PDA

Volledige versie bekijken : Entree prijs beschouwingen + Geleuter!

hansdordt
18 december 2013, 22:49
Per 1 januari wordt de entree 55 euro en alleen nog maar vrij entree op de dag dat je jarig bent. Uit zeer betrouwbare bron cq Bob de eigenaar.
Tevens te horen gekregen: geen korting voor beren die op mijn verjaardagsfeest op 27 december komen. Na 1 januari zal dat wel het geval zijn, entree dan waarschijnlijk voor de nu geldende prijs van 40 euro.

LittleJoe
18 december 2013, 23:02
Per 1 januari wordt de entree 55 euro en alleen nog maar vrij entree op de dag dat je jarig bent. Uit zeer betrouwbare bron cq Bob de eigenaar.
Tevens te horen gekregen: geen korting voor beren die op mijn verjaardagsfeest op 27 december komen. Na 1 januari zal dat wel het geval zijn, entree dan waarschijnlijk voor de nu geldende prijs van 40 euro.

Dan vierde ik toch ergens anders.
Prijs opvoeren naar 55 €, tja eigen doodvonnis schrijven denk ik dan.

licky luke
18 december 2013, 23:32

Dit lag wel in de lijn der verwachtingen... zeker met het uitdelen van die € 25,00 kortingskaartjes...
Heb er geen probleem mee om straks € 40,00 te betalen op iemands verjaardag.

Het zou wel jammer zijn als ik straks doordeweeks € 55,00 zou betalen voor een doodse sfeer...

Sjeufke
18 december 2013, 23:59
Dit lag wel in de lijn der verwachtingen... zeker met het uitdelen van die € 25,00 kortingskaartjes...

Het zou wel jammer zijn als ik straks doordeweeks € 55,00 zou betalen voor een doodse sfeer...

het klopt!
HansDordt en ik hebben geïnformeerd naar de mogelijkheden inzake onze verjaardag. De mogelijkheden lijken nihil. De goeduitziende theke heeft ons geadviseerd telefonisch contact op te nemen met 'Bob' of een mail te schrijven.
Om nou te verkassen naar bijvoorbeeld Sixsens.....ik weet het niet. Daar wil ik eerst met een paar medeberen van gedachten over wisselen. Een verjaardag vieren wil je ook met dames die je goed 'liggen'. we'll see.

Eddy_V
19 december 2013, 00:14

Wat is dat nou? Is de sfeer doordeweeks nu ineens doods..?
En dan lees ik al die spannende verhalen van jullie met een en al lof over Panthera en de girls. Daar ga ik dus voor vreemd bij ss, laat beathe het niet merken 😉.

Hoe dan ook, alleen al voor de bardame Daria(?) zou ik terug komen: wat een leuke meid met gevoel voor humor!
Jammer dat ze aan de verkeerde kant van de bar werkt... 😞
Tja, het is ook altijd hetzelfde... Wat je niet kunt krijgen, lijkt extra lekker 😃

KanariePiet
19 december 2013, 08:11

Toen ik die kortingskaart ontving, vermoedde ik ook al dat de inkomprijs op korte termijn terug ging stijgen. Op een donderdag, vrijdag of zaterdag heb ik er geen probleem mee om 55€ inkom te betalen, maar aan die prijs gaan ze me toch niet meer vaak zien op de overige dagen. Dan rij ik dan wel een paar kilometer verder richting ACA of zo.

Maar laten we nog niet paniekeren: Bob is een heel verstandige kerel. Hij tovert ongetwijfeld nog wel iets uit zijn hoed a la een verlaagde inkom als je voor een bepaald uur aankomt.

Ik ben benieuwd!

P11111
19 december 2013, 09:29
Als de toegangsprijs met ingang van 1 januari 2014 inderdaad naar 55 euro gaat, lijkt mij dat een zeer onverstandig besluit.
De kans is groot dat op doordeweekse dagen dan nog minder bezoekers dan nu komen en dat op deze dagen de dames nog minder inkomsten zullen hebben, denk ik. Zeg eerlijk, voor de entourage ga je op een normale maandag, dinsdag, woensdag en donderdag niet naar Haus Panthera, dus als de entree met ongeveer 30% verhoogd wordt verwacht ik dat de nodige mensen vaker gaan kiezen voor een alternatief. Acapulco ligt inderdaad in de buurt.

Een club als Golden Time kan (kon) zich een dergelijke verhoging permitteren, maar Haus Panthera wellicht niet.

licky luke
19 december 2013, 10:19
Als de toegangsprijs met ingang van 1 januari 2014 inderdaad naar 55 euro gaat, lijkt mij dat een zeer onverstandig besluit.
De kans is groot dat op doordeweekse dagen dan nog minder bezoekers dan nu komen en dat op deze dagen de dames nog minder inkomsten zullen hebben, denk ik. Zeg eerlijk, voor de entourage ga je op een normale maandag, dinsdag, woensdag en donderdag niet naar Haus Panthera, dus als de entree met ongeveer 30% verhoogd wordt verwacht ik dat de nodige mensen vaker gaan kiezen voor een alternatief. Acapulco ligt inderdaad in de buurt.

Een club als Golden Time kan (kon) zich een dergelijke verhoging permitteren, maar Haus Panthera wellicht niet.

Het wordt nog erger als er door sfnemende aantallen bezoekers uiteindelijk ook dames de club gaan verlaten...

hansdordt
19 december 2013, 13:39
Ik heb van Bob begrepen dat de jarige enkel op de dag van zijn verjaardag gratis entree heeft, maar dat er voor de gasten dan wel een korting gaat komen op de entreeprijs . Zij betalen dan waarschijnlijk 40 euro ipv 55 euro. Dit geldt dus per 1 januari.
Ik ga nog even met Bob overleggen of mijn gasten een kortingskaart van 25 euro kunnen krijgen.

felrops
19 december 2013, 18:29
Als Bob de toegangsprijs verhoogt, gaan de dames misschien ook druk uitoefenen om de serviceprijs aan te passen. En dan zitten we helemaal op een hellend vlak.

aamu
19 december 2013, 18:58
Als ze slim zijn, verlagen ze de entree-prijs voor de dames. Dit is laatst in een van de clubs die van 50 euro naar 60 gegaan is ook gebeurd, 5 euro per dame korting op entree :)

KevinK
20 december 2013, 04:33
Ik heb van Bob begrepen dat de jarige enkel op de dag van zijn verjaardag gratis entree heeft, maar dat er voor de gasten dan wel een korting gaat komen op de entreeprijs . Zij betalen dan waarschijnlijk 40 euro ipv 55 euro. Dit geldt dus per 1 januari.
Ik ga nog even met Bob overleggen of mijn gasten een kortingskaart van 25 euro kunnen krijgen.

Hebben ze nu ook daadwerkelijk de entree nog eens verhoogd?

bad pritt
20 december 2013, 05:41

Alle clubs die verhoogd hebben laten (sterk) teruglopende bezoekers aantallen zien. Aan die wet gaat HP ook niet ontkomen.

Magnum ligt ook dichtbij. Als IK moet kiezen ga ik bij 55 euro entree liever daarheen, veel meer keuze, ook een relaxte sfeer onder de dames en veel presalen en het eten vind ik er nog net iets beter. Er is ook veel meer te zien. Aca is voor sommigen ook een goede keuze, als je wilt raamboeken in een club is het idd heel goed toeven hier, zij het dat het eten matig is.Dolce Vita is ook dichtbij (niet da dat veel bijzonders is) en ga je naar een RTC dan heb je meteen al goede sex voor je 60 euro entree erbij van een half uur. Living Room ligt vlakbij ook, daar is de entree ook te hoog voor wat je krijgt maar ze komen er nog mee weg denken ze.

Mij lijkt de verhoging niet slim.
Als HP wil verhogen, zou ik dat doen met een HH tarief van 40, van zo t/m do en vrij en zat voor 16.00 uur een top tarief van 55 of 60 euro daarbuiten.

palimo
20 december 2013, 10:36
55 euro entree + daarbij 45 euro benzinekosten vanuit Midden Nederland, betekent 100 euro aftikken, ben je alleen nog maar binnen.
Oftewel voor een Duitser uit de buurt van Dusseldorf zal het mogelijk geen probleem zijn, die heeft financieel al 1 kamergang voorsprong.

Echter vanuit Nederland over de A3 passeer je 70 kilometer voor Ratingen, Hamminkln, de entree voor 14:00 uur is 40 euro, en 15 euro besparen op de benzinekosten. Met 1,5 uur minder reistijd (retour), lopen de voordelen van bezoek aan Villa Marissol danig op, t.o.v. Pantera. Ook de entourage aldaar is van hoog niveau, en er is een flinke tuin met zwembad.

Natuurlijk is er de goede service van de meiden in Pantera, maar de de 40/40 variant gaf vaak de doorslag om de villa voorbij te rijden.

Ik vind de 55 euro variant een sprong in het diepe. Maar de tijd zal het leren!

vanuit Midden Nederland

Eddy_V
20 december 2013, 14:47
Grappig... Al die reacties op basis van geruchten en veronderstellingen... Nergens is een officieel bedrag genoemd voor 2014, behalve dat dit eigenlijk altijd al 55,- was, maar aan de 40,- doorlopende actie is kennelijk iedereen erg gehecht geraakt.

Naast mierenneukers (met tussen-n ?) zijn er verrassend veel centenneukers onder de (schrijvende) beren.
Het is een hobby! 😜

uurtje
20 december 2013, 16:27
nou ja, het is natuurlijk altijd makkelijk praten over iemand anders zijn beurs maar ik bekijk het als volgt; geld is geld. Panthera heeft tot op heden voor mij HET verschil gemaakt met andere clubs. De ambiance, de service van de dames en de prijsstelling waren voor mij zaken om langer te rijden. Bad Pritt heeft al, terecht, aangegeven dat het veranderen van entree prijzen zijn weerslag kent op bezoekersaantallen. Mocht dit het geval zijn bij Panthera, dan vrees ik toch echt dat een aantal dames hun heil elders gaan zoeken. Qua looks en instelling kunnen ze namelijk overal terecht.
Dus, samenvattend; ik ben bang dat van het een het ander komt.....

Eddy_V
20 december 2013, 19:18
Uurtje, het was niet mijn bedoeling om over andermans centen te oordelen.
Ik ben zelf ook een Hollander hoor ;-)

Ik vind alleen dat men wat op de zaken vooruitloopt. Zelf heb ik natuurlijk nauwelijks recht van spreken/schrijven want ik ben hier nog maar 1 keer geweest, maar wel tot grote tevredenheid!
En als er een lagere entree prijs geldt voor 14.00 uur (bijvoorbeeld!), dan zou ik ook proberen om voor 14 uur binnen te komen, sterker nog: liefst al voor 12 uur als het mij even uitkomt!
Als ik naar YY of SS ga dan geldt precies hetzelfde, ik ben ook geen dief van mijn eigen portemonnee!
Ik ben bovendien in het voordeel dat het mij geen moer uitmaakt of er 5 andere beren rond lopen of 50 , de gezelligheid vind ik zowel in het ouwehoeren met beren, maar zeker en vooral ook in het vermaak met de dames.
En tot slot blijft de economische situatie toch ook een rol spelen: minder bezoekers met gelijkblijvende vaste kosten betekent voor een club toch het maken van keuzes: het lijkt de Nederlandse regering wel :-(
De entree prijs omhoog om toch dezelfde diensten te kunnen leveren of meer bezoekers trekken, maar daarvoor is er nu eenmaal teveel concurrentie in NRW! Kwestie van tijd dat er enkele clubs omvallen, tenzij ze op andere geldstromen drijven en de club alleen een alibi is om het geld te verklaren (zeg ik nu iets vreemds of zit hier Spaans bij, die clubs kennen de ervaren beren toch zekers ook wel?!)

Hopelijk moet Panthera het gewoon van bezoekers hebben en niet van het fungeren voor een alibi voor andere geldstromen en dan hoop ik hier nog regelmatig te gast zijn.

PS ik zal binnenkort toch eens een rubriekje aanmaken in " ik stel mij even voor", dan wordt misschien duidelijker dat mijn bijdragen positief bedoeld zijn en waarop ik mijn meningen baseer.

Sjeufke
20 december 2013, 19:30
nou ja, het is natuurlijk altijd makkelijk praten over iemand anders zijn beurs maar ik bekijk het als volgt; geld is geld. Panthera heeft tot op heden voor mij HET verschil gemaakt met andere clubs. De ambiance, de service van de dames en de prijsstelling waren voor mij zaken om langer te rijden. Bad Pritt heeft al, terecht, aangegeven dat het veranderen van entree prijzen zijn weerslag kent op bezoekersaantallen. Mocht dit het geval zijn bij Panthera, dan vrees ik toch echt dat een aantal dames hun heil elders gaan zoeken. Qua looks en instelling kunnen ze namelijk overal terecht.

In absolute zin heb je helemaal gelijk. Ik ben er van overtuigd dat er zeker ijsberen zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien om één keer per maand naar een club te kunnen gaan. Respect voor onze mede ijsberen die om wat voor redenen dan ook niet zo veel kunnen besteden.

Ik vermoed dat Eddy-V dat helemaal niet bedoeld.

Het gaat meer over onze, laat ik het maar klaagcultuur noemen. We maken ons druk over €15 euro entree en vervolgens wippen we voor € 200 weg (of minder of meer). We klagen over het eten, de douches, de lockers en wat nog meer is te bedenken. Iedereen ziet die recensies toch ook langskomen. We vergeten dat de saunaclub in Duitsland een walhalla is voor onze hobby.
Het is voor mij nog niet zo heel lang geleden dat ik de saunaclub pas heb ontdekt. Voor die tijd bezocht ik alleen maar dames in raambuurten, privehuizen, priveclubs, privé ontvangst in Belgie, Duitsland en Nederland. Een uurtje standaard service kost minimaal € 100,--, maar vaak (veel) meer. Wil je iets extra's dan schiet de teller al snel richting €200. En na een uur, sta je buiten! Dan is het feestje over.
Er zijn ook wandelaars in raambuurten die achter elkaar 3 dames van €50 'nemen' met standaardservice . De Wallen, Ruijsdaalkade en het Singelgebied in Amsterdam zijn de duurste. €50 voor 15 minuten. €200 voor 1 uur! Er zijn goedkopere raambuurten, b.v. Aken €30 voor 15-20 minuten of Utrecht €50 voor 20 tot 30 minuten. Privehuizen en -clubs €120 tot €150 standaard service. Ik heb ze allemaal gezien in mijn 30-jarige 'loopbaan'. In al deze gelegenheden zit tongzoenen en PZC meestal niet in het standaardpakket.

Neem dan de saunaclubs in Duitsland. Dan betalen we €55 Euro voor Sauna, onbeperkt Eten en drinken, schone handdoeken, badjassen en noem maar op. Dan heb ik het nog niet over het personeel dat moet worden betaald. Van Goch en Heaven7 zijn zelfs goedkoper. Denk de dames eens weg in onze saunaclubs en stel dat je alleen naar zo'n club gaat om te eten en te drinken, sauna en zo meer. Dan is dat toch geen prijs. Ga eens een hele dag naar de Karolusthermen in Aken of naar Thermae 2000 in Valkenburg. Entree prijs meer dan €30. Met eten en drinken er bij kom je onder €55 niet weg.
Kortom, de clubs in Duitsland zijn goedkoop. De grote clubs zullen zeker goede omzet draaien. Ik heb mij afgevraagd hoe die kleine en middengrote clubs dit volhouden. Het schijnt te kunnen, ondanks dat er toch 4-5 man personeel rondloopt. Ten aanzien van de service van de dames in saunaclubs, meestal inclusief PZC en TZ (en zeker in Panthera). Ik wist niet wat me overkwam toen ik de saunaclub ontdekte. Jarenlang heb ik (te) veel betaald voor minder service en soms in onderkomens waar je nog geen hond laat slapen.

Dus, samenvattend; ik ben bang dat van het een het ander komt.....
Er liggen heel veel clubs op een relatief klein gebied. De concurrentie tussen de clubs is groot. Ik ben het met je eens dat een prijsverhoging kan leiden tot minder bezoekers, waardoor uiteindelijk de tent dicht moet. Dat zou heel erg jammer zijn. Ik weet het niet. Niemand kan in die glazen bol kijken. Ik deel je mening dat Panthera het verschil maakt met zijn ambience en service. Een gezegde is dat je je altijd als ondernemer/bedrijf moet onderscheiden van de concurrent. Iets bieden dat de ander niet heeft. Als Panthera de ambiance, en de dames hun service hooghouden, dan blijven de ijsberen wel komen. Ik hoop het in ieder geval met je mee.......;)

Eddy_V
20 december 2013, 20:15
Mijn gedachten zijn door knaktuut perfect verwoord!

Big30
20 december 2013, 21:37
Nb voor de duidelijkheid, formeel bedroeg de inkom in Panthera 60E d.i. voordat de nodige acties begonnen, zie ook dit bericht van eind 2009:

Standaard-inkom bedraagt € 60,- (je betaalt ook nog eens € 10,- borg voor de sleutel); half uurtje standaard NMC, PZC = € 40,- (een uur bedraagt dan € 80,-); massage = € 30,- per half uur.

Daarna zijn er nog al wat acties geweest met of op bepaalde dagen of dagdelen inkom 39/40E en soms op feestjes weer 50E. Op een gegeven moment werd 40E de standaard prijs zie ook website.

Overigens eerst maar eens afwachten wat je nu echt effectief gaat betalen, acties, kortings kaarten etc moet je dan ook mee laten wegen.

hansdordt
20 december 2013, 22:03
Het 1e kortingskaartje is al binnen, 25 euro, gekregen op de weihnachtsparty ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Mr Pussy
20 december 2013, 22:19
Mijn gedachten zijn door knaktuut perfect verwoord!

Daar ben ik het roerend mee eens. Ik ging ook wel eens naar de Wallen als ik daar in de buurt was, of naar het Baekelandplein in Eindhoven of naar de Escape in Doetinchem (niet verkeerd daar qua sfeer overigens daar en ik heb er een paar mooie sessie mee mogen maken). Ik vind het nog steeds leuk om door zo'n raambuurt rond te lopen, window-shopping. ;) Prive-ontvangst ook wel gedaan, zeer wisselend en vaak schrikbarend prijzig voor de service inderdaad (behalve in de omgeving Rotterdam, ik neem aan omdat daar geen raambuurt is). Maar de saunaclubs zijn vergeleken bij dit alles wat mij betreft een droom voor een hele goede prijs. En daardoor f*cking verslavend...

Sjeufke
20 december 2013, 22:33
En daardoor f*cking verslavend...
Vertel mij wat......poeh poeh

btw, Rotterdam had heel wat jaren geleden de Nieuwe Binnenweg, maar vanwege overlast is die raambuurt gesloten. Ik was toen nog maar een prille bezoeker met zweet in de handjes en met 3 stootjes klaar :uuups_blau[1]:

Mr Pussy
20 december 2013, 22:38
Ik was toen nog maar een prille bezoeker met zweet in de handjes en met 3 stootjes klaar :uuups_blau[1]:

Been there… :redface:

palimo
20 december 2013, 23:32
Ik ben een ervaren Pantera ganger, er zijn leuke avonden, maar ook dagdelen dat je er na een paar uurtjes stierlijk kan vervelen. Overdags, en ma, di, wo is er echt weinig te beleven in Pantera. Er zijn dan vaak maar een handje of 2 dames aanwezig, waarvan de meeste er een jaar geleden ook al waren.
Ga je echter naar GT, waar je zoveel kan eten als je wilt, en waar er buiten in de tuin bijna net zoveel grassprieten zijn als binnen vrouwen, dan vind ik de prijs zeker verantwoord.

En inderdaad net wat Knaktuut zegt, als je eenmaal in de maand gaat dan maakt die 15 euro ook niet veel uit. Maar als veelpleger, wat je vanzelf wordt als je eenmaal met de FKK's in aanraking bent gekomen, dan tellen de kilometertjes en inkoms, en verpozingen lekker aan.

Qua niveau, en entourage plaatst Pantera zich tussen de kleine clubs (Mondial, Goch, Heaven 7, Dolce Vita), en de grote clubs (GT, Magnum, Vertigo, World).
De kleine clubs rekenen 30 euro, de grote rekenen 60, dus als die 2 bedragen middelt, dan kom je op het juiste bedrag uit, 45 euro dus.

Ik vind wel dat de dames te weinig krijgen toebedeeld. Je zou je schamen als je je weet wat je met de dame hebt uitgehaald, en je doet het af met 2 briefjes van 20. Een tarief van ieder geval 50 euro's zou de standaard moeten zijn, of worden.

Wil ik ook nog even opmerken dat je Thermea 2000 niet kunt vergelijken, met Pantera of andere FKK clubs. Buiten dat dit gelegenheden zijn waar je maar 1 of enkele keren per jaar vertoeft als bijzonder uitje, zijn dit bedrijven opgezet met investeringen van vele miljoenen.

Fijne Feestdagen en de groeten van een zeer ervaren ijsbeer!

uurtje
21 december 2013, 00:44
Ik ben zelf een principieel mens. Na de prijsverhoging bij de 3 grote clubs ben ik daar (op 1x na) niet meer heen gegaan. Gewoon omdat ik het verder niet echt gerechtvaardigd vond. Min of meer tegelijk zag ik een toename van 100euro dames en bleek niet elke dame het " standaard" FKK servicepakket meer te willen leveren. Panthera kwam voor mij als een geschenk uit de hemel. En nogmaals, op het gevaar af om in herhaling te vallen, ik ben bang dat een prijsverhoging een volledige neerwaartse spiraal gaat bewerkstelligen.

En wat ga ik dan doen? Acapulco is een prima alternatief voor mij. Als er niet zoveel 100euro dames in Sixsens zaten, dan zou dat wellicht ook een goed alternatief zijn....

vrije jongen
21 december 2013, 01:04
Heb je de gemiddelde service in Aca wel eens gezien?

Buiten dat zie ik de voorspelde problemen voor HP ook wel. Ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen, misschien een hoop meer HP vrijkaartjes die door 'winnaars' worden aangevraagd!

KevinK
21 december 2013, 05:27
Qua niveau, en entourage plaatst Pantera zich tussen de kleine clubs (Mondial, Goch, Heaven 7, Dolce Vita), en de grote clubs (GT, Magnum, Vertigo, World).
De kleine clubs rekenen 30 euro, de grote rekenen 60, dus als die 2 bedragen middelt, dan kom je op het juiste bedrag uit, 45 euro dus.

Ik vind wel dat de dames te weinig krijgen toebedeeld. Je zou je schamen als je je weet wat je met de dame hebt uitgehaald, en je doet het af met 2 briefjes van 20. Een tarief van ieder geval 50 euro's zou de standaard moeten zijn, of worden.

Ik durf al bijna te stellen dat HP zich kan meten met GT mbt de voorzieningen. GT is qua oppervlak en aantal kamers wellicht groter, maar sauna, douches en toiletten zijn in HP minstens net zo goed of misschien wel beter.
In HP blijf ik al snel een uur met een meid. Tarief is dan 80 euro tegenover 75 euro in andere NRW clubs. Je bent echter altijd vrij om de dame meer te betalen als het je goed bevallen is. Ik blijf dan vaak een uur en mijn favorietjes betaal ik ook graag 100 euro. Ik vind dat beren die 3 uur presalen met een dame om vervolgens een half uur te kameren voor 40 euro zich moeten schamen.

bad pritt
21 december 2013, 07:10
Ik durf al bijna te stellen dat HP zich kan meten met GT mbt de voorzieningen. GT is qua oppervlak en aantal kamers wellicht groter, maar sauna, douches en toiletten zijn in HP minstens net zo goed of misschien wel beter.
In HP blijf ik al snel een uur met een meid. Tarief is dan 80 euro tegenover 75 euro in andere NRW clubs. Je bent echter altijd vrij om de dame meer te betalen als het je goed bevallen is. Ik blijf dan vaak een uur en mijn favorietjes betaal ik ook graag 100 euro. Ik vind dat beren die 3 uur presalen met een dame om vervolgens een half uur te kameren voor 40 euro zich moeten schamen.

Waarom laat lekker iedereen doen waar hij zin in heeft, it takes two to tango dus een ijsbeer hoeft zich nergens voor te schamen.
Als een vrouw het niet wil kan ze dat aangeven.
ik heb in HP en elders wel langer "gepresaled als ik en de vrouw daar zin in had. Ik heb ook vaak zat gehad dat een vrouw dat aangeeft en erop aanstuurt. Ook vaak zat gezien bij andere bekende beren. Laat al dat gemoraliseer thuis. In clubs komen alleen volwassen mensen, die zich zelf wel kunnen redden en anders moeten ze dat leren.

The Joker
21 december 2013, 10:36
Ik vrees dat HP zich absoluut geen prijsverhoging kan veroorloven.
Ze hebben zeer weinig wellness of andere faciliteiten als wifi, spa blauw, pizza, kuchen, je krijgt maar 2x 1 bordje eten en (in mijn ogen) is er een zeer slechte optische line up. Mijn laatste 2 bezoeken heb ik dan ook kamerloos moeten doorbrengen.

Eigenlijk vond ik het dus al geen eens E40 meer waard.
Als je ziet dat H7 met een eigenlijk gelijkwaardige line up (en lagere kamerprijzen) en beter eten en wifi nu al stunt met 10 of 15 euro inkom vrees ik dat HP zijn eigen ondergang aan het maken is.
Wellicht dat ze ook door andere E60 clubs worden aangespoord om mee te gaan, maar dan moet je als manager eerst eens bij wat andere clubs rondgaan en zien wat de beren daar voor de inkom terug krijgen...

vrije jongen
21 december 2013, 10:51
Je bedoelt na 2 minuten schatzi zimmer, waarna ja bedankt omdat er niet gezoend wordt... en snel naar de wc snelt omdat de pizza er weer uit wil?

bad pritt
21 december 2013, 10:53
Onderschrijf wel veel Joker van je verhaal.
Wellness is redelijk, eten lekker maar haalt het niet bij het onbeperkt aanbod van grote clubs ( of we daar blij mee moeten zijn gezien de bmi problemen van de gemiddelde beer valt te bezien), geen wifi, weinig te zien en doen verder. Halen het niet bij de grotere clubs dus waarom dan grote club tarief toepassen ?

Ook optisch houd de line up in HP zeker niet over, maar om hem met meiden als Sabrina, Evelina, Jacky, Veronika, Michelle en anderen als zeer slecht te betitelen dat vind ik niet. Wel is het zo dat als de toppers er niet zijn, de reserves momenteel op geen enkel vlak echt overhouden. Ook de variatie wat HP ook altijd leuk maakte is weg. Nu is het Roemeense eenheidsworst vaak.

Toch is de houding en service graad van de gemiddelde H7 meid is een stuk minder.
Hoewel HP in deze komkommertijd ook daar flink wat steken heeft laten vallen, als de toppers er niet zijn en ze maar van die 13 in het dozijn oncommunicatieve roemeentjes binnenlaten waar ik niet op zit te wachten dan is het idd net H7.

Wat wel altijd leuk was in HP, de plenty presales en de relaxte sfeer, ook dat kalft snel af en was compleet afwezig de laatste paar keren.Ik heb ook de laatste 2 bezoeken HP ongepopt verlaten en het was mij beide keren ook al geen 40 euro waard.
En 2 x zei ik was ik maar naar Magnum gegaan.

Teken aan de wand is als ze een raar wijf als Flori gewoon haar gang laten gaan en zeer veel beren tegen zich in het harnas jagen dan kijk je als klub toch niet goed wat je allemaal onder de vleugels hebt. Iets beter bewaken van de HP sfeer via het aanname beleid, zou goed zijn, dat is toch het unique selling point van HP.

We gaan het zien allemaal.

Carlitos
21 december 2013, 13:18
Onderschrijf wel veel Joker van je verhaal.
Wellness is redelijk, eten lekker maar haalt het niet bij het onbeperkt aanbod van grote clubs ( of we daar blij mee moeten zijn gezien de bmi problemen van de gemiddelde beer valt te bezien), geen wifi, weinig te zien en doen verder. Halen het niet bij de grotere clubs dus waarom dan grote club tarief toepassen ?

Mee eens.

Ook optisch houd de line up in HP zeker niet over, maar om hem met meiden als Sabrina, Evelina, Jacky, Veronika, Michelle en anderen als zeer slecht te betitelen dat vind ik niet. Wel is het zo dat als de toppers er niet zijn, de reserves momenteel op geen enkel vlak echt overhouden. Ook de variatie wat HP ook altijd leuk maakte is weg. Nu is het Roemeense eenheidsworst vaak.

Optisch is het net iets beter als H7, maar H7 kan niet tegen het hoge niveau pre-sales op en de service op de kamer.

Wat wel altijd leuk was in HP, de plenty presales en de relaxte sfeer, ook dat kalft snel af en was compleet afwezig de laatste paar keren.Ik heb ook de laatste 2 bezoeken HP ongepopt verlaten en het was mij beide keren ook al geen 40 euro waard.
En 2 x zei ik was ik maar naar Magnum gegaan.

Gezien het lage aantal vrouwen, raak je er snel op uit gekeken. Maar mijn laatste bezoek aan Magnum was een ramp. Chagrijnige vrouwen, pre-sales nul en alleen maar klagen.

Sinds de verhoging van de prijs naar €60, bezoek ik die clubs nauwelijks. HP zit daar €5 onder, als het allemaal waar is. En dat is de club helemaal niet waard. Mijn grens ligt op €50, zonder kortingskaart. In HP wil ik misschien nog 2 andere dames doen, maar dan is het welletjes. Ik vind het wel jammer, ik kwam er graag. Kijken wat 2014 ons nog allemaal gaat brengen.

Peppino
21 december 2013, 13:36
Jongens wat zitten we nou toch te zeuren over een paar euro op een clubbezoek van een paar honderd euro..............
Hoofdzaak blijft toch altijd de genoegdoening die je er hebt,als die goed is ben je die euro's snel vergeten.
Ik moet er ook hard voor werken maar het is toch een keuze waar je je geld aan uit geeft en je leeft maar twee keer.......
voor je 50ste en na je 50ste..........

satanic surfer
21 december 2013, 14:58
Correctie vanuit de frontlijn:

Gister overduidelijk meegekregen vanuit Ratingen en zal ook zo op de site worden aangegeven binnenkort: 60E op site doch in realiteit zal de entreeprijs vanaf 1/1 50 Euro bedragen, dus niet de hier verkeerdelijk aangegeven 55E, dit ter indicatie. Dus een stijging met 10 Euro, duidelijk zat. Timing lijkt me wat ongelukkig en dat ook meedegedeeld, mal gucken of het nog effe wordt uitgesteld tot de line-up na de eindejaarsexodus weer stabiel is. Kamerprijzen blijven onveranderd op 40/40, klaterwaterduidelijke en degenen die hier fier met de ijsberenborst vooruit meededelen dat ze 100E boys zijn en dat 50E plausibel zou dienen te zijn, check it check it out hoe zulk een nitwitgedrag z'n extrapolerende ongunstige effecten heeft gehad waar men dat vroeger ook al verkondigde, I rest my case ditaangaand wegens overduidelijke evidentie aan m'n zijde dus no worries, sneu dat zulk een heertjes denken met hun gulle vrijgevigheid de standaard te dienen te stellen voor degenen die clubben aan huisprijzen zoals betaamt ter potentieel ontkrachten van uitwassen te voorkomen voor éénieder, maar dat zal door hun eigendunkende idylissche profetariaat wel vreemd klinken, egal, opzouten met jullie nonsens. Doch terug naar de basics:

entree: 50E
kamerprijs: 40/40

Mij lijkt het essentieel dat mits stijging qua prijs ook een soort van minimumbezetting doorheen gans de dag wordt voorzien, voorts is de tegenwaarde momenteel naar m'n aanvoelen voldoende, het peil der dames op niveau houden heeft ook z'n prijs, voorts qua eten/drinken weinig te mopperen naar m'n aanvoelen. Bottom line is het voor ss simpel zat: als er topdames zijn zal het me aan m'n kont roesten of het 40 dan wel 50 E entree is, want allesbeschouwd is die 10E slechts een fractie van het totaalplaatje qua aanreiskosten/entree/kamersessies etc...Mij lijkt het primordiale dat de kamerprijzen gesettled blijven, en voorts verblijdt ss zich over de aanwezigheid van een "nieuwe" dame die me gister verblijdde op 2 exquise sessies die beiden niet gespeend waren van prima pre- en aftersales en beide malen het uur lichtjes overschreden doch beide malen als uurse facturatiebonnetjes in de map verdwenen, voor zulke dames doet men het, en dan kan die 10E op een totaaldag me echt verdommen...Dat Duitse heren die vlakbij wonen/werken en doorgaans korte bezoekjes plannen zich ietwat aangesproken voelen kan ik me terdege voorstellen, doch het meerendeel der "touristen" maken er doorgaans een dagje uit van (sommigen in combo met hotelverblijf of een twee-driedaagse ofzo) en voor hen lijkt die 10E me een druppel op een hete plaat in het totaalbudgetoverzicht...

licky luke
21 december 2013, 15:20
Jongens wat zitten we nou toch te zeuren over een paar euro op een clubbezoek van een paar honderd euro..............
Hoofdzaak blijft toch altijd de genoegdoening die je er hebt,als die goed is ben je die euro's snel vergeten.
Ik moet er ook hard voor werken maar het is toch een keuze waar je je geld aan uit geeft en je leeft maar twee keer.......

Geheel duidelijk en geheel mee eens!

Eigenlijk is het heel simpel: als iedereen die klaagt gewoon weg blijft, blijft er voor ons (die niet klagen) veel meer lekkers over!

Klagers kunnen we sowieso niet in Panthera gebruiken, dat zorgt alleen maar voor minder sfeer en gezeligheid...

Ieder zijn ding..

licky luke
21 december 2013, 15:21
... en voorts verblijdt ss zich over de aanwezigheid van een "nieuwe" dame die me gister verblijdde op 2 exquise sessies die beiden niet gespeend waren van prima pre- en aftersales en beide malen het uur lichtjes overschreden doch beide malen als uurse facturatiebonnetjes in de map verdwenen, voor zulke dames doet men het, ...en dan kan die 10E op een totaaldag me echt verdommen...Dat Duitse heren die vlakbij wonen/werken en doorgaans korte bezoekjes plannen zich ietwat aangesproken voelen kan ik me terdege voorstellen, doch het meerendeel der "touristen" maken er doorgaans een dagje uit van (sommigen in combo met hotelverblijf of een twee-driedaagse ofzo) en voor hen lijkt die 10E me een druppel op een hete plaat in het totaalbudgetoverzicht...

Nieuwsgierig.... Melody ?

Sjeufke
21 december 2013, 20:52
In deze topic is door een aantal mede ijsberen aangegeven dat de line up van HP niet over houdt of in woorden van gelijke strekking. Wetende dat elke uitspraak van een ijsbeer WAAR is, want wat de ene ijsbeer als goed ervaart, kan door een andere ijsbeer als onvoldoende worden ervaren.

Ik wil toch attenderen op de tussenstand van de Verkiezing Miss IJsbeer 2013 !!! In tien dagen kan weliswaar nog veel veranderen, maar als ik de top 10 in ogenschouw neem dan doen de Panthertjes het zo slecht nog niet!

Sabrina Haus Panthera 13
Evelina Haus Panthera 10
Alexia Living Room 10
Jana Golden Time 9
Andrea Haus Panthera 8
Bianca Haus Panthera 8
Lucy Golden Dreams 8
Tanja Living Room 7
Elena Haus Panthera 7

palimo
21 december 2013, 22:52
Reactie @ss
"Bottom line is het voor ss simpel zat: als er topdames zijn zal het me aan m'n kont roesten of het 40 dan wel 50 E entree is, want allesbeschouwd is die 10E slechts een fractie van het totaalplaatje qua aanreiskosten/entree/kamersessies".

SS je gunt Pantera eigenaar Bob van harte de verhoogde inkom, mede omdat je het maar 1 keer 10 euro extra kost. Ik vind dat Pantera qua entourage op dit moment juiste prijzen hanteert, voor de ambiance van een omgebouwd fabriekspandje op een industrieterrein, die wordt geleverd. Jij veroordeelt echter de zeer plausibele suggestie, dat 50 euro voor de dames per half uur tot bijna debiel voorstel non-grata.
De dames knappen het vuile werk op, maar leveren gemiddeld wel uitstekende service, waartegenover het vastgestelde gage van 40 euro als een minimalistisch kneuterfooitje beoordeeld kan worden.
Natuurlijk kan iedere gast zelf bepalen hoeveel hij wil betalen, (voordat je daarmee als antwoord komt).

De dames moeten daarbij ook nog zelf entree betalen, en mogen niet het duurste gerecht van de kaart eten!

licky luke
22 december 2013, 00:17
In deze topic is door een aantal mede ijsberen aangegeven dat de line up van HP niet over houdt of in woorden van gelijke strekking. Wetende dat elke uitspraak van een ijsbeer WAAR is, want wat de ene ijsbeer als goed ervaart, kan door een andere ijsbeer als onvoldoende worden ervaren.

Ik wil toch attenderen op de tussenstand van de Verkiezing Miss IJsbeer 2013 !!! In tien dagen kan weliswaar nog veel veranderen, maar als ik de top 10 in ogenschouw neem dan doen de Panthertjes het zo slecht nog niet!

Sabrina Haus Panthera 13
Evelina Haus Panthera 10
Alexia Living Room 10
Jana Golden Time 9
Andrea Haus Panthera 8
Bianca Haus Panthera 8
Lucy Golden Dreams 8
Tanja Living Room 7
Elena Haus Panthera 7

Je slaat de spijker op zijn kop!!!
Chapeau!

licky luke
22 december 2013, 00:27
Reactie @ss
"Bottom line is het voor ss simpel zat: als er topdames zijn zal het me aan m'n kont roesten of het 40 dan wel 50 E entree is, want allesbeschouwd is die 10E slechts een fractie van het totaalplaatje qua aanreiskosten/entree/kamersessies".

SS je gunt Pantera eigenaar Bob van harte de verhoogde inkom, mede omdat je het maar 1 keer 10 euro extra kost. Ik vind dat Pantera qua entourage op dit moment juiste prijzen hanteert, voor de ambiance van een omgebouwd fabriekspandje op een industrieterrein, die wordt geleverd. Jij veroordeelt echter de zeer plausibele suggestie, dat 50 euro voor de dames per half uur tot bijna debiel voorstel non-grata.
De dames knappen het vuile werk op, maar leveren gemiddeld wel uitstekende service, waartegenover het vastgestelde gage van 40 euro als een minimalistisch kneuterfooitje beoordeeld kan worden.
Natuurlijk kan iedere gast zelf bepalen hoeveel hij wil betalen, (voordat je daarmee als antwoord komt).

De dames moeten daarbij ook nog zelf entree betalen, en mogen niet het duurste gerecht van de kaart eten!

Sorry, maar ook deze is eigenlijk heel simpel.
De dames weten vast en zeker dat er clubs zijn waar ze voor hetzelfde "werk" € 50,00 per half uur kunnen krijgen.
Het staat ze natuurlijk vrij om in een dergelijke club te gaan werken.

Als een dame in Panthera € 40,00 vraagt per half uur, ga ik er van uit dat ze daarmee tevreden is.

Daarnaast weten ze volgens mij best wel dat er in andere clubs veelal (misschien niet overal) iets van die verdiende € 50,00 moet worden afgedragen, bijv. als "kamerhuur" of dergelijke. Volgens mij is dat bij Panthera niet het geval, maar ik kan me vergissen (correct me if I am wrong).

Tenslotte is een tarief van € 40,00 voor veel beren aantrekkelijk en worden er daardoor wellicht meer sessies gedraaid dan bij een prijsstelling van € 50,00 per half uur. Liever 8x € 40,00 dan 4x € 50,00 verdienen, zou dan de achterliggende gedachte zijn.

N.B. Zoiets zie je ook in clubs waar een deel van de dames voor € 50,00 + € 25,00 werken en het andere (grotere) deel voor € 50,00 + € 50,00. Lijkt een heel onlogische mix maar bestaat toch. Zie bijvoorbeeld Anna in SixSens, die vraagt voor een uur € 50,00 + € 25,00 terwijl de meeste andere dames aldaar voor een uur € 50,00 + € 50,00 vragen. Is Anna dom? Dacht het zeer zeker niet...

Blijft een interessante discussie...

bad pritt
22 december 2013, 07:13
Geheel duidelijk en geheel mee eens!

Eigenlijk is het heel simpel: als iedereen die klaagt gewoon weg blijft, blijft er voor ons (die niet klagen) veel meer lekkers over!

Klagers kunnen we sowieso niet in Panthera gebruiken, dat zorgt alleen maar voor minder sfeer en gezeligheid...

Ieder zijn ding..

Iedereen mag hier zijn zegje doen, dat hoeft niet gekwalificeerd te worden als zeuren en klagen.
We hebben al genoeg GT groupies laten we niet beginnen met jou als eerste HP groupie.

bad pritt
22 december 2013, 07:30

Prijs is ook psychologisch als jij vind dat de prijs niet terecht is in vergelijking met de concurrentie dan betaal je die vaak niet zo simpel is dat. Of je nu veel geld hebt of weinig. Of het een fractie is van de totale uitgaven op een dagje clubben of niet.

Zal voor meerdere beren gelden, let maar op.

bad pritt
22 december 2013, 07:37
Reactie @ss

Als de dames de uur prijzen verhogen is het helemaal einde verhaal in HP.
Wat iedereen hier wil is helemaal niet belangrijk de markt bepaalt en in HP is helemaal niet veel aanloop doordeweeks zeker niet.

Erg ongelukkig tijdstip om met wat voor prijsverhoging ook te komen vermoed ik.

Pietjepik
22 december 2013, 07:44
Geld in de drekbak gooien kan altijd nog... een gezonde verhouding tussen prestatie - wederprestatie in de zin van dienstverlening/verkrijging - beloning zal je gevoel over die club en die clubdag minstens zo beinvloeden als de waardering die je toekent aan de beleving van de paar losse sexdates tijdens je verblijf aldaar. Het gehele plaatje draagt dan uiteindelijk bij aan de bereidheid tot herhalingsbezoek.

Het is beter te stelen dan je te laten bestelen zeg ik altijd maar :wink2:

Sjeufke
22 december 2013, 08:47
Als de dames de uur prijzen verhogen is het helemaal einde verhaal in HP.
Wat iedereen hier wil is helemaal niet belangrijk de markt bepaalt en in HP is helemaal niet veel aanloop doordeweeks zeker niet.

Erg ongelukkig tijdstip om met wat voor prijsverhoging ook te komen vermoed ik.

Iedereen hier op dit forum is mijns inziens onderdeel van die markt. En inderdaad de markt bepaalt!
Zoals ik al eerder schreef, als HP zich blijft onderscheiden van de rest, dan maak ik mij geen zorgen. Het is niet voor niets dat de dames van HP goed scoren in de Miss IJsbeer verkiezing. Er is dus een categorie ijsberen dat de dames van HP hoog op het verlanglijstje hebben staan. Smaken verschillen!

Ten aanzien van de aanloop doordeweeks. Voor mij is het slechts mogelijk om een club door de week te bezoeken en vaak alleen overdag tot in de vroege avond. De clubs die ik tot nu toe zelf heb bezocht waren allemaal rustig door de week. Ik zie deze constatering ook terug komen in topics van veel andere clubs waar ik nog niet ben geweest. Ik was nog niet zo lang geleden in SS op een vrijdag. Een club die toch in het hogere segment thuis hoort, lijkt mij. Daar was het bijzonder rustig tussen 11 en 17 uur. Ik was daar op een verjaardag. Als die er niet was geweest, was het helemaal een lege bedoeling geweest. Viel mij zelfs op dat Babylon afgelopen vrijdagavond leeg liep rond 8 uur. Ik geloof dus niet dat het een 'probleem' van HP alléén is. Er zijn uitzonderingen, maar die zijn op één hand te tellen.

Eddy_V
22 december 2013, 09:11
Iedereen mag hier zijn zegje doen, dat hoeft niet gekwalificeerd te worden als zeuren en klagen.
We hebben al genoeg GT groupies laten we niet beginnen met jou als eerste HP groupie.

Als Licky Luke niet de eerste HP groupie

mag worden, dan werp ik mij wel op als vrijwilliger!
Zou het namelijk zo maar eens kunnen worden om meerdere redenen.

Wel opvallend dat al het gespeculeer, gezever en geklaag maar aan blijft houden.
Jawel beste BP...
Het begint hier op een thee kransje van middelbare huisvrouwen te lijken.
Die zijn ook verrassend goed in het bedenken van oplossingen en vervolgacties op problemen die er nog niet eens zijn 😋 .

Nou....misschien word ik nu voor haantje uitgemaakt en zal ik na de knuppel in het hoenderhok (dat ook bevolkt wordt door dames!) gegooid te hebben, nu wel eea over mij heen gaan krijgen 😊😊😊.

Tot in HP, zal er op 3 en 24 januari zijn en ga dan wel verder in op dit onderwerp indien relevant.

En als er te weinig andere beren zijn ivm de financiën, dan vermaak ik mij wel met de pantertjes!
Chiao!!

Sjeufke
22 december 2013, 09:21
Je was me voor........:biggrin:

De volgende keer doe ik een rokje aan :itsok[1]:

Tot in HP, zal er op 3 en 24 januari zijn en ga dan wel verder in op dit onderwerp indien relevant.

En als er te weinig andere beren zijn ivm de financiën, dan vermaak ik mij wel met de pantertjes!
Chiao!!
Ik zal eens nadenken over een alibi.

palimo
22 december 2013, 09:23
Als mr. Bob vindt dat zijn sexpaleisje qua prijsstelling in het hogere segment valt, dan geldt dat ook voor de financiele equivalentie van de prijsstelling van de dames.

bad pritt
22 december 2013, 09:27
Als Licky Luke niet de eerste HP groupie

mag worden, dan werp ik mij wel op als vrijwilliger!
Zou het namelijk zo maar eens kunnen worden om meerdere redenen.

Wel opvallend dat al het gespeculeer, gezever en geklaag maar aan blijft houden.
Jawel beste BP...
Die zijn ook verrassend goed in het bedenken van oplossingen en vervolgacties op problemen die er nog niet eens zijn  .

Nou....misschien word ik nu voor haantje uitgemaakt en zal ik na de knuppel in het hoenderhok (dat ook bevolkt wordt door dames!) gegooid te hebben, nu wel eea over mij heen gaan krijgen .

Chiao!!

Van mij mag jij denken dat een huiskatje een panter is en dat zinnige opmerkingen gezever zijn.:biggrin:

Eddy_V
22 december 2013, 09:53
PS , niet dat ik verdere discussie over meningen uit de weg wil gaan, maar ik ben even weg voor een welverdiende vakantie, al zeg ik het zelf.
Vluchtgedrag schijnt een kenmerk te zijn van de Levensgenieter (enneagram).

Nou vraag ik u meneer Sonneberg...waar is hedendedaags de humor gebleven meneer?

Het woord gezever is overigens niet van mij afkomstig, maar goed.

Prettige dagen en sparen maar voor volgend jaar met al die inflatoire maatregelen (niet alleen in Duitsland).

Eddy_V
22 december 2013, 09:54
Oh gezever was wel van mij afkomstig... Haha! Ben al weg!!

hansi hansi
22 december 2013, 10:14
deze rubriek lijkt wel een kleuterklasje. een ondernemer maakt een keus en maakt een calculatie over de gevolgen en niemand van jully zijn verplicht om naar deze club te gaan. past de prijs niet ga na een andere club maar ga niet lopen zeiken

Toulouse-Lautrec
22 december 2013, 10:22
je moet eens weten wat mensen allemaal van elkaar denken en zeggen...
Zo zeggen ze ook een hoop over Roemeentjes, wat ook niet allemaal waar is...

Maar dat houdt de discussies wel lekker gaande, gelukkig.
Waar zouden wij Nederlanders (waaronder Limburgers en Rotterdammers en nog veel meer soortigen) zijn als we niets meer te klagen hadden....

Eigenlijk is het heel simpel:
als iedereen die klaagt gewoon weg blijft, blijft er voor ons (die niet klagen) veel meer lekkers over! Klagers kunnen we sowieso niet in Panthera gebruiken, dat zorgt alleen maar voor minder sfeer en gezeligheid...
Ieder zijn ding..

Kennelijk toch niet zo simpel.... :cool:

Overigens: Kritisch zijn is iets anders dan klagen.

vrije jongen
22 december 2013, 10:25
Prijs voor club en damesprestatie staat niet altijd op gelijke voet. Blue note (ja, ja clubbie van Bob) had geloof ik 55 entree en dan 30 euro voor service van de dames.

Zoals BP aangeeft is prijs ook voornamelijk een psychologisch iets... heb regelmatig bij het afrekenen bij de appie dat ik betwijfeld zie dat mijn 4 bonus artikelen samen 78 cent besparing hebben opgeleverd; scheelt niets, maar als ik een product dat ik vaker koop in de bonus zie is het toch het gevoel dat je een goede deal sluit... ondanks dat je nu 4 pakken van het product koopt in plaats van dat ene pakje dat je normaal meeneemt.

Dit geldt ook voor prijsverhogingen; zo koop ik nauwelijks meer Korenwolf en Franziskaner Weissen bij de AH, omdat de prijs in beide gevallen op een paar maanden met 20% gestegen is... ondanks dat beiden nog steeds minder kosten dan Hoegaarden/Erdingere/etc. Dit is ook wat sommigen (ik ook een beetje) in GT/LR/PHG hebben... ondanks dat ik in Hessen altijd 65 (of iets minder met kortingskaart) betaal en dat 'normaal' vindt.

Wat dit betreft, moet gezegd worden dat op de website altijd heeft gestaan dat de 40E entree een 'actie prijs' was en 55 de normale prijs. Toegegeven, deze actie hebben ze lang volgehouden. Ondanks dat de prijsstijging me verbaasd en misschien niet zo handig is in deze tijd, voelt het voor mij toch meer als 'terug gaan' naar de oude prijs (ondanks dat ik die nooit betaald heb)... en heb ik er ook minder moeite mee. Logisch? Niet perse, maar zo is het wel.

Eddy_V
22 december 2013, 10:36
Je was me voor........:biggrin:

De volgende keer doe ik een rokje aan :itsok[1]:
.

Laat dat rokje aub maar zitten!
En ik trek mij terug als vrijwilliger voor HP groupie... Jij en anderen hebben daar meer recht op!

Ik ga nu voor vrijwilliger als Sixsens groupie en beun hier dan gewoon wat bij 😊.
Bij Sixsens blijft de entree prijs 40 euro dus dan zie ik BP daar wel een keer verschijnen! (hoewel... Hij is geloof ik meer van de 20 minuten sessies en die hebben ze niet in Lemiers)

Peppino
22 december 2013, 10:43
Prijs is ook psychologisch als jij vind dat de prijs niet terecht is in vergelijking met de concurrentie dan betaal je die vaak niet zo simpel is dat. Of je nu veel geld hebt of weinig. Of het een fractie is van de totale uitgaven op een dagje clubben of niet.

Zal voor meerdere beren gelden, let maar op.
Denk toch dat de bereidheid iets meer te betalen hoofdzakelijk bepaald word door je "schatje",uiteindelijk wil je daar naar toe !

hansi hansi
22 december 2013, 10:47
Prijs voor club en damesprestatie staat niet altijd op gelijke voet. Blue note (ja, ja clubbie van Bob) had geloof ik 55 entree en dan 30 euro voor service van de dames.

Zoals BP aangeeft is prijs ook voornamelijk een psychologisch iets... heb regelmatig bij het afrekenen bij de appie dat ik betwijfeld zie dat mijn 4 bonus artikelen samen 78 cent besparing hebben opgeleverd; scheelt niets, maar als ik een product dat ik vaker koop in de bonus zie is het toch het gevoel dat je een goede deal sluit... ondanks dat je nu 4 pakken van het product koopt in plaats van dat ene pakje dat je normaal meeneemt.

Dit geldt ook voor prijsverhogingen; zo koop ik nauwelijks meer Korenwolf en Franziskaner Weissen bij de AH, omdat de prijs in beide gevallen op een paar maanden met 20% gestegen is... ondanks dat beiden nog steeds minder kosten dan Hoegaarden/Erdingere/etc. Dit is ook wat sommigen (ik ook een beetje) in GT/LR/PHG hebben... ondanks dat ik in Hessen altijd 65 (of iets minder met kortingskaart) betaal en dat 'normaal' vindt.

Wat dit betreft, moet gezegd worden dat op de website altijd heeft gestaan dat de 40E entree een 'actie prijs' was en 55 de normale prijs. Toegegeven, deze actie hebben ze lang volgehouden. Ondanks dat de prijsstijging me verbaasd en misschien niet zo handig is in deze tijd, voelt het voor mij toch meer als 'terug gaan' naar de oude prijs (ondanks dat ik die nooit betaald heb)... en heb ik er ook minder moeite mee. Logisch? Niet perse, maar zo is het wel.

hansi hansi
22 december 2013, 10:47
beter ga naar de jumbo

licky luke
22 december 2013, 10:54
Kennelijk toch niet zo simpel.... :cool:

Ha ha ha!
Heel goed opgemerkt van jou, Toulouse-Lautrec !!

Ik vind dat ieder zijn mening mag hebben (ja BP, echt waar!) en zelfs dat iedereen mag klagen, zeuren en (laten we het plat stellen) zeiken.
Dat is voor velen ook een uitlaatklep en geeft de gemoederen dus (op den duur) wat meer rust.
Zo van "dit is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen".

Ik heb zelf de mening dat het allemaal hel simpel is: wie Panthera (of welke club dan ook) niet meer aantrekkelijk vindt vanwege de prijzen, kwaliteit van damesaanbod, service van de dames, kleur van de gordijnen, of wat dan ook, moet er gewoon niet meer naar toe gaan. Genoeg alternatieven, er zit elders vast wel iets tussen wat meer aanspreekt. Zo mijd ik zelf ook een aantal clubs waar ik het mijne niet naar volle tevredenheid kan vinden...

Noem het klagen zoals ik, kritisch zijn zoals BP, zeiken zoals hansi hansi, zeuren zoals Peppino, of gezever zoals Eddy_V, het zijn slechts woorden en komt allemaal er op neer dat je niet tevreden bent en dat op een of andere manier wilt verwoorden. Tenzij je denkt dat het uiten van je ontevredenheid een verandering teweeg zal brengen, heeft het volgens mij niet meer waarde dan het verkondigen van je mening zodat anderen die kennen en je daarin bij kunnen vallen dan wel tegen kunnen spreken. Wat mij betreft mag Bob ze allemaal lezen en zich er iets van aantrekken, maar als hij dat niet doet zal hij daar zijn redenen voor hebben en dan moeten we het doen met de nieuwe situatie. Jammer, maar helaas, en het leven gaat door. Blijft dat de discussie en ieders mening interessant zijn om te lezen...

Zoals PietjePik stelt: "Het gehele plaatje draagt dan uiteindelijk bij aan de bereidheid tot herhalingsbezoek."

En BP, wat jij stelt is ook helemaal waar: "Wat iedereen hier wil is helemaal niet belangrijk de markt bepaalt " (en die markt bestaat uit ijsberen).

Ik zal in ieder geval nog vaak naar HP gaan en we zullen wel zien wie ik daar dan wel of niet nog tegenkom...
Hopelijk zijn dat de ijsberen die Panthera ook volgend jaat nog de moeite waard vinden want daarmee kun je het beste een feestje bouwen!

Jullie allen wil ik alvast bedanken voor de bijdragen aan de diverse discussies waar ik graag aan meedoe, en ik wens iedereen alvast het beste voor 2014!

Het was (en blijft) mij een genoegen...

Ik hoop U allen in het nieuwe jaar in real life de hand te mogen schudden!

DerLudolf
22 december 2013, 10:55
DerLudolf vindt een normaal tarief van 55€ wel ok. Wel jammer dat het komende 2 maanden tijdelijk geen €60 of hoger euro wordt. Zo worden de door hem gewonnen Santa Claus kaarten met de dag meer waard. :freu:

Misschien dat een psychologisch tarief van boven de 50€ iets minder kijkers trekt. De groupies zullen wel blijven. En voor de nur billig fickers......gewoon thuisblijven. Spaarpunten en Airmiles verzamelen voor het volgende bezoek. Of een andere club bezoeken....o nee...dat is verkeerd bezuinigen.

Het zal DerLudolf een SOA jeuken of HP zich uit de markt prijst en over de kop gaat. Er zijn nog genoeg leuke clubs te ontdekken.

hansi hansi
22 december 2013, 11:38
bij deze alle fijne en vruchtbare feestdagen een geweldige knallende jaarwisseling maar vooral een gezond2014 en dan is zeker die 15 euro geen probleem

Piet Plezier
23 december 2013, 00:43
Jongens wat kunnen we toch zeuren over een paar pleuro's..........
Ze hangen al jaren aan de zelfde prijs,dus het mag ook wel een keer verhoogd worden die prijzen..........
Alles word duurder waarom zouden ze dan de prijs niet mogen verhogen..........
Ga maar ergens in een cafe zitten,de aantal uren die je in een club doorbrengt,en dan ook nog eten dan zul je zien dat €55,00 niet veel geld is............
Ze willen wel €20,00 meer betalen,om haar bakkes vol te blaffen..........
En hier zeuren over €15,00.........
Wat een zielige beertjes...........
Ik sluit me helemaal aan bij peppino.........

Ricardo Banana
23 december 2013, 09:42
Dn Laef is gister alleen bij Panthera geweest en hij heeft me net gebeld dat de line up zo dramatisch was dat hij vanaf heden tot minimaal eerste week januari niet meer daar zal afdraaien. Dus ik ook niet.

Sjeufke
23 december 2013, 10:07
Das minder ......
Ik (we) ga(an) dat vrijdag checken op de verjaardag van HansDordt. Een zondag is toch weer anders dan een vrijdag of zaterdag. Maar ik sluit niet uit dat het door vakanties minder is. We'll see!

licky luke
23 december 2013, 10:14
Dn Laef is gister alleen bij Panthera geweest en hij heeft me net gebeld dat de line up zo dramatisch was dat hij vanaf heden tot minimaal eerste week januari niet meer daar zal afdraaien. Dus ik ook niet.

Wisten ze misschien dat hij kwam? ;-)

bad pritt
23 december 2013, 10:20

Het is tot eind januari midden februari in elke club geluk hebben.
Wil je keuze kun je beter de grotere clubs targetten in deze komkommtijd als veel meiden op vakantie zijn.

hansdordt
23 december 2013, 10:36
Gelukkig voor mij is Flori niet vrij.
En komende vrijdag is ze van mij. :p

hansi hansi
23 december 2013, 10:55
ha ha ben daar maar niet zo zeker van

hansi hansi
23 december 2013, 10:57
ha ha heb het goed gelezen geeeeeeeeeeeeeen boemannetje dus ik heb vrij spel. wat extra centjes en flori is de heeeeeeeeeeeeeeele dag van mij

Piet Plezier
23 december 2013, 10:57

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn,want wij zijn er ook..........

hansi hansi
23 december 2013, 10:59

jij bent van de poetsmiddelen en daar is crcriesis dus geen geld. en alles draait om de poen

bad pritt
23 december 2013, 11:02
Het beste zou zijn als een psycholoog beer Flori vrijdag onder zijn vleugels zou nemen.:cool:

hansi hansi
23 december 2013, 11:05
Het beste zou zijn als een psycholoog beer Flori vrijdag onder zijn vleugels zou nemen.:cool:

is al geregeld (het ontbijt maakt ze al voor mij klaar) en jij bent niet van gisteren dus alles heeft zijn prijs

bad pritt
23 december 2013, 11:09
is al geregeld (het ontbijt maakt ze al voor mij klaar) en jij bent niet van gisteren dus alles heeft zijn prijs

Schreeuwen, bot, lomp,vervelend jagen en sociaal onbehouden doen is gratis bij Flori anders.

hansi hansi
23 december 2013, 11:11
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar in de kamer heb ik liever flori maaaaaaaaaaaaaaaaaaar bedankt voor het aanbod

Piet Plezier
23 december 2013, 11:14
jij bent van de poetsmiddelen en daar is crcriesis dus geen geld. en alles draait om de poen

Van de poetsmiddelen???............
Daarom mag ik ook met iemand mee die poen zat heeft.........
Want zelf heb ik niets.........
Hij heeft 2flessen parfum voor Flori gekocht..........

hansi hansi
23 december 2013, 11:48
Van de poetsmiddelen???............
Daarom mag ik ook met iemand mee die poen zat heeft.........
Want zelf heb ik niets.........
Hij heeft 2flessen parfum voor Flori gekocht..........

jou logo is toch een POETSMIDDEL

licky luke
23 december 2013, 12:12

Rustig aan mannen, de dag duurt lang en daarnaast is HansDordt vrijdag jarig, dus ik ben van mening dat hij voor mag gaan...

Hieperdepiep!

hansdordt
23 december 2013, 12:17
Hoera :festeer:

En wie zich niet aanmeld komt er vrijdag niet in ;)

licky luke
23 december 2013, 12:44
Straffe maatregel.... maar wel slim! :exactly[1]::capito[1]:

Geldt overigens niet voor de dames, toch? :welcome::uglysex::goodjob[1]:

:clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown:: clown::clown::clown:

hansdordt
23 december 2013, 13:10
Nee, alle dames hebben gratis entree :p
En de jarige een gratis wip ;)

Piet Plezier
23 december 2013, 14:12
jou logo is toch een POETSMIDDEL

En jij bent een MAFKEES.:freu:

Sjeufke
23 december 2013, 17:55
Op mijn werk hier val ik bijna in slaap van de onzin. Ik dacht, ik ga eens kijken naar goed tijden, geile tijden op 'TV IJBF'. Het is hier echt een soap :eek:
Geeft niet! Ik heb de opstelling voor vrijdag al gereed incl de reservespeelsters op de bank. Daar zit Flori niet bij.

Eddy_V
1 januari 2014, 02:25
Het is 1 januari en al het gespeculeer over de nieuwe entree prijs kan beëindigd worden.
Zojuist van de site gehaald:
"Ob in der Sauna, unserem Garten, auf unserer Dachterrasse, in der chilligen Lounge oder bei einer Massage - im Haus Panthera wirst du inmitten schöner Girls stehts auf absolutem Premiumniveau verwöhnt
und das zu einem Preis von € 50 für ein Tagesticket."

Aanstaande vrijdag 3 januari dus voor 25 Euro entree met de kortingskaart van de Weihnacht Party.
Hopelijk zijn er overdag al een paar leuke meiden want anders wordt het de hele middag toepen met knaktuut ;-)

DerLudolf
1 januari 2014, 13:58
Het is 1 januari en al het gespeculeer over de nieuwe entree prijs kan beëindigd worden.
Zojuist van de site gehaald:
"Ob in der Sauna, unserem Garten, auf unserer Dachterrasse, in der chilligen Lounge oder bei einer Massage - im Haus Panthera wirst du inmitten schöner Girls stehts auf absolutem Premiumniveau verwöhnt
und das zu einem Preis von € 50 für ein Tagesticket."

....en wat wordt er aan de kassa betaald? Sites van clubs hebben een geloofwaardigheid als van een Roemse DVP......

Tip...en lees je kortingskaart even goed, ik heb er één van de Santa Claus-party waar een geldigheid op staat van 1 feb-28 feb 2014. Misschien heb jij er wel één voor de maand januari. Even checken kan geen kwaad.

Have fun in HP aanstaande vrijdag!

Eddy_V
1 januari 2014, 14:17
Tip...en lees je kortingskaart even goed, ik heb er één van de Santa Claus-party waar een geldigheid op staat van 1 feb-28 feb 2014. Misschien heb jij er wel één voor de maand januari. Even checken kan geen kwaad.

Have fun in HP aanstaande vrijdag!

Klopt, dat is een goede tip want er schijnen drie versies te zijn van de Weihnacht kortingskaart.
De mijne is in januari geldig en dan ga ik die ook maar zo snel mogelijk als joker inzetten!

PS was jij 1 van de verkleed beren op de party? Het was mijn eerste bezoek aldaar en ik kende wel enkele bezoekers maar ben nog niet bekend met de stamgasten.

MichelJ
1 januari 2014, 14:19

Klopt, dat is een goede tip want er schijnen drie versies te zijn van de Weihnacht kortingskaart.

Er zijn verschillende kortingskaarten weggegeven, geldig in januari of februari of maart.

hansdordt
1 januari 2014, 14:30
In maart nog maar eens naar HP met 50% korting :) Plus nog een vrijkaart inleveren, deze maand ergens?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

pietr21
1 januari 2014, 21:54
Staat nu inderdaad ook op de site van HP entree €55,- maar nu actieprijs €50,- :)

Im Eintrittsgeld von € 55,-

Achtung: Aktueller Aktionspreis: € 50,-! (ab 1.1.2014)

DerLudolf
11 januari 2014, 17:31
€50 euro is inmiddels aan de kassa ook een feit.

hansdordt
23 januari 2014, 10:17
Alleen op de wc of in de omkleed ruimte mag je met je telefoon spelen. ;)

KanariePiet
23 januari 2014, 10:28
Ach, zolang we in die andere ruimtes maar met onze kleine vriend mogen spelen hé! :wink::hammer:

hansdordt
23 januari 2014, 10:30
Liever laat ik de dames met mijn grote vriend spelen ;)

licky luke
23 januari 2014, 11:17
Liever laat ik de dames met mijn grote vriend spelen ;)

Tsss... heb je vanmorgen weer per abuis viagraslag op je boterham gedaan?

Zoals ik ook altijd tegen de dames zeg: Geniet, maar slik met mate!

Piet Plezier
23 januari 2014, 12:06
Hallo .
Is daar wifi in HP??

En er komt ook geen wifi in de panter.....
Bob is fel tegen een telefoon in de club.....
en terecht met die gekken die denken foto's te moeten maken......

KevinK
23 januari 2014, 17:48
En er komt ook geen wifi in de panter.....
Bob is fel tegen een telefoon in de club.....
en terecht met die gekken die denken foto's te moeten maken......

Dit is ook een juist standpunt. Het is toch ook mooier plezier te hebben met de dames dan een hele tent te zien met gasten die op hun telefoon aan het spelen zijn.

Peppino
23 januari 2014, 18:23
Zo is het maar net !

aamu
23 januari 2014, 20:17
Meestal zijn het de dames die niet van hun telefoon kunnen afblijven, is het niet? Zo ver ik gemerkt heb is er niet echt een verbod, heb zelf ook wel eens een paar uur met een laptop in de tuin gezeten in begin van de middag om iets af te maken. Net als Sphinx hierboven aangeeft, veel de vraag gekregen of ik er ook internet op had.

Sjeufke
23 januari 2014, 20:40
Ik heb mijn iPhone altijd in mijn berenvel. Ik gebruik m aan de bar of in een zitje, maar wel discreet en zo kort mogelijk.
En soms zijn er dames die menen Voice berichten te moeten sturen naar andere ijsberen :hammer:

KanariePiet
24 januari 2014, 07:18
Meestal zijn het de dames die niet van hun telefoon kunnen afblijven, is het niet? Zo ver ik gemerkt heb is er niet echt een verbod, heb zelf ook wel eens een paar uur met een laptop in de tuin gezeten in begin van de middag om iets af te maken. Net als Sphinx hierboven aangeeft, veel de vraag gekregen of ik er ook internet op had.

HP heeft geen WIFI en zal het ook nooit aanbieden. Bob is daar radicaal tegen.

Er is geen verbod op het gebruik van laptops ed, maar wel een verbod op het gebruik van smartphones in de gemeenschappelijke ruimtes. Dat verbod hangt op meerdere plaatsen uit. Een paar onnozelaars hebben foto's proberen maken met hun toestel en sindsdien mag je je smartphone niet meer gebruiken in de bar, de kino...

Ik heb een abonnement voor dataroaming. Als ik wil internetten met mijn smartphone, zet ik mij altijd even in de kleedkamers. Gebruik je je smartphone in de bar, zal er je, afhankelijk van wie er aanwezig is, gevraagd worden dat niet te doen.

hansi hansi
24 januari 2014, 08:31
waarom gaan jully naar de club. om te neuken of te internetten. zowel tel als alle andere troep moest OVERAL VERBODEN worden

KanariePiet
24 januari 2014, 08:59
waarom gaan jully naar de club. om te neuken of te internetten. zowel tel als alle andere troep moest OVERAL VERBODEN worden

Tja man. Die keuze hebben we niet allemaal. Ik moet voor mijn werk dagelijks telefonisch bereikbaar zijn en mijn mails opvolgen. Dus voor mij is het simpel: in een club waar ik mijn telefoon niet bij de hand kan houden en waar ik mijn mails niet sporadisch kan controleren, heb ik niks te zoeken. Ik had dat ook liever anders gezien, maar het is wat het is.

Tussen het controleren van mijn mails door, kom ik btw nog meer dan genoeg aan neuken toe hoor ;) :hammer:

Sjeufke
24 januari 2014, 09:08

Ik begrijp je standpunt, maar je kunt het ook omdraaien. Als er geen malloten zouden zijn die foto's maken, zou zo'n verbod helemaal niet nodig zijn.

Evenals kanariepiet moet ik ook regelmatig mijn emails lezen. Werk en plezier moeten samen kunnen gaan. Maar dat ik mijn mening!
Als je bij HP discreet je gsm gebruikt aan de bar is er niets aan de hand.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

hansi hansi
24 januari 2014, 09:19
Tja man. Die keuze hebben we niet allemaal. Ik moet voor mijn werk dagelijks telefonisch bereikbaar zijn en mijn mails opvolgen. Dus voor mij is het simpel: in een club waar ik mijn telefoon niet bij de hand kan houden en waar ik mijn mails niet sporadisch kan controleren, heb ik niks te zoeken. Ik had dat ook liever anders gezien, maar het is wat het is.

Tussen het controleren van mijn mails door, kom ik btw nog meer dan genoeg aan neuken toe hoor ;) :hammer:

als iemand zo met zijn werk bezig is (voor een bedrijf ) Moet ONTSLAGEN worden hiervoor wordt niemand betaald

hansi hansi
24 januari 2014, 09:21
Ik begrijp je standpunt, maar je kunt het ook omdraaien. Als er geen malloten zouden zijn die foto's maken, zou zo'n verbod helemaal niet nodig zijn.

Evenals kanariepiet moet ik ook regelmatig mijn emails lezen. Werk en plezier moeten samen kunnen gaan. Maar dat ik mijn mening!
Als je bij HP discreet je gsm gebruikt aan de bar is er niets aan de hand.

zo is het onmogelijk honderd procent te werken zeker niet als je in loondienst bent
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Sjeufke
24 januari 2014, 09:30
als iemand zo met zijn werk bezig is (voor een bedrijf ) Moet ONTSLAGEN worden hiervoor wordt niemand betaald

Ik heb geen 8 tot 5 baan. Ik word afgerekend op het resultaat. Gelukkig! Tijd kan ik indelen naar eigen inzicht. Dus ik ben erg content dat ik werk en plezier kan combineren. Als ik met plezier bezig ben, kijk ik zo nu en dan hoe het werk er voor staat. Als ik met werk bezig ben lees ik met veel plezier de sms'jes en appjes van de dames die mij zo lief vinden :-p.
Kortom, ik heb een leuk leven.

Zo en dan is nu tijd om te vertrekken naar mijn huiskatjes.......voor een klein feestje :-)))))) dus plezier met soms een beetje werk

KanariePiet
24 januari 2014, 10:05
Zo en dan is nu tijd om te vertrekken naar mijn huiskatjes.......voor een klein feestje :-)))))) dus plezier met soms een beetje werk

Ik ben al onderweg. Tot straks!:cool:

Piet Plezier
24 januari 2014, 13:03
Ze moesten nergens wifi hebben......
Het was beter als alle clubs de telefoons zouden verbieden......
Ga je voor te werken naar een club of om te neuken.......
Vroeger kon je ook je mail miet checken.......
Of jullie denken dat je niet gemist kan worden op je werk.........

hansi hansi
24 januari 2014, 15:07
Ze moesten nergens wifi hebben......
Het was beter als alle clubs de telefoons zouden verbieden......
Ga je voor te werken naar een club of om te neuken.......
Vroeger kon je ook je mail miet checken.......
Of jullie denken dat je niet gemist kan worden op je werk.........
zeer verstandige opmerkingen

Bluebear
23 februari 2015, 20:59
@Satanic surfer, Ik ben gevleid dat u in uw relaas tot aan tweemaal toe uw excuses aan mij aanbiedt. Ik wil u er graag van vergewissen dat dit totaal overbodig is en een zodanige onderdanigheid u misstaat. Ik mag uw slippers nog niet poetsen of uw laatst gedragen bordeelssluipersmantel na u dragen. Daargelaten of het kledingstuk mij zou passen of niet.
Het is aan mij om enige onderdanigheid jegens u te tonen en we weer getuige zijn van een veel voorkomend geval nl. dat de leerling de meester wil overvleugelen. Te vroeg de sprong in het diepe gewaagd, te vlug willen vliegen of een te grote prooi willen attaqueren. Een typische zaak van zelfoverschatting.
Menige leerling heeft hierin zijn valkuil gevonden. De door u aan mij bedeelde titel van "huisrecensent van de PHG" vindt ik zwaar overtrokken. Er zijn onder ons betere recensenten dan ondergetekende en de sporadische druppel die ik zo nu en dan op de gloeiende plaat laat vallen mag eigenlijk nog niet eens vernoemd worden. Zoals u kunt zien in mijn avatar van de blauwe berenklauw hebben de langere nagels een diepere betekenis. Ze staan voor kritisch en pijnlijk op de daarvoor bedoelde momenten en kunnen er ook kritische geluiden doorklinken over mijn zogeheten "thuishonk". Bluebear is dan ook een zogeheten pannenkoektype die 2 of 3 dames claimt waarbij verslagen vlug zouden vervallen in behangpapier. Een zulks door ondergetekende verkeerd ingeschatte liefdesdrama's en pogingen tot toenadering tot bep. dames kan men indelen in de categorieën: Vertederend, zielig en aandoenlijk.
Ik ben mij bewust van mijn gedrag en heb dan ook inmiddels psychologische hulp ingeschakeld in de vorm van een theke waar je goed mee kan praten. Een en ander heeft wel tot gevolg dat mijn clubbezoeken zijn toegenomen.
Ik dank u voor de u genomen tijd om te reageren op mijn voorbarige commentaar en zal mij in de toekomst beraden eer een dergelijke impulsieve actie te ondernemen. De optie om deze voorgaande posts te wissen wil ik verwijzen naar het rijk der fabelen, omdat een ieder weldenkend mens wel weet dat het arme Turkse kind hier niets aan kan doen.
Ondertussen mij lavend aan uw belevenissen en hopende op nieuw geschapen woorden der Nederlandse taal aan uw brein ontsproten, verblijf ik,

Hoogachtend, uw dienaar "Bluebear".

10665

Peperduur
23 februari 2015, 21:22
...Ik ben mij bewust van mijn gedrag en heb dan ook inmiddels psychologische hulp ingeschakeld

Die ingeschakelde psychologische hulp van hem ken ik... :t1520:MIJNGOD ...:blow::t1556: