PDA

Volledige versie bekijken : Corina (Roemeense) ex-HP/Samya

KanariePiet
30 november 2013, 18:15
Corina heeft hier blijkbaar nog geen eigen topic, dus lijkt het mij tijd om daar verandering in te brengen:cool:.

Hieronder het verslag van de ervaringen die ik verleden week vrijdag met haar heb beleefd:

Corina werkt nog niet lang in HP, maar toch had ik voor verleden week vrijdag al enkele keren met haar gekamerd. De kamergangen evolueerden van goed naar zeer goed, maar telkens had ik het gevoel dat er nog meer viel uit te halen. De aanhouder wint, dus verleden week vrijdag ben ik weer 3 keer met Corina op een kamer beland.

Ik ben die dag 9 uur in HP geweest en tijdens 8 van die uren heeft Corina me gezelschap gehouden. We zijn een kleine 4 uur samen op kamer geweest en de overige uren hebben we al kussend en knuffelend samen in de bar, in de kino, buiten en in de ruimte tegenover de douches doorgebracht.

Ik zat er fysiek eind verleden week eigenlijk helemaal door (zware week gehad) en was niet van plan veel te kameren. Corina haar verleidingstrukjes waren echter zo sterk, dat ik me toch 3 keer tot een kamergang heb laten verleiden (telkens kamergangen van ongeveer 1u15, waarbij ik voor 1u moest betalen). Op een bepaald moment heeft ze me op een zeteltje in de ruimte aan de douches gedurende een half uur zó hard opgegeild (kusjes, tongzoenen, droogneuken…) dat ik dacht dat ik spontaan ging klaargekomen, iets wat me al zeker 10 jaar niet meer overkomen is:eek:.

Op de kamer was de beleving ook eindelijk wat ik er al een tijdje van verwachtte: het tongzoenen werd inniger en inniger, het pijpen was telkens heel goed (de pijpbeurten mochten wel wat langer zijn). Beffen en vingeren kon Corina de voorbije kamergangen al appreciëren en nu kwam ze tijdens de seks ook eindelijk helemaal los.

Missio was telkens heel intiem, hondjes hebben we véél en lang gedaan en in alle mogelijke variaties (en naar goede gewoonte ben ik 3 keer klaargekomen tijdens dit standje) en vooral tijdens 1 van de cowgirls heeft ze zich helemaal laten gaan: ik kan niet precies uitleggen wat ze deed, maar ze deed het in ieder geval héél goed. En lang: ze is zeker 15 minuten bezig geweest. Ze heeft me net niet tot een orgasme kunnen brengen. Het was een kwestie van seconden. Ik kom hééééél zelden klaar tijdens cowgirl, dus dit was een straffe prestatie van Corina:freu:!

Corina is een DVP die nog steeds veel te leren heeft, maar ik moet zeggen dat mijn kamergangen met haar op korte tijd geëvolueerd zijn van goede kamergangen, waar de slagroom op de taart ontbrak, tot gevarieerde GFE-PSE kamergangen met uitstekende seks.

Raad ik Corina aan anderen aan? Als je gaat voor ‘the girl next door’ en de niet al te professionele seks, en als je bereid ben om ‘tijd’ in haar te investeren: ja! Als je gaat voor de éénmalige stomende sekssessie: nee.

Ga ik nog met Corina op de kamer? Uiteraard. Maar ik ga mijn pijlen de komende weken in HP toch ook op enkele andere meiden richten. Er zijn sinds kort immers een paar heel mooie nieuwe meisjes aanwezig (hopelijk blijven ze een tijdje) en mijn 'verbeteringsproject' met Corina kan ik ondertussen wel zo goed als afgerond beschouwen.

Nog een randopmerking: vlak voor onze laatste kamergang had Andrea blijkbaar Corina haar laatste 2 condooms uit haar handtas genomen (de nood was hoog bij Andrea haar gast) en Corina merkte dat pas op op de kamer, toen we aan het neuken wilden beginnen (dit typeert Corina haar (voor mij charmante) amateurisme). Corina moest beneden snel een paar condooms gaan halen en daar lag ik ondertussen zo geil als wat en met een staalharde Piet. Gelukkig zag ik de humor er wel van in en niet veel later zou Corina me 1 van de beste cowgirls geven die ik in jaren heb gehad. Yeeeeeehaaaaah!:biggrin:

Admin
1 december 2013, 18:17
http://www.6scout.de/images/member/bilder_68529_b3.jpg

http://www.6scout.de/images/member/bilder_68530_b3.jpg (http://www.hauspanthera.de)

Carlitos
14 december 2013, 01:44
Corina had me direct tijdens mijn binnenkomst verwelkomt, op een prettige manier. Daarna op de bank, waar ze me toch heel geil maakte. Naar de kamer, ging een kwartier erg goed, maar voordat we konden neuken, duurde het veel te lang voordat het condoom erom zat, veel te lang voordat mijn lul volledig in haar zat en daardoor mijn Duitse graden hardheid in Brinell naar het minimum was gezakt.

Er is dan een mogelijkheid om hem weer hard te krijgen, maar daar had ze geen zin in. Ze keek constant op haar horloge, dus ik vroeg hoeveel tijd we nog hadden, 5 minuten, maar mijn zin was nu ook over. Van €50 had ze niet terug, laten wisselen bij de theke en wegwezen. Herhalingsgevaar minus 10%. Op de vraag van een collega hoe ze was, antwoordde ik "shit". Stom van me, want de dames kletsen onder elkaar en voor mijn vertrek kreeg ik nog de wind van voren van haar. Ze was het er niet mee eens, dus geen kamer meer met Corina en geen kamer meer met de "verraadster".

Befke
19 december 2013, 13:16
Gisteren tijdens de Kerstviering heb ik deze jongedame leren kennen als een volgzame, vriendelijke en redelijk bekwame minnares.

Ze zoent lekker, pijpt goed maar nogal hard en rijkelijk handinzet, en ze neukt lekker afwisselend.
Herhalingsgevaar is echter minimaal: Geen klik.

Voodoodiver
4 februari 2014, 23:48
Mede door de lovende commentaar van KanariePiet deze dame maar eens aangeklampt tijdens mijn eerste bezoek aan HP.
Het begon allemaal heel belovend in een zithoekje in de bar: lekker TZ en een handje onder het ijsberenvel zorgden ervoor dat ik na een kwartiertje met haar naar de kamer ging. TZ ging verder, maar niet meer zo enthousiast als voorheen in de bar. Pijpen was op automaat.
Likken mocht met bijna gesloten benen en vingeren was volgens haar diep genoeg als je enkel haar clitje kon beroeren.
Toch maar tot de actie overgegaan, cd erom en toen kwam die grote tube met glijmiddel eraan te pas.
Misschien had deze dame deze dag al wat teveel klanten gehad: het was gewoon neuken en met de gedachten heel ergens anders zijn.
Dertien in een dozijn categorie. Maar goed dat het mijn eerste wip van de dag was: anders was ik gegarandeerd niet klaar gekomen.
Voor mij dus geen klik en ook geen herhaling ondanks goede looks en goede presales.

KanariePiet
5 februari 2014, 10:23
Corina...

1. Zoals ik in mijn recensie aangegeven heb: in Corina moet je tijd investeren. Mijn eerste sessie met haar was goed, maar zeker niet uitstekend. Pas na enkele sessies kwam ze volledig los en kon ik van een echte GFE spreken.

2. De service die Corina je biedt, is zwaar afhankelijk van de klik die je met haar hebt. De beter de klik, de beter de kamergang zal zijn. Mijn klik met Corina was uitzonderlijk goed, en ik heb dan ook enkele uitzonderlijk goede kamergangen met haar beleefd. Ik heb eerder in de algemene topic van HP echter al meermaals aangegeven dat ze zeker niet bij iedereen uitstekend presteert op kamer.

3. Hoewel Corina de voorbije weken volgens enkele collega ijsberen een professionelere, gemiddeld betere GFE begon aan te bieden, vond ik dat haar toenemend professionalisme de kwaliteit van de kamergangen net naar beneden haalde. Het lieve, spontane, klungelige was er wat van af en werd vervangen door oa zakelijker tongzoenen en een bus glijmiddel. Nu: als ik haar zei dat ik niet wou dat ze glijmiddel gebruikte, deed ze dat ook niet.

4. Verleden week maandag was het haar (voorlopig) voorlaatste werkdag in HP en ze zat toen al een tijdje met haar hoofd in Roemenië. Ze had dringend nood aan vakantie. Dit zal ook wel zijn gevolgen gehad hebben voor haar dienstverlening.

Zoals gezegd: sinds een week is Corina met verlof. Tegen mij heeft ze gezegd dat ze niet meer zou terugkeren uit Roemenië, maar ik verwacht dat ze binnenkort wel degelijk terug opduikt in Duitsland. Is het niet in HP, dan toch in een andere club.
Raad ik haar momenteel aan voor een kamergang? Om die vraag te beantwoorden, zal ik mijn eerdere stelling herhalen:

Raad ik Corina aan anderen aan? Als je gaat voor ‘the girl next door’ en de niet al te professionele seks, en als je bereid ben om ‘tijd’ in haar te investeren: ja! Als je gaat voor de éénmalige stomende sekssessie: nee.

Met nu die nuance, dat het 'girl next door' gehalte grotendeels verdwenen is en vervangen is door een professionelere houding.

KanariePiet
15 februari 2014, 07:04
Zoals verwacht: ondanks haar stellige bewering niet meer terug te keren van Roemenië, is Corina terug opgedoken in HP:cool:.

Peppino
9 maart 2014, 22:45
Ben afgelopen vrijdag voor de tweede keer met haar geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet uit gekozen had toen ze een week geleden bij me kwam zitten.
Ze valt eigenlijk niet echt op door haar uiterlijk of manieren,maar ik vond haar wel sympathiek.
Zoent goed,pijpt goed soms wel ietwat grof,maar wat bij mij bijzonder is met haar is het neuken......
Voor mij is ze heel erg krap wat er de eerste keer in resulteerde dat ik al kwam binnen één minuut en voordat ik
het woord wacht even ook maar tot een einde kon brengen..........
De laatste keer kon ik het wat langer volhouden maar eigenlijk wil ik veeel langer,beetje oefenen dus nog !

licky luke
10 maart 2014, 22:47
Ben afgelopen vrijdag voor de tweede keer met haar geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet uit gekozen had toen ze een week geleden bij me kwam zitten.
Ze valt eigenlijk niet echt op door haar uiterlijk of manieren,maar ik vond haar wel sympathiek.
Zoent goed,pijpt goed soms wel ietwat grof,maar wat bij mij bijzonder is met haar is het neuken......
Voor mij is ze heel erg krap wat er de eerste keer in resulteerde dat ik al kwam binnen één minuut en voordat ik
het woord wacht even ook maar tot een einde kon brengen..........
De laatste keer kon ik het wat langer volhouden maar eigenlijk wil ik veeel langer,beetje oefenen dus nog !

Inderdaad ... blijven oefenen!
Dat leverde KanariePiet ook telkens een betere sessie op...

Jester
15 maart 2014, 12:01
Afgelopen donderdag met Corina naar de kamer geweest. Ze kwam bij me in de sauna en had maar één doel. Naar de kamer. Ik was net binnen en dus ook niet geheel onontvankelijk voor vrouwelijke aandacht. Uiteindelijk liet ze me even met rust in de sauna. Ik had even online gecheckt of dit niet mogelijk één van de flopdames zou kunnen zijn. Ik ben geen HP-veteraan, die alle dames kent. Online bleek dat ik me er geen buil aan zou vallen. Collega recensenten bedankt.

Na de tijd gedoucht en samen kamer 4 opgezocht. Op de kamer was er sprake van een leuke sessie met geen heel voorspelbaar gedrag. Soms heb ik bij dames wel eens het gevoel dat er een eierwekker in het hoofd zit. Nee, ze had wat meer variatie. Technisch was het echter geen topper. Ze mag nog wel eens bij wat collega's gaan stage lopen. Combineer dat met het feit dat ze geen Optick-topper is en ik concludeer dat het leuk was. De 40 euro waren prima besteed, maar ik zal haar niet hoog op mijn lijst met 'herhalingsgevaren' zetten.

licky luke
16 maart 2014, 11:59
Ik herken je beschrijving, Jester.

Corina kan je heel goed opgeilen en als je daarin meegaat kom je vanzelf op een kamer terecht. Aldaar beginnen de steekjes te vallen, waarbij een duidelijk gebrek aan techniek en/of ervaring blijkt, wat na een zwoele presales natuurlijk een domper is. Ondanks de eerdere belofte van KanariePiet om haar het een en ander te leren is ze wat mij betreft toch niet voor het sexamen geslaagd...

In mijn geval (weer een tijdje geleden, maar nog steeds actueel) kwam ze op mijn schoot zitten en begon me heerlijk zacht te zoenen. Ik was in gesprek met Foots maar dat kon haar niet veel schelen en na een tijdje mij ook niet meer (excuses Foots). Ik had de nodige verhalen gehoord over haar dienstverlening (de meeste uiteraard van KanariePiet) en was werkelijk in de veronderstelling dat hij haar de nodige technieken had bijgebracht, zo te merken aan haar presales. Ze kriebelde lekker met haar handen onder mijn badjas en daar werd automatisch vrolijk op gereageerd. Ik heb haar richting een bankje gedirigeerd waar ze haar presales lustig vervolgd en me daarbij behoorlijk geil aankeek. Omdat ze me eerder die dag tijdens mijn tocht naar de kleedkamers al tegen de muur had gedrukt met enkele diepe tongzoenen, begon ik ervan overtuigd te raken dat het wel goed zat met haar kamerkunsten, dus ik vroeg haar om een sleutel te halen. Op de kamer sprak ik af voor een half uur (dus toch nog voorzichtig) en begon ze me te pijpen. Naar mijn smaak en mening veel te hard, waardoor ik haar moest afremmen, echter tevergeefs. Toen ze me een cd-tje omdeed en me wilde gaan berijden, deed ze ook dat zo hard dat ik even dacht dat ik mijn nickname naar Knak-lul moest gaan veranderen, dus dat heb ik ook maar gestopt. Met een redelijk lekkere handjob ben ik alsnog klaargekomen maar voor herhaling vond ik het niet vatbaar...

Blijkbaar zijn haar kunsten nog steeds dus niet op het niveau dat door de meeste (wellicht alle) ijsberen gewenst is...

We blijven geduldig en wachten betere resultaten ion de toekomst af...

licky luke
26 mei 2014, 07:44
Heren moderatoren, kan het topic van deze dame naar Samya worden verplaatst?

Op weg naar het terras, lopende langs de vele tafeltjes, werd mijn badjas al gegrepen door niemand anders dan Corina (nu dus ook ex-Panthera, althans for the time being)! Die had ik inderdaad de vrijdag daarvoor en de zaterdagochtend niet in Panthera gespot en de reden was nu duidelijk: ze zat sinds vrijdag in Samya bij haar vriendin Andra. Of dat een eindstation wordt wist ze nog niet, ze zat nog volop in de evaluatie...

licky luke
26 mei 2014, 08:08
Deels gekopieerd uit mijn clubrecensie...
Zaterdag 24 mei 2014, Samya revisited...

Op weg naar het terras, lopende langs de vele tafeltjes, werd mijn badjas al gegrepen door niemand anders dan Corina (nu dus ook ex-Panthera, althans for the time being)! Die had ik inderdaad de vrijdag daarvoor en de zaterdagochtend niet in Panthera gespot en de reden was nu duidelijk: ze zat sinds vrijdag in Samya bij haar vriendin Andra. Of dat een eindstation wordt wist ze nog niet, ze zat nog volop in de evaluatie...

Rond een uur of 3:00 ben ik Corina nog gezelschap gaan houden en na wat geknuffel zijn we op de begane grond op een kamer beland. Op zich voelde ik me een beetje stom want mijn plan was om niet meer te kameren, ervan uitgaande dat daar toch niks van kon komen. Toch had ik ergens een goed gevoel en ze zat in de bar heel lief vriendinnen-achtig te knuffelen en te zoenen, waardoor ik dacht: Ach, als ik Samya een second chance kan geven kan ik dat met haar ook doen... en dat heb ik geweten... Corina heeft sinds mijn sessie met haar in Panthera behoorlijk bijgeleerd en dan enkel en alleen maar in haar voordeel... zo kwam het dat ik uiteindelijk anderhalf uur afrekende (hoezo time flies when you're having fun?) en ze mij op de een of andere manier een voorschot op mijn nieuwe oogst proteïne had weten te ontfrutselen... de zoveelste verrassing op deze dag/avond/nacht...

Wat is er dan aan deze dame verbeterd, zul je vragen? Natuurlijk zal iedereen haar service voor zichzelf moeten beoordelen, ik kan alleen voor mezelf spreken en haar service vergelijken met mijn eerdere kamergang met haar in Panthera. Grappig is wel dat ze weet dat ze haar werk nu aanzienlijk beter doet dan voorheen, ze vroeg ook of ik dat gemerkt had tijdens de sessie...

Buiten de kamer vond ik haar een stuk losser en vrolijker, meer in voor wat grapjes en ook meer "aanwezig". Regelmatig rondjes lopen en oogcontact houden, dat soort dingen... Wat ze eerder ook al prima deed was een stuk presales, het opvrijen als een echte vriendin die langzaam in je kruipt, kusjes in je nek geeft, je streelt en dat soort GFE activiteiten.

Waar ze bij mijn vorige keer de mist in ging was op de kamer. Alsof ze daar meteen in de een of andere PSE versnelling moest overschakelen. Veel te hard pijpen, te snel een condoom erom heen willen doen, te hard neuken, GFE gehalte als sneeuw voor de zon verdwenen. Dat is dan ook denk ik de grootste verandering die ze in haar service heeft aangebracht, zo merkte ik deze avond in Samya. Op de kamer was ze lief en teder, kalm, bleef me langzaam opvrijen, geil aankijken, zachtjes kreunen (zeker niet overdreven!). Het pijpen (pmc) was prima, zacht, met gevoel en toegewijd. Zoenen over je hele body, strelen, alles was behoorlijk verbeterd en bracht mij in een zeer goede stemming. Met pijpen en handjob heeft ze me, geheel onverwacht, alsnog een hoogtepunt bezorgd en daar kan ik haar alleen maar over complimenteren!

Bubbelbader
29 juni 2014, 20:43
Heeft deze madam nu wat korter haar rood/rossig haar, en afgelopen vrijdag aanwezig met een roze heup bandage?

Sjeufke
29 juni 2014, 20:49
Rood rossig haar hoort bij Marina (Russische)
Bedoel je deze dame?
7907

licky luke
29 juni 2014, 21:10
Heeft deze madam nu wat korter haar rood/rossig haar, en afgelopen vrijdag aanwezig met een roze heup bandage?

Wel rood (geverfd), doch niet rossig...

Bubbelbader
30 juni 2014, 09:37
Marina herkende ik meteen. Al was er geen gelegenheid haar te schaken. Die heeft heel wat kamertjes gemaakt.

Corina liep ik tegen heur lijf nadat haar vriendinnetje ergens in een hoekje aan het viespeuken was. Staand wat smalltalk en al ras kusjes en tongen. Snel stelde ze de sleutelvraag. Ik had het eigenlijk niet moeten doen. Standaard Hoermeense afwerksex. Alles snel, snel, snel, als moest ze de bus halen... Ik kreeg tijdens de sessie een Dacia Duster gevoel. Aan de buitenkant ziet het er best aardig uit, je komt er mee over de eindstreep maar het maakt nogal wat herrie en is vrij oncomfortabel. Nadat ik netjes haar mondje had afgevuld deponeerde ze het zaakje half op de handdoek, half naast de handdoek. Degene die na mij op dezelfde kamer was en in een natte plek lag, ik beken gedeeltelijk schuld.

We hadden duidelijk voor dat we op de kamer gingen een betere klik dan op de kamer zelf. Ach zo vergaat het soms. De druk was eraf. Later een veel betere sessie gehad met mijn donkere vriendin.

licky luke
30 juni 2014, 10:30
Alles snel, snel, snel, als moest ze de bus halen... Ik kreeg tijdens de sessie een Dacia Duster gevoel. Aan de buitenkant ziet het er best aardig uit, je komt er mee over de eindstreep maar het maakt nogal wat herrie en is vrij oncomfortabel.
....
We hadden duidelijk voor dat we op de kamer gingen een betere klik dan op de kamer zelf. .

Zeer herkenbaar van mijn eerste sessie met haar in Panthera.

Kort geleden, toen ze eventjes in Samya was, was het een stuk beter.

Al met al heb ik haar toch naar het archief verplaatst, met geen herhalingsgevaar meer.

Er is nog zoveel anders om te ontdekken...:biggrin:

Pietjepik
30 juni 2014, 14:04
ze zat me heerlijk rustig en lekker te tongzoenen terwijl ik me klaarrukte na een interessante sexbeleving met haar. terwijl ik het sperma over het bed spoot fluisterde ze zachtjes in mijn oor hoe geil ze het vond om te zien hoe ik klaarkwam.
Leuk en lekker meisje :freu:

Sphinx
25 juli 2014, 22:25
geknipt uit mn bericht

Daarna een uurtje kalmaan, wat lezen om wakker te blijven en op een gegeven moment staat er een dame met knalrood haar over mn schouder mee te lezen. We raken aan de praat en ik blijk met Corinna te maken te hebben, een dame die ik in het begin van haar carrière misschien af zou hebben gewezen, maar aangezien ze me daarna op een lekkere zoen verraste heb ik haar door laten. Of er na Marina's uitgebreide service nog een derde plof in zat waagde ik hardop te betwijfelen, maar voor een potje neuken was ik nog wel in. Terwijl Corinna een sleutel haalt wordt ik nog bijna door een mollige Dominicaanse geschaakt, maar haar greep onder mn handdoek blokkeer ik nogal direct:"bin schon besetzt"

Op kamer heeft Corinna de rust die ze in haar verleiding inbouwde gelukkig niet overboord gegooid, en me zelfs grotendeels het initiatief gelaten. Tuurlijk, na Marina kan je dit ondanks de duur van een uur hoogstens als een uitgebreid toetje beschouwen, maar deze racebeer kon het best goed vinden met Corinna. Af en toe een paar keer vriendelijk afremmen of bijsturen (ze gebruikte haar handen nog wat veel bij haar fanfare), maar ze was lekker belastbaar in doggy, en dan heb je bij deze racebeer een streepje voor. WGSA-rating: 7.9/10 (noot: uitgebreider onderzoek noodzakelijk)

Vendezz
31 augustus 2014, 13:57
Corina heeft zich nu definitief gevestigd in samya.

Alexander de Grote
8 september 2014, 02:07
====> Park Sauna Residenz!

licky luke
8 september 2014, 07:36
====> Park Sauna Residenz!

Aha !

Saampjes met Andrea vertrokken naar PSR?

Kijken of ze daar nog triootjes kunnen doen....

Lijkt me een betere plaats voor Corina dan Samya... maar voor Andrea?

Mogelijk is dit ook enkel een "uitje" om PSR te proberen.. nieuwe dames krijgen daar immers de eerste dagen vrij entree...

Alexander de Grote
8 september 2014, 08:50
Aha !

Lijkt me een betere plaats voor Corina dan Samya... maar voor Andrea?

In de tijd dat ik daar was, draaide Andrea 4 kamers en Corina bleef steken bij eentje. Maar Corina is wat rustiger dan Andrea, niet zo'n jaagster. Waren wel bang voor het overtreden van enkele vaste regels daar, met boetes als gevolg. En ik heb wel wat leuke dingen gehoord over HP en wat daar allemaal loos is. Waar of niet waar, het zijn Roemeense vrouwen dus je weet het maar nooit.

Beide dames zijn er nu een dikke week.

MiniME
8 september 2014, 19:05
In de tijd dat ik daar was, draaide Andrea 4 kamers en Corina bleef steken bij eentje. Maar Corina is wat rustiger dan Andrea, niet zo'n jaagster. Waren wel bang voor het overtreden van enkele vaste regels daar, met boetes als gevolg. En ik heb wel wat leuke dingen gehoord over HP en wat daar allemaal loos is. Waar of niet waar, het zijn Roemeense vrouwen dus je weet het maar nooit.

Beide dames zijn er nu een dikke week.

Dat wordt nog leuk dan in PSR. Als er ergens een club is waar veel regels (en boetes!) zijn is het PSR (en Babylon)! Handy gebruik in club = 10 euro, etc.

KanariePiet
3 januari 2015, 18:18
Gisteren heb ik voor het eerst in dik 7 maanden in PSR nog eens met Corina gekamerd, waardoor zij nu de eerste en uiteraard enige DVP is die ik in 3 verschillende saunaclubs (HP, Samya en PSR) geneukt heb :eek: (en nee, ik ben haar daarvoor niet bewust 'achterna gereisd' :tongue:).

Haar service was gisteren oké zonder meer: uitstekend tongzoenen, een te zachte pijpbeurt en goed neuken in meerdere standjes. De grote klik van destijds was er niet.

Een herhaling hoeft niet meer zo onmiddellijk, tenzij ze misschien nog eens in een nieuwe club zou gaan werken ;):cool:

Tjeppah
3 januari 2015, 20:22
Een tijdje terug met deze meid gaan kameren. Aangezien het al 13.45 u was en ik nog geen lunch had gehad ben ik na binnenkomst eerst naar het restaurant gegaan en heb ik daar wat gegeten. Daarna relaxed met verschillende dames gepraat en lekker van de wellness genoten.
Ik denk dat het al tegen 17u liep toen ik in gesprek raakte met Corina.
Ik was op weg naar de bioscoop toen Corina me aansprak en min of meer mij de doorgang naar de bioscoop belemmerde. We hadden slechts drie zinnen met elkaar gewisseld voordat ze me op een vreemde manier begon te tongzoenen. Het leek een beetje op wanneer je voor de eerste TZ. Ze probeerde haar tong helemaal in mijn mond naar binnen te werken. En wanneer de tong dan qua grootte vergelijkbaar is met een biefstukvan 150 gr dan kan je voorstellen dat dit geen kleine klus was !!!
Omdat ze een erg zachte tong en lippen heeft was de TZ toch gek genoeg niet onaangenaam. Ze had me hiermee genoeg overtuigd om samen met haar naar een goede film in de bioscoop te gaan kijken die heden avond gedraaid werd.
De film was mooi maar ik vond het verhaal wel een beetje tegenvallen. Aangezien Corina blijkbaar de film minder kon waarderen begon zij me op te warmen door een flinke TZ en pijpsessie.
Nadat al mijn spieren in me lichaam waren opgewarmd heb ik Corina een sleutel laten halen.
Op de kamer was het TZ rustiger en daardoor ook beter. PZC was goed maar voor mij wat te zacht waardoor de beleving een stuk minder is. We hebben elkaars gevoelige plaatsjes nog verwend en ik heb haar stevig doorgeneukt in missio en doggy. Het zicht van haar borsten was mooi toen ze me in cowgirl klaar liet komen. Het is ook fijn om dan met deze borsten, cup c waarbij enigsinds de richting bepaald is door de zwaartekracht, te spelen.
Ze geeft goede presales. Al met al een goede, soms een beetje vreemde maar geen spetterende kamergang gehad. Maar het was zeker goed genoeg om de volgende keer nogmaals met haar naar de kamer te gaan. En dan eens kijken of er meer uit een kamergang met Corina te halen is. Na de kamergang met Corina heb ik nog lekker van de wellness genoten en verder gerelaxed.

Tjeppah
28 januari 2015, 16:35
Een tijdje terug weer eens in deze club geweest. Eerst relaxed met verschillende dames gepraat en lekker van de wellness genoten.
Toen ik lekker op een ligbed in de relaxruimte aan het bijkomen was van een sauna en whirlpoolsessie kwam Corina bij me liggen. Corina heeft voor mij niet de wow factor ondanks dat ze een paar mooie echte borsten met heerlijke tepels heeft maar ze is zo lief meneer Na een leuk gesprek dat we hadden kwam ze al snel tegen me aanliggen en begon haar hand me lekker over mijn borst te strelen en lieten de eerste tongzoenen niet lang op zich wachten.
Nadat Corina me aardig had opgewerkt en gevoeld had wat voor effect de presales op me hadden gehad heb ik haar een sleutel laten halen.
Ze heeft zachte lippen, het tongzoenen is soms te wild en PZC is vaak wat te zacht. Toen ik dit aangaf werd het beduidend beter. Ik heb haar in diverse standjes geneukt. Maar ik ging schijnbaar te hard tekeer en vroeg me het rustiger aan te doen. Hieraan heb ik natuurlijk wel gehoor gegeven. Het zicht op haar borsten is erg mooi toen ze me in cowgirl klaar liet komen. Het is ook fijn om dan met deze borsten, cup c waarbij enigsinds de richting bepaald is door de zwaartekracht, te spelen.
Ze geeft goede presales. Al met al een goede kamergang gehad. De aftersales van Corina waren ook dik in orde.

Tjeppah
28 mei 2015, 22:32
Met Corina weer 1/2 u naar de kamer geweest. Ik heb haar erg hard geneukt tegen de muur en in andere standjes. Ook nog andere 'kinky' dingen met haar gedaan. Ze stond hier wel voor open. Ze vond dit erg geil. TZ blijft erg goed met haar. PZC was eerst te hard toen ze dit merkte vroeg ze of het zachter moest doen. Toen was PZC wel goed. Nmc was erg geil en ook zeer goed. Desondanks was het erg materialistische geworden. Zeggen dat het al tijd was terwijl wel nog zeker 5 minuten hadden, puur om een extra half uur te scoren. Net voor het verstrijken van de tijd ook minder actief te worden ook om bovenstaande reden. Het is ook daarom dat ik niet ben klaargekomen. En dat is iets wat zelden gebeurd