PDA

Volledige versie bekijken : Vlaardingen, Jorden via (kinky)



dwiggie
1 januari 2014, 00:24
Voor ik bekend was met de term partytreff, was ik via een vriend geatendeerd op Jordan.

Jordan is een 45 jarige vrouw die met veel ervaring en passie van haar hobby, haar werk heeft gemaakt. Deze vrouw is niet echt een type waar je zo snel op zou vallen maar, ze maar dat in haar daden dan wel weer goed. Voor een respectievelijke 50 euro kun je bij haar langskomen voor een fantastische blowjob. Ik ben bij verschillende vrouwen geweest en heb er zelfs best aardig wat gehad maar bij haar ik tot nu toe toch wel de beste blowjob allertijden gehad tot op heden. Deze vrouw zegt, doet alles wat ze op haar profiel verteld. http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx.
Ze is soms moeilijk te bereiken, maar je kunt altijd een boodschap, sms, whats'ap achter laten als ze bezig is.
Na een afspraak te hebben gemaakt, kwam ik bij haar flat. Enthausiast als ik was ben ik de 5 verdiepingen naar boven gelopen (slecht idee er is een lift). en boven kwam ik uitgeput aan.
Nadat ze me binnen liet hebben we een leuke kennismakingsgesprek gehad en vroeg ze me wat ik graag wil dat ze doet en wat ze wel en niet mag doen. (zij doet bijna alles namelijk).
Nadat we het besproken hadden (vertel ik zo wel) kon ik op het bed gaan liggen en begon ze me langzaam te PZC. Deze dame weet van wanten want ze begint langzaam je ballen op te warmen en speksel te verzamelen om je pik langzaam als een raket omhoog te laten komen. Als je ballen zijn opgewarmd en strak staan en je raket de lucht in wijst. Neemt ze een diepe haal en werkt de eerste contact de gehele raket naar binnen en likt met haar tong je ballen.
WOW, dit is om een voorproefje te geven van wat er gaat komen. uit reflex duw ik mijn billen omhoog wat haar niet deert en wat ze (zegt ze) alleen maar geil vindt.
Langzaam afwisselend met snel neemt ze korte (dop stimulerenden diepe halen, gagen/keelneuken). Om niet te snel te komen laat ik haar af en toe mijn ballen likken en op ten duur neemt ze zelf het initiatief om mijn sterretje te likken. Dit was me nog nooit eerder overkomen maar het voelde ongelofelijk fijn tussen de pijpsessie door. Ze likt het helemaal van boven naar beneden en terug.
dit wisseld ze af met gagen/keelneuken en het duurt niet lang tot ik zeg dat ik zo kruid ga schieten. Ze seint dat ik moet aangeven als het zover is. Het genot van mijn sterretje likken en keelneuken brengt me naar een optimale hoogtepunt en ik geeft aan dat het tijd is. Ze neemt diep adem en neemt de hele raket naar binnen zodat het voelt alsof je je lading direct in haar buik injecteerd. Mijn god hoe is het mogelijk. Ze wacht nog nettjes tot je klaar bent met schokken en komt dan omhoog alsof het haar geen moeite kost. geschokt vraag ik haar of het gaat en ze zegt; met iedere beurt beter!! verbaasd als ik ben vraagt ze me of het wel lang genoeg was. gelukkig kijk ik haar en en zeg dat was fantastisch. Niet iedereen is weggelegd met een gave om hun keel open te zetten.
nettje likt ze alles schoon en maakt ze alles schoon en kijkt ze blij door wat ze heeft gedaan. de lach op mijn gezicht is een beloning voor haar want ze weet dat mensen zoals mij hiervoor terug komen. Na aangekleed te zijn en haar te overladen met complimenten reken ik nettjes 50 euro af en bedank haar vriendelijk.

Overal kan ik zeggen dat ik het niet echt mijn type vind maar de daden waar je voor betaald krijg je in drievoudt terug en ze kijkt er genietend en overtuigend bij dat maakt het alleen maar fijner en beter. Dus voor een blowsessie is ze erg aan te raden.
Tip om je kruid te verschieten op dit adres.