PDA

Volledige versie bekijken : Private Gangbang Mönchengladbach: Lisa, Tiffany, Ela



Mr Pussy
21 december 2013, 11:39
Afgelopen woensdag had ik alleen overdag tijd voor een wandelexcursie. Het was de dag van het kerstfeest in HP, waar ik graag naar toe was gegaan, maar ik moest tegen 6 uur thuis zijn en dat vond ik toch zonde van de rit en de kosten. Rondklikkend op allerlei websites en fora op zoek naar een goed alternatief kwam ik terecht op http://www.hotpartys.com en aangetrokken door het idee van een gangbang heb ik het lijstje van de party's op de 18e bekeken. Vanwege de prijs, de afstand, de begintijd en de jeugdige uitstraling van Lisa en Ela op de foto's gekozen voor deze:

5908

De dames zouden 18 en 19 jaar zijn, ik zag al een studentenkamer voor me met drie lekkertjes die dit doen om een centje bij te verdienen, best een geil idee. :)

Ik ben niet van de AO en ik hoop dat ik ook als ik door geilheid verder alle controle over mijn mentale vermogens verlies trouw blijf aan dat principe. En er stond tenslotte ook "Safe" op de aankondiging dus ik besloot hier naar toe te gaan. Mijn eerste gangbang, best het een en ander over gelezen, maar geen idee hoe het in het echt zou zijn dus ik vond het ontzettend spannend. Kwart voor 11 bereikte ik het adres, via google maps had ik al gezien dat er vlakbij een openbare parkeergarage was en daar naar toe doorgereden. Vond ik slim van mezelf :cool: want zo kon ik al mijn waardevolle spullen in de auto achterlaten, er zouden vast geen lockers zijn en hoe bewaak je dan je telefoon en zo tijdens het krikken nietwaar? Teruggelopen naar het adres en daar aangekomen bleek de deur naar het trappenhuis open te staan. Donker, vervallen, verveloos, gribus, de zenuwen gierden door mijn keel. Waar ben je nu weer terecht gekomen, moest je weer zo nodig je lul achterna... :rolleyes: Op de eerste verdieping een voordeur met een groot stuk papier erop geplakt: Party Lisa, met wat versierinkjes er omheen getekend. Ik belde aan en de deur werd snel open gedaan door Lisa.

Ze ziet er ongeveer zo uit als op de foto maar droeg een grote witte muts die ze gedurende mijn bezoek ook niet niet meer zou afzetten. 60 euro overhandigd, handdoek in ontvangst genomen, "klamotten da drüben" wees ze naar een kamer die niet zou misstaan in een club, compleet met twee bedden met handdoekjes als een vlinderstrik erop gedrapeerd, discolicht, veel rood. Kleren uitgetrokken, douchen, handdoekje om en naar de woonkamer. Harde muziek, YouTube op een laptop met wat luidsprekertjes eraan, TV zonder geluid op een zender met een totaal onbegrijpelijke soap/dramaserie met Roemeense ondertiteling, groot bed in het midden van de kamer, bankje langs de wand, tafeltjes met fris, plastic bekertjes, zoutjes, mini-negerzoentjes (mag je dat nog zeggen?) en een hele stapel bananen... Daar zaten Lisa en Tiffany. De foto's van Tiffany op de aankondiging zijn blijkbaar wat ouder en ze krijgt zo te zien niet veel beweging. :( Maar bij jonge vrouwen die nog strak in hun vel zitten is dik niet perse een probleem, het wordt (mijn bescheiden mening) pas vervelend als het gaat blubberen. :eek: Ela had ik nog niet gezien. Er was slechts één andere gast die op het bankje voor zich uit zat te staren. Nul sfeer. Ik ging op het bed naast Tiffany zitten. Geen reactie. Ik wilde Tiffany, de minst aantrekkelijke voor mij, als eerste. Was de party al begonnen? Ik realiseerde me toen al dat dit geen GB zou worden zoals je je dat voorstelt, maar goed. Toen zei ze dat ik haar mocht masseren. Ben ik nooit te beroerd voor, maar voor ik goed en wel bezig was sprong ze weer op om een fles crème te halen, wat eindeloos duurde. Enfin, na een massage die ze blijkbaar wel kon waarderen stelde ik voor om te gaan neuken. Vond ze oke en ze nam me mee naar de andere kamer. Ze pijpte wat, niet geweldig en na het nemen van de juiste veiligheidsmaatregelen ging ze op haar rug liggen, met haar benen opgetrokken en een beetje uit elkaar. Ik mocht er in. Wat ging dit allemaal houterig zeg. Ze had tot nu toe haar t-shirt en bh aangehouden (behalve tijdens de massage, maar ze had ze daarna weer aangetrokken), dus ik vroeg of ze die niet wilde uittrekken want ik wilde haar tieten zien. Deed ze niet, t-shirt ging wel uit maar ze floepte alleen haar tieten uit de bh-cups. Dat vind ik dus zo a-sexy, van die verwrongen mama's in een totaal onnatuurlijke vorm geduwd, yuk. Maar ala, ik was hier om te neuken. Ze is lekker strak en ik weet niet of het de spanning was maar ik kwam erg snel klaar. Dat vond ze ook maar niks, ze zuchtte en liep meteen weg. :redface:

Wat een tegenvaller, maar goed er waren nog twee mooiere dames om te "doen". Heb me nogmaals gedoucht, saunatik, en ben teruggegaan naar de woonkamer. Twee nieuwe bezoekers, de denker was inmiddels weg, en nu liep hier ook Ela rond in een wit kanten broekje en een eenvoudig t-shirtje. Mooi slank meisje, lief gezicht. Wat gegeten, wat gedronken en al die tijd was er van een party, laat staan een gangbang totaal geen sprake. :confused: N.b. deze party zou tot 9 uur 's avonds duren, ik vermoed dat het later op de dag wel drukker en dus feestelijker en geiler zal worden, maar zo veel tijd had ik niet. Toen Ela terug kwam uit de douche haar meteen aangesproken en glimlachend trok ze me mee naar een derde kamer. Hier een bed en een bank, ongeveer dezelfde aankleding als in de andere (af)werkkamer en ook weer schalen vol met gummis gelukkig. Waarom de dames de sessies niet op het grote bed in de woonkamer deden was me totaal onduidelijk, maar goed. Ela heeft een lekker lijf met mooie tieten en ze is gewoon lief. Ze zou b.v. in de betere partytreff totaal niet misstaan. Het werd een gfe sessie, wie had dat kunnen verwachten? Ze pijpt lekker, streelde me, kussen ben ik maar niet aan begonnen, laat staan d'r lekkere poesje aflebberen gezien de AO bereidheid van de dames. Cow girl was prima en toen heb ik de rollen omgedraaid, heb haar op haar rug gelegd, billen lekker naar me toegetrokken en in missio de zaak afgemaakt. Na afloop nog even gelachen en geknuffeld, prima sessie voor een club maar van gangbang-gevoel was geen sprake natuurlijk.

Opfrisroutine afgewerkt, terug naar de woonkamer. Een nieuw gezicht erbij, twee kerels weg, het is net een bijenkorf. Ben maar op het bankje gaan zitten naast de nieuwe gast, een Duitser van achter in de dertig. Raakte er snel mee aan de praat en heb ondanks de veel te harde Roemeense muziek een gezellig half uur gepraat over onze ervaringen als wandelaar, maar b.v. ook over zijn trots: een 12 meter lange caravan waarmee hij al jaren naar Nederland op vakantie gaat. :) Ik vertelde hem dat ik juist steeds korte vakantie in Duitsland doe omdat daar veel meer te beleven valt. ;) Hij raadde me aan om een keer naar de Saskia Farell Lounge in Kaarst te gaan, ga ik absoluut doen. Vertelde me o.a. dat daar op zaterdagavond veel single vrouwen en paren met actieve dame komen die graag genomen willen worden, dat klinkt echt heel aantrekkelijk! :freu: Verder was hij grote fan van Magnum, maar dat was voor hem wat verder uit de buurt dus hij kwam er niet zo vaak. Zoals altijd wordt het allemaal weer een stuk leuker als je met wat lotgenoten bent!

Ik wilde Lisa die ik van tevoren had ingeschat als lekkerste nou wel eens verkennen, maar ze was al tijden weg op de kamer waar ik met Ela was geweest. De deur was ook dicht, dat was tot nu toe nog niet voorgekomen. Na lang wachten ging de deur eindelijk open en kwam Lisa tevoorschijn. Door de deuropening zag ik een mannetje van een jaar of 70 met knikkende knietjes van het bed af komen. Stammie denk je dan toch? Die komt hier misschien wel elke week Lisa neuken (als dat nog lukt, hoop ik voor hem) of door haar gemolken worden. Best schattig en de dames gingen ook met respect met hem om: hij werd naar de douche geloodst en toen weer terug naar de kamer, Lisa ging mee, deur ging dicht! WTF dacht ik, die gaat toch niet nog een keer? Maar na nog tien minuten kwam hij aangekleed naar buiten, ah dat was het dus. En Lisa begeleidde hem ook naar de voordeur, wie süss. Ik heb Lisa toen laten weten dat ik graag een volgende sessie met haar wilde doen, was prima maar ze ging eerst douchen gelukkig. Ze nam me daarna mee naar de eerste kamer waar Tiffany en Ela op dat moment op beide bedden uitgewoond werden en gebaarde me naar een van de bedden. Toch een beetje gangbang vandaag! Tiffany lag er weer doods bij, mijn blik op Ela werd volledig ontnomen door de rug van de caravan-Duitser die haar in missio aan het doorsmeren was.

Lisa heeft een geil koppie, mooie dikke tieten, ze is een maatje meer maar is totaal niet dik en ze is klein. Omdat in de advertentie stond dat zij FT doet zijn we zo begonnen, maar op de een of andere manier was het niet overtuigend. Wel jammer want ik had wel in dat lekkere pijpmondje van haar willen komen. Maar ik wilde ook wel graag voelen hoe strak haar kutje was. Jezus Christus, zo strak heb ik het nog niet meegemaakt! :eek: :biggrin: Dat maakte toch weer heel veel goed. Rustig opbouwen totdat ik heerlijk lange halen kon maken en na een tijdje gevraagd om om te ruilen. Cow girl verder en dan wordt wel duidelijk dat Lisa veel ervaring heeft, in een continu hoog en zeer gelijkmatig tempo, werkelijk met de precisie van een Zwitsers uurwerk, reed ze me klaar. Toch een mooie afsluiter!

Ik stond in tweestrijd; blijven in de hoop dat het toch een gangbang zou worden of lekker vroeg thuis? Na drie keer komen in 2 uur weet ik dat er nog wel wat mogelijk is maar een pauze zou nu zeker nodig zijn en eigenlijk vond ik het hier allemaal een beetje tegenvallen, dus ik ben gaan douchen. Aangekleed, in de woonkamer afscheid genomen van Lisa en Tiffany (werd gewaardeerd), Ela lag te ficken in de tweede kamer, ik dacht what the hell dit is toch een gangbang dus even naar binnen gegaan om ook van haar afscheid te nemen, moest ze om lachen en ze riep blij "ciao". Schielijk de straat op alhoewel ik hier niemand die ik ken tegen het lijf zou kunnen lopen neem ik aan. Terug naar de auto. Toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk nog best wat tijd over had, het was tegen tweeen en ik hoefde pas om 6 uur thuis te zijn. Daarop besloten om eerst iets te eten bij de MacDrive en door te rijden naar een club op de route. Partytreff MG Rheydt misschien? Nee, ik weet het: FKK Viersen, want geen entree, 35 euro voor de eerste kamer, daarna dalend tarief. Op de website was me al eens opgevallen dat de foto's van de dames niet zichtbaar zijn, gebroken links. Dit was dus de ideale situatie om die tent eens zonder enig financieel risico want zonder extra reiskosten van binnen te bekijken en wie weet liep er nog wat leuks rond. Maar daarover later meer! ;)

Wat hebben we geleerd: goedkoop is duurkoop. Niet dat ik de 60 euro voor deze private party en voor wat ik gekregen had te veel vond, maar ik kom er zo langzamerhand wel achter dat je beter wat minder vaak kan gaan en dan kwaliteit opzoeken dan al budgetneukend allemaal middelmatige sessies te beleven. Duh, hoor ik jullie denken, maar ik ontdek dit soort dingen graag zelf! ;) Wat hebben we nog meer geleerd: Voordat de caravan-Duitser over de Saskia Farell Lounge begon had ik de website al eens bestudeerd en toen al de conclusie getrokken dat ik daar absoluut naar toe moet. Dat is nu alleen maar bevestigd, ook door wat er op dit forum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30499-Farell-Lounge-te-Kaarst-gangbang-in-het-algemeen&highlight=Farell) wordt geschreven. Dat oefent toch een enorme aantrekkingskracht uit nietwaar? Daar ga ik binnenkort eens een kijkje nemen! :biggrin:

Teiresas
23 december 2013, 10:59
Wat hebben we geleerd: goedkoop is duurkoop. Niet dat ik de 60 euro voor deze private party en voor wat ik gekregen had te veel vond, maar ik kom er zo langzamerhand wel achter dat je beter wat minder vaak kan gaan en dan kwaliteit opzoeken dan al budgetneukend allemaal middelmatige sessies te beleven. Duh, hoor ik jullie denken, maar ik ontdek dit soort dingen graag zelf! ;) Wat hebben we nog meer geleerd: Voordat de caravan-Duitser over de Saskia Farell Lounge begon had ik de website al eens bestudeerd en toen al de conclusie getrokken dat ik daar absoluut naar toe moet. Dat is nu alleen maar bevestigd, ook door wat er op dit forum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30499-Farell-Lounge-te-Kaarst-gangbang-in-het-algemeen&highlight=Farell) wordt geschreven. Dat oefent toch een enorme aantrekkingskracht uit nietwaar? Daar ga ik binnenkort eens een kijkje nemen! :biggrin:

Mooi verhaal Mr Pussy! Tsja, afgaande op je verhaal heeft dit inderdaad niets met een gang bang van doen. Ik kan je uit ervaring de Saskia Farell Mega-Bang van harte aanbevelen. (Bijna) elke donderdag in Kaarst van 14:00 tot 20:00. Lijkt in niets op wat je hier beleefd hebt...