PDA

Volledige versie bekijken : Monika (BUL), Vulkanstrasse 25 Kamer 11 (1e verdieping)

Wijze grijze
1 januari 2014, 17:43
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17699-Duisburg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=349411#post349411

Zelf ging ik terug naar Haus 25 Kamer 11 (1ste verdieping). Want daar had ik eerder Monika gezien. Een klein Bulgaars kruimeltje.

Naam : Monika
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwart + Bruin, sluik tot net over de schouders
Lengte dame : 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34, B-cups
Service: PZC/ 69
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

We hadden Monika tijdens de eerste rondgang samen met een Bulgaars collegaatje ontmoet en leuk met elkaar geginnegapt. Ik wilde me echter nader met haar bezighouden en ze ging akkoord met PZC en NMC. Haar kamer viel positief op doordat alles netjes opgeruimd was. Monika had zelfs plantjes op de vensterbank staan. Er was een bidet aanwezig waar ze zich netjes uitgebreid aan ging wassen. Ze bood uit zichzelf aan dat ik haar ook mocht likken. Tevens had ze geen bezwaar tegen twee vingers in haar poesje. Haar PZC kwaliteiten zijn goed; zeer afwisselend en vooral haar spel met haar tong en je ondertussen geil aankijkend is zeer opwindend. Ze heeft een knap gezichtje met donkere kattenogen. Al met al was het niet onaardig, met als kleine domper, maar uiteraard heel legitiem, dat ze me herinnerde dat de tijdsduur van 20 minuten bijna bereikt was. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10