PDA

Volledige versie bekijken : Gedwongen prostitutie: 32 mannen op een dag



Admin
9 januari 2014, 09:56
De Haagse aanpak van mensenhandel en gedwongen prostitutie is zo'n doorslaand succes dat elders in het land en zelfs internationaal navolging wordt overwogen. De aanpak leidde tot het oprollen van een Hongaarse pooierbende, waarvan de leden inmiddels zijn veroordeeld. ................. http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3574409/2014/01/09/Gedwongen-prostitutie-32-mannen-op-een-dag.dhtml

Pietjepik
9 januari 2014, 11:50
veroordeeld tot een kortstondig verblijf in een quasi-hotel.

Veroordelen aan de hand van een meer passende strafmaat zou resulteren in het slopen van hun innerlijke gestel, precies zoals dat onder door hen uitgeoefende dwang met die arme vrouwen gebeurd. Oog om oog, tand om tand, bijbelse wraak lijkt me bij uitstek geschikt om deze figuren op juiste wijze te bedienen. laat ze dus maar dagelijks meermaals verkrachten door HIV geinfecteerde kerels, het liefste door negers natuurlijk aangezien die mythisch geproportioneerde lullen schijnen te hebben.

lijfstraffen, zonder einde, zonder grenzen. Passend bij het onvoorstelbare leed wat ze hun slachtoffers aan hebben gedaan.

:wink2:

Joke
9 januari 2014, 12:11
laat ze dus maar dagelijks meermaals verkrachten door HIV geinfecteerde kerels, het liefste door negers natuurlijk aangezien die mythisch geproportioneerde lullen schijnen te hebben.

:wink2:

Dan zal ik dat nu ff ontkrachten. Ook donkere mannen hebben een normaal, standaard formaat hoor. Aziatische heren zitten juist weer ondermaats. Kijk naar je ringvinger, dat is vaak de erectie...Ook daar heb je natuurlijk uitzonderingen in, maar die komen nooit boven het standaard formaat uit ( ong. 14/15 cm erectie ). Alles daarboven is soms schrikken, alles daaronder is erg jammer...

Joke
9 januari 2014, 12:18
Zeer goede aanpak van de zedenpolitie, nu de rest nog.. want het zijn niet enkel Hongaarse meisjes, maar ook Russische, Bulgaarse, Poolse en Roemeense. Ook onder de dames van het thuisfront ( in dit geval Nederlandse ) komt uitbuiting voor, maar dat zal vast een stuk minder zijn. Er moet echt eens een einde komen aan al die narigheid :mad:

Pietjepik
9 januari 2014, 14:15
Dan zal ik dat nu ff ontkrachten. Ook donkere mannen hebben een normaal, standaard formaat hoor. Aziatische heren zitten juist weer ondermaats. Kijk naar je ringvinger, dat is vaak de erectie...Ook daar heb je natuurlijk uitzonderingen in, maar die komen nooit boven het standaard formaat uit ( ong. 14/15 cm erectie ). Alles daarboven is soms schrikken, alles daaronder is erg jammer...

top, probeer mij dan maar te vermijden dame, dat zou je een hartverzakking bezorgen :smoke:
Die Aziaten met hun handicap onder de gordel zie ik ooit in de doucheruimtes in clubs, ik denk dan altijd natuurlijk op de eerste plaats, verdomme kon je je niet even scheren, op de tweede plek denk ik, kon je niet vijf minuten eerder of later dan ik gaan douchen, op derde plek verplaats ik me in de gedachten van die meisjes met wie ze aanpappen. Zo'n meisje moet zich toch opgelaten voelen als ze een kerel met zo'n pikkie treft? erectie of niet maakt volgens mij bij die mannen niets uit, in beide gevallen komen ze toch niet voorbij de binnenste schaamlippen :baeh:

de duisburg spesjalist
9 januari 2014, 14:23
Zeer goede aanpak van de zedenpolitie, nu de rest nog.. want het zijn niet enkel Hongaarse meisjes, maar ook Russische, Bulgaarse, Poolse en Roemeense. Ook onder de dames van het thuisfront ( in dit geval Nederlandse ) komt uitbuiting voor, maar dat zal vast een stuk minder zijn. Er moet echt eens een einde komen aan al die narigheid :mad: narigheid kom je inderdaad meer tegen in de prostitutie en nu de grenzen open zijn voor de Roemenen en Bulgaren zou het nog wel erger worden ik weet zeker dat jij joke ook wel colegas ken waar spraken van uitbuiting is ma stap jij na de zedenpolitie om dat kenbaar te maken :confused: ik overigens wel

Willi69
9 januari 2014, 14:26
32 mannen op een dag
Also ungefähr so viel wie Luana im PHG. :rolleyes:

Das deutsche Finanzamt geht übrigens von 200 € Einnahme pro Tag pro Mädel aus, wenn keine Steuererklärung abgegeben wird.

Pietjepik
9 januari 2014, 14:29
Niemand dwingt mij hoor! Om eerlijk te zijn, de 1e die mij tot iets wil dwingen wat ik niet wil.. moet nog geboren worden.

Jouw uitspraak trek ik bij deze dus in twijfel. :baeh:

Pietjepik
9 januari 2014, 14:30
Also ungefähr so viel wie Luana im PHG. :rolleyes:

Das deutsche Finanzamt geht übrigens von 200 € Einnahme pro Tag pro Mädel aus, wenn keine Steuererklärung abgegeben wird.

afgelopen dinsdag en woensdag was dat dan ernstig overschat!

Joke
9 januari 2014, 14:40
Dan twijfel je toch, boeit mij dat :) Maar misschien was je het nog niet opgevallen dat ik niet uit Oost-Europa kom en de randdebielen uit die landen ( pooiers en zo ) geen interesse hebben in iemand zoals ik.

Ik heb ze wel een keer gezien! In een privéhuis kwamen ze even kijken ( 3 stuks ), nou... wat een engerds zeg! Op zich geen lelijke kerels, maar hele enge, koude ogen. Jakkes, als ik er weer aan denk gaan mijn nekharen de lucht in. De uitbater zei al: moet je opletten.. morgen of overmorgen.. dan komen er oostblokmeisjes hierheen voor een plekje. En werkelijk waar.. hij kreeg nog gelijk ook! Maar hij heeft ze allemaal de deur uitgezet... Geen pooier meisjes in het huis, is zijn streven als het even kan.

Pietjepik
9 januari 2014, 15:40
Dan twijfel je toch, boeit mij dat :) Maar misschien was je het nog niet opgevallen dat ik niet uit Oost-Europa kom....


hoe kan ik in vredesnaam vaststellen waar jij vandaan komt? dat is onmogelijk naar aanleiding van je profielfoto, daar zijn je gelaatstrekken niet herkenbaar, het simpele feit dat je als locatie Alphen aan den Rijn hebt genoteerd zegt tevens nog minder dan niks want ook deze stad puilt uit van de immigranten. Was me derhalve niet opgevallen waar je vandaan komt, heb het me overigens ook niet afgevraagd.
Boeit mij dat :)
:wink2:

Pietjepik
9 januari 2014, 15:42
http://www.youtube.com/watch?v=cmxytIBQWU0
:baeh:

Johnny Bravo
9 januari 2014, 15:56
Beste Pietjepik,

Je mag echt wat meer respect tonen voor onze forumlid Joke in plaats van haar belachelijk te maken.

Ik vind het juist leuk dat Joke actief aanwezig is op het forum en ik hoop dat er meer dames van plezier actief gaan worden op het forum want er lezen al genoeg dames mee.

Dus respect naar Joke toe.

Mazzel!

de duisburg spesjalist
9 januari 2014, 16:18
Beste Pietjepik,

Je mag echt wat meer respect tonen voor onze forumlid Joke in plaats van haar belachelijk te maken.

Ik vind het juist leuk dat Joke actief aanwezig is op het forum en ik hoop dat er meer dames van plezier actief gaan worden op het forum want er lezen al genoeg dames mee.

Dus respect naar Joke toe.

Mazzel! hier sluit ik me voor de volle 100% bij aan

Pietjepik
9 januari 2014, 16:43
Respect voor een ieder die het toekomt. ik kan naar eer en geweten zeggen dat ik nergens respectloos gereageerd heb. Hooguit middels niet door iedereen begrepen uitingen met een humoristische ondertoon.
Ik reageer nu eenmaal graag niet louter op de inhoud van berichtgeving, maar ook of vooral als er sprake is van het duidelijk ontbreken van een fundament voor de gedane uitingen. Dan kan ik het helaas niet laten daarop te reageren, op 1 of andere wijze die wellicht niet iedereen aanstaat.
Love me or hate me, maakt mij niets uit.
:wink2:

vrije jongen
9 januari 2014, 18:52
Ach...volgens mij is Joke (hier kennelijk niet van Cor?) hier alleen door dat stukje op het blog van zondares (en de reacties), is zo weer weg. Hoop dat ze tot die tijd eerst wat gaat lezen hier, ipv draadjes starten. Zie het nut van posts van een dvp die niks met ijsberen te maken heeft ook niet echt in... vind het korte berichtje van Sanne in het GB draadje een leukere toevoeging dan al dit hier.

Joke
9 januari 2014, 19:47
Ach...volgens mij is Joke (hier kennelijk niet van Cor?) hier alleen door dat stukje op het blog van zondares (en de reacties), is zo weer weg. Hoop dat ze tot die tijd eerst wat gaat lezen hier, ipv draadjes starten. Zie het nut van posts van een dvp die niks met ijsberen te maken heeft ook niet echt in... vind het korte berichtje van Sanne in het GB draadje een leukere toevoeging dan al dit hier.

Kennelijk wél van Cor :), alleen heb ik dat laten veranderen. Cor heeft het niet zo met forums. Ik lees wel degelijk op het forum, alleen hoef ik natuurlijk niet overal op te reageren. Ik ben geen ijsbeer, weet niks van Saunaclubs af ( enkel wat ik erover lees dan ), maar ik lees wel waar ik interesse in heb!
Ik heb idd niks met ijsberen te maken, want heren die verschijnen bij mij komen in hun eigen kledij. Persoonlijk vind ik heren in een badjas totaal niet sexy :tongue:, ik zie liever iemand in z'n eigen kleding. Dat zegt meer over iemand dan een suffe badjas. Maar goed..dat is de standaard kledij in deze clubs, dus respect voor dat.

too slow
9 januari 2014, 21:19
narigheid kom je inderdaad meer tegen in de prostitutie

Kranten berichten zelden over mensenhandel in de bankensector of onder Volendamse zangers. Maar is dat de domheid van journalisten of een indicatie dat daar inderdaad minder narigheid is. Verkondigen dat in de prostitutie meer narigheid is dan elders is ongeveer net zo dom als roepen dat in de kinderopvang pedofilie de normaalste zaak van de wereld is...


en nu de grenzen open zijn voor de Roemenen en Bulgaren zou het nog wel erger worden

Zucht, heb je onder een steen geleefd de afgelopen maand? Nog maar een keertje dan: CRIMINELEN HADDEN VOOR 1 JANUARI OOK GEEN WERKVERGUNNING NODIG OM HUN VAK UIT TE OEFENEN !!!!!


ik weet zeker dat jij joke ook wel colegas ken waar spraken van uitbuiting is ma stap jij na de zedenpolitie om dat kenbaar te maken :confused: ik overigens wel

Ja tuurlijk, vandaar die lange lijst met aanhoudingen in Duisburg :hu[1]:

too slow
9 januari 2014, 21:40
De Haagse aanpak van mensenhandel en gedwongen prostitutie is zo'n doorslaand succes dat elders in het land en zelfs internationaal navolging wordt overwogen.
Die nieuwe aanpak bestond uit het 'ouderwets' volgen van verdachten en afluisteren van telefoongesprekken, maar politie en justitie zijn ervan overtuigd dat het daarmee alleen niet was gelukt de samenwerking tussen de zeven bloot te leggen, zoveel slachtoffers op te sporen en uiteindelijk voldoende bewijs te verzamelen. Anders dan voorheen heeft het rechercheteam veel tijd gestoken in het afbreken van muren tussen verschillende politieafdelingen.

Opzienbarend zeg: we zijn gestopt met lanterfanten. Zo dat is een goed idee zeg, zou de politie op andere plekken dat ook kunnen overwegen? Als politiechef zou ik mijn ontslag indienen in plaats van persberichten verspreiden. Ze zouden zich diep moeten schamen in Den Haag. Eerst een onschuldige ongewapende jongen dood schieten en vervolgens goede sier proberen te maken met het feit dat ze bij wijze van uitzondering hun werk hebben gedaan :wand:


'Stel je voor,' gruwt Rob van den Berg, teamleider van de regionale recherche. 'Die meiden werden gedwongen per dag tussen de 600 en 900 euro te verdienen. Dat betekent dat je als vrouw zo'n 32 mannen over je heen krijgt die je niet kan weigeren. En negen van de tien keer nog onbeschermd ook. Een van de slachtoffers is er letterlijk gek van geworden. Zij is in Hongarije in een psychiatrisch centrum opgenomen.'

Zo te horen is hier nog iemand rijp voor een psychiatrisch centrum. Het aantal dames dat er AO doet is op de vingers van 1 hand te tellen en die doen dat zeker niet voor het instaptarief.

Nibor76
9 januari 2014, 21:58
Gedwongen prostitutie: 32 mannen op een dag


Zijn dit berekeningen vanaf de koude grond.
Dat de boekhouders van het forum nog niet met hun rekenmachines of telraam langs zijn gekomen.

Ik bedoel 32 in 16 uur tijd dat is dus elk half uur een nieuwe vrijer.
Zeg dat het vluggertjes zijn 15 tot 20 minuten en in een half uur doe je ontvangst en uitgeleide, oh ja je moet ook nog eens naar de wc en eten en drinken moet denk ik ook gebeuren of je nou gedwongen wordt of niet het moet dat hoort bij mens eigen.

Dus voor 16 uur lang moet er dus continue een nieuwe vrijer om het half aan de deur staan en over 30 minuten weer een soms dubbel.
Lijkt mij organisatorisch een hele uitdaging en zo'n man moeten ze een baan aanbieden als planner, en goede planner is goud waard.

Nee het getal van 32 lijkt mij sterk heel erg sterk zelfs in partytreff neukfabrieken halen dames dit niet.

Kan ook zijn dat ze voor 16 uur land gangbangs afwerkt.
In Rotterdam/Den Haag en omstreken barst het van de dubieuze gangbangs kijk maar eens op de sexjobs sites.
Per keer reken je al gauw op een man of 10 en als je drie of 4 sessies doet dan kom je wel aan dat getal.

Ik bagatelliseer niet de ernst maar de emostatistiek van de heer Rob van den Berg met zijn 32 kan ik maar moeilijk staven.

Carlitos
10 januari 2014, 08:59
Op haar avatar uitgaande, kun je wel een beeld vormen hoe ze eruit ziet. Meer in het westen van het land, en als je haar een IM stuurt zou je zeker een afspraak kunnen maken. Misschien stelt ze bij voldoende interesse ook wel een vrijkaart annex kortingskaart ter beschikking...;)

Nou Joke, misschien wat meer info omtrent jezelf, leeftijdscategorie, maten, prijzen en eventuele bijzondere extra's. Een paspoortje van jezelf, goed idee?

Admin
10 januari 2014, 09:02
Nou Joke, misschien wat meer info omtrent jezelf, leeftijdscategorie, maten, prijzen en eventuele bijzondere extra's. Een paspoortje van jezelf, goed idee?

zie : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19477-Stel-me-even-voor&highlight=joke

Joke
10 januari 2014, 11:04
Thanxxx Admin, moet wel zeggen dat die topic sterk verouderd is en ( buiten de voorstellingslijst ) er niet zoveel meer van klopt. Ik zal geen link plaatsen, want weet niet of het mag, maar misschien mag ik wel opgooien dat je gewoon even 'Joke prive' kan googlen. Dan kom je vast wel iets tegen ;)

Pietjepik
10 januari 2014, 13:08
ik kan alleen maar een oude wijsheid van de Oosterburen citeren: "Jedem das seine"
:smoke:

Joke
10 januari 2014, 13:21
Gelukkig dat niet iedereen dan zo denkt als jij :) Ik ben namelijk totaal geen muurbloempje en zou niet eens willen werken in een (sauna)club als ik hetzelfde figuur zou hebben als al die dames daar die jij zo beschrijft. Het lijkt mij juist verschrikkelijk om achter je centen aan te moeten lopen, want zo werkt het in elke club. Heren overhalen om met je naar een kamer te gaan, kost je een hoop tijd en daar heb ik nou geen zin in :)

Ik pen enkel gezellig mee op dit forum, zo af en toe, weet zelf ook wel dat er hier weinig tot geen heren naar mij toe zullen komen. De prijzen die ik vraag zijn redelijk voor Nederlandse begrippen en zeker voor wat daar bij inbegrepen zit. Wat ik zo lees aan prijzen her en der hier in verhaaltjes van 50 euro voor een half uur, zit ik er maar 20 boven. Dus dat valt eigenlijk nog wel mee toch?

Iemand afzeiken kan ik ook hoor, misschien zelfs nog wel beter. Maar ik laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde, altijd al gedaan. Iedereen mag zijn of haar mening geven of mij, prima ( als je tenminste weet hoe ik ben ), maar zolang ik geen geld aan een pooier hoef af te geven, 2x per jaar 3 weken met gemak op vakantie kan gaan en een mooie grote auto kan rijden, blijf ik vriendelijk en aardig tegen personen die wél interesse in mij hebben ;)

Dom
10 januari 2014, 15:54
Waaraan kun je gedwongen prostitutie herkennen?

Uiterlijke kenmerken:
- Hij/zij maakt een gespannen, opgefokte of angstige indruk;
- Hij/zij draagt sporen van lichamelijk geweld, onder andere blauwe plekken, tatoeages/brandmerken;
- Hij/zij ziet er ongezond uit.

Overige kenmerken:
- Hij/zij mag zich niet vrijuit bewegen, mag niet alleen over straat. Er is altijd iemand bij;
- Hij/zij werkt voor een opvallend lage prijs;
- Hij/zij spreekt alleen een eigen taal. Geen Nederlands, Duits of Engels;
- Hij/zij heeft geen eigen woonruimte, slaapt op de werkplek;
- Hij/zij weet niet op welk adres hij/zij werkt;
- Hij/zij heeft overduidelijk geen plezier in het werk, anders gezegd: is nauwelijks in staat het 'spel' te spelen;

Prettig weekend :cool:

Joke
11 januari 2014, 14:36
narigheid kom je inderdaad meer tegen in de prostitutie en nu de grenzen open zijn voor de Roemenen en Bulgaren zou het nog wel erger worden ik weet zeker dat jij joke ook wel colegas ken waar spraken van uitbuiting is ma stap jij na de zedenpolitie om dat kenbaar te maken :confused: ik overigens wel

Ja hoor, natuurlijk zou ik dat doen. Heb zelfs een 06 nummer van de zedenpolitie...

Nibor76
11 januari 2014, 15:11
Waaraan kun je gedwongen prostitutie herkennen?

Uiterlijke kenmerken:
- Hij/zij maakt een gespannen, opgefokte of angstige indruk;
Ik weet dat ik "hij/zij" lees maar male prostitutes, ik kan mij er geen voorstelling bij denken.


Ja hoor, natuurlijk zou ik dat doen. Heb zelfs een 06 nummer van de zedenpolitie...
Goede collegae of concullegae die eigenlijk het brood uit je mond stoten.
In dat laatste geval schiet je erzelf ook iets mee op door personen aan te geven die mogelijk illegaal bezig zijn lees niet werken volgens de regeltjes van de zedenpolitie en daardoor onder de prijs kunnen werken dan wel gewoon per uur meer overhouden.

Maar zelfs de zedenpolitie (wat klinkt dat Iraans) kan vaak maar met moeite dwang rechterlijk hard maken.
Het enige wat ze dan kunnen doen is als een steekvlieg hinderlijk aanwezig zijn en het werk voor de wel welwillende DVP's lastig en moeilijk maken door allerlei verboden en wetten/regels te maken.

Dalton
11 januari 2014, 15:58
De grenzen gaan open voor de hoeren uit bulgarije en roemenie dus de concurentie wordt groter in nederland terwijl het nog eens de mooiste dames zijn die hierheen komen,ik geloof dat de OAD een doorstart heeft gemaakt om al deze dames bij ons te brengen.
De eerste 100 bussen zijn al onderweg naar bulgarije en roemenie.

too slow
11 januari 2014, 23:26
Ik weet dat ik "hij/zij" lees maar male prostitutes, ik kan mij er geen voorstelling bij denken.


http://www.youtube.com/watch?v=WOWho8oFroQ#t=32

Jan_Wandelaar
12 januari 2014, 00:30
Maar zelfs de zedenpolitie (wat klinkt dat Iraans)...

Zeg dat wel!!!!!! Zedenpolitie is iets uit tijden dat religieus leiders zich de eigenaar waanden van de seksualiteit van anderen.

Blijkbaar is het in Nederland ook nog immer het geval dat seksueel bekrompen mensen anderen op seksgebied nog graag de wet voorschrijven, anders was er immers geen zedenpolitie nodig. Er is toch ook geen obesitaspolitie die handhaaft dat vetkleppen geen snackbar/frietkot bezoeken.

Nee wat betreft seksuele vrijheid lijkt Nederland soms ook nog wel in de middeleeuwen te zijn blijven hangen.

Wat dat betreft staat Jan zeeeeer wantrouwend tegenover het middeleeuwse verschijnsel 'zedenpolitie' en iedereen die bereid is met de zedenpolitie samen te werken. Er is er maar 1 die wat te zeggen heeft over de zeden van Jan, en dat is Jan zelf. Niet de zedenpolitie. Ten minste: niet zolang Jan niet in z'n blote leuter door de C1000 loopt.....

J.W.

Dalton
12 januari 2014, 11:19
Ja hoor, natuurlijk zou ik dat doen. Heb zelfs een 06 nummer van de zedenpolitie...

Heb je ook een lange zwarte leren jas met een zwarte hoed zoals HELGA in de serie ;'ALLO 'ALLO seizoen 4 aflevering 25 DE VLIEGENDE NON?

de duisburg spesjalist
12 januari 2014, 11:41
De grenzen gaan open voor de hoeren uit bulgarije en roemenie dus de concurentie wordt groter in nederland terwijl het nog eens de mooiste dames zijn die hierheen komen,ik geloof dat de OAD een doorstart heeft gemaakt om al deze dames bij ons te brengen.
De eerste 100 bussen zijn al onderweg naar bulgarije en roemenie. die info kom zeker uit de fabeltjes krant van oad en niet uit het ad :biggrin:

Dalton
12 januari 2014, 12:07
die info kom zeker uit de fabeltjes krant van oad en niet uit het ad :biggrin:

Uit een serie die 9 seizoenen op de tv is geweest met RENEE en zijn cafe in frankrijk tijdens de bezetting van 40-45 met 85 afleveringen.
De mooiste ooit gemaakt,bij deze serie krijg je gewoon lachkrampen.
In nederland,weet niet of ze hem in belgie ook uitgezonden hebben.

de duisburg spesjalist
12 januari 2014, 12:12
opheden valt het nog wel mee met de extra toestroom van Roemenen en boelgaren zijn er niet schrikbarend meer geworden in nl

Dom
12 januari 2014, 13:10
opheden valt het nog wel mee met de extra toestroom van Roemenen en boelgaren zijn er niet schrikbarend meer geworden in nl

Moet je eens een kijkje in onze hoofdstad nemen, ik heb er nog nooit zoveel gezien Ramen , Clubs, Bars lijkt het oostblok wel..:freu:

Dalton
12 januari 2014, 13:12
Ik zie toch weer andere gezichten bij de supermarkten staan en inplaats van de hand op te houden hebben ze nu een emmer voor zich staan.