PDA

Volledige versie bekijken : Julia (Russische) (GT)

Dickydik
29 oktober 2006, 01:47
Haarkleur/-lengte : zwart, kort
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Russisch, Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :is me niet bijgebleven
Service: goed, pzc, nmc, tz, ft
Voordelen: lekker stoeikatje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 35 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: geen

Zit ik rustig op 'n bankje achterin te wachten op Carry die zich wel zou melden (we hadden elkaar al gespot) buigt er een zwartharige deerne(tje) zich over de leuning van het voorliggende bankje met een blik van 'ga je weg of ik pak je weg'..... daar had ik niet van terug maar toch haar vriendelijk afgewimpeld met de mededeling dat ik iemand verwachtte.... ik heb haar moeten beloven haar weer aandacht te schenken als ik weer 'vrij' was.....
Nou, daar heeft ze ruim 2 1/2 uur op moeten wachten en ik hoefde me niet te melden, dat deed ze zelf wel.......
Ze had er wel zin in zei ze.... nou, ik ook wel (weer) dus..... op naar een tuinhuisje.
Daar kroop ze als een krols katje op het bed voor me uit... ik heb haar zwarte stoeipakje en laarsjes maar uitgetrokken om dat lijfje eens lekker vast te pakken, even lekker zoenen.... en toen bleek me dat ze niet gelogen had, ze had er zin in... begon te knorren en te kronkelen... heb haar maar eens lekker verwend (gevoelig typje) maar ze wilde nog niet komen zei ze, dat wilde ze bewaren voor het neuken..... nou, neuken dan maar, heb haar stevig gepakt in missionaris en dat vond ze lekker... toen begreep ik haar....
Nadat ze wat bijgekomen was vond ze het mijn beurt, mocht ik op m'n rug en beklom ze me als een ware amazone...... ze neukte me heerlijk klaar en daar genoot ze zelf ook weer van...
Een lekker ding dus, niet heel erg bijzonder maar wel erg lekker....

(Ze bekende me dat ik de eerste was die dag dus misschien wel daarom...)