Volledige versie bekijken : Leuke goedkope club in NRW?
liefhebber33
3 januari 2014, 15:28
hoi
Is er nog wel een leuke goedkope club in nrw?
Wie kan me een goede goedkope zaak aanbevelen en goede parking?
mvg
Eddy_V
3 januari 2014, 23:35
Wie kan me een goede goedkope zaak aanbevelen en goede parking?
mvg
Ikea schijnt hier bekend om te staan.
FKK Viersen heeft aan de overzijde een wat schimmige openbare parkeer plaats (tenzij ze sinds de naamswijziging op eigen terrein iets hebben, maar dat betwijfel ik)
vrije jongen
3 januari 2014, 23:48
Wat vind je leuk? Wat is goed? Wat is goedkoop?
Party time en goedkope sessies (30 voor 20min): Mondial.
Minder party time en goedkopere sessies: Penelope
Goeie service en goedkoop: Arabella, Grimberg, Alina, Verena, Villa venus, Angelique (hier ook prachtige meiden)
Goeie service, goedkoop en geen ao gedoe: Neby, Luderlounge (lage entree en 20 minuten is maar 30E)
Goede service en iets duurdere sessies (40): Panthera
Mooie meisjes voor deze prijs: Acapulco
Goedkoop voor langere sessies: Livingroom (bij de juiste dame; PHG/GT/VV noem ik maar niet meer)
H7 is even moeilijk te plaatsen...
Dit allemaal nog te duur: dan moet je naar een van de pauschal clubs/partytreffs, maar daar kan ik je niet verder mee helpen;).
Badslippers
3 januari 2014, 23:57
Je kunt ook naar de "Vulkanstrasse" gaan in Duisburg. Is "Strassenstrich" maar kost geen entree. Kun je neuken voor €30. Dat houdt in: Schmuzen, pijpen, 3 standjes en wegwezen. Een saunaclub kost €50 entree maar je bent onder de pannen van 's middags 13:00 tot 's nachts 02:00 inclusief eten en drinken. Ga je een keertje wippen a €50 ben je voor 100 euro klaar.
"Schneewitchen" in Viersen zou ik nog even links laten liggen totdat er wat positievere berichten komen. Parkeerruimte zat maar ik zou niet mijn duurste velgen monteren. Voor de wijsneuzen: ik heb hier wat gemiddelden aangegeven!
Mr Pussy
4 januari 2014, 09:37
Klopt wat Eddy_V schrijft.
FKK Viersen heeft aan de overzijde een wat schimmige openbare parkeer plaats (tenzij ze sinds de naamswijziging op eigen terrein iets hebben, maar dat betwijfel ik)
bad pritt
4 januari 2014, 10:08
De 2 beste cheap ass clubs zijn Mondial en Penelope en soms is H7 ook goed.
Op de vulkaan is het meeste aanbod, veel beter dan clubs en je kunt er bij voldoende HL skills alles krijgen voor het minste geld.
Ook de meeste kans op hele matige sessies overigens. Maar ook sessies die all grenzen overschrijden.
Ambrosia is wel ok in het Partytref segment, best wel redelijke optiek en redelijk eten en fasciliteiten. Maar goede service in een partytreff krijgen lukt onervaren HL zelden. Hoewel je met weinig referentiekader al snel tevreden bent uiteraard.
KevinK
4 januari 2014, 10:46
Je kunt ook naar de "Vulkanstrasse" gaan in Duisburg. Is "Strassenstrich" maar kost geen entree. Kun je neuken voor €30. Dat houdt in: Schmuzen, pijpen, 3 standjes en wegwezen. Een saunaclub kost €50 entree maar je bent onder de pannen van 's middags 13:00 tot 's nachts 02:00 inclusief eten en drinken. Ga je een keertje wippen a €50 ben je voor 100 euro klaar.
"Schneewitchen" in Viersen zou ik nog even links laten liggen totdat er wat positievere berichten komen. Parkeerruimte zat maar ik zou niet mijn duurste velgen monteren. Voor de wijsneuzen: ik heb hier wat gemiddelden aangegeven!
Vulkanstrasse is "Laufhaus", en geen "Strassenstrich" want dat betekent namelijk tippelzone.