PDA

Volledige versie bekijken : Golden Dreams, Algemeen, 3e Kwartaal 2011

kinky Jan
30 juni 2011, 23:15
Dan kom je toch al vrijdagavond naar GD ;)? Ben je mooi op tijd!

hahaha, helaas heb ik ook verplichtingen zoals werk.
Ik zal Zaterdag op tijd er zijn en zie je denk ik ook daar wel verschijnen:)

Koekkoek
1 juli 2011, 12:32
De transfermarkt in GD is nog niet gesloten.
De dames weten inmiddels ook de weg te vinden naar het gastvrije Brabant in Duitsland
Het was even schrikken bij binnenkomst je favoriet uit Livingroem in je favoriete club te zien zitten.
Heet hier Nadia (Lougine LV) een prachtige vrolijke dame met een uitstekende servers. Na eerst wat geknuffeld te hebben de kamer opgezocht. Na bijgekomen te zijn van de inspanningen alles nog een keer overgedaan. Morgen bij de Groote party doe ik alles nog een keer over en de keuze voor de verdere avond zal moeilijk zijn alle toppers zijn dan aanwezig. Ben bang dat ik niet mijn hele programma kan afwerken dit moet dan maar in de verlenging op zondag .

Stiffmaster
1 juli 2011, 12:46
De dames weten inmiddels ook de weg te vinden naar het gastvrije Brabant in Duitsland
Het was even schrikken bij binnenkomst je favoriet uit Livingroem in je favoriete club te zien zitten.
Heet hier Nadia (Lougine LV) een prachtige vrolijke dame met een uitstekende servers. Na eerst wat geknuffeld te hebben de kamer opgezocht. Na bijgekomen te zijn van de inspanningen alles nog een keer overgedaan. Morgen bij de Groote party doe ik alles nog een keer over en de keuze voor de verdere avond zal moeilijk zijn alle toppers zijn dan aanwezig. Ben bang dat ik niet mijn hele programma kan afwerken dit moet dan maar in de verlenging op zondag .

Was het niet Koekoek die Stiffie een oude man noemde :angst: !!! Wel we zullen zien vreemde vogel zaterdag wie er oud is en wie niet :smile2::smile2:

Golden Dreams
1 juli 2011, 13:16
Was het niet Koekoek die Stiffie een oude man noemde :angst: !!! Wel we zullen zien vreemde vogel zaterdag wie er oud is en wie niet :smile2::smile2:

Oeeiii... ik zie een competitie hier :)
Wie gaat bij wie de eieren uit het nest halen ;)

kinky Jan
1 juli 2011, 15:32

Ik stel me wel ter beschiking als je mij 50 geeft neem ik wel een vrouw van jou keuze voor een half uurtje naar boven zodat je wat meer rust hebt, win win situatie jij wat meer rust en ik kan mijn energie kwijt:smile2:

Don418
1 juli 2011, 17:23
Zo'n feestje is ook een goede aanleiding om die tent eens te verkennen, dus ik ben zaterdag 2 juli ook in GD.

Big30
1 juli 2011, 17:45
Zo'n feestje is ook een goede aanleiding om die tent eens te verkennen, dus ik ben zaterdag 2 juli ook in GD.
Je naam staat op de lijst. Je zult geen spijt hebben van je bezoek, kan er zelf helaas door andere verplichtingen niet bij zijn. Veel plezier morgen in GD.

Tip: blijf overnachten of kom vroeg en bezoek dan het mooie plaatsje Bad Bentheim vlak in de buurt met een mooi oud middeleeuws kasteel! Hoewel zo'n tip op dit forum :biggrin:. Maar tis een hele mooie omgeving daar!

Don418
1 juli 2011, 19:31
Tip: blijf overnachten of kom vroeg en bezoek dan het mooie plaatsje Bad Bentheim vlak in de buurt met een mooi oud middeleeuws kasteel! Hoewel zo'n tip op dit forum :biggrin:. Maar tis een hele mooie omgeving daar!

Ja, waarom niet, we houden er toch van om naar mooie dingen te kijken of niet?
Ok, het liefst naar mooie vrouwen, maar afwisseling kan geen kwaad.

Koekkoek
1 juli 2011, 23:10
HA stiffmaster

Ik heb gehoord dat je alleen het haar maar in de war maakt.

Oeeiii... ik zie een competitie hier :)
Wie gaat bij wie de eieren uit het nest halen ;)

xtreme
3 juli 2011, 00:01
is er morgen 3-7 wat te doen in GD?

Boy69
3 juli 2011, 09:34
Party in GD

Eindelijk was het dan zover: 2/7 party in GD, een datum die al geruime tijd in mijn agenda stond.

Omstreeks 14:00 samen met Dupke gearriveerd in Schuttorf waar we ons opmaakten voor voor een tweedaags verblijf in het "paradijs".
Na te hebben ingecheckt en verkleed betraden we de bar, waar al een behoorljk aantal gasten waren gearriveerd en een redeljk aantal dames in afwachting waren van de vele centjes die ze zouden verdienen.

Terwijl Dupke een rondleiding kreeg van Mr GD Stiffmaster besloot ik om de feestdrukte niet af te wachten en te gaan kameren met de op afstand mooiste meid in de club: Isabella.

Isabella, die waarschijnlijk de mooiste ogen heeft van alle DVP's die ik ken.
Als zij haar mooie kijkers op je heeft gericht, ben je kansloos en kan een kamerbezoek niet uitblijven.

Weer belandden we in kamer 12, waar ik tijdens eerdere bezoeken al menige uren met Isabella heb doorgebracht.
Over haar kamerprestaties kan ik kort zijn: fenomenaal.

Eenmaal terug in de bar waren er al een aantal bekende, minder bekende en zeer bekende ijsberen gearriveerd.
MichelJ, Kinky Jan, Mr Big, Dupke, Pist ol Pete en uiteraard GD-monument Stiffmaster.
Later vervoegde zich ook Koekoek tot dit illustere gezelschap en kon het feest beginnen.
(ik zal vast en zeker enkele namen vergeten zijn, waarvoor excuses).
Grote afwezige van de dag was een afgevaardigde van de forumleiding, jammer............

De dames deden zeer goede zaken en enkelen waren zo gewild dat ze bij wijze van spreken geen tijd hadden om een drankje te bestellen in de bar.
Ook Elena behoorde tot die laatste categorie,*
Ik wist wat me wachten stond en ondanks dat ik Stiffmaster en Kinky Jan al gesloopt van de kamer zag terugkomen besloot ik om haar al vroeg uit te nodigen voor een kamerbezoek.
Dit "Roemeens 1-mans sloopbedrijf" liet er ook deze keer geen gras over groeien.
Nadat ik mijn badjas aan het haakje had opgehangen en me omdraaide om op het bed te gaan liggen, stond ze me al op te wachten en besprong letterlijk haar "prooi".
Weer verliet ik moe, kapot en bezweet de kamer en moest even bijkomen in de bar.

Inmiddels was de BBQ al klaar en was het tijd om de inwendige mens te verwennen.
De BBQ was van meer dan uitstekende kwaliteit, waarvoor complimenten voor de "kok".
Waar andere koks erin slagen om het het vlees keer op keer te verbranden, slaagde hij erin om een heerlijk mals stukje vlees te presenteren welke geheel vrij was van welke roetaanslag dan ook.

Naarmate de avond vorderde werd het gezelliger en gezelliger en was het tijd voor de tombola.
2 aanwezige forumleden bleken het goede lootje te hebben en vielen in de prijzen.
MichelJ was de eerste die zijn prijs mocht afhalen: een half uurtje gratis fun met een meid naar keuze.
De tweede geluksvogel was Dupke, die er met de hoofdprijs vandoor ging: Een gratis bezoek aan GD EN een gratis half uurtje fun.

Als afsluiter van de avond kwam slechts een meid in aanmerking: Isabella., en weer viel ik voor haar mooie ogen.

Na een kort drankje en babbeltje in de bar was het tijd om te overnachten.
Ik moest een kamer delen met Dupke, op voorhand mijn minste kamerervaring van de dag !

MichelJ
3 juli 2011, 10:38
Het was alweer een behoorlijk aantal maanden geleden dat ik in Golden Dreams geweest was, waarschijnlijk ergens in het najaar 2010. De keren dat ik er geweest ben heb ik het altijd prima naar me zin gehad. Echter, de afstand (2-4x zover dan bv. LR of GT) weerhoud mij ervan om regelmatig GD te bezoeken. Gisteren was het 1-jarig bestaan van Golden Dreams, een mooie gelegenheid om weer eens langs te gaan.

Na de entree (slechts € 30,-) betaald te hebben kreeg ik een welkomst-drankje en een uitusting om me om te toveren tot een blauwe beer. Binnen trof ik direct een aantal bekenden ijsberen als Stiffmaster, Pistol Pete, Dupke en een paar voor mij nieuwe ijsberen. Even later zag ik ook Boy69 gesloopt van de kamer terug keren. Het aantal meiden was niet groot, maar prima in verhouding met het aantal beren, je kreeg er niet het gevoel dat je in een homo-tent zit zoals bv soms in de GT :biggrin:. MJ-meisjes waren er helaas niet veel, eigenlijk geen enkel 100%-MJ-meisje om eerlijk te zijn. Ik had vooraf mijn hoop gevestigd op Isabella (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24367-Isabella-%28Roemeense%29), ze is een mooie meid, haar service schijnt er goed te zijn, maar ze had bij mij niet het WOW-effect.

Ik moest dus verder kijken. Mijn oog viel op Louisa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23220-Louisa-%28Roemeense%29), maar ik twijfelde veel... Na wat gedronken te hebben besloot ik om maar wat euro's te verneuken in de gokkast. De theke kwam mij een drankje brengen en vroeg of ik vandaag geluk had. Nee zei ik...ik heb zelden gelukt achter die machines. Ze zei later heb je misschien wel geluk. Blijkbaar had ze in een glazen bol gekregen en zou later ook gelijk krijgen.

Tegen een uur of 18 was het tijd voor de inwendige mens. Buiten was, ondanks het frisse weer, een barbeque. Een BBQ die zeker prima te noemen is, misschien kan de 'kok' van LR eens stage gaan lopen in de GD. De kip was zoals de kip hoort te zijn; heerlijk gaar en mals, zonder dat het aangebakken was. Ook andere soorten vlees smaakten heerlijk.

Vervolgens in de whirlpool gedoken, letterlijk....ik lag gelijk goed :eek: ;). GD heeft een prima whirlpool, misschien wel de fijnste van alle pools die ik tot nu toe ken. Vlakbij was Louisa aan het biljarten met een blondine die me sterk deed denken aan een (ex?)-favorietje in de LR. Maar goed...in blondines ben ik niet geïnteresseerd, in Louisa wel steeds meer, maar het bleef nog bij een paar glimlachjes. Na een half uurtje gebubbeld te hebben werden er lotjes uitgedeeld voor een tombola. Leuk dacht ik....maar ik win toch nooit iets...

Inmiddels zat het IJBF-groepje beren wat te relaxen bij de bar. We dronken wat, we ouwehoerden wat en ik besloot dat ik toch mijn geluk maar eens moest zoeken bij Louisa. Helaas...een andere beer was me net voor. Ik besloot een half uurtje te wachten. Ondertussen was de tombola begonnen. De 3e prijs (gratis entree) ging naar een kerel die vond dat hij erg nadrukkelijk aanwezig moest zijn, iemand die in VV niet zou misstaan :rolleyes:. De 2e prijs (half uurtje met dame naar keuze) viel op nr 217...bingo voor MJ! De hoofdprijs (gratis entree + half uurtje) werd gewonnen door Dupke.

Met een gratis half uurtje in mijn handen zat ik te wachten op Louisa, maar toen ze de bar weer binnenkwam viel ze al direct ten prooi aan een andere beer. Dit keer bleef ze een stuk langer weg, ik heb haar niet meer terug gezien. Helaas....te lang gewacht...de hele middag was ze vrij en juist op het moment dat ik met haar wilde was ze niet beschikbaar... Next time better luck.

Rond middernacht besloot ik maar aan de lange terugreis te beginnen. Ook vandaag heb ik het weer prima naar mijn zin gehad, maar of ik op korte termijn terug zal komen dat weet ik niet. Na een jaar vind ik in Golden Dreams nog te weinig meiden die ik wel in LR kan vinden (ja...ik ben niet de makkelijkste). Ook de afstand van 180km speelt een factor, gezien mijn favoriete club 100km minder ver van mij vandaan is. Desalniettemin....het was een mooie dag.

timjava
3 juli 2011, 11:48
MJ-meisjes waren er helaas niet veel, eigenlijk geen enkel 100%-MJ-meisje om eerlijk te zijn. Ik had vooraf mijn hoop gevestigd op Isabella (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24367-Isabella-%28Roemeense%29), ze is een mooie meid, haar service schijnt er goed te zijn, maar ze had bij mij niet het WOW-effect.

Een BBQ die zeker prima te noemen is, misschien kan de 'kok' van LR eens stage gaan lopen in de GD. De kip was zoals de kip hoort te zijn; heerlijk gaar en mals, zonder dat het aangebakken was. Ook andere soorten vlees smaakten heerlijk.

Leuk verhaaltje MJ.:biggrin: Wellicht dat een fusie tussen LR en GD de ideale club maakt.
De faciliteiten van GD en de dames van LR, dan weet ik wel wat de favoriete club van MJ en mij wordt;)

Pistol Pete
3 juli 2011, 11:59
Golden Dreams is een heerlijk plekje om te relaxen. De party was een uitgelezen gelegenheid om er weer eens naar toe te gaan. Ware het niet dat er zoveel goede clubs zijn (concurrentie dus) dan zou ik er veel vaker vertoeven. Maar ook gisteren is GD weer een beetje nadrukkelijker op mijn netvlies geprint. Helaas zat ik gister voor een deel in dubio. Enerzijds was het voor mij een beetje de day after (keigoeie sessies op de vrijdag in Finca Erotica gehad, maar ook diep in de buidel getast in Finca) anderzijds had ik zin in een party. En zo ging ik de party in GD in, willen genieten maar zeg maar een beetje met de hand op de knip. En dat kan natuurlijk niet :hammer:.

De middag verliep gladjes. De dames die ik had willen uitproberen liepen alleen zo hard dat ik dacht laat maar even gaan en dan heb ik het vooral over Isabella en Helena. Over Helena had ik zo mijn twijfels. Heerlijk gezicht waar je in weg kan dromen, body zeker strak maar niet geheel voldoen aan de Pistolcriteria en zo liep ik met mijn ziel onder de arm afwisselend Stiffmaster, MichelJ en Boy69 lastig te vallen met mijn twijfels. Ik besloot niet te kameren met Helena en vooral omdat haar mooiste onderdeel (wat een heerlijk gezicht) iets minder mooi was dan anders doordat ze een allergie had voor make up en net de dag daarvoor toch wat had opgesmeerd, resultaat rode oogjes...Maar toen ik haar 's avonds bij het verlaten van de tent tegenkwam in de lockerruimte net terug met een klant had ze me bijna alsnog in de pocket. Wat een brok sensualiteit en erotiek straalt die meid uit. Het was rond het midnachtelijk uur en ik moest de zeer snel opkomende libido met kracht wegdrukken. Ik had immers mijn kleren al bijna aan en wou ze subiet weer uitdoen en mijn badjas weer aantrekken. Brrrrr.....Helena dus. Overdag zag ik haar op en af lopen en dat is voor een GFE-er in hart en nieren als ondergetekende een signaal juist niet te kameren. Hoe je het ook wendt of keert, je blijft dan toch maar 1 van de 12 of 14 klanten voor haar van die dag. Hoe onjuist mijn gedachte op dit punt is bleek diezelfde dag.:freu::freu::freu::freu:

Ook Isabel liep op en af naar de kamer. Toen ik tegen half 10 al een uur of 7 ongepopt in GD zat kon vriend Stiffmaster het niet meer aanzien. Toen ik hem vertelde dat als een dame als Isabel topless zou rond lopen ze een grote kans had dat ik direct naar de kamer zou gaan. Stiffie liep naar Isabel en zei tegen haar: als jij topless rondloopt gaat PP met je naar de kamer.:eek: Zowel Isabel en ik moesten lachen. Onze eerste sessie was mij meer dan prima bevallen en het plan van Stiffie was, een beetje ongewild, zeker geen straf:):). Isabel ontdeed zich van haar topje en kwam op mijn schoot zitten. Haar strakke a-cupjes priemde ze in mijn gezicht en ik kon genieten van haar heerlijke body. Even later togen we naar een kamer. Isabella kon mij nog zeer goed herinneren van de vorige keer (toch zeker 3 maand geleden denk ik) en wist nog allerlei details te herinneren van die sessie. Hoezo ben je maar een nummer bij een dame die veel klanten heeft? Of was het haar mega goede geheugen? In ieder geval werd het een heerlijke sessie. Haar specialiteit is pijpen en ik liet het een minuut of 20 gebeuren. Nog ff gevraagd of ze inmiddels wel FT deed, helaas. Vlak voor het hoogtepunt gaf ik aan dat het zou gebeuren en maakte ze het werkje met veel gevoel af. Zelden zo een lekkere pijpbeurt gehad. Slechts duitse Denisa (ex- VV en Marisol) komt daar in de buurt. Handwerk tijdens het pijpen maar niet om de staaf te bewerken. Nee haar handjes werden elders ingezet: 1 om mijn tepels te bewerken en de ander voor mijn popo:betrunken:...zoals haar vingers mijn popo beroerden, vederzacht en intens. Tegen zoveel geweld kan PP niet op. Een knetterend ontlading volgde na een vechtpartij van ruim 20 minuten om het tegen te houden en te genieten. Een tantaluskwelling, maar een heerlijke.

Na de sessie nog een paar keer de jacuzi ingedoken samen met MJ die meteen languit ging:tongue:....Tegen het midnachtelijke uur verliet ik de tent, met een heerlijk gevoel de auto instappend door de natte tongkus van Helena die juist de kamer afkwam...Soi...Kinky Jan had vast niets vies met haar gedaan zodat haar mondje wel schoon zou zijn :confused::confused:.

Een heerlijk middagje en avondje en een geslaagde party. Met dank aan het gastvrije personeel van GD die zich werkelijk de benen uit het lijf hebben gelopen om het voor iedereen aangenaam te maken. En dat was voor mij zeker gelukt.

MichelJ
3 juli 2011, 12:01
Wellicht dat een fusie tussen LR en GD de ideale club maakt.

Dat zou een economische crisis voor MJ betekenen :wand:

Stiffmaster
3 juli 2011, 12:13
Geweldige ontvangst in een sfeervolle ambiance.

Gezellig met wat bekende en mindere bekende ijsberen bijkletsen.

Mooie dames met enkele echte toppers :liebe2:.

Goed verzorgd eten en drinken, met een BBQ waar velen wat van kunnen leren, was top Dominic :freu:

Lekkere muziek en op een sterkte dat je elkaar nog steeds verstaat, zonder de longen uit je lijf te schreeuwen :eek:.

Taart en snacks in overvloed, well done Alina for your perfect pie :kuss:

Opvallende afwezigheid van onze forummoderators, wel of niet terecht :gruebel:

Een nacht waar ik de eerste weken niet van zal herstellen :fuck::fuck:

Een vreemde vogel die zijn draai niet kon vinden nadat zijn eitjes al uit het nest waren geplukt, jammer Koekoek 37-1 voor Stiffie :teuflisch:

De rest volgt als ik weer ben bij gekomen van mijn eigen eenmans sloopbedrijf, ELENA :regionen0000[1]:

rmjhexe
3 juli 2011, 12:57
:freu:golden dreams bezoeken:freu:,een excuus om thuis weg te komen had ik dus op naar duitsland.:betrunken: Na een reis van twee uur kwam ik bij de voormalige discotheek aan. Bij binnenkomst een welkomsdrankje :wink: Toen ik me om aan het kleden was stond stiffmaster met zijn onopvallende badjas naast me en aangezien ik hier voor het eerst was heeft hij mij eea uitgelegd,:smiley:Veel bekende beertjes gezien ,kinky jan had de meeste kamergangen,:freu::freu:zelf ben ik alleen met barbara meegeweest :betrunken:Conclusie,super service . Bedankt team van golden dream voor de leuke avond:freu:jullie hebben service hoog in het vaandel staan :freu::

Golden Dreams
3 juli 2011, 15:11
Zaterdag 2 juli. De dag dat het feest zal losbarsten. Om 10 uur zijn alle voorbereidingen nog in volle gang. Iedereen doet zijn ding, en iedereen wil er voor zorgen dat alles spik en span is. Een dag als vandaag kan een club maken, maar ook breken.

De dames die op dat moment aanwezig waren, en met het vooruitzicht dat er in het begin van de middag er nog een aantal bij zouden komen, stelden ons gerust dat dit geen min punt zou kunnen zijn. Echter, op het moment dat we dit dachten goed geregeld te hebben, komt het Hongaarse clubje naar ons toe, om mede te delen dat ze meteen weg gaan… Wtf denk je dan… Is er een moment om een leuk centje te verdienen, willen ze dat niet in zien. Nou goed, aangezien alle dames zelfstandig zijn, kunnen ze dus meteen vertrekken.

12 uur, het moment van de opening. De eerste vroege ijsbeer had zich al in zijn pak gehesen, en het welkomstdrankje genuttigd, om aan de dag te beginnen. Niet veel later volgde Kinky Jan en kompaan, met Stiffmaster daar vlak achteraan. De eerste beren van het forum hadden zich gemeld, nu afwachten welke andere beren van het forum er nog meer zouden komen. En wellicht dat één van de forum-admins stiekem ook nog tijd en zin zouden hebben gemaakt.

Steeds meer beren kwamen binnen gewandeld, en de sfeer zat er al vroeg goed in. Ondertussen waren er al een aantal beren totaal gesloopt naar beneden gekomen, en werd het tijd om is te kijken wie daar de schuldige van was. Na een kort, zeg maar, zeeeer kort onderzoek kwam ik er achter dat Elena “de sloopster uit Roemenië” daar de schuldige van was. Ondertussen waren er al 3 of 4 beren totaal gesloopt aan de bar gaan zitten, en zij liep vrolijk fluitend en lachend rond, alsof ze wou zeggen, can’t you handle more ;)
De lijst met aanwezige forum beren groeide, een Pistol Pete, MichelJ, Charlieh47, Dupke, Mr Big, JB48,Mammoet, Boy69, Don418, rmjhexe en even later volgde ook de befaamde koekkoek met in zijn kielzog Yves59. Ook Nicole ! kwam even een kijkje nemen, hoe het er hier aan toe ging, en heeft ook zij een leuke avond gehad.

Tegen vijf uur / half zes, werd het tijd voor de kok om de barbecue aan te steken. En zoals een goede barbecue befaamd, is er vers vlees van de slager gehaald, en wordt het goed gebakken, echter zonder brandplekken. De barbecue vond gretig aftrek, en we kunnen jullie gerust stellen, als het weer het toelaat, dan wordt deze nog vaak aangestoken :) Er waren zelfs een aantal beren die dachten dat ze na de barbecue even tot rust konden komen, onder het genot van een koud drankje of een bakje koffie… FOUT… Elena, Fernanda, Izabela en ook de Duits/Russische Leona lieten er geen gras over groeien, en zorgde er bij een aantal beren weer voor dat ze wat actiever werden, zeg maar gerust, een stuk actiever!

Helaas liet onze dj het afweten, waardoor we zelf de vrolijke beats moesten laten klinken. Dit was echter geen probleem, en zo geschiede het, dat er steeds meer sfeer in het gouden paradijs kwam. Tegen de klok van 10en was het gezellig druk en werd het tijd voor de verloting. Zoals al gemeld, kreeg een erg, laten we het enthousiast persoon, een vrijkaart voor een gratis entree bij GD, MJ won een kamergang van een half uur met een dame naar keuze ( echter kon MJ zijn pijlen niet goed richten, en word het misschien tijd om van zijn donkerharige Roemeense dames geloof af te stappen ;) ) Of we verven Elena donkerblond???

Tegen 1 uur werd het wat rustiger, en begonnen er een aantal beren toe te zijn aan een beren-slaap. Er zouden hier een 6 tal beren blijven slapen, zodat die vandaag weer fris en fruitig aan de nieuwe jacht konden beginnen. Ondertussen zijn er ook weer een aantal beren op de “afterparty” afgekomen, en is het ook nu alweer een gezellige bedoeling :)

Wij willen iedereen bedanken die gisteren op het feest is geweest, en dit tot een succes hebben gemaakt. Helaas waren er ook een aantal afwezigen, wellicht dat die bij een andere mogelijkheid wel tijd kunnen vrijmaken. We hopen alle andere beren weer snel te mogen verwelkomen, om het nog eens dunnetjes over te doen.

kinky Jan
3 juli 2011, 15:55
Gisteren weer naar Golden Dreams geweest (2de keer)

Ik kwam erg vroeg aan op de parkeerplaats 12.00 uur en ik kwam stiffi daar ook tegen dus we hadden net zo goed kunnen carpoolen maar hij blijft overnachten en ik niet want ik moest vandaag om 6.00 uur uit bed om te werken en ben dus ook hellemaal gesloopt.
Bij binnenkomst kregen we een drankje aangeboden ter ere van het 1-jarig bestaan na wat gekletst te hebben gedouched en wat koffie gedronken, maakte de vriend die met mij mee was gereden een rondje door de zaak en hebben we kennis gemaakt met wat ijsberen.

Na 2 uur lang binnen te zijn vond ik het wel hoogtijd om een vrouw op te zoeken en ik zag toevallig Elena zitten en was eigelijk speciaal voor haar hier heen gereden (heb een paar erg goede ervaringen met haar gehad) en ging met haar naar de kamer een dik uur verder en hellemaal kapot moest ik even bijkomen (het blijft voor mij een topper).
Na een bezoekje aan de sauna en een paar drankjes zag ik Delia aan de bar zitten en had oogcontact met haar en ben een praatje met haar gaan maken, ze kwam heel rustig over maar 1 maal op de kamer ging ze hellemaal los en moest het steed,s sneller en harder en ik dacht ik doe een beetje rustig aan met haar ze is een rustig persoon maar daar had ik me dus in vergist (rustige wateren hebben diepe gronden)
Na deze sesie heb ik me even laten maseren en onder de massage even een praatje gemaakt met de masseur (ben zijn naam vergeten) en die gast wel releax

IK ben toen wat gaan eten (barbecue) was zoals velen hierboven hebben geschreven erg goed en ben gaan zitten bij de andere ijsberen en heb een paar mooie verhalen gehoord van die beren.

In de avond ging ik bij Fernanda zitten ben ben met haar uiteindelijk naar boven gegaan en heb erg veel gelachen met haar en ook goede sex gehad alleen geen happy end dat wilde maar niet lukken maar ik denk dat dat komt omdat ik het me al 2 keer gelukt was dus toen maar weer naar beneden geweest en wat pauze gehouden.
Ik zag Elena weer zitten en als ik haar zie begint er eigelijk weer wat te groeien omdat ik dan weer moet denken aan al die passie die ze deelt met je op de kamer ging dus maar even naast haar zitten en heb een beetje met haar gaan ouwhoeren en vooral veel gelachen en ben uiteindelijk weer met haar naar de kamer gegaan en in de kamer spatten de vonken er weer vanaf, je moet geen zwak hart hebben als je met haar gaat want ze maakt je kapot.
Na deze sessie heb ik afscheid genomen van iedereen en werd uitgelaten door Memmet.
Ik had deze keer heel erg de moeite om mijn ogen open te houden tijdens het autorijden en denk er dus ook over om de volgende keer een kammer te boeken voor de nacht.

Het was een erg geslaagde dag nog beter dan de vorige keer vooral het personeel is erg vriendelijk en je word altijd goed geholpen als je een vraag heb of er is je iets niet helemaal duidelijk mijn complimenten :freu:

Koekkoek
3 juli 2011, 17:52
1609

Na de eerste inspanning is Siff ingeslapen Jammer dat hij alles heeft gemist
Heeft wel 36 keer van sex gedroomd.

charlieh47
3 juli 2011, 18:37
Dit was een echt Visite Kaartje Om U tegen te zeggen

Tegen 14.00 weg gereden om 20 minuten Later aan te komen op de zo verheugde Party van GD. er was nog net plaats op de parkeerplaats.
auto geparkeerd en naar binnen gewandeld, kreeg gelijk een welkoms drankje en zat snel in mijn badjas.
want was nieuwsgierig om ook de andere ijsberen te ontmoeten waar ik hier soms leuke info van lees.
Nou....Stiffmaster was niet te missen, met zijn leuke badjas. stiffmaster stelde mij voor aan de rest van de ijsberen.
Heren bedankt dat ik jullie mocht ontmoeten. vond het gewoon schitterend.
Ik zou er ook een 2 daags bezoek van maken. alles van sfeervol versierd. complimenten hier voor heren GD.
De Dames zagen er allemaal ook zeer aantrekkelijk uit. Mijn oog viel weer zeer snel op Elena en Isabella.
Maar Elena nog vers in het geheugen van de vorige week, moest ik haar wel als eerste mee vragen.
want aan het eind van de avond met haar naar boven gaan zou mij teveel kunnen worden.Het roemeense 1 persoons sloopbedrijf hoe ze ook wordt genoemd door boy69 is namelijk als een tornado. Ben dan ook maar als eerste met haar naar boven gegaan. Nou de wervelstorm ging weer door kamer 11een uur lang. en kwam met een behoorlijke rood koppie weer beneden. Happen naar zuurstof, gelijk maar aan de bar gaan zitten en op adem komen en na te genieten.

Toen werden we ook gelijk uitgenodigd dat de barbeque open was. Nou heb veel BB mee gemaakt, Maar dit was echt de allerbeste BB die ik ooit gehad heb.
verschillende heerlijke malse stukjes vlees, compliment aan de kok. heb heerlijk genoten van de verschillende stukjes mals vlees.
de avond werdt alleen maar gezelliger, Met nog een mededeling over dat iemand zijn lichten had laten branden, Dat overkomt mij dus niet haha.
Had ik beter niet kunnen zeggen, want mijn auto had een kleine 5 uurtje op stadslicht staan branden.

Met heerlijke taart en vruchten bowl en kleine drankjes werd het alleen maar leuker en gezelliger, enkele gesprekken met leuke dames en enkele ijsberen was het gewoon perfect.
nog met een hele lieve Marocaanse naar boven geweest en mijn avond met Isabella afgesloten want de blik in haar ogen is dodelijk. het leukste meisje van GD.
heb al te vaak met haar gekamerd. en zal dit ook nog heel lang blijven doen. zit schatje is om op te eten.
tegen 2.30 mijn kamer maar opgezocht, laat het nu nou net kamer 11 wezen waar ik met het roemeense 1 mans sloop bedrijf geweest was.
dus ben in slaap gevallen met een big smile op mijn gezicht. en heb heerlijk geslapen.

vanmorgen tegen 11 uur weer naar beneden gegaan, heerlijk ontbeten en ben tegen 14.00 als afsluiting nog een keer met Isabella naar boven geweest.
want maakte weer de fout om recht in haar ogen te kijken. en dan ben ik gelijk weer verkocht. Maar het was weer fantasties.
tegen 15.30 mijn kleren maar aan gedaan en naar huis gereden.
Het was gewoon een fantasties weekend.
Heren Gd en dames bedankt voor het perfecte weekend. en vooral superwoman bar vrouw Monica voor je perfecte bediening.
het was echt een feest met twentse gemoedelijkheid. hoop toch snel weer langs te kunnen komen.

Charlieh47

Stiffmaster
3 juli 2011, 21:25
Lang had ik er naar uitgekeken, maar eindelijk was het toch zover dat ik op zaterdag de 2e juli rond de klok van 10.45 uur de auto met zijn neus richting Schüttorf stuurde met de boodschap, zorg dat ik veilig aankomt mag je daarna gezellig een dagje rust nemen, wel dat was dus tegen de Stiffmobiel niet tegen dovemansoren gezegd, en hij zette me klokslag 12.00 uur voor de deur af op het parkeerterrein van mijn cluppie, tegenover mij een andere auto waar de portieren van open vlogen en KinkyJan en Mr.Big stapten met een enorme grijns op hun beider smoelen uit, zo van wij gaan eens lekker raggen, en dat hebben die twee geile beren meer dan genoeg gedaan :biggrin:.

Bij binnenkomst werden de welkomstdrankjes al aan geleverd en de handen geschud, wat mij betreft kon het gaan gebeuren!! Mijn sleutel ontvangen en me omgetoverd tot de Stiffmaster, helaas deze dag zonder zijn chocoprinses die een enorme ontsteking had opgelopen en een gezichtje had van een bonte koe, Rebecca hoop dat je er weer snel vanaf mag komen, en die chocolade nog maar even mee wachten tot je gezicht weer gewoon is geworden :angst: Bij binnenkomst door diverse dames even geknuffeld en mijn eigen blonde :annieengel: kwam me begroeten door even diep mijn gehemelte op te zoeken, en dat met haar rode oogjes waar een ontsteking voor had gezorgd, maar het blijft een lekker brokje voor Stiffie, nu ik haar toch even dicht bij mij had maar gelijk geregeld dat ze een sleutel zou halen voor een kamer, ja Stiff dacht in vorm te zijn en dus hoppa, gaan met die banaan. Vijf kwartier later was ik dus de eerste beer die door de Roemeense eenmanssloopbedrijf gesloopt was, ja die naam kreeg ze aangeboden nadat ze er een paar uur later een aantal de hoeken van wat kamers had laten zien, stand was op dat moment wel 1-0 voor Stiffie tegen concurrent Koekoek :thefinger:.

Een SMSje stelde hem op de hoogte door een onpartijdige jury, anderhalf uur later gevolgd door een tweede met 2-0, ja dit kon de Koekoek natuurlijk niet over zijn kant laten gaan en probeerde dus zo snel als mogelijk het werk te laten voor wat het was, het heeft niet mogen helpen, de oude vreemde vogel scoorde naar later zou blijken slechts een keer deze dag, terwijl Stiffie en let nu vooral goed op een hele nacht bij het slopersbedrijf Elena is geweest, de foto hierboven ergens geplaatst door een oude rancunese vreemde vogel laat wel zien dat de sporen erg diep zaten, maar Stiffie had de onderlinge strijd gewonnen met let wel 7x Elena en 1x Leona, verdeeld Elena en toen Leona en een lange en hete nacht met de blonde wervelwind, wat een kanjer is dat, gelukkig was het geld in mijn portemonnee niet meer genoeg aanwezig anders was ik bang geweest om deze nacht ook met haar door te brengen, maar dat wilde ik die vogel niet aandoen om op het scorebord te moeten lezen Stiffie 14 tegen Koekoek 1 :teuflisch:.

Maar goed terug naar de party, heerlijk om te zien dat een Boy69 en vooral Dupke zich zo goed vermaakten in the house of golden dreams, Pistol en Mj kwamen ook opdraven en vooral van Mj vondt ik het geweldig dat hij er was, er kunnen hier enkelen een voorbeeld aan nemen, de meest die zich hadden aangemeld zijn daad werkelijk ook gekomen, zo ook Nicole die Fun Garden even liet voor wat het was en hier gezellig met een beer aan de bar zat te praten, volgens mij had ze het zichtbaar naar de zin, Charlieh47, JB48, Mammoet, Don418, rmjhexe, Mem en even later volgde ook de befaamde koekkoek met in zijn kielzog Yves59, ja het werd echt een gezellige boel met voor de dames een meer dan prima avond, uitschieters als Elena, Isabella en Fernanda maar ook Leona die er rustig op los kamerden, geen enkel verkeerd woord, geen narigheid, alleen maar plezier en zo hoort het ook als je naar een feestje gaat. De arme Alina en zeker Monica liepen het vuur uit slofjes om het een ieder naar de zin te maken, een BBQ zoals ik zelden hebt gegeten, mijn complimenten aan Dominic, een management die overal bijsprong waar nodig, Hans het serveren zit er nog goed in maat, Mem als ik een bar ooit zou openen, jij zou mijn kastelijn zijn vriend. Maar laten we even vooral de masseur Mihai en de schoonmakers niet vergeten want zonder hun was het een bende geworden van jewelste:exactly[1]:

In de loop van de avond kwam het steeds beter op gang, jammer dat de DJ het liet afweten, maar redding was nabij en de muziek speelde er rustig op los zonder dominant aanwezig te zijn en je het praten onmogelijk maakte, wat een sfeertje en vooral wat een lekkere taart was er gemaakt door Alina, was erg lekker. De loterij had een uitslag waar ik alleen maar van had kunnen dromen, want wat is mooier dan dat de prijzen naar forumleden gaan, eentje uit zijn dak, eentje in twijfel en de grote winnaar met een smile on his face :smile: Even moest Stiffie wat ijsberen helpen om over hun schroom heen te komen, ja als ze wat verder zijn zullen ze het waarschijnlijk wel zonder mijn hulp kunnen, of niet PP en MJ. PP kon ik helpen om de mooie Isabella even topless op zijn schoot te zetten, en weg was PP, maar ja MJ was een ander verhaal en ook de munt bracht geen uitkomst en ongepopt heeft hij het pand verlaten, wel maakte hij daarvoor nog even Boy69 blij, mooie geste MJ. Ik keek opzij en zag die verdomde Kinky er alweer met mijn slapie vandoor gaan, ik dacht ach ga maar je noemt haar vast ook Delia, voor de duidelijkheid Kinky je was niet met Delia maar met Louisa, so what, ik heb de hele NACHT :freu::freu: Langzaam maar zeker naderden we het einde van een mooie en geweldige dag, de forumboys trokken langzaam maar zeker van leer richting huis en om 02.00 uur was het mooi geweest, ik zag ze stuk voor stuk naar hun kamertjes gaan en hun nestje of niet Koekoek, maar niet gewipt, alweer niet. Stiffie daarentegen heeft met Elena de nacht van zijn leven gehad, zoals iemand mij vertelde, als er ergens nog ene zaadcel is te vinden dan zal zij hem vinden, geloof me bij mij komt er echt niks meer uit :forgetit[1]:.

Ik zal vast nog het een en ander vergeten zijn maar de vermoeidheid slaat keihard toe, de weg naar mijn huis leek verder dan normaal, maar ik denk dat als ze nu bellen met Elena wil allen met jou vannacht doorbrengen dat ik een peppil neemt en teruggaat, ik zal dan waarschijnlijk morgen op de intensive vare doorbrengen maar met een meer dan gelukkig gevoel. Hans, Memmet, Danny, Dominic, Mihai, de schoonmaakster naam van vergeten, Alina en vooral Monica, bedankt jullie allemaal voor dit geweldige feest en een dame in het bijzonder en dan ga ik ervan uit dat Monica dat op zich neemt, Elena jij kleine blonde sexmachine, dankjewel je hebt me blij gemaakt en volledig gesloopt, maar ik had het vannacht ook nog wel gered, jij bent echt een toppertje.:Engelchen30a_blondi Zo en nu snaveltjes dicht en oogjes toe :slaap:, en mijn gouden dromen kunnen opnieuw beginnen .

Groetjes Stiffie :wink2::wink2:

Koekkoek
3 juli 2011, 21:32
1611

Eindelijk was het dan zo ver de lang verwachte party was een feit.
De tot in de puntjes verzorgde party waar de gastvrijheid zoals altijd weer de boventoon voerde liet werkelijk niets te wensen over. Toen ik rond 18:00 het paradijs betrad was het al een dolle boel. Ik schat dat er zo rond de 20 vrouwen waren dus voor een ieder iets wil. De absolute smaakmaker was Ellena die niet moe te krijgen was in tegenstelling tot Stiffmaster (zie foto) Zelf met Leona de kamer opgezocht wat niets te wensen overliet herhalingsgevaar 100%. Deze avond heb ik de kamer niet meer opgezocht behalve dan voor de overnachting. In de afterparty met fernanda afgesloten wat zoals altijd uitstekend is. Deze party was dan ook meer dan geslaagd te noemen en zeker een gemiste kans van forumbeheerders om deze snel groeiende club beter te leren kennen.

Verder wens ik Siffmaster van harte beterschap en hoop dat hij snel weer de oude is. Al kan dromen ook mooi zijn

MiniME
3 juli 2011, 21:38
Leuk verhaaltje MJ.:biggrin: Wellicht dat een fusie tussen LR en GD de ideale club maakt.
De faciliteiten van GD en de dames van LR, dan weet ik wel wat de favoriete club van MJ en mij wordt;)

@timjava: en als je moest kiezen tussen de dames van Oase en die van LR? Simona vroeg nog naar je gisteren, of je snel weer eens komt! :cool:

@MJ: begrijp ik nu goed MJ dat je 360 km gereden hebt en GEEN sex hebt gehad? :cool:

Stiffmaster
3 juli 2011, 21:43
En als je moest kiezen tussen de dames van Oase en die van LR? Simona vroeg nog naar je gisteren, of je snel weer eens komt! :cool:

Begrijp ik nu goed MJ dat je 360 km gereden hebt en GEEN sex hebt gehad? :cool:

Klopt MiniMe, en volgens mij ook geen BECKS en dat ze toch een pallat hadden ingekocht voor hem :smile2::smile2:

MiniME
3 juli 2011, 21:50
Klopt MiniMe, en volgens mij ook geen BECKS en dat ze toch een pallat hadden ingekocht voor hem :smile2::smile2:

O jee, dan was MJ wel heel erg uit zijn gewone doen!

Klinkt trouwens wel dat het een gezellige boel was daar zaterdag, mooi, dat verdient de club en haar trouwe klanten zeker ook!

Don418
3 juli 2011, 22:16
De hele week had ik getwijfeld over waar ik zaterdag naar toe zou gaan.
Het liefst ga ik naar een FKK met een mooie wellness en buitengelegenheden (ik kan niet goed tegen rook)
Maar de weerberichten voorspelden niet veel goeds, dus moest een plan B hebben.

Een feestje bij GD, ik was daar nog nooit geweest, dus een mooie gelegenheid.
Door mij op dit forum er voor aan te melden ook nog eens korting op de entree (is niet doorslaggevend hoor, zo hollands ben ik niet)
Zaterdag dus de A1 helemaal afgereden naar GD.

Ontvangst met een drankje, leuk, moest wel 4 keer bij verteld worden dat er geen alcohol in zit, ok, prima.
Nieuw hier? Ja. Daar zijn de lockers en daar de douches. Ok.
Nou ja, de rest vind ik dan zelf wel.

Omgekleed en de barruimte ingelopen. Een hele grote ruimte waar wat beren en een handje vol vrouwen (in totaal heb ik er 8 geteld) rondhingen.
Nou moet ik zeggen dat ik deze week hard heb gewerkt en een beetje gestresst was, maar ik voelde me niet echt in een feeststemming komen van de ambiance.
Een beetje rondgelopen en al snel besloten om een sessie te doen om in de stemming te komen.
Er zat een lieve blonde meid aan de bar, volgens mij zei ze dat ze danielle heete (weet niet zeker meer)
Ze had hiervoor bij Acapulco gewerkt, daar ben ik nog nooit geweest, maar zij vond het hier fijner omdat het rustiger was.
Mij iets te rustig trouwens.
Ik ben met haar naar boven geweest en heb een qua sex matige sessie gehad, maar het blijft een lieve meid, nou ja vrouw van 34 met een mooi lichaam.

Normaal blijf ik een paar uur in een club, lekker relaxen, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin meer om er te blijven.
Ik heb me gedoucht, aangekleed en ben weer naar huis gereden.

Ik wil niet negatief worden, ik heb denk ik een te grote voorkeur voor een FKK met een goede wellness.
Ik herken niets van de geweldige sfeer die hier door andere beren wordt beschreven, misschien ben ik daar er te kort voor geweest of het is gewoon mijn soort tent niet.
Of ik was niet in de stemming, maar dat is mij nog nooit gebeurd.
Wie zal het weten.

Ik ben in elk geval blij voor de beren die het naar hun zin hebben gehad, maar ik ga de volgende keer het weer in de zuiden zoeken.

Groet,
Don

MichelJ
4 juli 2011, 06:38
@MJ: begrijp ik nu goed MJ dat je 360 km gereden hebt en GEEN sex hebt gehad? :cool:

Dat klopt, 360km op de brommert. En toch heb ik me, net als de andere keren, prima vermaakt in de GD. In een willekeurige andere club was ik waarschijnlijk na 2 uur weer vertrokken. Hulde voor GD!

Nu snel een gaatje zoeken om te sexen in de LR :)

Koekkoek
4 juli 2011, 10:11
Als je niet in de stemming bent moet je gewoon niet gaan. Je Depressie stemming (zijn pillen voor) niet op een prima georganiseerde party afreageren
Het liefst ga ik naar een FKK met een mooie wellness en buitengelegenheden (ik kan niet goed tegen rook)

Ik wil niet negatief worden, ik heb denk ik een te grote voorkeur voor een FKK met een goede wellness.
Ik herken niets van de geweldige sfeer die hier door andere beren wordt beschreven, misschien ben ik daar er te kort voor geweest of het is gewoon mijn soort tent niet.
Wie zal het weten.

Ik ben in elk geval blij voor de beren die het naar hun zin hebben gehad, maar ik ga de volgende keer het weer in de zuiden zoeken.

Groet,
Don

Stiffmaster
4 juli 2011, 11:23

Een feestje bij GD, ik was daar nog nooit geweest, dus een mooie gelegenheid.
Door mij op dit forum er voor aan te melden ook nog eens korting op de entree (is niet doorslaggevend hoor, zo hollands ben ik niet)
Zaterdag dus de A1 helemaal afgereden naar GD.

Ontvangst met een drankje, leuk, moest wel 4 keer bij verteld worden dat er geen alcohol in zit, ok, prima.
Nieuw hier? Ja. Daar zijn de lockers en daar de douches. Ok.
Nou ja, de rest vind ik dan zelf wel. Vreemd want normaal gesproken krijg je altijd van de een of ander uitleg over de faciliteiten en waar wat te vinden is, maar het kan natuurlijk eens vergeten worden :cool:

Omgekleed en de barruimte ingelopen. Een hele grote ruimte waar wat beren en een handje vol vrouwen (in totaal heb ik er 8 geteld) rondhingen. Het waren er geen vijftig nee dat niet, maar geloof me je bent er nog een aantal vergeten, laten we het maar op je stress situatie houden en je korte verblijf in GD
Nou moet ik zeggen dat ik deze week hard heb gewerkt en een beetje gestresst was, maar ik voelde me niet echt in een feeststemming komen van de ambiance. Nu wil niet al te negatief overkomen, maar sfeer en ambiance maak je wel zelf, dat kan niemand voor je doen, wel jammer dat je dan niet even erbij was gekomen en wie weet hoe het je dan was vergaan :gruebel:
Een beetje rondgelopen en al snel besloten om een sessie te doen om in de stemming te komen.
Er zat een lieve blonde meid aan de bar, volgens mij zei ze dat ze danielle heete (weet niet zeker meer)
Ze had hiervoor bij Acapulco gewerkt, daar ben ik nog nooit geweest, maar zij vond het hier fijner omdat het rustiger was.
Mij iets te rustig trouwens.
Ik ben met haar naar boven geweest en heb een qua sex matige sessie gehad, maar het blijft een lieve meid, nou ja vrouw van 34 met een mooi lichaam. Ja lief is Danielle zeker, de rest is wel wat op te vijzelen, haar service wel te verstaan, hier hadden enkele van ons je zeker in kunnen adviseren, alleen is blijkbaar maar alleen, jammer.

Normaal blijf ik een paar uur in een club, lekker relaxen, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin meer om er te blijven.
Ik heb me gedoucht, aangekleed en ben weer naar huis gereden. Benieuwd hoe laat je weg ben gegaan.

Wie zal het weten.Nee ik denk ook niet dat we jouw verhaal als negatief zouden kunnen beoordelen, je zegt eerlijk hoe jij het beleeft hebt en dat schrijf je op, daar is dit forum ook voor. Wat ik wel jammer vind is dat je dus blijkbaar geen enkele behoefte, en dat is jouw keus geweest, om een of ander soort van contakt te hebben gezocht met iemand, wie weet hoe je het dan had ervaren, maar nogmaals jouw verhaal en jouw beleving, ik vind het wel jammer dat je niet hebt gevonden waar je op gehoopt had.

Ik ben in elk geval blij voor de beren die het naar hun zin hebben gehad, maar ik ga de volgende keer het weer in de zuiden zoeken. Veel succes en nog veel meer plezier in de FKK wereld verder. :wink2:

Groet,
Don

Stiffmaster
4 juli 2011, 11:50
Het is maandag nu, en de zon flits vaag door de wolken heen, ik zit hier wat verdwaasd nog voor mij uit te kijken van de belevingen van het afgelopen weekend. Twee geweldige dagen doorgebracht in the house of Golden Dreams. De zaterdag met een geweldige ambiance, sorry Don418 het is mijn beleving. Geweldige nacht gehad met het Roemeense eenmans sloopbedrijf Elena, is echt wel een lekkertje :luvlove:.

De zondag naast haar opgestaan en me gaan douchen na eerst wat te hebben gedronken aan de inmiddels toch door diverse slaapgasten gevulde bar. Het verhaal van de spektakel nacht, het gelach om de opmerkingen, het toch wel sippe gezicht van ons vogeltje, die zijn wraak later op de dag alsnog haalde, zie foto. Het weer opstarten van de werkzaamheden, de boel weer gereed maken voor de dag na het feest, ja het is hard werken voor de medewerkers van GD.

Drie van ons bleven nog achter in Gd, Boy69, Dupke en ik en alles zou van ons zijn, zou tegen vallen want de deur was nog niet geopend of de eerste gasten kwamen al weer naar binnen. Met zijn drietjes gewoon in de whirlpool gestapt en niet als onze collega MJ de dag ervoor ingedoken :smile2:. Na het badderen werden mijn ogen toch wat dan ik had ingecalculeerd, Dupke met Fernanda naar de kamer en Boy69 maakte werk van Simona en Stiffie ging zijn ogen aan de binnenkant bekijken, het licht ging echt uit. :redface:

Na het ontwaken bleek er dus wat gefotografeerd te zijn, de dader kan op represailles rekenen en op een getekende brief van mijn advokaat MR. Bromkovitch :teuflisch:. Weer kwam die twijfel bij me van gaan of blijven, als Elena, die nu letterlijk bij mij op mijn linkeroognetvlies staat, vanmiddag zal de dokter erbij mij dus naar kijken, naar me keek en lachte en flirtte, echt een lief maar vooral sexy meisje, ik kom de dokterskosten wel verhalen op je schatje :smile2::smile2:. Gelukkig luisterde ik naar mijn portemonnee en niet naar mijn verstand en heb dus de weg van wijsheid bewandeld.

Boy69 kraakte nog even de kluis en toverde een mooi bedrag uit een van de automaten, Dupke en ik snapten en geen donder van maar zijn weekend kon helemaal niet meer stuk en dus sommeerde hij Isabella om wat van zijn geld samen te gaan investeren in haar goede doel :biggrin:. Gelukkig dat ik het mailtje van Koekoek pas thuis zag anders had ik misschien toch overstag gegaan onder het mom van samen op maandag even koffie drinken in the house of Golden Dreams, nu afwachten wanneer ik er weer naar toe gaat, wie weet laat Elena wel weten het op prijs te stellen om even weer bij haar langs te komen, ja en zeg dan maar daar heb ik geen zin in, dan gaat Stiffie, ik zal gek zijn om het niet te doen, nu leef ik en morgen kan alles anders zijn, dag allemaal :wink2::wink2:.

kinky Jan
4 juli 2011, 12:02
Ik heb mischien een stomme vraag maar ik stel hem toch:baeh:
Als je met een vrouw naar de kamer gaat en je betaald een bedrag is dan alles voor de vrouw of moet ze ook iets betalen voor het verblijf in de kamer?
Wanneer is de volgende party?
Komt Leona vaker naar deze club? ik wilde met haar kameren maar er was steed,s net iemand mij voor:wand: gellukig had ik Elena nog:smile2:

Ik ben blij dat ik vrij ben vandaag ik moet nog steed,s een beetje bij komen, ik vond het in iedergeval wel een geweldig feest en zal nog lang terug denken aan het fantastische feest waar alles erg goed was verzorgd en ze kwamen zelfs langs om te vragen of je wat wilde drinken ondanks dat ze het erg druk haden.
Nogmaals bedankt voor de goede party en ik kom zeker terug naar dit kleine stukje paradijs op aarde:biggrin:

Golden Dreams
4 juli 2011, 13:18
Als je met een vrouw naar de kamer gaat en je betaald een bedrag is dan alles voor de vrouw of moet ze ook iets betalen voor het verblijf in de kamer?
Komt Leona vaker naar deze club? ik wilde met haar kameren maar er was steed,s net iemand mij voor:wand: gellukig had ik Elena nog:smile2:

Kinky Jan,
Bij ons hoeven de dames helemaal niets aan entreegeld of kamerhuur te betalen. Alle verdienste zijn voor de dames zelf. Ze zijn allemaal zelfstandige om het zo maar te zeggen.
De volgende party zal binnenkort zijn, hou de website en het forum maar in de gaten :)
Leona zal naar zeggen, eind deze week weer komen, echter op het moment dat ze er is zullen we dit hier kenbaar maken :)

ps. Stomme en domme vragen zijn er niet... ;)

Koekkoek
4 juli 2011, 13:20
1615

Eindelijk was het dan zo ver de lang verwachte party was een feit.
De tot in de puntjes verzorgde party waar de gastvrijheid zoals altijd weer de boventoon voerde liet werkelijk niets te wensen over. Toen ik rond 18:00 het paradijs betrad was het al een dolle boel. Ik schat dat er zo rond de 20 vrouwen waren dus voor een ieder iets wil. De absolute smaakmaker was Ellena die niet moe te krijgen was in tegenstelling tot Stiffmaster (zie foto) Zelf met Leona de kamer opgezocht wat niets te wensen overliet herhalingsgevaar 100%. Deze avond heb ik de kamer niet meer opgezocht behalve dan voor de overnachting. In de afterparty met fernanda afgesloten wat zoals altijd uitstekend is. Deze party was dan ook meer dan geslaagd te noemen en zeker een gemiste kans van forumbeheerders om deze snel groeiende club beter te leren kennen.

Verder wens ik Siffmaster van harte beterschap en hoop dat hij snel weer de oude is. Al kan dromen ook mooi zijn

Stiffmaster
4 juli 2011, 13:28

Ik ben blij dat ik vrij ben vandaag ik moet nog steed,s een beetje bij komen, ik vond het in iedergeval wel een geweldig feest en zal nog lang terug denken aan het fantastische feest waar alles erg goed was verzorgd en ze kwamen zelfs langs om te vragen of je wat wilde drinken ondanks dat ze het erg druk haden.
Nogmaals bedankt voor de goede party en ik kom zeker terug naar dit kleine stukje paradijs op aarde:biggrin:

Hoi Kinky,

Ja, zo een feestje ga je niet in de koude kleren zitten, maar wel leuk om op terug te kijken. Ik sta zelf ook nog een beetje te duizelen maar wie weet ga ik zaterdag na mijn werk nog even kijken om verder te duizelen :smile2:. De dames zijn zelfstandig en de verdiensten zijn voor hun zelf, wel wie weet zien we elkaar snel weer, enne er hoeft geen party te zijn om te genieten :lostit::lostit:.

kinky Jan
4 juli 2011, 14:36
Hoi Kinky,

Ja, zo een feestje ga je niet in de koude kleren zitten, maar wel leuk om op terug te kijken. Ik sta zelf ook nog een beetje te duizelen maar wie weet ga ik zaterdag na mijn werk nog even kijken om verder te duizelen :smile2:. De dames zijn zelfstandig en de verdiensten zijn voor hun zelf, wel wie weet zien we elkaar snel weer, enne er hoeft geen party te zijn om te genieten :lostit::lostit:.

Dat klopt ik maak er zelf gewoon een feestje van het is al een feest om er te zijn.
Ik denk dat het het ook niet lang zal duren voordat ik weer ga het zal namelijk moelijk zijn om de verlieiding te weerstaan dus ik weet wel zeker dat we elkaar weer tegen komen want voor jou is Golden Dreams je thuis en dat kan ik nu wel begrijpen.

dupke
4 juli 2011, 19:50
In de tijd dat de dieren nog spraken was stiffie één van mijn vaste wandel makkers in clubs als YY en Lr.

Ongeveer een jaar geleden toen GD zijn deuren had opengedaan heb ik wat afgevloekt want stiffie had me in de steek gelaten voor een club ongeveer 300 km ver weg, en hij had het blijkbaar naar zijn zin daar want alle pogingen om hem terug naar de oude vertrouwde clubs te laten komen eindigden allemaal met een fiasco.

Goed voor hem, maar dat verdomde GD waar hij zo over te spreken was , was gewoon te ver weg.

Ter ere van het 1 jarig bestaan van GD werd een feestje georganiseerd, en dit leek me de uitgelezen kans om GD eens te gaan verkennen, en al zou het niks wezen, in ieder geval zou ik me er kunnen vermaken met mijn vrienden op een mooi feestje: enig probleem : ik had geen zin om 300 km terug naar huis te rijden in het putje van de nacht. Onverantwoord naar mijn mening.

Stiffie had de oplossing : je kan toch blijven overnachten in GD.... Tja en wat moet dat kosten ... eigenlijk niks, voor 50 euro blijf je slapen en die kan je dan gebruiken voor de entry van de volgende dag.

Zo ontstond het idee een weekendje GD : zaterdag het feestje , zondag een gegarandeerd rustiger gd dan normaal : dan heb je beide uitersten een gezien en kan je een oordeel vellen over de club en zijn potentieel.

En dat oordeel is over het algemeen erg positief : veel is hierboven al gezegd.

De ontvangst in gd is erg vriendelijk. Het is een erg mooie, nette club gerund door mensen die echt trachten op alle mogelijke manieren het je naar je zin te maken. Nooit eerder heb ik ergens een zo familiaire sfeer mogen ervaren, zelfs niet in het ter ziele gegane Sans Sousis.

De dames bezetting was inderdaad niet overeenkomstig gt villa of lr normen : dat klopt : maar met een 20 tal dames en een 50 tal beren zat die wel in evenwicht en als het noodlot niet toegeslagen had hadden er een 6 tal meer meiden aanwezig geweest. Nooit heb ik het gevoel gehad me in een witte ijsberenwoede als gt te bevinden , en het is mooi dat alle maar dan ook alle dame's 's avonds wat centjes mee naar huis konden nemen.

Je hebt inderdaad de meiden zoals Isabella en Elena die met een grote hap uit het ijsberenbudget de loop op gingen , dat klopt, maar die meiden waren dan ook de top attracties van de club op het feestje.

Nog een vermeldenswaardig woordje over de BBQ : ik erger mij al jaar en dag dat bij een BBQ het vaak voor komt dat het vlees van buiten zwart gebrand is en van binnen nog rauw. Vooral bij kip is dat een probleem.
Ik heb menig stukje van de GD BBQ aan een grondige inspectie onderworpen en heb niet 1 stukje kunnen vinden dat niet tot in de perfectie gegaard was. Een hele dikke proficiat voor de kok daar...

Overal loopt wel eens wat mis, en om eerlijk te zijn heb ik dat eigenlijk niet gemerkt. Alles leek tot in de puntjes geregeld en ik heb me super mogen vermaken de hele dag.

Isabella is zoals reeds eerder vermeld inderdaad een schatje om te zien, en kijk je in haar ogen, tja dan ben je verloren zoals ik heb mogen ervaren. Super meid...

Net voor de tombola sta ik nog met Mj te grappen over wie wel het winnende ticket heeft gekregen van Monica : hij is er vast van overtuigd dat hij het winnende lot heeft, ik overtuigd dat dat onmogelijk is want ik heb het winnende lot vast. Even later nog met Stiffie aan het grappen dat het mooi voor de club zou zijn als de prijzen naar forumbeertjes mochten gaan die de andere beertjes op het forum konden en wilden vertellen hoe leuk het ginds wel was.

En ja, als winnaar van het grote lot daar... zonder zeveren, zonder verplichtingen tov GD volledig uit eigen beweging : Ik heb er een prachtige dag gehad. En net als Boy69 was de minste ervaring de overnachting. Volgende keer, als minder beertjes blijven slapen vragen we 2 kamers.

Zondag is een ander paar mouwen : zoals verwacht is en bleef de club erg rustig. Geen erg voor mij, betekent enkel dat de meiden meer tijd voor je hebben en het onderstreept nog eens extra de familiaire sfeer van de club.

Met dank aan Fernanda en Isabella was de zondag voor mij even goed als de zaterdag, alleen lagen de klemtonen enigzins anders.

Het loont zich gezien de afstand niet om terug naar GD te gaan voor één dag, echter als voldoende meiden van het kaliber van Isabella, Fernande en Elena aanwezig zijn is dit vast en zeker niet de laatste keer dat ze me daar gaan zien, ondanks de afstand.

rmjhexe
4 juli 2011, 21:13
:smile2:mischien moeten we een fanciub oprichten en 1 keer per maand vergaderen en blijven slapen ivm de reisafstand:smile2:

Stiffmaster
4 juli 2011, 21:47
Ik val stil van de woorden van mijn maatje Dupke, ja wij kennen elkaar echt lang en hebben mooie en minder mooie momenten samen meegemaakt en ik wist dat GD in het algemeen te ver voor mijn goede vriend zou zijn, maar hoe kon ik dit oplossen om en mijn maat te blijven ontmoeten en toch naar GD te gaan, de club waar ik het zo ontzettend naar de zin hebt. Gelukkig kwam de oplossing van de kant van GD met het vieren van de eerste verjaardag van mijn clubje.

Het heeft zo moeten zijn, want was het niet Boy69 die een tijdje terug ook zijn eerste schreden zette in the house of golden dreams en daar ook zo positief over was, en ja Boy en Dupke komen elkaar nog wel eens tegen in een andere club, resultaat was om eens samen te kijken daar in Schüttorf en zien hoe Stiffie tegenwoordig leefde in weelde :biggrin:. Het overnachtingsprobleem werd simpel opgelost door de gastvrijheid van GD en zo konden we met zijn allen weer eens gezellig samen in een club doorbrengen.

Dupke ik heb weer genoten dat je er was, voor mij is het altijd een verrijking als jij er bent, mijn beste vriend ik hoop je snel weer te zien in mijn speciale clubje, een kamer durf ik op voorhand te zeggen is er voor jou ook altijd, daar ben ik van overtuigd :exactly[1]:

Stiffmaster
4 juli 2011, 21:48
:smile2:mischien moeten we een fanciub oprichten en 1 keer per maand vergaderen en blijven slapen ivm de reisafstand:smile2:

Stiffie doet wel mee, heb ik een excuus om vaker te gaan :teuflisch::teuflisch:

Koekkoek
4 juli 2011, 22:04
Siffie slaapt toch in zijn mand.
Weer een kamer meer.1617
Stiffie doet wel mee, heb ik een excuus om vaker te gaan :teuflisch::teuflisch:

Boy69
5 juli 2011, 11:43

Ik doe ook mee !!!
Ik zie het al helemaal voor me:

Stiffie voorzitter
Koekoek vice/vieze voorzitter
Mammoet Penningmeester
Kinky Algemeen bestuurslid
Isabella algemeen bestuurslid, als vertegenwoordiger van de dames.

de overige posities zullen worden ingevuld tijdens de volgende vergadering

yves59
5 juli 2011, 14:21
Als het aan Stiffie ligt gaan er nog diverse posities bijkomen, geloof mij maar.
Lijkt me trouwens beter om koekoek notulist te maken, dan kan ie ook tijdens de vergaderingen nog met zijn potlood spelen.
Dan assisteer ik wel daar waar het nodig blijkt te zijn.
En nodig zal het zijn, dat hebben we afgelopen weekend wel gezien.
Niet iedereen kan ''s morgens op eigen kracht de kamer verlaten en komt op zijn wenkbrauwen beneden aan.:sleep:
Gevolgd door een dame die ietswat beteuterd kijkt omdat hij het niet de hele nacht heeft volgehouden.
Maar petje af hoor. De doorsnee nederlander maakt net zoveel nummertjes in een jaar als de ijsbeer in kwestie op 1 avond.
En geen koekoek die hem een eitje afsnoept,

Het was een fantastische party. Moeten we vaker doen.
Wat mij betreft om de dag.:teuflisch:

kinky Jan
5 juli 2011, 18:52
Ik doe ook mee !!!
Ik zie het al helemaal voor me:

Stiffie voorzitter
Koekoek vice/vieze voorzitter
Mammoet Penningmeester
Kinky Algemeen bestuurslid
Isabella algemeen bestuurslid, als vertegenwoordiger van de dames.

de overige posities zullen worden ingevuld tijdens de volgende vergadering

Ik heb al 2 punten voor de vergadering
1. Verdeling ijsbeer en dame bij het overnachten, ik opoffer me zelf wel op ik ga wel met Elena ik denk namelijk dat de Stifmaster niet nog een nacht overleeft
2. Bij wie kunnen we de kosten declareren?

Koekkoek
5 juli 2011, 20:12
Ik denk bij stiff moet hem toch wat waard zijn als je zijn leven red

1. Verdeling ijsbeer en dame bij het overnachten, ik opoffer me zelf wel op ik ga wel met Elena ik denk namelijk dat de Stifmaster niet nog een nacht overleeft

Stiffmaster
5 juli 2011, 21:47

Beste Kinky, je bent nog zo jong :angst: dus hoef jij je niet voor de oude meester op te offeren om een vrouw als Elena te behagen, dat doet Stiffie echt zelf wel :teuflisch::teuflisch:

Stiffmaster
5 juli 2011, 21:49
Ik denk bij stiff moet hem toch wat waard zijn als je zijn leven red

En vreemde vogel, ik heb al in een bericht aangegeven dat ik liever sterf in haar armen dan ergens anders :angst:, dus je red me daar dus echt niet het leven mee, maar toch aardig dat je denkt me er mee te kunnen redden en zelf de eitjes uit het nest te halen, jammer ben net weer gekeurd, had de conditie van een 21 jarige :gruebel::gruebel:, maar voor je weer met een foto komt :betrunken:, ook jonge goden hebben slaap nodig :thefinger::thefinger:

jeegee
6 juli 2011, 14:28
Na alle opwinding die er geweest is, helaas zonder mijn aanwezigheid, was er gisteren weer de aangename rust terug gekeerd, waar ik zo op gesteld ben. Natuurlijk kunnen er best nog wat beren bij, zonder dat ik dat als hinderlijk zal ervaren. En een paar dames erbij, ook niet verkeerd. Maar de kwaliteit van het gebodene was hoog. Lastig om een keuze te maken. Toch gedaan, wat tot gevolg heeft dat ik op korte termijn terug moet keren, want er speelt nog zoveel moois door mijn hoofd, dat moet ik van nog dichterbij bewonderen en genieten.
Tot slot: de BBQ was van hoog gehalte (de kok verdient een onderscheiding) en de service spreekwoordelijk.

kinky Jan
6 juli 2011, 16:32
Na alle opwinding die er geweest is, helaas zonder mijn aanwezigheid, was er gisteren weer de aangename rust terug gekeerd, waar ik zo op gesteld ben. Natuurlijk kunnen er best nog wat beren bij, zonder dat ik dat als hinderlijk zal ervaren. En een paar dames erbij, ook niet verkeerd. Maar de kwaliteit van het gebodene was hoog. Lastig om een keuze te maken. Toch gedaan, wat tot gevolg heeft dat ik op korte termijn terug moet keren, want er speelt nog zoveel moois door mijn hoofd, dat moet ik van nog dichterbij bewonderen en genieten.
Tot slot: de BBQ was van hoog gehalte (de kok verdient een onderscheiding) en de service spreekwoordelijk.

Dus blijkbaar als er een BBQ word gehouden de kwaliteit standaard hoog dat kan ik wel waarderen zeker als je de hele dag veel energie verbruikt:blob16:

kinky Jan
6 juli 2011, 16:42
jeegee ik heb een paar vragen
welke dames waren er en met welke dames ben je naar boven geweest?
Hoeveel mannen waren er ongeveer?

groetjes Kinky

Silvester
7 juli 2011, 08:39
Gisteren samen met m'n oude wandelmaat even een bliksembezoekje aan GD gebracht, verslagje volgt later.

Opnieuw ging er 'n wereld voor hem open, hij sloeg gelijk op tilt bij binnenkomst in de arena.

Met name vanwege een "stunning blonde", een beauty met een huidje zo bleek als een in chloor gewassen bedlaken, lange blonde haren, slechts in een veterstring gehuld paraderend, wellicht het mooiste ronde kontje ooit aanschouwt.

Paraderend ja, als je al oogcontact kreeg was haar blik houtain, haar loop zo enorm sensueel, angstaanjagend vrouwelijk.

Van mijn vrouw begreep ik dat ze Roemeens zou zijn, kreeg helaas verder niets los, moest ook niet te veel vragen voelde ik...:rolleyes:

Mijn maat heeft zijn navi al geprogrammeerd, wie heeft verdere info...?

:gruebel:

Stiffmaster
7 juli 2011, 09:30
Gisteren samen met m'n oude wandelmaat even een bliksembezoekje aan GD gebracht, verslagje volgt later.

Opnieuw ging er 'n wereld voor hem open, hij sloeg gelijk op tilt bij binnenkomst in de arena.

Met name vanwege een "stunning blonde", een beauty met een huidje zo bleek als een in chloor gewassen bedlaken, lange blonde haren, slechts in een veterstring gehuld paraderend, wellicht het mooiste ronde kontje ooit aanschouwt.

Paraderend ja, als je al oogcontact kreeg was haar blik houtain, haar loop zo enorm sensueel, angstaanjagend vrouwelijk.

Van mijn vrouw begreep ik dat ze Roemeens zou zijn, kreeg helaas verder niets los, moest ook niet te veel vragen voelde ik...:rolleyes:

:gruebel:

Nu kan Stiffie 3 stunning blonde typjes in GD, klein en lange loshangend blond haar met een huidje zoals in je dromen dat is Elena, blond met het haar meestal op een staart met een vol lijfje is Simona en dan nog een lange blondine die meestal toples rond loopt en perfect Duits spreekt is Danielle, alledrie zijn Roemeens en meer dan de moeite waard :lostit::lostit: hoop je zover voldoende op de hoogte te hebben gebracht.

gr. Stiffie

Golden Dreams
7 juli 2011, 10:00

Deze schoonheid luisterd naar de naam Lorena ;)
Meer info is denk ik niet nodig voor veel beren....

Koekkoek
7 juli 2011, 12:40
Dit is Natasja een heerlijk ding.
Nu kan Stiffie 3 stunning blonde typjes in GD, klein en lange loshangend blond haar met een huidje zoals in je dromen dat is Elena, blond met het haar meestal op een staart met een vol lijfje is Simona en dan nog een lange blondine die meestal toples rond loopt en perfect Duits spreekt is Danielle, alledrie zijn Roemeens en meer dan de moeite waard :lostit::lostit: hoop je zover voldoende op de hoogte te hebben gebracht.

gr. Stiffie

Big30
7 juli 2011, 12:47
Deze schoonheid luisterd naar de naam Lorena ;)
Meer info is denk ik niet nodig voor veel beren....
Neem aan dat je deze dame bedoelt:
http://www.golden-dreams.nl/paginas/natascha.htm
Bij jullie heette ze toch zoals KK al zegt Natascha. Inmiddels inderdaad blond.

kinky Jan
7 juli 2011, 14:14
Ik wil me graag aanmelden op de site van GD voor de nieuwsbrief maar niet via windows mail kan het ook op een andere manier bv hotmail?

Golden Dreams
7 juli 2011, 14:47
Ik wil me graag aanmelden op de site van GD voor de nieuwsbrief maar niet via windows mail kan het ook op een andere manier bv hotmail?

Kinky Jan, stuur even een privebericht met je (hot)mailadres erin, dan meld ik je aan :)

Koekkoek
7 juli 2011, 15:00
Ik geef mij alvast op voor de party 1jaar + 1maand

Stiffmaster
7 juli 2011, 21:45
Neem aan dat je deze dame bedoelt:
http://www.golden-dreams.nl/paginas/natascha.htm
Bij jullie heette ze toch zoals KK al zegt Natascha. Inmiddels inderdaad blond.

Stiffie gaat zaterdag zelf wel even kijken hoe ze nu in het echt heet, Lorena of Natascha, ik hoor het wel, ik ga toch voor iemand anders :teuflisch::teuflisch:, denk ik :gruebel::gruebel:

Boy69
10 juli 2011, 12:22
Gisteren weer een bezoekje gebracht aan "het paradijs van Schuttorf".
Ik arriveerde omstreeks 12:15, leverde mijn volle kortingskaart in (waardoor ik vrije toegang had ) en was geruime tijd de enige aanwezige beer, gezelschap had ik van een tiental dames: Louisa, Roberta, Simona, Rebecca, Elena, Barbara, een drietal mij onbekende dames en uiteraard IZABELLA, het pareltje van GD.

Ik had 3 kamergangen gepland, een met Elena en 2 met IZABELLA.
En zo geschiedde het, het tussendoortje was voor Elena (bij wie ik eens niet uitgeput van de kamer kwam (gewoon rustig haar het werk laten doen en niet proberen tegen te sputteren of proberen haar bij te houden, dit lukt nl toch niet)) en de premiere en afsluiter waren voor IZABELLA.

Kortom: een rustige dag GD (schril contrast met de party), lekker buiten relaxen in het zonnetje, zwemmen, saunaatje, bubbelen in de beste HWP in saunaclubs, goed eten, vriendelijk en attent personeel, leuke meiden, aangenaam berengezelschap (Koekoek en uiteraard Stiffmaster), gratis massage en uiteraard IZABELLA

In de loop van volgende week staat het volgende bezoekje gepland.
Het zal waarschijnlijk een IZABELLA-dag worden, drie sessies met de mooiste meid in GD, ik heb er al zin in.

jeegee
11 juli 2011, 11:28
jeegee ik heb een paar vragen
welke dames waren er en met welke dames ben je naar boven geweest?
Hoeveel mannen waren er ongeveer?

groetjes Kinky
KJ. Ik ben bewuste middag een paar uurtjes in GD geweest en het even zoveel tijd naar mijn zin gehad. Ik schat dat ik een beer of 8 - 1o heb gezien en naar schatting ook een achttal dames. Ik herinner mij dat ik prettig contact heb gehad met Barbara, Louisa en Laura.
Barbara heeft mij enige tijd in verzekerde bewaring gesteld hetgeen op mij een heilzame werking heeft gehad.
Om met een van eerder genoemde dames verder te keuevelen, moet ik mij deze week weer derwaats spoeden. Ik vermoed dat dat gaat lukken

Stiffmaster
15 juli 2011, 18:11
De 9e juli was Stiffie ook weer in zijn buitenhuisje in Schüttorf en heeft zich op alle mogelijke manieren weer uitstekend vermaakt met een ieder daar. Boy69 was ook weer in een meer dan vrolijke bui omdat Elena hem niet had gesloopt en hij zo dus nog energie genoeg had voor zijn Isabella :lostit:. Stiffie had zijn blonde fee aan zijn zijde en vondt het allemaal best zo, en ondanks verwoede pogingen van een vreemde vogel genaamd Koekoek week de mooie blonde fee niet van mijn zijde en wist ik dit wordt weer mijn nachtprinses, en een mooie nacht volgde met Elena :luvlove:, en nu maar hopen dat morgen ook zo mooi zal worden?? Zo, dit was het even voor nu, het zicht word weer wat wazig, ik hou jullie op de hoogte.

gr. Stiffie :wink2::wink2:

Dalton
15 juli 2011, 19:59
De 9e juli was Stiffie ook weer in zijn buitenhuisje in Schüttorf en heeft zich op alle mogelijke manieren weer uitstekend vermaakt met een ieder daar. Boy69 was ook weer in een meer dan vrolijke bui omdat Elena hem niet had gesloopt en hij zo dus nog energie genoeg had voor zijn Isabella :lostit:. Stiffie had zijn blonde fee aan zijn zijde en vondt het allemaal best zo, en ondanks verwoede pogingen van een vreemde vogel genaamd Koekoek week de mooie blonde fee niet van mijn zijde en wist ik dit wordt weer mijn nachtprinses, en een mooie nacht volgde met Elena :luvlove:, en nu maar hopen dat morgen ook zo mooi zal worden?? Zo, dit was het even voor nu, het zicht word weer wat wazig, ik hou jullie op de hoogte.

Ik denk dat jij de prins op het witte paard bent voor de dvp's in GOLDEN-DREAMS

gr. Stiffie :wink2::wink2:

Koekkoek
16 juli 2011, 20:19
Wederom gesloopt1640

Weer een bezoek gebracht aan het gastvrije Golden Dreams. Ook wel genoemd het buitenverblijf van Koning Siffmaster. Het was een gezellige boel met een aaltal bekende medeberen. Koning Siffmaster heeft zeer waarschijnlijk zijn kruit al verschoten in de eerste sessie met Ellena. Waarna stiff met knikkende knieën rondliep. Ook hieruit blijkt weer de gastvrijheid van deze club door Uit voorzorg zijn bed al op te maken zie foto)

Koekkoek
16 juli 2011, 20:29
Weer top sessie Fernanda (ex Fun Garden, Emmerich)
Vandaag wederom met fernanda de kamer opgezocht.
Dit blijft een topvrouw met zondermeer waardering 10+ (Duits 1+) Ondanks de meerdere bezoeken met deze dame op de kamer blijft het herhalinggevaar 100%. Wederom niet op een min punt te betrappen heb Boy69 dan ook aangeboden het eerste half uur te vergoeden als dit hem niet bevalt. Eigenlijk een weddenschap die niet te verliezen is.

Dalton
16 juli 2011, 21:08
Wat een kutweer om de hondjes uit te laten,maar ze hebben buiten netjes hun blaas en maag geledigd:angryfire:
Alleen jammer dat ik daardoor niet in GOLDEN-DREAMS kon blijven:wand:
STIFFIE netjes bij zijn prinses achtergelaten en zelf ook nog even de kamer opgeweest met een aardige dame uit BULGARIJE die me op vakkundige wijze van het kwakje ontdaan heeft zodat ik met een lege zak naar de hondjes kon:Xrated::Xrated::fuck:
Rijdt altijd makkelijker dan dat je zak vol is en zo tussen je bovenbenen zit te wringen,morgen nog even naar dat SEX-PALEIS om de KROONPRINS op te halen want dan kan hij niet meer lopen na een onstuimige nacht met de prinses.
Het is en blijft een mooie zaak dat GOLDEN-DREAMS met een hele leuke bemanning die daar alles runnen en de vrouwtjes niet te vergeten,zien er lekker uit,jammer dat de KEIZERIN VAN CHINA er niet werkt,anders werd het mijn nieuwe adres en bleef ik er voorgoed wonen:exactly[1]::flatto-bye:

Stiffmaster
17 juli 2011, 16:27
Bedankt ja, laat ik daar eens mee beginnen en nu eens als eerste richting mijn goede maat Dalton die mij toch op zaterdag in Golden Dreams heeft gebracht, i.v.m. een kleine handicap dat auto rijden onmogelijk maakt, en niet te vergeten op zondagmorgen mij weer in het paradijs kwam ophalen en me weer veilig thuis bracht, weinigen zijn er die dat doen voor een ander, hij dus wel en daar ben ik hem uiteraard enorm dankbaar voor :regionen0000[1]:.

Bedankt Golden Dreams dat jullie mijn medische verzorging hebben verzorgt, ja Hans en Danny jullie hebben wat afgespoten bij Stiffie :angst:, Bedankt Monica voor de wederom perfecte verzorging van deze ijsbeer. Bedankt medeijsberen Dupke en Boy69 voor jullie interesse in wat er met me aan de hand is. Bedankt Mihai voor een weldadige ontspannen massage. Dankjewel dames voor de liefdevolle woordjes, maar bovenal mijn mooie prinses Elena :luvlove: bedankt dat jij deze oude ijsbeer een nachtlang volledig hebt verzorgt en vertroeteld. We praten allemaal wel eens over verslaving, wel ik ben aan deze blonde godin meer dan verslaafd en moet nu echt even voor mijzelf op de rem trappen anders raak ik de controle over mijzelf volledig kwijt :betrunken:. Je weet mijn wens en als die vervult word is het hek van de dam, wie weet wil Hans deze zin aan Monica doorgeven, ik weet zeker dat jij die stralende lach weer op je gezichtje krijgt.

Blijft er eentje over die eitjes uit het nestje van een ander probeert te pikken, helaas trappen steeds meer vogeltjes daar niet meer in en Koekoek gaat dan vreemde postings doen met oude foto`s, ik heb mijn topadvocaten eral opgezet en deze Koekoek kan een brief van Mr. Bromcovitsch tegemoet zien, gegevens zijn al bekend en er zal hard worden opgetreden tegen deze vuilspuierij van deze vreemd uitziende vogel, die voor zichzelf een nieuw record heeft geschreven van 6 minuut 10 sec. op de kamer :baeh: Stiffie daarentegen heeft het wederom de hele nacht met de mooiste en charmantste dame van Golden Dreams volgehouden op kamer 14 ondanks verwoede pogingen van een grote bekende ijsbeer die op kamer 15 ernaast lag te zagen alsof hij heel Schüttorf van zijn bomen wilde ontdoen, Elena stoorde zich niet en ging gewoon door alsof het de normaalste zaak van de wereld was, wat een vrouw is dit toch.
http://www.youtube.com/watch?v=BcS0alN5bHo&feature=related

Zondag was de day after, te laat veel te laat kwam ik met haar van de kamer, na een meer dan onstuimige nacht, een nacht waarin ik voor haar een verrassing had waar ze niet op had gerekend, en mij dus veel te laat beneden bracht waar mijn chauffeur al op me stond te wachten, ik snel douchen en tegen mijn zin veel te snel afscheid genomen van mijn nachtpartner, nu weer terug in de realiteit en hopen dat ik haar maar snel weer kan en mag bezoeken. Mensen jullie allemaal bedankt voor weer een waardevolle en gezellige avond en oh wat a night with Elena. http://www.youtube.com/watch?v=7kgm-vppxOY

Boy69
17 juli 2011, 17:43
Tweedaagse in GD, Goed begin, teleurstellende afloop.

Na de eerdere goed bevallen tweedaagse in GD (zaterdag met de party en de zondag daaropvolgend) ben ik samen met medestrijder Dupke weer baar GD getogen in een leuk weekend te spenderen.

De zaterdag was regelrecht goed, leuke meiden, gezellig gezelschap, goede bediening en verzorging, etc.... absoluut top !!
In totaal 3 sessies gedaan: 2x met Izabella en 1x met Luiza.
Over Izabella hoef ik verder niets te berichten, goed als altijd.
Luiza had ik bij eerdere bezoeken al gespot, maar nog niet mee gekamerd.
Ze stond wel op mijn todo-lijst en afgelopen zaterdag is het er dan eindeljk van gekomen.
Niets dan lof over de kamerprestaties van Luiza

In tegenstelling tot de vorige overnachting had ik nu een kamer voor me alleen en had dus voldoende nachtrust.

Voor de Zondg had ik grootse plannen met Izabella, met evt een andere meid tussendoor.
Simona gooide echter roet in het eten en verleidde me tot de eerste kamergang.
Ook deze kamersessies was ronduit goed.

Voor Izabella had ik de tweede en evt derde ronde gepland, maar helaas zou het anders verlopen.
Ze kreeg gezelschap van een tweetal beren die haar en Elena de rest van de dag "gijzelden".
Toen ik de eerste fles champagne zag passeren vreesde ik al het ergste, en helaas kwam het uit.
De dames hadden uitsluitend oog voor deze beren en de champagne (waarvan later nog 3 flessen werden aangesleept)
Voor de dames financieel vast en zeker een aantrekkelijke deal.

Helaas bleek Izabella, met wie ik nog wilde kameren, onbereikbaar, en droop deze ijsbeer teleurgesteld af........

Jammer dat dit leuke weekend op deze manier werd afgesloten !!!

Stiffmaster
17 juli 2011, 21:43

Na de eerdere goed bevallen tweedaagse in GD (zaterdag met de party en de zondag daaropvolgend) ben ik samen met medestrijder Dupke weer baar GD getogen in een leuk weekend te spenderen.

De zaterdag was regelrecht goed, leuke meiden, gezellig gezelschap, goede bediening en verzorging, etc.... absoluut top !!
Ze stond wel op mijn todo-lijst en afgelopen zaterdag is het er dan eindeljk van gekomen.

In tegenstelling tot de vorige overnachting had ik nu een kamer voor me alleen en had dus voldoende nachtrust.Ja dat klopt dat was wel te horen.:smile2:

Voor de Zondg had ik grootse plannen met Izabella, met evt een andere meid tussendoor.

Voor Izabella had ik de tweede en evt derde ronde gepland, maar helaas zou het anders verlopen.
Ze kreeg gezelschap van een tweetal beren die haar en Elena de rest van de dag "gijzelden".
Toen ik de eerste fles champagne zag passeren vreesde ik al het ergste, en helaas kwam het uit.
De dames hadden uitsluitend oog voor deze beren en de champagne (waarvan later nog 3 flessen werden aangesleept)
Voor de dames financieel vast en zeker een aantrekkelijke deal. Waarde collega we moeten nu zo ongeveer toch wel weten dat het in deze wereld uitsluitend om geld draait, en dat de dames daar toch echt wel meer van houden dan van een halfuurtje kameren, maar blijft lullig :angryfire:

Helaas bleek Izabella, met wie ik nog wilde kameren, onbereikbaar, en droop deze ijsbeer teleurgesteld af........

Jammer dat dit leuke weekend op deze manier werd afgesloten !!!Ach, ik heb gezien dat je niet heb stil gezeten de afgelopen week en dat de vooruitzichten zeker niet verkeerd zijn, Stiffie daarentegen gaat een paar weken de revisie in :sleep:

Silvester
17 juli 2011, 22:22
Stiffie gaat zaterdag zelf wel even kijken hoe ze nu in het echt heet, Lorena of Natascha, ik hoor het wel, ik ga toch voor iemand anders :teuflisch::teuflisch:, denk ik :gruebel::gruebel:
En..., ben je er achter wie ze is?
Eind deze maand is mijn maatje weer terug van vacantie, en dan...

:rolleyes:

Big30
17 juli 2011, 22:44
En..., ben je er achter wie ze is?

:rolleyes:
Volgens mij deze dame, kan zijn dat ze nu in GD weer Lorena heet.
Natascha (Roemeens) ex-Lorena VV (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12357-Natascha-%28Roemeens%29-ex-Lorena-VV)

Stiffmaster
18 juli 2011, 07:56
Volgens mij deze dame, kan zijn dat ze nu in GD weer Lorena heet.
Natascha (Roemeens) ex-Lorena VV (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12357-Natascha-%28Roemeens%29-ex-Lorena-VV)

Klopt inderdaad Big, maar als ik Silvester was zal ik zeker even checken voor hij voor haar er heen gaat, want zij is er vaker niet dan wel, zo ook dit weekend schitterde zij door afwezigheid :cool:, gelukkig lopen er meer dames rond :lostit:.

Big30
18 juli 2011, 12:37
n.b. Discussie over Dame die een glaasje bubbels drinkt verplaatst. Hoort niet in GD algemeen topic thuis. Komt overigens in elke Club voor dat een Dame wel eens wat drinkt met wat Gasten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26460-Een-Dame-aan-de-bubbels-in-en-Club.

Koekkoek
18 juli 2011, 21:26
Heb het een en ander meegekregen van de discussie over Isabell en Elena. Dat een medebeer soms een hele dag een dame in bezit neemt en daar ook voor betaald daar is niets mis mee. Dit is juist het mooie van het Saunaclub gebeuren dat je een dag de koning te rijk kan voelen door je te laten verwenen door een of meerdere dames. Natuurlijk is het jammer als een dame daardoor niet meer bereikbaar is maar dit hoort erbij. Sommige beren verdwijnen een halve dag naar de kamer met een dame wat het zelfde effect geeft. Het staat ons allen vrij de manier van verwennerij te bepalen.

Neem mijn aanbod betreffende Fernada aan en de irritaties verdwijnen als sneeuw voor de zon

In tegenstelling tot de vorige overnachting had ik nu een kamer voor me alleen en had dus voldoende nachtrust.

Voor de dames financieel vast en zeker een aantrekkelijke deal.

Jammer dat dit leuke weekend op deze manier werd afgesloten !!!

Boy69
18 juli 2011, 22:00
Neem mijn aanbod betreffende Fernada aan en de irritaties verdwijnen als sneeuw voor de zon

Irritaties zijn er (van mijn kant) niet, wat is gebeurd is gebeurd, we kunnen het niet meer veranderen.
Het was een keuze van de betreffende dame(s), laten we het maar een zakelijke beslissing noemen, geheel buiten "schuld" van de club en daarmee basta.

Wat Fernanda betreft: wellicht komt het er nog wel eens van, maar op dit moment kan ik daar nog geen zinnig woord over zeggen.

charlieh47
19 juli 2011, 23:49
ja, is wel zonde dat net de 2 toppers de hele dag niet bereikbaar zijn. maar zo is het leven in zo'n club.
dus ook een reden om snel weer te gaan. en er lopen bij GD genoeg meer mooie meiden.
groetejs charlieh47

charlieh47
24 juli 2011, 15:11
was gisteren bij Gd, en nu heb ik het zelf mee gemaakt. Fernanda was onbereikbaar. en elena werdt door stiffie bezet gehouden. was wel leuk om te zien, net 2 verliefde tortelduifjes. maar heb mij perfect vermaakt. simona was lief voor me en er liepen een paar leuke nieuwe meiden. waar ik even kennis mee heb gemaakt. er loopt nu ook een leuke 20 jarige blonde. ze heet dyana. nog een beetje onervaren. ze zoent niet, maar voor de rest is het perfect.

Stiffmaster
26 juli 2011, 17:33
Toch een kort stukje om GD zeker niet tekort te doen, hun gastvrijheid was wederom van ongeevenaarde klasse, en ook charlieh47 had het duidelijk naar de zin, een paar leuke nieuwe dames gezien en ook maandag kwamen er nog twee Bulgaarse dames bij, het is kort maar ik zou heel lang door kunnen gaan maar dan denken ze dat ik reclame maakt voor Golden Dreams :teuflisch::teuflisch:, Mannen bedankt voor jullie hulp, Monica jij blijft een speciaal plekje innemen, Alina, Juliana, Mihai en alle andere die ik vergeet bedankt maar mijn grootste dank gaat nu toch echt uit naar mijn prinses uit Roemenie, dank Elena. :herz::herz:

Koekkoek
27 juli 2011, 08:02
Ik hoop dat je snel weer beter bent en de vlinders in je buik laat ontsnappen.

Toch een kort stukje om GD zeker niet tekort te doen, hun gastvrijheid was wederom van ongeevenaarde klasse, en ook charlieh47 had het duidelijk naar de zin, een paar leuke nieuwe dames gezien en ook maandag kwamen er nog twee Bulgaarse dames bij, het is kort maar ik zou heel lang door kunnen gaan maar dan denken ze dat ik reclame maakt voor Golden Dreams :teuflisch::teuflisch:, Mannen bedankt voor jullie hulp, Monica jij blijft een speciaal plekje innemen, Alina, Juliana, Mihai en alle andere die ik vergeet bedankt maar mijn grootste dank gaat nu toch echt uit naar mijn prinses uit Roemenie, dank Elena. :herz::herz:

Stiffmaster
27 juli 2011, 11:22
Ik hoop dat je snel weer beter bent en de vlinders in je buik laat ontsnappen.

Ik ben niet ziek en die vlinders hou ik zolang mogelijk vast, jij oude jaloerse vogel :teuflisch::teuflisch:

Koekkoek
28 juli 2011, 22:02
Nadia /Lugin weer terug (ex LR)
Vandaag maar weer eens het bekende terrein opgezocht. Zoals altijd was alles weer prima verzorgt.
Mijn favoriet Nadia of ook wel Lugin genaamd van Marokkaanse afkomst. (Ex Living Roem) was weer aanwezig en blijft tot en met zaterdag. Zoals altijd was dit weer een verwoestende kamergang waar het aan niets ontbrak. Deze dame is zowel aan de bar als op de kamer van grootte klasse herhalingsgevaar 100%. Verder nog een kamergang gemaakt met Diana klein en blond wat ook een voldoende haalde. Verder waren er een aantal nieuwe dames die ik nog niet getest heb.
Zaterdag weer een bezoek aan gd met overnachting voor de zekerheid de wilde Elena geboekt voor de nacht. Volgens berichten van mede beren wordt dit de hele nacht rampetampen. Dus vrijdag vroeg naar bed.

kinky Jan
29 juli 2011, 03:52
Zaterdag weer een bezoek aan gd met overnachting voor de zekerheid de wilde Elena geboekt voor de nacht. Volgens berichten van mede beren wordt dit de hele nacht rampetampen. Dus vrijdag vroeg naar bed.

Ik denk dat Zaterdag onze Stiff met jaloerse ogen :angryfire:naar je kijkt

Stiffmaster
29 juli 2011, 06:18
Ik denk dat Zaterdag onze Stiff met jaloerse ogen :angryfire:naar je kijkt

Nee, ik ben niet bang dat ze met die vreemde vogel de nacht doorbreng, zaterdag stond al vast dat die voor mij was, sorry oude vogel :baeh::baeh:.

Bosco
29 juli 2011, 11:11
Zaterdag weer een bezoek aan gd met overnachting voor de zekerheid de wilde Elena geboekt voor de nacht. .

Nee, ik ben niet bang dat ze met die vreemde vogel de nacht doorbreng, zaterdag stond al vast dat die voor mij was, sorry oude vogel :baeh::baeh:.

Stiffie, beloftes en afspraken worden netzo makkelijk gebroken als gemaakt met een Roemeense. ;)
Ben benieuwd wie er de meeste euries voor over heeft. :biggrin:

Dalton
29 juli 2011, 12:46
Stiffie, beloftes en afspraken worden netzo makkelijk gebroken als gemaakt met een Roemeense. ;)
Ben benieuwd wie er de meeste euries voor over heeft. :biggrin:

Wanneer 2 ijsberen vechten om een kutje gaat de derde er mee vandoor.
Ik ga zo naar GD en blijf er 3 dagen en 2 nachten rampetampen met ELENA dus zondagavond is ze weer beschikbaar voor jullie ijsberen.
Met genoeg blauwe pillen voor mijn leuter in balans te houden bij me:48[1]:

Bosco
29 juli 2011, 12:53
Ik ga zo naar GD en blijf er 3 dagen en 2 nachten rampetampen met ELENA dus zondagavond is ze weer beschikbaar voor jullie ijsberen.

Dat is mijn opa.......ben trots op je ouwe !! :biggrin:
Ik zal morguh de groetjes doen aan dat Bulgaarse sletje van je.
Of is die liefde over?

Dalton
29 juli 2011, 13:44
Je moet af en toe de onderleggers eens verwisselen anders lijkt het net of je getrouwd bent en dat willen we allemaal voorkomen:biggrin:

Badslippers
29 juli 2011, 15:34
Dat is mijn opa.......ben trots op je ouwe !! :biggrin:
Ik zal morguh de groetjes doen aan dat Bulgaarse sletje van je.
Of is die liefde over?

Heey kale, alleen groeten doen hoor. De roemeense kliek is voor jou maar het bulgaarse zigeunervolk is voor mij. Hoewel, bij het bulgaarse sletje ben ik tweede keus want op de eerste plaats komt vanzelfsprekend die ouwe geilaard. Ben ik blij dat hij dit weekend in GD tussen de andere whisky zuipende oudjes zit kan ik The Queen Of Love eens lekker te grazen nemen.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Bosco
29 juli 2011, 15:52
Heey kale, alleen groeten doen hoor. De roemeense kliek is voor jou maar het bulgaarse zigeunervolk is voor mij.

Wees niet bang kale, dankzij een Roma-snol durf ik niet eens naar een ander te kijken.

kinky Jan
29 juli 2011, 16:44
Ik ben toch benieuwd wie het weekend de strijd gaat winnen en met Elena een avondje doorbrengt, ik vermoet Stiff en als het met een ander is weten we direkt of de liefde van 2 kanten komt of dat het 1 richtingsverkeer is.
Veel succes Stiff:Big_gun::motz2::boxen::smileysex5:

Stiffmaster
29 juli 2011, 17:13
Ik ben toch benieuwd wie het weekend de strijd gaat winnen en met Elena een avondje doorbrengt, ik vermoet Stiff en als het met een ander is weten we direkt of de liefde van 2 kanten komt of dat het 1 richtingsverkeer is.
Veel succes Stiff:Big_gun::motz2::boxen::smileysex5:

Dank je Kinky, heb er wel wat hulp bij nodig van wat vrienden :gruebel::gruebel: wie weet hoe de vlag na dit weekend hangt, we zien wel

kinky Jan
29 juli 2011, 18:26
Dank je Kinky, heb er wel wat hulp bij nodig van wat vrienden :gruebel::gruebel: wie weet hoe de vlag na dit weekend hangt, we zien wel
Ik zou je graag willen helpen mijn Master maar ik heb een paar afspraken het weekend waar ik echt niet onder uit kan komen.
Maar ik wil zo wie zo weer snel een keer iets met je drinkenin ons clubje om weer is wat bij te praten:prost:.
Groetjes Jan:cheers:

Koekkoek
29 juli 2011, 18:36
Lijkt mij duidelijk ik heb donderdag middag al met haar afgeproken Monika heeft vertaald dus dit zit wel goed. Hoop alleen dat er geen trekberen op de gang staan wil wel rustig kunnen neuken

rmjhexe
29 juli 2011, 21:04
Hoop alleen dat er geen trekberen op de gang staan wil wel rustig kunnen neuken[/QUOTE] :hah: in gd lopen ook trekvogels toch?:smile2:

Golden Dreams
30 juli 2011, 14:40
Vanavond Live fc Twente - Ajax om de Johan Cruijff schaal

Aanvang: 20.00 uur :)

kinky Jan
1 augustus 2011, 08:12
En wie is er met Elena van door gegaan het weekend?

Koekkoek
1 augustus 2011, 11:49
Stiffmaster heb ik het maar gegund. Blijft hij temminste van al dat andere lekkers af. Hij mag niet vreemd gaan

Stiffmaster
1 augustus 2011, 13:02

In dit geval dus ik, ik ben er met deze lieftallige dame vandoor gegaan, zullen we zeggen met wat hulp van wat vrienden :gruebel: Dank allen voor dit :wink2: Verder ga ik hier niet meer op in, over haar ga ik dus niets meer schrijven, dat hou ik voor mijzelf, jullie zouden eens vreemde gedachten gaan krijgen, de tijd zal het leren :baeh::baeh:

Dalton
1 augustus 2011, 14:31
In dit geval dus ik, ik ben er met deze lieftallige dame vandoor gegaan, zullen we zeggen met wat hulp van wat vrienden :gruebel: Dank allen voor dit :wink2: Verder ga ik hier niet meer op in, over haar ga ik dus niets meer schrijven, dat hou ik voor mijzelf, jullie zouden eens vreemde gedachten gaan krijgen, de tijd zal het leren :baeh::baeh:

Nu weet ik waar je dat sprookjesboek van de gebroeders GRIMM voor nodig had,die heb je haar helemaal voorgelezen,om haar een beetje wegwijs te maken in het harde leven van een ijsbeer.

Stiffmaster
1 augustus 2011, 16:59
Zo weer terug in de harde wereld van werken en bezig zijn en het sprookje in Schüttorf weer achter me gelaten en dat niet alleen :redface:. Zoals altijd was het weer top voor elkaar bij de jongens uit het zuiden van ons eigen land en nog een nieuwe ijsbeer gesproken die er toch ook al wat vaker was geweest maar mij niet was opgevallen, ik hem wel hmmm :gruebel: Afijn fijne vent en op zondag echt een nieuwe die kennis kwam maken en we zeker vaker gaan zien in Golden Dreams, net als mij natuurlijk.

Saunatje, massagetje, zwembadje en een klein dingetje na het zwembadje, whirlpool in alles trok weer op de juiste plaats en natuurlijk prima gegeten. Wat nieuwe dames gespot waar er eentje zeker voor mijn broertje niet te versmaden zou zijn, ikzelf erg monogaam geleeft in het house of Golden Dreams. Simona op een leuke andere manier leren kennen, en dan denk je dat je alles al heeft gezien, niet dus :angst:, Mem en Danny erg relaxt en vooral met Mem wat diepgaande gesprekken gehad, bedankt maat voor dit. Monica zoals altijd druk in de weer om het een ieder naar de zin te maken, vooral Juliana en Misha die de boel toch steeds weer schoon kregen en Mihai voor de geweldige massage.

In het kader van verslaafd worden genoemd ga ik dus zaterdag maar weer eens de richting op van The House Of Golden Dreams en zien of een zekere dame me wederom tot ongekende hoogtes kan laten groeien. Zoals vaker een ieder weer bedankt voor de goede zorgen en dus tot zaterdag de 6e augustus. :wink2::wink2:

Jimbo1
2 augustus 2011, 09:05
Na een lange periode van afwezigheid wordt het binnenkort weer tijd om eens een bezoekje te maken aan Schüttorf. Zo te zien is mijn favoriet nog steeds niet teruggekeerd, jammer maar misschien maar beter ook want het verslavingsgevaar was megagroot. Vandaar dat ik enige tijd in de afkickkliniek voor ijsberen heb doorgebracht en inmiddels genezen ben verklaard. Inmiddels dus afgekickt en klaar voor een hernieuwde kennismaking. Goed om te lezen dat er nog steeds een paar oude bekenden zijn en dat onze Stiff ook nog steeds tot het meubilair behoort (en zich blijkbaar in een nieuw avontuur heeft gestort). :)
Bezoekje GD (+ bijbehorend verslag) staat dus weer op de prioriteitenlijst, tot gauw!

Golden Dreams
2 augustus 2011, 10:43
Vanavond wordt uiteraard de barbeque weer aangestoken.
Rond 18.00 wordt het verse vlees erop gelegd :)

Temparatuur Schüttorf city: 26°
Temparatuur zwembad GD: 23°

Admin
2 augustus 2011, 12:49
Vanavond wordt uiteraard de barbeque weer aangestoken.
Rond 18.00 wordt het verse vlees erop gelegd :)

Temparatuur Schüttorf city: 26°

- Wat zijn de BBQ tijden in GD? Zal wel tot in de avond BBQ time zijn denk ik?
- Het is nu al 27 graden in Schüttorf dan is zo'n zwembad wel lekker ;)!

Admin

Golden Dreams
2 augustus 2011, 13:16
- Wat zijn de BBQ tijden in GD? Zal wel tot in de avond BBQ time zijn denk ik?
- Het is nu al 27 graden in Schüttorf dan is zo'n zwembad wel lekker ;)!

De BBQ duurt tot +/- 20.00 - 21.00 ligt eraan hoeveel beren er zijn, en hoeveel honger ze hebben ;)
Temperatuur stijgt ligt.... 27,6 graden :)

ps. veel nieuwe dames opkomst ;)

Jimbo1
2 augustus 2011, 13:25
ps. veel nieuwe dames opkomst ;)

Hoe staat het met de 'oude' ?? :)

Golden Dreams
2 augustus 2011, 14:40

Come and find out your self ;)

Zijn er een aantal die je nog wel kent: Simona, Rebeka, Stella, Delia en Luiza ( binnenkort weer terug ), en een golf aan nieuwe dames, die ook nog niet allemaal op het forum staan. En helaas ook niet op onze eigen site, omdat deze geen foto's willen maken....

Stiffmaster
2 augustus 2011, 15:21

Helaas maatje is jouw oude vlam nog niet boven water.

Jimbo1
2 augustus 2011, 15:31
Helaas maatje is jouw oude vlam nog niet boven water.

Dan wordt het tijd voor een nieuw vlammetje :) Met die 'golf aan nieuwe dames':smile2: zal dat wel lukken...

Boy69
3 augustus 2011, 07:29
Come and find out your self ;)

.... en een golf aan nieuwe dames, die ook nog niet allemaal op het forum staan. En helaas ook niet op onze eigen site, omdat deze geen foto's willen maken....

Een kleine beschrijving zou wellicht handig zijn voor de beeldvorming

Stiffmaster
3 augustus 2011, 14:06
Een kleine beschrijving zou wellicht handig zijn voor de beeldvorming

Heb gisteren het een en ander gezien, er zouden vandaag nog wat dames bijkomen en als ze er uit zien als die van gisteren, stap snel in je auto en ga naar Golden Dreams :lostit::lostit:

Jimbo1
3 augustus 2011, 15:26
Heb gisteren het een en ander gezien, er zouden vandaag nog wat dames bijkomen en als ze er uit zien als die van gisteren, stap snel in je auto en ga naar Golden Dreams :lostit::lostit:

cockteaser.... :)

Jimbo1
3 augustus 2011, 21:16
Er moest een aantal afspraken voor verzet worden maar mijn agenda is nu leeg voor morgenmiddag en avond.
Tijd dus om dat gepoch van Stiff eens met eigen ogen te controleren...

Golden Dreams
3 augustus 2011, 22:06
Er moest een aantal afspraken voor verzet worden maar mijn agenda is nu leeg voor morgenmiddag en avond.

Dat werd weer eens tijd ;)

Stiffmaster
4 augustus 2011, 11:35
Tijd dus om dat gepoch van Stiff eens met eigen ogen te controleren...

En nu maar hopen dat het niet bij je agenda alleen blijft :teuflisch:, ik had er graag bij geweest vandaag om dat gepoch waar te maken, maar helaas werk hè :angryfire: maar het is weer bijna zaterdag en dan haal ik het wel weer in :lostit::lostit:

Jimbo1
5 augustus 2011, 11:09
Vandaag zou ik me eigenlijk voornamelijk met werk bezig moeten houden. Dat is verdomd lastig want ik heb na gisteren twee dames op mijn netvlies gebrand staan die er maar niet vanaf willen. Maar laat ik bij het begin beginnen

Na een afwezigheid van bijna een half jaar was het gisteren dan eindelijk weer zover en stond een bezoek aan Golden Dreams weer op de planning. Het zou een ander bezoek worden dan de voorgaande keren, dat was al zeker, omdat mijn 'vaste verkering' Melissa niet meer aanwezig is. Of ze nog terug komt is overigens zeer de vraag, ze schijnt in Oostenrijk of Zwitserland gesignaleerd te zijn. Overigens voor mij wel goed dat Mel vertrokken is want ik voelde me inmiddels meer dan gezond voor me is aangetrokken tot haar, één van de redenen van het sabbatical afgelopen half jaar.

Rond een uur of 3 parkeerde ik de Jimbomobiel op de parkeerplaats van GD. Het was toch weer een beetje thuiskomen, oude liefde roest tenslotte niet. Ze waren me nog niet vergeten dus even lekker bijgekletst met Hans en later ook Danny en Monika. Memet was op vakantie, die kom ik ongetwijfeld de volgende keer weer tegen. Uiteraard was ik vooral nieuwsgierig naar de reeds aangekondigde nieuwe line-up van dames. Wel die mag er zijn! Er waren een twaalftal dames aanwezig waarvan de meeste voor mij nog onbekend waren. Wel een aantal bekende gezichten (en lichamen) gespot zoals Rebeka en Elena. Over Rebeka zijn de meningen verschillend maar één ding staat vast: beneden in de bar is zij dé sfeermaker. Altijd in voor een dolletje wat meestal eindigt met het vaste gegeven dat ze door iemand van de leiding het zwembad ingedonderd wordt. Schijnt inmiddels dagelijkse kost te zijn. Verder gezegend met een schitterend lichaam, misschien moet ik toch nog maar weer eens een poging wagen... De overige dames mochten er stuk voor stuk zijn, ik heb het idee dat het aanbod nu wat meer gevarieerd is dan bij het begin waardoor er voor iedere smaak wel iets aanwezig is.

Rebeka stond vandaag niet op de planning want ik had inmiddels een prachtige dame gespot die na later bleek luisterde naar de naam Laura (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26934-Laura&p=226482#post226482). Waarom staat er in godsnaam nog niets over haar op dit forum? Roemeens (uiteraard), zwart lang haar (uiteraard) en een goddelijk lijf (uiteraard) wat verder trouwens niet beantwoord aan het beeld van de meeste Roemeentjes want Laura heeft wat meer (en erg fraai) vlees in de kuip. Ze heeft vroeger in Spanje gewerkt en samen met haar vriendin Fernanda (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10355-Roberta-(-Braziliaanse)-ex-Fernanda-FG)(over haar later veel meer) o.a. bij Fun Garden. Wellicht daar onder een andere naam dus misschien kan iemand wat meer info over haar geven bij haar profiel (zal ik later aanmaken). Goed, Laura zou me dus definitief van m'n Melissa syndroom moeten afhelpen. Na een rondje sauna, zwembad en whirpool was ik er klaar voor om eens uitgebreid kennis te maken. Laura is bijzonder aangenaam gezelschap. Spreekt uitstekend Engels en Spaans en iets minder Duits. Na even aan de bar gezeten te hebben zijn we naar buiten gegaan om met een drankje te genieten van het heerlijke weer. Een leuk gesprek maar al ras verdween haar hand onder mijn ijsberenuniform en werd het vreemd genoeg voor mij steeds lastiger om m'n aandacht bij wereldse onderwerpen zoals de economie in Griekenland, de vakantieplanning etc. te houden. De sleutelvraag was dan ook snel gesteld en zo kun het strijdtoneel zich verplaatsen naar de eerste verdieping van Golden Dreams waar we de grootste kamer betraden.
(Het woord strijdtoneel is hier wellicht niet helemaal op zijn plaats. In feite was er meer sprake van een wedstrijd waarbij beide partijen probeerden zoveel mogelijk punten te scoren. Later zouden er nog meer van dit soort wedstrijden volgen
Op de kamer komen de kwaliteiten van Laura pas helemaal tot uiting. Lief maar tegelijkertijd vurig en vol enthousiasme valt ze je aan. Ze schijnt niet met iedereen te kussen maar als er een klik is (en die was er met hoofdletters KLIK) dan gaat ze los. De conversatie stokte in ieder geval want het is lastig spreken met volle mond... Even later was mijn mond weer leeg maar die van haar niet want ze was inmiddels bij lagere regionen belandt. Damn, het duurde nog geen 5 minuten of ik had mijn kruit al bijna verschoten en dat was natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar dat ik mijn verdedigende stelling verliet en zelf een counteraanval plaatste. Dat beviel mevrouw wel en als een krolse kat kronkelde ze over het bed. Niet veel later begon ze te grommen en scoorde met gekromd lijf haar eerste punt. (Natuurlijk, dames kunnen doén alsof ze scoren maar deze leek ook na het bekijken van de herhalingen toch echt de doellijn te zijn gepasseerd). Daarna was het mijn beurt. Net als bij voetbal is het lastig om achteraf de wedstrijd te verslaan, je moet er eigenlijk bij geweest zijn maar laat ik het erop houden dat ik vlak voor het eindsignaal (inderdaad, 90 minuten) bijna schreeuwend de gelijkmaker scoorde. Met dit gelijkspel konden we beide wel tevreden zijn en zo kwam het dat we kort voor 6 uur beide met een grote glimlach ons beneden melden voor wat aansterkende middelen. De heerlijke barbeque die ons werd voorgeschoteld bleek daar uitstekend geschikt voor.

Inmiddels had ik de Braziliaanse Fernanda in het vizier gekregen. (@Mod: Fernanda gaat ook in GD onder die naam door het leven en niet zoals bij haar profiel staat Roberta. Kan dus worden aangepast). Over Fernanda had ik al veel goede recensies gelezen en ook Hans sprak zeer lovend over haar. Buiten dat is het gewoon een plaatje om te zien met haar prachtige koppie en slanke lijf. Fernanda stond dus als volgende op mijn verlanglijstje. Ik zag dat ze veel met Laura optrok (wist toen nog niets van de vriendschap af) en zo kwam het dat we in de loop van de avond met zijn drieën aan de bar stonden. Het converseren werd iets lastiger want waar Laura prima Engels spreekt (ook mijn voorkeur) spreekt Fernanda uitsluitend Duits, met een erg sexy accent trouwens. Onderling converseren de dames weer bij voorkeur in het Spaans dus je kunt je voorstellen dat een vertaalbureau een flinke duit aan ons had kunnen verdienen. Het werd inmiddels zo gezellig met zijn driëen dat langzaam het idee opkwam om de volgende sessie ook maar als drieéénheid te gaan doen. Van Laura had ik al gehoord dat ze veel trio's met Fernanda deed en alhoewel ik met trio's niet altijd even goede ervaringen heb gehad kon dit toch bijna niet fout gaan. Met Laura had ik al een prima ervaring en over Fernanda niets dan goeds gehoord, het was de moeite van het proberen waard... Voordat ik het kon voorstellen was Laura me al voor en fluisterde ze in m'n oor dat ik geen spijt zo gaan krijgen van een stoeipartij met haar en Fernanda. Tja, je kunt dan nog gaan nadenken over kosten enzo maar ik was de point of no return allang gepasseerd dus kort daarna was het tijd voor wedstrijd no2., dit keer met hoofdrollen voor Brazilie en Roemenie. (als onpartijdig buitenstaander besloot ik dit keer de dames het maar uit te laten vechten en mijzelf als speelveld op te werpen).
(Plaats van handeling: de grote kamer verdieping 1 Golden Dreams. Stadion: het grote tweepersoonsbed. Veld: Jimbo1.
Let the games begin)
Brazilië trok, zoals je mag verwachten, vanaf het fluitsignaal direct ten aanval en dook naar beneden. Roemenië liet zich niet kennen en counterde richting mond, Na 5 minuten werden de rollen omgedraaid en werd ik getracteerd op een Braziliaanse tongzoen die ik me nog heel lang zal herinneren. Zo golfde het spel heen en weer. Dan weer lag Brazilië boven, dan weer Roemenië. Het mocht dan wel een wedstrijd zijn, als team fungeerden de dames voortreffelijk. Ik kan me niet heugen zo lang achter elkaar gekust te hebben, de dames wisselden elkaar in een strak tempo af. "I've died and gone to heaven" heb ik meerdere malen gezegd (wat dan weer vertaald moest worden naar het Duits of Spaans...). Ook deze wedstrijd zou uiteindelijk 90 minuten duren. Ik kan het er nog lang over hebben (en dat zal ik in gedachten ook zeker doen) maar de uitkomst was dat Brazilië-Roemenië evenals de vorige game gelijk eindigde. Wanneer er toch een beslissing zou moeten komen dan geef ik een licht voordeel aan Brazilië.

Volledig kapot en vlak voor sluitingstijd strompelde ik richting lockers. Een ervaring om nooit te vergeten, maar wat mij betreft was het Game Over.
Ieder voordeel hep zijn nadeel: De volgende keer GD ga ik direct voor de hoofdprijs maar dat kost wel wat natuurlijk. Dan maar een keertje minder kameren. Het duo Laura/Fernanda is nu eenmaal te goed om te laten lopen. (What can I say? I just love the game...).

Eerst maar eens herstellen, zoals ik me nu voel kan dat nog wel even duren.

Jimbo

Boy69
5 augustus 2011, 11:41
Leuk geschreven bericht Jimbo, mijn complimenten daarvoor.

De nieuwe line-up maakt me nieuwsgierig !
Volgens Stiff loopt er voor mij zeker iets rond, en als het goed is weet hij op welk type dames ik val (slank, 20-25 jr., lang haar)
Tja, als Simona er is, is het ook al feest......

Wellicht op zeer korte termijn weer eens binnenwippen in GD

Stiffmaster
5 augustus 2011, 21:26
[I] Het duo Laura/Fernanda is nu eenmaal te goed om te laten lopen. (What can I say? I just love the game...).

Eerst maar eens herstellen, zoals ik me nu voel kan dat nog wel even duren.

Jimbo

Fijn dat je weer terug op het oude nest bent en het naar de zin heeft gehad maat, ik ga het morgen allemaal nog eens bekijken en denk dat het voor mij zeker zo aangenaam gaat worden :tongue::tongue: Je hebt een paar toppertjes gehad vandaag, geniet er nog maar even van, ik hoop je snel weer te ontmoeten :wink2:

Jimbo1
5 augustus 2011, 22:18
Fijn dat je weer terug op het oude nest bent en het naar de zin heeft gehad maat, ik ga het morgen allemaal nog eens bekijken en denk dat het voor mij zeker zo aangenaam gaat worden :tongue::tongue: Je hebt een paar toppertjes gehad vandaag, geniet er nog maar even van, ik hoop je snel weer te ontmoeten :wink2:

Veel plezier dan vriend! En, euh... Hou je kop (die tussen je schouders) er bij! Het verstand zit in GD meestal niet daar waar het bloed zit ;)

Silvester
6 augustus 2011, 10:23
....Het verstand zit in GD meestal niet daar waar het bloed zit ;)....
Als ik zo de recensies lees en wat Silvester zelf ervaren heeft, is de juiste quote net andersom.
In GD zit het verstand juist wel daar waar het bloed zit...., in de zwellichamen..! (http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis)

:smoke:

ovboy
6 augustus 2011, 12:45
Weet iemand hoeveel meisjes er zijn vandaag en welke? zit te dubben naar welke club te gaan vandaag?

Koekkoek
7 augustus 2011, 06:51
Jimbo dit heb ik enige tijd terug al geschreven over Laura heb alleen haar naam van FG gebruikt. Verder heb ik vrijdag ook een kamer gemaakt met een nieuwe dame wat ook meer dan voldoende was

kinky Jan
7 augustus 2011, 11:29
Gisteren rond 17.00 uur op de parkeerplaats de auto geparkeerd.
Na het omkleden eerst even een uurtje rondgelopen en wat gegeten en na 2 uur weer een erg goeie massage gehad en ging toen bij Laura zitten en na een tijdje met haar te hebben gepraat met haar naar de kamer gegaan en een erg goeie sesie gehad want er was een erg goede klik.
Daarna met nog een andere dame geweest ben haar naam kwijt maar ze werkt er nog maar net.
Later op de avond nog met Angel weg geweest zij is ook net nieuw, ik heb met haar 1 van de beste sesie,s gehad tot nu toe in de club en wil de volgende keer weer met haar mee.

De volgende keer zal ik wat uitgebreider een recensie schrijven maar ik moet nu nog even bijkomen van gisteren

Stiffmaster
7 augustus 2011, 15:57
Stiffie was gisteren ook weer van de partij in GD, had van Boy69 en KinkyJan samen met zijn maat Mr.Big bericht gehad dat zij er ook heen gingen en dus na het werk de weg op naar het paradijsje daar in Schüttorf. Ontvangst was als vanouds en een knuffel van Monica was mijn deel. Ja de reden is zo langzamerhand wel duidelijk waarom ik er nu toch elke week heen scheurt, moest even wachten maar het kwam weer helemaal goed.

Na de bekende boys te hebben begroet even wat te eten gehaald en samen met Boy het aan de bar opgegeten, was weer prima, maar ja dat weet ik zo langzamerhand als geen ander. Er pronkten weer wat nieuwe raspaardjes en in de avond zou er nog eentje bijkomen, dat bleek echt een spetter te zijn zou later blijken :betrunken:. Maar ja Stiffie heeft alleen nog maar oog voor een mooie blonde godin en is dus heel celebaat bezig de laatste tijd.

Weer even van de sauna en whirlpool gebruik gemaakt en lekker gerelaxt op de sofa en het voetbal gezien, later natuurlijk in gezelschap van mijn schone dame, alwaar ik het voorrecht bij hebt om wederom de nacht met haar door te brengen, jammer dat ik dit vandaag moest onderbreken om naar mijn oude vader te gaan, maar dat hoort er nu eenmaal ook bij :gruebel:. De reis zolang als mogelijk uitgesteld maar uiteindelijk toch om 12.45 uur richting huis vertrokken en nu dus met mijn ziel onder de arm thuis zit en dat terwijl ik toch echt ergens anders zou willen zijn, het leven is soms erg wreed, maar mijn gedachten gaan alweer naar volgende week zaterdag om en mijn maten en mijn blonde godin weer te zien. Het wordt eentonig maar, mensen allemaal weer bedankt voor de gastvrijheid en als alles dus goed gaat tot volgende week zaterdag :wink2::wink2:.

Boy69
8 augustus 2011, 11:57
Afgelopen zaterdag na een afwezigheid van 3 weken weer eens een bezoek gebracht aan GD.
De aanwezigheid van een aantal nieuw dames had mijn nieuwsgierigheid gewekt en dus betrad ik GD vol goede moed.

Izabella was (zoals bekend) niet aanwezig, ze geniet nog steeds van een welverdiende vakantie.
Simona, Elena, en een stuk of 8 mij onbekende dames zaten aan de bar te wachten op klandizie.
Na de meer dan uitstekende sessie tijdens mijn vorige bezoek stond Simona *bovenaan mijn verlanglijstje.
Toch was het Elena die mij het eerste mocht verwennen, een taak die ze zoals altijd uitstekend volbracht.

omstreeks 17:00 maakte ik me op voor een tweede kamergang, uiteraard met Simona.
Haar orale kwaliteiten zijn (ondanks PMC) meer dan uitstekend. hier kan menige dame nog een voorbeeld aan nemen !
Uiterst voldaan verliet ik de kamer en maakte me op voor het eten, dat wederom uitstekend smaakte.

Inmiddels was ook Stiffmaster gearriveerd en later op de avond zouden oom Kinky Jan en Mr Big ten tonele verschijnen.
Met deze collega-beren heb ik een hele poos gekletst over vanalles en nog wat, binnen en buiten de clubscene.

Als afsluiter van de dag wilde ik kameren met een van de nieuwe dames.
3 dames kwamen voor de job in aanmerking; Ramona en Angel en een nieuwe dame die kort daarvoor een rondleiding kreeg.

Uiteindelijk koos ik voor Ramona, een 19-jarige Rieneense schoonheid die pas een werk in GD aanwezig was.
Het sollicitatiegesprek verliep vrij stroef vanwege haar gebrekkige talenkennis, maar ik besloot toch om haar uit te nodigen voor een kamerbezoek.
Na wat aanloopprobleempjes liet ze toch zien over talenten op sex-gebied te beschikken en zo ging deze beer toch tevreden van de kamer.

Terug aan de bar zag ik een nieuwe dame van een ongekende schoonheid.
haar naam is me helaas ontschoten, maar mijn bek viel steeds open van verbazing bij het zien van deze beauty.

Ik was net 5 minuten van de kamer, maar overwoog al om een 4e kamerbezoek in te lassen.
Zo'n schoonheid kon ik niet laten lopen !
Om even te recupereren besloot ik om eerst de gratis massage te ondergaan en daarna een poging te wagen om deze dame te schaken.

Na de uitstekende massage ging ik omstreeks 00:30 op zoek baar deze meid.
Helaas voor mij had Mr Big eveneens zijn oog op haar laten vallen en ze zaten buiten wat te kletsen.
Het was al laat en ik moest nog een heel stuk rijden.
Overnachten was dit keer (vanwege verplichtingen op zondagmorgen) geen optie, anders had ik het vast en zeker gedaan.

Concluderend kan ik zeggen dat het een meer dan uitstekend dagje GD is geweest, met leuke meiden, gezellig berengezelschap, uitstekend eten en uieraard de ongekende gastvrijheid.
Het feit dat ik niet met de nieuwe dame heb kunnen kameren is jammer, maar geeft me in elk geval een goede reden om weer snel terug te keren naar GD.

Boy69
11 augustus 2011, 13:38
Terug aan de bar zag ik een nieuwe dame van een ongekende schoonheid.
haar naam is me helaas ontschoten, maar mijn bek viel steeds open van verbazing bij het zien van deze beauty.

Weet iemand haar naam ?
Als ik me niet vergis is ze Moldavische.

Is ze aankomend weekend ook aanwezig (met name zondag) ?

kinky Jan
11 augustus 2011, 15:10
Weet iemand haar naam ?

Ik zal is aan MR Big vragen wat haar naam is als hij het niet vergeten is hij heeft tenslottte met haar heeeel lang gepraat en met haar een kamer gedeeld.
Ik hoorde wel van hem in de auto op de terug weg dat ze ook een beetje Nederlands praat, ze heeft namelijk in Nederland gewoond en ik weet niet of ze er nog steed,s woont.

Stiffmaster
11 augustus 2011, 18:02
Weet iemand haar naam ?

Hoi Boy, gewoon even GD bellen dan vertellen de jongens je alles wat je wilt weten, wie weet zien we elkaar weer dit weekend.

gr. Stiffie

mammoet
12 augustus 2011, 10:20
Hoi Boy de naam is susanna (veronica) en ze zou proberen met het weekeinde weer hier te zijn........maar let op het blijven vrouwe
en daar kun je nooit van op aan zolang ze geld hebben :biggrin::biggrin:

charlieh47
19 augustus 2011, 21:31
dit is toeval!!!!

rij vanmiddag terug van mijn werk vanuit emmen, moest nog ergens langs dus over Denekamp gereden. staat er net over de grens het leuke autotje van GD daar. Ik gelijk weer......tja al poosje geleden dat ik er ben geweest, kan morgen wel eens ff kijken. de drukke weken zijn geweest dus weer eens een echt weekend vrij. open ik net even deze site weer, lang niet op gekeken, heb ik een vrijkaart gewonnen.
dus dames GD, charlie is morgen weer van de partij. eerst even naar de kapper. want je moet er ook een beetje netjes uitzien als je naar GD gaat.
ga even lekker relaxen, want lichaam heeft het ff nodig.

tot morgen.

Jimbo1
22 augustus 2011, 10:48
Afgelopen donderdag 18/8 leek een perfecte dag om mijn gewonnen vrijkaart voor Golden Dreams eens te gaan verzilveren. Nu heb ik geen vrijkaart nodig om naar Schüttorf te gaan maar, eerlijk is eerlijk, zo'n vrijbrief geeft toch net iets meer stimulans om te gaan dus stapte ik dit keer rond een uur of 2 met een grote glimlach naar binnen (meestal verlaat ik het pand glimlachend...).

De ontvangst was zoals gewoonlijk weer hartverwarmend, het vrijkaartje werd zonder problemen ingenomen en binnen een paar minuten stapte ik in mijn ijsberenuniform de barruimte in. Leuk om te zien is, dat het toch langzamerhand steeds wat drukker gaat worden in GD. Vergeleken met het afgelopen jaar (toen was deze club net open) is er een duidelijke vooruitgang te bespeuren, zowel qua clienten als qua dames. Daar ligt natuurlijk ook een oorzakelijk verband. Weer een aantal nieuwe dames gespot en ook een oude bekende (Delia) was weer terug op het GD nest. Allemaal leuk en interessant, maar ik was gekomen om het trio-avontuur met Laura (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26934-Laura&p=228113#post228113)en Fernanda (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10355-Fernanda-(-Braziliaanse)-ex-FG&p=228114#post228114)van de afgelopen keer een vervolg te geven. Had vooraf al even geïnformeerd of deze toppers aanwezig zouden zijn en netjes van Hans een berichtje gekregen dat ze klaar voor me zouden zitten :tongue:. Alhoewel ik gepland had om direct met beide dames naar boven te verdwijnen zou dit bezoek bijna een exacte kopie worden van mijn vorige bezoek. Laura zag ik direct al aan de bar maar van Fernanda nog geen spoor. Dus maar na mijn gebruikelijke opstartprocedure (saunaatje, zwembadje, jacuzietje, frisje) naast Laura aan de bar gaan zitten. Ze verwelkomde me met een dikke kus en een speels knijpje in mijn ballen. Van dit laatste ben ik normaal gesproken niet gediend maar Laura mag (letterlijk) alles met me doen. Na een halfuurtje lekker gekletst, gestreeld en gezoend te hebben stuurde mijn lichaam toch enkele noodsignalen uit dat het hoog tijd werd om te verkassen naar een kamer zodat we het gesprek op een iets lager niveau ;) konden voortzetten. Ik had inmiddels vernomen dat Fernanda nog even bezet was dus mijn voorgenomen triootje zou nog even moeten wachten. Evenals de vorige keer duurde de eerste sessie met Laura 90 minuten. Ik ben een sucker voor GFE en dat kan Laura je geven als geen ander. In de 1,5 uur op de kamer hebben we continue liggen vrijen en knuffelen en werd er zeer beheerst naar een hoogtepunt toegewerkt wat vlak voor tijd dan ook aanstaande was, ware het niet dat ik de STOP knop, met tegenzin, ik geef het toe, vlak voor tijd indrukte. Ik had nog meer plannen met Laura en Fernanda en wilde mijn kruit niet te vroeg verschieten. Al met al een fantastische tijd met deze kanjer beleefd en zo mogelijk nog heter dan daarvoor ging ik weer terug naar de bar.

Rond een uur of 5 dus terug beneden waar Fernanda inmiddels ook was gearriveerd en me begroette met een ferme tongzoen. De eerste fysieke reactie was om beide dames direct weer terug te sleuren naar boven maar omdat voorpret ook pret is mezelf toch even streng toegesproken. Na het diner moest het gaan gebeuren. Met bloedend hart even afscheid genomen van de dames en het rondje saunaatje, zwembadje, jacuzietje en frisje herhaald. Daarna gezellig met de dames aan de bar zitten kletsen (Van Engels via Spaans naar Duits en v.v.) totdat het tijd werd om te eten. Zoals gewoonlijk was het diner weer prima verzorgd. Meerdere vleessoorten, rijst, aardappels en een lekkere salade, prima berenvoer! Rond een uur of 7 werd het toch tijd voor het hoogtepunt van de dag en vetrokken we gedrieën naar boven. Ook hier weer een herhaling van zetten ten opzichte van de afgelopen keer. 90 minuten werd ik aangevallen (ik kan het niet anders noemen) door beurtelings Laura en Fernanda. Even ademhalen nadat de ene tong je mond had verlaten of de volgende zat er alweer in. Ik zat gevangen in een duivels dilemma, kiezen was er niet bij want dat werd al voor me gedaan. Ik ben dan gelukkig wel zo'n gemakkelijk persoon dat ik daar niet over klaag en onderga het allemaal gelaten :redface: Wat een samenwerking, wat een team zijn die meiden. Doordat ze zulke goede vriendinnen zijn is ook de sfeer op de kamer uitstekend. Ze zijn niet jaloers op elkaar maar vullen elkaar meer dan uitstekend aan. Ik had het allemaal al eens beleefd en wist wat er komen ging. En zo kon het gebeuren dat ik wederom na 90 minuten totaal uitgewoond naar de bar strompelde om daar krachten op te doen voor de onvermijdelijke reis naar huis. Hans bekeek me meewarig. "Ik had je nog gewaarschuwd", zei hij, "deze meiden zijn samen levensgevaarlijk". Ik knikte. "Noem mij dan maar levensmoe". Fernanda en Laura namen afscheid van me want hun volgende slachtoffer stond al kwijlend op ze te wachten. De dames schijnen tegenwoordig meer als trio te werken dan solo, dat zegt voldoende over hun naam en faam.

Geloof het of niet, ik had bijna een uur nodig om te herstellen alvorens ik mijn benen zodanig vertrouwde dat ze me zouden dragen naar de lockers. Rond een uur of half elf verliet ik het pand. Jimbo has left the building, galmde het. Ik kroop in mijn auto en zei tegen mezelf: "Dit soort dingen zou toch %#$@*# verboden moeten worden".
Op de terugweg naar huis, hoe toevallig, het nummer "Evil Ways" van Santana op de radio. "You gotta change your evil ways, baby", neuriede ik.

Het zal wel mijn zelfdestructieve neiging zijn, maar de volgende keer wil ik het weer precies zo. Een rilling ging door m'n lijf, het lichaam protesteerde. "Fuck off, you liked it as much as I did", mompelde ik.

kinky Jan
30 augustus 2011, 20:25
Zaterdag 27 augustus in de avond rond 21.00 uur nog even samen met mr. big langs gewipt ik kon het niet laten en Angel was er ook weer waar ik weer een waar ik weer erg leuk mee heb gekamerd weer veel gelachen en gezweet en verder met nog 2 andere dames weg geweest en ik heb de nieuwe Nederlandse dame Wendy nog even gesproken zij is erg aardig en ziet er erg goed uit alleen had ik niet echt veel tijd meer om nog met haar weg te gaan maar dat komt hoop ik de volgende keer.

Hengelo-69
9 september 2011, 12:02
Afgelopen dinsdag mijn kortingskaart verzilverd. Een kort bezoek aan deze club gebracht omdat de geldigheidsdatum van de kaart bijna verliep.

Mooie club, het was wel een beetje rustig. Na een drankje aan de bar kennisgemaakt met een 23 jarige mooie meid. Prachtige bruine ogen. Halflang stijl bruin haar. Cup b schat ik, misschien niet de mooiste buik maar wel lekkere billen. Uit Roemenie, ouders nu in Italie en zij was net terug van vakantie. Haar naam ben ik vergeten. Verder dan een beetje zoenen en strelen aan de bar ging het beneden niet maar op de kamer begon ze met te tongen en te strelen. Eerst staande en daarna liggend waarbij ze mijn pik en zak lekker likte zoende en zoog. Daarbij keek ze me heerlijk aan. Na 2 posities (eerst bereed ze mij en daarna doggy) kwam ik klaar. Heerlijk. het was echt vrijen.

Sauna en bad prima.

Er komt zeker een volgende keer

ovboy
9 september 2011, 20:20
Dat moet Louiza geweest zijn.

hypo
11 september 2011, 10:27
Deze recensie betreft mijn bezoek aan GD van eind aug.
Afgelopen vrijdag van mijn op Hookers gewonnen vriijkaartje gebruik gemaakt en 's-middags naar Duitsland gegaan. Waar ik gerekend had op 2,5 uur rijden kwam er door een file bij Amserfoort ruim een half uurtje bij. Maar eindelijk om 17.00 uur aangekomen en middels mijn vrijkaartje een entreebandje gekregen. Het was mijn eerste bezoek hier, ben wel eerder naar een dergelijke sauna geweest, kon dus goed vergelijken. Eerst maar een rondje gelopen om alle ruimtes te bekijken. Een korte rondleiding zou wel welkom zijn, maar van de andere kant heb je de ruimtes ook snel zelf gevonden. Het is niet zo groot als waar ik eerder was geweest (Acapulco). Aan de bar een koffie gedronken en rustig om mij heen gekeken. Er waren ruim 10 meisjes aanwezig en evenzovele ijsberen, dus in alle rust kon ik het aanwezige moois bekijken en af en toe met iemand een praatje maken. Er waren div. Hollandse mannen en meisjes aanwezig en dat is wel zo prettig.
Om 18.00 uur eerst het eten afgewacht, wat verrassend goed van smaak was. Op Hookers al wat voorbereidend werk gedaan en de naam Laura onthouden. Zij was aanwezig en bij haar een praatje gemaakt samen met haar vriendin Anna. Afgaande op de goede resencies van Laura voor een trio met beide gekozen van een half uur. Wij naar boven. Direct op de kamer merkte ik al op dat zij onder onsjes in hun eigen taal hadden. Daar hou ik niet zo van, je weet nooit waar ze het over hebben. Vooraf een beetje staand de boel opgewarmd wat niet echt van harte ging, tongen deden zij wel maar een beetje met de rem erop en niet voluit. Kleren uit en op bed gaan liggen. Door beide gepijpt wat zij best wel lekker en afwisselend deden. Maar steeds die korte gesprekjes in hun eigen taal, waarbij vooral Anna wat lacherig was kwamen wat iritant over. Laura deed nog het meeste haar best om het mij naar de zin te maken en nam regelmatig wat innitiatief. In div. standjes met de meisjes bezig geweest en uiteindelijk in doggy stijl op Anna klaargekomen en het rubbertje volgespoten. Het was niet slecht maar ik had er meer van verwacht. Na afloop onder de douche wat de meisjes ook deden maar wel in hun eigen ruimte. Controleren of dat werkelijk gebeurd kan je niet maar als het wel zo is dan is dat een plus punt voor deze club. Inmiiddels was het nog rustiger geworden en waren de ijsberen op één hand te tellen. Wel lekker rustig. Ik besloot de sauna faciliteiten te gaan gebruiken. Buiten is een kleine sauna cabine waar slechts een paar mannen in kunnen. Eén zandlopertje afgemaakt en buiten onder de koude douche en aansluitend een paar rondjes in het zwembad gemaakt. Vervolgens binnen in de jacuzzi gegaan en een programma afgemaakt. Zover ik kon zien was ik de enigste die van deze mogelijkheden gebruik maakte, dus heerlijk relact. Toen ik in de jacuzzi zat kwam ene Wendy langslopen waar ik al eerder een gesprekje mee had gehad. Ik wenkte haar en zij kwam even naar mij toe en afgesproken dat ik haar later zou opzoeken voor mogelijk een kamer bezoekje. Zie hiervoor mijn aparte recensie onder haar naam. Dit is een echt een klasse meid die alles goed maakte wat haar voorgangers Anna en Laura hadden nagelaten te doen. Na afloop van de sessie met Wendy nog even douchen, wat gedronken en het slot van Ajax bekeken, aangekleed en voldaan om 22.00 uur naar huis gegaan. Iedereen bedankt voor het vrijkaartje en bij gelegenheid kom ik hier zeker nog eens terug. Een aanrader dus.

Hengelo-69
12 september 2011, 15:13
Dat moet Louiza geweest zijn.

Er bstaan geen foto's van op de site

Koekkoek
13 september 2011, 18:38
Terug op het oude nest
Eindelijk weer een bezoek gebracht aan het paradijs. Na binnenkomst en ontvangst wat zoals altijd gastvrij en vriendelijk is. Na mij omgekleed te hebben en mij in het gevechtpak gehesen de nieuwe aanwinsten bewonderd. Uiteraard had ik al enige informatie van mede beren ontvangen. Een van de nieuwe aanwinsten is Wendy een vrolijke Hollandse dame met grote borsten ik schat maat C.
Met haar de kamer opgezocht wat een ruime voldoende opleverde. Verder was er nog een nieuwe dame Dana bijgekomen met een prima verguur te vergelijken met Isabel. Ook met deze dame de kamer opgezocht en als ik moet kiezen tussen Isabel of Dana zou ik toch voor de laatste kiezen (zonder Isabel hierdoor te kort te doen deze verleend ook een uitstekende serves). Dana neemt uitgebreid de tijd en maakt het je echt naar de zin en doet alles wat bij het standaardpakket hoort herhalingenvaar groot. Al met al weer een paar prima aanwinsten voor de club.
Verder was het eten ook weer uitstekend verzorgt net zo als de bediening achter de bar.
Dit was al met al weer een prima avond te noemen en voor herhaling vatbaar. Verder heb ik gehoord dat er achter de schermen hard word gewerkt om weer en masseur (ik hoop toch stiekem op een masseuse) aan te trekken zodat deze momenteel ontbrekende schakel het feest weer compleet maakt.

Een tevreden vogel

Golden Dreams
13 september 2011, 19:09
Terug op het oude nestEen van de nieuwe aanwinsten is Wendy een vrolijke Hollandse dame met grote borsten ik schat maat C.
Een tevreden vogel

Kleine correctie ;)
Zal maat D/E zijn ;)

Jimbo1
13 september 2011, 19:14
Kleine correctie ;)
Zal maat D/E zijn ;)

Cockteasen noemen ze dat... :hammer:

protester
15 september 2011, 10:59
Goed te lezen dat onze oude vogel (lees Koekkoek) zijn jaarlijkse vogeltrek richting het zuiden weer overleeft heeft.
Ik was al bang dat hij gezien zijn embargelijke staat van zijn conditie de terugvlucht naar het koude noorden niet kon opbrengen.
Nu de Koekoek terug is zal ik mijn ogen open moeten houden. Want mijn zijn goddelijke gebruinde lichaam vol hormonen zal het niet lang duren voor hij de eerste kippetjes zal proberen weg kapen.

Koekkoek
17 september 2011, 08:42
De koekkoek heeft in de najaars zon het gouden paredeis weer eens bezocht. Er stonden een x aantal auto’s op de parking, wat dus al een goed teken was. Meteen naar binnen gevlogen, om door de theke Monica en de rest ontvangen te worden.

Mezelf in het pak geheezen en op onderzoek uit gegegaan. Genoten van de middag soep, en van een kout biertje aan de bar. De dames die aanwezig waren, stond er in iedergeval nog 1 minimaal op het lijstje. Dit was Suzan. Een knappe meid die ook een goed woordje Nederlands praat, ondanks dat ze uit Slowakije komt. Een dame met een knappe looks, slank figuur, kleine borsten, en je kunt er goed mee kletsen.
Op naar de kamer, waar ik dacht haar alle hoeken van de kamer te laten zien, nam zij het heft in hande en kwam ik zonder in details te treden, afgemat van de kamer. De jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor de iets oudere vogel… Deze dame is een aanwinst voor de club, jammer dat ze niet alle dagen in GD aanwezig is.
De nieuwe spiegelkamers, 3 stuks, zien er goed uit, dit beloofd wat voor de andere kamers die nog onderhanden worden genomen.
Nog even zitten kletsen aan de bar, en toen werd me verteld dat Elena vanacht weer aankomt. Jammer dat ik dit weekend geen gaatje kan vrijmaken, anders was ik even komen testen of het sloopbedrijf nog in vorm is.

Stiffmaster, je kunt je handkar weer op zolder zetten, want ze is morgen toch echt weer terug hoor!

De tweede helft werd na het diner ingezet, wat ook weer van goede kwaliteit was. Divers met vis, vlees, gebakken aardappeltjes, bloemkoolen en salades.
Michelle die ook in Dorsten heeft gezeten stond nog op de to do leist, en na wat lekker bankhangen, knuffelen en een relax sessie in de jacuzzi zijn we op een andere spiegelkamer beland. Het was al even geleden dat ik met haar gekamerd had, maar deze sessie zal ik niet snel vergeten. Wederom afgemat was ik blij dat de 2e helft erop zat, want ze had alles ontnomen wat er nog verstopt zat. Ik hoop dat Michelle ook nog even hier blijft, want ook deze hoort in de categorie 8+ thuis!

Na deze afmattende sessie heb ik mij teruggetrokken in de Tv hoek met een kussen in de rug om weer op krachten te komen voor de terugreis. Dit verliep eigenlijk volledig naar wens tot dat ik werd besprongen door Susan die zich heerlijk tegen mij aan nestelde. Dit was eigenlijk geen straf te noemen maar het gevolg was wel dat na een half uurtje gezeten te hebben wederom de kamer werd opgezocht met een geknikte spiegelwand wat mooie plaatjes opleverde. Dit was wederom een uitstekende strijd op het matras en liet niets te wensen over.

Nog een lekker koud biertje genomen, en toen huiswaarts gevlogen. Deze gespierde, gebruinde vogel was vandaag in topvorm, en heeft een uitstekende dag gehad in GD.

Tot snel jongens!

Sphinx
19 september 2011, 22:26
"I drive a broke down rig on "may-pop" tires. Forty foot of overload.
A lot of people say that I'm crazy, because I don't know how to take it slow.
I got a broomstick on the throttle, I got her opened up and head right down
Nonstop back to Dallas. Poppin' them West Coast turn-arounds."

"And they call me Speedball, Speedball Tucker
Terror of the highways, and all them other truckers
Will tell you that the boy is mad. To be drivin' in a rig like that"

Wat een rare zaterdag was dat zeg. Sphinx Senior belt me om 9u 's morgens op "ik sta je voor je deur, we moeten iets ophalen." Heeft die gek zo'n ouwe Crafter gehuurd (een lange ex-PTT bus om "ïets" op te halen wat een beetje zwaar is. Wat heet, een doosje van zo'n 120 kilo dat je met vier man moet tillen. Bleek een neef van me een loopband te hebben gekocht (je weet wel zo'n ding waar je eigenlijk op moet rennen en wat ook geschikt is voor acrobatische youtube-filmpjes (http://www.youtube.com/watch?v=dTAAsCNK7RA&ob=av2e). Dat ding in die Crafter krijgen ging wel, dat ding met die Crafter vervoeren ook (al reageerde die bus vrij lamlendig op het gaspedaal en was de koppeling zo subtiel als een guillotinebijl :behead:)

Maar deze racebeer kreeg de slag te pakken en zette er uit galgenhumor dit nummer van Jim Croce (http://www.youtube.com/watch?v=YEo06UdN9vI) maar bij op. "Dat wordt een ongeluk, met die ouwe rotte kleretruck yeah." vertaalden we het naar Cornelis Vreeswijk's (http://www.youtube.com/watch?v=7LOpK09gBwQ) "Bakker de Baksteen".
Het lastige was dat dat ding naar de eerste verdieping moest en die doos was te groot voor de trap (nee mijn neef heeft geen lift). In onderdelen uit elkaar gehaald kregen we de band plus motor met drie man de trap op, inclusief veel gevloek, een paar schrammen en een forse kras in de muur waar een poot van het onderstel langsschraapte. Een paar koppen koffie later konden we er wel om lachen. "Maar de volgende keer... " zegt Sphinx Senior "zet jij dat ding in de berging!" :angryfire:

Snel naar huis, douchen en de weg weer op, dit keer in mn eigen Sud, want er wachtte een ritje van een dikke 2 uur. De normale route door Duitsland bleek ook nog eens geblokkeerd door een file van een uur, dus ik nam de mij bekende route via A2-A50-A1. Dat lijkt om, maar collega lieget kan jullie wel vertellen hoeveel tijd ik NIET in die file bij Moers kwijt was (ik was een uurtje binnen en zat met een paar Duitsers te kletsen toen hij aan kwam zetten). Het was zo rond etenstijd nog wat rustig en ik heb hem maar om tips gevraagd. Isabella had ik zelf al gespot dankzij een Duitser, maar helaas moest ik van lieget haar even laten schieten, aangezien hij haar al had gereserveerd. Hij wees in ieder geval een paar leuke alternatieven aan: Delia, (E)Louisa en Elena, ook bekend als het sloopbedrijf zo las ik hier al :tongue:

Ik koos uiteindelijk (E)Louisa, die zoals al omschreven weinig aan het woord was, maar gewoon rustig aan de bar bleef zitten en wachtte op wie er voorbij kwam. Nou ik dus. We zaten een tijdje in het engels te kleppen en na wat standaardvragen bij een eerste keer was ik er uit. Ze hield op een gegeven moment mn hand vast en maakte een beweging alsof ze de toekomst ging voorspellen. "I know the future already. I see... a key, a room, oh is that a bed?" Ze grinnikte en ging een sleutel halen. Waar ik op hoopte kreeg ik ook.. een rustig begin met veel gezoen, wat bloasmeziek van (E)Lousia die gewoon prima was en ze liet zich bij het beffen lekker gaan. De reden dat ik steeds (E) voor haar naam zet is gaandeweg Barry Ryan er zich tegenaan begon te bemoeien met Eloise (http://www.youtube.com/watch?v=3D17jpHpAM0&feature=related). "Ev'ry night I'm there, I break my heart to please... (E)Louisa, (E)Louisa!". Het rustige ging er ook meteen vanaf toen ik haar in doggy nam. Dat ging zo goed dat het ook bij dat ene standje bleef. (E)Louisa gaf goed tegengas en kreeg al snel turbo 1 om zeep. Beng!! :wink2:

We rekenden een halfuurtje af en na een douche bleven we nog even aan de bar zitten. Links van ons probeerde een Duitser in steenkolenengels een meisje duidelijk te maken dat hij haar een "drink" wilde spenderen, achter me probeerde Simona eerst mij, daarna collega Liefhebber en tot slot diens gesprekspartner mee in de sauna te lokken en voor me zet Monika nog een seven-up neer. En dank je wel. Ik ga even uitpuffen en land bij weer bij de Duitse kliek, die een aantal dames met elkaar vergelijken. Eentje was er met Delia meegegaan, een zat op Wendy te azen, maar hij had gehoord dat ze schijnbaar slecht pijpte, de derde was al voor de derde dag in de week in Schüttorf en had op elke dame wel een paar op- en aanmerkingen. Ik ging eens bij Isabella en Delia kijken, die zoals later bleek met Boy69 stonden te praten. Na een iene-miene-mutte van een halve tel koos ik Delia. Héél even dacht ik een fout te hebben gemaakt omdat ze wat koeltjes reageerde maar dat bleek een vergissing. Ook dames kijken wel eens de kat uit de boom bij een kennismaking. Bij de beschrijvingen viel me trouwens dit citaat van Stiffie op

Nee hoor, deze schoonheid kijkt gewoon naar de bijhorende leeftijd :biggrin:

Grinnik, dan dacht ze zeker, oh die is net de dertig gepasseerd, die zal wel een goede conditie hebben. Want op de kamer gedroeg ze zich alsof ze Niki Belucci (http://www.youjizz.com/videos/perfect-body-fucking-204369.html) concurrentie moest bieden. Deze racebeer werd al staande aan het bed gepijpt en na een lange blowjob letterlijk onder de standjes bedolven: 3x cowgirl, 2x reverse cowgirl, paar doggy-variantjes en nét voor het eerste halfuur om was plofte turbo 2 al :fuck: Bam! Als je je nummertjes graag "rijk aan variatie" hebt, ga ervoor, je zult met Delia niet teleurgesteld van de kamer komen. Wel moe in mijn geval, toch niet zo'n goede conditie (misschien nog een paar keer met loopbanden gaan zeulen :gruebel:

Beneden schoof ik maar eens bij Liefhebber aan die met een Tsjech in gesprek was (tenminste daar ging ik even van uit, correct me if I'm wrong), die ik maar Smrz zal noemen (zijn naam was dezelfde als die van een Tsjechische motorracer die vaak op zn bek gaat). De heren hadden schijnbaar zo lang met elkaar zitten kleppen dat de dames er wat ongedurig van werden. Sara probeerde eens te polsen of we nog ergens zin in hadden, maar ik had het beste excuus (twee keer geweest), LH was één keer weg geweest en Smrz ook. Beide heren lieten het daar ook bij en waren een na een uurtje vertrokken. Ik zat aan de bar naast die Duitse veelpleger toen Wendy bij hem kwam staan. Gaandeweg raakten we aan de praat en ze bleek behalve een paar duidelijk zichtbare argumenten (D-Cup) ook over een bijdehand gevoel voor humor te beschikken. Sommige vinden dat een afknapper, ik vond het wel lachen. Na een beetje ruggespraak met haar "coach" zoals ze de Duitser noemde, gingen we voor de laatse ronde naar boven. En dat werd me een laatste ronde. Eentje die de leukste elementen van een rustige en een heftige sessie verenigde. Het is eigenlijk heel jammer dat ik die Duitser die "gehoord had dat ze slecht pijpte" niet meer ben tegengekomen, want daar klopte dus helemaal geen moer van! Qua diepgang en variatie zit Wendy's bloasmeziek zelfs in de top5. De Dijk (http://www.youtube.com/watch?v=vn_pUxADmoY) had ook zn mening al klaar: "Een man weet niet wat ie misst. Als ze der niet is, als ze der niet is, weet een man pas wat ie mist."

Tussendoor befte ik haar een tijdje, wat ze wel op prijs leek te stellen (ze viel in ieder geval niet in slaap :tongue:) Toen ze daarna in cowgirl op me klom ging ze zich met een vibratortje stimuleren. In doggy had ze ook een leuke inval, ze ging plat liggen, benen bij elkaar en die vibrator strategisch onder haar. Het effect was heel aangenaam nauw, en werd langzaam nog nauwer. Uiteindelijk kreeg ze met een bloasmeziek-finale de derde turbo finaal in het rood Krghk-Bam! :freu: "Manmanman" flap ik eruit. "Ik ben een vrouw, schat." klinkt het heel droog en ik krijg een lachstuip. Kijk, dat zouden meer beren moeten doen, want dit is Wendy's methode om je ook na twaalven nog scherp en alert te houden :s026[1]:

We rekenen af en deze racebeer kan het toch niet laten om "Koots" mee te delen dat 'zijn pupil zeer goed getraind heeft.' Hij zou het bij de eerste de beste gelegenheid zelf weer testen ;) Ik was er wat kamergangen betreft wel doorheen rond die tijd, dus heb ik nog wat met Hans, Boy69 en Big staan kletsen, die ook even langskwam. Om halfeen nam ik afscheid en ging me aankleden. Toegegeven, Golden Dreams is qua ligging de meest ongunstige club tot nu toe, maar ach, ik rij al 105 minuten naar Hennef-Lichtenberg, dan maakt een kwartiertje extra niet zo veel uit. De route door Duitsland was nu weer vrij, dus dat ging in ieder geval 20 minuten sneller dan de heenweg. Cornelis Vreeswijk zou een baksteen op het gaspedaal hebben gelegd, Jim Croce een bezemsteel, maar ik koos in de wat modernere Sud gewoon voor de Cruisecontrol op 130, en daar gaan we dan met volle kracht. Met nog een kleine waarschuwing op de radio.

"En dan kijk ik in mijn achterspiegel, en raad U eens wat ik zag.
Een wout in een superporsche, met een boete van een fiks bedrag
En de wout zei "meneer kijk dat bord dat daar staat, en luister nu wat ik zeg."
Dat is niet de maximumsnelheid. dat is het nummer van de weg.

"Mijn naam is Baksteen Bakker de Baksteen.
De schrik van de snelweg, ze zeggen dat ik gek ben
Dat wordt een ongeluk, met die ouwe rotte klere truck"

madiwodovr
21 september 2011, 02:01
Al ruime tijd had ik Schuttorf niet meer bezocht en dat vrat aan me. Toen ik dit weekend met de nodige rotgevoelens een reactie op dit forum plaatste, begon het nog meer te jeuken om op pad te gaan. Gelukkig weet ik mij in warm gezelschap te begeven en heb ik een partner in crime die me ten tijde van hoge nood graag bijstaat in raad en daad.
Voor we onze bolides richting Schuttorf zouden sturen hebben we nog even snel het onderwerp 'Stiffmaster' de revue laten passeren. De welbespraakte goedzak onder wiens voeten het te heet werd in berenland, z'n gevoelens wederom met 'm op de loop gingen en die nu naar eigen zeggen berenland is uitgewandeld. We hebben er geen traan om gelaten, naar alle eerlijkheid, maar het is wel een groot gemis voor een ieder die de Golden Dreams een warm hart toedraagt. :heul:

Bij aankomst op de parkeerplaats voor de grote villa was al een voorteken zichtbaar dat er wel eens wat oud gedienden aanwezig konden zijn. De verrassing bij binnenkomst was echter onbeschrijvelijk. De Koekoek in hoogst eigen persoon staat in volle glorie voor het kantoor van de Geschäftsführer met natuurlijk een groot glas bier in z'n klauw.
Hij scheen net zo verbaasd als wij, elkaar hier te treffen en we hebben op plezierige wijze verder gebabbeld.
Als een ware 'don Corleone' schijnt hij de rol van 'Stiffmaster' een nieuwe invulling te geven. :smile2: Of om in vogeltermen te blijven spreken: als een ware moeder eend waakt hij over zijn jonge kroost. Waar is het roofdier met het killerinstinct gebleven? De zomer is voorbij... ik denk dat de Koekoek zijn wilde veren is verloren en in de rui is.

Ach, eigenlijk is het een avond zoals de laatste keren telkens in Golden Dreams het geval was. Het is gezellig, de mensen zijn aardig, er hangt een goede sfeer en het is er rustig. Het is er goed toeven, maar de absolute geiligheid mis ik. Ik vind het leuk om bekenden te treffen en iedereen doet z'n best om het naar de zin te maken. Wat is er nog relaxter dan met je vrienden in je blote pik in een heerlijk bubbelbad te zitten dat alle kleuren van de regenboog laat passeren, uitzicht op een paar billen van vrouwen die poolbiljart spelen om je te prikkelen... Ja, dat is toch dat spel van kat en muis wat je sommige andere clubs wel hebt. Het lijkt alsof ik de Golden Dreams een beetje ben ontgroeid. :baby2: Ik ben nooit tevreden met wat ik heb. Ik wil altijd meer... Dat gevoel. En ik ben verwend, daar weet ik alles van. Ik heb van de verboden vrucht geproeft. Hiermee wil ik abosoluut Golden Dreams en met name haar personeel niks tekort doen!

Ik zit het me allemaal van een afstandje te bekijken en heb contact met één van de vrouwen. Ze luistert naar de naam Sahra (of zoiets is wat ze me vertelde). Leuk koppie, goede billen, al met al prima om de avond mee te beginnen. Zo gezegd zo gedaan. Sleuteltje halen en hoppa naar boven. De dame had blijkbaar wel smaak, want het werd kamertje 13 en laten ze daar nou net v.d. week een aantal spiegels hebben gemonteerd. Eenmaal ontbloot kwam ik tot de constatering dat haar welgevormde borsten waren gereduceerd tot twee uitgedroogde eierkoeken met daarop een amandel om 'm nog enige allure en herkenbaarheid te geven. :confused: Hmm... nou ben ik thuis niet al te verwend qua borsten en ligt daar ook niet mijn prioriteit, dus dit hoeft de pret niet te drukken. Wat de pret wel enigszins drukte was het feit dat ze niet wilde zoenen, vanwege mijn op handen zijnde koortsblaar. Kon ik ook nog wel begrijpen, maar goed... Gelukkig ging de rest als een geoliede motor en wist ze de weg naar mijn middelbeen blindelings te vinden. Vanuit mijn nek, via mijn borstbeen en onderbuik werd de rekstok bereikt. Vervolgens de retorische vraag: blasen mit oder ohne? :hammer: Ik dacht nog: daar geef ik geen antwoord op! Na enig mondwerk kon het knallen beginnen. De Kamasutra kon snel weer worden opgeborgen want na twee standjes, de standaard missionaris en de doggie, was het kruit verschoten. Geen klachten, maar geen herhaling voor mij. Van dit soort sessies zijn er dertien in een dozijn. Leuk maar niet meer dan dat.

Vervolgens maar eens even m'n innerlijke rust gezocht. Paar keer in de sauna om daarna aan de bar te belanden. Ook de Koekoek was aangeschoven en begon van achter uit z'n pijp te gorgelen. Ik denk dat het bier 'm tot z'n snavel was gelopen. Volgens mij had hij het zelf ook in de gaten, want hij ging gauw over op koffie. Ineens staat hij met een pizzapunt in z'n hand. Zie het voor je: koffie met daarbij een pizzapunt. Hij at de pizzapunt alsof het een overheerlijke berenklauw was die je bij een kopje koffie op de zondagmiddag bij je ouders nuttigt. Erg vreemd weer. Ik stoor me er niet meer aan, maar waar ik me wel aan stoor is dat ik niet meer wist wat ik moest gaan doen. De tijfel was ineens weer daar. Eerste sessie gehad, niet slecht maar ook niet top. Zin in een tweede sessie, maar niet weten wie. En nog lastiger, welke criteria moeten we voor die tweede sessie gaan hanteren? Inmiddels loopt de tijd wel weg...
Saabiejojo prijst de Roemeense blonde sloopmachine aan, maar ik heb teveel twijfels. Ik heb niet dat speciale gevoel bij deze vrouw en dan loopt het op een deceptie uit. Dan toch maar Louisa? Dan koop je wel zekerheid in... Of geven we Rebecca het voordeel van de twijfel... Hmm.... Ik weet het niet meer. :huch: Tik tak tik tak... tijd om te schakelen...

Gelukkig komt Laura terug en zit inmiddels weer aan de bar. Nee helemaal niet gelukkig, want nu moet ik een keuze maken uit nog een extra vrouw... Maar we gaan het wel doen. Laura op de kamer, verdient toch wel een aanbeveling. De vriendin van Fernanda, ook niet geheel onbekend, heeft me een prima tijd bezorgd. Goede service en op de juiste momenten praten en op de juiste momenten gewoon doen. Heerlijk. Deze dame is wat steviger, maar daar weet ze haarfijn gebruik van te maken. Haar mondwerk is zeer goed verzorgd echt geen klagen! Ook krijg je voldoende gelegenheid om haar stevige borsten vast te pakken of je yogurtpistool er even tussen te drukken. Het voorwerk duurt precies lang genoeg om vervolgens te knallen. Aangezien ik mocht bepalen welk standje we gingen doen, had ik dit keer de voorkeur om lekker op m'n rug te blijven liggen, want ik lag er toch al. Daar kwam ik achter ook! Mevrouw ging bovenop en daar is niks mis mee. Na een poosje moest er worden gewisseld, waarop ik al omhoog kwam aangezien ik dacht dat het nu mijn beurt was om in actie te komen. :biggrin: Niets is minder waar, mevrouw ging even omdraaien en gewoon door. Tja... dat is echt meesterlijk. Leuke sessie dit. Qua looks niet echt mijn type, maar ruimschoots gecompenseerd.

Al met al toch tevreden en voldaan naar huis maar ik moet op zoek naar 'the missing link' om die typerende geile sfeer te beschrijven. Het is te simpel om te zeggen dat het in de ene club wel is en in de andere club niet. Daar komt nog bij dat het niks zegt over de sessies.

Golden Dreams ik ben u erkentelijk.

Koekkoek
22 september 2011, 20:54
Vandaag in alle rust het paradijs bezocht

In tegenstelling tot eerder deze week was het heerlijk rustig en ontspannen in GD.
MDWDV was er niet in tegenstelling tot afgelopen dinsdag toen deze maar liep rond te draaien en een wat verwarde indruk maakte. Eigenlijk wilde ik toen mijn tweede kamer met Laura maken. De verwarde MDWDV (Hmm....:confused: Ik weet het niet meer. Tik tak tik tak...:hammer: tijd om te schakelen...) heb ik onder mijn hoede genomen en Laura geadviseerd.

Vandaar mijn bezoek vandaag aan het paradijs een koekkoek laat zich ten slotte niet elke dag de eieren uit het nest vreten. Ik heb mij dan ook heerlijk met Laura op de bank genesteld en na geruime tijd geknuffeld te hebben de kamer opgezocht. Dit was zoals altijd met Laura weer tot in de puntjes verzocht en een voorbeeld hoe het hoort.
Verder heerlijk in de nieuwe sauna gezeten. Daarna voldaan huiswaarts terug gevlogen.

Een tevreden vogel

charlieh47
29 september 2011, 12:37
weer nieuwe dames bij GD

woensdag middag maar weer eens wezen kijken bij GD. las de laatste tijd leuke dingen over enkele dames waar ik nog niet mee gekamerd had. rond 3 uur was ik er. maar snel het ijsbeer pak aan gedaan en aan de bar een lekker kop koffie genomen. was er rustig. enkele dames kwamen mij zo als gewoonlijk even begroeten. Kom hier dus te vaak haha.
bij het rondkijken miste ik iemand. Zuzzane een nieuwe was er niet. ze zou vandaag nog wel komen. zo als altijd kwam vera al weer snel naast mij zitten. 1 van de dames waar ik een goede klik mee heb. even lekker bij zitten kletsen en haar nog gefeliciteerd met haar verjaardag van afgelopen maandag.(werdt mij even in gefluisterd)
Maar Vera moest nog even wachten want mij oog viel op louisa Mij maar naast haar gezet en lekker met haar zitten kletsen. vond het wel klikken, en haar mee genomen naar de bank. waar ze gelijk heerlijk tegen mij aan ging liggen. en me bespeelde. ze weet hoe ze een man moet bespelen. dus het werdt al snel een kamer.
kwam om de kamer al snel tot de conclusie, hier krijg ik geen spijt van. en dat kreeg ook niet. heb een heerlijk sessie met haar gehad. goede service en zeer lief. herhaalinksgevaar zeer groot. snap trouwens niet waarom ik nooit eerder met haar gekamerd heb:confused: na deze sessie gedoucht en nog weer bij haar aan de bar gezeten.
Toen kwamen er ook nog 3 nieuwe dames binnen lopen. over gekomen van een andere club.
dominique kwam nog even vertellen dat het eten klaar stond. Nou, hij had zich zelf weer overtroffen. weer eens heerlijk zitten eten samen met enkele dames.
Na het eten kon vera het niet laten om mij lekker rustig alleen op de bank te laten zitten, en kwam er naast zitten. madam had een lollige bui en was mij behoorlijk aan het ophitsen. Al zat er nog weinig beweging in kleine charlie. Maar ze krijgt het wel voor elkaar om de spanning terug te krijgen.
Kon het dus niet laten om met haar maar een kamer op te gaan zoeken. En zo als altijd was deze sessie ook weer een succes. vanaf mijn eerste dag bij GD heb ik met haar een zeer goede klik. Kwam ook behoorlijk gesloopt naar beneden. Mag toch wel iets meer doen aan mijn conditie. want die is echt puinhoop.
weer beneden zag ik dat er ook een stel nieuwe ijsberen waren binnen gewandeld. het werdt nog gezellig ook. de 3 nieuwe dames voelden zich ook al snel thuis en waren aan het dansen om de ijsberen heen. sfeer makers altijd welkom. nog met de nieuwe dames zitten kletsen en eerlijk ze zijn nog aantrekkelijk ook. viel mij op dat er in 2 weken 7 a 8 nieuwe dames waren bij gekomen. En nu Zuzzane morgen pas kwam moest ik maar even kijken welke leuke nieuwe dame ik nog voor vandaag zou plannen.
Vera het duiveltje :teuflisch: probeerde mij nog om te halen om nog een keer met haar te kameren, ze beloofde een :annieengel: te zijn.
Maar Elena zat ook al een poosje om mij heen te draaien en lieve snuitjes te trekken. Maar die zou ik niet meer overleven, weet wat ze kan.
na een paar leuke gesprekken, maar de keus op 1 van de nieuwe dames laten vallen. Ze stelde zich voor als Aleandra. na een goed gesprek om 12 uur met haar de bios in gedoken. Kwam behoorlijk tevreden weer beneden, maar ze kon nog niet tippen aan mijn 2 vorige dames.
ze lijkt trouwens wel een beetje op delia. Na deze sessie met haar , nog even een biertje gedronken met personeel achter de bar en met een goed gevoel terug gereden naar het mooie Twente
tot snel