PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 13/2, Eva

rplover
26 oktober 2006, 21:28
Haarkleur/-lengte : bruin /lang
Lengte dame : 1.70 m
Postuur/Cupmaat : normaal /B
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :
Service: aftrekken met condoom
Voordelen: no sex before the marriage
Nadelen: no sex before the marriage
Tijdsduur : 00:20
Prijs : 50
Werkuren : dag en nacht

Over deze Dame zijn al heel wat slechte recs van de band gerold, dus kan ik enkel vertellen dat het slecht is. Maar toch, ik ga me nader verklaren later in dit bericht, maar eerst mijn rec die ik ooit van haar schreef:
Slecht, barslecht.
Mij had ze ook goed beet, maar al wel 3 jaar geleden.
Ik noem haar ' no sex before the mariage' of 'two-finger-jerk-off-girl'.
Als dat dan nog goed moest zijn, maar zelfs dat doet ze zeer zeer slecht.
Gebuisd op alle fronten. Samenhokken met Angelique...

Ik heb aftrekken aangevinkt, alhoewel het eigenlijk geen aftrekken was.
Bij mij ook 'till next time' bij het afscheid.
Right babe, but it will be in hell http://www.hookers.nl/images/smilies/mad.gif http://www.hookers.nl/images/smilies/mad.gif
Geen duitse degelijkheid, duitse afzetterij ja, daar trekt het meer op.

Voila, dat was dus een recensie van een hele tijd geleden.
Intussen ben ik wat ouder en milder geworden, deze Dame heeft wel iets.
Waarschijnlijk zijn het haar capaciteiten om toch nog mensen binnen te lokken, en hen 50 euro lichter te maken.
Ik weet ook niet of ze intussen haar leven heeft gebeterd, ze blijft nu al een tijdje in de Villa Tinto ronddolen, dus zal ze wel haar klanten hebben.
Ik heb nog enkele keren een kort gesprek in het Engels aan de deur gehad, en nu zegt ze me duidelijk 'no sex before the marriage'. Als ze tegen alle klanten nu eens zou meedelen dat ze enkel aan een beetje ongeinteresseerd trekken doet, verdient ze toch op een eerlijke manier haar brood.
Wat ze dan weer wel voor heeft, indringende ogen, een mooi snoetje, en voor mij dan een prachtig lijf.
Voor de sex zou ik er niet meer binnengaan, daarin was ze dus destijds gebuisd op elk vlak. Voor haar persoontje echter, tja, ik ben een rare, en ze heeft dat bitcherige over zich. En daar hou ik nu eenmaal van, en tweemaal, en driemaal :D
Maar als ik nog binnenstap, dan wel met zeer goede afspraken aan de deur, en dat weet ze intussen wel van me.

Ich bin ein Berliner, dat zou nog mooi klinken uit haar mondje.
Al bij al houdt ze het al jaren uit, en je moet er niet binnen stappen voor een goede beurt. Althans niet enige tijd geleden.
Indin er iemand anders een goede ervaring met haar heeft, horen we het hier graag, want qua schoonheid misstaat ze echt niet in ons SKW.

Anvers
21 maart 2007, 21:41
Het juiste adres van de Berlijnse Evi is VT 38. ;)

Zij wisselt wel regelmatig van adres, maar we plaatsen haar maar best voorlopig op VT 38, is immers nog beter dan haar gewoon op VT te plaatsen zonder nummer.

Anvers :wink:

Forza...germania
27 maart 2007, 01:31
Als Berlin naar d'n Anvers komt, kan Anvers beter naar Berlijn gaan:D :D

http://www.fkk-artemis.de

Groet,

Forza...die er binnenkort wellicht eens gaat wandelen....in Berlijn bedoel ik dan :eek:

Ik wist wel dat al het goede uit Germania zou komen; ik heet immers niet voor niets Forza... !!

rplover
27 maart 2007, 02:35
...die handel.

Ik wist wel dat al het goede uit Germania zou komen; ik heet immers niet voor niets Forza... !!

Slecht, barslecht.
Mij had ze ook goed beet, maar al wel 3 jaar geleden.
Ik noem haar ' no sex before the mariage' of 'two-finger-jerk-off-girl'.
Als dat dan nog goed moest zijn, maar zelfs dat doet ze zeer zeer slecht.
Gebuisd op alle fronten. Afvoeren naar Germania

Ik heb aftrekken aangevinkt, alhoewel het eigenlijk geen aftrekken was.
Bij mij ook 'till next time' bij het afscheid.
Right babe, but it will be in hell http://www.hookers.nl/images/smilies/mad.gif http://www.hookers.nl/images/smilies/mad.gif
Geen duitse degelijkheid, duitse afzetterij ja, daar trekt het meer op.

rplover - terug naar land van herkomst, zou ik in dit geval zeggen

Forza...germania
3 april 2007, 01:25
...die handel.

rplover - terug naar land van herkomst, zou ik in dit geval zeggen

Ja , is inmiddels wel bekend dat Duitse raamdames nog veel moeten bijleren in vergelijking met hun landgenotes in de Duitse clubs.

rplover
3 april 2007, 01:39
Ja , is inmiddels wel bekend dat Duitse raamdames nog veel moeten bijleren in vergelijking met hun landgenotes in de Duitse clubs.
Voor je hier post, eerst mijn 10 euro betalen :teuflisch

Anvers
19 juli 2007, 23:10
Duitse Evi is al geruime tijd niet meer in VT te zien, dus gaan we haar maar best naar het archief verplaatsen.

Sub
18 juli 2008, 09:21
Duitse Evi is al geruime tijd niet meer in VT te zien, dus gaan we haar maar best naar het archief verplaatsen.

"geen sex voor het huwelijk" Evi was afgelopen Woensdag weer aanwezig. En wel in de Schippersstraat 13. Overdag in het middelste raam en in de avond in het linker raam.

We kunnen hier niet spreken van een aanwinst, maar ik meld het toch om teleurstellingen te proberen te voorkomen.

Grz Sub

pruimmeke
6 februari 2009, 13:10
Duidelijk te herkennen met bordje SM voor de deur. Wat gisteren voor soelaas zorgde want een aantal Amerikanen dachten dat dit voor Shemale stond. Is duitse dame, ik spot ze telkens in het leer. Gisteren met een soort groene bustier. Ik moet zeggen eerst wat argwaan omwille van het Duits zijn, maar de dame is echt voor SM een te bezoeken meid. Nu ja, eerste maal is het nog wat grenzen aftasten. Ze stelde zich voor met een handdruk, ik mocht me wassen en op het bed gaan liggen, volgende keer doen we het rechtstaand zei ze nog. Ik werd vastgebonden en kreeg tepelklemmen op, een aantal stuks, ook om te kijken welke ik het best kon verdragen. Gewichten werden op hun plaats gehangen om het boeltje nog wat erger te maken. Rook je? vroeg ze me en op mijn aanwijzingen nam ze mijn sigaretten, stak er een op en martelde daar mijn tepels ook mee. Op een bepaald moment ging ze achter mij zitten en bond mijn ballen flink af, deed latex handschoentjes aan en begon me anaal te inspecteren. Dan stond ze op nam een bekertje, trok haar broek en slipje uit. Ze plaste het bekertje vol, net uit mijn gezichtsveld. De inhoud was bestemd voor mijn mond. Nadien heeft ze me tot een zalig orgasme gebracht. Voor een eerste maal heel goed, moeten nog wel verder zoeken maar dat is normaal. Nadien ook nog rustig sigaretje gerookt mezelf terug aangekleed en toen ik buitenkwam zag ik dat ik bijna 50 minuten binnen was. Dame heeft vroeger al eens een tijd in de VT gewerkt, nadien is ze verhuisd naar Amsterdam. Ze heeft eigenlijk twee kamers, en ze is voorzien van verschillende attributen en ook toestellen.

Ter info: het koste mij 100 euro, maar vanaf 50 kan je ook al terecht. Ik ga zeker terug!

Anvers
3 maart 2009, 01:29
Op WELK adres a.u.b? :confused:

Anvers
3 maart 2009, 03:34
Deze dame doet tegenwoordig ENKEL SM !

pruimmeke
10 maart 2009, 16:30
Dat weet ik niet anders zou ik er geen vraagteken achter zetten. Maar ze is heel duidelijk herkenbaar. Zit aan de rechterkant als je van het Falconplein komt.

Anvers
26 maart 2009, 00:15
Waar ONGEVEER pruimmeke? :confused:

Kan je het plannetje van Antwerpen eens nazien a.u.b, want zij is mij onbekend. :confused:

Anvers
26 maart 2009, 03:07
En deze dame noemt zich tegenwoordig EVA en heeft een volledige SM-studio ter harer beschikking op dit adres.

Anvers
23 april 2009, 01:32
Naar archief !

Anvers
23 april 2009, 02:27
Eva doet m.i. de laatste ENKEL aan SM en staat op SS 13/2, waar zij trouwens een volledige SM studio ter harer beschikking heeft !

Anvers
28 november 2009, 06:19
Eva staat in het archief, doch heeft ook een topic in SKW Antwerpen, nl :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3643

Deze beide topics kunnen samengevoegd worden op adres Schippersstraat 13/2 ! :wink:

Anvers
11 maart 2012, 01:44
Enkel SM !