seksenfun
2 januari 2014, 14:03
Ook in Freude39 had ik een probleem. In eerste instantie diende ik met de vrijkaart gewoon inkom te betalen omdat de theke beweerde dat ze niet met fora (laat staan Nederlandse, zo gezegd geweest) werken. Dat ze enkel eigen vrijkaartjes hebben ter grootte van een bankpas. Toen de bazin toegekomen was, was het direct o.k. Je zal echter maar pech hebben dat die dag de bazin eens niet komt opdagen. Allicht was dit in de beginperiode dat Ijsberen vrijkaartjes had voor Freude.
Belangrijker is dat er soms misverstanden heersen met de vrijkaarten in clubs voor wat het eetgedeelte betreft. Bij Amnesia diende ik met mijn vrijkaartje dan weer de drank te betalen. Bij Planet Eden kon ik ook op een zomerdag niet eten, tenzij tegen betaling. Misschien is het best nuttig om als forumleiding duidelijk te vermelden op de vrijkaart (na duidelijke afspraak met de club) dat eten en drinken inbegrepen is met de vrijkaart (all inclusieve is zo'n algemene term), zoals ook de geldigheid er op staat? Het is voor iedereen leuker zonder verrassingen met vrijkaarten :smoke:.
Note Big30: verplaatst uit Amnesia topic.
Belangrijker is dat er soms misverstanden heersen met de vrijkaarten in clubs voor wat het eetgedeelte betreft. Bij Amnesia diende ik met mijn vrijkaartje dan weer de drank te betalen. Bij Planet Eden kon ik ook op een zomerdag niet eten, tenzij tegen betaling. Misschien is het best nuttig om als forumleiding duidelijk te vermelden op de vrijkaart (na duidelijke afspraak met de club) dat eten en drinken inbegrepen is met de vrijkaart (all inclusieve is zo'n algemene term), zoals ook de geldigheid er op staat? Het is voor iedereen leuker zonder verrassingen met vrijkaarten :smoke:.
Note Big30: verplaatst uit Amnesia topic.