PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag Weimarstraat Zeer goedkoop (Daisy/Anne) pools

dwiggie
28 december 2013, 09:55
Deze meid hanteerd super prijzenwaarbij je waar voor je geld krijg 60 min 60 euro/30 min 30 euro (enz)

Ik kwam er sinds kort achter dat Anne eerder onder de naam Daisy ontving. Ze ontvangt sind heden in de Weimarstraat 114 maar ontving eerst in de Loosduinen.
Ik had haar gebeld en ik kon direct bij haar terecht. Na binnenkomst werd ik begeleid naar een kamer waar een eenpersoonsbed stond met een bureau een wasbak en dergelijk zaken.
Ik hing mijn jas over een bureaustoel. Ze vroeg of ik wat wilde drinken. Zij ging wat te drinken halen en vroeg aan mij of ik me alvast wilde uitkleden. Zo gezegd, zo gedaan.
Zakelijk als ik ben heb ik het geld op het bureau gelegd, zo konden daar geen misverstanden over komen, en dit vind ze ook fijn om vooraf te betalen.
Het is een Poolse dame die goed Nederlands spreekt, wel een behoorlijk accent, waardoor ik haar soms niet goed begrijp wat ze bedoelde.
Ze vraagt wat de voorkeuren zijn en ondertussen ontdeed ze zich van haar bovenkleding. Ik moest aan de rand van het bed gaan zitten en zij hurkte voor me en nam het initiatief. Nou, ze lust er wel pap van, als een waanzinnige pijpte ze en diep, terwijl ik lekker van het schouwspel genot. Ze vroeg al snel wat ik er van vond en als ik wat anders wilde moest ik het maar zeggen. Ik wilde zo nog wel even door gaan.
tijdens het pijpen wilde ik haar vingeren en merkte dat haar kutje lekker vochtig was en ik penetreerde haar met een vinger erbij, dat ging lekker.
het werd tijd voor wat anders. Dus ik stelde voor doggy, maar dan staandend, dit ging goed, alleen af en toe leek het alsof het te diep ging bij haar want ze begon heftig te kreunen, maar na meerdere malen te vragen zei ze dat ze van genot kreunde. Initiatief nemend stopte ze af en toe en begon me heftig te pijpen tussendoor. OMG wat heerlijk. Snel nam ze haar positie weer in en liet ze zich gulzig nemen door zich bij iedere stoot haar poes aan te spannen. Okee, volgende positie stelde ik voor. Ze ging nog een keer gehurkt gepijpen, en nog een keer liggend, terwijl bovenop haar zat (schitterend), naderhand lekker doorgeneukt. tussendoor houdt ze van vluchtig tongzoenen maar ik had het idee dat dit niet helemaal haar ding is. Tijdens de pijpsessie door vroeg ik haar of ik in haar kont mocht komen omdat ik vol gebruik wilde maken van de services die ze aanbod. In het begin vroeg ze hoe ik dit wilde realiseren, ik vertelde haar dat ik haar wilde neuken en bij de aankomende laatste stoten in haar kont wilde komen. Ze stemde toe dat dit mogelijk was. staand in doggy style nam ik haar hard en diep. langzaam smeerde ik glijmiddel in haar bilspleet. ze draaide over haar schouder en keek me lachend aan. Langzaam stopte ik mijn wijsvinger in haar kontje om deze te voorzien van genoeg glijmiddel en terwijl ik dat deed zoende ze me met tong en begon langzaam terug te stoten. Eenmaal mijn wijsvinger helemaal verdween was het tijd voor het hoogtepunt.
Ik waarschuwde haar van te voren, en begon heftige diepe stoten te maken. Ze nam diepe ademhalingen om zich voor te bereiden.
Bij het gevoel van komen haalde ik mijn knoeperd eruit en drukte deze ferm tegen haar sterretje. Ze duwde langzaam terug en liet mijn knuppel diep bij haar naar binnen gaan tot het niet meer ging. waardoor ik een warm overweldigende gevoel kreeg en er nog twee diepe stoten eruit haalde voorzak ik mijn regenjas kon volspuiten in haar aangespannen bips. Terwijl dit gebeurde keek ze me aan en wilde ze me zien genieten. Nadat mijn euforische gevoel langzaam wegtrok liet ze mijn knoeperd langzaam uit haar nu gevormde cirkel floepen en sprinte ze naar de handdoek.
De dame neemt veel initiatief, naar mijn idee geen GFE, maar wat was het heerlijk. je kunt haar vinden via de link hieronder. Ik moet zeggen dat we wel een klik hadden omdat we veel gemeen hadden. Dus ik weet niet of ze zo bij iedereen is maar ze zal haar beloftes wel waarmaken.http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx