2025 zal het allemaal nog wat minder worden. Een nieuwe job zal me meer centjes opleveren, maar zal me al zeker de eerste maanden ook veel vrije tijd kosten.
Ach niet getreurd. Tot midden februari kan en zal ik er nog wat extra van profiteren en in het najaar, eens ik volledig ingewerkt ben, zal ik ongetwijfeld ook nog wat schade inhalen;).
KP... is in ieder geval nog lang niet uitgeneukt:fuck:!
mechelen
29 december 2024, 15:50
Mijn favoriete club in 2024 was zonder twijfel Sharks.
Kan je ook wat paspoortjes maken (voor zover ze nog niet bestaan) aub? :smoke: