PDA

Volledige versie bekijken : Violetta (Roemeense) FG/Sun Temple



Megaboob
3 december 2013, 23:29
Violetta
Roemeense dame
Leeftijd 23 jaar
Mooi lichaam, met fraaie borsten, maatje B/C, naturel.
Lengte ca 1.70m
Talen: Duits/Engels/Roemeens
Haar service: Z, TZ, PZC, PMC, NMC

Goddank kwam er even laten een jonge Roemeense op een bank zitten, de 23 jarige Violetta (vandaag eerste dag vertelde ze, afkomstig uit Planet Eden, van dezelfde eigenaar.) deze dame had in ieder geval een slank en strak figuur, een B/C cup, en lang haar. helaas een niet geweldig knap wat spits gezicht, en een lilijk gebit, en helaas een niet welriekende mond. Maar gezien de opties stak zij er met kop en schouders bovenuit voor mij, en was ze bovendien vriendelijk. Dus toch de gok gewaagd, naar de kamer gegaan met haar, alwaar ik, om 21.15 haar eerste klant van de dag was !?! vertelde ze me. Dan moet het wel heel dramatisch zijn met de bezoekersaantallöen in Sun Temple helaas, want dit was mijns inziens oprecht de enige dame in de club die "do-able" :gruebel: was. Nogmaals, met respect naar de andere dames, en verwijzing naar de disclaimer dat dit mijn zienswijze en ervaring is.

Op de kamer hebben we ons beiden onkleed, ze heeft dus wel een zeer fraai lijf gelukkig, en mooie naturelle stevige borsten en mooie lange tepels. Ze vroeg ook netjes of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden, dat ervaar ik als positief. Ik wilde graag met condoom, want de staat van haar gebit en de lucht die daar vanaf kwam wilde ik niet om mijn onbeschermde jongeheer hebben. Ook heb ik afgezien van tongzoenen, hoewel ik daar normaal gesproken een groot liefhebber van ben. dat zijn behoorlijk wat compromissen die de boobmeister daar sloot met zichzelf. Pijpen met condoom was gelukkig wel goed, met goede inzet, variatie, en was zowaar lekker te noemen. Ik wilde ook met haar heerlijke borsten spelen, en ook dat vond ze lekker en prima, dus heerlijk aan haar lange gevoelige tepels gezogen, wat ze duidelijk plezierig vond, en ik ook. Mijn jongeheer kwam tot leven, sex in cowgirl was het logische gevolg, en dat ging goed, hoewel ik helaas nog niet klaarkwam, maar dat lag meer aan mij dan aan haar, inzet was goed. gevraagd of ze me klaar wilde trekken, terwijl ik aan die zalige borsten kon sabbelen, en dat was een positieve optie voor ons allebei, dus zo gezegd, zo gedaan, en naar een bevredigend hoogtepunt gebracht met de hand. Netjes :lostit: schoongemaakt door haar, even nagepraat, en na ca. 25 minuten van kamer vertrokken. Op zich toch een redelijk tevredenstellende sessie geworden met enkele cruciale beperkingen, maar door mezelf aan mezelf opgelegd in dit geval. netjes 50 Euro afgerekend.

Opa57
5 december 2013, 17:50
Violetta
Roemeense dame
Leeftijd 23 jaar
Mooi lichaam, met fraaie borsten, maatje B/C, naturel.
Lengte ca 1.70m
Talen: Duits/Engels/Roemeens
Haar service: Z, TZ, PZC, PMC, NMC


Deze omschrijving lijkt verdacht veel op de dame die ik vandaag heb ontmoet alleen vandaag heette zij Eva.. (zou dezelfde kunnen zijn met roodachtige zwangerschap streep op haar buik?)

Megaboob
5 december 2013, 22:08
De door Opa57 genoemde eva is toch zeer waarschijnlijk een andere dame dan de door mij genoemde Violetta. ik vermoed dat Violetta het na een dag wachten op een klant tot 21.15 al helemaal gehad heeft met Sun temple, en weer vrolijk terug getransfereerd is naar Planet eden...Violetta had in ieder geval geen zwangerschaps-strepen, en heeft naar mijn beste inschatting nog nooit kinderen gehad, daarvoor zagen haar buik en haar borsten er te gaaf uit.

Opa57
6 december 2013, 13:11
Ok, 'mijn' Eva werkte er pas 3 dagen, vandaar mijn vermoeden. We laten Eva gewoon staan, hoewel ik me ook kan voorstellen als de klandizie op dit peil staat
ze ook weer zal vertrekken, er moet wat verdient worden, mede voor haar 2 kinderen. Trouwens, zij is 30 jaren jong en geen 23...