Volledige versie bekijken : Eindhoven, Yu & Mi - Jennifer
ijsbeer11
17 januari 2014, 06:50
Zeer mooie vrouw van 27 met Spaans/Marokkaanse roots.
Gespierde buik en strakke kont.
Verstaat haar vak.
Toch een alternatief dicht bij huis, slechts 3 min lopen :biggrin:
gignnl
17 januari 2014, 13:37
FF een uitgebreid paspoortje met de mogelijkheden en prijzen?Kan ik er eens op de fiets naar toe.
ovboy
17 januari 2014, 13:47
Jammer dat clubs zo traag zijn met het vermelden van dames en foto op de website. Om zonder een eerste indruk naar Eindhoven te rijden is me iets te gortig.
Willem2
17 januari 2014, 13:51
Om zonder een eerste indruk naar Eindhoven te rijden is me iets te gortig.
Eindhoven heeft ook een station :) (dit nadat de ene er heen loopt en de ander fiets 'm erin)
Bubbelbader
17 januari 2014, 14:21
Das dan 2.5 km sjouwen. En om dan nog te gaan fietsen....
ow ja ovfietsen zijn er ook nog.
Eddy_V
17 januari 2014, 22:37
Jammer dat clubs zo traag zijn met het vermelden van dames en foto op de website. Om zonder een eerste indruk naar Eindhoven te rijden is me iets te gortig.
Sja...wat zal ik hier van zeggen...moet dan alles door anderen voorgekauwd worden 😉 ?
Yu&Mi is geen club of privé huis maar een massage salon. Van de 2 of 3 in Eindhoven ook veruit de beste. Zowel qua Line up als qua dienst verlening: de meeste dames gaan hierin een stuk verder dan bij die andere (naam vergeten).
Is alweer 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst was, maar de website geeft nog steeds prima informatie en is altijd up to date met agenda en profielen van de dames.
Ik zag dat mijn favo's Tara en Melissa er nog steeds cq weer werken. Beiden met top service en buitengewoon vriendelijk.
Als je de moeite had genomen om de website te bezoeken had je alle informatie kunnen vinden: standaard tarieven en happy hour tarieven (extra's alleen met de dames af te spreken)
De pagina met profiel info van Jennifer heb ik hieronder geplaatst, hopelijk gaat dat goed met Tapatalk, anders verzoek aan moderator om dit aan te passen.
http://www.yumi.nl/index.php?category0=home&category1=nl&category2=de_dames&dameid=960
Beschrijving en recensie van Jennifer zijn in ieder geval erg aanlokkelijk; heb goede ervaringen met dames met Arabische roots 👍
Yu&Mi is circa 20 minuutjes lopen vanaf NS station, ervan uitgaande dat je niet achter een rollator aan schuifelt 🚶 😊
Laat je hier svp een keer je verslagje achter als je jezelf door haar hebt laten verwennen?
PS als je in het bijzonder voor één dame gaat, dan kan je van te voren bellen en een afspraak maken. Dat voorkomt teleurstelling...
Have fun!!
Big30
18 januari 2014, 00:06
Yu&Mi is circa 20 minuutjes lopen vanaf NS station, ervan uitgaande dat je niet achter een rollator aan schuifelt �� ��
Omdat je tijdens de wandeling zult genieten van een aantal culturele hoogtepunten in het Eindhovushe als de markt met dat mooie standbeeld, het Stratumseind met vele leuke en gezellige kroegen, niet te vergeten het mooiste Museum van Nederland het van Abbe Museum denk ik dat je omdat je zoveel zult genieten van de wandeling toch wel 30 min nodig zult hebben :tongue:!
Zoals reeds opgemerkt het betreft inderdaad een massage salon (gaat IJsbeer11 naar massagesalons :wink:, ja dus!). Deze salon zit al heel lang op deze locatie, hoewel ik niet zo van de massage salons ben, mag je dus aannemen dat men in deze salon als het gaat om prijs/kwaliteit een goede service verleent!
Je kunt ook gebruik maken van de bus (in EHV rijden bussen, behalve de Phileas rijden ze ook nog daadwerkelijk en soms ook nog op tijd). Dan ben je iets van 12-13 min reistijd kwijt.
Jansen
19 januari 2014, 18:26
Zeer mooie vrouw van 27 met Spaans/Marokkaanse roots.
Gespierde buik en strakke kont.
Verstaat haar vak.
Toch een alternatief dicht bij huis, slechts 3 min lopen :biggrin:
Of 3 minuten met de auto :biggrin:
Willem2
20 januari 2014, 11:01
Of 3 minuten met de auto :biggrin:
Ik verwacht binnenkort weer eens een bericht van blijemotorrijder :rolleyes: ;)
Toine_de_brabo
10 juli 2024, 13:06
Weet je waar deze dame gebleven is? Heb er goede herinneringen aan.