PDA

Volledige versie bekijken : Ella (Roemeense)



foefel
1 december 2013, 22:28
Vrijdag mijn vrijkaartje verzilverd en het was om 14 uur zeer rustig.
Ik werd een paar keer aangekeken door een jong meisje in een blauwe bikini.
Maakte een handbeweging en ze kwam langs me zitten, haar naam was Ella uit Roemenie.
Ze is een klein mager meisje met halflang bruin haar.
Na een kort gesprekje in het engels vroeg ik of ze tongzoende omdat bij Heaven7 dat niet alle meisjes doen.
Ze vertelde me dat het op de kamer geen probleem was en dat heb geweten het was uitstekend.
Ook het pijpen ZC was vol overgave en ze liet ze uitgebreid beffen tot ze klaar kwam.
Alles bij elkaar opgeteld was de service van deze leuke meid reden voor een volgende keer.

Breezahlover
17 december 2013, 12:59
Onlangs ben ik twee keer met Ella op de kamer geweest. Inderdaad, zoals foefel aangeeft, een leuke meid die voor herhaling vatbaar was. De derde keer was afgelopen week. Uiteraard ben ik na binnenkomst meteen op zoek gegaan naar Ella, maar ik kon haar niet vinden. Om de tijd te doden dan maar een half uurtje met een andere dame geboekt.

Oeps, dat viel bij mevrouw Ella niet in goede aarde! Nadat ze me te verstaan had gegeven dat ze het maar niks vond dat ik naar andere dames keek, laat staan met andere dames ging kameren, keerde ze me de rug toe en weigerde botweg elk verder contact....

Gelukkig loopt er in de heaven nog meer leuks rond :-)

Al met al: leuke meid, maar een beetje jaloers aangelegd.

Pietjepik
19 december 2013, 09:02
is een spelletje, dit exacte gedrag vertoonde ze ook bij mij. Een geraffineerde dame....

Breezahlover
13 februari 2014, 14:00
Allemaal opgelet: Deze dame is weer terug in H7, en haar gedrag is nog niet veranderd. Ik herkende haar vanmorgen en groette haar netjes, zonder de intentie om te gaan kameren. Ze vroeg of ik nog wist hoe ze heette; een vraag waarop ik helaas ontkennend moest antwoorden. Daarna zette ze haar treurige hondengezicht op en vertelde me tussen neus en lippen door dat ze me haatte. Omdat ik met andere dames naar de kamer was geweest....
Moet niet gekker worden, daar in H7.

Gelukkig waren er vele dames die wel vriendelijk waren en een prima service leverden. :)