PDA

Volledige versie bekijken : Oana (Roemeense)

aamu
12 januari 2014, 16:40
Gekopieerd uit: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7290-Dortmund-Luder-Lounge-ex-Mausi-s-Unterste-Wilms-Strasse-9&p=352176#post352176

NaamOana
Nationaliteit/taal Roemeens/Engels
Leeftijd 23
Haarkleur/lengteZwart lang
Lengte 1,65 m
Postuur/Cupmaat Normaal, B cup (gok ik)
Tatoeage/Piercing
Service TZ, PZC, NMC,etc.

Knuffelen en kussen op de bank en na een paar minuten om op kamer verder te gaan. Dit omwille van privacy verzoek – een andere Roemeentje had zitten staren - gehonoreerd. Oana maakte het bed op en mijn handen voerden een egaliteits-onderzoek uit. Oana bleek een wellicht iets defect Roemeens exemplaar daar zij lichtjes vocht verloor waar haar benen kruisten. We kropen op bed en in elkaar. We kusten intens en gingen helemaal in elkaar op. Oana daalde af voor een blaasrondje. Lang pijpen is alleen aan mij besteed als een dame er meester in is. Anders trek ik de meisjes liever snel weer boven de gordel, zo geschiedde met Oana ook al weer vlug. De constant bronstiger met haar kruis over mijn bovenbeen krioelende Oana in combinatie met een harde leuter, gaf aan dat het rubber-plaats-tijd was. Het liefst begin ik altijd met een cowgirl, maar het werd missio. Ik lag namelijk niet op mijn rug tijdens het inpakken en dus lag Oana eerder op haar rug. Ze spreidde haar benen en dan ga ja daar als man niet lafjes naast liggen. We hadden nog de voorvocht lekkage die dringend gedicht moest worden. De stop paste nauwgezet en beiden draaiden we de heupen in deze paringsdans. Er werd intens gekust. Tot ik met mijn voorhoofd tegen het hoofdbord kletterde. Oana bleek een schuiver te zijn; niet goed geankerd op het bed. Eigenlijk alleen nog maar in de privé sfeer meegemaakt. Oana op haar buik gelegd om te kijken of ze beter bleef liggen. Iets maar niet genoeg, dat bleek toen de stop er uit schoot. Zijwaarts lukte beter, zo kon ze geen kant op. Met de linker hand op haar borst en de rechterhand op haar dij bleef ze keurig in gareel. Oana kon zich nu ook concentreren op het lek met snelle korte bewegingen van haar hand. Het werd er alleen maar erger van. De puddingbuks maar afgevuurd. Er was geen houden meer aan.

Nog wat gekletst, geknuffeld, gekust en tot beider tevredenheid de kamer verlaten. Bij de lockers bleek er ook een 40 minuten tarief te bestaan voor 60 euro. Dit tevreden overhandigd en mij eens gaan douchen.