PDA

Volledige versie bekijken : Nicolette (Bulgaarse)

aamu
12 januari 2014, 16:41
Gekopieerd uit https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7290-Dortmund-Luder-Lounge-ex-Mausi-s-Unterste-Wilms-Strasse-9&p=352176#post352176

Nicolette:

NaamNicolette
Nationaliteit/taal Bulgaars/Beetje Duits
Leeftijd 23
Haarkleur/lengteZwart half lang in Cleopatra-stijl
Lengte 1,65 m
Postuur/Cupmaat Slank tot Normaal, kleine B cup (gok ik)
Tatoeage/Piercing
Service TZ, PZC, NMC,etc.

Het zou nog een uurtje socializen worden voordat ik vroeg of ik bij Nicolette op haar bankje plaats mocht nemen. Beetje een gokje, want ze kwam wat stug over. Dit bleek gewoon het animeer verbod te zijn. Wellicht zijn er Duitsers die een glimlach als deze-meid-trekt-me-op-kamer beschouwen. Een andere ijsbeer was al op het bankje naast haar gaan zitten, twijfelend of hij er bij moest gaan zitten. Tot ik hem dus PC Bochum-stijl af troefde door haar direct te vragen of ik naast haar mocht zitten. Dit werd direct beloond met een prachtige glimlach. Nicolette ondooide snel. Wat oriënterende vragen en kusjes later, had Nicolette mijn kloppende leuter in haar vochtig mondje en zoog ze hem en public tot grote hoogte. De andere ijsbeer was met zicht op te-veel-snikkel-in-beeld gevlucht. Snel belanden we op kamer. Staande verkenning stopte bij ontdekking van een heerlijk zacht en volle kontje en er was mijn een (of twee) plaats(en) waar mijn handen zich automatisch plaatsten. Een prettige verrassing. Iets wat ik niet verwacht had bij deze slank overkomende Bulgaarse. Tongzoenen is hier net als in Haus Panthera clubvolkssport en dus lag ik met Nicolette ook ruim 20 minuten in elkaar om te proberen om elkaar amandelen aan te raken. Met de tong ging dat niet lukken. Nicolette daalde af en nam mijn pik heerlijk rustig in haar mond. Diep genoeg dat hij tot de stam verdween en dat amandelen nu zeker wel gekieteld werden. Over het algemeen krijg ik van Bulgaarsen betere pijpbeurten dan van Roemeensen en zo was ook vandaag het geval. Nicolette weer boven de gordel getrokken en verder gegaan met kussen. Ik vroeg of ze een gummi had. Ze haalde uit haar tas een rode die mijn ex ook altijd gebruikte en pakte mijn vlaggenmast stevig in. Nicolette kroop boven op. Ik zette mijn handen om dat heerlijke volle zachte kontje. Iets te lekker, te snel zou het dan over zijn. Dus over naar missio en doggy. Zeker van achter aanduwen was een feest, in ieder geval voor mij. Bleef een beetje op het randje van net-niet-kunnen-klaar-komen. Heerlijk, maar in een klein warm kamertje zonder venster kost dat toch je kop. Nicolette vond dat ik hard gewerkt had en zou de klus wel even klaren in cowgirl. De druk ging van de ketel en ik spoot vol in het rubber, nog net niet door het rubber heen. Moest er even van bij komen en dat 23 jarige mokkel zat me dan grinnikend aan te kijken hoe ‘opa’ even bij mij komen van een uurtje sex. Een kusje, 2 kusjes en nog velen volgden. Ik gaf mijn hartslag de kans om te zakken. Mooi uurtje op kamer en ik trof na een zeer wel verdiende douche de dames en heren weer in het rokershol.