PDA

Volledige versie bekijken : Esther (Duitse)

Admin
12 december 2013, 15:56
Naam : Esther

Nationaliteit/taal :

Leeftijd : 25jr

Haarkleur/lengte : halflange bruine haren

Lengte : 1,62m

Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, FT, beffen, massage

Extra :

Admin
12 december 2013, 16:00
http://www.dolce-vita.com/images/131116_033944_IMG_2660-500x.jpg

http://www.dolce-vita.com/images/131116_034017_IMG_2721-500x-1.jpg

http://www.dolce-vita.com/images/131116_034012_IMG_2761-500x.jpg (www.dolce-vita.com)

KanariePiet
8 januari 2014, 11:10
Eind november heb ik DV voor de eerste keer bezocht. De eerste meid waar ik in DV mee gekamerd heb, was deze Duitse Esther.

Zie hieronder voor het verslag van deze ervaring:

"Esther is 25 jaar jong en werkt sinds begin november in DV. Eerder zou ze al in Ying Yang en in Artemis gewerkt hebben.

Esther is 1,62m groot, heeft een normaal figuur, een mooie volle C-cup (die wel een beetje hangt) en een heel lekkere kont. Ze heeft een litteken op haar rug. Ze is blijkbaar geopereerd toen ze 20 jaar was. Geukkig heeft ze nu geen last meer van problemen aan die rug. Esther heeft mysterieuze groen-grijze ogen en een mooie glimlach. Ze heeft een opvallende tatoo in haar nek.

Ergens in de namiddag zaten Licky Luke en ik aan de bar. Licky Luke was met een MILFje aan het praten en Esther zag haar kans schoon. Ze kwam naast me zitten. We hebben een goede 20 minuten gepraat en hoewel ze lichamelijk afstandelijk bleef, was ik heel erg geïnteresseerd in Esther. Ik liet haar dan ook een sleutel halen.

De kamergang kwam traagjes op gang (veel strelen) en het leek er niet op dat ik met Esther ging kunnen tongzoenen. Ze hield de lipjes stijf op elkaar. Gaandeweg kwamen we echter beiden los: en plots was daar dan toch die tong en ontpopte Esther zich tot een uitstekende zoener.

Na een tijdje begon Esther me te pijpen: dat deed ze uitstekend! Tijdens het neuken zijn we maar aan 2 standjes toegekomen: missio en hondjes. Tijdens hondjes varieerden we leuk en uiteindelijk had Esther zich dusdanig gepositioneerd, dat ik heel hard kon doorstoten en ondertussen ook met haar lekkere borsten kon blijven spelen. Ik moet er geen tekening bij maken: ik ben met een knal klaargekomen:biggrin:.

We waren ondertussen blijkbaar 35 minuten op de kamer. Daar maakte Esther echter gen probleem van: ik moest maar 50€ afrekenen."

KanariePiet
8 januari 2014, 11:14
Gisteren met een vrijkaartje van YBF (waarvoor dank!!) voor de 2de maal in DV beland en daar met Esther op herhaling geweest. We hebben eerst een half uurtje gepresaled. Dat presalen beperkte zich tot een leuk gesprek, spontane knuffels en een paar heel voorzichtige zoentjes.

Op de kamer was alles weer uitstekend: Esther gebruikt haar mooie borsten heel goed om je op te winden. Ze tongzoent zacht, maar héél lekker. Pijpen is uitstekend en het neuken is heel gevarieerd.

Na exact een half uur heb ik mijn tweede kamergang met Esther tot mijn grote tevredenheid afgesloten.

Herhalingsgevaar: héél groot!:cool:

istebe
9 januari 2014, 22:21
Session 1 : Esther, 1h 100€, Excellent
As usual when I am discovering a new club, I fuck the girl who makes me the visit, it's a kind of tradition :rolleyes: ... so here it was Esther.
By the way, we had an excellent feeling, she's got a really nice and subversive sense of humor.
An excellent session full of sensuality and erotism : she has a huge experience and knows how to drive and how to make you waiting for a maximum pleasure. She loves spanish within her big boops and DATY too, she was quite horny and hot when she put my face inside her pussy !!! :redface: :redface:
She gave me DFK but not at the beggining ... it came I think when the trust was there and it was really really nice. Notice : good blowjob but with condom.
Nice fuck but she dislikes deeper fucking, no chance to go hard : you must stay soft and by the way, she's quite directive for the differents positions. :biggrin: :rolleyes:

BefBeer
7 maart 2014, 20:56
Esther had ik de vorige keer al gespot en ze had zich al op mij gestort in de hoop me vast te leggen.
Daar had ik toen net geen zin in hoewel de uiterlijkheden niet mis waren.

Dit keer probeerde ze heel even toen ik net binnen was haar marktpositie te bepalen maar ze herinnerde zich me direct en geen in stand voorbij-lopen.
Aangezien ik eea optelde haar toch een keer uit haar tent gelokt aan de bar en na een tijd een leuk en gek gesprek met haar te hebben gehad, bleken we wel gewaagd aan elkaar en de leuke eentje-tweetjes moesten maar snel op de kamer worden vervolgd.

Deze mooie meid zoende ook niet zo veel aanvankelijk, pijpen kan ze ongelooflijk goed en apart.
Ze heeft er een zuigende techniek bij waardoor ik vaak dacht maar eens een FT te wagen.
Haar beffen was een langdurige job (met alle plezier trouwens!) met uiteindelijk een spetterend gevolg.
Lakens waren door haar handen onwillekeurig verkreukeld, haar konen waren vuurrood.etc.
Ook nog eens een handmatig orgasme en de vrouw was verbijsterd door de prettige aanhoudendheid jegens haar .
Daarna maar eens het rubber erom en missio, hondjes en tenslotte zij bovenop om met haar kroonjuwelen in mijn handen tot ontploffing te komen.
Zeer goed!!!

BefBeer

hansdordt
9 maart 2014, 00:25
Ik heb ze gezien en gesproken. Leuke meid. Niet helemaal mijn type maar ze maakt wel een kans. Is er alleen vandaag niet van gekomen. Maybe next time.

BefBeer
20 januari 2015, 20:33
Las in het algemene topic dat Esther er vandaag was.
Weet iemand het dienstrooster van deze dame?
Welke dagen en uren zei hier vertoefd maw?

Was van plan haar donderdag op te zoeken.

Bij voorbaat dank!

BefBeer

KanariePiet
21 januari 2015, 04:06
Las in het algemene topic dat Esther er vandaag was.
Weet iemand het dienstrooster van deze dame?
Welke dagen en uren zei hier vertoefd maw?

Was van plan haar donderdag op te zoeken.

Bij voorbaat dank!

BefBeer

Jammer. Had je dit bericht eerder geschreven, dan had ik het haar daarstraks gevraagd. Volgens mij werkt Esther nog steeds elke dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Ze begint altijd op de middag te werken. Tot hoe laat weet ik niet.

BefBeer
21 januari 2015, 17:19
Jammer. Had je dit bericht eerder geschreven, dan had ik het haar daarstraks gevraagd. Volgens mij werkt Esther nog steeds elke dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Ze begint altijd op de middag te werken. Tot hoe laat weet ik niet.

Als ik het kaarje eerder had gekregen en als ik eerder had kunnen plannen . . . . .
Moet nu nog zien of het ivm zieken op het wwerk wel gaat lukken morgen.
Mijn zin is er!

BefBeer

Smouse
21 januari 2015, 18:50
Ik heb vorige maand Esther op een zaterdagmiddag\avond gezien.
Volgens mij werkt ze vooral in de drukke uren bij Dolce Vita.
Ik vind het een aardige meid (jammer van de nek tattoo) maar ook een echt jaag ster.
Stapt heel actief op de mannen af en als er op korte termijn, binnen enkele minuten, geen kamergang inzet hopt ze naar de volgende beer.
Ik zoek liever rustig mijn date uit.

See ya Smouse

BefBeer
24 januari 2015, 21:48
Veel tijd verloren we op de kamer niet.
Esther even douchen, ik was net gedouched dus snel op bed.
Daar kwamen de komen uren niet meer vanaf......

Hoewel Esther een jaagster is en in de bar niet veel tijd neemt voor de pre-sales, is ze op de kamer wel een erg fijne meid.
Alles rustige en zeer uitgebreid.
Zoenen, beffen, pijpen. Diverse standjes.
Dit klinkt zeer gewoon maar met haar is het zeer intens en ze waardeerdt het enorm als je ook moeite voor haar doet.
Ze heeft zelf ook meerdere keren de hemel gezien en dan wordt ze echt wel anders als gewoon DVP!

Kortom: de tijd vloog om en en was echt een groot feest dit keer.

Met bibberende knieen naar de min een, afreken en afscheid nemen.
(Slecht voor korte tijd!)
Douchen en omkleden naar burger.
Het was dit maal zo uit de handgelopen en ik had nog afspraken....

BefBeer

gwanfich
27 april 2015, 01:36
I went with Esther once who is the girl who should have the greatest success and make the biggest money from all the girls in DV. She doesn't hesitate to go towards clients doing everything for deciding him to follow her in the room. (pity that once you came with her in the room, the next visits in the club she ignores and snubs you, and sharks other new bears, doesn't play with you anymore doesn't come to you as before consuming with her, strange) But i think despite her "crazy" attitude she is definitely smarter than the other girls, she is touching somehow, there is humanity in her despite this shell and debauched attitude. I liked much the first part of the program, i liked less the second part of the program which is not my style nor cup of tea.

Foreplays were very nice, developed, complete, in one word: excellent, and it is possible to lead her as wished and create good connection, it is nice to enjoy this free style and we improvised many little things in the foreplays which connected all together made a delicious result. Can't be explained with words but if you like increasing the desire by good foreplays, hugs and so on, she is a good choice but better leading the things and she will follow, she has energy and good presence in the room. Esther really kisses and doesn't hesitate to use her hands for caressing everywhere and i did too, i licked her pussy, i played with her boobs, i hugged her with desire, she sucks frankly and deep even if we feel as she repeats an exercise but it remains good and plays with the dick and even the balls, she also put the dick by her own initiative between her sweet and big boobs and it was done well, very exciting.

Her way to do during the sex is not really my type, too quick, too unilateral, too jerky, definitely too jerky, too "wild", too scrapy, she was moving so crazily without coherence and in uncontrollable way that the bed was moving (to make cum more quickly?), well it's ok but i prefer more exchanges, more softness and not in that way. Missionary made a better effect finally and could finish like this. Before the doggy she cleaned my dick too long (maybe she tried to win and waste some time) and she had strange position and consequently preferred the missionary during which i exploded quite early. Esther is a good option if nobody pleases you enough or if you have reluctant impression about other girls in DV. She does the job very properly. It remains good, "efficient" and quite pleasant but i prefer more erotism, share, tenderness and sensuality. Question of taste. But Esther provides globally a satisfying service with many positive points.

gwanfich
27 april 2015, 01:37
I went with Esther once who is the girl who should have the greatest success and make the biggest money from all the girls in DV. She doesn't hesitate to go towards clients doing everything for deciding him to follow her in the room. (pity that once you came with her in the room, the next visits in the club she ignores and snubs you, and sharks other new bears, doesn't play with you anymore doesn't come to you as before consuming with her, strange) But i think despite her "crazy" attitude she is definitely smarter than the other girls, she is touching somehow, there is humanity in her despite this shell and debauched attitude. I liked much the first part of the program, i liked less the second part of the program which is not my style nor cup of tea.

Foreplays were very nice, developed, complete, in one word: excellent, and it is possible to lead her as wished and create good connection, it is nice to enjoy this free style and we improvised many little things in the foreplays which connected all together made a delicious result. Can't be explained with words but if you like increasing the desire by good foreplays, hugs and so on, she is a good choice but better leading the things and she will follow, she has energy and good presence in the room. Esther really kisses and doesn't hesitate to use her hands for caressing everywhere and i did too, i licked her pussy, i played with her boobs, i hugged her with desire, she sucks frankly and deep even if we feel as she repeats an exercise but it remains good and plays with the dick and even the balls, she also put the dick by her own initiative between her sweet and big boobs and it was done well, very exciting.

Her way to do during the sex is not really my type, too quick, too unilateral, too jerky, definitely too jerky, too "wild", too scrapy, she was moving so crazily without coherence and in uncontrollable way that the bed was moving (to make cum more quickly?), well it's ok but i prefer more exchanges, more softness and not in that way. Missionary made a better effect finally and could finish like this. Before the doggy she cleaned my dick too long (maybe she tried to win and waste some time) and she had strange position and consequently preferred the missionary during which i exploded quite early. Esther is a good option if nobody pleases you enough or if you have reluctant impression about other girls in DV. She does the job very properly. It remains good, "efficient" and quite pleasant but i prefer more erotism, share, tenderness and sensuality. Question of taste. But Esther provides globally a satisfying service with many positive points.

poefboy
4 juni 2015, 23:12
Esther was gisteren ook aanwezig. Het is inderdaad een aantrekkelijke dame die ook anaal in haar dienstenpakket heeft. Dat kost dan 50 euro extra. Ze heeft op het rechterdeel van haar hals heel groot de letters DH laten tatoeëren. Dat vond ik eerlijk gezegd best storend. De eerstvolgende keer ga ik zeker een sessie aan met deze professionele Duitse jaagster.

"MSV DUISBURG FOREVER"

Johan35
17 juli 2015, 21:02
Gisteren had ik in DV ook een ontmoeting en daarna een sessie met haar. Ik zat buiten, en ze 'klom' op me. Dat ontging de andere aanwezigen ook niet.
Het was een leuk en speels gesprek: ze komt zelfbewust over, dringt wel een beetje aan maar ik vond dat het leuk bleef. Keulse vlotheid? Ze gaf aan er vandaan te komen. (mooie stad) En als je zelf ook makkelijk praat, heb je aan Esther een goeie.
Ja, de tattoo was dichtbij. Maar verder een mooie meid. Stevig gebouwd, toch elegant en mooie proporties voor haar lengte.
Ik had net een sessie gehad en dacht daar van bij te komen, een uurtje of anderhalf. Maar moet gezegd ze wist me te overtuigen 'dat ik best nog een keer kon' en 'dat veel aan de dame ligt' aldus Esther.
OK, dan toch mee naar boven: "We zien wel. Weggelopen is mijn vriend niet, hangt er alleen nu bij..." Ik voelde me wel ontspannen.
Op de kamer heb ik lekker aan haar gezeten, me even goed met haar billen bezig gehouden. Hmmmm.
Esther ging voluit op bed liggen, nadat ze eerst het raam weid open had gezet voor frisse lucht. Ik ging met mijn ietwat 'gegroeide vriend' boven haar zitten, geluiden van buiten kwamen via het raam binnen: vond dat wel een beetje speciaal sex bij een open raam.
Ester lag onder mijn vriend, liet hem rustig in haar mond glijden. In en uit. Hard zuigen en weer relaxter. Flink slikken, sabbelen, vanzelf ging ik een beetje 'pompen', Esther vond t goed. Dat duurde bij elkaar zo'n kwartier. Bij het open raam. Hmmm.
Enfin, op het laatst heb ik haar gewoon nog even lekker genomen. En ik voelde het moment komen.... lekkerrrrr!

Als je zo met haar bezig bent, is het een intensief gebeuren. Dat doet ze goed.
Het klopte wat ze eerder zei: veel ligt aan de dame.
Esther bedankt! Voor een sessie als met jou kom ik graag naar een club.
Het jagen? Daar ben je zelf bij.

Later zag ik haar een wip maken met een van de beren op een bank in de tuin. Er werd uiteraard wel wat naar gekeken, maar het stoorde mij niet. 'Grappig' dacht ik 'dat zo te zien.' En ja, waarom ook niet? De temperatuur is er warm genoeg voor, en als beiden het willen...