Volledige versie bekijken : Kwaliteit en aanbod Chaussee d'amour - St-Truiden
qs1
24 januari 2014, 09:08
Ik kom bijna dagelijks langs de Luikersteenweg in Sint-Truiden (ook bekend als "Chaussee d'Amour), voor't gemak, omdat ik in de buurt woon. Ik heb nog nooit zo'n laag aanbod gezien dan de laatste maanden. Ook de looks van de dames gaat zienderogen achteruit. Vroeger kon ik niet kiezen, tegenwoordig keer ik meestal onverrichterzake terug.
Weet iemand wat daar aan de hand is ?
Nacho
8 februari 2014, 13:24
Ik kom bijna dagelijks langs de Luikersteenweg in Sint-Truiden (ook bekend als "Chaussee d'Amour), voor't gemak, omdat ik in de buurt woon. Ik heb nog nooit zo'n laag aanbod gezien dan de laatste maanden. Ook de looks van de dames gaat zienderogen achteruit. Vroeger kon ik niet kiezen, tegenwoordig keer ik meestal onverrichterzake terug.
Weet iemand wat daar aan de hand is ?
Ik rij er ook zowat dagelijks voorbij en ben ooit 1x binnen geweest en was meteen de eerste en de laatste keer ondanks ik niet moet rondrijden.
Voor 10 minuten enkel pijpen betaalde je € 50 en voor enkel neuken stond in de prijslijst voor een kwartiertje € 75 en de kwaliteit was echt letterlijk nul.
Een dame die voor dood bleef liggen en je mocht er je lul insteken. Ze deed alleen haar ogen open om te kijken of het kwartiertje nog niet voorbij was.
Was wel een knappe vrouw, maar ik had hem evengoed tussen de deur kunnen steken.
Daarna hebben ze me er nooit nog zien binnen gaan. En toch zie ik er vaak mensen stoppen, vooral tegen de avond of als je er bijna rond middernacht voorbij komt.
KanariePiet
8 februari 2014, 15:27
Ik vond net dat er de voorbije weken in de vroege namiddag terug meer 'stunners' in de straat stonden.
Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Jaren geleden bezocht ik er regelmatig een DVP, maar mede omwille van de absurd hoge prijzen en de gemiddeld lage dienstverlening ben ik er al lang nergens meer binnen gestapt en ben ik ook niet meer van plan dat in de nabije toekomst nog eens te doen:cool:
Geef mij maar de Duitse saunaclubs!:biggrin: