PDA

Volledige versie bekijken : je lul achterna lopen.....



trigootje
15 december 2013, 18:09
2 thuisontvangsten op 1 dag, dit was wat ik een dag ervoor gepland had in een geile bui.
De eerste betrof een snelle pijpbeurt voor 50 euro met een meid met cupje f. Deze uit de kluiten gewassen meid woonde midden in het centrum van een klein dorp in het brabantse land. Tijdens het aanbellen kon ik zien dat ze met ene Ger samen was en een dochter had....boven zag alles er netjes uit en kon ik plaats nemen op een schone ligbank....tegenover me zag ik 2 computers staan met bijbehorende webcam...ze zat dus ook op de cam en harkte zo ook nog wat centjes bij elkaar...maar goed ik wilde snel die warme mond om mijn snikkel voelen en haar huig flink te grazen nemen, dus koud binnengekomen zat ze me al snel stijf te kluiven....een kwartiertje pijpen voor 50 euro...deze dag zat mijn verstand in mijn veel te explosieve kloten , als beton zo stijf stond die in no time...en ik voelde de stroom zaad al klaar staan om afgeschoten te worden...verdomme binnen 5 minuten haar bekkie vol texen was niet hetgeen in in gedachte had...dus ff haar dikke tieten flink gekneed en mijn snikkel wat russisch geleerd...op de vraag of ze dit ook voor de cam met klanten deed, antwoorde ze bevestigend..dus enkele minuten later stond ik met mijn leuter haar mond te neuken voor de cam...(afspraak zonder mijn gezicht in beeld :)) Toch wel een geil gevoel om jezelf op zo'n betaalde camsite te zien terwijl wat geile mede schepsels zich liggen af te rukken op hetgeen ze zien...omdat audio meedraaide heb ik haar de cam uit laten zetten zodat ik met een harde schreeuw mijn nakomelingen over haar kin en tieten kon laten glijden....mmmm...heerlijk...

http://youtu.be/24m-V2f9-sY

daarna direkt afscheid genomen en op naar mijn 2e afspraak...

Deze had ik via kinky geboekt en aan haar profiel te zien en zeker haar foto's was dit de welbekende gok...aan de telefoon sloeg de twijfel toe, maar zoals gezegd..was in zo'n geile bui dat ik zowat alles en iedereen wilde neuken...tsja, je hebt van die dagen...achteraf was het vestandiger geweest om me eerst even stevig af te trekken en daarna nog eens haar profiel te bekijken...maar nope...adres werd gegeven en netjes opgeschreven voor de dag erna...
adres erbij en in navigatie proberen te zetten , maar deze kon de straat niet vinden..had die muts me belazerd ? Na wat gegoochel met de eerste letter van de straat had ik bingo....adres ingetoets en op naar het onbekende...had me al voorgenomen dat het niks zou zijn, zodat het misschien toch zou meevallen..aangekomen , werd de deur opengedaan door..ja, door wat....
Voor me stond iets waar werkelijk alle vrouwelijkheid uit was weggehaald....dit was het moment om de rug te keren en mijn zaad ergens anders te droppen..maar zoals gezegd, deze dag was anders...ergens diep in me raasde een oerdrift die al het rationele deed vervagen...ik betrad haar huisje en volgde haar naar een smerig kamertje met foto's aan de muur van haar en haar man....van haar op een pony...godverdegodver...met mijn broek op de knieen keek ik ook nog ff recht in de ogen van onze Jezus aan het kruis. Het leek zelfs even alsof ie nee leek te schudden...maar het kan ook verbeelding zijn...Ja de persoon in kwestie waarmee ik mijn lichaam ging delen, was niet de Here zelf, maar dit wezen voor me, waar alle erotiek en vrouwelijkheid bij afwezig was....Inmiddels was ik geheel naakt en lag ik op een smerig bed , met een gedaante die vocaal uitblonk in alles behalve spontaans en /of vrouwelijks... zelfs stront kwam er niet uit, nee niks..nada...Als klap op de vuurpijl zag ik dat ze haar witte sokjes,met mooi bruin profiel aan de onderkant, ook had aangehouden...ja, dat was de druppel zou een ieder zeggen, maar niet deze kluns...terwijl ze lusteloos aan mijn slappe leuter zat te sjorren, kwamen allerlei enge gedachten bij me binnen dwarrelen...hoe heeft het zo ver kunnen komen...een gezonde jongen , met een gemiddeld verstand , die in zijn prive leven nooit moeite heeft gehad om van het vrouwelijk schoon te genieten......dat deze jongen op een gewone doordeweekse druilerige dag, ergens in brabant met een ronduit smerig wijf ligt te vunzen...ik had er geen antwoord op, maar het maakte wel een gevoel in me los van dat ik deze dame op een respectloze (tegen mijn aard in) wilde behandelen....geen aardige woordjes...geen wederzijds respekt...gewoon zij de hoer, ik de klant...ik wilde dat ze mijn pik diep in haar keel nam en begon haar vervolgens hard in haar mond te neuken..ik hoorde haar kokhalzen..het interesseerde me niks..als ze het niet wilde , dan haalde ze hem maar eruit..maar zelfs daar had ze geen emotie bij..vermoed ik....ik stootte haar steeds harder in haar smerige bek..en hoopte stiekem dat ze het niet aan kon...het interesseerde me allemaal weinig...ik wilde emotie van haar zien..maar verder dan kokhalzen kwam er geen geluid uit...een homp vlees dat het woord dame van plezier niet verdiende...totaal emotieloos....totdat ze zei: ik slik niet.....
Wilde eigenlijk zeggen, je verdient mijn warme geil niet , maar deed de ogen dicht en probeerde aan de date voorheen te denken...zodat ik uiteindelijk toch nog op haar lelijke bekkie kwam...heerlijk was het niet...pakte een droge , keiharde handdoek...schuurde wat druppels van mijn eikel....kleedde me aan, smeet wat geld neer en liep zo de deur uit zonder me om te draaien...

Deze begreep het vak niet.....slechtste ervaring ooit....op weg naar de auto ging ik bijna over mijn nek...wat was dit vies...echt ongelooflijk smerig...
Eigen schuld , wat een grote kluns ..die avond nog een feestje gehad bij de familie...waarbij deze ervaring nog lang door mijn hoofd bleef spelen...bah , bah, bah

Moraal van het verhaal: ruk je eerst af voordat je op sites als kinky gaat kijken..

Volgende keer toch maar weer de grens over...

In de auto zelfs geen zin gehad om naar muziek te luisteren , maar bij thuiskomst tijdens het douchen toch maar wat afleiding gezocht...

http://youtu.be/S3fTw_D3l10