PDA

Volledige versie bekijken : Franse invasie

pistoleeke
12 januari 2014, 20:38
Onlangs werd het prostitutiebezoek in Frankrijk strafbaar waardoor onze zuiderburen elders hun plezier gaan
zoeken. Daar ik sinds de wet gestemd is niet meer naar fkk clubs ben geweest vraag ik me eigenlijk af of dat in de nederlandse en duitse saunaclubs sprake is van een franse invasie.
Enkele posts wezen toch al in die richting maar wat daar nu werkelijk van aan is?
Ik kom voornamelijk in Sixsens en GT.
Persoonlijk heb ik absoluut niets tegen deze "franco"beren maar overvolle saunaclubs lijken me beter nieuws voor de eigenaars dan voor ons beren!!
Merci al voor jullie reacties

Big30
12 januari 2014, 20:48
Zie ook:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36127-petitie-tegen-voorstel-Franse-anti-prostitutiewet&highlight=frankrijk

BefBeer
15 januari 2014, 19:05
In Babylon komen veel franse beren.

BefBeer

Willi69
16 januari 2014, 13:29
...vraag ik me eigenlijk af of dat in de nederlandse en duitse saunaclubs sprake is van een franse invasie.
Ins PHG kommen gelegentlich Franzosen, im YinYang sind mir überhaupt noch keine aufgefallen. Nordrhein-Westfalen (NRW) ist weit weg von Frankreich :), da fährt man nicht mal eben über die Grenze zum Poppen (wie von Holland aus ;)).

Abfahrt: Stadt: Düsseldorf, region (land) Nordrhein-Westfalen, Deutschland
Ankunft: Stadt: Paris, region (land) Île-de-France, Frankreich
Entfernung von Düsseldorf - Paris: 504 km
Reisezeit: 5 Stunden 13 Minuten
Durchschnittliche Geschwindigkeit (mit Auto): 101 km/h

Speziell an die Franzosen richtet sich das neue Großbordell (http://www.n-tv.de/panorama/Saarbruecken-fuerchtet-Sex-Touristen-article11824111.html), das in Saarbrücken gebaut wird.

gignnl
16 januari 2014, 15:59
Beste Willy,heb de laatse tijd vooral in GT behoorlijk wat Fransen getroffen.Uiteraard uit de departementen Nord en Pas de Calais,de regios tegen Belgie maar ook al uit Marseille welke met Ryanair via Eindhoven waren gereisd.Op sommige dagen is frans de voertaal.

Big30
16 januari 2014, 16:37
Denk dat een aantal clubs in NRW al jarenlang goed worden bezocht door de Fransen, geldt inderdaad zeker voor GT en Babylon maar zo kun je nog wel meer clubs noemen. Kijk maar eens hoeveel op youppie over NRW en met name GT wordt geschreven, dat zijn niet alleen Franstalige Belgen.

Van een invasie in de clubs in NRW zal denk ik geen sprake zijn (er zijn er nu eenmaal al relatief veel), dat geldt meer voor de clubs dichter bij de grens in Baden-Württemberg, Hessen en het Saarland omdat die nu eenmaal wat dichterbij liggen.
Ook niet vergeten dat met de low budget maatschappijen een vlucht ook niet meer zoveel kost. Clubs in NRW zullen niet overvol raken door opeens een nieuwe toestroom van Fransen, maar dat er steeds meer bij zullen komen verwacht ik wel.
Voor steden als Gent en Brussel zie je nu al een redelijke toeloop van Fransen, die steden zullen ook bekender zijn bij veel Fransen dan de clubs in Duitsland.

Zie:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1775027/2014/01/16/Franse-politie-patrouilleert-in-Brusselse-prostitutiewijk.dhtml

Die Fransen moeten niet teveel naar België uitwijken, of we krijgen hier een gelijkaardige wet. Misschien moeten we dat beleid maar in een staatshervorming naar de Gewesten overhevelen. Maakt mij dan niet uit of het morgen nog mag in Brussel of Antwerpen, zolang ze het beiden maar niet verbieden.

Bluebear
16 januari 2014, 17:11
In Saarbrücken wordt toch ook een supergrote FKK gebouwd van vier-en een half miljoen euro met ongeveer 150 dames. Ik denk dat slimme ondernemers veel nieuwe clubs starten in Zuid-Duitsland langs de Franse grens. :smoke:

bocariver
17 januari 2014, 19:04
It's very bright to prevent a french invasion but last time we invaded netherland and Germany together that was under Napoleon empire.
May be , it will be a way of retaliation against the real invasion from nasty dutch drivers with caravans on our roads during holydays.
First, you heard too much people speaking french in your favorite club???? Try not to forget that half of belgian speak french and Luyk is less than 1 hour from your paradise, may be less...75 % of people speaking french in fkk are from belgium... (They drink beers like guys from netherland if you can not recognize the accent)
Second,you think a new french law is going to change the actual situation ????
In the future, all prostitutes could go working freely as victims directly in France because nobody could give them even a fine.So, may be your favorite girl is going to moove to France ( not good).
French punters will risk a fine of 1500 €. So,try not to forget that french people are not so disciplined as German or civil as Netherland people. It is not because it is forbiden that french are going to obey.
Do you think french police have time to look after punters ?
May be they have enough work with drug dealers buying products from netherland.
To tell you the truth, french people who like and know Germany are already in your FKK , may be 300 regulars and some more tourists sometimes (50 % from north, 30 % from Paris, 20 % other). It is never more than 10 % of customers in one fkk and I think it will not change tomorrow.

It is true that a new fkk is going to open in Saarbrucken.

But, There is no street action in France since 2002 and Sarkozy's laws. Was it the end of prostitution in France ? No, There is internet.
French people from the border waited 12 years to learn that fkk exist ? No, 50 % of customers in Saarbrucken and Neunkirchen are french ( no dutch).
I think this new club is going to be an empty boat like planet eden with 30 girls. May be less... I will tell you...

Hobbele
18 januari 2014, 21:33
Zelfs in het Duisburgse Red Light zie je regelmatig opvallend veel auto's met Franse kentekens. Vooral veel uit de regios Meuse, Moselle en Bas-Rhin. Kijk maar naar de kentekens met de nummers 55, 57 en 67.
De Fransen die ik op de Vulkan sprak waren super enthousiast over hetgeen ze daar aantroffen.:eek:

Willi69
27 januari 2014, 12:34
Speziell an die Franzosen richtet sich das neue Großbordell (http://www.n-tv.de/panorama/Saarbruecken-fuerchtet-Sex-Touristen-article11824111.html), das in Saarbrücken gebaut wird.
Vermutlich ist das die Homepage: Grand Palais (http://www.grand-palais.com)

Die Videos geben nicht viel her, die Fotos auf Facebook sind da schon viel interessanter. http://www.freiercafe.com/images/smilies/tongue.gif Am Ende des Videos werden die avisierten Länder genannt: Deutschland, Frankreich, Luxemburg und Belgien. Holland ist leider nicht dabei. :rolleyes: