PDA

Volledige versie bekijken : Steden Info - DE



bergm550
22 december 2013, 11:16
Live vanuit de Weihnachtsmarkt in Brüggen, het dorp met een van de beste bordelen in Duitsland. Gister en vandaag is er een Weihnachtsmarkt in Brüggen. Het centrum is gevuld met kraampjes, die van alles verkopen. Van kitsch, prullaria tot lekkernijen. Er hangt een vanillegeur en droplucht in de straten.

Ik heb net een curryworst met broodje gegeten. Dit is een van de lekkerste curryworsten, die ik ooit gegeten heb. Ook waren ze erg lekker aan de Ballerman 8 in El Arenal in Mallorca, toen ik nog jong was en weleens voor vakantie naar Mallorca ging. Het is erg gezellig in Brüggen. Gelukkig is het droog weer met 7 graden. Het is wel winderig en bewolkt.

Je kunt ook crêpes bestellen met Cointreau. Ik ben normaal gesproken niet zo van dat kleffe gedoe en ben veel te nuchter, maar ik werd toch gegrepen door de sfeer en vrij spontaan kocht ik een doosje met bonbons en koekjes. Er zit zo'n hele foute strik om heen en dat geef ik dan als cadeautje aan de receptie van GT. Vreselijk niet? Maar die Kerstmarkt maakt me ineens sociaal en attent. Ik word er bijna bang van.

licky luke
22 december 2013, 11:23
Misschien worden we er allemaal wel een beetje bang van....
Als je straks nog maar herkend wordt...

Of is het straks bergm550 2.0 ?