PDA

Volledige versie bekijken : Tippelzones in Nederland



mdbg
17 december 2013, 08:42
Regelmatig hoor ik berichten over tippelzones. Zelf heb ik nog nooit een tippelzone bezocht, maar ben wel enorm nieuwsgierig.
Er staan her en der wat berichten over tippelzones op dit forum, maar je moet er echt naar zoeken en dan kunnen de tippelzones ook al lang niet meer bestaan.

Daar ik eens een tippelzone wil bezoeken en er vast andere beren zijn die hier ook interesse in hebben, wil ik dit topic gebruiken om hier de verschillende tippelzones in op te nemen zodat alles overzichtelijk bij elkaar staat.

Mij lijkt voor een net overzicht dat een beschrijving van de tippelzones zo veel mogelijk aan de volgende eisen moet voldoen :
1) Plaats en straat
2) Tijdstip waartussen er getippeld wordt
3) Algemene beschrijving van de afwerkplekken

Piet Plezier
17 december 2013, 12:51
Regelmatig hoor ik berichten over tippelzones. Zelf heb ik nog nooit een tippelzone bezocht, maar ben wel enorm nieuwsgierig.
Er staan her en der wat berichten over tippelzones op dit forum, maar je moet er echt naar zoeken en dan kunnen de tippelzones ook al lang niet meer bestaan.

Daar ik eens een tippelzone wil bezoeken en er vast andere beren zijn die hier ook interesse in hebben, wil ik dit topic gebruiken om hier de verschillende tippelzones in op te nemen zodat alles overzichtelijk bij elkaar staat.

Mij lijkt voor een net overzicht dat een beschrijving van de tippelzones zo veel mogelijk aan de volgende eisen moet voldoen :
1) Plaats en straat
2) Tijdstip waartussen er getippeld wordt
3) Algemene beschrijving van de afwerkplekken

Even tippelzone googelen en de plaats waar je ze zou willen bezoeken..........
Maar volgens mij zijn er nog maar 4 tippelzones over in Nederland.........
Succes.........

vakantieganger24
26 december 2013, 22:17
http://youtu.be/Tub2Jr_dnKQ

Nibor76
26 december 2013, 22:29
Damn, lijkt GTA wel daar en nog niet eens slechte exemplaren bij eigenlijke zonde dat ze daar staan.

Red Devil
27 december 2013, 15:50
Even tippelzone googelen en de plaats waar je ze zou willen bezoeken..........
Maar volgens mij zijn er nog maar 4 tippelzones over in Nederland.........
Succes.........
Slechts één keer googlen leverde deze site op: http://www.tippelzones.info. De informatie is wel oud.

Groeten,
:teuflisch:

Pietjepik
27 december 2013, 20:21
in arnhem is er toch gelegenheid? ik was ooit op een trip naar Zuid-Frankrijk met een kamerad, hij gaf na de 9 uur lange autorit in de zomer, zwetend 2 dagen ongewassen 140kg lijf, aan dat hij voor het slapen gaan in arnhem nog even een "professioneel zuigbeestje" ging inhuren.... :angst:
zuig in vrede en met viel spass.......