PDA

Volledige versie bekijken : "Ich ekelte mich vor Euch und Euren Fantasien"

LittleJoe
13 januari 2014, 22:56
Die Dänin Tanja Rahm hat mehrere Jahre als Prostituierte gearbeitet. In einem offenen Brief schreibt sie, was sie bei ihrer Arbeit empfand und dachte – und rechnet mit ihren Freiern ab.

http://www.welt.de/vermischtes/article123793374/Ich-ekelte-mich-vor-Euch-und-Euren-Fantasien.html

Nu maar hopen dat ze niet allemaal zo denken.......

Don Rudo
13 januari 2014, 23:20
Dat is een pittige aanklacht richting de hoerenlopers.

En ze moet wel heel dol op het geld geweest zijn als ze er gaanderweg altijd zo over gedacht heeft?

aamu
13 januari 2014, 23:47
Dol op het geld zijn ze sowieso wel ;)

Sjah het is natuurlijk al taboe doorberekend om met je foto in de krant te staan en zeggen dat je prostitutie was. Dat er dan klanten bijzaten waar je bij genoot, dat zet je jezelf wel als ongelooflijke slet weg natuurlijk. Net als een echt man niet voor sex betaald, op bijen kauwt en geen kaas eet. Zal een echte vrouw nooit toegeven dat het best wel eens spannend was.

Dalton
14 januari 2014, 01:48
Wakker worden heren ijsberen want dat is de werkelijkheid,een hoerenloper die betaald voor sex maakt bij de dames nooit een kans om voor vol aangezien te worden,ze doen het allemaal alleen maar voor het vlugge geld.

Jan_Wandelaar
14 januari 2014, 02:14
Kijk: daar hebben we weer zo'n suffe doos die seks niet los kan zien van liefde, en desondanks toch als temeier aan de slag is gegaan. Tja, dan krijgt zo'n mokkel spijt, en word ze rancuneus. Als therapie zal haar psychiater hebben voorgeschreven om een 'brief' te schrijven aan haar 'kwelgeesten'.

Zo'n rancuneuze ex-hoer met spijt doet het altijd goed in de media, zeker wanneer men anti-prostitutie gevoelens wil opwekken bij het grote publiek.

Maar moet een beroep nu werkelijk verboden worden omdat er mensen zijn die spijt hebben van hun beroepskeuze, of zelfs debiel genoeg zijn om een beroep te gaan beoefenen wat ingaat tegen hun principes??? En is zo iemand nog wel een prostituee of sekswerker, of ben je dan pas echt een enorme HOER???

J.W.

Picasso 1
14 januari 2014, 06:06
Haar frustratie heeft te maken met dat haar scheiding van de hoerenlopers haar niet de helft van hun huis heeft opgeleverd.

Carlitos
14 januari 2014, 09:14
Wakker worden heren ijsberen want dat is de werkelijkheid,een hoerenloper die betaald voor sex maakt bij de dames nooit een kans om voor vol aangezien te worden,ze doen het allemaal alleen maar voor het vlugge geld.

Ben het niet vaak eens met Dalton, maar hier heeft hij toch gelijk. Een wijze beer, die sinds een hele tijd niet meer schrijft vertelde me vroeger wel honderden keren: "We kopen een illusie, niet meer, niet minder!"

Maar we willen het gewoon niet geloven. Ook ik niet, iedere keer weer trap ik erin... :smoke:

Bubbelbader
14 januari 2014, 09:42
ja en als klap op de vuurpijl is ze nu aan de slag als therapeutin.....

Rehab
14 januari 2014, 10:39
Altijd al geweten dat die Denen gevoelloze rotzakken zijn!

Zonder gein.... dit hoor je als doorgewinterde sekskoper toch te weten en te beseffen. Die ene enkele keer dat ik tijdens een gesprek over dit onderwerp eens doordring tot een dame is hetgeen deze mevrouw schrijft wel de kern van hun boodschap. Het is een dikke vette illusie en ze verachten ons wandelaars! En dan blijkbaar met name de vaste klanten die zich denken nog meer te kunnen veroorloven. Oké, er zijn altijd uitzonderingen (lees nymfomane, als die al bestaan). Maar denken we nou echt dat een tienermeisje of begin twintiger die net uit haar pubertijd is het geil vindt om met bejaarden seks te hebben. Want zo zien zij mannen van boven de zeg maar vijfendertig. Neejjj joh, en begrijpelijk! Ja, deze mevrouw is rancuneus en zal wel in therapie zijn etc etc. Maar ook dat zegt genoeg. Het is voor de meisjes een Hell of a job. Uhhh, job uhhhh, Hell. Zowel lichamelijk als geestelijk. Amen......

Limburger
14 januari 2014, 13:42
Een typisch feministische mannenhaatster die prostitutie wil laten verbieden om ons mannen te pesten. :mad: Dat ze werkelijk prostituee is geweest is niet eens bewezen, dat kan net zo goed een leugen zijn, om zich zelf als een expert op het gebied van prostitutie te laten lijken.

Badslippers
14 januari 2014, 18:25
Als therapie zal haar psychiater hebben voorgeschreven om een 'brief' te schrijven aan haar 'kwelgeesten'.

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Een allesomvattende brief als katharsis van een slechte jeugd. Want daar zal de oorsprong wel hebben gelegen (als zo vaak). Ik verwed er €50 onder dat ze in haar jeugd seksueel misbruikt is.

Mijn beperkte gezonde verstand zegt dat geen enkele vrouw als droom zal hebben dat ze later prostituee zal worden. Net zo min als dat een 19 jarig meisje volledig uit vrije wil enthousiast dit beroep zal kiezen om op de eerste de beste viezerik te duiken. Als een prostituee er in slaagt met veel pijn en moeite uit dit beroep te stappen en een andere wending aan haar leven te geven, is dat zonder meer te prijzen. En dat een ex-prostituee met weinig plezier op haar leven als hoer terugkijkt, ook dat kan ik allemaal wel volgen. Wat ik nooit zo goed begrijp is het volledig doorslaan naar de andere kant met een fanatisme waar je bijna bang van wordt. Lijkt me dat hier nog wel enkele uurtjes therapie op de divan op zijn plaats zijn.

Toch maar even naar de blogsite van de dame (http://tanjarahm.dk/category/blog/) gesurft ter achtergrond informatie. Hoewel in het Deens, kon ik het met behulp van "Google Translate" toch redelijk volgen. Opmerkelijk vind ik dan de eerste blogpost: "Een ieder heeft recht op een stem in het prostitutiedebat". Voel je 'm al aankomen? Behalve die vieze hoerenlopers natuurlijk.

Nibor76
14 januari 2014, 20:13
Wij clubgangers zijn niet vies.
Wij douchen vele malen per dag.

Verstuurd met tapatalk

Hobbele
14 januari 2014, 21:59
Als alle hoerenlopers slechte mannen zijn zoals deze vrouw beweert, dan lopen er maar bar weinig "goede" mannen rond op deze aardbol.:biggrin:

Als ze het allemaal zo erg vond, dan had ze toch de keuze kunnen maken om in plaats van voor 150 euro per uur op haar rug te gaan liggen voor 8.50 euro bruto!! per uur bij de Aldi achter de kassa te gaan zitten om 's avonds na werktijd nog lekker een uurtje langer te mogen blijven als de kassa niet klopt? Maar nee, voor geld wordt al dit moralistische gezever maar wat graag aan de kant gezet.
En kom me niet aan met te zeggen dat vrouwen in een land als Denemarken geen keuze hebben of jarenlang worden gedwongen dit beroep uit te oefenen. Denemarken is allesbehalve een derderangs ontwikkelingsland. Laat me niet lachen zeg!

Bovendien twijfel ik er overigens sterk aan of dit stukje daadwerkelijk is geschreven door een ex-dvp of door één of andere popie jopie journalist die met dit verhaaltje tracht zichzelf in de kijker te spelen enkel en alleen om zijn mislukte karriere een boost te geven.

Ik wil niet zeggen dat het vak van dvp altijd over rozen gaat of dat het het meest ideale beroep ter wereld is, maar zo erg als het hier wordt weggezet is het bij lange na niet. Let wel, elk beroep is zwart te schrijven.
Ik ken voorbeelden genoeg van meiden die er dankzij dit beroep een high society leven op na houden waar je U tegen zegt en zich meer dan heerlijk redden.

KevinK
14 januari 2014, 22:19
Ik ken ook voorbeelden genoeg van meiden die zich door flink cokegebruik door elke dag heen slaan, omdat ze anders compleet zouden instorten. Alleen dit zorgt er alweer voor dat ze het werk moeten blijven doen omdat het anders niet te financieren is. Verder doet de druk door de thuissituatie (tienermoeder, pooier, gebroken gezin) de rest. Het is lang niet allemaal rozegeur en maneschijn in deze business, maar dat willen wij mannen niet zien. Het lieve meisje waar we keer op keer een geile sessie mee hebben, die moet er wel plezier in hebben. Alleen de andere meiden worden door hun situatie gedwongen.

sjaakpikhaak
14 januari 2014, 22:21
op zijn hollands gezegd ze moet niet ouweHOEREN.
zijn genoeg echte DIRTY JOBS ipv blowjob