PDA

Volledige versie bekijken : Met het OV naar H7



fg22
23 december 2013, 09:26
Voor collega die zelf met trein daarheen wil:

Is er iemand die beste bereikbaarheid OV vanaf Ehv weet.

Normaal kan hij met mij met auto mee, maar hij wil dan daar bkijven voor 2 dagen en EtapIbis,

Big30
23 december 2013, 09:54
Voor collega die zelf met trein daarheen wil:

Is er iemand die beste bereikbaarheid OV vanaf Ehv weet.
Uit mijn hoofd en met behulp van dit topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27345-Met-het-OV-naar-Sauna-en-FKK-clubs/page3

Van EHV naar Venlo en dan neem ik aan de trein naar MG en in Viersen uitstappen. Dan met de bus zo dicht mogelijk in de buurt van H7 proberen te komen. Volgens google gaat er geen directe bus van VIE naar Willich. Ik zou zeggen de bus naar KR tot Forstwald en dan het laatste stuk lopen (50 min) of taxi.
nb. kheb mijn info ook in minder dan 2-3 min verzameld!

Willi69
23 december 2013, 12:38
Viersen ist der nächst gelegene Bahnhof. Dann unbedingt ein Taxi nehmen, alles andere funktionert nicht (erst recht nicht für ortsunkundige Ausländer). :redface:

PS: Manche Züge halten auch in (Willich-)Anrath (das ist näher am H7), aber da bekommst Du wahrscheinlich kein Taxi. :rolleyes:

fg22
23 december 2013, 14:59
Vielen Dank die Herren! Opzoeken levert altijd minder op dan de wijze tips vanuit recente ervaringen! Is mijn ervaring ... Nogmaals dus dank namens minder ervaren eenzame vrijgezelle vriend ...

Sent from my C6903 using Tapatalk

too slow
11 januari 2014, 09:25
PS: Manche Züge halten auch in (Willich-)Anrath (das ist näher am H7), aber da bekommst Du wahrscheinlich kein Taxi. :rolleyes:

De 2-3 min zoektijd van Big30 kan ik ook wel missen:) En zie daar: http://plus.google.com/116419471310839048544/about?hl=nl een taxibedrijf recht tegenover het station. Lopen is trouwens 5.6 km dus dat is ook maar een uurtje.

Pietjepik
11 januari 2014, 10:59
een uur lopen..... ik rij er in een uur vanuit mijn woonplaats naartoe. Zit dan droog en er klinken doorlopend verknipte liederen uit de speakers. Ik vloek en scheld naar hartenlust op de andere weggebruikers en kom na dat uurtje heerlijk ontspannen en uitgerust aan bij de dames. tien minuten daarna ben ik een blote dame aan het beffen.

al met al, koop een auto, door te lopen offer je onnodig een uur van je leven op.

too slow
12 januari 2014, 08:23
een uur lopen..... ik rij er in een uur vanuit mijn woonplaats naartoe. Zit dan droog en er klinken doorlopend verknipte liederen uit de speakers. Ik vloek en scheld naar hartenlust op de andere weggebruikers en kom na dat uurtje heerlijk ontspannen en uitgerust aan bij de dames. tien minuten daarna ben ik een blote dame aan het beffen.

al met al, koop een auto, door te lopen offer je onnodig een uur van je leven op.

Van station naar station duurt Eindhoven - Anrath een uur en drie kwartier. Als je in Eindhoven eenmaal op de snelweg zit dan rijd je ook in 3 kwartier naar de parkeerplaats van H7. Als dat uur verschil al geen probleem is dan is die wandeling van een uur dat vast ook niet.

Heen en terug samen offert hij dus 4 uur van zijn leven op. Maar dat is zijn eigen keuze en zolang hij niet 4 uur van jouw onnodig leven opoffert is dat toch geen probleem? :green_smile:

Pietjepik
12 januari 2014, 08:58
................offert hij dus 4 uur van zijn leven op. Maar dat is zijn eigen keuze en zolang hij niet 4 uur van jouw onnodig leven opoffert is dat toch geen probleem? :green_smile:

Voordat je ergens aanvallend op reageert is het wellicht zinvol om eerst goed te lezen, ik schrijf immers nergens dat ik het als een probleem zie dat iemand tijd spendeert aan wandelen? Ik geef slechts aan dat ik er persoonlijk niet de voorkeur aan geef. Overigens vreemde wijze van uitdrukken "jouw onnodig leven" Vriend als jij mijn leven als onnodig wenst te benoemen dan benoem ik jou op mijn beurt bij deze graag tot overbodig persoon.

:wink2: