PDA

Volledige versie bekijken : VJ (beter laat dan nooit)



vrije jongen
8 december 2013, 00:13
De laatste weken weer wat nieuwe topics hier en het werd maar eens tijd om me ook eens voor te stellen:tongue:. Ook handig voor de ‘Miss IJsbeer’ verkiezing, want met de nieuwe regels heb ik wel een overzichtje nodig…

Beginnen dan maar:

Woonplaats: de mooiste stad achter de Duinen, Den Haag dus
Leeftijd: inmiddels ook geen twintiger meer:cool:
Beroep: you wouldn’t believe me if I told you, maar gewoon een normale baan, salaris net iets boven modaal… maar nog lang geen Balkenende norm of zo.
Hobbies: breien, puzzelen en tuinieren… zonder gekheid, who the fuck cares?!. In de zomer beetje mooiweersporten en festivalluieren… met de bijgaande pilsjes die altijd belangrijker zijn dan het hoofdprogramma; in de winter kroegtijgeren of op de piste, met nog steeds enige focus op het gouden gerstenat…. o ja, af en toe vergrijp ik me ook gaarne aan een Roemeentje.

Nick uitleg: in tegenstelling tot wat velen denken, heeft het weinig met mijn huwelijkse status te maken… maar is het een verwijzing naar de creaties van mijn stadsgenoten KOOT en BIE. Over een jaar of twintig ben ik ook van plan mijn nick te wijzigen in ‘Morrekop’. Naar mijn appartementje verwijzen met ‘Maison Pretty Boy’, werkt overigens averechts bij de dames:cool:.

VJ en de betaalde ‘liefde’

Zoals de meesten ben ik er een beetje ingerold. Na een tijdje droogstaan, wandel je eens wat langs de ramen in de buurt. In den beginne – nu een goede 3 jaar geleden – werd zeer onregelmatig eens een meisje aangedaan… het was eens wat anders dan rukken, al had het in de verste verte niks met ‘echte seks’ te maken. Dit was altijd een snelle wip tegen standaard tarief; financieel viel het niet eens op tussen die andere plekken waar je zo af en toe eens een paar tientjes achterlaat.

Ooit zal ik me nog eens gaan wijsmaken dat het beter hierbij had kunnen blijven, maar je gaat eens wat op internet lezen… en al snel lees je sprookjes over clubs met tientallen naakte meisjes die een setje handelingen uitvoeren, die je bijna aan ‘normale seks’ doen denken. Daarnaast bleek het bij de Mof allemaal ook nog een stukje voordeliger en grootschaliger te zijn.

In een dronken bui eens een treintje naar Duisburg geboekt om de Vulkaan te bezoeken… en misschien ook een saunaclub de volgende dag; dat is nu een dikke 2.5 jaar geleden. Tja, zo ben je ineens een sekstoerist. Duisburg was toch voornamelijk trappenlopen en hetzelfde als thuis, met twee dates: zowel de slechtste als de beste ‘raamdate’ die ik heb gehad, ik kan je de kamers nog precies aanwijzen;). De volgende dag naar Acapulco; eerste keer saunaclub. I liked what I saw! Slechts een sessie, die ik nu als matig zou bestempelen, maar toen de absolute top van mijn p6 ervaringen was… daarna nog een meisje dat heel lief was, maar niet met me wilde kameren:frown:… is me later nooit meer overkomen, ik weet nog precies wat ze droeg, welke studie ze wilde doen en wie haar favoriete kunstenaar is… een paar maanden geleden in Samya weer tegengekomen.

Het plan om te minderen met de ramen en ‘iets vaker’ naar Duitsland te gaan, bleek in de praktijk te betekenen dat ik de ramen niet meer bezocht en langzaamaan steeds vaker naar de oosterburen afreisde. Afgelopen week was mijn eerste raambezoek sindsdien… en ik heb in Frankfurt nog eens een barslechte date gehad in een laufhaus. Voor de rest alleen Saunaclubs… al ben ik op vakantie in Praag ook een paar keer naar een privehuis geweest. Een teken aan de wand van de rol die de ‘betaalde liefde’ inmiddels in mijn leven speelt en ook financieel is het inmiddels met afstand mijn duurste ‘hobby’… af en toe moeilijk uit te leggen waar ik mijn centen toch aan uitgeef. Maar de seks die ik af en toe heb…

Als ijsbeer bind ik me niet snel aan een club en wil graag zien wat er allemaal te koop is. Als ik twee keer binnen een maand in dezelfde club ben, heb ik al snel het idee in een herhaling van dezelfde film te zitten. Ik wissel dus nogal af tussen clubs (waardoor menigeen denkt dat ik veel vaker in Duitsland ben dan echt het geval is), het is overigens wel grappig dat ik een stuk ‘trouwer’ ben aan mijn meisjes. Als het goed was, is de kans erg groot dat ik op herhaling ga:).

In een paar jaar verander je als ijsbeer ook behoorlijk. In het begin heb ik wel eens gezegd dat mijn kamerwens is samen te vatten als: ‘een mooi meisje dat in een goede bui is’. Inmiddels ligt de lat toch wat hoger. Het ontdekken van clubs waar service boven alles staat, heeft ervoor gezorgd dat ik ook steeds meer van mijn kamergenotes verwacht… het feit dat ik zelf ook steeds minder als een lompe boer rondloop, helpt hier gelukkig wel bij. Nog steeds durf ik te stellen dat de instelling van een meisje met afstand het belangrijkste is; ik geef nog steeds geen flikker om technische capaciteiten… maar er moet op zijn minst een poging worden gedaan (ik denk aan Rihanna in LR die helemaal gefrustreerd raakte omdat het haar niet lukte me goed te pijpen).

De seks is hoe langer ook steeds beter. Inmiddels laat ik me steeds vaker verleiden door een meisje dat echt ‘zin’ in me lijkt te hebben… en ga niet meer blind achter het mooiste snoetje aan. Het bezoeken van clubs die op ‘service’ draaien zorgt er ook voor dat de gemiddelde kamergang inmiddels van heel behoorlijk niveau is. Toch zijn mijn favoriete ervaringen nog altijd in normale clubs geweest, waar je af en toe een meisje tegenkomt dat vindt dat je de leukste hoerenloper ooit bent:eek:.

Redelijk snel na mijn eerste clubbezoeken kwam ik dan ook op forums terecht. Ik vraag me af of ik me ooit aangemeld had als je IJBF had kunnen lezen zonder ingelogd te zijn. Toen nog heel groen en naief, inmiddels wat cynischer. Op het moment een handvol forums die allen hun eigen focus hebben wat clubs betreft en me samen dus een aardig beeld geven van wat gaande is. Het is wel goed opletten wie er schrijft, zeker op internationale forums is alles geweldig… maar ook hier lijken de standaarden veelal op de Wallen te zijn gebaseerd:rolleyes:; het aantal schrijvers waarbij ik op het oordeel af kan gaan, kan ik op inmiddels op een hand tellen. De discussies hieromtrent zijn ook hilarisch met allerlei clubstrouwe ijsberen die zonder elders te zijn geweest menen van alles te weten; hilarisch maar ook vermoeiend. Maar goed, zoals de Roemeentjes me hebben geleerd: ‘Egal’.

Met veranderende ijsberen, veranderen ook de lievelingclubs… het feit dat de clubs zelf ook grote sprongen kunnen maken, maakt het alleen maar ingewikkelder. Als clubhopper, kan ik bij de meeste clubs wel iets vinden om naar uit te kijken. Voor ik naar een club ga stel ik me dan ook in op wat ik kan verwachten. Voor goede service zijn het de kleinere clubs die opvallend genoeg ook allemaal (ondanks dat ze in NRW zitten) FKK zijn. Plekken als Freude, Luderlounge, Neby, Bernds, Babylon, etc. Voor gezelligheid – medegasten en meiden – heb je dan GT, LR, PHG, Samya, etc. Het afgelopen jaar is daar dan Haus Panthera bijgekomen, die op goede dagen beide zaken prachtig combineert. Hoe dan ook is heel NRW kinderspel bij de grote clubs in Hessen. De party is niet speciaal beter en de service is ook geen zekerheid, maar de opzet van de clubs hier geven je het gevoel op schoolreisje te zijn. Oase was lang de favoriet, maar het afgelopen jaar heeft World deze plek tamelijk makkelijk overgenomen.

Nu de rookie mod MJ heeft besloten de ‘Miss IJsbeer’ verkiezing anders aan te pakken, moet ik maar eens een lijstje van clubs gaan maken… voordat ik met namen ga komen.

Ik zal maar eens beginnen met de clubs die ik slechts een enkel bezoek heb gebracht (moment opname dus). Alfabetisch en met de verkiezing in het achterhoofd, geeft een sterretje aan dat ik hier in 2013 niet ben geweest.

Andiamo: In het pittoreske Villach. Mooie club met mooie meiden en mooie prijzen. Voornamelijk Italiaanse gasten, die kennelijk weinig eisen hebben. De beloofde service was al dusdanig laag, dat ik weinig zin in kameren kreeg. Het leukste was nog die (kwa seks matige) dame die ik kende uit GT en kennelijk medelijden had, na me vlak daarvoor te hebben verzekerd dat ‘nobody kisses in this club’. De volgende keer rijd ik gewoon door.

Bernds Sauna club*: De moeder aller saunaclubs. Een eenmalig bezoek waarbij er weinig aantrekkelijke dames waren. Wel een leuke sessie gehad met Nederlandse Mara, maar uiteindelijk lopen er in de andere serviceclubs mooiere meiden rond met vergelijkbare service.

Golden Dreams*: Best een leuke club met ontzettend vriendelijk personeel. Door het lage aantal gasten echter weinig sfeer en vooral veel rondhangen. Poolen met de meisjes was leuk, maar de ene kamergang die ik heb ondernomen was dramatisch. Voor de rest ligt de club een beetje uit de route, waardoor ik hem niet zo snel in mijn weekendplannen zal opnemen.

Heaven 7*: Een keer een leuke avond gehad toen je nog gewoon kon doorzuipen voor 30 euro. Een nette club voor de prijs, met onervaren meisjes die heel wisselend kunnen zijn op de kamer. Ik kom er nog wel eens een keer… al zijn de berichten er niet echt op vooruit gegaan.

Mondial: Het zusje van Samya. Wederom behoorlijk goed voor de prijs, alleen is de Turkenpuff service niet wat ik zoek. Wel veel leuke meiden en een goede sfeer. Aan de ene kant heb ik er weinig te zoeken, aan de andere kant denk ik er regelmatig even over om nog eens te gaan.

Palace*: De toeristenclub in Frankfurt. Lekker eten en best een mooie club voor in de winter. Veel mooie meiden, maar het onderhandelen over de service is echt een dooddoener voor me:rolleyes:. Net alsof je op de markt staat; ik ga dan liever naar… zeg maar alle andere clubs die er in de buurt zijn. Waarschijnlijk nooit meer...maar zeg nooit 'nooit'.

Paradise: Prachtige club met goede faciliteiten (maar daar betaal je ook voor). Mooie meisjes, die in mijn geval ook hele goede service gaven. De enige reden dat ik er niet vaker kom, is dat Stuttgart ver weg is. Ik hoop nog steeds dat Cherry het eens in het noorden gaat proberen.

Penelope*: Net een Roemeens kippenhok. Hier had ik dan weer het gevoel erg weinig te krijgen voor de inkom (standaard RTC en ik was te laat voor het eten). Zoals verwacht beperkte service zonder zoenen, maar binnen dat kader best een aardige kamer gehad. De combinatie van kippenhok en service, maakt dat ik betwijfel ooit terug te komen… dan liever naar Mondial.

Sakura: Ook een mooie club in Stuttgart met de beste bbq die ik in de clubs heb gezien. De sfeer vond ik wat mat, maar de kamersessies waren heel behoorlijk. Als ik in Stuttgart zou zijn, kies ik toch voor Paradise… maar daar ben ik kennelijk een minderheid in.

Ying Yang*: De tweede club die ik ooit bezocht. Leuke avond gehad, best goede club, best leuke dames en (toen) best leuke sessies. Maar als ik toch in die hoek zit, ga ik liever 10 km verder naar GT.

In een paar jaar clubben kan je op veel plekken komen. Voordat ik bij mijn huidige top 10 aan clubs kom, moet ik eerst nog een aantal clubs ‘wegwerken’, ondanks dat ik er vaker kom/ben geweest. Ik begin met een paar clubs, waar ik niet zo snel weer zal komen.

Dolce Vita: Als club net te klein om meet te doen met de concurrentie in de buurt. Veel meiden met twijfelachtige service… veelal doorgestroomd uit andere clubs, die nou ook niet bekend staan om service niveaus. Eten valt ook tegen… eigenlijk is er weinig dat me echt goed bevallen is hier.

Parksauna Residenz: Vroeger bekend als de vreetschuur. Inmiddels is het eten ook wat minder… maar nog steeds heel behoorlijk. Voor mij is het probleem dat het wel heel lamlendig is. Er gebeurt nogal weinig. Hoewel de service alle boxjes tikt (verplicht he), heb ik er nog geen kamergang gehad die echt is blijven hangen. Zijn ook allemaal halve uurtjes geweest. Misschien over 20 jaar iets voor me;).

Planet Eden: Mooie club, maar ik verveel me er altijd rot. Overdag is het doods en ’s avonds komen de whiskey boys meisjes dronken voeren. Sfeer heb ik er nog nooit gezien. De belangrijkste reden dat ik er kwam, was een getransfereerd favorietje; die zit weer thuis, dus weinig reden er weer heen te gaan. Moet wel gezegd worden dat alle kamergangen die ik hier heb gehad goed tot heel goed zijn geweest… maar daar buiten is het zo saai.

Planet Happy Garden: Op handen gedragen door de harde kern van het forum… maar ik zie het niet echt. Best een leuke club hoor, maar wat je ook zoekt… ik kan me altijd wel een beter alternatief bedenken. Altijd heel gezellig met de andere Hollanders, dus je zult je niet snel vervelen. Voor de feeststemming zijn er echter betere plekken… en ook voor de dames zijn er betere plekken. Zowal qua looks, hoeveelheid en service.

Acapulco: Mijn eerste club, dus ik zal altijd wel geneigd blijven om te gaan kijken hoe het is… maar absoluut sfeerloos en haast onmogelijk op een normale manier contact te krijgen met een meisje. Wel veel prachtige Roemeentjes, maar in de meeste gevallen teleurstellend in de kamer. De paar echt goede sessies die ik hier heb gehad zijn alweer een tijdje terug.

Nou ja, zelfs hier zie je me al wat terugkrabbelen over het ‘ik zal er niet snel meer komen’. Dus ik hou maar op en ga verder met clubs die mijn top 10 niet halen, maar voor de rest best hun leuke kanten hebben (volgorde is niet geheel willekeurig).

Neby: Een kleine club die alle stereotypes van een bordeel lijkt te willen bevestigen. Veel rood, een echte Madam en nog twee kleine kefhondjes die rondhuppelen. Altijd leuke tijden gehad, maar nu mijn ‘schatje’ er niet meer is zie ik me niet zo snel naar toe trekken. Het zal voor velen een club zijn om een vast meisje te bezoeken.

Freude*: De originele service club. Stom dat ze het happy hour hebben afgeschaft, maar ik schrok net wel even toen ik er achter kwam dat ik in 2013 niet ben geweest!:eek: De belangrijkste reden is dat er in de buurt nu een stuk of 6 alternatieven zijn met dezelfde service, maar lagere prijzen. Toch zal ik snel weer eens heen gaan, al was het maar omdat ik een paar dagen geleden in presentje in mijn virtuele schoen vond;).

Golden Time: Het referentie punt voor de meesten hier… ik zou zeggen kijk eens wat verder;). Een club die goed gerund wordt met veel mooie meiden… ik amuseer me meestal ook erg goed met de aanwezige beren (zeker op woensdagen). Maar dat is dan ook de voornaamste associatie die ik met GT heb. Wat dames betreft zijn de ervaringen wat minder. Inmiddels neem ik de gok niet meer en wacht aanbevelingen af… deze worden erg gewaardeerd, maar het is soms ook wat treurig als je bij elk interessant meisje dat langs loopt te horen krijgt ‘zou ik niet doen…’:cool::cool:.

Mainhattan: Een beetje wat PHG heeft, ik zou niet weten waarom je hierheen gaat als je in Hessen zit. Toch een stuk kleiner dan Sharks, Oase en World. Wel veel mooie meiden, al is de service wisselend. De sfeer op zaterdag viel me erg tegen… dus ik vind niet zo snel een moment om naar Mainhattan te gaan. Er lopen echter wel een paar superleuke meisjes rond.

Nou hebben we 19 clubs gehad… en zijn we bij de top 10 aangekomen. Eigenlijk heb ik tot nu toe 32 clubs bezocht, maar een viertal daarvan zijn zo dicht aan elkaar gelinieerd dat ik ze als 1 beschouw. Moeilijk en morgen zal de volgorde er vast net iets anders uit zien, maar de top 10:

10 Oase: Mijn favoriete club van de afgelopen jaren. De veranderingen dit jaar zijn geen verbeteringen geweest en het lijkt er op dat ze zich nu op toeristen richten. Uit nostalgie nog een top 10 notering, maar er lopen natuurlijk nog steeds meer dan 100 mooie naakte meiden rond die je op de kamer willen hebben. Openbare actie is wel wat minder geworden en goede service is minder vanzelfsprekend. De nieuwe entreeprijs is crimineel, zeker omdat je maar 1 keer mag eten:mad:.

9 Luder lounge: Voor mij dit jaar ontdekt en vroeger bekend onder de naam Mausi’s. Een kleine club met ongeveer 20 dames, geen eten en dus eigenlijk alleen voor een paar uurtjes. Service ligt hoog, met tongzoenen en pijpen standaard op de bank. Relatief veel Poolse en andere niet Roemeensen hier overigens. Ook een stel wereldwijven achter de theke, waardoor het ondanks nul animatie, nooit echt saai is.

8 Babylon: Vorig jaar een van mijn favoriete clubs, maar de laatste tijd kom ik er wat minder. Wederom een kleine club met gemiddeld goede service… de bierselectie dient ook als pluspunt te worden genoemd. Enkele toppers zijn echter vertrokken en de vaste kern (inclusief mijn nummer 1 van 2012) trekt me niet echt meer.

7 Sharks: Mooie club met heerlijke bubbelbaden. Veel prachtige meiden en in veel gevallen ook goed op de kamer. Naar ik verneem de beste line up in Hessen; ik geloof het direct. Nadeel is dat er weinig sfeer hangt, ook in het weekend. Ze proberen het niet eens met een DJ. Ook de nieuwe regels die publieke actie proberen te minimaliseren, tonen een richting aan die gewoon fout is. Weer zo een peuterschool erbij:rolleyes:.

6 Livingroom: Nog steeds mijn favoriete ‘grensclub’. Party heb ik er de laatste tijd niet meer echt gezien, maar met de vele forumleden is het altijd wel gezellig. Ondanks dat er voornamelijk bekende gezichten rond blijven lopen, heb ik dit jaar toch veel betere sessies in LR gehad dan in eerdere jaren. Voor een grensclub dan;).

5 RTC’s: Hier komt dan de verzamelcategorie voor de RTC clubs. Allemaal dezelfde rode interieurs, geen eten, rond de 30 euro entree en gelijke prijzen voor een rondje seks inclusief extra’s. Minder mooie meiden dan in sommige andere clubs, maar altijd wel een paar leuke meiden… die over het algemeen ook hele goede service geven. Tongzoenen en pijpen op de bank is standaard. Soms ontzettend saai, maar als je een beetje met de meiden meedoet kun je ook ontzettend veel lol hebben in RTC’s. Dan de clubs zelf:

Arabella: Wat aan de kleine kant, maar een hele gemoedelijk sfeer tussen meiden, klanten en theke. Gezellig en volgens mij altijd veel stammies.

Dietzenbach: Relatief groot, met veel meiden. In Hessen met afstand de goedkoopste optie, dus behoorlijk wat aanloop. Ik heb het idee dat veel meiden hier het best verdienen en dat ze hier dus ook zo een beetje de beste line up hebben.

Grimberg: Echt een woonhuis, met super service dames. Ondanks dat ik Lilly prachtig vindt, zijn de looks in de andere clubs vaak wat beter… maar Grimberg lijkt binnen de keten de hoogste gemiddelde service te hebben (en dat zegt wat:eek:).

Villa Venus: Wederom wat groter en optisch gezien is de line up vaak beter dan de andere RTC’s in de buurt. Service meestal goed, maar af en toe ook een wat mindere dame. Sfeer is vaak stroef, mede door de houding van baas Barbara. Wel de plek waar ik het leukste RTC meisje ben tegengekomen.

4 Club Angelique: Ja, dat zal voor velen geen logische keuze zijn:tongue:. Een kleine kamer met een koelkast en Senseo. Beneden een verstopte sauna, maar dat is het dan ook. Inderdaad geen club om lang in te blijven hangen, maar een super line up. Nog geen tien dames, maar toch een handvol kamer opties. Tot nu toe nog geen slechte sessie gehad ook… integendeel, het wordt meestal wat duur door de lengte van de kamers:redface:.

3 Samya: De partyclub. Als ik terugdenk is het eigenlijk schrikbarend hoeveel matige kamers ik hier heb gehad (en hoe weinig echt goede kamers). Maar de sfeer is bijna altijd top, met schuddende kontjes en Dansroemeentjes. Ik zou bijna zeggen dat de seks secundair is:cool:… meer een club voor de tweede avond van het weekend dus. Wat de seks betreft is dit wel de club waar ik het vaakst een ‘klik’ met een (meestal) jong meisje heb, dat leidt tot supersessies die weinig meer met p6 te maken lijken te hebben:betrunken:.

2 Panthera: De enige club die ik ken waar hoge service en party samen kunnen komen. Meiden over het algemeen niet de modelletjes die je elders kunt treffen, maar spontaan, verleidelijk, leuk en ze gaan er vol in als je gaat kameren. Veel actieve presales, aftersales, geen-van-beiden sales van meiden die weten dat je niks meer gaat doen. En dan nog een leuke theke en super eten om het af te maken. Een absolute topclub.

1 World: De grootste club in Hessen. In het weekend een hele hoop meiden en een leuke sfeer met de DJ; in World is FKK ook echt FKK. Line up over het algemeen ietsje minder dan bij de concurrenten, maar genoeg mooie meiden en op de kamer toch een treetje hoger dan in de clubs in de buurt. Niet voor niks dat mijn top 5 (die volgt later nog wel;)) veel wereldmeiden bevat.