PDA

Volledige versie bekijken : Wat is jullie mening over BH's?

BefBeer
8 december 2013, 18:14
Wat is jullie mening over BH's?
(BH = Bedelende *oer)

Na een aantal keer (steeds leuker contact) bij de zelfde DVp begint ze te vragen over cadeau's.
Of het is Schmuck of Geurend water of verzin maar wat als het maar wat kost!

Is dat een leuk spel waar je in meegaat (A) of
is dit een onaangename verdubbeling van de prijs en je bezoekt haar nooit meer (B)

Graag jullie mening!
Voor mij eigenlijk altijd antwoord B

BefBeer

Pietjepik
8 december 2013, 18:39
Ik stem B!!!
terwijl ik dit schrijf ben ik aan het SMS-en met een DVP die aangeeft dat ze in een club ver hiervandaan niet genoeg geld heeft gemaakt om morgen de entree te kunnen voldoen. De volgende vraag ligt voor de hand, of: kom me halen, of: stuur me eens wat poen. Echt niet!!!!! :thefinger:

Pietjepik
8 december 2013, 18:50
haha de discussie per sms loopt nu, haar vriendinnetje heeft een klant die verliefd op haar is. Ik heb zojuist geadviseerd om van hem met een zielig gezicht en een traantje proberen 100 euro te lenen, die kerel zal zich schamen om dat later terug te vragen omdat hij zich natuurlijk een groots imago aan heeft gemeten ten overstaan van die meisjes. Cash in de hand! met slechts latente teruggave verplichting.

Teiresas
8 december 2013, 18:53
Wie vraagt wordt overgeslagen!

Bluebear
8 december 2013, 19:00
Wat is jullie mening over BH's?

Ik vindt ze ongemakkelijk zitten. Voor mij hoeven ze niet meer. :tongue: :biggrin:

5824

Don Rudo
8 december 2013, 19:08
Zoals je de vraag geformuleerd hebt, verwacht ik een overweldigende meerderheid voor antwoord B.

Als je de vraag wat neutraler had geformuleerd richting cadeautjes meenemen voor dvp's waar je goed mee klikt..

Ik dacht altijd HAHAHA NOWAY!! maar inmiddels neem ik wel telkens cadeautjes mee voor een dame waar ik meer om geef dan die andere van voorheen. Het zal wel in de natuur opgesloten zitten. Ik heb ook het idee dat je het meebrengen van cadeautjes meer voor jezelf doet dan voor dames?

Bosco
8 december 2013, 19:37
Cadeautjes geven/krijgen moet van beide kanten komen, anders is het niet grappig! ;) Hoeft allemaal niet duur te zijn, het gaat om het idee. Zo heb ik van verschillende dames wat gehad, zoals leren portemonnees, T-shirts, luchtjes, sleutelhangers, knuffels een beeldje en een horloge.

Zelf heb ik verschillende dames horloges, luchtjes, knuffels en sieraden gegeven waar 75% vanaf was. :biggrin:

KevinK
8 december 2013, 19:56
Niet doen, en al helemaal niet als ze erom vragen. Je betaalt voor haar diensten in de club. Als je haar ook cadeautjes gaat geven kun je net zo goed een vriendin nemen.

Jansen
8 december 2013, 20:04
Ik stem gewoon A.

Het is een leuk spel : de meiden weten heus wel dat de ervaren beren alleen iets weg geven als hen service extra goed is.
Als ze gaan bedelen om geld dan ben ik juist niet thuis dat zijn ook niet de meiden die uit zich zelf een goede service geven,
en extra betalen om meer service te krijgen dat moeten ze dan maar afspreken voor ze de kamer op gaan.
Als je merkt dat een dame op de kamer voor kussen en beffen bijvoorbeeld extra gaat vragen dan is het badjas aan en terug , melden bij de theke en niet afrekenen voor de 5 discussie minuten op de kamer.
De dame verandert dan heel snel haar menu kaart of verdwijnt uit de club.

Dus willen ze spelen dan speel ik mee.