PDA

Volledige versie bekijken : Bermuda-Dreieck in Goch



vanKees
18 december 2013, 21:10
Sabine ist seit April in festen Händen!
Aber Oranjes, vermisst ihr die kleine,hübsche Cubana Janette aus dem PTX?
Dann (be)sucht Sie doch mal im Bermuda-Dreieck in Goch. Sie freut sich bestimmt über ihre netten holländischen Gäste, die
sie vom PTX kennt.
Kann jemand diesen Bericht an die richtige Stelle posten, bin hier neu und lerne erst eure Sprache.
Dankie
vanKees

Big30
20 december 2013, 20:07
http://goch-bermudadreieck.de/News

Nooit van gehoord, is zo lijkt het een prive huis. Wel oppassen bij een bezoek dat je weer boven water komt :)!

Eddy_V
20 december 2013, 20:14
Bestaat toch al jaren, circa vanaf 2005.
Zat eerst in het centrum van Goch en wordt geleid door een Russisch/Japanse die voorheen zelf ook dvp was en nu nog sporadisch met vaste klanten waar ze zelf plezier mee heeft.
Wekelijks 4 wisselende dames veelal uit het voormalige Oostblok: goede website met aanwezigheid overzicht. Niks mis mee, maar sinds ik een paar jaar geleden FKK van Goch ontdekt heb, vind ik het financieel en qua sfeer niet meer zo aantrekkelijk.
Wel een mooi huis met nette kamers en vaak mooie meiden.

Was al uit m'n geheugen gewist tot ik dit draadje las!

Sjeufke
20 december 2013, 20:47
Janette van ptx. Ze is weer getraceerd. :biggrin:

hansdordt
20 december 2013, 20:56
Maar waar ze nu toch verzeilt is geraakt ;) Ik ben 1 keer in Xanten geweest en zij was de enigste die mij tot een hoogtepunt heeft gebracht :) Laten we met z'n allen een keertje langsgaan, wordt het toch nog gezellig daar, lol
lees hier mijn recensie van destijds (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27018-Janette-(Cubaanse)-ex-PTX&p=291675#post291675)

Nibor76
20 december 2013, 21:04
Maar waar ze nu toch verzeilt is geraakt ;) Ik ben 1 keer in Xanten geweest en zij was de enigste die mij tot een hoogtepunt heeft gebracht :) Laten we met z'n allen een keertje langsgaan, wordt het toch nog gezellig daar, lol
Maar waarom dan toch niet daar die sc in v. Gogh?

Big30
20 december 2013, 21:09
Voor de duidelijkheid het gaat dus om deze dame:
Janette (Cubaanse) ex-PTX (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27018-Janette-%28Colombiaanse%29-ex-PTX&highlight=janette)

Eddy_V
20 december 2013, 23:48
Maar waarom dan toch niet daar die sc in v. Gogh?



Ik heb helaas niet het genoegen gehad om de dame elders te leren kennen, maar ga er maar van uit dat een topper in een privé huis meer inkomsten heeft dan in een fkk of ptt:
120-150 euro per uur plus opties..
Extra's en opties zijn altijd voor de dames zelf en de bijdrage aan het huis voor "kost en inwoning" is dan snel terugverdiend.
Het is niet voor niets dat de toppertjes van PTX geheel of gedeeltelijk verkassen naar de zuster-BV Salon Cora.
Bij de Bermuda Dreieck bleven de dames altijd 1 week en op maandag kwam de nieuwe bezetting. Dat deden of doen ze slim, want het wakkerde de nieuwsgierigheid natuurlijk wel aan via de website.


Voltooid verleden tijd voor mij.
Of zal ik toch de website weer eens...? 😊

Sjeufke
20 december 2013, 23:56
Ik heb helaas niet het genoegen gehad om de dame elders te leren kennen, maar ga er maar van uit dat een topper in een privé huis meer inkomsten heeft dan in een fkk of ptt:
120-150 euro per uur plus opties..
Extra's en opties zijn altijd voor de dames zelf en de bijdrage aan het huis voor "kost en inwoning" is dan snel terugverdiend.
Het is niet voor niets dat de toppertjes van PTX geheel of gedeeltelijk verkassen naar de zuster-BV Salon Cora.
Bij de Bermuda Dreieck bleven de dames altijd 1 week en op maandag kwam de nieuwe bezetting. Dat deden of doen ze slim, want het wakkerde de nieuwsgierigheid natuurlijk wel aan via de website.


Voltooid verleden tijd voor mij.
Of zal ik toch de website weer eens...? ��

Leila is regelmatig aanwezig in SalonCora. Door PTX heb ik haar een keer bezocht en is een aanrader, maar als ik refereer naar de andere discussie.....na een uur sta je buiten :biggrin: Met alle respect overigens! Want ze geeft een top service in Cora. Ik kan het weten...
Janette de andere ptx topper was even spoorloos. Van PSC Bochum naar een een andere PT of PSC, en nu weer in Gogh. Het hangt af van de kosten of ik haar daar zal bezoeken

oudere
3 januari 2014, 18:55
Was vandaag weer een uurtje in Gogh, met Janette. Inderdaad, de uurprijs ligt op het niveau van een dagje partytreff.
Maar ja, in een Partytreff vind je slechts zelden een topper als Janette. Dus....
En dan: waarom niet in fkk van Gogh?
Janette was, behalve in Bochum en Dormagen, ook een week in Villa Vertigo. Heb haar daar tweemaal bezocht en we waren het helemaal eens: wat een BALLENTENT!!. Weinig gasten, wat Russen in een trainingspak en met veel geluidsvolume. Een bardame die de woorden Bitte en Danke nog niet had geleerd. Veel vrouwen uit Roemenie en Bulgarije. Duits, nou nee. Engels? Jawel, twee kromme zinnen. Maar gemiddeld wel mooi, onervaren jong en graag bereid hun geld te verdienen met "meedrinken".
Janette heeft even genoeg van sauna/FKK-clubs.
Denk inderdaad, dat ze beter past in een club als Bermudadreieck.
Ze vertelde me, dat ze daar tenminste nog deze week en de twee volgende weken zal zijn.
Daarna? Ze heeft beloofd me op de hoogte te houden.

Nibor76
3 januari 2014, 21:26
Iets wat meer informatie graag :confused:
Met name over verleende dienst (leuk geil verhaaltje) en prijs.
Bij Cora beginnen de instapprijzen bij 60,- voor 1/2 uur tot 100,- per uur tot 150,- per uur en daarbij nog optie prijzen voor anaal, slikken, NS, fisten etc (van de advertorial)

Even de sedcard van Janette van de site.

Verkeer: GV, Frans, Beffen, 69, klemmen, Russisch, GFE

Service: ZK (tongzoenen), vrijen, knuffelen, lichaam kussen, DS actief, passief DS (Dildo=DS), GB passieve (facial), passieve KB (cum on body), Vingeren actieve, passieve vinger speelt, mast (???)., Douche seks, extra lange voorspel, voet/schoen seks, dirty talk

Massages:, intieme massages

Fetish / Bizarre: FaceSitting.
http://goch-bermudadreieck.de/Galerien/0-5374545
http://www.nrwerotik.com/Kontakte/Goch/Girls/rto-janett/janette.htm

Ook de clubatmosfeer vind ik niet geheel onbelangrijk.
Zijn er nog verborgen kosten:confused: of is er een eerste drankje en de rest cola bijvoorbeeld kost je 5 euro tot waar je financieel op leegloopt omdat je ook de drankjes voor de dame betaald á €50,- per drankje.
Zijn er daar voorstelrondes:confused: pikt je er een uit en ga je gelijk afrekenen en alles gebeurd op kamer inc small talk of kun je nog in clubtijd de smalltalk houden incl opgeilen en een beetje verder gaan voordat je beslist wie je kiest:confused:

Prijzen zeg je zijn PT prijzen. Wel die lopen uiteen van 80,- tot 150,- maar laten we Xanten nemen dus wat doet ze voor 120,- in een uur:confused:
Meerdere keren klaarkomen binnen de tijd (man) alle punten van de gebode service zonder meerkosten en zo ja toch meerkosten wat zijn de kosten dan.
Met name ZK verbaast me omdat ik dat met haar in PTX (en ook niet in pauschalclub.de) nooit heb meegemaakt ondanks mag ik toch zeggen een goede klik had.
Is de ZK vurig met passie lang, diep en nat of is dat behoudend ....--omdat het moet--....

ps: ben je Monsieur Kos (Koos)?

vanKees
22 januari 2014, 11:58
An alle Oranje,Fans von Janette:
Ich glaube, jetzt hat Sie das gefunden was Sie suchte:
Schaut doch mal unter www.kaufmich.de und dem Namen MariaKleve.
Seit nett zu ihr dass Sie dort jetzt längere Zeit zu besuchen ist!
Dankie
vanKees

misterC
18 februari 2015, 01:08
Hier nu 2 keer geweest 1e keer heel goed bevallen het meisje van de foto destijds Linda was echt een leuke ervaring had was het volgens mij voor haar vrij nieuw. Bij haar kreeg je echt een girlfriend experience en was er geen haastwerk voor een kleine 100 euro 60 minuten samen.

De 2 keer daar geweest afgaande op de foto's van de site echter waren alle vrouwen die op de foto's stonden in werkelijkheid anders. Hier toch maar gekozen voor Andrea maar dit voor mij nooit meer. En hier moest je 70 euro voor 30 minuten aftikken

Op dit moment staan er weer leuke dames op maar of ik nog een keer zo tegen de lamp wil lopen.... Mocht Linda terug keren zal ik er zeker weer bij zijn.

Eddy_V
18 februari 2015, 02:39
Hier nu 2 keer geweest 1e keer heel goed bevallen het meisje van de foto destijds Linda was echt een leuke ervaring had was het volgens mij voor haar vrij nieuw. Bij haar kreeg je echt een girlfriend experience en was er geen haastwerk voor een kleine 100 euro 60 minuten samen.

De 2 keer daar geweest afgaande op de foto's van de site echter waren alle vrouwen die op de foto's stonden in werkelijkheid anders. Hier toch maar gekozen voor Andrea maar dit voor mij nooit meer. En hier moest je 70 euro voor 30 minuten aftikken.

Ook ik ben regelmatig bij Tess en haar meisjes geweest.
Zo te lezen heb je met Linda veel mazzel gehad, niet alleen qua service maar vooral qua tarief: 140 euro per uur is al jaren gebruikelijk in de Bermuda Dreieck. En dan deden niet eens alle dames PZC.. Daarentegen gingen sommigen wel weer wat verder dan standaard.
Al komen hier vaak knappe en erg goede Russische en andere dames uit Oost Europa, sinds ik FKK Van Goch ken, ben ik er zelden meer terug gekomen.

misterC
18 februari 2015, 15:15
Linda was inderdaad ook afkomstig uit rusland. Misschien eens overwegen binnenkort is een bezoekje brengen aan fkk van goch.

pasja
18 februari 2015, 21:02
ben al een paar keer met Rita mee op de kamer geweest. Ze is wat stil ,maar geeft wel een topservice en als je vaker komt word ze ook wat vrijer. Op het moment is er ook een zekere Natasja. Iemand al ervaring met haar??http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Huren-Hostessen/Goch-Hure-Hostesse-Natascha-im-Bermudadreieck-6176156.html

pasja
19 november 2015, 13:56
Van de week naar het privehuis in Goch afgereisd. Zag een advertentie staan van een 20 jarige blondine bij Ladies.de staan. Veel mogelijkheden en voor 70 euro per half uur. Ben er al eerder geweest ,maar vaak ook weer weg gegaan omdat de foto's op de site niet meer kloppen (oude bewerkte foto;s). Simone ziet er iets anders uit dan op de foto maar mag er nog wezen. Op de kamer viel het wat tegen ..Geen pzc en tongzoenen was ook niet veel. Ik denk dat ik erniet zo gauw meer terug ga. Of de foto's kloppen niet of een andere service geven ze. Iemand nog ervaring daar met andere meisjes??http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Huren-Hostessen/Goch-Hure-Hostesse-Simone-im-Bermudadreieck-6736690.html

schmidtchen
2 april 2018, 09:10
Heeft iemand hier de laatste tijd ervaring? ... Zijn er leuke dames te vinden?
Of is deze club niet meer actief ?

Bedankt voor info....:)

phoenix
2 april 2018, 09:19
of mischief moet je zelf eens proberen...doe ik namelijk ook, en dat bevalt prima, soms is het niks , maar ook heel vaak wel

Eddy_V
2 april 2018, 10:06
Heeft iemand hier de laatste tijd ervaring? ... Zijn er leuke dames te vinden?
Of is deze club niet meer actief ?

Bedankt voor info....:)
check hun website voor de aanwezige dames. Deze wordt wekelijks bijgewerkt want de bezetting wisselt wekelijks.
Dat blijft wel hun sterke punt. Ook voor Tess wordt het kennelijk moeilijker om nieuwe dames aan te trekken, want als ik incidenteel de website eens bekijk dan zie ik toch vaak dezelfde namen en gefotoshopte foto’s van meestal wat vollere al dan niet rijpere dames.
Maar komende week kan dat alweer anders zijn.

https://www.goch-bermudadreieck.de/

Freddy_K
30 september 2018, 14:34
hoe betrouwbaar zijn de fotos? Als ik dit zo zie zou ik meteen heenrijden: https://www.goch-bermudadreieck.de/Galerie/8838871

maar heb zo'n vermoeden dat ik haar niet zal aantreffen. Of heeft iemand haar misschien toch gezien?

Eddy_V
30 september 2018, 14:49
hoe betrouwbaar zijn de fotos? Als ik dit zo zie zou ik meteen heenrijden: https://www.goch-bermudadreieck.de/Galerie/8838871

maar heb zo'n vermoeden dat ik haar niet zal aantreffen. Of heeft iemand haar misschien toch gezien?
De dames die met foto op de site staan die zijn er ook werkelijk aanwezig is mijn ervaring.
Wel zijn de foto’s vaak enigzins bijgewerkt met het oog op de lichtinval enzo ;)

cath.leen
30 september 2018, 15:00
@Freddy_K
Ik snap je vraag. Het zijn echt mooie fotos, te mooi om waar te zijn.

Ik ben ruim 2 weeken geleden voor eerste keer in Bermudadreieck gewest.

Alle, die mijn berichten kennen, die weeten dat ik gewoon mijn thuis in Villa Marisol had. En uit die tijd had ik wel de een of andere favorite dame.
Ik heb in een andere forum kunnen lezen dat een van mijn favoriete dames uit Marisol voor een week in Bermudadreick zal zijn.

Op de website heb ik haar fotos gezien. En die waren zeker niet gefotoshopt. En ik heb ook die andere fotos gezien, van de andere dames. Alles jonge slanke mooie dames.

Ik ben er naar Goch gerijden, en ik heb de mooie dames kunnen zien.

Natuurlijk heb ik ook mijn favoriete dame gezien, die ik al jaaren niet meer had gezien.


Ik kan alleen maar zeggen, dat de fotos met die aanwezige dames wel kan, teminste als ik er was.

Een advies, even aanvraagen voor bepaalde dame, ze doen wel vaak telefoons afspraaken.

Ik had wel een sort "bar" verwacht, maar het is bijnaar een gewoone woning.
Je komt van achtern door de tuin binnen.

Freddy_K
30 september 2018, 15:05
bedankt voor de snelle reacties

gracia
30 september 2018, 18:43
Ik ben de laatste tijd hier regelmatig geweest. De fotos van Adriana zijn echt, van Regina kloppen ook een heel eind. Ik heb daar ook een paar hele goede kamergangen gehad.

Freddy_K
30 september 2018, 19:19
bedankt. Ik heb vanmiddag gebeld maar vandaag was ze er niet dus dat scheelde voor mij weer een hoop kilometers. Ze zou er morgen wel zijn volgens de dame aan de telefoon.

gracia
2 oktober 2018, 12:06
Ik ben gisteren bij Victoria geweest. Fotos kloppen zeker wat betreft haar figuur. Ik heb een uur lang een topsessie gehad. Lekker kussen doet goed mee en kan heerlijk pijpen en masseren.

Freddy_K
2 oktober 2018, 19:31
bedankt, ik heb nog geen tijd gehad. Is ook aardig stukje rijden voor mij. Maar goed te horen dat met name haar figuur klopt. Ik vind haar benen en kontje heerlijk op de fotos. Hopelijk komende dagen een keer

gracia
3 oktober 2018, 05:32
De meeste vrouwen zijn maar maximaal 2 weken aanwezig dit geld ook voor Victoria

Freddy_K
3 oktober 2018, 18:40
ok thanks. Gaat hem niet meer worden voor mij voorlopig. Was vandaag in Luik en ben even naar Kerniel/Borgloon gereden voor de eerste keer.

Bij deze dame geweest: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/berny-nieuw-nieuw-bij-lovelys-place.html

het oogde daar wat armoedig, zoals ik gewend ben uit mijn tijd in Groningen. Vind ik wel wat hebben. Dame zelf is heel aardig maar niet echt een super hottie zeg maar maar zeker wel aantrekkelijk. Hongaarse dame, meer een gewone vrouw die dit werk echt uit noodzaak doet. Geen tattoos, piercings, plastic boobs etc., ze is een gewone vrouw. Ze spreekt goed Engels. Ben wel met haar gegaan. 80€/30min incl. PZC. PZC was niet geweldig. Ach ja de nood was weer hoog. Wel een betrokken en aardige dame en ik vond het mijn geld waard!

gracia
29 oktober 2018, 21:19
Ik zag dat er weer een paar nieuwe vrouwen waren aangekomen bij Bermuda Dreieck. Vandaag maar meteen een afspraak gemaakt met Dascha. Ze ziet er precies zo uit als op de fotos en we hebben gewoon een spetterend uur gehad. Alles deed ze vol overgave tongzoenen en met name het pijpen was geweldig en laat ze zich in alle standen neuken. Tussendoor ook nog een lekkere massage gehad. Was gewoon top een echte aanrader. Ze is tot 11 november aanwezig.

pasja
29 juli 2019, 23:43
ik zie dat er al een poosje niks meer geschreven. ik heb een tijd gehad dat ik er ontevreden weer weg was gegaan,maar de laatste zijn er best wat toppers bijgekomen Zoals Rita Vivian ,Christina maar vooral Anoushka . Mooi meisje met een heel goede service..Een echte Gfe ..Volop tz en doet wat ze beloofd. Misschien iets voller dan op de foto's ,maar nog steeds een heerlijk figuur.Ook in de omgang is ze heel leuk en vriendelijk..Kom er zeker vaker.. Meeste meisjes zijn nu van poolse afkomst. https://www.goch-bermudadreieck.de/Galerie/9370439

gracia
10 augustus 2019, 20:51
Vandaag bij Vivien geweest een Letse dame. Ziet er nog beter uit als op de fotos. Lekker tongzoenen en pijpen, heerlijk zacht. Ook de sex was prima. Echt een aanrader.

uurtje
10 augustus 2019, 21:13
Deze tent, gelegen aan een doorgaande weg in Goch (parkeren is ook mogelijk achter het huis en je kunt dan redelijk anoniem door de zijdeur naar binnen) is nogal apart. Foto's kloppen meestal maar soms ook net niet. Dames komen uit Letland, Litouwen oid en spreken allemaal Russisch. Laten we het er maar op houden dat ze allemaal deel uitmaken van de Russische minderheden in de Baltische Staten..... of zoiets...

Service is over het algemeen ouderwets goed en wat je mag verwachten van Oost Europese dames.

Ontvangstruimte is een beetje rommelig (laten we het zo maar opportunistisch noemen) en vooral de schoenen uit doen eer je naar de kamers gaat. Kamers verschillen qua grootte en voorzieningen. Variërend van douche tot bidet. Alle kamers hebben airco dus zeker ook een aanrader als het heet weer is.

Zonder in een discussie te belanden of je niet beter naar een SC kunt gaan is deze tent zeker wel goed. Maar........voor wie uit het midden van het land moet komen zou ik eerder het reizende circus uit de Oekraine aanraden dat op welbekende locaties in Zeist/Amstelveen/Breda en Utrecht ontvangt.

gracia
31 augustus 2019, 12:38
Gisteren bij Barbara geweest 21 jaar en Pools. Prima sessie met deze dame hele knappe dame. Dit is denk een van de meest lekkere dames waar ik het mee gedaan heb. Kan redelijk goed tongzoenen. Doet goed mee in alle standjes en pijpt heerlijk diep en lekker zacht. Ze is nog 2 weken aanwezig dan is ze weer weg. Echt een topper

Zultbroek81
1 september 2019, 08:22
Ben hier paar weken terug geweest,rond de middag.
Aangebeld,deed er een oudere dame open genaamd marika.
Ze gaf aan ook bedrijfsleidster te zijn en had oa gewerkt in part tref xanten.
Haar nationaliteit was Letland.

Ik had al op de site gekeken de mooiste Dane had een termin.
Marika adviseerde mij te bellen voor een afspraak.

Je herkend de dames wel,maar de foto’s zijn aardig bewerkt en leeftijden kloppen niet vind ik.
Het pand is een oud huis en doet rommelig aan.
De kamer waar ik op verbleef gedurende het uur was echter erg netjes.

De dames zagen er redelijk uit maar een stunners heb ik niet gezien.
In totaal 5 vrouwen waren aanwezig waarvan 1 bezet.

Ik had zin ik een milf dus koos ik voor marika ,dit was ook mogelijk.

De sessie met marika was oke,maar niet goed.

Ze was aardig maar professioneel.

Kussen was raar ze wilde tongworstellen maar zonder het raken Vd lippen.
Blazen was gemiddeld neuken was Iets beter.

Al met al ga ik liever naar van goch.

Was er nooit eerder geweest,maar ik was in de buurt dus dacht ga er eens een kijkje nemen.
Persoonlijk is een laufhaus een betere optie.
Veel goedkoper en service heb ik er al velen malen beter gehad.
Ik zie hier geen meerwaarde.


Groet spank

Eddy_V
1 september 2019, 10:40
Marika van Xanten.. hoeissut mogelijk. Zij behoorde al tot de oude garde toen ik daar de eerste keer kwam en ondanks mijn geheugen als een gatenkaas kan ik mij haar nog goed herinneren van de Rosenmontag party in 2008 in haar groene konijnenpak. Zal toen al rond de 40 geweest zijn en behoorde tot de die-hard dames die met wat smeerlappen beneden in de party ruimte bleven als de gangbang ronde formeel voorbij was. Marika was niet mijn type maar wel een leuke en “naturgeile” vrouw. Plotseling moest zij destijds het veld ruimen in Xanten en nooit meer iets van haar gehoord.
Voor de liefhebbers van milfs of grmilfs best leuk. Zelfde geldt voor de eigenaresse Tess, maar die zal waarschijnlijk geen klanten meer ontvangen, als dat nog wel zo is dan een aanrader.

In het verleden (en zeker op hun vorige adres) best veel leuke jongedames ontmoet hier, de kamers zijn heel netjes wat je beneden bij de entree niet zou verwachten als je bij de voordeur naar binnen gaat. Voorheen was er ook een achteringang vanaf de parkeerplaats en daar was een klein barretje in de gang. Weet niet of je daar ook nog naar binnen kan.
Voor als je geen tijd of zin hebt in een langer verblijf in een saunaclub is dit een redelijk alternatief.

uurtje
1 september 2019, 11:22
De ingang aan de zijkant is er nog altijd. Geeft net wat meer privacy. Ik ben er een paar keer geweest (4-5 keer) en was eigenlijk nooit teleurgesteld. Maar...zoals ik al in mijn eerdere bericht schreef is de prijs niet scherp. Voor 130-150 kun je meer dan prima terecht in NL voor een thuisontvangst alwaar een schoonheid uit de Oekraine je onder handen neemt. Ik neem trouwens dat 'Pools' en 'Litouws' van de Bermuda met een tikkeltje zout.......

Eddy_V
1 september 2019, 11:54
Ik neem trouwens dat 'Pools' en 'Litouws' van de Bermuda met een tikkeltje zout.......
Kan, maar Tess haar netwerk zit wel in de voormalige Sovjet staten en de meeste dames waren altijd afkomstig uit Polen, Wit-Rusland, Baltische staten en de Aziatische staten waar Tess zelf vandaan komt.
De prijzen zijn normaal voor privé huizen, niet om er een rit van 100km voor te maken maar als je in de buurt van Venlo-Nijmegen bent niks mis mee.

robglover
27 september 2020, 16:37
Hallo Medeijsberen,

Bestaat deze tent nog?

https://www.goch-bermudadreieck.de/Galerie/9370439

M.v.G. Robglover

stimpy3
27 september 2020, 16:52
De website is in ieder geval offline.

schoolmeester
27 september 2020, 16:53
De site is niet meer in de lucht, dus waarschijnlijk einde oefening.

Groet, schoolmeester.

robglover
27 september 2020, 17:55
De site is niet meer in de lucht, dus waarschijnlijk einde oefening.

Groet, schoolmeester.

Dit vermoeden heb ik ook! Misschien weet iemand een beetje zekerheid te geven?

M.v.G. Robglover

gracia
19 oktober 2020, 09:51
Jazeker bestaan nog, bieden alleen massage aan. Verdere actie kun je op de kamer bespreken. Dames kun je vinden via Ladies.de Goch

uurtje
19 oktober 2020, 10:21
Tent bestaat nog en tijdens de lock-down / verbod op prostitutie zijn ze overgestapt op massage. Details kon men, zoals hierboven gezegd, op de kamer bespreken. Bazin heeft ook beetje geinvesteerd. Hoe het nu is weet ik niet.

Adverteren ook op 'LADIES". Over de advertenties is denk ik al e.e.a geschreven. Klein korreltje zout vwb afkomst etc.

https://www.ladies.de/sex-anzeigen/erotische-massage/goch-bermudadreieck-9822227

https://www.ladies.de/sex-anzeigen/erotische-massage/goch-kristina-9584059

https://www.ladies.de/sex-anzeigen/erotische-massage/goch-regina-9948169

gracia
1 mei 2022, 11:01
Ik ben de afgelopen periode weer regelmatig bij Bermuda Dreieck geweest. Ik ben daar bij Rita, Mira en Kira geweest. Rita is een ervaren vrouw waar een prima uur mee kan beleven. Pijpen, tongzoenen en heerlijke massage. Dit geld ook voor Mira maar zei heeft net iets mee passie. Dan kom ik bij Kira dit is mijn persoonlijke favoriet. Zij geeft zich volle bak, heerlijk tongzoenen en deepthroat pijpen en lekker laten likken. Sex in alle posities waarbij super nat word. Iemand nog ervaringen bij Bermuda Dreieck?

Henry S
1 mei 2022, 11:14
Hun website is niet actief ,ook geen advertenties meer op kinky.
Ik dacht dat ze weg waren in de weezerstr.
Maar kennelijk bestaat het nog.
Dank voor je bericht.

gracia
1 mei 2022, 11:24
Ja ze bestaan nog. Nummer is nog hetzelfde soms nemen ze niet meteen op. Rita staat ook op Kinky in Nijmegen. Dat nummer kun je ook appen

Dennis46
1 mei 2022, 12:34
Ja ze bestaan nog. Nummer is nog hetzelfde soms nemen ze niet meteen op. Rita staat ook op Kinky in Nijmegen. Dat nummer kun je ook appen

https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/nijmegen/2036173-rita

charlesmontana
21 mei 2022, 17:14
check hun website voor de aanwezige dames. Deze wordt wekelijks bijgewerkt want de bezetting wisselt wekelijks.
Dat blijft wel hun sterke punt. Ook voor Tess wordt het kennelijk moeilijker om nieuwe dames aan te trekken, want als ik incidenteel de website eens bekijk dan zie ik toch vaak dezelfde namen en gefotoshopte foto’s van meestal wat vollere al dan niet rijpere dames.
Maar komende week kan dat alweer anders zijn.



Ich habe versucht, diesen Link zu öffnen, aber es sieht so aus, als wäre er abgelaufen. Ich bin dem Forum vor kurzem beigetreten, also bin ich bei der Suche nach Dingen vielleicht sehr spät hier.

divleva
21 november 2022, 15:33
Sind 70 Pfund für 30 Minuten viel?

Eddy_V
21 november 2022, 22:50
Sind 70 Pfund für 30 Minuten viel?
Dat is 35 kilo… dat vind ik zelfs wel aan de lage kant

Samon2a
30 november 2022, 21:15
Ik ben de laatste tijd hier regelmatig geweest. De fotos van Adriana zijn echt, van Regina kloppen ook een heel eind. Ik heb daar ook een paar hele goede kamergangen gehad.

kun je foto's delen in privé berichten?

Dennis46
2 december 2022, 11:41
ik kan nergens een website vinden. en die ik vind werkt niet:-(

gracia
11 december 2022, 22:13
Ladies.de en dan Goch invoeren

pasja
21 februari 2023, 11:25
Ik kom er best wel vaak..ik zou niet van te voren reserveren,want de foto's op de site zijn meestal van een paar jaar geleden

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

gracia
28 februari 2023, 05:27
Klopt foto’s kloppen niet altijd. Nog leuke ervaringen gehad?

pasja
28 februari 2023, 07:14
Klopt foto’s kloppen niet altijd. Nog leuke ervaringen gehad?Redelijk tot goed..wel veel verloop..nu weer 2 wonderschone meisjes aanwezig.maar of de foto's kloppen?zie ladies.de

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

gracia
6 april 2023, 20:49
Ik ben laatst nog bij Leila geweest op zich een prima ervaring, redelijk tongzoenen, lekker pijpen en doet goed mee. Massage was wat minder. Heeft iemand ervaring met Maria 21 jaar?

pasja
6 april 2023, 23:22
Laatste foto's van Maria kloppen wel het meest.Krullend haar en iets voller.Heeft wel een beugel en vraagt iets extra voor extra service.service is wel vrijgoed met tz

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

pasja
22 juni 2023, 17:54
Vandaag weer eens naar Goch gegaan. Zag in de advertentie van ladies.de dat de hongaarse Nicol weer terug is, naar meer een jaar afwezigheid. Slanke brunette met cup c.Het was een weer een topervaring.Beste sinds jaren. Ze is knap ,leuk en de service was top.Voor pzc een 10 ( ook ballen likken) de sex ook een 10 en goed tz..Deze keer blijft ze wat langer. Ze is ook te vinden op kinky.nl onder Boxmeer

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk