PDA

Volledige versie bekijken : Arina (Russische)



bad pritt
3 december 2013, 11:50
Arina
Russin
midden dertig.
zeer mooi lichaam, strak, brunette.
170 cm.
verleden in veel grote Frankfurtse clubs
voordeel: geweldige bedreven profie
nadeel: profie

Ik heb paar mind blowing goede dates met haar in Penelope gehad en 1 date in van Goch,
De dates in Penelope waren super, in Van Goch hield ze wat in.

Uit de Penelope thread:
Daarna de enige fkk vrouw, paar dagen werkzaam, kerst is duur zei ze, naam gevraagd op de trap naar
beneden, kamer 8 gevraagd overal spiegels, russische ilona werd mijn beste pse
dit jaar. Pzc zet ik in de top 3 ever, ongelofelijk goed, alles van het opwarmen met pussysliding en kussen van het hele lichaam,de liezen bewerken met haar nageks, haar inzet, werkethiek, super tongzoenen, de illusie die opliep, haar aftersales met een blik, lach aanraking, kort gesrek allemaal top bij deze zeer knappe dame.Ga voor haar volgende week terug of neem een andere poolse of russische, dit lag mijlenver boven de gemiddelde penelope en roemeense aanpak.En zou ik in elke saunaclub als top aanmerken. Overal gewerkt, woont in de buurt en wil niet
reizen, lucky Penelope, lucky me, wat een Absolute topper...ILONA heet ze. ( zo heette ze in Penelope, in fkkk van Goch heet ze Arina) Ook een super mooi lichaam en erg knap.

Peppino
5 januari 2014, 14:32
Gisteravond ook kennis gemaakt met deze dame !
Ging met een ietwat gespannen gevoel richting Goch,mijn vertrouwde schatje was immers
voor een maand met vakantie,terwijl ik er toch al gauw zo'n 100 keer geweest ben !
Onderweg zit je dan alweer te denken die of die nee misschien die........nou eerst maar
eens afwachten hoe groot het aanbod is !
Bij binnenkomst rond zes uur was het erg rustig daar,drie of vier beren en 'n tiental dames.
Na de gebruikelijke dingen even aan de bar wat drinken en rondkijken.
Veselina en Sveti die in mijn hoofd zaten zag ik niet,Sarita op dat moment ook niet.
Paar dames zaten aan de tafel te eten waaronder Arina,heb haar al heel vaak gezien
en bekeken als ze elegant voorbij paradeert.......
Toen ze even later plaats nam op een bankje dacht ik zal ik dan toch maar eens bij haar
gaan zitten,heb soms wel eens wat gebrek aan zelfvertrouwen op zo,n moment en dan
bij zo'n mooie vrouw !
Nou dat was heel snel over toen ik bij haar zat,ze geeft je direkt een vertrouwd gevoel,
praat volop in goed Duits,een hele spontane leuke vrouw.
Haar gezichtsuitdruk als je haar ziet lopen doet dit niet direct vermoeden,zo zie je maar weer !
Ze schijnt Oekraïnse te zijn en ik vind dat haar gezicht en kleine ogen dit bevestigen......
Na een half uurtje op de bank hebben we een kamer opgezocht,daar hebben we staand
zeker 10 minuten gekust en geknuffeld,'t is echt een lekker ding...
Toen we het bed op gingen vroeg ze hoelang ik blijven wil,tja ligt eraan hoe het loopt !
Dat werd dus een uur,maar 't liefst zou je nog veel langer bij haar blijven.....
Ze gaat met heel veel gevoel te werk,pijpwerk is perfekt als je niet op het grovere werk staat tenminste.
Neuken ga je eigenlijk al een beetje vergeten,zo lekker doet ze het !
Hebben we uiteindelijk wel gedaan in doggy,wow als je dan dat mooie lijf voor je ziet........
Dat mooie kontje wat ze lekker omhoog steekt en die smalle taille die je vast houdt,
ging ik niet langer dan 5 tot 10 minuten volhouden !
Heb haar nog een klein presentje gegeven bij het afrekenen,Arina is echt een aanrader !
Hoop nog eens van haar te mogen genieten,je weet nooit hoe lang ze blijven....
Ik was blij dat ik snel bij haar ben gaan zitten want de rest vd avond was ze continu
bezet,er waren ook wat meer gasten bijgekomen en wie haar eenmaal kent.........

GrandCru
13 januari 2014, 09:27
Ik heb vrijdag een prima sessie met deze mooie dame gehad. Ik moest een beetje wennen aan concept dat de dames allemaal op bankjes zaten. Van ver kun je ze niet zo goed beoordelen. Ik had Arina al zien rondfladderen, als enige topless. Ik zat eerste even naast Julia maar kreeg totaal geen klik en vond haar ook niet zo aantrekkelijk (van dichtbij). Met Arina had ik dat wel. Op de kamer volgde een hemelse blowjob voorafgegaan door lekker wat knuffelen en zoenen en afgemaakt in 69. Een echte GFE en ik kan haar dan ook iedereen aanraden. Echt een dame om voor terug te komen.

Rood
15 januari 2014, 10:49
De julia die je omschrijft is dat het meisje met stijl bruin haar en een spleetje tussen haar tanden? Tatoe op enkel????

Opa57
30 maart 2014, 19:24
Wat boven beschreven wordt klopt helemaal.. Wat een heerlijke vrouw om een uur mee te kamers.. Heb in de algemene topic mijn enthousiasme over deze dame al weer gegeven, misschien niet de mooiste maar, indien de klik er is en die is er als je haar met respect behandelt, qua vriendelijkheid en meegaandheid ben ik er weinigen zo tegen gekomen.
En geloof mij, dat waren er een 'paar' bij deze AOWer..
Herhaling gevaar heel groot !!