PDA

Volledige versie bekijken : Sarah (Roemeense)

palimo
25 januari 2014, 06:18
Naam: Sarah
Nationaliteit/Taal : Roemeens, spreekt goed Duits
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur/-lengte : blond (geblondeerd maar zeker niet ordinair)
Opvallend: hele mooie glimlach
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : slank / b-cup
Tatoeages: geen
Roken: niet
Service: NMC, PZC, Zoenen (zeer goed)
Prijs : 50€ per halfuur, 75€ vol uur.

Deze dame viel mij direkt op, blond, lang en slank, en een hele mooie glimlach. Ik zou voor haar gaan kiezen, bijna altijd kies ik een dame die lachend door het leven gaat. Waarschijnlijk omdat ik zelf als een uiterlijk ervaren zuurpruim door het leven ga, wat ik bij een iets betere kennismaking dan wel weer niet blijk te zijn.

Ze ging bij binnenkomst alleen in een hoekje zitten aan de bar in de witte hoofdvilla.
Later kwam ze zogenaamd nonchalant naast mij zitten in de schitterende kino, je zou je af kunnen vragen wie er mooier is. De kino of de dame. Dan toch maar de dame, De toenadering van haar zijde was professioneel maar haar mooie lach doet je smelten. Onze tongen begonnen een kleine verkenningsronde, volgens haar beloofde dat veel. Zij vroeg zich af of ik haar beneden tussen die 2 lange stelten ook zo goed zou kunnen verwennen? Sarah opteerde voor een kamergang natuurlijk, want er moest geld verdiend worden, en zeker, ze had er zelf ook duidelijk zin aan.
De sessie was van heel goed niveau, ze liet veel toe, maar een paar vingertjes in haar grotje, vond ze net eventjes te veel. Ze vond wel dat ik net zo lang door moest gaan met haar poesje te verwennen totdat ze zelf was gekomen. Mooi vind ik als zo'n mooie meid bijna zover is dat ze gaat komen, dat ze van die lekkere geile snelle wipbeweginkjes begon te maken. Het viel me daarbij op dat Sarah zo'n heel mooi rond geprononceerd venusheuveltje heeft. Haar hele onderlichaam stond zo strak dat haar lipjes niet meer aansloten en je bij wijze van spreken de diepe spelonken zo naar binnen kon kijken.

Zelf werd ik door haar ook vakkundig te pakken genomen, ze doet graag wat je fijn vindt of vraagt, ze heeft een aktief tongetje die ze ook goed kan gebruiken. Er moest daarna ook nog geneukt worden en in het welbekende defaultstandje hebben we het afgemaakt, vind ik altijd wel het lekkerst omdat je dan ook kunt blijven zoenen.

Hele leuke, en ook mooie dame, die erg goed Duits spreekt en die in elke club waar dan ook een flinke plus op zou leveren!